Control privacitat imatge infants

Ja estem a primària!
pgarcia
Entrades: 2
Membre des de: dc. març 23, 2022 9:23 pm

Control privacitat imatge infants

EntradaAutor: pgarcia » dc. març 23, 2022 9:31 pm

Hola,

a l'escola de la meva filla no es fa, actualment, un control adequat de la privacitat en la presa i exposició de fotografies als infants. Volíem posar focus en aquest tema i saber com fan altres escoles per a discernir entre les famílies que no volen cap foto, les famílies que volen fotos però només en privat (amb accés a través de password) i les famílies a les quals no els importa compartir-les públicament.

També volia saber si utilitzeu o coneixeu algun software que, una vegada digitalitzades les fotos dels infants que no donen el seu permís, automàticament pixeli les cares d'aquests infants. Gràcies.

Pep
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Control privacitat imatge infants

EntradaAutor: Anna Maria » dj. març 24, 2022 5:42 am

Bon dia,
ets nou i potser t'ofendré perquè ho estàs preguntant a títol particular, però com veus sota la imatge del meu perfil (guapa, eh?) tinc molts missatges a la meva esquena en aquesta pàgina web. La primera part de la pregunta te la respondré ràpid: a l'escola del meu fill, de poble, hi ha un wàter que s'encalla cada dos per tres. És d'aquells de "corda" d'abans. Dels que fa que quan anem a fer pipí o caca (aquesta és una web d'infants, són paraules ben normals), després diguem "tirar la cadena" saben que la majoria el que tenen és un botó. Doncs s'hauria de reparar però costa diners i no es fa. Què fan amb les fotos dels nens els pares dels quals no han donat permís per difondre-les? Fàcil, es miren les fotos i les que hi surten els nens en qüestió no es publiquen. A lo casolà. És més, apostaria a què, sense dir res a aquests infants, els profes ja fan fotos estratègicament allà on no surten ells.
I per què tota aquesta parrafada? Perquè aquest missatge em sona a propaganda d'un software per pixelar automàticament les cares dels nens els pares dels quals han denegat el permís de dret d'imatge. I això està prohibit en aquesta web sense el consentiment del propietari.
Apa, vagi bé!
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
pgarcia
Entrades: 2
Membre des de: dc. març 23, 2022 9:23 pm

Re: Control privacitat imatge infants

EntradaAutor: pgarcia » dj. març 24, 2022 6:54 am

Donada aquesta resposta, la primera que rebo en aquest fòrum, no em molestaré ni a explicar-te, Anna Maria, els motius de la meva consulta. Ja veig que tu, unilateralment, has decidit que aquest missatge era per a publicitar alguna cosa. Doncs apa, a pastar fang tu i el fòrum aquest.
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6055
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: Control privacitat imatge infants

EntradaAutor: Toni » dj. març 24, 2022 7:46 am

Ostres per un persona de genere masculí que entra al fòrum i s'ofèn a la primera :-D :-D
Que dolentots i dolentotes que som en aquest fòrum!! :-o00m :-o00m
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Control privacitat imatge infants

EntradaAutor: Anna Maria » dv. març 25, 2022 6:16 am

:-D :-D :-D :-D
Me n'estic treient les opos de dolenta, les aprovaré? ;-)))
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “L'escola”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::