Verrugues als peus
- Guita
- :: girafa

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
Verrugues als peus
Doncs ja veieu. A l'Oleguer li han sortit unes verrugues a la planta del peu. Li anem posant un líquid de farmàcia -d'aquells que cremen- (que ens va dir la podòloga) i anem rascant cada nit. Això és etern!!!!!! semblava que ja havíem arribat a l'arrel (són d'aquelles per dintre eh? li estem fent com un forat ara per treure-li) i li han tornat a sortir. A algú li ha passat?
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
Re: Verrugues als peus
Ostres, jo de joveneta també en vaig tenir moltíssimes!! Sobretot als dits de les mans, però a les plantes dels peus també. I si, són una tortura: tarden 5000 anys a marxar. Recordo anar sempre amb alguna tirita o altra a les mans, i recordo també haver arribat a tenir-ne 7 alhora.
També, com a l'Apanona, un bon dia, tal com van arribar, van marxar, o sigui que paciència....
També, com a l'Apanona, un bon dia, tal com van arribar, van marxar, o sigui que paciència....
El Roc em va tenir una de xunga, bastant grossa i amb tres setmanes la vam eliminar i de moment no ha tornat a sortir. La va enganxar a la piscina , allà no es posen mai les xancletes. Quin líquid feu servir??? Nosaltres el metge de capçalera ens va recomanar uns de l´ISDIN. Li havíem de posar cada dia una goteta i quan aquesta estiguès seca tapar-ho amb un esparadrap que no fos foradat, per així que entrar l´aire. Abans de col.locar la goteta havíem de marcar el voltant de la berruga amb pintaungles ja que fa de protecció i no deixa pasasr el líquid a la pell sana. Al cap de quinze dies hi havia una part de pell que li penjava, així que i vaig tallar i vam seguir les cures uns quants dies.Bé, ara t´estic fotent el rotllo i segur que la teva podòloga t´ho ha explicat molt millor....
Sort!!!

Sort!!!
- Guita

- Contacta:
Gràcies guapes!!!! és aquesta mateixa que dius de l'ISDIN. No li pintem el voltant no. Queda una "rodoneta" blanca que anem estirant amb les tenalles (les dels peus eh? jajajajaajaj)
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
Hola Guita
Jo de petita també tenia tot sovint verruguetes d'aquestes planes a les plantes dels peus. Em posava uns líquids o cremes que preparaven a la farmàcia, i amb l'esparadrap i tardaven bastant en marxar. Al cap d'uns mesos seeeempre tornaven, jo crec que fins l'adolescència, després ja va estar.
Jo de petita també tenia tot sovint verruguetes d'aquestes planes a les plantes dels peus. Em posava uns líquids o cremes que preparaven a la farmàcia, i amb l'esparadrap i tardaven bastant en marxar. Al cap d'uns mesos seeeempre tornaven, jo crec que fins l'adolescència, després ja va estar.
- Guita

- Contacta:
La podòloga em va dir que millor que hi toqués poca aigua! uf però ell es dutxa cada dia! (que en aquesta edat.... ja sabeu)... l'únic que no fa des que li han sortit és dutxar-se al bàsquet. Quan acaba l'entrenament ve cap a casa i es dutxa aqui. Paciència!!!! el pobre hi ha dies que li fa molt mal quan es lleva... però d'altres no diu res!!!! gràcies a totes!!!!!
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
Nosaltres el banyàvem cada dia i desprès de la dutxa li raspava amb un llimador d'ungles, llavors li feia la rotllana de protecció amb pintaungles, la goteta, esperar que s´aixugès i llavors li tapava fins l´endemà l´hora de la dutxa. Tot el dia el portava tapat.
- Guita

- Contacta:
de moment sembla que ja les hem eliminat! uéeéééééé!!!!!! gràcies noies!!
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |