Kinect o wii

Llibres, música, cinema, teatre...
Avatar de l’usuari
pardaleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: ds. des. 29, 2012 4:09 pm

Kinect o wii

EntradaAutor: pardaleta » dg. gen. 20, 2013 11:41 pm

Hola,
Com qeu surto poc des qeu tinc la meva ratolineta, havia pensat en comprar una wii o una xbox kinect per fer una mica d'esport a casa, i mourem, pero jo no soc gens aficionada a les videoconsoles, que no m agraden els jocs, vaja, vull dir aixo d apretar botons des del sofa no es lo meu, pero potser fer un joc de moviment sera una cosa diferent.
Em podeu aconsellar? Algu en te?
Merci
Avatar de l’usuari
ter10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. set. 03, 2010 2:48 pm

Re: Kinect o wii

EntradaAutor: ter10 » dl. gen. 21, 2013 10:10 am

Hola pardaleta;

Nosaltres aquest any vam demanar als reis la wii pel nostre fill gran, té 4 anys. Ja hi havia jugat varies vegades i al veure que li agradava tant vam decidir comprar-la. Nosaltres també hi juguem amb ell molts cops i ens ho passem molt bé. Al principi costa una mica dominar el comendament però amb una mica de pràctica tot solucionat. Jo te la recomano al 100%

Respecte a la kinect no et puc ajudar perquè no hi he jugat mai.

||*||
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ERV
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

Re: Kinect o wii

EntradaAutor: ERV » dl. gen. 21, 2013 10:11 am

Hola pardaleta !!!

jo tinc la wii ... amb la taula ... i encantadíiiisima !!! jejeje es que a mi sempre m'han agradat molt les maquinetes :love:

fins i tot la taula te un programa de steps que pots anar mirant la TV i tu segueixes caminant, i et conta les calories, el que cremes, etc etc ... !!! i els jocs en general, tant els de sports, els marios, el trivial etc etc ... son molt divertits, fins i tot hi han jocs que amb la meva filla de 3 anys i mig i juguem i rius molts !! i als sopars amb amics etc etc ... la veritat que l'estem amortitzant molt ...

de la xbox no et ser dir ...

si tens algun dubte mes a veure si et puc ajudar...
Imatge
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Kinect o wii

EntradaAutor: nb_30 » dl. gen. 21, 2013 11:26 am

Doncs jo et recomano la Xbox+Kinect! :content: no necessites comandament perquè el kinect detecta els teus moviments i de jocs n'hi ha moltíssims. A nosaltres ens agrada molt un de ballar, Dance Central, i amb els amics riem molt. I d'exercici sé que n'hi ha un que es diu Your Shape: Fitness Evolved, que el té la meva cunyada i fa exercici a casa.
Jo et recomanaria que anessis a una botiga tipus MediaMarket i els provessis tu mateixa. Si vols saber més sobre kinect http://www.xbox.com/es-ES/Kinect
Avatar de l’usuari
pardaleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: ds. des. 29, 2012 4:09 pm

Re: Kinect o wii

EntradaAutor: pardaleta » dv. gen. 25, 2013 12:51 pm

Gracies a totes, encara no se k fer!!!!!!!
Que passa si ho compro i llavors no ho faig servir? Son molts quartos no?
Hi ha algun lloc on es pugui provar? es pot tornar? es pot comprar de 2a ma????????
Avatar de l’usuari
Carmeta77
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 9:14 am

Re: Kinect o wii

EntradaAutor: Carmeta77 » dl. nov. 18, 2013 8:24 am

Jo prefereixo la Wii, m'agrada mes.

Torna a “Oci i Cultura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::