la riera

Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: la riera

EntradaAutor: Irina80 » dl. jul. 18, 2011 12:36 pm

Noies!
Com vau trobar el capítul?? jo, sincerament, una mica fluix... em va agradar molt el personatge de la Rosa Boladeras, pinta molt bé!!!
I el casament de la Maribel i el Carlos... quin funcionari més amable es troben al registre, no????? jajaja
Molt cruel el que li fan al Lluís, aquesta dona té 0 de mà esquerra i 0 consideració amb el seus fills; si fa 4 dies li volien col·locar la direcció!!!!
Em va agradar que la Mercè tornés amb el Toni :D
Us vau empassar la mort de l'Estel Mas? aquella placa al terra...
********************
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: la riera

EntradaAutor: sandrix77 » dl. jul. 18, 2011 7:30 pm

Jo tampoc m'he empassat això de l'Estel Mas. Jo crec q no està morta! I crec q a la Sònia li fa tilín el CLaudi!

Tema Mercè fatal! La tia té tela. Però q voleu, si va deixar morir el marit...

Jo tb veig feeling Rosa Boladeras-Sergi...Al setembre més!!!!

Ah, i això de la boda exprés...Cutrillo, i no cola! Quan et donen una data has d'anar-hi akell dia i punt! La feinada q vaig tenir jo per trobar data!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: la riera

EntradaAutor: tombarella » dl. jul. 18, 2011 8:09 pm

Segons ma mare, el Carlos li posarà les banyes a la Maribel amb la cuinera nova! :-D :-D :-D :-D

I sí, aviat, aviat, veurem treure el cap a l'Estel... Ja m'imaginava que sortiria ahir, en un pla de fons i tot!
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Re: la riera

EntradaAutor: Penny » dt. jul. 19, 2011 6:14 pm

Ei noies, no us va enamorar la cançó del final del capítol? És "Auguris", d'Elena

Jo crec que la trama de l'Estel està tancada... a no ser que algun dia els guionistes es quedin sense idees i decideixin "ressuscitar-la".

Em va agradar moltíssim que la Maribel i en Carlos quedessin junts, ho vaig trobar molt maco i molt real (bé, menys allò de casar-se de cop i volta, però és una novel·la :-D ).

I el moment "Mercè en banyador"???... mareeee :-D :-D :-D :-D :-D

I en Domènech? jo li trobo pinta de "libidinós" :-D tinc ganes de veure la competència entre els dos restaurants, i espero que la Mercè i l'Ernest es trobin ben fotuts, per malparits, egoïstes...

Imatge
Avatar de l’usuari
Yanara
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. juny 10, 2011 1:10 pm

Re: la riera

EntradaAutor: Yanara » ds. jul. 23, 2011 9:00 pm

A mi també em va semblar fluix l'últim capítol, i més encara si pensem que aquest era el final original de la sèrie. La majoria de les trames es tanquen i, les que no, han començat fa relativament poc i serveixen per enllaçar amb una tercera temporada que no estava planejada al principi.

Tampoc no m'empasso la mort de l'Estel Mas. I el millor de tot, que la Irene es pugui passar pel Sóc Petit.
Imatge
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: la riera

EntradaAutor: sandrix77 » dg. jul. 24, 2011 10:32 pm

Aquest era el final de la sèrie??? NO ho sabia! OStres, doncs sí, com a final de sèrie mooooolt fluix! Però suposo q no hagué estat ben bé així...Saps pq la volien acabar???
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: la riera

EntradaAutor: sandrix77 » dg. jul. 24, 2011 10:33 pm

Aquest era el final de la sèrie??? NO ho sabia! OStres, doncs sí, com a final de sèrie mooooolt fluix! Però suposo q no hagué estat ben bé així...Saps pq la volien acabar???
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Yanara
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. juny 10, 2011 1:10 pm

Re: la riera

EntradaAutor: Yanara » dg. jul. 24, 2011 11:16 pm

Sé que al principi van fer un guió per dues temporades (tinc una amiga en comú amb el "Pitu" i la "Maribel"), però també fa temps que sé que els han allargat el contracte un any més.
Imatge
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: la riera

EntradaAutor: sandrix77 » dt. jul. 26, 2011 8:07 pm

Ostres, ara q hi penso ho podria haver esbrinat!!! Un dels guionistes és molt amic d'una companya meva de feina. De fet, jo he conicidit amb ell alguna vegada. Li podia haver preguntat!! :p-)

Això sí, ell no pot dir ni mu del guió, clar... ;-)))
Imatge

Imatge
Psicoloca
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: ds. ago. 07, 2010 11:45 am
Ubicació: Barcelona

Re: la riera

EntradaAutor: Psicoloca » dv. jul. 29, 2011 9:37 am

Jo crec que aquesta serie ha anat millorant, les trames són molt bones i el que més m'agrada de tot és que cada un dels personatges té una part "bona" i una altre "dolenta". Bonísiim!!!! A veure que ens espera la següent temporada!!!
Avatar de l’usuari
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Re: la riera

EntradaAutor: Penny » dl. set. 12, 2011 9:18 am

eii noies! ja mireu la Riera?

què us sembla el nou personatge de la Judit? a mi em fa molta "mania", la trobo tan desagradable... :-:) becs...
Imatge
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: la riera

EntradaAutor: tombarella » dl. set. 12, 2011 11:23 am

Penny ha escrit:eii noies! ja mireu la Riera?

què us sembla el nou personatge de la Judit? a mi em fa molta "mania", la trobo tan desagradable... :-:) becs...


Hehe! Jo trobo que fa que el Claudi sembli un bocinet de pa! ;-)))
Imatge Imatge

||*||
Psicoloca
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: ds. ago. 07, 2010 11:45 am
Ubicació: Barcelona

Re: la riera

EntradaAutor: Psicoloca » dl. set. 12, 2011 12:35 pm

Trobo que el personatge de la Judith donarà molt de joc. Crec que veure'm una altre faceta d'en Claudi.

Això sense comptar els lios que es preveu que monti com a conseqüència de la seva tornada....
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: la riera

EntradaAutor: tombarella » dl. set. 12, 2011 4:32 pm

UI, ui, ui... em sembla que encara coneixerem una nova faceta del Claudi... Ara sembla que no només ella va ser la dolenta anys enrere... ;-)))
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: la riera

EntradaAutor: Helia » dl. set. 12, 2011 5:23 pm

sí, però què? la pegava, no? com que al final li fot una bufa, i li diu "no has canviat gens"... :-:)

Potser va fugir perquè la maltractava, però vaia, que això no treu que la tia sigui una elementa de cuidadu ;-))) , sinó, no deixes els teus fills amb el teu home maltractador!! :-:)
ImatgeImatge
Imatge
Psicoloca
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: ds. ago. 07, 2010 11:45 am
Ubicació: Barcelona

Re: la riera

EntradaAutor: Psicoloca » dc. set. 14, 2011 9:21 am

No sé, em dona la sensació que no serà tan senzill... alguna cosa ha d'haver darrera... veure'm
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: la riera

EntradaAutor: sandrix77 » dc. set. 14, 2011 4:09 pm

Hoola rieretes!!!!

Doncs jo tb veig "gat amagat" en la Judit. I alguna història fosca del Claudi (+ encara).

I q me'n dieu de la Sònia?? Està ben rara!!!

I atenció al tàndem Victòria-Cap de sala del 117. Estan superdolguts i van a fer mal sí o sí!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Re: la riera

EntradaAutor: Penny » dj. set. 15, 2011 7:05 am

Ha començat el declivi de Can Riera! :-D :-D :-D :-D :-D espero que passin moltes desgràcies i que la Mercè es vegi trepitjada i rebaixada... (val a dir que sóc super fan del Caselles!!)

A vosaltres no us fa mandra la trama dels adolescents???? oijjjjjj per què coi l'han hagut d'incloure???? ?-) :ufs:

I la Mireia? quina ràbia de tia mimada i creguda!! :sogra: encara li passarà alguna cosa a la Natàlia.... :-:)
Imatge
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: la riera

EntradaAutor: leta » dj. set. 15, 2011 7:22 am

A mi la Mireia em fa mooooolta ràbia! tant cansada que va... però si no fot brot! és sa mare la que cuida a la nena!! :sogra: i ahir, a sobre, va despatxar la senyora que la cuidava! i el pobre Ferran...
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: la riera

EntradaAutor: tombarella » dj. set. 15, 2011 1:15 pm

Sí.... NO PUC AMB LA MIREIA!!!!!!! Sembla una adolescent! No vol emancipar-se perquè així no ha de fer les feines de la casa. Vol tornar a treballar abans d'hora perquè està agobiada de la seva filla... però fot fora la cangur (que tampoc és que m'encanti, com ho feia... :-:) ) perquè ja li cuidaran la nena el seu papa i la seua mama... Quan plora la nena, és incapaç d'agafar-la a coll, donar-li el pit, cantar-li una cançoneta, fer-li algun massatge... (ahir em va treure de polleguera... allà... bressant el bressol, però sense ni tocar la criatura... aaaaaaaahhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!).
Imatge Imatge

||*||

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::