la riera

mamiale
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 1:41 pm

la riera

EntradaAutor: mamiale » dt. gen. 12, 2010 6:59 pm

per fi he vist els dos primers capítols per internet.
us ha agradat?
a mi no gaire. o no gens encara no ho tinc clar.
en primer lloc trobo el càstic desencertat. se suposa que un dels fills té 40 anys i l'altre li diu que no l'atraparà mai i és més jove el que se suposa que és més gran! no cola!
i el més petit de tots... el trobo aturadet... igual és el seu paper però ara per ara no em sembla un gran actor.
la sampietro és genial.
però el tiet que crida al restaurant???? no trobeu que està plena de tòpics irreals?
jo la trobo falsa, tòpica, lenta, previsible, gens propera...
no sé, m'agradava més el cor de la ciutat.
em fa l'efecte que aquesta riera no anirà a parar gaire lluny.
Imatge
Avatar de l’usuari
merisc
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2715
Membre des de: dg. jul. 15, 2007 7:18 pm

Re: la riera

EntradaAutor: merisc » dt. gen. 12, 2010 7:07 pm

Doncs mira a mi tot i els "tòpics" m'encanta i mira que jo vaig seguir el cor desde el primer capítol.
No sé que té que de moment m'hi ha enganxat, potser és el fet de que s'està rodant en un entorn que m'és molt proper (el maresme), ves a saber.
Bueno doncs el que deia que a mi si que m'està agradant, i espero que duri, je je je je
Imatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: la riera

EntradaAutor: Laure » dt. gen. 12, 2010 8:09 pm

Jo només vaig veure el capítol del cap de setmana i sí que és una mica Nissaga de poder! Estic d'acord en que normalment aquestes series enganxen al cap de tres capítols o així, vas mirant i al conèixer els personatges t'atrapen.
A mi personalment no em va fer ni fu ni fa però com que als migdies no sóc a casa... potser com que sabia que no la seguiria ...
El Cor de la ciutat ja feia una mica de pudor jeje, ho miraves al cap d'un any i encara seguies el fil!!! jajajja
Bé, que la disfruteu les que la seguireu, ja direu què tal.
Avatar de l’usuari
NURIUS
:: conillet
:: conillet
Entrades: 379
Membre des de: dj. oct. 02, 2008 11:24 am

Re: la riera

EntradaAutor: NURIUS » dt. gen. 12, 2010 8:11 pm

HOLA!!!
Doncs a mi també m'està agradant, i molt! :ok:
Trobo que això de que sigui ben diferent del cor és un encert. Així no és possible comparar-la.
Referent als tòpics....jo he treballat molts anys en el món de la hosteleria, i deu ni dó lo bé que reflecteix el món. Evidentment el tiet és una mica exagerat, però només una mica. Us en farieu creus dels crits i "pecats" que es diuen a les cuines en mig del servei...

Referent a l'edat dels germans.... em sembla que només es porten 2 anys, i justament el "petit" figura que ha portat una vida de molt desgast, mentre que l'altre el perfilen com una persona ordenada, que es cuida... així doncs no trobo tan descabellat que sembli més gran el petit que el gran.
Avatar de l’usuari
nbadeli
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 10:53 am

Re: la riera

EntradaAutor: nbadeli » dt. gen. 12, 2010 8:22 pm

A mi tampoc no m'acaba d'agradar, però com amb totes les sèries de TV3 m'hi enganxo. El Cor de la Ciutat m'encantava i no l'hagués acabat mai...
Respecte a l'edat dels germans, jo també vaig pensar que es devien portar molt poc, perquè el Selvas sembla més jove. I tampoc no vaig entendre la reacció de la Mercè Sampietro, fent veure que no passa res. En fi, a veure com segueix...
Imatge

Imatge

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: la riera

EntradaAutor: neuetes » dt. gen. 12, 2010 8:31 pm

Hola,

Vaig veure el capítol del diumenge i em va agradar. Almenys la sensació era aquesta. Tret d'alguns detalls que ja heu comentat, crec que té molt potencial. Doneu-li temps que segur que la cosa enganxa!! És com tots els serials, deixeu que els personatges i la història es despleguin ben desplegats que segur que la cosa promet!.
A mi em van agradar molt les localitzacions, he estat poc al maresme i m'agrada aquests paissatges mediterranis, potser serà que sóc una noia de terres d'interior...
Avatar de l’usuari
Anitta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dc. oct. 28, 2009 3:26 pm

Re: la riera

EntradaAutor: Anitta » dt. gen. 12, 2010 9:21 pm

a mi si q m'ha agradat! però el meu home diu q no val res...per gustos els colors...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
martad
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. set. 14, 2009 9:56 pm
Ubicació: bcn

Re: la riera

EntradaAutor: martad » dt. gen. 12, 2010 10:06 pm

A mi els primers dos capítols m'han decebut una mica. Han fet tanta propaganda de que seria una sèrie més moderna amb un format
diferent i jo la veig igual que les altres. Trobo que ha començat molt fluixa però suposo que anirà millorant.
Al final m'acabo enganxant a totes les sèries de TV3 o sigui que suposo que la aniré seguint als vespres.

El càsting no el veig malament, però el Selvas sempre fa el mateix paper i l'Arquillué de tio sense escrupols. Al final cansa veure
que sempre fan el mateix.
Avatar de l’usuari
lila29
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

Re: la riera

EntradaAutor: lila29 » dt. gen. 12, 2010 10:54 pm

Ostres, a mi si que m'agrada, tot i que m'ha semblat que avui ha durat menys..El Claudi és genial, sempre fa de dolent, de fet no se si el veuria com a bo :***:
Jo si que la veuré, suposo que tindrà éxit :ok:
Imatge

Imatge

Imatge





Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: la riera

EntradaAutor: NyiNyi » dc. gen. 13, 2010 10:03 am

Jo vaig veure el primer capitol diumenge i em va agradar molt! llàstima que entre setmana no puc mirar-lo i hauré de fer un intensiu els divendres el vespre o el cap de setmana.
La trobo molt interessant! com heu dit per aquí, és força l'estil de Nissaga de poder.
Normalment, m'enganxo molt a les sèries de TV3, trobo que estàn molt ven fetes! :ok:

Suposo que com totes, haurem d'anar descobrint els personatges i les històries poc a poc!
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
nbadeli
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 10:53 am

Re: la riera

EntradaAutor: nbadeli » dc. gen. 13, 2010 12:07 pm

NyiNyi ha escrit:Jo vaig veure el primer capitol diumenge i em va agradar molt! llàstima que entre setmana no puc mirar-lo i hauré de fer un intensiu els divendres el vespre o el cap de setmana.
La trobo molt interessant! com heu dit per aquí, és força l'estil de Nissaga de poder.
Normalment, m'enganxo molt a les sèries de TV3, trobo que estàn molt ven fetes! :ok:

Suposo que com totes, haurem d'anar descobrint els personatges i les històries poc a poc!



La repeteixen divendres? És que jo la veig a mitges perquè he d'anar a buscar la nena a l'escola i els vespres no sempre són tot lo tranquils que una voldria...
La tornen a fer divendres al 300?
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
merisc
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2715
Membre des de: dg. jul. 15, 2007 7:18 pm

Re: la riera

EntradaAutor: merisc » dc. gen. 13, 2010 1:49 pm

Per internet es pot veure a qualsevol hora, a l'apartat 3alacarta
Imatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nbadeli
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 10:53 am

Re: la riera

EntradaAutor: nbadeli » dj. gen. 14, 2010 10:17 am

Sí, però a mi m'agrada veure-la estirada al sofà!! Si no la puc acabar al migdia, intento al vespre, però no sempre és possible. I si la repetissin divendres, doncs mira, una altra oportunitat.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: la riera

EntradaAutor: NyiNyi » dj. gen. 14, 2010 1:00 pm

nbadeli, que sàpiga no la repeteixen divendres!!
El que volia dir, es que la miraré divendres per TV3 a la carta. :ok:

La meva cunyada, ens va regalar un cable que va de l'ordinador a la tv i pots mirar l'ho de l'ordinador a la tele!! va de conya, í dira que no és molt car.
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
monseta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 522
Membre des de: dc. set. 24, 2008 11:18 am

Re: la riera

EntradaAutor: monseta » dj. gen. 14, 2010 6:19 pm

Jo estava desitjant que comences, desde que estic de baixa estava esperant la nova sèrie dels migdies, feia anys i anys (desde que anava a la universitat, uns 10) que no podia gaudir dels migdies al sofà amb sèrie i migdiada, i ara em penso posa al dia! >.-<:

A mi també em recorda un pél a Nissaga, i de conya, perquè és la que més m'ha agradat de totes.

A veure com evoluciona...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
NURIUS
:: conillet
:: conillet
Entrades: 379
Membre des de: dj. oct. 02, 2008 11:24 am

Re: la riera

EntradaAutor: NURIUS » dj. gen. 14, 2010 10:18 pm

Hola noies!!
Doncs res, dir-vos que, pel que se, sembla ser que les socpetiteres podrem aportar molt a la serie!! :pandi:
Resulta que una de les nostres mamis es la germana del guionista principal ! O sigui que ja ho sabeu!!! Totes a aportar idees!! >.-<:
Avatar de l’usuari
nbadeli
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 10:53 am

Re: la riera

EntradaAutor: nbadeli » dv. gen. 15, 2010 12:16 pm

NURIUS ha escrit:Hola noies!!
Doncs res, dir-vos que, pel que se, sembla ser que les socpetiteres podrem aportar molt a la serie!! :pandi:
Resulta que una de les nostres mamis es la germana del guionista principal ! O sigui que ja ho sabeu!!! Totes a aportar idees!! >.-<:

Ostres, podem fer de Remei!!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nbadeli
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 10:53 am

Re: la riera

EntradaAutor: nbadeli » dl. gen. 18, 2010 12:21 pm

NyiNyi ha escrit:nbadeli, que sàpiga no la repeteixen divendres!!
El que volia dir, es que la miraré divendres per TV3 a la carta. :ok:

La meva cunyada, ens va regalar un cable que va de l'ordinador a la tv i pots mirar l'ho de l'ordinador a la tele!! va de conya, í dira que no és molt car.


Em vaig quedar sense contestar-te...no ho vaig entendre bé. Ja deia jo...
Mmm és bona idea això del cable, però un més al menjador!! Gràcies
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
lila29
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

Re: la riera

EntradaAutor: lila29 » dl. gen. 18, 2010 1:14 pm

Si no ho vaig entendre malament, cada vespre, a les 9.10, al canal33 la tornen a emetre :globus:
Imatge

Imatge

Imatge





Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: la riera

EntradaAutor: lila » dj. gen. 21, 2010 8:47 pm

A mi també m'ha agradat força... també la veig a través del 3alacarta, quan bonament puc...

En veure la promo, em va encantar veure l'Arquillué, pensava a veure si li posaven un paper de "bo", però va a ser que no... una llàstima, perquè em va quedar molt bon record del seu paper a ZOO, que no feia de dolent, no?? a veure si m'estic liant, com que totes diueu que sempre fa de dolent...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::