Lost 6x11 - Happily ever after (Feliços per sempre més)

Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Lost 6x11 - Happily ever after (Feliços per sempre més)

EntradaAutor: Helia » dc. abr. 07, 2010 5:34 pm

Queda inaugurat el post per l'onzè capítol de la temporada!! (no trobeu que les setmanes passen molt ràpid??? :content: )

Passo a comentar:
-------------------------

Per mi.... el millor capítol de la temporada!!! >.-<: Sabia que en Desmond no ens fallaria... jejeje... I això que al principi pensava que seria un altre capítol perdut amb un altre flashside inútil... però anem a pams...

No recordava on havíem "deixat" en Desmond, i és veritat, des que en Ben el va disparar, no en sabíem res! com s'ho ha fet en Widmore per trobar-lo? doncs no ha quedat resolt, però suposo que tampoc té tanta importància.... Com sap en Widmore que en Desmond és tan important? doncs no ho sé, perquè abans el tenia per un "don nadie..." Li devia dir en Faraday? la Eloise??

Bueno... el flashside... que ha durat pràcticament tot el capítol... al principi, quan he vist que hi sortiria en Charlie, he pensat... grgrgr... :ufs: aquest aire tan místic no li prova... vull dir... el recordo més... simple?? jejeje... Però és a partir del cotxe a sota l'aigua i el flash de la mà amb en "not penny's boat", que dius... ai... aaaaiii!!! se va a liaaaaar!! >.-<:

A partir d'aquí, el capítol ha anat en augment... veure la Eloise, en Faraday, que és músic però com sempre, les encerta totes... veure la Penny... els flashos de'n Desmond igual que a La Constant... i per fi una mica de llum sobre els flashsides!! la connexió entre els dos móns, és en Desmond!!!
I al final, quan diu que ha d'ensenyar una cosa als passatgers del 815... aiiiix!! gallina de piel!!
Això ja fa oloreta a final de temporada... però continuo sense entendre com ho solucionaran tot en 6 capítols que queden... :-:)
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Lost 6x11 - Happily ever after (Feliços per sempre més)

EntradaAutor: Irina80 » dc. abr. 07, 2010 7:22 pm

Hostieeee!!!!! en Desmond és sempre una bona senyal!!!!! Quina alegria!!!! Després del regust a poca cosa del capítul anterior, aquest hi torna a posar sal!!!!
A casa ens ha agradat molt; l'Irinu80 té la teoria de que el Desmond no ha vist el flash que hem vist nosaltres, sinó que la seva ment ha viatjat al futur, i per això en "tornar en sí" ja confiava en el Widmore, sabia que havia d'anar amb el Sayd... però no ha vist la realitat paral·lela que se'ns ha mostrat a nosaltres, sinó el futur de la seva realitat. Ara no sé si m'explico...
Com sempre aquesta Eloise ja ho sap tot abans que ningú!!!! i el Faraday/Widmore fill, que sent campanes però no sap d'on venen!!!!
M'han encantat els detallets de la vida del Desmond... éssent la mà dreta del Widmore, que comparteix amb ell el whisky gran reserva, i el que faci falta!!! quan en la realitat original no el podia ni veure, no era digne gairebé de res!!!
En fi, que de nou, pinta molt bé!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Lost 6x11 - Happily ever after (Feliços per sempre més)

EntradaAutor: petazetas » dj. abr. 08, 2010 7:38 am

A mi aquest capítol em sembla dels millors de la temporada.

La veritat es que tinc unes ganes de saber com acaba tooooooot!!!!!

Per cert, que farem després sense LOST?
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Lost 6x11 - Happily ever after (Feliços per sempre més)

EntradaAutor: madrona » dj. abr. 08, 2010 11:37 am

Jo encara Flipoooooo!!!!

Ara no tinc temps, després passo a comentar, però realment ESPECTACULAR!! l'essència de Lost.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Lost 6x11 - Happily ever after (Feliços per sempre més)

EntradaAutor: nini8852 » dj. abr. 08, 2010 12:36 pm

Brutal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M'ha encantat, com tots els capítols d'en Desmond!!!!!

Però quin liuuuuuuuu! Jo encara no tinc cap teoria feta, he d'acabar de pair el capítol, però he flipat molt amb lo important que és en Des...... ja ho sabia, però que m'ho confirmin, mola!!!!!
Jo tampoc recordava on havia acabat en Des i n'estic segura que el seu sogre sempre ha sabut el seu destí, però perquè s'acomplís, l'havia de tractar malament (perquè fes la travessa amb veler i acabés a la illa). Penseu que tant el sogre com la Eloise estaven a la illa, però no sabem desde quan ni fins a on saben.

I tinc ganes de que ho lliguin tot, però no vull que s'acabi!!!!

Namasté! <:-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Lost 6x11 - Happily ever after (Feliços per sempre més)

EntradaAutor: Irina80 » dj. abr. 08, 2010 3:44 pm

Tens raó, Petazetas, fa setmanes que hi dono voltes.... què farem quan s'acabi Lost????? de què parlarem???? jajaja Es comentava que volien fer-ne un Spin-off, una sèrie a partir d'algun dels personatges, però no sé si és veritat, i si ho fos, no sé si serà el mateix :ufs:
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Lost 6x11 - Happily ever after (Feliços per sempre més)

EntradaAutor: madrona » dj. abr. 08, 2010 4:43 pm

Bé, ja sóc aquí, je je :content: :content: :content:

M'ha encantat la trobada Desmond-Faraday !!! Ells tenen la clau de tot plegat. N'estic segura.

Cosetes del capítol: la mare d'en Faraday no vol que en Desmond remogui res, no sigui cosa que tornin a l'altra realitat: on ella mata al seu fill.

I en Widmore el convida a un whisky de fa 60 anys, quan fa tres temporades li va dir que no es mereixia un whisky així!!! Toma! :miko:

I està clar que en Desmond és especial: sobreviu a les radiacions electromagnètiques un cop més perquè com diu en Widmore, "l'illa encara no ha acabat amb tú". Té feina a fer.
Ell ja havia tingut aquestes anades i vingudes a "La Constant" i per tant, té un dó.

El pròxim capítol tindrà l'Hugo de protagonista, segurament veure el seu flashside...i potser torna a sortir Jacob...ja que ell és lúnic que hi parla!!

Això s'acabaaaaaaaaaaaa...

Què farem sense Lost???? Ja ens enganxarem a alguna altra cosa >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
marionaijan
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 8:55 pm

Re: Lost 6x11 - Happily ever after (Feliços per sempre més)

EntradaAutor: marionaijan » dj. abr. 08, 2010 10:50 pm

Eieieieieie!! Súper capitol!!

Nenenenenenenes, no us heu fixat en qui era el xòfer de la limusina del Desmond??????

Era el metge del "carguero" !!!!!!!! El que també tenia anades i vingudes com el Desmond!!! No creieu que voldrà dir alguna cosa?

Per cert, algú que tingui una mica clar el perquè de tot plegat, podria fer una mica d'esquema de com estem ara amb tota la nformació que tenim? És que el meu marodet està dels nervis amb la sèrie, que no entén res, i que ell ho vol veure tot clar. Jo li intetno explicar ek que comentem per aqui però sempre m'acaba enxampant en alguna cosa que bno sé com respondre, i em diu: veus veus veus com tu tampoc ho pilles? I em fa una ràbiaaaaa. Jijiji
Imatge
Imatge
***El post del Jan***: viewtopic.php?f=50&t=16325
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Lost 6x11 - Happily ever after (Feliços per sempre més)

EntradaAutor: Helia » dv. abr. 09, 2010 9:39 am

jajaja... marionaijan, diga-li al teu home que el dia que ho vegi tot clar, serà perquè s'ha acabat Lost... i això no ho volem!!!!

Si tinc una estona miraré de fer un resum de la situació... per aclarir-me jo, i a veure si entre totes resolem els dubtes que tenim... Per cert, no crec que tingui res a veure lo del metge del carguer... vull dir... en els flashsides hi ha molt personatge "recuperat", que és més curiositat que rés més... només perquè es vegi que les vides de tots continuen entrellaçades... (ja m'explicaràs que té a veure en Keamy amb el pare de la Sun... :-:) )

Irina80, no acabo de pillar la teoria del teu home... a veure, ta clar que en Desmond ha vist alguna cosa que nosaltres no hem vist, perquè si no, entendríem perquè està així de flipat, i de sobte té les coses tan clares...

Irina80 ha escrit:però no ha vist la realitat paral·lela que se'ns ha mostrat a nosaltres, sinó el futur de la seva realitat. Ara no sé si m'explico...

mmm... és això el que no he pillat...
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Lost 6x11 - Happily ever after (Feliços per sempre més)

EntradaAutor: madrona » dv. abr. 09, 2010 11:24 am

Irina....vols dir que en Desmond ha vist el futur total???? El que realment passarà al final de tot plegat??

NO ho sé, no ho descarto....

O potser ho ha recordat tot amb "lla fuetada electromagnètica" que li han fotut i vol explicar a tots els passatgers de l'Oceanic què els passarà en la nova realitat.

Diga-li al teu marit que es prepara una guerra entre dos bàndols Jacob-Nemesis, és a dir Jack-Locke, i en Widmore hi prendrà part, en teoria del cantó del Jacob. Motiu de la guerra: Némesis vol sortir del seu confinament a l'illa i el bàndol Jacob li ho ha d'impedir. A més, n'ha de sortir el candidat, el substitut del Jacob per fer de guardià del Némesis. La realitat alternativa o flashsides (potser) és una de les possible consequències de la guerra, i alguns volen que es compleixi (Eloise) i d'altres no (Desmond).

No sé, ho he fet així molt ràpid i hi ha molts "Cabus sueltos" :content: :content: , però podria ser això no?

Namasté. :--/) :--/)
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Lost 6x11 - Happily ever after (Feliços per sempre més)

EntradaAutor: nini8852 » dl. abr. 12, 2010 12:00 pm

madrona ha escrit:El pròxim capítol tindrà l'Hugo de protagonista, segurament veure el seu flashside...i potser torna a sortir Jacob...ja que ell és lúnic que hi parla!!



PER FAVOR no avanceu res si us plau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Lost 6x11 - Happily ever after (Feliços per sempre més)

EntradaAutor: madrona » dl. abr. 12, 2010 2:20 pm

Ei, que només són especulacions meves, no tinc cap mena d'informació. Simplement és per on crec jo que aniran els trets.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Lost 6x11 - Happily ever after (Feliços per sempre més)

EntradaAutor: Irina80 » dl. abr. 12, 2010 4:17 pm

[quote="madrona"]Irina....vols dir que en Desmond ha vist el futur total???? El que realment passarà al final de tot plegat??

No ho sé ?-) està clar que no veu el mateix que nosaltres. Dóna la impressió que veiés una successió de fets futurs, (com quan tenia diferents flashos fins que finalment moria en Charlie), favorables per a ell; ja que de bon grat accedeix a la proposta del Widmore, i tot seguit sap que ha de marxar amb el Sayid. Ja veurem amb quina ens surten aquests guionistes!!!! Aiiiiii, quins nervis!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Lost 6x11 - Happily ever after (Feliços per sempre més)

EntradaAutor: madrona » dl. abr. 12, 2010 4:48 pm

Jo crec que vol "informar" del que passarà, és adir, no sap els detalls dela vida de cadascú però potser els vol avisar d'aquesta altra realitat paral.lela.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::