Lost 6x14 The Candidate

Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Lost 6x14 The Candidate

EntradaAutor: nini8852 » dj. maig 06, 2010 2:23 pm

Hola!!!

Ja l'he vist!! I m'han fet plorar!!!!!!!!!!!!!!!!!! Que poc que queda pel final....
Imatge
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Lost 6x14 The Candidate

EntradaAutor: petazetas » dj. maig 06, 2010 3:40 pm

jo encara no l'he vist!!!!!!!

ai ai que ploraré
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
marionaijan
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 8:55 pm

Re: Lost 6x14 The Candidate

EntradaAutor: marionaijan » dj. maig 06, 2010 4:56 pm

Sisisiis, jo també he plorat molt!! No pot ser veritat! Ja no sé que pensar.... Què en penseu vosaltres?
Imatge
Imatge
***El post del Jan***: viewtopic.php?f=50&t=16325
Avatar de l’usuari
Noe
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

Re: Lost 6x14 The Candidate

EntradaAutor: Noe » dj. maig 06, 2010 8:14 pm

Ui ui, a mi tb se'm va saltar alguna llagrimeta... no pot ser, quina angoixa!! Què passarà?

el q no entenc, és q pensava q els elegits no podien morir i per això en Locke no podia matar-los, però ara ja no entenc res. Tot i q potser un dels dos se n'hagi sortit, no? pq només hi havia Kwon a la llista...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
kobayashi
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dg. març 07, 2010 10:25 pm
Ubicació: el cor de la ciutat , barcelona

Re: Lost 6x14 The Candidate

EntradaAutor: kobayashi » dj. maig 06, 2010 9:01 pm

aix quin fart de plorar (en plan titanic que fort )pobrets meus tantes temporades separats i mira.....es de ser inutiles ehhhhh!!! com ens fan això ami ja no m'agradara passi el que passi ( o no?) nomès espero que a la vida paral.lela es resolgui millor :ufs:
El moment sayid abans de sortir corrents que fuerte no? desmond és la clau no creieu ?
trobo que en desmond fa a la vida de los angeles el mateix que jacob va fer amb els candidats , els visita i fa que interactuin ...

queden 3 capitols ...que farem?

el dia 23 de maig a les 5.30 del mati el fan a Cuatro en directe !!! el veureu?

molts somriures :content:
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Lost 6x14 The Candidate

EntradaAutor: madrona » dv. maig 07, 2010 8:06 am

Hola.
Doncs el moment mort dels Kwon...no sé...no han pensat en la seva filla? vale que potser exagero amb el punt de vista de mare i que això només és una sèrie....però ni tan sols ho mencionen??' La nena es quedava sense mare, però podia salvar-se el pare.
I ara què?' es mataran entre ells?. Vull pensar que no, que en Desmond farà alguna cosa ...o en Richard?? (recordeu que tenim un grupet a l'illa : Richard-Ben-Miles que no sabem ben bé què estan fent).
Em nego a pensar que en Ben, amb tota la guerra que ha donat, ara sigui un xixarel.lo.

Jo no crec que vegi el capítol en directe però miraria de descarrgar-mel'l dilluns a la nit.

Siau
Namasté
<:-)
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
helan
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 25, 2009 10:11 am

Re: Lost 6x14 The Candidate

EntradaAutor: helan » dv. maig 07, 2010 8:34 am

Madrona, jo vaig pensar el mateix que tu: i la nena?

La cosa deu ser que l'elegit serà el que sobrevisqui, no? Vist el plan...
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Lost 6x14 The Candidate

EntradaAutor: madrona » dv. maig 07, 2010 2:47 pm

Helan, Segurament el que sobrevisqui serà el substitut d'en Jacob.
És més, recordeu la frase d'en Sayid abans de corre amb la bomba a les mans i morir??

-Because it's gonna be you Jack (perquè seràs tú Jack!)

O potser és tant evident que serà el Jack i després hi haurà un gir que ens deixaran amb un pam de nas??? Misteri, misteri...
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Lost 6x14 The Candidate

EntradaAutor: Irina80 » ds. maig 08, 2010 9:58 am

Hola!!!!!!!!!!!
quin capítul més cruel.... s'han ventilat a tanta gent en 2 minuts!!!! i el Lapidus, que ni pincha ni corta, i se li obre aquella porta del submarí y nunca más se supo!!!!
El Sayid sabia més de que deia, i els Kwon, Titanic total!!!!! sembla que ara els venen les presses per a mostrar el desenllaç, però carai...
En Desmond és la clau, fijo!!!
El 23 no sé si el veuré a cuatro o què... és que ho han fet taaaaaaaaaan malament. Tota la temporada emetent 10 dies després que als EUA, i ara al final en directe!!! no el podien emetre el dilluns al vespre, i tenir màxima audiència???? no sé noies...
M'estic desencantant amb aquesta sèrie, o el final és molt espectacular, o per mi l'han pifiat amb aquesta temporada...
Vinga, a especular!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
kobayashi
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dg. març 07, 2010 10:25 pm
Ubicació: el cor de la ciutat , barcelona

Re: Lost 6x14 The Candidate

EntradaAutor: kobayashi » dl. maig 10, 2010 9:26 pm

Perdudes!!! que malament queda no?

No veieu a en Desmond allà a la platja amb en John Locke en plan jacob / némesis ?

No se jo si la familia Kwon es formara a la vida 2 ( cada vegada em penso més que aquesta sera la refinitiva....)

molts somriures
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Lluma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

Re: Lost 6x14 The Candidate

EntradaAutor: Lluma » dc. maig 19, 2010 2:56 pm

Hola guapes!

mestic posant el dia per enganxar el dilluns lúltim capìtol! el fan a dos de 7 del matí, tu, estas que em llevo! però al migdia mel descarrego fiju!

Doncs jo també he plorat mooolt, amb un singlot i sentiment! Madrona, jo també pensava en la nena! julines, com a mínim que sen salvi un, no?

de totes maneres la meva teoria final és que tothom se salva, i que la vida paralela que sesta portant als united states és la que acabarà sent! vaja, que ningú la dinya!

I en desmond... com més va, més guapo el trobo, tu! amb el traje ta de muerte! :love:
Imatge

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::