Lost 6x15 Across de Sea

Avatar de l’usuari
helan
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 25, 2009 10:11 am

Lost 6x15 Across de Sea

EntradaAutor: helan » dj. maig 13, 2010 2:09 pm

Bueno, ara podem entendre alguna cosa més...

A mi m'ha agradat i ara sabem que en Jacob té una missió: protegir la llum.

Una pregunta: ¿el seu germà no té nom?

Què us ha semblat a vosaltre?
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: Lost 6x15 Across de Sea

EntradaAutor: Julyet » dj. maig 13, 2010 2:46 pm

El vaig veure ahir i em va encantar!

No, no diuen el seu nom en cap moment... no sé si quedarà anecdòtic que no en tingui o això voldrà dir algo.

Ja tenia ganes d'un capítol així que enganxés tant.

Avui pensava una cosa: el nom Jack és Jacob? (o sigui, diminutiu).

Queden 2 capítols pel final!!!
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Lost 6x15 Across de Sea

EntradaAutor: petazetas » dj. maig 13, 2010 3:19 pm

A mi em va agradar molt l'episodi... està genial. Ara, no se com ho acabaràn tot això!!
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
marionaijan
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 8:55 pm

Re: Lost 6x15 Across de Sea

EntradaAutor: marionaijan » dj. maig 13, 2010 3:32 pm

A mi també em va agradar moltíssim!
Jo també vaig pensar en això de que no tingui nom... i vaig pensar el contrari que la petazetas, com que la "mare" volia que ell fos el guardià, vaig pensar que potser es diu Jack, però no ho diuen per al final tots fem Ahhhh, com el que ara s'ha de quedar.

I amb un amic, també vem especular que es quedaràn les dues línies obertes. Vull dir, una, on tothom viu i es troben entre ells i tot té una raó, i l'altra, on a l'illa va morint tothom pq només hi pot quedar el candidat. I coses quedaran obertes pq cadascu hi pensi el que vulgui.

Què penseu?
Imatge
Imatge
***El post del Jan***: viewtopic.php?f=50&t=16325
Avatar de l’usuari
jorann
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2030
Membre des de: dg. maig 17, 2009 5:11 pm

Re: Lost 6x15 Across de Sea

EntradaAutor: jorann » dj. maig 13, 2010 5:09 pm

Hola!!


Jo també vaig veure el capítol ahir. Em va agradar molt, però cada cop veig més complicat que amb els poc capítols que queden acabin donant una explicació a tot. O sigui que estic amb la Mariona, crec que deixaran les dues línies obertes.
Vaig estar tot el capitol esperant que diguessin el nom del germà del jacob perquè pensava que seria rebelador, però res de res.
ImatgeImatge
Aquest és el nostre post: viewtopic.php?f=50&t=12754&start=80
Avatar de l’usuari
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

Re: Lost 6x15 Across de Sea

EntradaAutor: gblanch » dj. maig 13, 2010 5:28 pm

Jajajaja, jo també em vaig passar tot el capitol esperant que diguessin el nom del germà...quan la mare el baixa a veure al pou vaig pensar Ara, però no!!! Per mi que té alguna importància, segur ...
Jo espero que no deixin cap linia oberta, a més vaig llegir que el capitol final durarà 2 hores i mitja...Temps suficient per deixar el tema ben tancat!!! No fotem!!
La veritat, amb el capitol d'ahir van conseguir que em caigués bé l'humo negro....
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: Lost 6x15 Across de Sea

EntradaAutor: Pukeko » dj. maig 13, 2010 9:00 pm

Jo també espero que no deixin cap línia oberta, perquè si no serà per matar-los.

A mi de lo del germà bessó, a part del tema del nom, també em va sorprendre que jo em pensava que seria el Némesis, però es veu que no. Així doncs, el Némesis qui és????

Ai senyor, veig a venir que l'últim capítol ens l'haurem de mirar 3 vegades per entendre-ho tot bé. :ok: :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
jorann
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2030
Membre des de: dg. maig 17, 2009 5:11 pm

Re: Lost 6x15 Across de Sea

EntradaAutor: jorann » dv. maig 14, 2010 7:38 am

Jejeje, Pukeko, jo també estic segura de que m'hauré de mirar l'últim capítol més d'un cop per entendr-ho tot!
Per cert, no haviam coincidit mai en cap altre post així que t'ho dic aquí: M'encanta el nom de la teva filla!! Fa anys que deia que si tenia una nena es diria Elna, i va i em toquen dos nens, jajaja!!
ImatgeImatge
Aquest és el nostre post: viewtopic.php?f=50&t=12754&start=80
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Lost 6x15 Across de Sea

EntradaAutor: nini8852 » dv. maig 14, 2010 9:17 am

Hola!!!

a mi em va agradar pel fet de que ens expliquin alguna cosa d'aquest parell, però no em va agradar perquè podrien haver donat moltes més respostes i ser més explícits i no ho van fer. I sinó ho van fer ara, ja no ho faran.....
Crec que el candidat per la mare, era en AJ (no em vaig fixar en que diéssin Némessis, s'hauria de mirar, però jo estic al foro de Lostzilla, i en 32 dues págines que hi ha ningú ho diu, al contrari, tothom diu que no té nom), però la seva curiositat i les seves ganes de saber el fan voler sortir de la illa i la mare s'ha de decidir per en Jacob.
Va ser un capítol revelador i confús alhora, jo només espero veure-la tota per dir si m'ha agradat la serie o no o si l'entenc del tot jeje (per cert, a USA faran el pilot el 22 de maig, sembla ser que pot ser rebelador veure'l llavors, encara que també ho facin per pur frikisme).

Salut!
Imatge
Avatar de l’usuari
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

Re: Lost 6x15 Across de Sea

EntradaAutor: gblanch » dv. maig 14, 2010 12:17 pm

Ho he tornat aveure i no diu el nom... ?-)
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: Lost 6x15 Across de Sea

EntradaAutor: Pukeko » dv. maig 14, 2010 1:07 pm

gblanch ha escrit:Ho he tornat aveure i no diu el nom... ?-)


Jo també...

Gràcies jorann!!! El nom és maco i la nena no vegis!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Lost 6x15 Across de Sea

EntradaAutor: madrona » dc. maig 19, 2010 6:41 pm

Hola.
Doncs jo esperava alguna explicació una mica més el.laborada, en pla..

-què és la llum?
-D'on ve la mare postissa?
-I l'estàtu egípcia d'on va sortir perquè en aquest capítol no surt per enlloc?
-I com és que la mare postissa es carrega ella soleta tot el pou i el poblat ple de gent? Té poders?

Entenc una mica millor al fum negre, i que vulgui sortir de l'illa si o si...però em sembla que aquí no resoldrem tots els misteris. A veure què diuen avui...
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
MaMiBlume
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2406
Membre des de: dt. feb. 12, 2008 1:00 pm
Ubicació: Badalona

Re: Lost 6x15 Across de Sea

EntradaAutor: MaMiBlume » dv. maig 21, 2010 8:46 am

aviam noies... hola m'apunto al foro lost avui eh! tot i que ja us havia llegit algun dia!

jo el vai veure ahir... està bé pr ufff quants misteris!
pel que fa a la matansa final, el meu marit té la teoria que la mare postisa ja havia entrat a la cova de la llum i tb s'havia convertit en Fum negre i que per això va poder matar a tot el poble i per això sap què pot passar.
El que jo no entenc després és que si el germà sense nom mor i es converteix en fum negre pk surt després com si estigués viu? o potser és que el fum negre es pot convertir en el cos que vulgui que estigui mort?? i la mare real que surt després? potser és que hi ha un fum negre abans que el besso sense nom i que no és la mare postissa? uuuuuf massa coses!

Es veu que el el proper capitol ja sabrem qui és el substitut! aaaaaaaaaah

i les pedretes? k passa amb les pedretes?

pr és genial!!!!!!!!!!! >.-<:
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

Re: Lost 6x15 Across de Sea

EntradaAutor: gblanch » dv. maig 21, 2010 10:18 am

MamiBlume, el teu marit i jo tenim la mateixa teoria soobre la mare postissa. Però només una cosa falla. Si ella fos també l'humo negro el bessó sense nom no l'hagués pogut matar... I la mare real que se li apareix de petit és un fantasma, ell pot veure els morts...com el Harley... <:-)
I aixó que preguntes del fum negre, uns capitols enrere van explicar que per agafar la forma humana necessita que aquella persona sigui morta, per aixó es va poder transformar en el LocKe, el Christian, la dona del Richard...etc

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::