Fringe - TV3

Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Irina80 » dl. feb. 07, 2011 6:18 pm

Ostres... espero que no la cancelin, doncs amb Flashforward ja varen fer un final molt precipitat, i Fringe pot donar moooolt més de sí!!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: juliet » dl. feb. 07, 2011 7:02 pm

Irina80 ha escrit:Ostres... espero que no la cancelin, doncs amb Flashforward ja varen fer un final molt precipitat, i Fringe pot donar moooolt més de sí!!!!

jo també ho espero, hi segueixo ben enganxada!!

*SPOILERS*
està clar que la salvació dels mons depèn dels sentiments del Peter cap a les Olivies... :love: :love:
Segur que just quan estigui a punt de tonar a reviure els sentiments cap a la seva Olivia sabrà que l'altre espera un fill seu i els dos universos "tambalejaran" de cop!!
en el capítol del divendres, l'home que llegeix les ments és qui li diu que el Peter segueix enamorat de l'altre..però com??si ell es pensava que era l'altra Olivia se suposa que els sentiments que tenia eren per ella i no per la doble, no??
Vaig tenir problemes per veure la sèrie i potser em va quedar algun tros on s'explica si encara que los dos són iguals hi havia diferències per poder arrivar a la conclusió que és va enamorar de l'altre i no ho està d'aquesta??
*SPOILERS*

Per cert, parlant de la possible cancel.lació de la sèrie, m'acava d'enviar un mail una amiga "addicta" a Fringe (li vaig preguntar per la informació que ens havia donat la Neutetes), i que té amics vivint allà, que la sèrie, sino remunta audiència està destinada a un final sense respostes...com altres sèries bones però que no han triunfat en audiència :-(( :-((
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Irina80 » dl. feb. 07, 2011 7:07 pm

Doncs quina meeeeee****************************!! :ufs: :ufs: :ufs:
juliet ha escrit:
Per cert, parlant de la possible cancel.lació de la sèrie, m'acava d'enviar un mail una amiga "addicta" a Fringe (li vaig preguntar per la informació que ens havia donat la Neutetes), i que té amics vivint allà, que la sèrie, sino remunta audiència està destinada a un final sense respostes...com altres sèries bones però que no han triunfat en audiència :-(( :-((
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dl. feb. 07, 2011 7:15 pm

Ai, ai, ai, juliet, no em diguis això que m'emprenyo. ?-) ?-) :-(( :-(( que ens quedarem sense sèrie aviat, com va passar amb flashforward o farscape fa uns anys enrera, que els fans ens vam quedar... xxo.0.o

*SPOILERS*


Juliet, jo crec arran de la conversa que tenen el Peter i la Olivia després del "incident" amb el cafè amb llet, el Peter debia estar pensant amb tot això i el noi que llegeix ments ho escolta. Per tant ho escolta de forma casual. Per això al final li diu a la Olivia que no li agradaria ser com ell, perquè escoltaria veritats que molts no s'atreveixen a dir a la cara.

Vaja, almenys jo ho he vist així...

juliet ha escrit:Segur que just quan estigui a punt de tonar a reviure els sentiments cap a la seva Olivia sabrà que l'altre espera un fill seu i els dos universos "tambalejaran" de cop!!


Bona observació, jo també ho veig així i aquí lliga amb el rumor del embaras. Pobra Olivia... només li faltava això...

*SPOILERS*
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Irina80 » dg. feb. 13, 2011 11:32 am

Noies, anaveu ben encaminades!!!!

*SPOILERS*
Jo no tinc tan clar que el Peter trii l'altra Olivia; ell està penjat de la que ell creia que era l'Olivia d'aquesta realitat, i tot i que durant aquell temps n'estigués penjat, era una farsa...
Al Walternate li comença a sortir la humanitat que semblava que havia perdut, negant-se a experimentar amb nens. I ara que ha de ser avi...!!!

*SPOILERS*
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dl. feb. 14, 2011 3:00 pm

Apa, ja tenim el culebrot montat!!!
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: juliet » dl. feb. 14, 2011 7:05 pm

...i ben montat!!
*SPOILERS*
quina peneta em va fer el nòvio de l'Olivia alternativa, osti! li acaba de demanar que es casi amb ella...li diu que sí...i després...bomaba!!està embarassada d'un altre...i a sobre n'està enamorada!!"culebrón, culebrón"...
I ara ens queda el millor, la reacció del Peter i l'Olivia quan ho sàpiguen!!
El Walter alternatiu ja s'està emocionant per la tornada del Peter....

Per cert, aquest capítol m'ha fet molta engúnia, bé, hi ha uns quants que tela...però aquests dels escarbats sortint dels cossos..exxxssss!!!!de fet l'última part no l'he mirada, només l'he escoltat!!
*SPOILERS*
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dl. feb. 14, 2011 8:01 pm

*SPOILERS*

Jo quan veia que s'ho "muntava" amb el Peter, pensava amb el seu pobre nòvio de l'altre costat, fins on estaries disposat a arribar per la feina?, osti és molt fort.
Però trobo que estàn massa centrats amb el triangle amorós, si tot s'acaba centrant amb això la sèrie no li veig futur.

*SPOILERS*
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Irina80 » dl. feb. 14, 2011 8:18 pm

juliet ha escrit:*SPOILERS*
Per cert, aquest capítol m'ha fet molta engúnia, bé, hi ha uns quants que tela...però aquests dels escarbats sortint dels cossos..exxxssss!!!!de fet l'última part no l'he mirada, només l'he escoltat!!
*SPOILERS*


*SPOILERS*
jajaja!!! a mi la veritat me n'ha fet el primer que treia escarabats, després ja es veia venir... també es veia venir que la reacció del que prenia l'Olivia no faria el mateix efecte, i acabaria sortint el tema de l'embaràs.
Ai a l'altra costat quan ho sàpiguen!!!!
*SPOILERS*
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dl. feb. 14, 2011 8:50 pm

A mi el que més em va fer fàstic va ser aquell capítol de la primera temporada que vomitaven aquell cuc que representava que era el virus de la grip o també aquell que hi havia aquell vaixell de immigrants xinesos infectats amb un paràsit... ecs!! Suposo que aquests van crear impacte i el que poden ensenyar a partir d'aleshores ja t'ho veus avenir.
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: juliet » dl. feb. 14, 2011 8:59 pm

osti sí! el dels xinesos també em va costar molt mirar...
jo també espero que ampliin mires i no es quedin amb la història de les Olívies i el Peter i deixin la resta com a secundari...aiaiaai!!que les veus que ens arriven sobre el fi de la sèrie acabaran sent un fet si la cosa no torna a agafar empenta xxo.0.o xxo.0.o
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Takita » dt. feb. 15, 2011 12:27 pm

Noies, les que mireu Fringe per TV3 (que ja sé que no sou gaires neu:-D ), aquest diumenge serà l'últim capítol de la primera temporada, però començaran a emetre la segona el 6 de març, així que no caldrà esperar gaire! >.-<:
Avatar de l’usuari
Mow
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2706
Membre des de: dv. ago. 27, 2010 2:38 pm
Ubicació: El barcelonés

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Mow » dt. feb. 15, 2011 5:03 pm

Nenes, hola! :content:

Ens hem aficionat a la serie! Anem per gairabé el final de la primera temporada (em sembla que avui ens toquen els capítols 13 i 14 :love: ). Crec que la majoría aneu força més avançades!
Tyha i Mow, Pacte Complert!

Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Takita » ds. feb. 19, 2011 2:57 pm

Hola fringies!, al final aquest diumenge no acaba la primera temporada a TV3, diuen que com que als Estats Units hi va haver un episodi de la 1a temporada que es va emetre durant la 2a per problemes de graella i va provocar un error de lògica en l'argument, doncs que ells respectaran l'ordre d'emissió que havia programat J.J.Abrams! Així, aquest diumenge UNEARTHED (episodi extra) i el 27 de febrer, l'últim capítol de la temporada.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » ds. feb. 19, 2011 5:45 pm

Doncs, molt bé per TV3! acabo de veure l'anunci del capítol. La veritat és que quan jo el vaig veure, va ser com als EEUU i era bastant estrany perquè veus personatges que ja no hi són...
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: juliet » dl. feb. 21, 2011 1:39 pm

*SPOILERS*
:love: :love: ja tenim l'Olivia i el Peter iniciant una relació :love: :love: ....ai!! que ho aprofitin mentre puguin :sopant: :sopant: :inthebed: :inthebed: que aviat l'altre Olivia :panxeta: :panxeta: els tallarà el rotllo :ou: :ou:
Cada cop perilla més l'estabilitat entre els dos mons, el Walter està molt preocupat perquè van apareixent "escletxes" per on es "colen" els de l'altre univers...
També tornen a parlar de les persones atrapades a l'ambar....d'aquí segur que en surten coses molt interessants, feia capítols que no sortia el tema i crec que per aquí hi haurà un bon filó....
*SPOILERS*

Neuetes, per on pares?sempre ets tu que ens dones les últimes novetats!! neu:-D neu:-D
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dl. feb. 21, 2011 2:33 pm

:--/) :--/)

Ja sóc aquí!!! No vaig poder veure el capítol fins ahir al vespre i encara el vaig veure malament: se'm penjava cada 2x3 i el meu home volia treballar a l'ordenador... per tant, no vaig poder comentar el capítol quan el vaig acabar!!!

*SPOILERS*


A mi també m'agrada el tema de la gent atrapada a l'ambar, trobo que hi treuràn molt de suc i poder fer guions molt i molt bons si segueixen per aquí. El que encara no entenc és com pot ser que a l'altre costat els vèrtex són tant constants i aquí no.
I lo del Peter i la Olivia :love: :love: :love:. Però, porto tot el vespre-nit-matí pensant-hi... i se m'ha ocorregut un possible fil... a veure que us sembla... us imagineu que la nostra Olivia també es quedi embarassada???????? que passaria amb el Peter? quina de les dues dimensions salvaria???

Potser filo massa el fil, però posats a suposar...

*SPOILER*
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Irina80 » dl. feb. 21, 2011 3:36 pm

*SPOILERS*
Carai, a veure si el Peter anirà prenyant Olivies per tots els universos! :p-) no estaria gens malament, ja que si no és així, es veurà obligat a triar entre el seu fill a l'altre costat, i la seva Olivia a aquest...
*SPOILERS*
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » ds. feb. 26, 2011 3:42 pm

WOWWWW!!!! Quin capítol més bo!!!!!!!!!!!!!!!

*SPOILERS*

En aquest capítol se'ns han revelat moltes coses del passat que semblaven poc importants però que ara vistos així...
Primer, el Peter i la Olivia es coneixen de petits, quan el Peter renega dels seus pares d'aquí i mentre la Olivia pateix els abusos del seu padrastre i creua per primer cop a l'altra dimensió en un moment de molta por i angoixa. I junts aprenen a superar les seves pors i afrontar-les. I lo més bonic... s'enamoren!!! :love: :love: :love:
Segon, el Walternatiu s'entera del que ha passat amb el seu fill per "culpa" de la Olivia, que sense adonar-se, i degut a que té por de l'arribada del seu padrastre, creua a l'altre costat i li confesa tot al Walternatiu, pensant-se que és el Walter!!! Que fort!!!

*SPOILERS*
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: juliet » ds. feb. 26, 2011 7:21 pm

ara m'hi poso!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::