Series que recomano...

Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: Takita » dg. oct. 26, 2014 11:44 pm

La nova temporada de The Walking Dead ens està agradan força, de moment :ok: . També hem començat a mirar la 2ª temporada de Homeland i avui he vist el primer capítol de Orphan Black i m'ha agradat molt, té molt bona pinta!

Per cert, d'Utopia (la sèrie que us vaig recomanar) no faran 3ª temporada, però si la voleu mirar, les dues temporades estan molt bé.
Avatar de l’usuari
Bluebike
:: conillet
:: conillet
Entrades: 367
Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
Ubicació: Leicestershire

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: Bluebike » dt. gen. 27, 2015 9:10 am

Hola? Què hi ha algú?

Jo vaig amb un xic de retràs amb les series però tinc un parell de recomanacions per si no les heu vist.

Si us agrada el terror/fantasia/però sense passar-se us recomano "American horror story". Cada temporada és una història diferent i com que no estan conectades les podeu mirar en l'ordre que us vingui de gust. Les que m'han agradat més són la primera i la tercera.

"Sons of Anarchy" També, vella però em té enganxadíssima!

I mentres espero la 5ena de Game of Thrones, estic mirant Orange is the new balck, però no sé, se'm fa lenta...
Avatar de l’usuari
Catilina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dt. juny 18, 2013 4:14 pm

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: Catilina » dc. gen. 28, 2015 10:54 pm

hola!
Jo recomano Downton Abbey, una serie anglesa a l´estil clàssic. hi ha més marro del q sembla. La veia a Nova, però van emetre l´ultim capitol el dia de nadal i no sé si hi ha més temporades per pasar o què pensen fer. A la sisena temporada hi sortirà George Clooney, o sigui q alguna cosa ja està passant a Anglaterra.
Imatge
shapty
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dl. ago. 22, 2011 7:57 pm
Ubicació: Vallès Oriental

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: shapty » dc. feb. 04, 2015 9:10 pm

Acabo de descobrir la serie "The librarians". És una barreja de fantasia amb aventures... amb molts actors d'altres series conegudes. La serie és conseqüència de tres pel·licules anomenades "The librarian" que no les he trobat enlloc en castellà.
La serie té bona pinta, a més de ser curteta (només 10 capítols... de moment)
Imatge
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: Nima » dj. feb. 05, 2015 12:34 pm

Gràcies per les recomanacions.
Tot just hem començat a veure Davincis demos, a veure que tal es...
La que em té enganxada a mí es Scandal jajaja i el meu home no la suporta!!
I homeland com no, estem a mitja temporada 4.
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: Nime » dj. feb. 05, 2015 1:31 pm

Jo ara he començat 12 monkeys, de moment ni fu ni fa ;)
Imatge
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: Mireia80 » dv. març 20, 2015 10:13 am

Acabo de descubrir aquest post, que bo!!! Jo sóc una friki declarada de les sèries...
Si hagués de fer el meu top 5 seria aquest:
- Shameless : jo veig la versió americana (hi ha una anterior anglesa) i és brutal! Família de barri pobre desestructurada, un pare alcohòlic i una filla gran que s'ocupa dels altres 4 germans.. sembla un drama, però és la risa, la sèrie més cafre que he vist mai, però de debò que és boníssimaaaa
- the good wife: sèrie d'advocats que es supera cada temporada, molt molt recomenable
- Sons of anarchy : sèrie d'un club de moteros americans, amb un protagonista que està com un tren. Tot i que les dues darreres temporades baixa una mica el nivell, val la pena. Banda sonora brutal!!
- Breaking Bad: no hi ha paraules, s'ha de veure!!!
- El ala oeste de la casa blanca: la primera sèrie a la que em vaig enganxar quan va començar la febre de les sèries, a mi em va encantar.

Ara estic veient Jane The Virgin, que se'n riu dels culebrons fent un culebron divertidíssim!!!

M'encanta aquest post!! >.-<: >.-<:
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: Mireia80 » dv. març 20, 2015 10:15 am

Per cert Tatika seguiex amb Orphan black perquè és molt bona, la segona temporada és fins i tot millor que la primera!!!
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: Takita » dv. març 20, 2015 6:56 pm

Mireia80 ha escrit:Per cert Tatika seguiex amb Orphan black perquè és molt bona, la segona temporada és fins i tot millor que la primera!!!


He vist fins l'episodi 5 de la 2ª i estic enganxadíssima, m'encanta!! El problema és que ara no trobo cap lloc per a continuar-la... a on la veia, els enllaços no funcionen, però no deixo de buscar ;-)))
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: Mireia80 » dl. març 23, 2015 10:15 am

a seriesdanko.com tens l'enllaç per veure-la en versió original subtitulada!
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: Takita » dl. març 23, 2015 6:11 pm

Mireia80 ha escrit:a seriesdanko.com tens l'enllaç per veure-la en versió original subtitulada!


Moltes gràcies!! :ok:
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: Nime » dj. abr. 09, 2015 10:08 am

Si us agrada el món del hip hop i la música us recomano Empire; jo hi estic enganxada ara :ok:
Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: martina13 » dl. abr. 20, 2015 7:48 pm

Ostres no havia vist aquest post!!jo no miro la tele nomes series.o les noticies jeje
X mi les millors series

-Lost: crec k am kesta baig arribar a emmalaltir jeje
-sons of anarchy : simplement brutal
-house of cards:kevin spacey es garantia
-porca miseria
- pretty little liars: adolescents total pero la trama t'enganxa molt
-revenge: traicions i revenges pero bona trama
....
alguna recomanacio?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: ametista » dc. març 30, 2016 1:59 pm

martina13 si et llegeixes el post n'hi ha moltes de recomanacions! :ok:

jo me l'he rellegit buscant una sèrie per mirar amb l'ametistu, que fins fa poc era fan total de sèries tipus CSI, El mentalista.... i ara s'ha saturat i no vol saber res de crims, assassinats ni res que s'hi assembli. Ara miràvem The Big Bang Theory, Suits, Empire, Downton Abbey... però ja estem al dia i no tenim capítols nous o sigui que he començat a baixar "Orange is the new black" i "Orphan Black" per recomanacions que he vist aquí, gràcies noies! :ok:

i com que hi ha molta informació al post i entenc que no tothom se'l vol/pot rellegir ;-))) se m'ha acudit, cómo no... fer una llista! :content:
la idea és que seguim fent aquí les recomanacions i jo ja l'aniré actualitzant :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: Mireia80 » dc. març 30, 2016 3:36 pm

Ametista, repasant la llista de l'altre post crec que ningú ha parlat de The Affair, molt recomenable! Parla evidentment d'una aventura de dues persones casades, però és molt interessant perquè t'explica la història des dels dos punts de vista, ell i ella. A la segona temporada s'amplia també als punts de vist de les dues parelles dels embolicats. A mi em va agradar molt! Seria drama - policíaca

La recomano!!!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: ametista » dc. març 30, 2016 4:00 pm

ok Mireia, l'afegeixo a la llista! :ok: i me l'apunto per mirar-la, pinta interessant ;-)))
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: neuetes » dc. març 30, 2016 4:19 pm

Vull recomanar una sèrie espanyola que em té completament enganxada: el ministerio del tiempo.

Bons actors, bones trames, recreacions fidels d'època,... genial!
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: Mireia80 » dj. març 31, 2016 9:40 am

Hola de nou! Per seguir amb recomanacions, a les que us agradi la política i us agradés The West Wing, us recomano molt Borgen!! És la sèrie danesa que tots els polítics espanyols diuen que han vist, però no m'ho crec! Allà mai es permetria estar 100 dies sense govern!!! És molt bona, encara que parli d'una societat molt diferent a la nostra a mi em va agradar molt. L'únic que en VO no hi era i la vaig veure en espanyol, però el doblatge no està malament.

I com a policíaques, Broadchurch i Happey Valley. Les dues són angleses i estan molt ben fetes i els actors ho fan molt bé. Broadchurch la primera temporada crec que la van fer fins i tot a la tele, a antena3 crec, tracta de la investigació per la mort d'un nen en un poblet de la costa. La segona temporada és millor que la primera. Happey Valley també està molt bé, i la protagonista, una dona d'uns 50 anys que és la policia del poble ho fa tan bé que te la creus des del primer moment.

La sèrie que tinc pendent i que encara no m'he decidit a veure, tot i que ens la van portar i tot els reis aquest any, és The Wire. Tothom que l'ha vist diu que és brutal, però nosaltres vam veure els primers capítols i ens va resultar massa fosca... l'hem de recuperar, algú que l'hagi vist i em doni ànims??
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: Mireia80 » dc. ago. 31, 2016 7:37 am

Hola noies,
després de l'estiu, torno per recomenar-vos algunes de les sèries que he vist:

Stranger Things, m'ha encantat! És una història una mica de ciència ficció ambientada en els anys 80, tipus Goonies, que ens ha encantat. Són només 8 capítols, l'hem vist en 3 dies i enganxa, a més la banda sonora és molt bona, i els nens ho fan super bé, per mi molt recomanable

Animal Kingdon, és una sèrie basada en una peli australiana, també enganxa molt. És un noi que es queda orfe i ha d'anar a viure amb la seva àvia i els seus tiets, que són una colla de lladres. De seguida t'enganxa perquè tots els actors ho fan bé, sobretot l'àvia que es fa odiosa, i és una història fàcil, potser una mica típica, però a nosaltres ens ha agradat!

House of cards, estic veient la quarta temporada, culebró polític amb el Kevin Spacey i la Robin Wright. Normalment les sèries de política m'encanten, i aquesta que a més és com un culebrot de tv3, amb dolents molt dolents, encara més!! Apa que aquí es podria fer una sèrie retratant així la corrupció de la política....

Preacher, aquesta ja és per frikis... està basada en una novel.la gràfica, que al meu marit li encanten, i tot i que de primeres em feia mandra, al final em va molar! És un predicador de poble que de sobre rep un "poder" inesperat... personatges al límit, però divertits, la segona temporada apunta a que serà encara millor tal i com deixen el final d'aquesta!

Espero que us agradin!!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: ametista » dj. oct. 13, 2016 2:20 pm

molt bé Mireia, quantes aportacions noves! >.-<:

però una coseta....a la llista de recomanacions, a quina categoria poso les de Animal Kingdom i Preacher ? :-:)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::