Club Súper 3

Avatar de l’usuari
vallpresona
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:36 am
Ubicació: Alt Empordà

Club Súper 3

EntradaAutor: vallpresona » dj. juny 17, 2010 10:28 am

Algú sap com funciona lo del Club Súper3?
A partir de quina edat es pot tenir la targeta i per a qué serveix exactament ...
Quins programes hi ha per nens de 2 anys (bé, el meu fará 22 mesos) i a quines hores els fan? Es que a vegades de casualitat he enganxat alguna coseta interessant per petits i no sé com trobar-ho de nou!
Merci per endavant mamis i disculpeu "l'allau" de preguntes!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6055
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: Club Súper 3

EntradaAutor: Toni » dj. juny 17, 2010 11:45 am

A partir de 0 anys,
i el nen podrà entrar gratis als partits de la Penya !!
a part tens molts descomptes per entrar al tibidabo, al skating, al cosmocaixa.. molts i molts llocs, et donen un llibre amb els descomptes..

aqui tens més info del carnet:
http://www.super3.cat/vullsersuper/

i aqui la programació
http://www.super3.cat/psuper3/sp3Progra ... rogramacio

:ok: :ok:
Avatar de l’usuari
vallpresona
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:36 am
Ubicació: Alt Empordà

Re: Club Súper 3

EntradaAutor: vallpresona » dj. juny 17, 2010 12:45 pm

Moltíssimes gràcies Toni!!!!
Aviam quan ens hi posem!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Club Súper 3

EntradaAutor: mireiafor » dj. juny 17, 2010 1:57 pm

A qualsevol oficina de la caixa pots demanar la postal que s'ha d'omplir amb les dades personals i una foto, l'envies i llestos!! A casa reps un llibret anual amb un munt de possibles activitats arreu de catalunya, en presentar el carnet els nens tenen descompte o directament entren gratis a molts parcs i museus, a més reps mails amb les novetats, regals d'aniversari....
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
iuia
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

Re: Club Súper 3

EntradaAutor: iuia » dj. juny 17, 2010 4:15 pm

Sabeu si fan alguna oferta per anar a Port Aventura si ets del club super 3?
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Club Súper 3

EntradaAutor: nini8852 » dv. juny 18, 2010 11:31 am

Ostres, jo tinc la postal a casa de que va néixer la nena i encara l'he d'enviar!!!! Mira, potser ho faré ara que em sobren fotos de la matriculació de la guarde jejeje
Si, desde que neixen que s'hi poden apuntar. Que poden veure partits de la Penya sense pagar??? Aleee el que m'heu dit!!! :p-)

De dibuixos, ella mira poc la tele. Sé que al voltants de les 5 fan en MIC3 i dibuixos per a nens petits, però a casa només la posem per sopar, que a la seva hora fan dibuixos per nens una mica més grans, però a ella li agraden igual. Ara els que fan son d'uns aliens, n'havien fet d'uns animals del corral, abans gat i gos.... fins i tot m'agraden a mi!! jajaj
Al matí també fan en Doraemon, que també l'havia mirat molt jo.... jeje

Lo bo que té el super tres és que normalment fan dibuixos que estan bé, no com al club disney que la majoria no aporten res i m'atabalen fins i tot a mi.... El clan tv també està prou bé, però jo sóc del Super3!!!

Ah! una altra cosa, si vols dibuixos (o qualsevol cosa) en català mira la web totsrucs.cat, hi ha tot el que es fa per TV3 i de dibuixos n'hi ha un munt!!!!

:content:
Imatge
Avatar de l’usuari
vallpresona
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:36 am
Ubicació: Alt Empordà

Re: Club Súper 3

EntradaAutor: vallpresona » dv. juny 18, 2010 12:53 pm

nini8852 ha escrit:Ostres, jo tinc la postal a casa de que va néixer la nena i encara l'he d'enviar!!!! Mira, potser ho faré ara que em sobren fotos de la matriculació de la guarde jejeje
Si, desde que neixen que s'hi poden apuntar. Que poden veure partits de la Penya sense pagar??? Aleee el que m'heu dit!!! :p-)

De dibuixos, ella mira poc la tele. Sé que al voltants de les 5 fan en MIC3 i dibuixos per a nens petits, però a casa només la posem per sopar, que a la seva hora fan dibuixos per nens una mica més grans, però a ella li agraden igual. Ara els que fan son d'uns aliens, n'havien fet d'uns animals del corral, abans gat i gos.... fins i tot m'agraden a mi!! jajaj
Al matí també fan en Doraemon, que també l'havia mirat molt jo.... jeje

Lo bo que té el super tres és que normalment fan dibuixos que estan bé, no com al club disney que la majoria no aporten res i m'atabalen fins i tot a mi.... El clan tv també està prou bé, però jo sóc del Super3!!!

Ah! una altra cosa, si vols dibuixos (o qualsevol cosa) en català mira la web totsrucs.cat, hi ha tot el que es fa per TV3 i de dibuixos n'hi ha un munt!!!!


Ei Nini, gràcies guapa!!!! Vaig a fer-hi una ullada!!!
En Marc ara està amb en Pocoyó, ì de tant en tant els cantajocs però un cop vaig trobar interessant uns dibuixos per "pitits" i em feia gràcia que els conegués també (i en català!).

:content:
Imatge

Torna a “Programes de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::