El Convénzeme us ha convençut?

Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

El Convénzeme us ha convençut?

EntradaAutor: Anna Maria » dv. nov. 25, 2016 10:59 am

Bones,
heu vist algun dels programes de Convénzeme? jo encara no he pogut, i volia fer-ho per Internet, però vull saber si val la pena. Per Internet he llegit crítiques extremistes cap a molt bé o cap a molt malament.
A mi m'encantaven el Via llibre del 33 i el Página Dos de la 2.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: El Convénzeme us ha convençut?

EntradaAutor: nienna » dv. nov. 25, 2016 8:19 pm

Jo he vist els 2 programes que van emetre i bé, encara no tinc clar que pensar. A l'hora de recomenar llibres es parla més de la situació personal dels que van al programa que no de qué es interessant al llibre o per quina raó el llibre no val la pena. A estones sembla el Salvame :ufs:

A mi com a lectora no m'enganxa i de les recomanacions poques he pogut apuntar a la meva llista de pendents. Però crec que pel public general es un bon programa, per cridar l'atenció de qui no llegeix i pugui veure algun llibre que el faci llegir. Al final crec que l'objectiu es aquest i ha aconseguit audiencia entre els no lectors, i a Twitter he llegit molts comentaris dient que "no llegeixo mai però aquest llibre el llegire".

A mi però m'agrada mes Página 2 o Libros con uasabi

Mira'l un dia, es molt curtet, dura 30 minuts com a molt! Ja em diras que en penses
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: El Convénzeme us ha convençut?

EntradaAutor: Anna Maria » dg. nov. 27, 2016 7:18 am

Bones Nienna,
doncs me'n miraré un, a veure. Però si dius que sembla el Sálvame malament rai, és un programa que no suporto.
Libros con uasabi? Desconec aquest programa. Està en antena? en quin canal? potser valdrà més la pena veure aquest...
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: El Convénzeme us ha convençut?

EntradaAutor: nienna » dg. nov. 27, 2016 8:31 am

Mira't algun programa, potser jo estic equivocada i llavors li hauria de donar una segona oportunitat :content: :content: El fan a MadTV aquesta nit a les 20:30.

Libros con uasabi el feien a la 2 fins fa poc, sembla que després de l'estiu ja no van renovar contracte perquè no va sortir una nova temporada. Jo vaig veure uns pocs a través de RTVE a la carta, aquí:
http://www.rtve.es/alacarta/videos/libros-con-uasabi/
El programa es del Sanchez Dragó i té 3 colaboradores l'Anna Grau, l'Ayanta Barilli (filla del Sanchez Dragó) i l'Elia Rodríguez. Té un format en el qual inviten un autor a cada programa, primer té una entrevista amb el Sánchez Dragó i despres es fa un debat amb les colaboradores que també donen la seva opinió i li fan preguntes a l'autor. Al final fan recomanacions de llibres, als programes que he vist recomanaven molt a en Zweig. 31 anys de la meva vida sense coneixer aquest autor, i ara me'l trobo a tot arreu :content: :content:

Per mi es una mica massa sofisticat, en el sentit de que moltes vegades menyspreuen la novela i per ells només val l'assaig, però he apuntat algunes recomanacions que m'han cridat molt l'atenció. Alguna he posat com a recomanació pel club de lectura també.

Si veus algun ja em diras que t'ha semblat :ok:
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: El Convénzeme us ha convençut?

EntradaAutor: Anna Maria » dv. feb. 10, 2017 10:31 pm

Bones Nienna!
Doncs aquest diumenge passat van fer una maratón de les que els hi agraden fer als canals temàtics del "convénzeme", que es veu que feien l'últim programa de la temporada. Vaig mirar uns quants programes seguits.
Tens raó amb la part de "aquest llibre em va salvar la vida" o "aquest llibre me'l vaig llegir quan em van diagnosticar càncer"... que és factoria Mediaset. És cert que tots els lectors tenim llibres llegits en moments crucials, el problema és ressaltar-ho per intentar guanyar audiència. Però si aparto aquests trossos, no està malament del tot. Hi ha llibres recomanats de tots els "nivells" i tipus, assajos, novel·la negra, llibres autoajuda... algunes Z verdes les hauria posat a les vermelles i al revés, i algun dels llibres el tinc a la llista de pendents per llegir, com per exemple "Momo" que és literatura infantil/juvenil però que fa pinta que és com "el petit príncep", lectura xula quan ets adult també.
Mira, si fa que la gent llegeixi més i es perdin els prejudicis sobre la lectura, benvingut sigui. Jo vaig passar una estona entretinguda, realment en general el que fan a la tele és bastant pitjor.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: El Convénzeme us ha convençut?

EntradaAutor: nienna » dg. feb. 12, 2017 8:40 am

Estic d'acord amb tu Anna Maria! Jo els he seguit mirant i algun llibre m'he apuntat a la interminable llista de pendents. Les parts d'autoajuda se'm fan més pesades perquè parlen de tot menys dels llibres la veritat però la resta està bé :ok:

I sí, Momo és una lectura molt xula, jo el vaig llegir de petit i un parell de cops d'adulta també i és molt molt entranyable. :ok: D'aquest autor em falta La historia interminable que diuen que està genial (tampoc n'he vist la peli) i el vull llegir també.

Torna a “Programes de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::