MARES DESEMBRE 2021

gener, febrer, març...
Mireiacp85
Entrades: 4
Membre des de: dt. jul. 30, 2019 7:27 pm

MARES DESEMBRE 2021

EntradaAutor: Mireiacp85 » dc. abr. 28, 2021 6:06 pm

Hola!
M'animo a escriure un nou tema per les mamis que ens toca al desembre, aixi podem anar compartint moments i experiencies! Si tot va bé tindrem un nadal ben entretingut! :anec:

Ara estic de 7 setmanes, a la 6+2 vam anar a fer la primera eco i tot molt bé, tot i ser una puçeta ja li vam veure el cor bategar! Es una sensació estranya, entre que no ens ho acabem de creure, il.lusió màxima per tot el que vindrà, i una mica de por!

Des de la setmana 4 estic amb nàusees que van i venen durant tot el dia, la gine m'ha receptat Cariban i de moment força bé.

Tenim novament visita a la setmana 9 per fer una altra eco i programar analitica i TS.

Ho estem explicant als amics més propers, tot i que es aviat no ens podem aguantar!! Per la familia si estem esperant una mica més...

Vosaltres com esteu?! primeres sensacions?

Una abraçada!
Laieta1986bcn
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dl. des. 07, 2020 5:32 pm

Re: MARES DESEMBRE 2021

EntradaAutor: Laieta1986bcn » dc. abr. 28, 2021 6:59 pm

Hola Mireia! Que bé que hagis creat el grup, jo tb estic esperant per desembre. Ara mateix estic de 6+6 així que anem super a la par!

Jo no tinc molts simptomes, mal de pits desde fa uns dies, mal de regla desde fa un parell de setmanes i es veritat que tinc l’estomac més tancat pero no arribo a tenir nausees.

Jo vaig anar el divendres passat i sembla que potser son dos, s’ha de confirmar. Divendres torno per veure com segueix el tema! És una mica complicat xq és un embrió que sembla que s’ha dividit en dos, i llavors s’ha de veure: 1) si els dos evolucionen 2) si van en una mateixa bossa o en diferents. Es veu que quan van en una sola bossa es perillos.

Aixi que de moment no les tinc totes amb mi, aviam que passa!!!

Una abraçada ben gran!!!
Mariabm
Entrades: 1
Membre des de: ds. maig 01, 2021 5:26 am

EntradaAutor: Mariabm » ds. maig 01, 2021 5:33 am

Hola noies!!

Que bé que he trobat aquest forum! Jo estic de 7 setmanes, a la setmana 5 em vaig anar a fer una eco per confirmar que estava embarassada i totoñt bé! La setmana que ve tenim una altre a veure si li sentim el cor ja! De moment no tinc nauseas ni res...em desperto molt d’hora al matí però suposo que són nervis!!!

Laia espero que tot vagi bé! Ja ens aniràs explixant!

Heu pensar d’unir-vos en algun grup prepart o semblant?

Anem parlant!!
Mireiacp85
Entrades: 4
Membre des de: dt. jul. 30, 2019 7:27 pm

EntradaAutor: Mireiacp85 » dl. maig 03, 2021 6:31 pm

Hola noies!

Ostres Laia, espero que tot vegi bé, creuem els dits! Ja ens explicaras :-o00m

Maria! Anem les tres super a la par!
Jo de moment no he buscat res però m'agradaria.

Realment vaig a dies... a vegades sento que no ho tinc assimilat del tot i hi ha dies que m'estresso per tot el que vindrà...

També amb moltes ganes de la eco per veure que tot segueix bé!

Una abraçada!!!
Alma33
Entrades: 16
Membre des de: dt. maig 19, 2020 4:26 pm

EntradaAutor: Alma33 » dj. maig 06, 2021 7:04 pm

Hola noies!!
M'uneixo al grup. Estic de 6 setmanes i avui he sentit el cor de l'embrionet. He fet ADE i estic molt contenta. La setmana vinent em repeteixen eco. Esperem que segueixi bé. Com esteu vosaltres? Jo,de moment,tinc malestar d'estòmac però no tinc vòmits,creuem els dits. Un petonet a totes!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::