Petitons i petitones maig 2025

gener, febrer, març...
Pantera
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: ds. gen. 24, 2015 7:51 pm

Petitons i petitones maig 2025

EntradaAutor: Pantera » dj. set. 19, 2024 12:23 pm

:camio:
Bon dia!

Obro aquest fil per veure si per aquí hi ha alguna panxeta pel maig. Estaria bé petar la xerrada per veure com vivim aquest procés màgic.

En els meus embarassos anteriors teníem grup de WhatsApp i ens ho passàvem molt bé.

Estic per aquí per veure si algú s'anima i podem crear un grup bonic.

Laia
Laura90
Entrades: 40
Membre des de: dl. set. 30, 2019 9:02 pm

Re: Petitons i petitones maig 2025

EntradaAutor: Laura90 » dv. oct. 25, 2024 7:43 am

Hola Pantera!

Doncs jo estic embarassada de 9s, i em toca per finals de maig. Ja tinc una nena de 3 anys i mig.

La veritat és que a nivell familiar hem passat uns dos anys molt difícils, amb dues morts molt importants. A més, al maig em vaig quedar embarassada, però a la primera eco a la setmana 9 em van dir que estava parat des de la setmana 6 aprox. Vam provocar l'avortament amb pastilles. Va ser un cop, i això fa que aquesta vegada i amb tot el context familiar que hem tingut em costi molt il·lusionar-me. Res a veure amb la meva primera filla, on ho vaig viure més jove (em vaig quedar amb 29 anys) i amb molta més innocència.

Aquest cop vaig fer un control a les 6, amb el test positiu, i vam arribar a sentir-li el batec. Ahir vaig tenir una altra eco i com que tot segueix bé, ja m'han llençat visites per l'screening, etc. Suposo que és qüestió de temps que ens n'anem fent a la idea.

Amb la meva nena també vam fer un grup molt bonic del Socpetit i ens vam ajudar molt. :)

Espero que el teu embaràs estigui anant súper bé!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::