(¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)
Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)
Hola!!
marions12 és ben normal! Crec que totes debem estar més o menys igual, però ja veuràs quan vegis el teu cigronet a la eco quin alleugiment notaràs
marions12 és ben normal! Crec que totes debem estar més o menys igual, però ja veuràs quan vegis el teu cigronet a la eco quin alleugiment notaràs

Holaaa!
Alnu Benvinguda!!!! 1 Setmana i Eco amb St Joan per el mig segur que passen el dies més ràpids.
Peixets Em sap molt de greu. Un peto molt fort!
Mercedesf30 Demà, ja ho tens a toca visita amb la llevadora!!
A veure si pots sentir el cor . Avui amb les galetes millor?
Irisolda Que b ja tens data per eco! Encara que vagis sola segur que també gaudiràs de l’eco.
Marions12 Demà a quina hora tens? Com t’entenc a mi encara en queden molts dies i estic igual... Segur que podràs celebrar una bona revetlla de St. Joan
Náyade Quins visita més complerta a la llevadora, don gust anar de visita així. A tots els Caps tindria que ser igual.
Dons jo avui han començat a sortir una mica els malestar a mig matí, ja tinc apunt una bossa amb palitos per anar menjant quan tinc aquesta sensació. L’altre cop em va funcionar a veure si amb aquest també.
També des d’ahir al vespre tinc com un mal de regla intermitent però i és i em te la mosca el nas. A vosaltres també ús passa?
Alnu Benvinguda!!!! 1 Setmana i Eco amb St Joan per el mig segur que passen el dies més ràpids.
Peixets Em sap molt de greu. Un peto molt fort!
Mercedesf30 Demà, ja ho tens a toca visita amb la llevadora!!
A veure si pots sentir el cor . Avui amb les galetes millor?Irisolda Que b ja tens data per eco! Encara que vagis sola segur que també gaudiràs de l’eco.
Marions12 Demà a quina hora tens? Com t’entenc a mi encara en queden molts dies i estic igual... Segur que podràs celebrar una bona revetlla de St. Joan
Náyade Quins visita més complerta a la llevadora, don gust anar de visita així. A tots els Caps tindria que ser igual.
Dons jo avui han començat a sortir una mica els malestar a mig matí, ja tinc apunt una bossa amb palitos per anar menjant quan tinc aquesta sensació. L’altre cop em va funcionar a veure si amb aquest també.
També des d’ahir al vespre tinc com un mal de regla intermitent però i és i em te la mosca el nas. A vosaltres també ús passa?
Bon dia!!
Illeta25 a mi també em passa, em llevo com una rosa i a mesura que avança el dia tinc un mal als ovaris, com quan t'ha de venir la warry.... i la veritat no recordo pas que en l'anterior embaras em passes ... em faig un fart d'anar al lavabo per veure si taco o si tot està en ordre

Illeta25 a mi també em passa, em llevo com una rosa i a mesura que avança el dia tinc un mal als ovaris, com quan t'ha de venir la warry.... i la veritat no recordo pas que en l'anterior embaras em passes ... em faig un fart d'anar al lavabo per veure si taco o si tot està en ordre

Alnu, jo també tinc paranoies de tacar, perquè estic tenint molt fluxe... quin rotllo!
Marions, al final no he posat galetes a la tauleta de nit (que valenta!) i ha sigut la pitjor vomitada de totes, súper groga de bilis, de demà no passen les galetes, perquè m'ha cremat tot l'esòfag.
Tenia hora amb la llevadora ben d'hora, a les 8:30, i és maquíssima!!!! M'ha encantat. Hi hem estat 45 minuts i també ha estat molt extensa com la de la Náyade explicant-me de tot, i això que és el meu segon embaràs
M'ha programat visita amb l'odontòleg per la setmana que ve, es veu que és gratuïta per les embarassades! I analítica per d'aquí dues setmanes, i eco d'aquí un meset!!! No sé el dia encara perquè és l'hospital qui t'ha de trucar per confirmar el dia exacte.
Ja li he dit que la meva última regla va ser el 30 d'abril però que tinc cicles llarguíssims i per tant dec estar de molt menys. Ella m'ha dit que ja m'ho corregiran a la eco, i que de moment ella m'ho apunta en base a la última regla, i surt que estaria de 7+5, quan segons els meus càlculs estic de 6+1
Suposo que al final tot quedarà en un terme mig, ja veurem.
No sé si us passa a vosaltres però jo estic MOLT despistada. La llevadora m'ha receptat Foli-Doce, però com que ho havia de signar la ginecòloga, m'ha dit que m'esperés fora fins que ho tingués a punt. Doncs me n'he anat sense pensar-hi més!!!!!!!! I a sobre m'he deixat la jaqueta en algun dels 3 taulells pels que he passat per programar les properes visites!
Crec que aquesta nit entre coca i coca ho direm als meus pares... Els caps de setmana d'estiu sempre els passem a la seva casa a la platja i jo no em veig amb cor de fingir durant tot aquest cap de setmana llarg. M'hagués agradat esperar fins a veure'l però no pot ser perquè estic bastant xof i es nota! Petonets.
Marions, al final no he posat galetes a la tauleta de nit (que valenta!) i ha sigut la pitjor vomitada de totes, súper groga de bilis, de demà no passen les galetes, perquè m'ha cremat tot l'esòfag.
Tenia hora amb la llevadora ben d'hora, a les 8:30, i és maquíssima!!!! M'ha encantat. Hi hem estat 45 minuts i també ha estat molt extensa com la de la Náyade explicant-me de tot, i això que és el meu segon embaràs
M'ha programat visita amb l'odontòleg per la setmana que ve, es veu que és gratuïta per les embarassades! I analítica per d'aquí dues setmanes, i eco d'aquí un meset!!! No sé el dia encara perquè és l'hospital qui t'ha de trucar per confirmar el dia exacte.
Ja li he dit que la meva última regla va ser el 30 d'abril però que tinc cicles llarguíssims i per tant dec estar de molt menys. Ella m'ha dit que ja m'ho corregiran a la eco, i que de moment ella m'ho apunta en base a la última regla, i surt que estaria de 7+5, quan segons els meus càlculs estic de 6+1
Suposo que al final tot quedarà en un terme mig, ja veurem.No sé si us passa a vosaltres però jo estic MOLT despistada. La llevadora m'ha receptat Foli-Doce, però com que ho havia de signar la ginecòloga, m'ha dit que m'esperés fora fins que ho tingués a punt. Doncs me n'he anat sense pensar-hi més!!!!!!!! I a sobre m'he deixat la jaqueta en algun dels 3 taulells pels que he passat per programar les properes visites!
Crec que aquesta nit entre coca i coca ho direm als meus pares... Els caps de setmana d'estiu sempre els passem a la seva casa a la platja i jo no em veig amb cor de fingir durant tot aquest cap de setmana llarg. M'hagués agradat esperar fins a veure'l però no pot ser perquè estic bastant xof i es nota! Petonets.
Bon dia!
Què fort! M'apunto al mes de Febrer!
Estava al cercadores de Juny, i avui he fet un TE i ha sortit positiu!
Nom: Tartufina
DPP (data prevista de part): segons última W 26/02
Edat mare i pare: 28 i 41
Nº de fills: 0
Hospital (SS/mútua): encara no ho sé gens!
Sexe i nom: ni idea!!
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: avui estem en un núvol i súper contents! Suposo que a mesura que ens fem a la idea anirem pensant coses!
Què fort! M'apunto al mes de Febrer!
Estava al cercadores de Juny, i avui he fet un TE i ha sortit positiu!
Nom: Tartufina
DPP (data prevista de part): segons última W 26/02
Edat mare i pare: 28 i 41
Nº de fills: 0
Hospital (SS/mútua): encara no ho sé gens!
Sexe i nom: ni idea!!
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: avui estem en un núvol i súper contents! Suposo que a mesura que ens fem a la idea anirem pensant coses!
Hola marones!!!!! Hem presento... hem vaig fer una conta i nonse perque m el han esborrat... hem dic monica tinc 32 anys i la meva parella 33 .. tenim una nena de 3 anys la michelle... som de martorell...i ara be un altre de cami.... segins la comadrona ja stic de 6 semanes.... hem vaig fer wl predictor el dia 17 despres de 6 dies de retras... no hem trobava be hem vaig desmaiar i per insistencia de les mes amigues m el vaig fer jo pensaba k donava negatiu i sorpresa!!! Un posiitiu xom una casa jajajaj... no ens ho esperavem.... la dpp es el 19 de febrer... la 1 eco la tinc el dia 1 d agost i la analítica el 25 de juliol.... kina angoixa haber d esperar tant... de moment no m han enviat la proba del ossulivant... porto un embaraç de risc xk estic operada de una reduccio d estomag i tinc tiroides....
Espero poder compartir amb moltes de vosaltres tot wl.proces ja que son messos preciosos i molt intensos.... un petonet enorme feliç revetlla de sant joan!!
Us deixo les fotos del meu positiu k hem fa ilu!!
Espero poder compartir amb moltes de vosaltres tot wl.proces ja que son messos preciosos i molt intensos.... un petonet enorme feliç revetlla de sant joan!!
Us deixo les fotos del meu positiu k hem fa ilu!!
Ohhhh doncs no hem deixa pujar foto jajajja....

Benvingudes le noves!!
Merces coma veure com va tema galetes.. Jo desisteixo i no tanto res ni obri nevera fins les deu.. Jajaja
Bueno surto de la eco! Tot genial. Batec setmanes etc. Tot de moment bé. Un bon descans per passar la revetlla. Em veurà d'aquí dos setmanes, no pq passi res sinó per que estigui més tranquila jo. Super!
Com esteu??
Merces coma veure com va tema galetes.. Jo desisteixo i no tanto res ni obri nevera fins les deu.. Jajaja
Bueno surto de la eco! Tot genial. Batec setmanes etc. Tot de moment bé. Un bon descans per passar la revetlla. Em veurà d'aquí dos setmanes, no pq passi res sinó per que estigui més tranquila jo. Super!
Com esteu??
Hola!
Enhoraboníssima i benvingudes tartufina, monioski
marions que bé!! Quina alegria veure'l/la
merces tu tb ja visita amb llevadora
Com s'anima el post!
alnu m'ha tranquilitzat llegir-te, aquests dies no em marejo ni em molesten les olors però si que segons avança el dia em molesta la panxa, tiva
Jo segueixo sense voler fer-me gaire ilusions, entre que se m'està fent etern 5+5 segons els contadors oficials i ja fa 17 dies del positiu
i que mai m'havia trovat bé en un embaraç...
Bueno noies bona revetlla
no sabia quin dibuixet posar jeje
Enhoraboníssima i benvingudes tartufina, monioski
marions que bé!! Quina alegria veure'l/la
merces tu tb ja visita amb llevadora
Com s'anima el post!
alnu m'ha tranquilitzat llegir-te, aquests dies no em marejo ni em molesten les olors però si que segons avança el dia em molesta la panxa, tiva
Jo segueixo sense voler fer-me gaire ilusions, entre que se m'està fent etern 5+5 segons els contadors oficials i ja fa 17 dies del positiu
i que mai m'havia trovat bé en un embaraç...Bueno noies bona revetlla
no sabia quin dibuixet posar jejeOn n'hi caben quatre n'hi caben cinc
Noies ahir vaig començar a tacar marron.... el meu geema hem va dur al hospital x regla estic de 5+5 zo hem van fer eco i diu k el sac es de 4 setmanes medeix 13.6mm encara no es veu el embrio ni vesicula... hem va dir k potser m he kedat mes tard del k hem pensaba ... k aixo de tacar marronos diu k es nrmal moltes vegades es implantacio.... m ha manat dintre de 10 dies una nova eco x veure si hi ha embrio... voldria dir k segueix endevant..... creuarem dits... estic una mica espantada.. tb haig de dir k amb la meva nena hem va passar el mateix.... vaig anar i no habia nomes k sac... aixis k toca esperar!!
Benvingudes Monioski3 i Tartufina!!!!
Ja som més futures mamis de Febrer!
Monioski no t'amoinis abans de temps, hi han molts embarassos que semblen de menys i al final tot quadra i s'equilibra. Molta sort guapa aviam què et diuen la propera vegada! Creuarem els dits per t i el teu petit !!!
Marions12 me n'alegro moltíssim d'aquest batec positiu i el subidón corresponent !!!
es tan màgic i especial aquest moment ...
a gaudir s'ha dit!!
Irisolda encara nl t'ho creus ??? Vinga que ja et queda menys per la eco!!! Una abraçada guapa!
Mercesfd al final li vau dir als pares?? Com va anar la revetlla??
Em deixo moltes que no m'enrecordo que havia de dir...
Jo estic "millor". Dimecres nit em vaig prendre un cariban, dijous al matí un altre perquè estava fatal. Dijous vaig estar grogui a tope... fatal! Marejada, amb una son extrema... preocupada estava jo, madormia de peu. Això sí, ni una nàusea . Però no em compensava perquè estava feta un nyap! Així que vaig mirar el prospecte i posa que quan es comença prendre dona moltíssima són!!!! Uffff i tant, estava a lo walking dead.
Dijous vam venir a Tarragona i la revetlla la vam passar amb amics fent barbacoa , li vem dir als amics i van posar-se suuuupee contents!!!
Ahir vaig estar per casa netejant amb el Nayado com uns bojos, de la obra estava tot fet una merd*, però em va anar de conya per no pensar en les nàusees . Vaig estar genial i avui encara més! Super a gustet. Ja no he pres més cariban . Jo crec que m'ha anat bé el canvi d'aire , aquí estem a la muntanya i hi ha molta naturalesa , estem super tranquils sense sorolls.. super bé!
Ahir nit vaig etsra veient una peli amb amics i m'estava acaronant la panxa inconscientment , i li estava dient cosetes a la cirera mentalmnet... ara em sento oficialment embarassada i em sento plena. Tot i trobar-me malament crec que tot valdrà la pena... els dies anteriors estava molt aixafada i trista perquè tenia l'embaràs idealitzat i aquests dies van ser una caça
Ara ja em trobo millor, tinc la meva panxona, i sento que mai estic sola, vagi on vagi , faci el que faci el meu petit va sempre amb mi
penso això i se'm van tots els mals.
Un petonet guapissimes sento l'entrada ego i l'absència!!!
Ja som més futures mamis de Febrer!
Monioski no t'amoinis abans de temps, hi han molts embarassos que semblen de menys i al final tot quadra i s'equilibra. Molta sort guapa aviam què et diuen la propera vegada! Creuarem els dits per t i el teu petit !!!
Marions12 me n'alegro moltíssim d'aquest batec positiu i el subidón corresponent !!!
es tan màgic i especial aquest moment ...
a gaudir s'ha dit!!Irisolda encara nl t'ho creus ??? Vinga que ja et queda menys per la eco!!! Una abraçada guapa!
Mercesfd al final li vau dir als pares?? Com va anar la revetlla??
Em deixo moltes que no m'enrecordo que havia de dir...
Jo estic "millor". Dimecres nit em vaig prendre un cariban, dijous al matí un altre perquè estava fatal. Dijous vaig estar grogui a tope... fatal! Marejada, amb una son extrema... preocupada estava jo, madormia de peu. Això sí, ni una nàusea . Però no em compensava perquè estava feta un nyap! Així que vaig mirar el prospecte i posa que quan es comença prendre dona moltíssima són!!!! Uffff i tant, estava a lo walking dead.
Dijous vam venir a Tarragona i la revetlla la vam passar amb amics fent barbacoa , li vem dir als amics i van posar-se suuuupee contents!!!
Ahir vaig estar per casa netejant amb el Nayado com uns bojos, de la obra estava tot fet una merd*, però em va anar de conya per no pensar en les nàusees . Vaig estar genial i avui encara més! Super a gustet. Ja no he pres més cariban . Jo crec que m'ha anat bé el canvi d'aire , aquí estem a la muntanya i hi ha molta naturalesa , estem super tranquils sense sorolls.. super bé!
Ahir nit vaig etsra veient una peli amb amics i m'estava acaronant la panxa inconscientment , i li estava dient cosetes a la cirera mentalmnet... ara em sento oficialment embarassada i em sento plena. Tot i trobar-me malament crec que tot valdrà la pena... els dies anteriors estava molt aixafada i trista perquè tenia l'embaràs idealitzat i aquests dies van ser una caça
Ara ja em trobo millor, tinc la meva panxona, i sento que mai estic sola, vagi on vagi , faci el que faci el meu petit va sempre amb mi
penso això i se'm van tots els mals. Un petonet guapissimes sento l'entrada ego i l'absència!!!

Ostres Monioski, quina angoixa! Però és cert que és molt d'hora i esperem que sigui sagnat d'implantació, però jo tenia entès que no hi podia haver un positiu fins després de la implantació!
Marions, que guai la eco!!!!!!! I fins les 10 no menges? jajaja crec que jo cauria rodona
Aquests dies a la casa de la platja dels meus pares estic millor! De fet em vaig espantar i tot perquè al matí no tenia nàusees! Però cap a la nit sí. Bé, tot va seguint el seu curs i evidentment prefereixo no tenir-ne, de nàusees!
Ho vam dir als meus pares durant el sopar de la revetlla tal com us vaig avançar i no s'ho esperaven gens! Els va fer molta il·lusió i crec que encara se n'estan fent a la idea.
Com van anar les vostres revetlles?
Ui aquest fòrum és intel·ligentíssim! Li he donat a "Tramet" i m'ha dit que ho revisi abans perquè hi ha un nou missatge de la Náyade ajjaja m'encanta
Que bé que ja ho diguessiu als amics, fa molta il·lusió :) Per les nàusees, a mi la llevadora em va donar unes pastilles de concentrat de jingebre, que com us vaig dir és un potentíssim antinàusees. Mira-t'ho perquè és tot natural i per tant no té efectes secundaris!!! A mi crec que m'ha passat el mateix que a tu, a l'estar en una casa més airejada, més rodejada de natura, i sense haver de pensar en la feina, em trobo molt millor.
Marions, que guai la eco!!!!!!! I fins les 10 no menges? jajaja crec que jo cauria rodona
Aquests dies a la casa de la platja dels meus pares estic millor! De fet em vaig espantar i tot perquè al matí no tenia nàusees! Però cap a la nit sí. Bé, tot va seguint el seu curs i evidentment prefereixo no tenir-ne, de nàusees!Ho vam dir als meus pares durant el sopar de la revetlla tal com us vaig avançar i no s'ho esperaven gens! Els va fer molta il·lusió i crec que encara se n'estan fent a la idea.
Com van anar les vostres revetlles?

Ui aquest fòrum és intel·ligentíssim! Li he donat a "Tramet" i m'ha dit que ho revisi abans perquè hi ha un nou missatge de la Náyade ajjaja m'encanta
Que bé que ja ho diguessiu als amics, fa molta il·lusió :) Per les nàusees, a mi la llevadora em va donar unes pastilles de concentrat de jingebre, que com us vaig dir és un potentíssim antinàusees. Mira-t'ho perquè és tot natural i per tant no té efectes secundaris!!! A mi crec que m'ha passat el mateix que a tu, a l'estar en una casa més airejada, més rodejada de natura, i sense haver de pensar en la feina, em trobo molt millor.Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)
Hola boniquetes!!!!!
Em moria de ganes de poder entrar al grup i per fi puc!!!!!!
Vinc de cercadores de juny i us he anat llegint des del principi!!!
Escric molt prudentment, però em feia tanta il·lusió jujujuju
.
Dimarts tinc gine per un tema que m'ha sortir un bultet, pot ser que sigui un bartolino, no sé si vaig llegir en aquest xat que una de vosaltres en té un??? pot ser m'he confós, i Ja de pas que miri si tot està correcte.
va m'apunto, no me'n puc estar
Nom: Meipuça
DPP (data prevista de part): Segons internete el 23 de febrer
Edat mare i pare: jo 29 i ell 36 (quan neixi jo 30 i ell 36)
Nº DE FILLS: 1 nena de 27 mesos
Hospital (ss/mútua): amb la nena vam fer tot per mútua i le part també, aquesta vegada si tot va bé també anirem per mútua i a parir a la Clínica Bofill de Girona
Sexe i nom: no se sap
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: estem contentissim!!!! desitjant que vagi molt bé tot i si en venen dos em faria molta il.lusió
així ja tindriem tota la feina feta.
Em moria de ganes de poder entrar al grup i per fi puc!!!!!!
Vinc de cercadores de juny i us he anat llegint des del principi!!!
Escric molt prudentment, però em feia tanta il·lusió jujujuju
. Dimarts tinc gine per un tema que m'ha sortir un bultet, pot ser que sigui un bartolino, no sé si vaig llegir en aquest xat que una de vosaltres en té un??? pot ser m'he confós, i Ja de pas que miri si tot està correcte.
va m'apunto, no me'n puc estar
Nom: Meipuça
DPP (data prevista de part): Segons internete el 23 de febrer
Edat mare i pare: jo 29 i ell 36 (quan neixi jo 30 i ell 36)
Nº DE FILLS: 1 nena de 27 mesos
Hospital (ss/mútua): amb la nena vam fer tot per mútua i le part també, aquesta vegada si tot va bé també anirem per mútua i a parir a la Clínica Bofill de Girona
Sexe i nom: no se sap
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: estem contentissim!!!! desitjant que vagi molt bé tot i si en venen dos em faria molta il.lusió
així ja tindriem tota la feina feta.Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)
Uooo acabo d'e trar i em trobo la meipuçaaa
nenaaa moltes felicitaaats!!!! Quin mes tan productiu!!
Aprofito per comentar-te que jo tinc un bartolino però no ho havia dit jo, em van treure un als 26 anys i ja et puc dir que fa més mal que els punts del part, ara en tinc unaltre des de fa 5 anys, però no em molesta i de moment no el treurè, potser torno a intentar que me'l treguin durant el part però amb l'anterior no ho van fer o per decuit o per desinterès , aviam que et diuen dimarts! I felicitats unaltre cop
nayade que bé que hagin marxat les nausees una mica! I quina sort tenir una segona residència per desconectar etc etc
i si sóc bastant incrèdula, fins que no vegi que hi ha algo no m'ho creurè, mai m'havia trovat així de bé i no me fio
monioski ja heu pogut veure que tot segueix el seu curs, me n'alegro, ara paciència fins que el cigru creixi una mica més, i si, és ben normal el sagnat marró d'implantació uns dies desprès
Acabaeu de passar un bon diumenge, nosaltres aquí tranquils a casa no em fet res, una mica de platgeta i prou, però tb va bé no fer res de tan en tan
nenaaa moltes felicitaaats!!!! Quin mes tan productiu!!
Aprofito per comentar-te que jo tinc un bartolino però no ho havia dit jo, em van treure un als 26 anys i ja et puc dir que fa més mal que els punts del part, ara en tinc unaltre des de fa 5 anys, però no em molesta i de moment no el treurè, potser torno a intentar que me'l treguin durant el part però amb l'anterior no ho van fer o per decuit o per desinterès , aviam que et diuen dimarts! I felicitats unaltre cop
nayade que bé que hagin marxat les nausees una mica! I quina sort tenir una segona residència per desconectar etc etc
monioski ja heu pogut veure que tot segueix el seu curs, me n'alegro, ara paciència fins que el cigru creixi una mica més, i si, és ben normal el sagnat marró d'implantació uns dies desprès
Acabaeu de passar un bon diumenge, nosaltres aquí tranquils a casa no em fet res, una mica de platgeta i prou, però tb va bé no fer res de tan en tan
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
BENVINGUDA MEIPUÇA!!!
Una altre mami s'uneix a nosaltres!!!
Aviam si tot va bé amb aquestes ecos, bartolinos, etc...
Avui hem tornat de tarragona i m'he marejat i nausees tot el camí, però he pogut menjar bé, i aquesta tarda tinc l'estómac regirat altre cop! Es el meu pis! Ho tinc tot obert perquè no suporto l'olor! He tret tots els ambientadors i coses que poden fer olors... aviam si millora. El pitjor que demà m'aixeco a les 6 i em senta molt malament madrugar...
Un petonas gegant, aviam si tot ens va bé!!!
Una altre mami s'uneix a nosaltres!!!
Aviam si tot va bé amb aquestes ecos, bartolinos, etc...
Avui hem tornat de tarragona i m'he marejat i nausees tot el camí, però he pogut menjar bé, i aquesta tarda tinc l'estómac regirat altre cop! Es el meu pis! Ho tinc tot obert perquè no suporto l'olor! He tret tots els ambientadors i coses que poden fer olors... aviam si millora. El pitjor que demà m'aixeco a les 6 i em senta molt malament madrugar...
Un petonas gegant, aviam si tot ens va bé!!!

Benvinguda Meipuça!!!
Oh Náyade, que et sigui lleu demà!!! Petonets a totes
Oh Náyade, que et sigui lleu demà!!! Petonets a totes
Benvimguda Meipuça! Vols tenir dos!!! haha clar que sí, tres mola!!!!!!!!!!!!!!!
Estic desitjant veure que totes les ecos vant bé!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nàyade, retira totes les olors, que cuini el Nàyado i a dormir d'hora com una bona nena! La veritat és que el primer trimestre és durillo... dissimular a la feina, per a mi, va ser lo pitjor
Però ànims a totes, que en res deixeu aquest primer trimestre!
Estic desitjant veure que totes les ecos vant bé!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nàyade, retira totes les olors, que cuini el Nàyado i a dormir d'hora com una bona nena! La veritat és que el primer trimestre és durillo... dissimular a la feina, per a mi, va ser lo pitjor
Però ànims a totes, que en res deixeu aquest primer trimestre!

Benvinguda Meipuça!
Veus com sí!!
Tinc un dubte...son normals els dolorets tipus preW o W? És que al llarg del dia són més les estones amb ells que sense... I m'estic rallant una mica! :S Per la resta no tinc cap símptoma més.
Segona pregunta... Tinc un seguro privat, però la meva idea és portar l'embaràs per la SS, tot i així veig una eternitat esperar fins la 12w per a fer la primera ECO. Quant de temps esperarieu per demanar hora amb el ginecòleg privat? Ara estic de 5w.
Bona nit!!
Veus com sí!!
Tinc un dubte...son normals els dolorets tipus preW o W? És que al llarg del dia són més les estones amb ells que sense... I m'estic rallant una mica! :S Per la resta no tinc cap símptoma més.
Segona pregunta... Tinc un seguro privat, però la meva idea és portar l'embaràs per la SS, tot i així veig una eternitat esperar fins la 12w per a fer la primera ECO. Quant de temps esperarieu per demanar hora amb el ginecòleg privat? Ara estic de 5w.
Bona nit!!
Bon dia !!!!
Tartufina els dolorets de W és ben normal. L'úter es va fent gran per acollir al petit. Diuen que desapareixen al segon trimestre però també hi han dones que els continua tenint durant tot l'embaràs. Jo en tinc cada dia uns quants però estic tranquila.
Estic treballant ara, i en breus aniré al despatx a parlar amb la jefa i dir-li . Demà ja 8 setmanes!!!! Sembla mentida però poc a poc anem avançant.
Que tingueu una feliç setmana!!!!
Tartufina els dolorets de W és ben normal. L'úter es va fent gran per acollir al petit. Diuen que desapareixen al segon trimestre però també hi han dones que els continua tenint durant tot l'embaràs. Jo en tinc cada dia uns quants però estic tranquila.
Estic treballant ara, i en breus aniré al despatx a parlar amb la jefa i dir-li . Demà ja 8 setmanes!!!! Sembla mentida però poc a poc anem avançant.
Que tingueu una feliç setmana!!!!

Doncs ja ens diràs com va Náyade de dir-li a la jefa, ja et van fer el contracte??
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |