(¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

gener, febrer, març...
mercesf30
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: mercesf30 » dj. juny 30, 2016 10:41 am

Ostres Irisolda, 3 tites jajaja no dona no, ara ve la mini-tuuu :content: Que solicitades van les nenes en aquest fòrum ejejje

Ai Alnu, ara que has dit això del calendari xinès, que a tu no et va funcionar, he estat mirant i és que en cada pàgina el resultat és diferent! Quina enganyifa. :ufs: Però en el que és cert amb el meu fill diu que per ara és nen :D No perdré l'esperança fins que m'ho diguin a... mitjans de setembre? :love:
mercesf30

EntradaAutor: mercesf30 » dj. juny 30, 2016 10:43 am

Per cert Tituna, jo també he llegit el teu bloc i també m'ha agradat moltíssim =0-0-)
Náyade
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dj. juny 30, 2016 11:00 am

Benvinguda tituna!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Perdoneu-me!! Aquest fòrum amb aquest format no m'agrada gens!!! Em triga més carregar.

Bueno us explico. Em van mirar i no van trobar restes de sang, però el que vaig explicar concorda i em van fer eco. Allà vaig veure la coseta mes bonica del món!! :love: Bategant fort i el vaig veure gegant!!!! Ja medeix 1'47cm!!! Em van dir que tot estava bé però que tacar així es considera amenaça davort i que he d'estar 2-3 dies fent repòs a casa, si continuo igual d'aquí una setmana tornar, si augmentés també tornar. Sino res. Jo em vaig quedar tranquila i avui he tacat poquíssim. Es que no es ni sang, és fluxe marró quan em passo el paper. Ni rastre a les calçes ni res.

El Nayado super nerviós i estressat, no em deixa fer res, només estar estirada o asseguda. I jo tinc el pis fet un nyap i això sumat a les olors uffff em té ben mosquejada.

Cariban mhe pres un aquest matí i em prendré un altre a la tarda aviam.

Demà em toca treballar, el que faré és anar-hi però dir-li a les companyes que estic amb pèrdues i que no poder colaborar en fer higienes ni aixecar pacients... em limitaré a medicació i cures. I aquest capde també em toca pringar... hauré de dir el mateix...

Gràcies a totes i perdó que tinc el post super abandonat però fa força dies que no encenc l'ordinador!!! I des d'aquí es una m...

Petonarros gegants a totes!!!
Imatge Imatge
mercesf30

EntradaAutor: mercesf30 » dj. juny 30, 2016 11:20 am

Que bé llegir-te Náyade, però que ets boja??? No t'ha dit el metge que 2-3 dies de repòs? Per què vas a la feina demà?? :sogra:
GAIA_
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

EntradaAutor: GAIA_ » dj. juny 30, 2016 11:51 am

Hola guapes!!!

Per fi he pogut entrar! M'he hagut de connectar al portàtil per això, no sé perquè des de el mòbil no puc

Primer de tot, benvinguda Tituna!!! Encara no he vist el teu blog, més tard li faré una ullada! Però crec que és una idea fantàstica!

Náyade repós cuca!!! Que si passa el que ningú vol, et pots sentir molt culpable. No et facis la valenta, que tens molt a perdre!!

Jo en l'embaràs anterior, vaig estar prenent cariban des del primer dia fins a l'últim. 2+2+2 (80 euracos al mes) i em calmava però poc. Vaig vomitar fins i tot al moment del part. Això va com va...

Tema curro: en l'embaràs anterior, vaig estar de baixa des de el principi i no els hi va agradar. Ara torno a estar de baixa (moltes calors i marejos exagerats en plan necessito tombar-me a terra que està fresquet i quan em vé la migranya... no hi ha res que me la pugui treure) i... bé, repetint experiència. Desitjo no estar tot l'embaràs de baixa, però primer sóc jo i la meva salut i criatura.

Actualment estic de 9+3 i tant m'és si em vé nen o nena. Les dues coses son la canya! I la meva nena és un trasto, escaladora nata,... i m'encanta! però s'ha d'anar amb molts ulls i és esgotador! i qui digui que les nenes son més tranquiles, no coneix a la meva!!! Ahir vaig anar a fer un pipi i en el temps d'anar i tornar, ja havia pujat a la taula del menjador i va fer que la làmpada penjant que tenim se li veiessin tots els cables i ganxos, es a dir, la va estirar. Ara l'hem de canviar. D'aquelles coses que no rius al moment però si després.

L'altre dia vaig llegir que els cacahuets van bé per l'embaràs perqué contenen zinc (que fa que el bebé, creixi de forma correcte i sense ser prematur...) doncs bé... vaig tenir un empache de cacahuets que em va provocar vomitera i tot... no els he tornat a tastar! :ufs:

Ahir vaig anar a la coordinadora de la mútua. Jo que anava super convençuda de part natural Seguretat Social, part amb cesària mútua. Ara tinc dubtes. L'anterior per part natural a través de Seguretat Social, va ser maco i ràpid. Cap problema. I ara el camí ja està fet, per tant hi ha molts números de ser part natural i que tot vagi bé, però... i si no? Es un trajecte llarg el que ens espera, i poden passar moltes coses. Suposo que més endavant trobaré la resposta però està tot per veure.

Per cert, em va dir la coordinadora: revisió bucal a cada trimestre i neteja bucal quan puguis. Tant???

Data provable de part: 25 de gener, però continuo creient que serà al febrer.

Duc vestits cada dia, no soporto la calor que em donen els pantalons! Tot i que ja he tret la roba prepart de l'embaràs anterior, dubto que la utilitzi ara. M'agobia massa

Una abraçada nines! Ens llegim!!!
irisolda
Entrades: 1122
Membre des de: dt. maig 24, 2011 9:40 pm

EntradaAutor: irisolda » dj. juny 30, 2016 12:14 pm

náyade fes el favor de fer cas a les noies, si que és aborrit i agobiant estar sense fer res, però i si per fer -te la forta tenim un disgust? no te la juguis ok? :-()-)

gaia deu ni do com estàs. espero que no ho passis tan malament aquest cop :ok: jo vull nena no perque puguin ser tranquiles sinó perque ja tinc dos nens i m'agaradaria que almenys un fill meu s'assemblès una mica a mi, jeje, i així no ser la eterna sogra :ufs: totes o quasi totes les dones parlen malament o no s'entenen amb les sogres, i no és pq siguin dolentes, sinó perque les dones som unes bruixes i nomès acceptem retrets de les pròpies mares i clar les mares dels homes al paredon i no ho trovo gens bé, no vull ser sogra i amb els dos nens de moment lo llevo claro.... jeje :-o00m
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
laioona
Entrades: 2
Membre des de: dl. des. 17, 2012 12:17 pm

EntradaAutor: laioona » dj. juny 30, 2016 10:57 pm

Hola boniques!! Em presento!

Tinc DPP pel 20 de febrer! Sóc mare d'una flor de 4 anys. Amb ella ja vaig estar per aquí i la veritat és que va molt bé fer grupet per compartir, així que us he estat llegint i tot i que al ser el segon suposo que no tindré tan temps per passar estic encantada de formar part de les mamis del Febrer17!!

Estem en contacte!
Un petó!!
ALNU
:: girafa
Entrades: 2440
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: ALNU » dv. jul. 01, 2016 6:29 am

Benvinguda laioona!!

Nayade com vas les taquetes? I les nauseas?
Imatge
Náyade
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » ds. jul. 02, 2016 8:28 am

8+4!!! :love:

Primer de tot vull demanar perdó per tots aquests posts plens de pena, i també per tenir una mica abandonat el post. Avui espero acabar la meva tasca com a jefa de cercadores i poder dedicar-me al 100% a les mamis de Febrer que també ens ho mereixem!!

Ahir vaig tenir una mica de bajón, no m'acabo de trobar bé del tot, pels matins bé però la tarda cada vegada pitjor fins arribar a la nit en què estic cansada a més no poder. Em noto inflada, que no puc seguir el ritme, que em costa tirar endavant... la roba em va petita i tinc la panxa aquesta que es pot confondre amb "Michelin" i no sé,es raro. La gent a més em diu: ui que raro jo em vaig trobar com una rosa! Jo tenia més gana! Jo estava de luxe! Jolin pues jo em trobo fatal i em fan sentir com rara... això gent que va estar embarassada fa com 30 anys o més. Sento que m'estan dient que sóc una fluixa, i potser ho sóc , però si em trobo així perquè no puc expressar -ho? He de dir que estic genial perquè estic embarassada? La felicitat del meu petit/a no ho és tot! En fi...

No em permetia somiar amb un petit/a preciós als meus braços, i només estic veient la part negativa de tot... perquè encara és tan aviat que costa fer-me a la idea. Però aquesta nit he somiat... he somiat que estava al llit amb el meu marit, i en mig de tots dos estava un petit preciós, prematur però tan i tan bonic! Me'l mirava i estava enamorada d'ell taaaan fort! Només m'importava ell, i jo em trobava bé per donar-li tot el meu amor. I potser sóc una romàntica empedernida però crec que ha estat un missatge de la meva petita cirereta, per tranquilitzar a la mami i dir-li que tot anirà bé i que valdrà la pena :)

Si us plau nenes, en tema de visites podeu dir-me quan seràn les properes? Està molt desactualitzat això! (Sorry).

Espero que passeu un feliç cap de setmana! Ja no tinc pèrdues i estic treballant! Muaaaaaa!! :love:
Imatge Imatge
Meipuça
Entrades: 94
Membre des de: dt. maig 10, 2016 9:20 pm

EntradaAutor: Meipuça » ds. jul. 02, 2016 3:05 pm

Hola boniques!!!
Benvingudes tutina i laioona

Nayade ja pots fer el favor d'animar-te i parar de menjar-te el tarro d'aquesta manera!!!!! El que t'està passant és el més normal del món i no et passa només a tu ja en pots estar ben segura!!!! Els meus primers 3 mesos van ser (sincerament) els pitjors de la meva vida, és que et llegeixo i em veig a mi mateixa. Així que tranquil.la perquè tot passa. I deixa estar aquesta gent que xerra tant, els hi dius mira quina sort la teva que tot fos tant meravellós!!!!!

Aquí tot igual, de moment és tot molt raro perquè em trobo perfecte i a ratos penso i si no ho estàs!!!!! Ara segons internet estic de 6+2 i el divendres 15 tinc la primera visita + eco i ja veurem de quant estic perquè amb la nena ja em van haver de rectificar la data.
GAIA_
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

EntradaAutor: GAIA_ » dl. jul. 04, 2016 2:07 pm

Hola noies!!!

Com ha anat el cap de setmana? Avui compleixo les 10 setmanes i ja se'm nota la panxa de prenyi. Ja em vaig quedant amb menys vestits que me la camuflen.

Náyade, no t'amoïnis, aquestes superwomens son les que fa tant de temps que es van quedar embarassades que ni se'n recorden de com es van trobar. I com que ja ha passat... doncs apa! Es van sentir fresques. Mentida!!! Cada trimestre té els seus símptomes, alguns es toleren millor que altres. Per mi, un dels més desagradables va ser la cremor d'esòfag en l'últim trimestre (no dolorós, però bastant desagradable), per altres la circulació, les rampes nocturnes, el gust a metall de la saliva... hi ha milers de símptomes i no a tothom afecta igual (només faltaria!!)
Per mi l'embaràs es maco quan vas al metge i veus les ecos, quan el bebé dóna patadetes, o et toques la panxulina i el notes, però tot lo demés, no és agradable. A mi no m'agrada tenir insomni, marejos, nàusees, canvis d'humor (de crits a plors en un tres i no res), migranyes o anar pel carrer i que desconeguts em toquin la panxa amb una mirada plena d'amor (per sort, va ser en poques ocasions).

Duc 3 dies dormint molt poc, vaig rebentada, he tingut malsons i no he pogut dormir més. Tinc una migranya de fa dies. La nena està hiperactiva. Ja treu bombetes i obre portes d'habitacions que estan tancades perquè hi ha molts "perills" per ella. Ara esta dormint i he intentat aprofitar per descansar jo també (impossible). Aviam que tal aquesta nit.

A les àvies, no m'atreveixo a demanar-lis la nena un matí per poder jo descansar (a la meva mare, algun dia sí, però acostuma a tenir plans i no em sento còmode). No els hi agrada la idea i t'ho fan saber d'una manera o altre. Cada mig dia vaig a casa d'uns o altres avis perquè vegin la nena (duc jo el nostre dinar, no estem més d'una hora, i tot i així, a un dels avis, no li fa gràcia). És un rollo, jo sóc molt radical, però no puc actuar d'aquesta manera.

En fi, espero poder dormir avui i estar de millor humor.

Una abraçada nines!
irisolda

EntradaAutor: irisolda » dl. jul. 04, 2016 2:33 pm

7+2

Hola noies

gaia estic totalment d'acord amb tu amb tot el que descrius de l'embaraç,mare meva ja no recordava l'acidesa bff, nomès menjava cogombres al final jjajaja. I la teva situació familiar per desgràcia la comparteixo, no t'hi fagis mala sang, ànims guapa :-()-) Lo de la nena... Et toca començar a collar els mobles a la paret jejeje, jo ja vaig passar aquesta fase, és un pel esgotadora :miko:

Ego: avui he tingut la primera visita a la llevadora, tot correcte, és la mateixa que va dur el meu últim embaraç o sigui que genial! M'ha programat les primeres anàlisis i em fan la prova de sucre ja tb per edat el 18 de juliol i el 8 agost la eco de les 12 setmanes, ja queda menys!! M'ha dit que no em preocupès per la amnio ni tests no invasius que amb el primer anàlisis i eco si tot està bé no caldrà fer proves extres. Ah! I que no pateixi per trovarme bé, que pot ser és pq és la nena jejjeeje
I demà la eco a la fundació, estic dels nervis!! Ja us explicarè tan aviat com pugui
laioona
Entrades: 2
Membre des de: dl. des. 17, 2012 12:17 pm

EntradaAutor: laioona » dl. jul. 04, 2016 3:26 pm

Hola guapes! Molts ànims a les que us trobeu malament, jo sempre dic amb la boca petita (per experiència pròpia) que al segon trimestre et trobes molt més bé que al primer...jeje! Després ja vindrà el tercer, però aquest ja és un altre tema!
Jo de moment tinc molta cremor d'estómac, que per cert, m'afarto de "pepinillos" jajajaj. I molta son i mal als pits. A més, per rematar-ho, la nena m'ha encomanat el constipat, i no puc mourem del llit. Sort que estic de vacances i ella de moment va al casal. Però em em sento fatal pq tinc un munt de feina i volia aprofitar per fer molta endreça i neteja a casa i em passo el dia al llit. :ufs: el meu primer embaràs va ser horrorós però no perquè em trobes malament que tenia les meves cosetes de rampes, cremors i demés punyetetes, sinó pq l'embaràs va ser dalt risc, tenia poc líquid amniòtic i no veien bé els intestins de la puça, o sigui que va ser un patir constant fins que va néixer.

Tinc hora amb la llevadora el dia 25 de juliol per primera visita, diuen que fins la setmana 8-10 no et visita. No ho recordava tant enllà amb la puça, però ho dec haver oblidat. Fa taaaant que no m'enrecordo! Jajaja

Bueno boniques, molta força i que tingueu una bona setmana.
Un petó </;-)
ALNU

EntradaAutor: ALNU » dl. jul. 04, 2016 3:39 pm

Hola boniques!!!

Si, si, l'embaràs el pinten molt idilic però no ho és gens. :-D :-D Però la recompensa ben bé s'ho val! ;-)
Jo en l'anterior, els 9 mesos amb cariban, per sort no vaig tenir cremors, però em va quedar un "regalet" al cul de l'estrenyiment que vaig patir :-o00m
Ara ja, com a prevenci,ó m'estic prenen llavors de lli a veure si ajuda :***:

Ostres laioona deu ni do quin embaràs que deuries passar..amb el que es pateix ja de per si com per a que hi hagi complicacions... :ufs:

irisolda quina emoció, demà eco!!! que vagi molt molt bé!

Jo la propera visita la tinc el 20/07 que em faran el triple screening i ja em programaran l'amnio i l'o'sullivan.

Nenes no sé vosaltres ,però a mi m'està sortint la panxa per moments. En l'anterior embaràs no vaig haver de posar-me pantalons de prenyi fins a la setmana 16, però ara estic de quasi 9 i depén de la samarreta que porto s'em nota un munt la panxa :-()) i sort que és estiu i porto pantalons amples perquè si m'hagués de posar pantalons cordats ni de conya m'els cordo :-D :-D
Imatge
Monioski3
Entrades: 4
Membre des de: dc. juny 22, 2016 10:14 pm

EntradaAutor: Monioski3 » dl. jul. 04, 2016 6:07 pm

Hola noiesnoies... perdonen no haber entrar abans peestatal uns dies fatal de salud.... o e e m he desmaiat caries vegades m agafen baixades de tensio ... despres l estomag fatal moltes nauseas.. no se si es pot jornada vomitar o no... la meva parella treballa tot el dia i estar stic amb la nena... i les manualidades!! Avui e anat a la eco de control i per fi hem pogut veure el cifra estic de 7+1 hem toca x el 17 de febrer finalmente i ja medeix 11mm... 1.1 cm jajajaja el cor li bategaba a tota pastilla i hens a dit la gine k te molta força... próspera eco 1 d agost... hem.portaran com embaraç de risc i hem farándula mes ecos de les nrmales...
Saber k e notado tb tinc la cara amb grans!!!! Kin horror cometemos aviar!!
Felicitats a les noves incorporaciones!!!
E vist k algún ja aneu cap a les 10 setmanes! K way....
mercesf30

EntradaAutor: mercesf30 » dt. jul. 05, 2016 10:33 am

Bon dia precioses. Us he llegit a totes però perdoneu que avui només faré entrada ego. Ahir va ser un dels pitjors dies de la meva vida. Podria haver estat el pitjor, però per sort tot va acabar "bé". Cap a les 21h vaig començar a sagnar de manera exagerada, com una regla. No podia parar de plorar, estava segura que estava perdent el bebè. Vam marxar cap a urgències de seguida i encara vaig seguir perdent sang molta estona. Ens vam haver d'esperar moltíssima estona, i per fi vam passar i em van fer un tacte i tot estava ple de sang. Sincerament, jo no tenia cap esperança. Les ginecologues estaven ocupades en una cessària i no va ser fins passat mitjanit que per fi vam poder fer la eco. Jo no veia la pantalla, i al cap d'una estona la ginecòloga em va dir: jo ho veig tot bé. I jo: el què veus bé?? Pensant: l'avortament??? I em diu: el bebè i l'embaràs! I em vaig incorporar per poder veure la pantalla i el vaig veure. No m'ho podia creure. I em va deixar escoltar el cor un moment. No hi havia cap hematoma, res, tot estava be. No sabem d'on va venir tota aquesta sang pero va ser una amenaça d'avortament. No us podeu imaginar el que és veure un fill viu quan ja t'havies fet a la idea que havia marxat. Vaig plorar molt, abans de la eco i també durant i després. Ara estic amb repòs absolut al llit fins no sé quan i amb risc d'avortament. Si us plau penseu en mi en els vostres pensaments positius o pregàries si sou creients!!! Molts petons.
ALNU

EntradaAutor: ALNU » dt. jul. 05, 2016 10:37 am

Ostres mercesf30 quin ensurt bonica :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

T'envio tota la meva energia positiva per aquest petit lluitador i per tu, perquè aviat marxi l'angoixa i puguis viure altre cop l'embaràs com ens mereixem : disfrutant-lo cada moment.
Tu ara descansa molt i deixa't mimar. :-()-) :-()-)
Imatge
illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

EntradaAutor: illeta25 » dt. jul. 05, 2016 11:01 am

Hola

Quants de dies sense entrar!!

Tituna
Benvinguda!!!! >.-<:

Náyade Com et trops? Les pastilles ja fan efecte?

Irisolda Avui eco? Que vagi molt b :love:

Monioski3 Que b l’eco!!! Es tant emocionant poder-los veure. A veure si amb el canvi de trimestre et trobes millor.

Mercedesf30 Quin susto !!! mare meva m’has posat pell de gallina sort que vas veure i sentir el cigronet es ben fort. Molts d’ànims :-()-) i molta paciència es difícil tenir que fer repòs amb un bitxillo que et demana el 100%, de ben segur que amb el repòs tot va bé. Quan tornes a tenir pròxima visita?

Em sap greu no actualitzar més, no tinc més temps !

Ahir vaig anar el gine tot bé, el vàrem veure i sentir el cor quina emoció!! Ara ja no tinc eco fins la setmana 12.
I els símptomes cada embaràs es un món de moment tinc algunes nàusees que amb pastilles de gingebre vaig controlant. A l’altre embaràs també em va passar però van desaparèixer abans de la setmana 12 i puc dir que el resta d’embaràs va ser genial tot perfecte menys cap a les últimes setmanes em venien bastantes rampes a les cames quan dormia i tenia l’esquena una mica carregada però a part d’això... Espero que aquest pugui dir el mateix. El que vaig patir més i el que també ara em fa una mica de por són les seqüeles del part :content:
Imatge
irisolda

EntradaAutor: irisolda » dt. jul. 05, 2016 12:11 pm

Hola noies!

Primer de tot vull donar tot el meu pensament positiu per la merces :-()-) nena, quin ensurt!!, fes repos i tot el que et manin, estic segura que el pitjor ja ha passat

monioski descansa tot el que puguis, i enhorabona tb per la eco :content:

I ara... Siiiii!!! :love: l'hem vist!! L'hem vist!! Aix!! Fins que no he vist que la taca és movia no he respirat, quina emoció!! I ens ha deixat sentir el cor!! Medeix 1,6cm o sigui que estic quasi una setmana més del que diuen les calculadores tal com ja sabia gràcies a saber quan ovulo jjeeje. Tb tinc un hematoma que fa el doble que el sac i m'ha dit que fagi repòs però no ho ha vist com algo greu, tot i així m'ha dit que si volia podia a finals de més
M'he quedat realment descansada, i el meu home tb n'està molt content >.-<:
tituna_11
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: ds. des. 29, 2012 11:37 am

EntradaAutor: tituna_11 » dt. jul. 05, 2016 8:45 pm

Hola guapes.
Abans de res mercesf30, molts ànims i cuida't molt!

Jo avui he tingut gine i no ha anat gens bé. En teoria estic de 6 setmanes, pero el sac embrionari era de 4 setmanes, i a dins no hi ha res. Això vol dir que no esta tirant endavant l'embaràs, o q vaig ovular més tard del normal i estic de menys del q tocaria... fins al dia 18 no ho sabrem, llavors em faram una eco a veure si hi ha crixement o no...o potser em ve una super regla i s'ha acabat tot... un bon rollo.

Jo tinc molt mal presentiment... ja veurem.

Petons i cuideu-vos!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::