***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

gener, febrer, març...
Maria_Gucu
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. jul. 17, 2016 8:13 am

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: Maria_Gucu » dv. oct. 21, 2016 8:46 am

18+6

Hola mamis!

He retornat :-o00m
Sento la desconnexió (Molta) però hem marxat tres setmanes de vacances a les Canàries, i quan marxem i desconnectem, desconnectem el tot! :) tot just arribar us he anat llegint durant aquesta setmana i posant-me al dia.

Benvingudes a les noves incorporacions! Laiaroma, KaRu, Adrianafreixa i Geononi, ja som unes quantes més! >.-<:
I la resta ja he vist que tot anava "viento en popa", quina alegría anar veient que tot va bé i que van apareixent noms de nens/es, sembla que el sexe masculí predomina!

NuriaNit en un mes han passat moltes coses, m'alegro que la boda, viatge i totes les Ecos hagin anat super bé >.-<:

Numa1982 felicitats tieta! ser tieta és lo millor del món, el millor regal de qualsevol germà/germana, la meva germana té tres nenes i ara està supercontenta per ser tieta ella! i benvingut Roc! o-o:)

Aroswi quin nom més original! m'agrada, benvingut Einar! d'on prové? no l'havia escoltat mai.

Maryla benvinguda Lucía! que bé que tot estigui bé i les pèrdues s'hagin quedat en res.

Petit_somni jo mai m'he posat la vacuna de la grip, treballo en un hospital i mai me l'he posat, però baja, a veure que recomana la llevadora i el que decideixis bé estarà!

Segur que em deixo a algú, però deesprés de tant de temps es fa una mica complicat... Ja he vist que ha sortit el tema del cotxet, és ben bé tot un món! Nosaltres, entre la maeva germana, i la meva cunyada que té un nen i una nena, arreplegarem tot el que poguem, ens ho han estat guardant, i la veritat és que tot és nou, la meva cunyada ens deixa el bugaboo, però ara no sé ben bé quin és... haurñe de posar-me al dia mica en mica...

Mode ego: doncs em trobo molt bé la veritat... les vacances han anat super bé!! ara he tornat a la càrrega, la meva feina és molt física, al matí estic a un hospital al servei de rehabilitació i a les tardes a un centre privat i al final de dia a vegades tinc unes rampetes a la part baixa de la panxa, vosaltres en teniu?
Tinc visita amb la llevadora el dilluns que ve i la eco de les 20set el dia 2. Quines ganes! faig una bona panxa i ja es comença a notar el bebe, sobretot als vespres quan estic més relaxada. I saber també si és nen o nena!! Els noms els tenim bastant clars, jo pensava que discutiríem més, però que va! si és nen ens agrada Quim, i si és nena Lola.
Tema esport, no sabeu quan ho he trobat a faltar aquestes vacances. Penso que és important moure's durant l'embaràs i estar activa en la mesura que sigui posible. Jo he hagut de deixar de fer vòlei, però continuo fent dansa del ventre i yoga, no és per embarassades, però la professora em diu què i que no puc fer!

Us deixo! que sóc a la feina i faig d'estranquis!

petonets a totes!
petit_somni
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

EntradaAutor: petit_somni » dv. oct. 21, 2016 11:41 am

Bon dia!!! Quina activitat ahir :p-)
18+1

Maria_Gucu quina enveja 3 setmanes a les Canaries no m'estranya la desconexió! Á mi això de les rampetes a la part baixa també em passa, suposo que tot es va estirant! Que be notar ja al bebe, jo encare no he notat res pero ja hem moro de ganes! Ja falta molt poquet per novembre i aquestes ecos de les 20 setmanes per respirar totes més traqnuiles. >.-<: veig que tema dels noms resolt ara falta saber si és un Quim o una Lola! :-)(-:
Maryla benvinguda Lucia! Jo la morfo i el saber si será nen/nena la tinc el 7 així que ens tocarà esperar! Moltes gràcies per l'article de les vacunes ara me'l llegire.
Aroswi benvingut Einar quin nom mes maco! La veritat que no he provat encare el coixi entre les cames pero no trigare perquè l'esquena ja em passa factura entre la feina i la panxeta... Tema pilates jo vaig amb el meu grup de sempre i m'adapten els exercicis que no puc fer, no es una classe per embarassades, i la veritat es que treballem molt estiraments de manera que surto nova. Tambe m'han parlat molt be de mamifit per fer esport pero jo no tinc cap aprop he d'agafar cotxe i m'estimo mes seguir on sempre. Jo crec que a la que trobis alguna que t'agradi t'anirà molt be per l'esquena.
Tema eco si soc jo la del HGC, a mi a la de les 12 setmanes també la dra que em va fer la eco al ppci estaba força callada i desprès de les mesures si que ens va dir que era cada cosa i va parlar una mica més, la veritat que no faig fer moltes preguntes. Va be saber l'experiencia! Quina llastima però que surtis amb aquesta sensació. On faras les eco 4D son 3? quin pack mes complert!
Tema cotxets nosaltres encare no hem començat a mirar així que no puc opinar ja que estem molt perduts en el tema, ens agrada el bugaboo bee pero l'hem d'anar a mirar plegats.

Doncs desitjant acabar la semana i que el temps millori una mica :***:
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
NúriaNit
Entrades: 18
Membre des de: dc. jul. 27, 2016 11:12 am

EntradaAutor: NúriaNit » ds. oct. 22, 2016 7:29 pm

20 + 2 :-())

Hola guapes!

Aroswi, Einar m'encanta!! Tinc un alumne que es diu així i és un nen encantador!!! <3 Quina llàstima que tinguéssiu un gust agredolç de la eco, sap greu quan sembla que no empatitzen amb la importància del moment.

Maria_Gucu quin goig de vacances!! Espero que hagin anat molt bé per carregar piles i descansar força!

petit_somni a mi també em passa això de les rampes... de fet jo tinc un doloret força constant que és molt empipador. A la visita de les 16 setmanes ja em van dir que era de la musculatura i el que he anat llegint diu a tot arreu el mateix... així que ens hi haurem de resignar!

Maryla, quina bona notícia la Lucía!! Enhorabona!

Tema cotxets: a nosaltres ens han deixat un Bugaboo Camaleó, la veritat és que estem súper contents perquè ens estalvien molts diners i la feinada d'haver buscat. Necessitarem comprar el maxicosi, però tenim el cuco i la cadireta de quan sigui una miqueta més gran.

Modo ego: jo continuo amb les rampes al baix ventre i fa setmanes que tinc mal d'esquena, però mica en mica.. tinc la típica pilota de fer pilates i la meva cunyada, que és profe de ioga, em va ensenyar uns quants exercicis que vaig fent aviam si així em millora... Aquest dimarts tenim la eco morfològica i divendres la visita a la ginecòloga... ja en tenim moltes ganes, això d'estar tants dies sense veure'l...!! jajaja

Que acabeu de passar molt bon cap de setmana!
petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » dc. oct. 26, 2016 11:23 am

Bon dia noies : lasito :
18+6
Que llarga l'espera per la eco de les 20! Sort que aquest cap de setmana marxem de pont i passaran els dies mes ràpid! Crec qe aquesta setmana hi havia alguna oi? Com han anat?
Tema vacuna que vaig iniciar vaig llegint el que es va posant per aqui veug que no soc la unica indecisa, de moment el dia de la eco i visita tinc hora amb l'infermera per posarmela, parlare amb la gine i decidire en aquell moment.
Jo porto dues nits dormint amb coixi entre les cames i tu dormo del tiron tooootaaaa la nit ;-)))
Haviam si animem el post aquesta setmana :p-) com aneu?
Aroswi
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

EntradaAutor: Aroswi » dj. oct. 27, 2016 7:24 am

Bon dia!
Gracies pels comentaris del nom, jeje! Jo ja he tingut algunes indiscrecions x això i....tela lo descarada q es la gent! Sort q passo bastant i que és una minoría ben petita!

Petit-somni, el coixi es meravellos, dona molt descans, sembla mentida! A mi ara, no sé si arrel dl coixi o q, mha començat a fer mal sota el pit esquerre. Muscular suposo, pero...haure de buscar la postura! Em preguntaves x la eco 4-3D, ens la farem a un centre d st quirze q es on ens les han regalat!

Maryla, enhorabona per la Lucía, es un nom que m'encanta la musicalitat que te! Tema cotxet, vam veure l'altre día un stokke que no coneixiem, el cursi, es grandot i no es aquell psicodelic. La intención es comprar x wallapop. Sino.... és massa car x la lista butxaca!

Maria-gucu, wow, Canarias, quin gustet!!!! Einar és un nom escandinau, viking vaja! Ens agradaven poc comuna per aquí, però fácil de pronunciar (vaig buscar la fonética d allà i sona igual) la sílaba tónica es a la "e"! Els teus tmb sonen bé ;)
Com va anar amb la llevadora? Lo de la panxa...a lluirla!!!!

Nuria nit, com va anar la morfo????? Quina gracia el teu alumne (careta amb ulls d cor) tan d bo el meu surti tmb bo!

Ego mode: jo vaig bé, he tornat al meu yoga d sempre (adaptant allo q toca) i soc feliç, fins q duri puc fer algo!!! Haure d fer equilibris x sortir d la Feina pero....Val la pena! I....aquest cap de setmana ens agradaría començar a endreçar l'habitacio, trasladar coses al trastero...vaja, inici de Posada a punt! A veure si no es queda en bon propósito!

Vinga guapis, que ja us falta menys x la morfo! Molt petonets!
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
adrianafreixa
Entrades: 2
Membre des de: dt. set. 20, 2016 10:48 am

EntradaAutor: adrianafreixa » dj. oct. 27, 2016 9:42 am

Hola des de la Garrotxa!!!

Jo per la meva experiència amb l'anterior embaràs, penso que un coixí de lactància que es pugui fer servir per dormir a l'embaràs, és una cosa IMPRESCINDIBLE!! va molt bè per dormir millor zz:-) i després per aguantar el petit si dones de mamar, amb això completament d'acord amb vosaltres!!
Jo vaig tenir la morfo a les 18+5 setmanes!! i tot va correcte i ja sabem que es un...... :cnen: NEN!!!!! Estem molt il·lusionats, ara ja podrem començar a triar noms i a comprar cosetes :anec:
Les panxes ja deuen ser grandetes!! la meva està enorme!!! No sóc fan numero 1 de l'embaràs, es una mica incomoda, però per a cada mare es un món!!

Cuideu-vos molt mamis!!!
Maryla
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

EntradaAutor: Maryla » ds. oct. 29, 2016 8:18 am

19+5

Bon dia!

Entro ràpid a saludar i donar l'enhorabona a la adrianafreixa per aquest nen i que bé que a la morfo tot bé.

Jo aquesta setmana he començat a notar moviments, estic molt contenta!!! >.-<:
Aquests dies hi ha alguna morfo més? Tinc moltes ganes de veure a la petita i que ens confirmen que tot va bé. Tinc la eco el dia 9, ja queda menys.
A Girona son festes i tenim visita a casa, després del pont em poso al dia amb totes!

Bon cap de setmana/pont!!!
ImatgeImatge
AiramM
Entrades: 24
Membre des de: dt. ago. 02, 2016 10:39 am

EntradaAutor: AiramM » ds. oct. 29, 2016 5:27 pm

20+3
Bona tarda mares!!
Jo tambe faig entrada ràpida. Dijous vam anar a fer la morfo, tot genial, i també em vaig quedar amb la sensació de que em donaven poca informació, va mirar molta estona, va medir molt, però va explicar poc... Però ho important és que tot estaba bé, vam preguntar si la nostra nena "tenía totes les peces" i ens va dir que si, però que no era nena, és nen!!! Així que canviem el xip, en compres d'una Jana, tindrem un Cesc!! :cnen: i nosaltres sorpresos al primer moment, però contents que tot estigui bé!!!
Apa, i dit això, bona Castanyada a tothom!!!
NúriaNit

EntradaAutor: NúriaNit » dg. oct. 30, 2016 9:25 am

Bon dia a totes!

21+ 3!!

petit_somni ja ens diràs què t'han dit de la vacuna!

Aroswi quina il·lusió començar a preparar cosetes..!! Nosaltres de moment hem posat el que teníem a l'habitació (de convidats) a la venda, però encara no ens ho hem tret de sobre! Com molt bé dius... als descarats, ni cas! Heu d'estar contents vosaltres, els altres que ni s'hi posin!

adrianafreixa felicitats pel nen!! Enhorabona!! Jo ja he començat a buscar coixí de maternitat per aprofitar-lo al màxim, el coixí entre les cames ja no em serveix i tinc l'esperança de que amb el de maternitat l'esquena i la panxa em quedin una mica més recollits.

Maryla quina emoció començar a notar-lo! Felicitats!!

AiramM quina sorpresa, un nen!! Sembla que els nens predominen el grup... aaaaaai futures nenes, ja es poden preparar! jajaja

mode ego: tinc moltes cosetes per explicar-vos!! Dimarts vem anar a fer la morfològica... la veritat és que vaig tenir molta sort i em van tocar una doctora i una infermera maquíssimes, ens van estar explicant tot el que feien, el que veien... molt bé. Va ser impressionant veure'l amb tanta resolució, molt bé! Em van dir que les mides eren una miqueta més grans del que tocarien, però que no era res dolent... simplement que potser venia grandote o que havia fet una crescuda i després s'estancava.
Divendres vaig tenir hora a la ginecòloga i vaig sortir una mica xof... m'he engreixat moltíssim aquest mes, em vaig fer un tip de plorar!! La veritat és que aquestes últimes setmanes hem tingut molta feina i els sopars... ràpid els arreglàvem amb alguna cosa, que evidentment, no era poc calòric... la meva germana m'ha dit que a ella també li va passar, que dels 4 als 5 mesos va gunayar molt de pes de cop, però que després es va controlar i ja va anar guanyant 1 o 2 kilos per mes... la veritat és que fins ara m'havia confiat perquè en els 4 mesos només havia guanyat 2'5kg, però ara nhe pujat 4 de cop! Mare de déu... ara em toca fer bondat de la bona. VOsaltres com porteu aquest tema? Estic toveta...

Parlant de coses més alegres... ja fa una setmana que el noto!! És espectacular... de tant en tant em deixa anar unes patades.. l'altre dia semblava que jugués un partit de futbol, molt guai!

Crec que no em deixo res per dir-vos... ja us he deixat anar la gran parrafada..

Una forta abraçada a totes i a gaudir del pont les que en tingueu! :-()-) :-()-)
petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » dt. nov. 01, 2016 9:38 pm

Bona nit : lasito :
19+5
Després d'aquests dies de desconexió ja ens tornem a preparar per la rutina de demà! Aquesta setmana però s'agafa amb ganes arribem a la meitat d'aquesta aventura :love: i dilluns morfo!

Aroswi que be que hagis tornat a yoga segur que et va genial per l'esquena! Heu començat la posada a punt? Nosaltres la setmana de la morfo tambe ens hi posarem ;-)))
Adrianafreixa enhorabona per la eco i per aquest nen :cnen:
Maryla ja nomes queda una setmaneta per la morfo en res la tornes a veure!
AiramM quina sorpresa un Cesc :cnen: enhorabona pels resultats de la morfo!
NuriaNit M'alegro molt que la morfo anes tan be :p-) realment això es el que hauria de ser que ens expliquesin tot! No t'amoinis pel pes queda molt embaras i ara si vigiles segur que va molt bé! Haviam si veneu aviar l'habitació de convidats!

Nosaltres aquests dies em aprofitat per marxar i desconectar i la veritat es que ens ha anat molt bé! Ara esperant la morfo que ja ens morim de ganes! Jo també he començat a notar al petit/petita i la veritat que és un moment màgic quines ganes que el papa també el pugui notar! :love:

Doncs res noies a començar la setmana amb força que aquesta serà curteta! >.-<:
Aroswi
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

EntradaAutor: Aroswi » dj. nov. 03, 2016 6:58 am

Bon dia marones!
Com van els moviments dels bebés?

Ariadnafreixa, enhorabona per aquest nen! Ara ja niu mode on! Es cla que si!

Maryla, com van anar les festes? Quins records de juventud les festes d Girona! Vaaaa que ha et queda menys d una setmana x la morfo, l'espera ja es un tres i no res!
.
AiramM, quina kk lo de la eco, poc explicativa, com t'entenc!!!! Però és això lo important es que està bé i... qué curios això d q ara sigui un nen, vaja...que t'ho hagin confirmat! Es veu que es més habitual del q ens pensem, sigui com sigui, enhorabona pels bons resultats!

NuriaNit, també men alegro de la teva supermorfo, es la que totes haviem somiat! I... això dels kg...que vol dir molt? Jo aquesta última setmana igual, amb lo bé q anavs d kg x mes aprox...ara tmb he pujat més, pero la meva gine mai mha dit res i no sé q es molt!

Petit-somni, sí els moviments son guays, però despisten mogollon a la Feina! Per quan et toca eco? La deus tenir aviat, no?

Doncs això q us deia dels moviments es pq quan condueixo és una festa de moviments! De veritat, i això q porto cinturón d prenyi i res m'apreta! Despres, a casa, va com va...depen del día. El pare ja ha notat algún copet lleu i les companyes de feina els superbultos de moviments ;P

Espero estigueu totes bé, jo la propera visita x osulivan es el 17 i el 24 tinc la primera 4D! Ja seguim en contacte! Cuideu-vos!!!!!
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Maryla
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

EntradaAutor: Maryla » dl. nov. 07, 2016 7:45 pm

21 setmanes

AiramM quina sorpresa! Es un Cesc!! Enhorabona!!!

NuriaNit que guay que tot va bé! No et preocupis pel pes, a mi em va passar amb el primer, del 4 al 5º mes vaig engreixarme molt, però el següent mes em vaig cuidar una mica i no no vaig engreixar gaire. De totes maneres, vaig agafar 17 kg en total, es molt! Però amb la lactancia vaig perdre 12 el primer mes. Després va costar una mica els 5 restants, algú es va quedar amb mi :-:)

Petit_somni avui era la teva morfo?? Com ha anat?!

Aroswi es molt especial notar els moviments, oi? Aquest any les festes han sigut més bé infantils per nosaltres, concert de la Dàmaris, fires, ... però molt divertit!

Modo ego: nosaltres anirem dimecres a la morfo, tinc moltes ganes i molts nervis!!! Que tot estigui bé, que ens confirmen que es nena,... però sobre tot el primer, conec varis casos amb problemes a la morfo i em ronda el cap ?-)

Després ens anirem a la montanya uns dies per desconnectar amb el petit.

Bon inici de setmana noies!! :love:
ImatgeImatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dt. nov. 08, 2016 8:35 am

22+5

Bon dia!!!

Feia dies que no escrivia, però us ha anat llegint. Nosaltres vam tenir la morfo dimecres passat, dia 2. Confirmadíssim que és un nen, i ja feia 440g i 26cm. Estem contents perquè a la darrera eco no les teníem totes, la gine es mirava molta estona el cor sense comentar res i cmo que coneixem casos de morfos amb problemes, fins que ens va dir el radiòleg que tot era correcte, no acabàrem de respirar tranquils.

Ara falten 4 mesos per la dpp i crec que aquest nadal serà intens de mirar cosetes i reorganitzar-nos. Pel que fa a símptomes, em trobo molt cansada, però és oel ritme que he de portar amb els dos "grans" i el dormir malament. A més, tinc punxades al pubis,i les meves grans varius vulvars, però podria ser pitjor.

A casa estem nerviosos per històries de la hipoteca i altres que no vénen al cas, i crec que la tensió em passa factura. En fi, que no és l'e,baràs somniat.

No personalitzo perquè no acabaria mai: felicitats per totes les morfos i ànims per les que queden!!!!!
Imatge

ImatgeImatge
petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » dt. nov. 08, 2016 1:19 pm

Bon dia! : lasito : jo tambe porto dies sense escriure haviam si activem aixo que esta paradet!

20+5

Modo ego: ahir vam tenir la eco morfologica teniem moltes ganes de saber que tot anava be i saber que era que encare estàvem amb l'incognita! Ens vam muntar tarda especial metges (vacuna de la grip inclosa) i despres compra del primer modelet :love:
Doncs be vam arribar al hgc i despres d'esperar una estona que aixo ja sabem que allà passa ens va passar la doctora per fer la morfo, la veritat és que vam tenim molta sort i la dra ens va anar explicant tot el que veia. Primer ens va dir que esperem UN NEN :cnen: :content: despres va anar explirant tot (tot el que es deixava perque es veu que no li venia de gust la eco i no es deixava del tot) aixi que vam acabar sortint a fer un passeig i brenar i tornar mes tard acabar l'exploracio. Aleshores si vam acabar la morfo i ens va dir que tot estaba bé pero (i aqui em mata) que al cor es veia una brillantor que no sol ser res que ens ho deia a modo informatiu i que a les 24 tornariem a fer una morfologica.
Despres ens va visitar la gine ens va tornar a dir aixo mateix (realment no donaven importancia), a mes a mes vam resoldre dubtes i vam programar analitica per les 24 amb la prova del sucre.
El meu marit esta tan tranquil perque diu que ens van dir que tt estaba be i que no sera res, jo soc mes patidora... Ens toca esperar al 1/12!
Ah la vacuna de la grip no vaig arribar a temps de posarmela i me la posare dimarts ja que la eco es va allargar mes del que pensavem amb aquest nen tan vergonyos!
Despres ja si, vam anar a una botiga que m'encanta i vam triar el primer conjuntet pel Marc quan neixi :love: :cnen:
petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » dt. nov. 08, 2016 1:33 pm

Faig una altre entrada pper personalitzar despred del modo ego anterior!

Numa tens molt merit amb els dos petits, l'embaras i tot el que comporta la vida en general aixi que quan puguis ves passant per aqui i aixi sabem com va tot! Que ve que el petit Roc estigui be! Moltes felicitats pel resultat de la morfo!

Maryla que vagi molt be la morfo ja veuras que si! I despres la desconexio a la muntanya quina enveja sana!

Aroswi doncs ahir em va tocar a mi morfo al hgc! Tema moviments si que despisten pero no els canviem per res! Jo ja fa mes de dues setmanes que el noto pero cada cop el noto mes sovint i ahir despres de enfadar-se a la eco a la nit el va poder notar el pare aixi que dia mes que especial :love:
NúriaNit

EntradaAutor: NúriaNit » dt. nov. 08, 2016 6:39 pm

Guapa!!!

Doncs els 4 primers mesos portava 2'5kg en total, però del 4t al 5è mes... 4 kg de cop... patapam!!!!

Aroswi ha escrit:Bon dia marones!
Com van els moviments dels bebés?

Ariadnafreixa, enhorabona per aquest nen! Ara ja niu mode on! Es cla que si!

Maryla, com van anar les festes? Quins records de juventud les festes d Girona! Vaaaa que ha et queda menys d una setmana x la morfo, l'espera ja es un tres i no res!
.
AiramM, quina kk lo de la eco, poc explicativa, com t'entenc!!!! Però és això lo important es que està bé i... qué curios això d q ara sigui un nen, vaja...que t'ho hagin confirmat! Es veu que es més habitual del q ens pensem, sigui com sigui, enhorabona pels bons resultats!

NuriaNit, també men alegro de la teva supermorfo, es la que totes haviem somiat! I... això dels kg...que vol dir molt? Jo aquesta última setmana igual, amb lo bé q anavs d kg x mes aprox...ara tmb he pujat més, pero la meva gine mai mha dit res i no sé q es molt!

Petit-somni, sí els moviments son guays, però despisten mogollon a la Feina! Per quan et toca eco? La deus tenir aviat, no?

Doncs això q us deia dels moviments es pq quan condueixo és una festa de moviments! De veritat, i això q porto cinturón d prenyi i res m'apreta! Despres, a casa, va com va...depen del día. El pare ja ha notat algún copet lleu i les companyes de feina els superbultos de moviments ;P

Espero estigueu totes bé, jo la propera visita x osulivan es el 17 i el 24 tinc la primera 4D! Ja seguim en contacte! Cuideu-vos!!!!!
NúriaNit

EntradaAutor: NúriaNit » dt. nov. 08, 2016 7:02 pm

Hola marones!!!

Quina ilu anar veient que totes les morfos surten bé i que aquests petits i petites es deixen notar! Dissabte passat el futur papi va notar-lo i va ser molt emocionant veure-li la cara... es va quedar desencaixat!!

Aquesta setmana tinc analítica i prova de glucosa per portar-li el dia 25, amb l'eco dels 6 mesos ja... què rapid passa! L'altre dia vem anar a comprar un coixí de lactància per dormir i sembla que la cosa ha millorat.. hi ha nits que no dormo igualment, però n'hi ha d'altres que quan sona el despertador penses.... he dormit d'una tiradaaa!!

En fi, no personalito perquè se m'ha acumulat la feina, però us he llegit a totes!

Una abraçada ben gran
Maria_Gucu
Entrades: 14
Membre des de: dg. jul. 17, 2016 8:13 am

EntradaAutor: Maria_Gucu » dj. nov. 10, 2016 3:45 pm

Hola a totes!

Quina alegria anar llegint-vos i veure que totes les morfos van bé! >.-<:

Nosaltres tmabé vam fer la nostra i per fi ens van dir el sexe de la 'mandonguilla'. Es veu que al març serà un mes de nens! en Quim es va deixar veure >.-<: tot i que fins a últim moment la gine es pensava que era una nena.
I la resta està tot bé. Quina ranquil·lita dóna saber que tot està bé! :)
la veritat és que va ser una mica "seca" la gine, correcte però sin más, havíem de ser nosaltres que no paràvem de preguntar perquè ens expliqués les coses.

A casa estan tots molt contents! sobretot el meu pare que desitjava un nen com el que més, després de tantes nétes, i les meves nebodes estan il·lusionadíssimes, l'altre dia va ser l'aniversari de la peque i li van regalar un nino que era un bebé, per unanimitat li van posar Quim i totes són tietes i padrines com la mama :)

El que parleu del pes, a mi també em té una mica preocupada... del 4t al 5è mes és quan més m'he engreixat, suposo que les vacances pel mig i no anar atrafagada i sense esport com sempre s'ha notat... eperem que freni! de moment ja vaig amb 6kg :( ara ja torno a la rutina i em vigilo una mica més... però és que tinc tanta gana!

no us passa que res de la roba que teniu us agrada o aneu còmodes? o només em passa a mi? vaig amb els pantalons de h&m i de moment la part de dalt tivo de samarretes i/o camises i algun jersei... a part de H&M, sabeu d'alguna marca i/o botiga on tinguin coses xules i no extremadament cares?

petons per totes
ens anem llegint!
:*
NúriaNit

EntradaAutor: NúriaNit » dv. nov. 11, 2016 7:08 pm

Maria_Gucu quina alegria, un nen més!!! Tindrà un avi al que se li caurà la baba...! Què bonic això del nino... m'he emocionat i tot!
Jo amb el tema de la roba estic igual. Porto els pantalons de l'H&M i algunes samarretes premama, però les que tinc són de màniga 3/4 i ara que ha refrescat no sé què posar-me...! Em poso jerseis que encara em van bé, però la veritat és que tampoc em veig massa bonica! Quan la roba és amb la forma de premama afavoreix més que no pas un jersei que et va ample... no sé si m'explico! Per internet vaig trobar aquesta pàgina, però la veritat és que encara no he comprat res.... http://www.kiabi.es/premama_200056 a Asos també en tenen, però no ho he provat.

Tema pes... ara porto 6'5kg en 22 setmanes... ara estic de 23+ 2 i no m'he tornat a pesar, però vaja, que vaig una mica per sobre del que tocaria...

Ànims a totes que ja s'ha acabat la setmana, per fi és divendres! Una abraçada!
petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » dl. nov. 14, 2016 10:47 am

Bon dia : lasito :
21+4

Maria_Gucu enhorabona per aquest nen :cnen: març serà un mes de nens! Benvingut Quim! Tema roba a prenatal tenen coses i no son gaire cares, jo he comprat alguna coseta. Tema comprar per internet no m'acabo d'atrevir ja que prefereixo probar ja que ara ja no se quina talla faig ni que em queda millor.

Nuria Nit com va anar la prova de la glucosa? Si que passa ràpid el temps si! :-)

Nosaltres aquesta setmana em començat a fer alguna compra de roba i hem començat a mirar els cotxets i quina aventura! En principi aprofitarem el pont de desembre per buidar l'habitació i pintar i despres ja ens posarem a comprar el que calgui.

Bon inici de setmana!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::