✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

gener, febrer, març...
capseta
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: capseta » dc. gen. 04, 2017 7:30 pm

Homa maques!!

Faig entrada express, que us estava llegint eprò he trobat una pregunta interessant de la dolly i volia respondre, en un altre moment ja us acabaré de llegir bé i respondre com toca. La situació és que la meva iaia va morir ahir nit i avui hem estat de tanatori i demà fem l'acte laic (jo seré l'encarregada de fer un petit discurs) i l'enterrament. En fi, que estic baldada!!
Mai havia viscut gaires morts properes i ara patapum, quin embaras! Però bé, aquesta pèrdua era més que esperada, tenia 98 anys i portava ja 12 anys amb alzheimer, i mes de la meitat ja sense recordar a ningu, els ultims 5 com un vegetal. Així que mira, per fi descansa de veritat i descansem tots!

Bé, la pregunta de la dolly, si hem hagut de anunciar-ho a algú amb problemes de fertilitat : jo tinc la meva germana, que ha fet 3 tractaments de FIV i no han funcionat i just quan vaig saber-ho ella estava en betaespera de la segona tanda. Per mala sort no va funcionar ni la seguent tampoc i ja no continuarà intentant-ho.
Em feia por dir-li perque amb tanta hormona i el patir de la situacio em feia cosa, pero ella ja sabia que jo estava intentant-ho. Potser la clau esta en això, que tampoc li va venir de nou al 100%. El que vaig fer va ser esperar uns dies a que el test sortís positiu del tot, vaig aprofitar un dia que vaig anar a casa seva i li vaig ensenyar el test. Ha estat sempre molt contenta per mi i la estic involucrant en cosetes (per exemple em va acompanyar a una eco), ja que li fa ilusio i la veig que li ve de gust.
Així que ho sento per no poder-te donar cap consel útil perquè és unc as idíl.lic, en el qual ella fins i tt m'ha dit (quan hem parlat del tema i li deia que quina merda que no hagi funcionat, que s'ho mereixia i que em dabia greu estar jo embarassada i ella no; doncs ella em deia que la vida es aixi, i que a ela no li sap greu, que esta molt contenta per mi i que cadascu ha de passar el seu proces sense molestar-se pels dels altres).

Per mi crec que la clau està en dir-lis abans, en un ambient comode per ells, que com a minim es sentin en la seva zona de comfort.

Petonets!! Me'n vaig a dormir jaaaaaaa zz:-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
crunchi
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dj. gen. 05, 2017 12:18 am

Ostres capseta em sap greu, quina mala racha!! Tot i que en aquest cas tens raó, per fi pot descansar ella i vosaltres pobreta.

Aixo que ens expliques de la teva germana, ja m'imagino q haurà sigut una situació molt complicada x a tu i x ella tambe, clar, però que és d'admirar com ho ha portat ella.... no totes tindriem tanta maduresa ni sabriem actuar tan be com ella. Ha de ser dur, si. Responent una mica a dolly i lligat amb el q expliques capseta, jo tinc una cosina que fa temps que volia cercar, pero la mala sort va ser q just voler-s'hi posar, li van detectar una mena de quist a l'ovari q es va complicar i van acabar extirpant-li l'ovari. Jo al saber el meu positiu, em vaig plantejar com li diria, com li sentaria a ella.... encara no li he dit, no x res sino pq em vaig rallar i vaig preferir esperar-me a tenir la eco i veure q tot va be..... i a on vull arribar, que en un dinar d'aquestes festes, va i em solta que aviam si en aquest 2017 som un mes, i em mirava a mi, i com jo em vaig quedar tallada, ella m'ho va repetir com 3 cops. Jo res, callada. Aixi q vull pensar que tot i q no es un cas tan extrem com el de capseta, pq aqui la meva cosina en teoria pot cercar en breus i en ppi tenir 1 ovari no vol dir q no pugui tenir fills, ella te ganes de tenir-ne ella i de q en tingui jo. Aixo es el q m va donar a entendre. I sincerament em va agradar, pq se'm faria costa amunt q la meva cosina, q per mi es cm una germana, estigues rallada amb mi per aixo. Que ho entendria, pero em doldria estar distanciades.... no se, es molt complicat tot aixo. Estic esperant a dir-li aviat (a ella i a la familia) amb la eco a la ma i espero que tal i com m'ha insinuat li faci il.lusió. la meva il.lusió seria que ella aviat pogues quedar-se embarassada i tenir els nens junts o q es portessin poquet.... com ella i jo, q ens portem mesos. No se dolly es molt complicat pq és un tema molt delicat..... crec que a vegades facis el q facis no agradarà, aixi q crec q has de fer el q et digui el cor i el q et surti de dins.

Tweety que beee ja us ho han mig confirmat, un nen?!!!??? >.-<: aviam si a la seguent ho deixen 100% clar i ja podeu començar a pensar noms!!!!!!! Jo encara no he pensat en noms, em vull esperar a tenir la eco i q em diguin q tot va be..... Hugo no és lleig, pero en el meu cas es massa castellà per nosaltres.... pero si a tu no et convenç busqueu mes!!! Que us convenci a tots dos (i tots 3!)!!!!

Dolly el tema de la sal yodada no em va dir el perque.... m'ho va dir aixi de passada, que anava molt be pel fetus i x la familia en general. Haurem d buscar info.
Nena que simpatic el comentari aquest si, pero m'agrada la teva resposta. Me l'apunto per si algu m'ho solta, tot i q espero q no!!!!!

:-()-)
Imatge

Imatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dj. gen. 05, 2017 9:48 am

11 :-()) :b-)))

Nenes un dubte que m'acaba de sorgir.... la eco de les 12 setmanes és vaginal o ja no???
Imatge

Imatge
RedBerry
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dv. gen. 06, 2017 11:15 am

Bon dia noies!

12+2

L'altres dia no se que va pasar vaig escriure un totxo tot personalitzat i no es va pujar.... Aixi que personalitzo rapid.

crunchi La eco de les 12 setmanes a mi me la van fer vaginal, i em van dir que algun cop mes podria ser vaginal per controlar el coll de l'uter.

capseta Quina mala ratxa ultimament. Pero el que conta es mirar endevant i que les ecos surtin perfects!

tweety Quina ilusio que mig os confirmin que es un nen, ara nomes queden els noms!

Tema noms Nosaltres tenim un parell de noms que ens agraden, pero el que mes ens costa es agafar de nen, ens esperarem a saber que es per romiaro

Activitats extra Amb l'horari de treball que tinc, no crec que faci res de res. No m'ho he ni plantejat.

Malestar Estic afonica, per culpa de la gola, la gine em va recomenar els carmels de la strepsil, i van bastantat be per si alguna te el mateix problema.

Lactancia M'alegro veure que no sou radicals de la LM, en alguns post he llegit dir que ets mala mare si no fas LM i aixo em sembla, bueno no se ni posarli nom. Crec que cadascun a de fer el que vulgui i no et tenen que fer preguntes personals ni jutjarte, pero suposo que quan ets mare per algu sempre fas algo malament.

Cotxet A nosaltres ningu ens pot deixar el cotxet, aixi que ho estat mirant i magrada un trio daquest que es tanca com un paraigues desde el principi. La gent que he vist amb porta bebe quasi be no els ha gastat.

Donacions i regalets La veritat que tenim familia llunyana amb molts bebes pero ningu s'ha ofres a deixar-nos res, aixi que de moment no conto amb res. Teniu molta sort! El que m'ofereixin algo l'agafare correns no sigui que algu s'enpenedeixi.

Test no invasiu M'el van oferir a la eco, que le podria fer, que aixo es segur etc etc, He estat mirant el laboratori que hem van dir (echevarne) i a la web posa els preus, segons quans cromosomes miriin, 550, 700 i 750 € si no surt res raro, parasarem que son molts diners, si surt algo una mica malament no m'ho pensare. Ahir parlant amb la familia, no se perque pero avui me llevat bastant ratllada amb el tema. Que hi farem, ja m'ho havien dit que aixo es una engoixa constant.

Eco 12 setmanes Le vem tenir dimecres, ara em faltan que ens calculin els resultats del triple screenin i el plec nucal, pero la gine em va dir que estava tot be. Va ser molt emocionant, es movia tant que a la dra li va costar agafar be el batec perque s'escoltes. Es va girar i a la eco es vem veure els 5 dit de la ma, que pasada. Sembla mentida que sigui tant petit dins la panxa i es vegi tant i tant be!

Feliç dia de reis! :-())
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dv. gen. 06, 2017 12:28 pm

RedBerry que be la eco!!!! >.-<: me n'alegro que et digués que tot OK!!!!

Eco 12 setmanes
Si, ja m'ho imaginava que seria vaginal..... quin pal. Ja me la vaig fer a les 6 setmanes i és una mica rollo. Menos mal que tot sigui per veure el cigronet jejejje

Lactancia si, hi ha gent molt radical, pero tant en aquest tema com en altres temes. No se, jo soc bastant fan de "laissez faire" cadascu que faci el que mes li convingui.

Test no invasiu és molta pasta, si. Espereu a tenir tots els resultats i despres ja decidireu..... quan tens els resultats de tot??
Imatge

Imatge
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » ds. gen. 07, 2017 11:28 pm

Bona niit!

Avui escric tard i desde el tablet modo soso on!

Crunchi es un pal pero quan vegis al cigronet et poses a mirar la pantalla i no estas pendent dels baixos! Ja ens diras com et va! :love: :love:

Avui hem aprofitat les rebaixes, me comprat uns pantalons texans de premami al kiabi 15 euros y uns altres al h&m per 20. Estic contenta perque no he deixat molts calers.

Els resultat soposo que entre el laboratori i que ho vegi la gine 1 setmana.

Teniu idea de on hi ha llocs de puericultura grans, pero gran en plan hiper per a mirar una mica de tot per barcelona?

Continuem amb cariban i refredat....

Com aneu les altres?? :content:
capseta

EntradaAutor: capseta » dg. gen. 08, 2017 10:13 am

14+3

Bon dia!!

últim dia de vacances.... :ufs: :ufs: :ufs:

Com aneu totes?? S'han portat bé els reis??

Tweety, llavors quina data de part tens ara? És per arreclar-ho a la primera pàgina. Així que els sembla que és nen? Tenieu alguna preferència? Com que tothom sempre diu el tòpic de la parejita i ja tenieu nena... jejejeje :cnena: :cnen:
Encara amb el cariban? Bufffff!!! No has provat de reduir les dosis a veure si vas millor?
Vinga, anims, segur que totes les prvoes que us faran surten perfectes!!

Crunchi, dolly, el tema de la sal iodada és molt important per la glandula tiroides, eprque treballi com toca. L'endocrí em va dir que els que viuen a la costa, només pel fet de que hi ha més iode a l'aire per acció del mar, normalment tenen millor els valors que els que viuen a interior (em va semblar una mica raro epro es veu que hi ha estudis). Què fer per millorar la nostra quantitat de iode? Augmentar consum de peix de mar i prendre la sal iodada.

Crunchi, a mi les ecos de moment me les han fet totes vaginals. La de 12 setmanes a la ss va ser abdominal i al gine privat primer abdominal i despres vaginal. La diferencia es brutal, en la vaginal es veu de més a prop i moooooolt millor!!!! : lasito : Així que val la pena.

Redberry, per la meva feina (crec) que estic amb mocs d'octubre a juny, pero des que estic embarassada que els mocs són congestió forta de nas i tot el que comporta, i ara durant les vacances he estat amb un bon refredat que he anat trampejant com he pogut. Jo utilitzava strepsils amb lidocaina (els blaus) i encara me'n queden per casa, són aquests els que et va dir que pots prendre? No se m'ha acudit preguntar-ho especificament a cap metge.
Que be aprofitar per rebaixes, >.-<: jo aquesta setmana hi anire alguna tarda que no treballi, a veure si trobo algo interessant.
Sobre llocs per mirar coses de puericultura ni idea, jo no soc de bcn i aquí hi ha molts llocs a tot arreu, així que és fàcil que a bcn encara més! :ok:

Nom de la nena: ja l'hem decidit i l'hem dit a la familia i amics més propers, no el vull dir aquí com a mínim de moment ja que es tracta d'un nom poc habitual i me'l vull reservar. Estem contents perquè a tothom sembla que els ha agradat força (i si no ho han dissimulat bé :content: ), la veritat és que tot i ser un nom no sentit sona maco i és fàcil de dir, tot i que alguna amistat i familia han estat obrint debat de si la e es oberta o tancada i coses així, no em fotis, no som tant tiquismiquis! Que ho pronunciin com els sigui fàcil, en aquest cas no hi ha tanta diferencia (hi ha noms que em fot molt com sonen de diferents en català o castellà, però sembla que l'hem encertat i aquest no sona gaire diferent).

Fa una mica de por que nomes estic de 14 setmanes i pam, ja sabem que es nena, ja sabem el nom i Sembla que anem massa rapid o ens precipitem, pero mira, cadascú ho viu com vol i pot, no som tots iguals.

Regals de reis: no esperavem gaire cosa i estem molt contents amb les cosetes que hem rebut, elc apseto està emocionat amb un cacharro per mirar pelis i series a la tv, a mi un neceser amb alguna cosa de maquillatge que faig servir i crema antiestries específica (no la esperava però mira... provarem si va bé).
Després pels dos un llibre que es diu "amor con ojeras" crec que està molt bé, encara no l'hem començat però sí fullejat i va sobre la vida de parella un cop s'inicia el viatge de la maternitat/paternitat. I també dinerets per comprar un assecadora, que portem uns mesos a la cerca i captura de una pero amb tants aconteixments familiars no hem pogut posarnos-hi bé.
<:-< I per la peque.... uns pitets, dos bodies, dos conjunts de samarreta i pantalonet, un vestidet i unes musselines. Estem totalment in love. :love: :love:

Molts petonets mamissss!!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dg. gen. 08, 2017 11:43 am

Capseta ja teniu el nom??? Ostres que be!!! >.-<: Us ha costat poc posar-vos d'acord no?? A mi aquest tema confeso q tb em fa una mica de cosa aquest moment pq em sembla q ens costarà posar-nos d'acord, tenim gustos diferents i algun cop q ho haviem parlat no ens posavem d'acord jejejeje L'altre dia ma mare ens va preguntar si teniem nom (segon cop q m'ho pregunta, ja li vaig dir que no,q pq m'ho preguntava tant, curiositat diu) i el meu pare va començar a dir noms (pel meu gust antiquats) i menys mal que els dos vam coincidir en dir NO jejeje pero vaja, aixo portarà cua, ja ho veig.
Doncs nena quina incògnita!!! Ja ens ho diras quan creguis convenient!!!!! Jo per nena tinc 3 noms al cap, que encara no he compartit amb la meva parella i ja veig q quan li digui em dira que no xx:-D i per nen en tinc dos al cap, pero igual, no ho he compartit encara.
Jo no vull posar nom encara, pero tb se que es dificil aguantar-se, i si trobessim un nom q ens agradés als dos, doncs per a què esperar???? Pero és aixo, q ara mateix tinc tantes pors que no pot ser ARA mateix, vull esperar una mica a q em diguin q tot esta be.

Eco
Doncs porto una bona rallada.... tinc pors, nomes espero q em diguin a la eco esta tot be. No se q ha passat, ho portaava be aquesta espera, pero ara que em faltan 4 dies per la eco i estic rayada pensant en coses dolentes.... :ufs:
Per cert, a la Eco per SS creieu que podem entrar els dos a la consulta oi?? O primer entro jo i despres la meva parella??? Com va?? Ais nenes, els nervis m'estan jugant males passades XD
De totes maneres fins el 2 de febrer no tinc cita amb la llevadora,q et dona els resultats d eco i el TS i Osullvan i tot aixo. Ai mareta, quasi be un mes d'espera!!!! Aviam com ho portaré, m'hauré de mentalitzar. Em va dir q si algo anava malament em trucarien abans..... :-o00m
Imatge

Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dg. gen. 08, 2017 8:54 pm

Crunchi podeu entrar els dos, nomes faltaria!! Jo tambe estic tranquila fins que queden uns dies per les ecos, jejejeje ja deu ser normal!! Ja veuras que tot estara perfecte :ok: :ok: :ok:

I de nom, vam fer llista cadascun i ajuntant-les sortien 16 noms, vam fer eliminatoria i després llista de preferits i bé, vam quedar entre dos però al final un ens feia el pes. L'estil del nom (com sona) és dels que m'agraden a mi i l'origen del gust del pare, de fet el va trobar ell.

Bona niiit!
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dg. gen. 08, 2017 10:12 pm

Jajajaja aish si, si tens raó capseta..... aghhhh ara m'entren totes les dubtes inimaginables!!!

Molt bona estrategia aixo del nom!!!! Prenc nota :ok:
Imatge

Imatge
xinxa
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

EntradaAutor: xinxa » dl. gen. 09, 2017 8:23 am

Nenes estic viva!!! Però entre vacances, que no em trobava gaire bé i tot plegat no us he llegit gaire! A veure si entre avui i demà us llegeixo i em poso al dia de tot!!!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dl. gen. 09, 2017 9:39 am

Bon dia!! x*x*x

12+5

Xinxa Que be saber que continues per aqui!! :ok: :ok: Encara estas amb malestar? Pero continues igual o vas millorant?

Capseta Us heu portat molt be que els reis us han portat un munt de cosetas! Que be!! Quina ilusio les cosetes per la petita oi? :love: :cnena: La estrategia dels noms esta molt be, a nosaltres no ens valdria perque a dures penes ens agraden 1 parell...

crunchi Jo crec que son normal els nervis, al final, parlo per mi, sempre estas pensant estara be tot per alla dins? Pero tens que pensar que ja queda menys per veure al baby! Si que es un pal que triguin tant els resultats, pero paciencie :-o00m :-o00m

Per qui ho preguntava, i per si alguna li va be, Strepsils normals, sense lidocaina, aquest son massa forts. El que vaig agafar era de taronja, perque tenen vitamina C, i tal com vaig no esta de mes.

visita eco SS Avui tinc la primera visita amb la llevadora, em fa una mica de por, despres de lo bordes que van ser quan vaig demanar l'hora, pero vaig amb el meu marit, que es un sol, i esta preparat per si em diuen alguna cosa com l'ultim cop. :: orrr:: Portare tots els papers que tinc, li dire el que em vull fer a la SS perque a mi m'interesa, no le dire on vull donar a llum per si les mosques. Resumin, osulivan, la tosferina, i no se si ja que estic demanar hora per el dentista per fer-me una revisio. No se si hi ha cap prova rellevant mes, s'ho preguntare, i ja.

Que us conteu les altres?
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dl. gen. 09, 2017 10:17 am

11+4 :-())

Xinxa que be veure't per aqui!!!! Posa'ns al dia, que t'expliques?!?!

Redberry molta sort amb la visita pero segur q va be!!!! Una cosa son les q donen hora i una altra les llevadores!!! Jo smpre he anat per SS a fer revisions i tal, i sempre m'he trobat amb gent molt maca. Les que donen hora van mes per feina i son mes seques, pero tb hi ha de tot. Ja ens explicaras!!!!!

Jo avui tinc festa (ahir vaig treballar) i ara anirem a BCN de passeig i dinarem fora. Una mica d desconexió m'anirà be jejeje

:-())
Imatge

Imatge
xinxa
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

EntradaAutor: xinxa » dl. gen. 09, 2017 11:44 am

Bon dia noies! Faig un descans a la feina i aprofito per llegir-vos i posar-me una mica al dia de tot el que heu anat dient! Primer de tot, us desitjo a totes un FELIÇ 2017, aquest serà el nostre any, i per tant, a gaudir-lo des del minut zero! En segon lloc, em sap greu haver desaparegut aquests dies, vaig poder fer uns dies de vacances, i en Xinxet també, així que hem aprofitat per fer mil coses amb el petit, que costa de trobar dies per fer activitats tots tres!

Aniré comentant una mica per temes sobre el que heu anat dient, ok? Espero que no em surti un escrit gaire llarg!

LACTÀNCIA MATERNA / ARTIFICIAL
Jo tinc claríssim que vull tornar a fer LM. No us enganyaré, és dur, a vegades molt, però per mi, va ser molt satisfactori. Penso que és un tema personal, i no per fer pit o bibe et converteixes millor i pitjor mare, cadascú ha de fer amb el que se senti còmode. Només us recomano que, si voleu fer LM, aneu abans de parir a algun grup de lactància, on us puguin donar quatre consells bàsics, ja que així, si a l'hospital on pareixes no estan molt per aquest tema, fa que moltes dones desisteixin. Jo vaig tenir un postpart immediat força complicat, i durant 2 dies no em vaig poder moure del llit, per tant, em van ensenyar a donar el pit estirada, no m'havia ni de moure, i ens va anar genial! De fet, vam fer pit fins als 19 mesos, fins que el minixinxet va dir prou.

CANSAMENT
Com ja heu dit, no som superwomans, i per tant, hem de fer fins on podem! Jo començo a notar que vaig recuperant les energies, això si, mooooolt a poc a poc eh!

ACTIVITATS
Aquesta vegada no estic fent res, córrer darrere un nen de 3 anys no és esport, oi? jeje. Jo també vaig fer tota la vida natació, ho vaig deixar per aborriment! Tinc la sort que les prepart de la ss i les de la mútua, aquí les fan a la piscina. En l'altre embaràs faig fer les de la ss pq a la mútua encara no en feien, així que crec q aquesta vegada les faré a la mútua, a més ja conec les llevadores i hi ha bon rotllo. També us dic q sino les puc fer a l'aigua no les faré! Sobre el banyador, aneu al dectahlon, ja hi ha un model per embarassades! Espereu que us el busco!
https://www.decathlon.es/baador-pre-mam ... 35704.html
Ara de la panxa us anirà gran, però no patiu, ja l'omplireu ja!

MOCADOR / COTXET
Jo personalment al començament el portaré amb cotxet, com l'altre cop, i segurament ho combinarem portejant. Penseu que naixeran en ple estiu, i per tant, portejar en aquesta època és força engorrós, vosaltres tindreu calor, i els minis més. Si no voleu fer una gran inversió en un cotxet, mireu de segona mà (el wallapop n'és ple) o agafeu un tipus paraigua que també serveix des del naixement.

Capseta, crec que ho comentaves tu, als 2 anys encara es va en cotxet si! De fet, el meu està a punt de fer-ne 3 i quan sabem que hem de caminar estona encara el fem servir!

Crunchi, breu resum de cotxets. Quan neixen i els primers mesos es posen en un cuco (totalment estirats) i quan comencen a ser més grandets (dependrà del gran que sigui el cuco i de lo curiós que sigui el mini), però conta cap als 5 mesos, es poden anar assentant. Pel cotxe, es necessita un grup 0, el cuco no pot anar al cotxe (tot i que alguna marca si que posa el cuco al cotxe, però llavors no és del tot estirat).

COSES NO IMPRESCINDIBLES
Dolly, preguntes les coses que no són necessàries...bé, personalment, penso que si voleu fer LM no compreu ni bibes, ni escalfabiberons, ni tirallets, ni res d'això. Si fes falta, sempre hi ha una farmàcia de guàrdia oberta i qualsevol familiar us ho pot anar a buscar. Tampoc compreu molta roba de 0 mesos, us durarà 15 dies, se'ls queda petita de seguida, i sap molt greu. Després hi ha coses que comprés o et regalen i no fas servir pq al mini no els agrada, per exemple, el meu odiava l'hamaqueta, i el bressol sovint semblava que tenia punxes! Però això ja depen de cada petit, i fins que no sigui aquí no ho sabrem! El que si que us recomano per ben aviat és un coixí de lactancia, va de conya per dormir!

Capseta, em sap molt greu la mort de la teva iaia, ànims bonica! I que bé que ja tingueu nom per la petita!

Tweety
, felicitats per aquesta eco i per aquest nen!

Crunchi, a mi la eco de les 12 setmanes me la va començar fent per la panxa i va acabar vaginal! Després us explico! I aquestes pors que comentes, penso que són totalment normals, quan s'apropa el dia de la visita sembla que ens visiten tots els mals
!
Redberry, felicitats a tu també per la eco de les 12 setmanes! i ja ens explicaràs la visita a la llevadora d'avui!
Pink flower, com et trobes? Espero que ben aviat et trobis bé!

MODE EGO
La setmana passada vam fer la visita de les 12 setmanes, i vam haver d'estar gairebé 40 minuts pq el mini no es girava i no podia mesurar el plec, i resulta que per mides és més gran, i per tant, havia de sortir aquell dia el plec. Així que estic d'una setmana més, ara 13+3 i m'ha adelantat una setmana la dpp. Demà tindré els resultats del TS, dimecres els porto a la gine i en principi dijous farem el test no invasiu. Vull confirmar primer el TS, pq vam parlar-ho, i si sortís alguna cosa malament s'ha de fer amnio, i no cal fer el test no invasiu. Durant la eco vam poder veure el mini a la perfecció, mans, peus, esquena, cervell, i fins i tot es posava la mà a la boca. I a més a més, casi podem afirmar que és un nen! :cnen: Així que tindré la casa plena d'homes! No esperàvem pas que ens ho digués, ja que amb el mini xinxet vam saber-ho a la setmana 19 pq mai es deixava veure! Així que ja anem pensant noms de nen, ja que només teniem clar el de nena!
I jo em vaig trobant millor, però encara segueixo amb 1 o 2 caribans el dia. A veure si ara que tornem a la rutina em vaig posant a lloc i em trobo bé, que us asseguro que en tinc moltes ganes!!!

En fi, segur que em deixo moltes coses, però vaya rotllo us he escrit!!! Ho sento!!!
Anem parlant boniques! :p-)
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dl. gen. 09, 2017 3:22 pm

Hola maques!

12+5

Veig q hem comensat la setmana amb un munt de missatges nous!

Capseta, quin greu aixo de la teva avia. Anims!
que guay tambe que ja teniu nom i tot!!
Quina curiositat, quin nom sera?

Xinxa , que be veure't per aqui! que be que hagis pogut gaudir de les vacances amb el minixinxet.
A la eco ja us han pogut dir que es un nen?
Quina enveja! a mi m'agradaria ja poder saber si es nen o nena!
Merci pels consels de mare repetidora, la veritat que si hi ha coses que fins que el mini no hi sigui no sabrem si ens faran servei... l'hamaqueta es una d'aquestes coses que o la gastes o li agafen mania...

Reberry Que vagi be a la llevadora avui! segur que et toca una de maca :)
Et fas doble seguiment? perdona que no ho recordo...

Crunchi Es totalment normal posar-se nerviosa. Crec que a la majoria ens passa. Respira fons i intenta calmar-te, segur que esta tot perfecte!
Jo tambe els dies que he tingut llevadora o eco, he estat molt neguitosa, aixo si, surts de la consulta descansada, intentat concentrar en aixo!
I pensa ja aviat podras esbombar la noticia!

Tweety Tambe un nen? es increible lo aviat q es pot arribar a veure!
Ja ens diras si coincidiu rapid amb el nom com la capseta!
Anims, aveure si se't passa el malestar tambe!

Si em deixo algu, segur, perdoneu-me!

Tema vitamines jo continuo prenen acid folic + vitamina D, li preguntare ala llevadora, pero fins quan s'ha de pendre? Algu ha canviat l 'acid folic per algun altre multi-vitaminic?

Sal iodada Despres dels comentaris, he fet una petita recerca online, i sembla ser que no solament per temes de tiroides es rellevant, tambe pel desenvolupament infantil (nens en creixement), aixi tot i que no hi han especificacions concretes per l'embaras m'hi fixare mes en aixo de la sal iodada :)

Roba premama veig que heu arrasat al h&m, per curiositat jo tambe fare una ullada!
Seguint amb el tema rebaixes, la meva amiga que tambe esta embarassada m'ha recomanat que compri ja alguna cosa pel mini, bodis i alguna coseta vegi be de preu, sobretot al Zara peques que diu que les rebaixes estan molt be.
A mi em fa cosa comprar robeta tant aviat, per molt que estigui de rebaixes, o vosaltres ja us hi heu posat?
Si que hi han moltes cosetes unisex, pero nose.. a mes ho veig tot molt abrigat.
Em sembla molt confus comprar robeta ara per d'aqui 6 mesos o mes enlla... vosaltres quan creieu que es moment per comensar a comprar coses?
Apart de no saber si es nen o nena, aixo sonrara molt de novata, pero nose com de gran/petit si han d'anar molt abrigats.. em sento tant ignorant en aquest sentit..
Em sembla casi mes facil comensar a mirar un cotxet o un moble que no pas roba..

Eco 12 setmanes Estic molt despistada ultimament, jo li atribueixo al baby, i no se si us vaig explicar que vam fer la eco de les 12setmanes i el TS, en prinicpi tot ho van veure be.
El mini, estava estirat amb els brasos radere el clatell com fent la siesta al sofa, bona pose.
la combinacio amb l'analisi de sang ens ho diran aquesta setmana.
i com a dato curioso, al sortir de la consulta.. vam passar perla sala d'espera i ens vam trobar uns amics de la colla del futbol del meu marit jajaj i just tenim la DPP el mateix dia!
de moment ja hi ha 3 panxus al futbol aquest any.. a aquest ritme alguna altra vindra tambe de cami...

Bueno, noies, ens anem llegint,
Petonets a totes!
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dl. gen. 09, 2017 7:29 pm

Hola!!! Quanta info, se'ns gira feina, que be!!!!! >.-<:

Roba premama (Nenes enganxo el que he posat al post d'Agost)
Noies ja tinc els famosos texans de premama del H&M de 12e!!!!! He anat al H&M de Portal de l'Angel, al q esta davant d'un initimissimi, i tenien poca roba d premamma rebaixada..... en general tenien poc stock de premama. Al H&M de L'Illa tenen molt mes stock!!! Doncs els pantalons molt be (...) son elastics i finets, els podrem portar be a la primavera. M'he agafat la 44 pq tallen petit i em queden suficientment be, no em queden ni massa ajustats ni massa grans. Normalment gasto una 40-42 xo be, el mon de les talles es x flipar!!! I he tingut en compte q potser m'engreixo una mica de cul i cames.... No crec q men compri mes de texans, vull tirar de leggins i vestits.... i l'ultim mes ja anirem amb ls cames a l'aire, aixi q de moment no en comprare mes...

Rebaixes roba bebe

Aixo q comenta dolly jo tb m'he plantejat, fins a quin punt vull comprar ARA coses si encara no m'he fet la eco d les 12setmanes (si ECO a les 6s), i encara no tinc resultats de proves de S.Down i tot aixo.... ???? Avui al H&M no m'he vist amb ganes de mirar bodies ni roba de bebe pero ara q t'he llegit dolly, he entrat a la web d zara i veig q tenen un pack d 5 bodies per 10e que potser pico. Pero clar, son maniga llarga.... a finals de juliol-agost nose jo si el bebe ha de vestir maniga llarga. Tampoc vull comprar massa roba pq penso q potser els bebes a l'estiu apenes necessiten massa roba no? No ho se. Una altre cosa és q em vull esperar a que els amics q tenim amb bebes em passin roba i veure q tinc i que necessito. Comprar per comprar no em ve de gust. Si q voldria mirar basics, com pijames o bodys i aixi pels 3 mesos .... pero ni idea. Penso q al juliol tornem a estar d rebaixes, pero clar, em pregunto si jo tindré ganes d'anar d rebaixes amb la super panxa, o be, recent parida, que ja ho dubto. Per aixo he pensat comprar algo ara, poc, pero algo per tenir els primers mesos. Pero es aixo, la meva amiga te moooolta roba i segur q me la deixa!! L'unic q ella te 2 nens.... q no m'importa especialment posar roba de nen a una nena (enteneu-me), pero es que ni tan sols sé que tindrem nosaltres, ni si tot arribarà a bon port....Aixi que no se.... dilema al canto XD Que feu les altres??

Vitamines
DOLLY
jo segueixi amb Acfol, la llevadora em va dir que "muy bien" a la 1a visita, no me les va canviar.... pero m'agradaria pendre algo mes complet, a la propera visita li dire, si. Que preneu les altres???

Xinxa com diu la dolly, merci x tanta info!! A les primerenques ens va molt be, jo vaig super perduda!!! :cnen: Un nen dius??? Que be!!!! >.-<: Jo tinc ganes q em diguin que porto tambe....aviam si dimecres, pero se q pot ser massa d'hora, no em vull fer il.lusions....

Tweety enhorabona per aquest nen tambe!!! :cnen: >.-<:

Redberry ja ens diras com ha anat la visita!!! Segur que ha anat be!! :ok:

Dolly me n'alegro molt q la eco d les 12 anes be!!!! >.-<:

Nosaltres ens han dit que tambe serem tiets, pero encara no he parlat amb ma cunyada i no se quan es la seva DPP ni res. Nosaltres encara no els hi hem dit. :-())
Imatge

Imatge
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dt. gen. 10, 2017 8:59 am

Bon dia! x*x*x

Que animadet que esta la cosa! >.-<:

12+5

Xinxa Que be tots els consells que ens dones per l'experiencia. A vegades quan fas LM creec que esta mitificat, que es un cami de roses, es posar-te al baby i ja tot rodo, pero crec que son poques les ocasions que surt tot perfect i a la primera :-o00m . Em sembla molt bon consell per les que voleu fer LM aneu algun curset per que us ajudin abans i despres del part!Lo de anar darrera d'un nen de 3 anys a lo millor ho consideran esport olimpic, perque deu ni do! No vegis 40 minuts per aconseguir que es gires!
Per lo menys et van dir que era tot correcte. Et donen super rapid els resultats del TS no? Un altre mig confirmat de nen! Quinailusio!

Dolly Quina casualitat que es trobesiu amb uns amics a la sortida i que a mes compartiu DPP, al final traeureu un altre equip futbol de la colla que sou! :-()) :-()) :-()) Que be que la eco surtis tot be i el TS et van donar resultats els mateix dia?

Crunchi Mare has arrasat a les rebaixes, jo al h&m que vaig anar no habia gaire cosa. Dema ja et toca la eco de les 12 setmanes oi?? Quines ganes de que ens expliquis!! :content:

ROBA PREMAMA Vaig aprofitar rebaixes i vaig comprar 2 texans, i crec que de moment tirare amb aixo, perque de cara al bon temps, no vull cargrame de roba. El texans del kiabi eren d'hivern i em venen de fabula perque donen mes caloret. Sempre estic gelada...
De parts de d'adalt no vaig mirar res, perque de moment el que tinc jo m'esta be, i ganes de comprarse jerseis per 2 dies.

ROBA BEBE Aixo de les rebaixes que dieu, crec que es massa d'hora per aprofitarles, considero que estic de poquet com per comprar res, i al nadal em van regalar algun bodi. Esta clar que tindrem que comprar mes, pero crec que es massa d'hora. Tinc entes, que em corregeixin les que ja son mamis, que un bebe recent nascut no regula la tempertura, i encara que estem al estiu, hi ha que posar-hi maniga llarga, encara que sigui fineta, i nomes vagin amb el bodi. Crec que aixo dura el primer mes,oi?

BOTIGUES BEBE Al marit i a mi ens agrada passejar-nos per les botigues de puericultura, i anar veient el sin fi de cosetes que tenim que preparar. Em fa cosa preguntar res perque com la panxa amb les jaquetes no es veu, i es tant d'hora... que em fa no se que. Vergonya, respecte, incredulitat un munt de coses vaja...ALgu tambe ho preguntava, quan es comencen a comprar les coses? :camio:

VITAMINAS De moment vaig tiranr amb les mostres que m'han donat aqui i alla. La ginecologa al seu dia em va receptar el natalben supra, (em va donar una mostra de 6), despres un altre que no se ni com es diu (que eran 30), quan sigui a casa us ho dire, i ahir em van donar gestagyn pregnancy (mostra de 4), D'aquestes ultimes, vaig prendre durant la cerca, bueno les especifiques
per la cerca, i no se em van agradar. Quan s'acabin, que encara tinc mostres per 12 dies, agafare o el natalben o el gestagyn, depen dels preus que tinguin cadascun, tirare per el barat,perque em van agradar tots dos. :ok:

ECO 12 sETMANES SS La llevadora va ser molt correcte. Ella ja em va dir que vaig per la mutua, perque la ... de la recepcionista ho va apuntar. Basicament em va preguntar que volia fer per cada lloc, i li vaig comentar lo de les proves (sucre i la tosferina) Em va preguntar que perque no me las feia per la mutua, i la excusa que vem dir, es perque no m'entren. Tinc la mutua per copagament, el que vol dir que per visita pago, aixi que aquestes proves engorroses, que si o si s'han de fer prefereixos fer-la al
cap del costat de casa i gratis. Li vem comentar nosaltres tambe que tema eco i analitiques si que mi entren, i que per horari de treball em be molt millor la mutua.Em va dir que cap problema, que podia fer les proves aquestes alla, que demani hora per la setmana 20 amb la llevadora i ella ja em programaria la prova del sucre, les clases de prepart, i em va comentar per sobre que tambe
tenen piscina, pero no va especificar molt, ho preguntare a la proxima visita. Em va dir que si per qualsevol cosa, vull continuar el seguiment al cap, que porti tots els analisi i ecos que tinc i ja, o si vull parir a la publica, al tercer trimestre ho porti tot i ella ja ho prepara. Em va donar un llibret de embarassada, per els dubtes, les mostres de gestagyn i un telefon per si tinc dubtes o demanar hora de visita. Va ser tot correcte, pero indirectament podriem dir, que si faig eco i analitiques per la mutua per alla no passi. De fet ni vem escoltar el cor ni va mirar els informes que vaig portar.

Que be saber de totes i que aixo tingui mes vidilla!
:-()-)
capseta

EntradaAutor: capseta » dt. gen. 10, 2017 5:05 pm

14+5

Bona tarda!!

Sobre la roba de bebe, a mi també m'havien dit que els primers 15-30 dies han d'anar vestits amb maniga llarga i que al neixer el gorrito es obligatori a tot arreu, que per alla es per on perden temperatura.
Nosaltres li vam comprar un conjunt que diriem que es la primera puesta, i després tinc molts dubtes perquè no acabo de veure la diferencia entre això i el tema bodys.... han de portar body a sota o com va??
Quin embolic!!!!
També tinc dubtes sobre si aprofitar i comprar alguns bodys o pijames ara de rebaixes, segurament aprofitarem alguna coseta.

Sobre llevadora de la SS, veig que per tot arreu es igual, son mes o menys simpatiques pero eviten que hi anem gaire.

Vitamines, jo segueixo amb l'acid folic normal i res mes.

Que bé, quants possibles nens!!!! A veure si es van confirmant del tot!!

Petoneeets!!
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dt. gen. 10, 2017 8:13 pm

11+5

Nenes com esteu??

Roma bebe
Avui he estat al Zara, he vist el pack q surt a la web, 5 bodies 10e, son blancs amb un dibuix al pit, i son d maniga llarga. No els he comprat, pero no descarto tornar-hi a per ells. De roba aixi d recent nascut tenien poca cosa, j el q tenen es d'hivern. Clar, si tot va be, ela nostres en ple hivern ja tindran 5 mesos, no serà ja la talla 0-1mes!!!
Hem passat pel Carrefour tb, i he volgut mirar bodis, i m'ha sorpres pq aqui si q tenen bodies d m.llarga, m.curta i fins i tot tirants!!!! M'ha sorpres que tinguessin tanta varietar. Tema preus, 3 bodies eren 14e el pack. No esta mal. Ara no recordo si eren 100%de cotó.
Jo crec que no se qui va dir, q si haurem d posar maniga llarga durant almenys la primera setmana pero q despres a l'agost ja amb m. Curta o inclus un cubrepanyals i a dalt res (crec). No ho se, noies, tinc un bon cacau. Pq si tot va be el meu es finals de juliol, ppis d'agost.... calor màxima. Aixi que ni idea. De moment m'esperaré a comprar bodies. Tampoc era un descompte molt gran, i els bodies del zara son molt senzillets, aixi q per 3€ de dte. si els he de comprar mes endavant, no passa res. El que tambe e, fa dubtar es que els bodies d m. Llarga porten els peus coberts.... no els han d dur destapats???? O no, tapats ja esta be?
Capseta m'apunto lo del gorro!!!

Eco
Siiii dema la eco d les 12s!!!! Estic nerviosa, pero amb ganes de que sigui dema i em diguin el q m'hagin d dir. He parlat amb el meu marit, sobre les meves pors, q que fariem si ens diuen q tenim possibilitats de s. Down.... parlar d'aixo amb ell m'ha tranquilitzat.

Redberry que be q t'agradés la llevadora!!!! Nose, jo crec que a la q els hi dieu que aneu per mutua, perden l'interes o es pensen q estan perdent el temps pq al final ho fareu alla. No us ho prengueu malament, pero en part les entenc. Que fariem nosaltres si ens ve una persona i ens diu que ve aqui pero va a l'altre lloc tambe? Doncs be, entre idees preconcebudes, prejudicis, opinions propies, etc. Doncs be, es comprensible q no es mullin massa. Per elles la mutua es la competencia. Ojo, no justifico males paraules ni falta de professionalitat. Pero q en part les entenc? Ho sento, pero si. No crec q no vulguin q no hi torneu, pero simplement, pq perdre energies explicant si al final te' vas a la mutua??? Es com jo, soc dependenta, i molts cops se'm treuen les ganes quan em ve alguna clienta i em diu qualsevol cosa q no m'encaixa. Que si, q faig la meva feina i l'atenc i soc amable i tal, pero no tinc el mateix entusiasme q quan em ve una clienta q em mostra interés, em compra, o el que sigui. En el fons som persones humanes, tenim les nostres opinions i tot el q veiem o ens diuen, ens afecta. Pero vaja, q no crec q us ho hagueu d pendre malament. Cadascu fa el que vol i el q mes li conve, i ja esta. Mentre us atenguin be, ja esta. Ah, i a mi tp em van escoltar el cor, no em van donar mostres de res.... suposo q cada centre fa el que pot.

Q feu les altres??
Imatge

Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dt. gen. 10, 2017 8:34 pm

Hola!!

Crunchi, jo també entenc en part que intentin que no hi anem perque aixi no es satura el sistema, però el problema és que nosaltres tenim dret a anar a la ss i el que és greu és la falta de professionals, les llistes d'espera, la tardança per les proves.... i al final els mateixos treballadors són reticents a que passem X proves, a que ens visitem alla si tenim mútua privada, etc... com a mínim intenten que el sistema, que ja està pervertit per culpa dels polítics (que son els que retallen) no estigui més saturat pels que se suposa que ens n'aprofitem, quan enr ealitat hi tenim tot el dret.
Però bé.... per millorar això han de canviar moltes coses!!!!

Sobre la roba, que han d'anar amb maniga llarga un meset jo ja ho tinc clar, i que sigui de cotó finet. El que passa és que jo tinc algun conjunt de samarreta i pantalonet i no entenc la diferencia entre aixo i un pijama sencer o body+pantalonet. Al final és nomes l'estil, però pels bebes hi ha alguna diferència? Potser pijama és més comode?
Aquest és el meu dubte principal.
I ja tinc revisades llistes de "imprescindibles", però no acabo d'entendre aquestes diferències i si els conjuntets aquests dels que parlo (de cotonet bo senzills i comodes) podrien considerarse simil del pijama o ja es considera roba de carrer.
Tampoc serà tant important, no...???
Si alguna experimentada ens pot donar llum respecte al tema..... gràcies!!!

Bona niiiit!!