✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

gener, febrer, març...
capseta
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: capseta » dt. gen. 31, 2017 6:30 pm

Hola noies!!!

Com va? Recordeu que us deia que estava com malhumorada? Doncs continuo una mica igual, tinc el capseto fins als picarols però què hi farem!! Ha de fotre's, que jo tampoc ho passo bé amb aquest humor.

Us he anat llegint una miqueta però com us dic, el meu mal humor no em permet centrar-me gaire en escriure-us en condicions. A sobre em noto ansietat per menjar porqueries i estic tornant a passarmala epoca d'indigestions i cremos d'estomac. De fet, sembla que em passa cada setmana :-o00m

Compra de roba- tot i que potser és un error..... quan tingui una estona miraré les webs que heu passat! Aaaaaaaaarrrrrgggghhhhh!!! Però pot ser una perdició!
La setmana passada estava ratllada perquè la crunchi havia triomfat a les rebaixes jo no havia trobat gaire cosa, aixi que divendres després de l'endocrí vam anar a un centre comercial i patapaammmm!! Em vaig deixar un bon pastón al H&M! Robeta per la tardor que ve. Però que consti que són més els diners que em vaig estalviar que els que em vaig gastar! >.-<:

Sobre el que dieu de la robeta i talles de recent nascut, és que el que fot pal és que no sabem quina mida tindran!! Jo tampoc vull tenir gaire cosa de talla 0-1, a més ja tinc les iaies molt motivades dient que si cal anar rapid a comprar robeta al juliol ja hi aniran per fer-me el favor : lasito :

Simptomes- jo també he tingut força molèsties a la part baixa de l'uter i durant el cap de setmana molta molèstia a un ovari, quina casualitat! Potser és el més normal ara, no? Comencen a pesar una miqueta, jejeje. Jo també penso que ha de ser normal, però no deixa de ser una mica molest. A mi el que em molesta més és la tibantor de sota l'úter.

Crunchi, la llevadroa és possible que sí, que et posi un doppler per escoltar el batec. Ja ens explicaras! I ja estaras de 16 setmanes!!! Com passa el temps de ràpid...
Estas més tranquila per lo dels dolorets? Com veus som unes quantes que els estem "patint" (de moment entre cometes, que no és per tant tenint en compte el que ens espera). De totes maneres et quedaras tranquila parlant-ho amb la llevadora.
Del coixí, doncs ni idea!! Jo també en vull un però no he acabat de trobar el que vull (en vull un que pugui fer servir ara per dormir). Potser passo a mirar, tot i que aquesta web no m'acaba de fer el pes, sempre ho veig tot carissim.

Dolly, així que tu també has perdut pes? Vaja.. sóc la gordi del grup!! :-:) compte amb aquest estres!! Ara hem d'estar tranquiles.
Quin rotllo la cremor d'estomac, doncs sembla que anirem empitjorant, eh? Perquè l'estòmac va quedant més comprimit i amunt... ànims!! Jo també acabaré amb almax. :ufs:
Què dificil pensar nom que soni igual en català i holandès, no? Ja ens diras, si vols...
I per l'habitació no pateixis!! Si al principi no la fan servir per res, com a mínim és el que diuen tots els pares experimentats, jejeje.

RedBerry, et dic una mica el mateix que a la Dolly, calma amb la feina! No som superwomans ni tenim perquè ser-ho, el més important és que estiguem bé nosaltres i els minis!!
I de l'habitació també, calma aue tampoc cal tenir l'habitació tota muntada quan neixi, si al final quasi no la farem servir fins més endavant! A més si no ho fas ara tranquila que ja et vindran les presses amb la síndrome del nido, i si no, ja es farà!!
Jo estic molt zen... nosaltres tenim una paret esquerdada (però molt) i el capseto volia fer obres ara al febrer perquè li va entrar la neura del bebé, doncs sort que jo no em preocupo per això perquè el tio no ha fotut res encara ni ho està preparant ni res.... homes!! :-o00m :-o00m
Demà la eco!!! Ja ens diras si veieu el sexeee!! >.-<: >.-<: >.-<:

Pink, quin rotllo aixo del sucre!!! Va, a veure si te'n salves!!! Sinó doncs a cuidar-se, quin remei!!
Per cert, jo estava obsessionada amb trobar vestidets per la peque per l'estiu però no he trobat res enlloc, ni car ni barat!! Miraré l'outlet que has dit, però tu on n'has trobat?? O ja els tenies? És que clar... ara tot és d'hivern :ufs:
Ahh!! Ja ens avisaras de si al final requeteconfirmeu Ivet, a mi m'agrada molt i com dius es bonic que la germana ho hagi dit.

Tweety!! Que bé!! Un nen confirmat! Hugo a mi m'agrada molt, seria una opció de nen per nosaltres si no fos que amb el cognom..... jejejejje no queda bé!! Sí que sóc de Girona, de quina part ets tu? De Girona ciutat? Jo visc a uns 20 minuts.
Sobre la baixa alguna novetat?? Bueno, agafar la baixa abans per risc té lo bo i lo dolent, que si te la fan agafar és per algo, però com a mínim podras centrar-te en tu i el bebé/família. De què treballes? No sé si ho has comentat però el meu cap...
Crec que ja et vaig apuntar el canvi de dpp, ara ho reviso!!
Per cert, la samarreta 3/4 és una de coll en V de color rosa claret, aixi una mica d'arreclar? Jaja jo de part de dalt és lo unic que vaig agafar, a HiM, per si algun dia vaig a algun lloc i em vull mudar una mica més.

Xinxa, com va el refredat? Ja te l'has tret de sobre? Va... que ara sembla que mai acaben de marxar del tot que ja tornem a agafar mocs/tos/mal de coll....o com a minim vaig enllaçant-los.

Bueno, com que ja he començat per l'EGO acabo el post aquí que m'enrotllo com una persiana...

molts petonets!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Pink_flower
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: Pink_flower » dt. gen. 31, 2017 9:43 pm

Capseta els vestidets els he agafat al kiabi! Si vols foto demana'm per whats i et paso. Si voleu per aqui ja intento penjar-la pero es que aquí al forum sempre em diu que pesen molt les fotos...
Ja teniu nom? Xiva'ns algo vaaa :-:) ni que sigui pel whats : lasito :

Jo flipo...l'osullivan em va sortir a 141 i el limit es 140 i per 1 he de fer la llarga. Estic molt emprenyada :ufs:

No se que mes volia dir jolin...quin cap!

Ja tornare quan m'enrecordi jajaja :-()-)
RedBerry
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dc. feb. 01, 2017 8:59 am

Bon dia maques! :content:

Crunchi Tens rao amb el tema calçots es fan amb molt de foc aixi que no crec que passi res. Al final no se si farem calçotada perque diuen que ploura diumenge :ufs: Amb el tema menjars no tinc el problema que dius tu de menjar coses que "no" tindrem que menjar. Com desde que estic embarassada gaire be tot em fa fastic, inclòs coses que abans m'agradaven molt. Aixo de les molèsties que tens i del fluxe, quan tinguis visita su comentes a la llevadora, que si veu algo que no sigui normal, segur que fan algo. Avui comences les clases del mamifit oi? ja ens diras que tal son :ok:

Dolly A les hores estem igual tant al treball com el tema habitació. El meu treball un dia pots estar menjanTe els mocs i a l'altre tenir que estar a 200%, no saps mai com sera. Per lo menys tu t'has propost fer 30 mint a la habitacio, ja es algo :ok: A veure si el dijous et fan eco i et diuen el sexe tambe :ok:

Capseta El capseto que s'aguanti amb el teu humor, que nosaltres patim tota la resta. Ells nomes ens tenen que aguantar una mica. :-o00m M'ha fet gracia lo del modo zen, jo estic una mica igual, m'agrada tenir-ho tot controlat, pero ara es com ja ens ho farem, si que ho vull tenir tot fet abans de donar a llum, pero de moment nem amb calma. Abans de buscar la panxu vem fer una llista enorme de petites obres que volem fer a casa, pero com va ser + al primer mes de cerca es va quedar super aturada, i avui dia hi ha coses que ja se que no farem.

Pink_flower No m'estranya que estiguis emprenyada, pero pensa la part positiva, aixo vol dir que es mes facil que la llarga et doni be, per que estas just en el limit. Molts anims! <:-<

Sintomes Veig que estem totes semblant amb les molesties als ovaris pero segur que es el que dieu, que l'úter se esta fent gran i ens va tibant per dintre. Cada cop sou mes les que esteu amb molesties per les cremors, espero que mica en mica les aneu controlant o trobant trucs de que es el que les causa mes.

Avui a la tarde ECO!! Dema ja us dire si sabem si ve una pixita o un xoxet >.-<:

Petooons :-()-) :-()-) :-()-)
xinxa
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

EntradaAutor: xinxa » dc. feb. 01, 2017 9:52 am

Bon dia noies!!!

Ara us acabo de llegir tot el que heu anat dient els darrers dies, que he estat força liada i no havia tingut temps!!! Personalitzaré una mica per temes, ok?

Roba. Dissabte li vam comprar un pijama de màniga llarga a la Benetton!!! La primera roba que li comprem! Quina il·lusió!!! Sobre el tema talles que comenteu, a veure, primer de tot hem de tenir clar que el tallatge dels nadons és un món que crec que ningú enten! És a dir, si agafes talla 1 mes al HM i agafes talla 1 mes al Zara, veureu que la del HM és molt més gran!!! Les talles del HM són enormes!!! Amb això vull dir que cada marca és un món, i que potser compares un bodi del HM talla 0 i un de Kiabi talla 3 i són iguals! Fixeu-vos més amb els cm que indiquen, però vaja, que jo em vaig trobar amb disbarats com els que us dic. Així que, després de tot aquest rotllo... jo talla 0 no agafaré res, potser només algun bodi, per si de cas sortís petit, però la resta talla 1 mes, que sinó li durarà 2 dies!!! Per cert, sobre els bodis, us recomano que pels primers mesos compreu els que es corden per davant i no pas els que es corden pel cul, perque prou complicat és manejar un nadó, com per haver-li de posar roba pel cap!
Per cert, tema roba d'estiu de rebaixes, jo espero amb candaletes que apareguin a webs tipus P riva lia marques com Tuc Tuc o Boboli, llavors sí que em firaré!

Habitació. No cal que us trenqueu les banyes amb el tema de l'habitació, dormirà amb vosaltres els primers mesos! Que si, que fa il·lusió i tot plegat, però tenint un armari o calaixera on guardar-hi la roba és suficient. Nosaltres fins i tot vam traslladar a la nostre habitació el canviador, així a la nit, menjava i el canviavem allà mateix (ja veureu que després de cada pressa els haureu de canviar el bolquer).

Símptomes. Em sumo a les molèsties i tibantors que tenim la majoria. En l'anterior embaràs em van dir el que comenteu, que per dintre nostre tot es va estirant, i hi ha un petit que es va fent lloc, així que és normal! No patiu!

Pes. Aquí una altra que també s'ha engreixat! Crec que porto 3 kg des del començament, però aquest últim mes he perdut enlloc de guanyar! Així que en el primer trimestre vaig guanyar els 3kg, i no m'extranya, no parava de menjar!!!

Coixí per dormir. Jo ja fa unes setmanes que dormo amb el coixí. El tinc nou, ja que l'altre, ha passat per tantes mans que ja no era ni coixí! Tinc el de la Jané, que després hi poses una funda i hi pots posar el mini. Jo l'he agafat a Bebitus, mireu-lo! Si el compreu aquí, si voleu, com que jo ja hi he comprat, us puc apadrinar i us faran un descompte de 5 eur.

Envio aquest post i ara personalitzo a cadascuna!!!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
xinxa

EntradaAutor: xinxa » dc. feb. 01, 2017 10:01 am

Redberry. Que vagi molt i molt bé la eco d'avui!!! Demà ja ens poses al dia!!! I a veure si pots frenar una mica el ritme de la feina, ara el primer sou tu i el baby!

Pink, em sap greu el tema de la corba llarga... Molts ànims bonica. Quan l'has de fer?

Capseta, aquest tema del malhumor penso que és més cosa de es hormones que res més! No et preocupis, segur que d'aquí a dos dies seràs la dona més contenta del món!!! És normal tenir aquests alts i baixos hormonals... ja veureu al post part, es converteix amb una mena de parc d'atraccions, tant ets a dalt de tot sent la dona més feliç del planeta, com ets a baix i et passes l'estona plorant! En fi...

Crunchi, com ha anat al mamifit? Explica, explica!!! I demà llevadora!!! Que vagi tot moooolt bé! I per cert, estic contenta que ja hagiu escampat la notícia als 4 vents! Ara només et queda a la feina!

Dolly, una altra que demà li toca llevadora! Quins dies més plens de visites que tenim. I per cert, deu ser complicat això de trobar un nom que es pronuncii bé en els dos idiomes, oi?

Twetty, felicitats per aquest HUGO!!!

Giulietta, felicitats per en NIL!!!

Ego. Nosaltres avui també tenim eco! Estic histèrica perduda! A més, vindrà el minixinxet, quins nervis tot plegat!!!! Demà us explico! Per cert, ja tenim nom!!! Us el dic més endevant, ok? Que per aquí hi ha gent que em coneix, i pràcticament encara no ho hem dit!
Imatge

Imatge

crunchi
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dc. feb. 01, 2017 10:03 am

Redberry quina emoció, quins nerviiiiis!!!! :content: ja ens diràs!!!! Q vagi molt be!!!
Jo tema menjar no he tingut cap fastic, com a molt he rebutjat els xampinyons fregits amb all i julivert, que a casa ho solem fer un cop per setmana com acompanyament d'algun plat, i un dia em va fer mania i ja no n'he comprat mes. Pero l'altre dia em vaig demanar una torrada de xampinyons i si q em va venir de gust.

Capseta doncs vaja, aquestes hormones....!!!! Bueno, paciencia... tard o d'hora tot es posarà a lloc. Si, tema cremors és una merd*. Et vas prenent algo??? Jo em comprare les pastilles ja, i quan en tingui m'ho pendré. Soc conscient que en tindré durant bastant temps, ja m'he mentalitzat. Jajajjajajjaja tema triumfar a les rebaixes, dona.... tinc afició a les rebaixes des de sempre jejejjeje però tambe es cert que clar, ara compro la robeta pel bebe segons el meu gust (ja veurem quan siguin asolescents!! XD), sense tenir masses expectatives, adaptant-me al que hi ha, mirant el preu (si hi ha molta rebaixa val la pena, si n'hi ha poca diferencia, no) i mirant la utilitat que té aquella peça (si l'aprofitaré molt o no, durant quant de temps la portarà, si serà combinable....). I tot i així, crec que m'hauria d'haver esperat unes setmanes per aconseguir veritables gangues, pero va ser l'emoció del moment. Potser un dia d'aquests torno al Zara per curiositat. Ja deu quedar molt poca cosa, pero els preus estaran tirats segur!! Anar de compres sempre carrega les piles, no? Una mica de positivisme i optimisme jejeje

Xinxa ahhhhh doncs em miro aquesta web!!!! Jo volia els que son de lactancia, pq aquests d'embaraç em semblen taaan grans!!!!! Pero nose, he vist per internet que despres serveixen pel bebe tambe, q els hi fas com un cuco-arrullo i els poses al mig i no cauen.... aixi que no se que vull.
Opino igual que tu en tema habitació. Buideu trastos, compreu un armariet per la roba i lo demes ja vindrà poc a poc. Nosaltres ja ho hem parlat, la pintarem de color blanc i mirarem una calaixera, pero el nen dormirà a una cuna de collit amb nosaltres. I prefereixo decorar-li l'habitació mes endavant....Oooh jo tambe vull tuc tuc i boboli a Prival**!!!! ;-))) No fa gaire va sortir Boboli, pero no em vaig decidir..... el que comentes del bodis, prenc nota. Pero els dos bodis que tinc de la benetton es corden pel cul..... pero be, d'ara endavant ho tindré en compte. Els dos q tinc del Zara si q es corden per davant ara que hi penso... :ok: merci maca pels teus consells!!!! Anims amb els nervis q es passen abans d la eco!!!!! Segur q va molt be!!!!! :ok: ja ens explicaras!!!

Pink flower anims amb la prova!!!! La veritat es que si, per 1 numero fa rabia!!!! Anims nena, aviam si surt be!!! :ok:

Dolly que tal, com van anar les classes de ioga???

Ego: avui estic millor, ja no tinc ardors i les molesties als ovaris quasi han desaparegut. De totes maneres li comentaré demà a la llevadora si. He estat mirant per internet, q passa sovint aixo. Em consola. He llegit q em puc pendre paracetamol, i avui me'l compraré. Les pastilles Neo Bianacid ahir no les tenien, me les portaràn avui. Al trobar-me millo4 em fa estar mes animada i positiva, i no pensar en coses dolentes.....
Al final avui no feien classe de Mamifit perque no erem prous noies, i s'ha anulat. Les noies interessades estem en un grup de * i allà planifiquen els horaris segons assistencia cada mes. Començaré la setmana que ve doncs.
Ais doncs siiii :r) ahir els hi vaig dir als de la feina (encara em falta gent, ho anire dient aquests dies) però beee molt contents!!!!! Em van fer moltes preguntes, normal suposo, i reeee molt be!!! Alguna ja em va dir q em trobaria a faltar, pq entre la baixa per risc, la baixa per maternitat i ls vacances..... estarem molts dies sense veure'ns!!!! Alguna em va dir que sospitava per reaccions meves al parlar de segons quins temes....jejejee aish, que dur ha sigut!!!
Pes ahir seguia fent 59kg. Em té el tema amb la mosca al nas. Aviam q em diu demà la llevadora. Ja ho sé, unes ens rallem pq no augmentem de pes, altres pq si augmenteu..... la qüestió és que mai s'està tranquila. Ho heu pensat aixo??? Quin patir!

Que tal la resta, com esteu??? NOVETaTS?????
crunchi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 01, 2017 10:06 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
xinxa

EntradaAutor: xinxa » dc. feb. 01, 2017 10:04 am

Capseta, em pots canviar la dpp? A mi també me la van avançar una setmana, ara és el 14 de juliol! Gràcies guapa!
Imatge

Imatge

xinxa

EntradaAutor: xinxa » dc. feb. 01, 2017 10:07 am

Crunchi, ja tens raó ja! Et ben asseguro que a partir d'ara mai més estaràs tranquila!!!
Imatge

Imatge

crunchi

EntradaAutor: crunchi » dc. feb. 01, 2017 11:27 am

Eh q no? Aishhhhhh....

:oset:
Imatge

Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dc. feb. 01, 2017 2:17 pm

Entrada express!!

Xinxa, canvi fet!! Miraré lo del coixí de bebitus. Que vagi molt bé la eco, jo tambe em poso nerviosa el dia abans o el dia de els ecos, un patir constant!! Jejejeje

Crunchi, doncs jo no prenc res pels ardors, enr ealitat em passa si em passo amb el menjar o menjo coses amb gaires especies i així (que m'encantaaaaa).
I pels dolors d'ovaris, tot i que el paracetamol en principi és inocu pel fetus (també hi ha estudis que diuen que pot afectar, com en tot sempre hi ha estudis contradictoris) si fos jo m'esperaria a que realment fos molt molest com per prendre el paracetamol. Però bé, és molt personal.... cadascú té el seu llindar del dolor, jo no considero que el tingui gaire alt però intento passar alguns dolors sense prendre coses. A veure si no et donen gaire la murga!! I de paracetamol a veure què et recomanen, a mi em van dir que milor no prendre mes de 3 pastilles al dia (cada 8 hores) de 50mg. Això per la febrada+mal de tot el cos. Al final no en vaig prendre perque la febre va parar.

Pink, quin rotllo que sigui per nomes passar-te de un!!! Argggghhh!! Que et sigui lleu la corva llarga, n'he sentit a parlar fatal.

RedBerry, nosaltres tenim calçotada aquest finde, jo no m'havia plantejat si en podia menjar o no, però com que a vegades són indigestos sí que havia pensat de no passar-me i agafar els més cuits (per lo de digerir-los millor). Aiii quines ganes de saber si es nen o nenaaaa!! Esperem noticies!!

:-()-) :-()-) :-()-)
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dc. feb. 01, 2017 2:55 pm

Desde el movil!!

Capseta si, ho he vist abans de sortir de casa i no mhe comprat el paracetamol al final. M he posat a internet a buscar i m,ha sortit cada cosa, q m ha espantat. Aixo q l metge l'ultim cop m'ho va recomanar pero si, veient el q diuen, prefereixo aguantar.
M'acabo d comprar les Neo Bianacid per ardors i prou.
:ok:
Imatge

Imatge
Brufri
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. feb. 01, 2017 3:21 pm

EntradaAutor: Brufri » dc. feb. 01, 2017 3:50 pm

Hola noies!!!

Em presento, sóc la Brufri i fa temps que us llegeixo, segurament des de l'inici, però mai he set de foros i tal... i bé al final m'he animat a escriure i presentar-me, perquè al final m'he anat sentint super identificada amb els dubtes, malestars, sensacions durant aquest temps, i res, que d'alguna manera us ho devia... així no em sento tan malament només cotillejant! jjijijiji Moltes gràcies!!!

A veure si he pillat com funciona això:

TE+: 22 octubre
DPP: 1 juliol 2017
Seguiment i hospital previst de part: Teknon ( dra Gil)
Nª de fills: cap
Edat papis: jo 31 i ell 32
Sexe i nom: Nen i serà un Jofre :cnen:

Mode Ego?... i una mica d'historia:

Vaig per la privada, tot i que tinc pendent anar a la SS a posar al dia l'historial... als 22 em van extirpar un ovari per un quiste i als 26 a l'altre vaig tenir un quiste. A la SS la doctora que em va tocar tot i els antecedents no va creure necessari treure res i vaig anar a demanar una segona opinió al Dr. Giralt de la Teknon. I fins a dia d'avui que he seguit amb ell i el seu equip. Van operar l'ovari intentant deixar el màxim de teixit i tal. Fins ara he estat prenent pastilles anticonceptives per tenir-lo en stand bye, i quan amb el Brufro ens hi hem volgut posar, un mes després de deixar les pastilles pam! Total que sempre vaig pensar que per l'historial i tal em costaria més o pel simple fet de no tenir un ovari al 100% i la naturalesa ens ha deixat molt sorpresos!!! i amb molta alegria!

Ara estic de 18+4 i molt bé! Símptomes com vosaltres, ardor d'estomac i per la nit dormo un pel incorporada amb un coixí per evitar-ho ( de pastilles m'han donar Remie) . També ja li he comentat a la gine que per les nits tinc com pessigolleig per la pell que em desperta, però em torno a posar crema i em trec el pijama i sembla que em passa m'ha dit un nom ( meralgia nosequé) i pot ser del sobrepès que tinc... soc una embarassada XL!

Si algú està interessat en el Micu micu l'altre dia vam anar a la fábrica a igualada i es pot comprar allà a preu de REC. Ens va costar un ou trobar-ho però insistint... al final vam aconseguir-ho!! El noi molt molt maco i ens va fer descompte!! ( no tinc interessos familiars ni econòmics) simplement que va ser tant simpàtic i ens va fer tanta i·lu que només vull compartir-ho! :)

Em sap greu pel rotllo... o si m'he deixat alguna cosa...

Molts petons! i ai quins nervis! :ok:
capseta

EntradaAutor: capseta » dc. feb. 01, 2017 5:18 pm

Benvinguda Brufri!!! Ara et posaré a la pàgina inicial. Enhorabona per aquest Jofre!! Sembla que el juliol serà liderat per nens.... :cnen: :cnen: :cnen: :cnen:
Que gracios, a mi també em van recomanar el Remie pels ardors però per la lletra del metge vaig entendre Rennie :content: Sort que ho has escrit!!!
La meva germana té endometriosi i em sembla que el que el porta també és aquest doctor, és molt delicat i "conciencudo" (no ho se dir en català).
Que bé que aquest ovari es comportés tant bé!! Per aquí ens ha costat un camí més o menys llarg a totes, algunes ja hem compartit també la cerca i bé, me n'alegro de que t'hagis apuntat, es fa molt bona pinya!!
Si vols apuntar-te al grup de Whatsapp li envies un MP a la nuriafm. No estem tots els dies escrivint-hi però de tant en tant es sorgeixen algunes petites converses o ens passem fotos de les panxes (algunes fan un goig!!).
capseta

EntradaAutor: capseta » dc. feb. 01, 2017 5:25 pm

Una mica d'estadística....

Ja som 14 mares julioleres!!

De moment el recompte és de 8 nens i 2 nenes.
:cnen: :cnen: :cnen: :cnen: :cnen: :cnen: :cnen: :cnen: :cnena: :cnena:

Vinga aquestes nenes que estan amagadetes!! A veure si van sortint!!!
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dc. feb. 01, 2017 10:26 pm

Brufriiiii benvingudaaaa i enhorabonaaaa!! >.-<: Com has pogut estar tant de temps aqui sense dir-nos res???? :b-)))
Doncs m'ha agradat moltisssim aixo que ens expliques, pq tinc una cosina que li han tret un ovari, i esta amb moltes ganes de ser mare, pero li han de donar el OK per poder buscar. I la teva experiencia em dona molt optimisme per ella, pq ho ha passat molt malament per aquest tema (suposo que com totes les dones joves que passeu per aixo, clar) i pateixo per ella.... Tan de bo ella tingui la mateixa sort que tu. Et puc preguntar quant de temps va passar desde l'estirpació fins que us van donar el Ok per buscar???
Ooooohhhh vull anar a Micu Micu ho tinc pendent!!!! Els vaig escriure un privat per FB i em van dir que no obren els dissabtes...aixi que he de buscar un forat entre setmana. Esta molt amagat dius??? Em dones una pista per arribar?? Aixi hi ha veritables gangues??? M'interessaria la 1a puesta, algun body, conjunts, o les mantes tipiques d'ells que son monisssimes!!! :love: Que et vas comprar tu???
Oh que be em va que t'hagis animat a entrar!!!! >.-<:

Nenes que passa que tot seran nois??? Jajajajja :oset: Ja teniu els noms de les nenes??? No en sabem cap, no??? Quina intriga!!!!!
:content:
Imatge

Imatge
Pink_flower
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: Pink_flower » dj. feb. 02, 2017 5:33 am

Bon dia!! Paso a saludar nomes i donar la benvinguda a la brufri! :b-))) ja en som 14 guau!

I que pasa amb les nenes si que estan ben amagades oi??

Aixo del body cordat per davant si que es verotat que va molt millor pero jo d'estiu en trobo pocs d'aquests, pot ser?

Despres torno que marxo a treballar! :-()-)
xinxa

EntradaAutor: xinxa » dj. feb. 02, 2017 7:49 am

Bon dia!!! 16+6!

Primer de tot! Una altre eco superada!!! És guapíssim el meu nen! Ens va fer com una premorfològica i tot ok! I va venir el minixinxet a la visita i va ser al·lucinant! Ens queia la bava nenes, quin moment més emotiu!

Brufi, benvinguda al nostre raconet!!! Ets molt forta! I que guai lo del micu micu, jo ho tinc al costat de casa, però no hi he anat!!! Tenen coses d'estiu???

Ahir una amiga que va parir l'agost passat em deia que a la clínica es va endur 2 conjunts de màniga llarga, i després ja curt, tot i que quan notava que l'aire era més fort, tenia el nen amb un bodi màniga llarga i res més. Mare meva, ocuparà més la maleta d'aquest que serà de Juliol que el minixinxet que és de gener!!!

Tema bodis cordats per davant, jo sé que aquí hi ha els del Linn. Aquí els venen a preu de fàbrica, per tant, suposo que m'hi arribaré, ho tinc a 1 minut de casa i els compraré allà (espero que n'hi hagin, però suposo que si!). Ja vaig fer-ho amb el minixinxet, i la veritat, és que de tacte són moníssims!!! Crunchi o qualsevol altre, si veniu a Igualada al micu micu si vols us passo l'adreça d'aquesta botiga!!! per cert, ja he llegit que busques un bugaboo, fareu una gran compra, ja veuràs!

Apa, vaig a treballar un ratet!!!!
Imatge

Imatge

cristina_82
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 96
Membre des de: ds. des. 17, 2016 10:53 am

EntradaAutor: cristina_82 » dj. feb. 02, 2017 8:22 am

Bon dia marones!

Jo sóc del mes d'agost però sempre us vaig seguint. :-o00m
M'ha semblat entendre, que hi ha una fàbrica a Igualada, de la casa micu micu, outlet. Em podríeu passar la direcció?

Gràcies!!
Imatge
RedBerry
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dj. feb. 02, 2017 9:14 am

Faig modo ego rapid.

Ahir a la eco ens van dir que tot esta ok, i que segurament quasi al 100% que es un nen. Jo volia una nena, pensava que seria una nena, encara que volia asimilar que no es pot escullir i que toca el que toca. Ja se que el mes important es que estigui sa, ho se de sobres, pero no faig mes que plorar, em sento desil·lusionada. El meu marit m'ha intentat animar de totes les maneres possibles, pero nomes aconsegueix que plori mes. A la vegada em sento culpable per tenir aquestes sensacions. No ser que fer, nomes em surt plora.
xinxa

EntradaAutor: xinxa » dj. feb. 02, 2017 10:58 am

Redberry noia, de veritat, no estiguis desilusionada!!! Estic ben segura que ben aviat acceptaràs la situació, i no canviaràs el teu nen per cap altre en el món. Si vols que et sigui sincera, jo en el primer embaràs també vaig tenir aquest sentiment, volia una nena, i em va dir que seria nen. Vaig plorar, fins que la mateixa tarda de la eco, vam anar a passejar amb el Xinxet, i em va portar a una botiga de roba de bebès, i vam comprar-li roba xulíssima i ja se'm va passar el disgust. És una tonteria, però vas ser una bona teràpia; imaginar-me'l dins aquells conjuntets va ser un moment preciós. Ànims bonica!

Cristina, la marca Micu Micu la fan a Igualada, per tant, no crec que sigui un outlet, sino que en la mateixa fàbrica tenen botiga. A veure si la Crunchi ens diu els horaris. I l'adreça, suposo que és la que tenen a la web.
Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::