✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

gener, febrer, març...
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: xinxa » dc. març 08, 2017 7:03 am

Bon dia noies!!!

Feia molts dies que no passava per aquí!!!

Redberry, moltíssimes felicitats per aquesta eco de les 20 setmanes!!! Tela el tema de les guarderies, nosaltres ja hi vam passar, i és un pal, i ara estem en cerca d'escola per p3 i ufffffff, és un estrés!!!

Ponsetia, benvinguda al grup!!!

He de ser breu, perque tinc una reunió en 5 minuts, així que espero poder passar una altra estona amb més calma!!!

Cuideu-vos!!!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
RedBerry
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dj. març 09, 2017 10:36 am

Bon dia!!

20+2

Xinxa que ve llegirte per aqui! Normal entre el treball i el mini deus estar sense parar. Buff la cerca de guarderia no deu ser res en comparació amb la escola. :-o00m :-o00m

Capseta Menos mal que amb el test no invasiu desde el principi ja sabeu el sexe i aixo es segur 100% :cnena: :cnena: :cnena: He vist les bosses de la skip-hop alguna botiga i tenen uns preus!!! Que donen por, em sembla un exageració, perquè no deixa de ser una bossa.... Aixi que genial per aquesta compra. Al meu poble nomes de municipals hi han 4, pero ni me las estic mirant, primer perque al ser juliol ja no entraria al curs 17-18, em sembla que es fins als nascuts al maig. Despres tenen uns horaris super reduits que no em serveixen :ufs: Aixi que privades, per sort a la meva part del poble no hi han moltes.

CrunchiMerci per la informacio del poligon de Martorell, intentare pasar-mi :ok: Doncs els bibis aquest que dius si que els havia vista a la drim, pero hi ha tantes marques que no se com fer-ho perque despres com tot alguns et poden anar genial o fatal! Ara toca lluir la panxu!

Taconazo Siii!! els caps de setmana no fallo un, com entre setmana al treball vaig en bambes, em dono el caprici : lasito : Tinc uns botins de taco ample i unes botes de taco mes estret, i em queda super be amb un dels pantalons de premama. Tots dos d'uns 10 cm i tenen una mica de plataforma. Aixo si son super comodes, el problema es que a ratos em fa mal el cul....

Roba premama Estic aprofitant també el tema jerseis i de mes, la majoria ja no mels puc posar perque son curts, i tinc la sensació de que vaig ensenyant la panxa, encara que amb els pantalons de premama no es veu res, pero no m'agrada. Els que tinc molt amples tampoc m'agrada com em queden perque no se si es veu be que estic amb panxu o que mi he engreixat <:-< En dos caps de setmana tenim una festa sorpresa, i tinc fitxada una samarreta del h&m de premama, per lluir panxu a tope. Es de maniga curta pero amb una jaqueta de punt si fa bo crec que estare perfecte :content: Quines ganes tambe de que arribi el bon temps!

EGO Porto una setmaneta que pa que... Com ja us vaig dir la nit de diumenge vaig estar amb vomits. El dilluns em va venir una migranya fortissima, em vaig tenir que ficar al llit i tot. Ahir per si no tingues bastant me enconstipat, per sort nomes son mocs i mal a la gola, pero quina murga! M'ha mirat un tort o algo :-o00m :-o00m

Espero que la resta esteu millor que jo! :content: :content: :content:
crunchi
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dj. març 09, 2017 3:30 pm

Xinxa com va??? Que t'expliques???

Redberry totalment cert. Aquest bibes enen molt bones opinions, pero mai se sap. Suposo q lo millor es comprar-ne 1 i veure q tal, quin va millor.

Roba premama
Jo pretenia tirar tot l'embaras amb leggins i coses amples i uns texans premama (a l'estiu ja cosetes fresques), pero ostres, no se si pillar-me uns pantalons mes. Ara he posat una rentadora pq els unics texans premama q tinc (del H&M super comodes!) Se'm van embrutar l'altre dia... i els necessito per dema que tinc dinar amb les amigues. Vaja, q no se si he volgut apurar massa comprant el minim de premama. Aish...
Jo els jerseis curts ni els he tret de l'armari aquest any, m'ha vingut mes de gust cosetes amples. I ara que comença a entrar la primavera doncs els jerseis en general crec q ja els guardaré aviat. Tiro molt de samarretes amples d m. Llarga o curta i a sobre una camisa oberta o una jaqueta de punt.
Que guapa aniras Redberry!!!! :-())

Simptomes
Anims redberry, mica en mica!!!! A vegades tot s'ajunta...
Jo ahir vaig dinar fabada i OMG que malament em va sentar.... uns gasos!!!!! Fins que no pareixi no en penso menjar mes de fabada!!! XD

Ego poc mes a comentar....estic impacient pq em truquin els de la mutua pel tema de la baixa de risc, vull saber quin dia sera el meu ultim dia ja. A la feina de moment vaig be, pero ja no soc el que era. Ho noto. En fi, aviam. :-o00m
I re, que quan m'estiro al sofà (ara) el vaig notant jejeje i es tan guay!!!! Mai m'havia cridat l'atenció aixo, pero ara q ho visc "en carnes" la veritat es que es molt guay. I aixo que hi ha moments q és sutil eh? No vull ni imaginar lo guay que serà quan faci mes copets, q es mou la panxa..... :love: Molts cops penso que aixo es una experiencia unica, que viure 1 o 2 cops com a molt, i vull aprofitar cada moment.

Com esteu vosaltres???
Imatge

Imatge
Ponsetia
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dl. oct. 12, 2015 4:46 pm

EntradaAutor: Ponsetia » dj. març 09, 2017 10:10 pm

25s

Hola noies! Moltissimes gracies per l'acollida!!! :)
Us passo les meves dades per a la pagina d'inici:

TE+: 14 octubre (Beta)
DDP: 22 juny
Seguiment i hospital previst de part: Manresa
N de fills: cap
Edat papis: jo 34 i ell 40
Sexe i nom: Nen

Avui he complert les 25 setmanes i la setmana que ve començo les classes prepart amb la llevadora del CAP.
La setmana passada vaig començar les classes prepart al gimnas i de moment molt be, nomes hi vaig un dia per setmana i la resta de dies intento sortir a caminar.
I pel que fa a proves, la setmana passada vaig tenir la prova del sucre i aquesta setmana m'han donat els resultats i ha sortit be, quin descans! Nomes m'ha sortit una mica baixet el ferro i el meu metge m'ha receptat Ferbisol, no se si volsaltres tambe preneu ferro...

Be, prometo posar-me al dia i explicar-vos mes coses a la proxima!!!
04.2013: Inici búsqueda
12.2013: Estimulació Omifin
10.2015: FIV#1 2 embris
10.2015: Transfer 2 embris Beta +
11.2015: Bioquimic :(
01.2016: FIV#2 2 embris
01.2016: Transfer 1 embri Beta +
06.2016: ILE 20 setmanes
09.2016: Transfer 1 embri Beta +
06.2017: Benvingut Oriol! </;-)
10.2019: FIV#3 4 embris
11.2019: Transfer 1 embri Beta +
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dv. març 10, 2017 10:23 am

Bon dia maques!! :***:

Crunchi Home si nomes tens 1 pantalons pot ser si es una mica just. La veritat no soc de portar leggins mai pero si tu els gastes molt a lo millor no fas curta, em vaig comprar 2 pantalons a les rebaixes i a vegades em costa de compaginar. Perquè m'oblido que estan per anar a la rentadora :content: Quan ho noto tambe m'encanta! :love: :love: Per cert com va el tema de la baixa?

Ponsetia Que be que ja estiguis fent clases prepart <:-< <:-< Aixo s'acosta. Per cert si no es molt preguntar quin horari te al teu cap les clases prepart?. De serie en tinc anemia i de moment no m'han receptat res especial, clar que encara no m'he fet l'ossulivan.

Clases prepart El dimecres vaig anar al CAP perque em programessin l'ossulivan i les clases prepart i quina mmmm de horaris tenen sempre. M'agradaria saber si els vostres caps tenen uns horaris semblants. M'oferien fer de 9:30 a 11:30 del mati 1 dia a la setmana. Vull intentar de si tot va be treballar fins al final. Aixi que per horari em va malament :ufs: :ufs: . A males ja m'han dit que si vull anar que falti les hores que siguin i ja esta. Peroooo, he estat llegint per internet que es aconsellable que acompanyi a les clases el que t'acompanyaria al dia del part. O sigui que si vull que m'acompanyi el marit ja si que no em valen. Tambe em van dir que just ara havien començat un curset per les tardes, i que a lo millor quan l'acabessin programarien un altre, encara que em pillaria just, perque seria juny juliol. Sempre havia escoltat que les clases de prepart eran per les tardes. Estic una mica farta dels horaris que tenen per tot.

Com esteu les altres?? :-()) :-()) :-())
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dv. març 10, 2017 10:43 am

Redberry doncs just ahir em van enviar la resolució de la baixa dient-me que la puc agafar a partir del 20 març, q estaré de 22 setmanes. He d'entregar uns papers complimentats per l'empresa i ja estarà. Ahir quan m'ho van dir estava que saltava d'alegria, no us enganyaré!!!! :b-))) aviam si tot va com ha d'anar i el dia 20 es el meu ultim dia si.

Classes prepart
Doncs ostres m'havia oblidat del tema completament!! La noia del CAP em va dir fa un mes q encara estava apuntant a les noies de maig, aixi que ja em vaig oblidar.... pero poder un dia d'aquests m'hi acosto per preguntar. No en tinc ni idea de quins horaris faran, diria que em van dir els divendres mati, pero segur que el meu marit no podra venir.... Aish, veia aquest tema tan llunyà que ni m'ho havia plantejat si vull anar acompanyada o m'és indiferent.... :r)

Activitats
El que si vull fer és apuntar-me a piscina i al Mamifit, ara que estaré de baixa i tindre tot el temps del mon. Ja no hauré de dependre d'horaris rotatius q ens passa l'empresa amb 1 setmana d'antelació. :-o00m

Ponsetia
I ja teniu nom pel nen??
:camio:
Imatge

Imatge
Tweety.12
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. abr. 29, 2011 9:25 am

EntradaAutor: Tweety.12 » dv. març 10, 2017 11:17 am

:cnen: 23+2 :cnen:

Hola marones!!!!!!

Com aneu totes, perdoneu que no puc entrar casi mai....... així que vaig força perduda........

Ponsetia, benvinguda reina....... i enhorabona per aquest :cnen: ja teniu nom decidit?
Crunchi, nena que bé ja tens la baixa d'aquí a res...... a descansar que és el que toca ara......
Redberry, Enhorabona per la eco, espero que ja estiguis millor del mal de cap i el costipat, al no poder prendre res es passa malament.

Classes pre-part; jo precissament vaig estar ahir amb la llevadora i hem van programar per començar la setmana del 12 de maig, hem van dir que es començaven a la setmana 30, però com tenen horaris tan reduïts només hem va bé el grup que comença el 12/5 i ja estaré de 32 setmanes..... en fi, aniré a les que pugui.......

roba pre-mamà; ara que comença a fer caloreta vull mirar quines samarretes meves que tingui hem serveixen i potser m'en compraré un parell de pre-mamà...... però poca cosa més...... pantalons espero tirar amb els 4 que tinc.

taconazos, jo ja de per si no en faig servir de tacons, així que ara menys......

modo ego, dilluns tinc gine, i si o si vull que hem faci un paper per poder portar a la doctora de capçalera perque hem doni la baixa...... estic fatal, no m'aguanto ni tiro i a sobre hem donen uns marejos i uns xungos que deu ni dor...... crec que estic aguantant tant que estic entrant en mitja depre/ansietat (a vegades només tinc ganes de plorar de lo malament que hem trobo); i m'estic agobiant molt perque només penso que tot això li transmeto al peque....... així que JA NO AGUANTO MÉS, VULL LA BAIXA JA!!!!!!
Les que ja teniu un peque, no noteu que aquest embaràs és molt diferent al primer (molt més cansat i engoixant)?
També hem sagna molt el nas, us passa a vosaltres?

Perdoneu el desafogament, però és que estic fatal i ho tenia que explicar.......

Vosaltres com esteu?

Un petonarro ben fort per totes i els babys!!!!!!!!
Imatge
Imatge
capseta
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dv. març 10, 2017 1:27 pm

He actualitzat el primer post. :ok:
Després entro a fitxar que ara tinc visita a l'endocrí.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Ponsetia
Entrades: 226
Membre des de: dl. oct. 12, 2015 4:46 pm

EntradaAutor: Ponsetia » dv. març 10, 2017 3:45 pm

RedBerry al meu cap fan les classes prepart els dilluns i fan horari de mati o de tarda, al mati es a les 11h i al vespre A les 8h. Jo intentare anar-hi als matins, perque als vespres sempre estic mes cansada.

Crunchi encara no tenim nom! Mira que hi donem voltes pero encara no l'hem trobat!!! Espero que no tardem massa!!!!
Jo tambe havia pensat a fer piscina pero amb l feina tampoc em queda massa temps lliure.

Tweety.12 gracies per la benvinguda!!!!
Es normal que estiguis cansada! Jo tambe n'estic i no tinc cap mes fill i a vegades penso que les que ja sou mames teniu molt merit!!!

Fins aviat panxulines!!!
04.2013: Inici búsqueda
12.2013: Estimulació Omifin
10.2015: FIV#1 2 embris
10.2015: Transfer 2 embris Beta +
11.2015: Bioquimic :(
01.2016: FIV#2 2 embris
01.2016: Transfer 1 embri Beta +
06.2016: ILE 20 setmanes
09.2016: Transfer 1 embri Beta +
06.2017: Benvingut Oriol! </;-)
10.2019: FIV#3 4 embris
11.2019: Transfer 1 embri Beta +
capseta

EntradaAutor: capseta » dv. març 10, 2017 6:55 pm

23+1

Bona tarda boniques!!!

Ponsetia, encara sense nooooom???? ?-) :-D Nosaltres a la setmana 13 o 14 (vam fer el test no invasiu teniem confirmat el sexe a la setmana 11) ja els vam decidir, ja haviem començat una llista, vaig apretar al capseto perquè en pensés més ell (és massa flexible i volia que realment fos una decisió dels dos) i una tarda vam fer la tria, vam lartir de 14 noms, vam fer llista dels que eliminavem (cadascú en deia 6), en vam treure uns quants, llavors vam escollir els preferits i del top 3 que va quedar ens vam decantar per un d'ells.
Potser la idea us funciona.
Sonre el ferro, a mi m'ha sortit perfecte, mai he tingut problemes amb això. Al whatsap algunes sí que han començat ja amb suplements, crec.

Tweety, jo també en tinc 4 de premamà, bueno, uns són malles i aquests dies amb aixo i un top de tirants i camisa d'home a sobre vaig perfecta, quina calor està fent!! Ja ens diras si compres algo i hi ha res interessant a les botigues, jo de samarretes premama encara no tinc res.
:ufs: sento molt que et sentis tant i tant cansada i et faci estar emocionalment malament, quina me!!! A veure si el gine et fa la baixa, perquè realment estar així no és bo per tu ni pel bebé. Ja ens mantindras informades, i molts ànims supermami!!! :-())
Les embarassades no estem malaltes, però els nostres cossos experienten molts canvis en poc temps i ens mereixem que ens entenguin i si necessitem descansar, la baixa o el que sigui doncs això.

Crunchi, quina alegria que ja tinguis els papers de la baixa, així doncs la setmana vinent es la ultima, no? Yupyyyyy!!!!
Així ja podras fer totes les activitats que volies fer >.-<: >.-<:
Ahhh, i jo també penso que amb nomes uns pantalons premama potser vas justeta, si tires molt de leggins, a la que et molestin els teus de sempre et recomano els el H&M de premama, super comodes!
Aiii els moviments!! Es precios!! I jo fa uns dies que el capseto per fi ho nota més bé i he intentat gravar algun video dels moviments i es comença a veure algo :love: si nl ho ha notat ja, d'aquí poc el cruncho també ho notarà i ja veuras la cara de flipats que posen.

RedBerry, al meu cap també els fan nomes en horari de matins, dijous de 9 a 11 crec.
Sort que quan les fan intentare estar de baixa, i sino doncs faltaré algun dia! I encara he de trucar a la mútua pr saber si m'entren classes prepart o algo, com a mínim vull poder conèixer l'equip de llevadores de la clinica on pariré, paritoris i tal.... bueno, sort que encara queda, però el temps passa tant rapid!!
Quin rotllo els horaris laborals tant llargs que hi ha, i lo dificil que es fa conciliar, nosaltres perquè entre que jo soc mestra i el capseto és autònom i treballa des de casa quasi sempre, que encara, però les situacions que viviu persones amb altres tipus de feines és inhumà!! Haver de buscar guarderies privades que facin horaris impossibles, haver de plantejar-se prescindir de les classes pre-part.... de vergonya!! Quina societat aquesta :ufs: :ufs:
En fi, no canviarem res queixant-nos aquí! Però em sembla de vergonya que haguem de tragar amb això i pretenguin que augmenti la natalitat.
Tu com vas del refredat? No pares de mals, eh? Vaaa, que són ratxes!!

Sobre baixa/feina: com us deia de moment no em plantejo encara la baixa, ja que em trobo prou bé. Sí que arribo a casa de la fena que no puedo ni con mi alma, però allà puc anar fent prou bé, és més que res el cansament. He canviat alguns hàbits i costums: ajupir-me menys o res, canviar rutines amb els nens perquè jo no m'hagi d'estar aixecant tant o coses així..... i sort que al novembre em vaig comprar una cadira de rodes d'aquestes de despatx per la classe!! Mano de santo!! (Nomes hi tenia cadires de mida 3 anys).
I per més inri des que he anunciat l'embaras als meus alumnes que estan taaant macos!!! :love: sobretot els alumnes que tinc amb trastorn de l'espectre autista em pregunten cada dia com està la nena, intenten no cridar per no molestar-la, escolten la panxa.... per mengar-me'ls!!!! Quan puguin notar els copets de la panxa fliparan.

EGO:
Avui visita a l'endocrí i perfectíssima >.-<: he de seguir amb la medicació igual però els valors havien millorat una mica, així que genial genial. Propera visita en 2 mesos i després ja en planificarem per abans del part.
Després del metge hem aprofitat i hem anat a passejar i fer 4 encarrecs i hem acabat a la platjeta fent fotos boniques de gordi panxona amb el cel preciós perquè el sol s'estava amagant ja. :love: :love:
Tinc moltes ganes de fer-me sessió de fotos embarassada, vosaltres us en fareu? Jo sempre he tingut clar que sí i de fet ja ho tenia aparaulat amb una amiga fotògrafa, així que només caldrà esperar a que sigui el moment idoni.

Que bé, ja hem passat totes de l'equador, no us sembla que el temps ha passat volant?? D'aquí no res ja serà estiu i tindrem els nostres petits a casa :love: :love: :love:

Jolin, us foto sempre uns rotllos... : lasito :

Petonets!! :-()-) :-()-)
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dv. març 10, 2017 8:54 pm

Tweety primer de tot, t'envio molts anims. No trobar-se be és molt frustrant, i ho dic amb la boca petita pq em considero una privilegiada que apenes ha tingut molèsties durant l'embaras, ho sé, però els dies que he estat malament doncs sóc molt mala malalta i m'agobio enseguida (haureu llegit les meves rallades), aixi que m'imagino pel q estas passant. No sé de que treballes, no se si et pots mirar d'agafar-te la baixa per risc per la mutua de l'empresa.... pero sino, ves al CAP i si, demana't la baixa per malaltia comuna. En el fons estas quasi be de 6 mesos, que tot comença a pesar. No et preocupis, tard o d'hira t'hauran de donar la baixa, pensa que aixo es algo passatger. El tema de sang pel nas a mi no em passa, pero diria que he llegit per internet q és comú. De totes maneres consulta-ho amb la llevadora, potser els marejos es pq tens la tensió baixa o et falta ferro o a saber. Mira't-ho. I tranquila, tot passarà. Molts anims nena. Ja ens diras com avança el tema. :-()-)

Ponsetia ja ens diras quin nom és l'escollit!!!!! :oset: nosaltres teniem un nom cadascú, i al final ens vam quedar amb el que vaig suggerir jo, ens va ser força facil, i mira que jo pensava q ens costaria molt posar-nos d'acord. Anims!!!

Capseta
Tema roba
doncs si, ja els he vist els leggins aquests.... de moment els leggins normals ja m'estan be, aixi que de momemt els tinc descartats. Avui he estat al H&M i els texans estana 30 i 40e. Em rata, pq sé q me'ls posaré 2-3mesos i prou. Al juny ja anire amb pantalons curts o vestits.... i a sobre si ara estaré de baixa, no em cal penso jo... He pensat q em vull mirar pantalons d'aquests q porten goma a la cintura, q son amplots i frescos i aquests els puc aprofitar per quan ja no estigui embarassada..... al H&m tenen molts ara, deu estar de moda!! Peor no m'he decidit, pero son una possible solució. Jo també tinc pantalons cagats d'aquests tipo harem. Pero fins maig-juny no crec q me'ls posi.
Tota la raó amb el tema conciliació laboral. Després s'omplen la boca amb dia de la dona i la igualtat, pero queda tant per fer!!!!!! Jo penso en com m'ho faré un cop neixi el Nil, espero poder muntar-m'ho bé. Pero clar, els dissabtes els treballo i quan em toqui treballar de tarda arribo a casa a les 22.30. El Nil ja estarà dormint pobret. Fins ara mai m'ha importat massa treballar els dissabtes, i ara a vegades em poso sentimental i penso que em sabrà greu no poder estar amb el meu nen el dissabte, q podriem aprofitar per sortir... Quan tens familia les coses es veuen diferent clar. En fi, prefereixo no pensar-hi encara. :-o00m
La baixa doncs si, intenta no ajupir-te tant, és un rollo. Jo he passat a no recollir algo si em cau del terra quan ja porto més de 5-6 vegades q m'ajupo per recollir algo o obrir algun armari o algo. Passo. Em molesta la panxa. Sembla una chorrada, pero si, es incomode.
Que macos els teus alumnes!!!! : lasito :
Que be els resultats amb l'endocrí >.-<:
Tema fotos doncs no em fa massa il.lusió, em fan mes il.lusió les fotos del bebe recent nascut.... pero no sé, segons surti el tema farem o no.
Equador i tant q passa rapid!!!!!! Ja estem a la meitat i fa 4 dies que estava tota preocupada x la 1a eco!!!!! Realment ara estic millor que mai, mentalment estic molt animada i il.lusionada i contenta. Tinc una mica de por pel que fa a com em trobaré a mida que la panxa creixi, com serà la vida quotidiana amb una panxa XXL, en què em veuré privada de fer... pero be, penso que això durarà poc, no? Veure'm limitada serà ja al final espero. Pero si q em fa una mica de por el tema de com serà/com em trobaré/com ho portaré els ultims mesos. Que estaré de baixa i això m'alivia una mica, però en el meu dia a dia de feines de casa, o cosetes tontes com aixecar-se del llit o dormir.... aviam com serà amb una panxota XXL. En fi, "es lo que hay". Tot sigui per despres tenir el nostre Nilet amb nosaltres :love:

Ego Noies he anat a la Benetton i he comprat samarretetes per 2'98e i uns pantalonets tambe 2'98e. :trona: I he passat per l'Imaginarium i he recollit la canastreta de club de padres de Ordesa (podeu veure el post de mostres gratuites). Val molt la pena eh? Us la recomano!!!!!! Ve un xumet, biberó i 3 panyals i diferents mostres de té. I m'he fet la targeta del Imaginarium, q és gratis, i m'ha dit la noia que tens descomptes i pel cumple del nen et regalen un detallet. I no sé si m'ha dit q quan neix també et donen algo, aixo no sé si ho he entès bé.

Que tingueu bon finde noies!!!!!
Imatge

Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dg. març 12, 2017 5:28 pm

hola!!

Crunchi, de roba, tot sigui que tu t'hi trobis còmoda! jo amb els pantalons aquests de gomes no hi vaig bé :ufs: en tenia d'abans i els estrets ni pensar-ne, però uns que m'anaven molt amples tampoc els puc aprofitar. Tot sigui que te'ls vegis bé de panxa, cames, cul... que se t'adaptin bé i t'agradi com et queden.
La opció d'aquests tipus harem que dius és perfecta, sempre veig prenyis amb això i crec que han de ser molt còmodes, a mi no m'agraden perquè em molesten (de sempre), però si et van bé aniràs fantàstica!!!

Per cert, ho havia de dir.... estic sortint quasi cada dia a caminar!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
La setmana passada unes companyes em van dir que elles en l'embaras hi anaven tant i patatin patatan.... total que em va animar i estic a tope!!!
Peeeeeeerò no tot és bo! estic moooolt golafre i sobretot em venen de gust porqueries :ufs: En general menjo bé però acaben caient guarrades o excessos quasi cada dia. Així que ja em val que vagi a caminar, encara més que hauria de fer-ho!! amb intentar fer 45 minuts de mínim al dia em sento satisfeta, però intento anar-hi una mica més d'estona.
També em passa que continuo amb molt cansament i son, així que si el cos ho demana.... : lasito :

Va, que ja és diumenge....!!! una setmana menys!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dg. març 12, 2017 6:27 pm

Capseta que be que estiguis tan animada per anar a caminar!!! Jo aviam si agafo el ritme tambe!!! El tema menjar porcaries, jo tambe he tingut algun atac d'aquests, res de l'altre món, pero si que algun caprici m'he donat. SUposo q en certa mida ho fem totes....

Noies per si a algu li interessa, dema surt a la venta al Lidl bodies i robeta per bebe. Jo m'hi passaré aviam si pico amb algo </;-) a la web hi ha el cataleg i podeu veure els models q hi ha.... :-())

Em sembla que m'he vist una estria, una ralleta blava totalment horitzontal a la zona de l'os de la cadera.... ai deu meu senyor!!!!! :ufs:
Imatge

Imatge
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dl. març 13, 2017 11:21 am

Bon dia boniques!!
20s+6d

Crunchi Enhorabona per aquesta baixaaaa!! >.-<: >.-<: >.-<: Aquesta setmana es un compte enrere en tota regla! Com m'alegro :ok: Ahora ja podras aprofitar a tope per fer totes les activitat que volies fer.

Tweety Quina murga que et trobis tant malament :ufs: :ufs: Es normal si portes una ratxar llarga al final els anims afecten i amb les hormones pitjor... Ha veure si a tu també et donen rapidet la baixa com a la crunchi! Ja ens diras.

Ponsentia El tema nom jo crec que es te molt clar o tot el contrari, encara tenim temps per rumiar-ho. Jo vaig mirar llistes infinites de nom i cap m'acabava de fer el pes, aixi que vaig cedir el que em va proposar el meu marit.

Capseta Tens rao amb el tema mutua mirare a veure si m'entren i els horaris que tenen, que per preguntar-ho no perdo res. Que macos els teus nens de clase no? :love: Per cert enhorabona per sortir cada dia a caminar!! >.-<:

Clases prepart També m'han dit que lo ideal es començarles a la setmana 30. El que em toca la figa del meu cap, es que ara m'han dit que estan fet clases per les tardes, pero que quan s'acabin no saben si posaran mes amb aquest horari. Si em diguessin no hi haura mes, intentaria trucar a la mutua per si acaso, i sino a males em conformaria amb les del mati. Si em diguessin que si, ja estaria de mes setmanes i a lo millor no em donaria temps a fer-les totes, bueno ja serien algunes. El problema que no confirmen res. M'agradaria anar a parlar amb algun responsable del cap, pero no se molt be amb qui tindria que parlar, alguna idea?

Fotos embaras A mi aquest tipus de foto no em fan massa, a mes he buscat alguns preus, i fan por... Com estarem al estiu crec que algun dia el meu marit i jo farem sesio a la platja o algo aixi de la panxu i poca cosa mes. Si que m'agraden mes les de recent nascut, pero aquestes que estan de moda tipus estudio tampoc m'acaben de fer el pes, las veig molt artificials. El que he vist que a lo millor faria, es les que es fan a casa o no, pero que saldrien tots 3 en plan familia, ho veig mes natural i les poques que he vist son molt boniques. A mes crec que son de les mes baratetes.

Equador Sii sembla mentida com passa el temps de ràpid! Semblava que estava molt lluny i s'acosta cada cop mes! :content:

Canasteta També he anat al imaginarium a buscar-la! Com tu he aprofitat per fer-me la targeta i han fet una de bebe que te un 5% adicional o algo aixi. Van ser molt maques les de la botiga. Totalement d'acord amb la crunchi molt recomenable. A mi el bibe no se perque m'ha fet molta il·lusio! :love: :love: :love:

EGO Ja estic quasi be del tot del refredat. Treient aixo i que hi han dies que no dormo del tot be, la veritat que estic de conya! Estic en plan modo happy ON. Em trobo "molt be" de moment no em pesa la panxu :-()) Estem a tope de compromisos, ja siguin familiars o amb amics. Ahir vem montar la banyera canviador per veure que estigues tot i estigues be :love: :love: :love: Quina il.lusio.

Alguna anira a la fira del bebeymamas de bcn? Nosaltres aprofitarem a veure si van regalant cosetes.

Com va dilluns?
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dl. març 13, 2017 1:31 pm

Redberry nosaltres hi volem anarrrrrr a la fira!!!! No sé si valdrà la pena o que, pero bueno, ho vull intentar, sempre s'apren algo, no? Vull mirar la secció carros sobretot...

Que be la canstreta, a mi tb em va fer molta il.lusio!!! I siii son molt maques les noies!!!! Doncs molt fort que crec q la noia mo em va agafar el numero del codig del cupó ni res, pq m'han enviat un email dient-me que no he anat a recollir la canastreta encara.... hola??? El meu dimoniet interior em diu que me'n vagi al Toysrus a agafar-ne una altre!!!! Pero em faria vergonya que em pillessin.... neujor:-)

Carros
Ahir vaig veure per internet la cadireta Inglesina Zippy Light, que fb es pot fer servir des del naixement.... es molt lleugera, capota amb filtro solar, tot reclinable... i 300e. Pinta prou be. Algu en sap algo? OpinionS?

Roba
He anat al LIDL i m'he agafat un body blanc amb ancles marineres, un pack de dos malles, i un pack de dos bodies. Tot molt bonic i de cotó!!! :love: me agafat talla de 2 a 6 mesos, per tenir cosetes de talles mes petites....

Clases prepart
Ostres doncs quin rollo, si que van perduts!!!! No ho se, no sé que dir-te. Segons com, si les pots fer ara, fes-les i ja ho tindras fet. No ho sé. Vaya tela tenen....

Com esteu les altres, com va?? <:-<
Imatge

Imatge
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dt. març 14, 2017 1:23 pm

Hola maques,

Feia dies que no passava per aqui, pero es que no tinc masses novetats.

Benvinguda Ponsetia , et toca per Sant joan gairebe? quina data mes maca!
Triar el nom no sempre es facil, nosaltres tampoc en tenim, pero ara no em preocupa, encara tenim temps!

Tweety quina me* que encara et trobis malament! Espero que et donguin la baixa aviat, i sino insisteix, si no et trobes be no pots ser productiva, amb lo qual a la feina tampoc els hi anira gaire be.. Nose si has comentat quin tipus de feina fas, pero si vas marejada tot el dia no crec que a cap lloc aguantis be el dia sencer
No t'han donat cap medicacio per alleugerir els simptomes/malestar?

Redberry Com et trobes? vaya setmaneta... espero que et recuperis aviat, i descansa! Aprofita i que et mimin molt

Xinxeta quants dies sense llegir-te! com va tot?

Cristina_82 & capseta Moltes gracies per les indicacions i adreces de botigues per Girona, jo la veritat que no tinc ni idea, quan vaig a Girona es sempre per feina, i no tinc mai temps de ramblejar o mirar botigues.
Pero a veure si aquesta vegada tinc mes temps i aprofito!

Crunchi Quina sort que ja et donguin la baixa!! em fas una mica d'enveja jo nomes puc triar si vull la baixa 4 o 6 setmanes avans de la DPP,
Pero bueno, jo treballo asseguda tot el dia aixi que tampoc em puc queixar gaire :P

Roba pre-mama Jo intento passar com moltes de vosaltres amb compres minimes, em fa rabia haver de gastar en roba que despres no fare servir de nou, per sort la meva cunyada que va tenir un nen ara fara un any m'ha passat 3 texans i varios leggins de premama, de la part de dalt faig com diu la capseta camisa oversize o jersey ample.
Pero em dona la sensacio que el numero de combinacions de roba es limitat i que gairebe sempre vaig vestida igual, a vosaltres us passa el mateix?

Clases prepart Aqui no sén fan, a noser que vagis tu pel teu compte, pero exactament que feu?o que se suposoa q es fa?
A les clases de yoga, la profe sempre dedica 15-20minutes a 1 part del part (el divideix en 5) i a cada classe fem 1 part, tot va lligat amb la respiracio, com respirar abans d contraccions, durant, les contraccions d apretar, poses per apretar.. es una mica repetitiu pero alfinal tant de respirar algo m'ajudara, es aixo el que feu?
O m'estic perdent alguna info mega- important?

Fotos embaras Jo li demanare a una amiga fotografa que m'en faci una petita sessio, segons ella es millor alvoltant de la setmana30-32 pq estas "grossa"pero no estas apunt de rebentar i encara et sents guapa, a mi em fa por segons com si estic molt grossa, no em veure guapa a les fotos, m'imagino en plan ballenato

Carros Seguim sense carro, pero bueno, almenys ja tenim una mica clar quines coses hem de mirar, consoleu-me una mica, digue-me q no soc l'unica sense carro encara?

Cadiretes de cotxe Vaig estar mirant la normativa i en teoria apartir de l'estiu sempre haurien d anar a contramarxa, les vostres son aixi? apart de la capseta que te la Klippan, quines altres us heu mirat?
Capseta la teva vas dir que es pels grups 0.1.2.3? sembla cara, pero si es per tots els grups tampoc esta tan mal, no?

massatge perineal diuen que va be per evitar estrips durant el part, les que sou mamis ho vau fer amb l'anterior embaras? quan se suposa que podem comensar? No tinc ni idea, llegeixo info molt diferent: qualsevol moment es bo o que mes cap al final

Ecuador :p-) >.-<: :p-) >.-<: enhorabona a totes, ja hem passat l'ecuador!! cada cop queda menys!!
Amb lo lluny que estava tot fa uns mesos enrere!!

Espero no haver-me deixat res, pq ja us he fotut un bon rollo :P

Petonets a totes!
capseta

EntradaAutor: capseta » dt. març 14, 2017 5:25 pm

23+5

Hola noies!!!

RedBerry, que bé que estiguis millor del refredat!! A la fira no hi anirem, entre que es paga entrada i lo lluny que ens cau.... i no soc gaire amiga dels llocs massificats! Però em feia gràcia, eh? Vaig participar en un sorteig per les entrades per si sonava la flauta, però res. Si hi vas ja explicaras, però no ens facis massa enveja de les coses que us regalin, eh??? :-:)

Crunchi, no conec aquest carro, dels inglesina només he vist els models rotllo antics i ja la tinc com a marca carrinclona :-D vaig comprar el mateix pijama!! Jajajajajajajaja blanc amb ratlles marineres, el model de 0-2 mesos ja que el necessito pels primers dies. Et dic el mateix que la redberry, no ens vinguis a fer enveja dels regalitus de la fira de bebes i mamas, eh??? :-((

Robeta lidl, no anava a passar, però al final vaig anar al Lidl perquè com la crunchi va dir que hi havia roba marinera.... doncs necesitava just algo marinerito, i és que ens van regalar un gorro i manoples marineritos i clar, em faltava algo a conjunt o ja no li posaria el regal :content: llavors va caure un vestit d'estiu i dos packs de leggins, que no tenia res de pantaló pels primers mesos :ufs:

Dolly, quin rotllo que no et puguis agafar la baixa abans, ni que estiguis feta pols?? Jo comptant amb que estigui bé tinc calculat de demanar-la 6-7 setmanes abans, perquè vagi bé pel tema del meu substitut i les excursions i tal.
Si m'agafa ciàtica o algo està clar que quan la necessiti.
A les classes prepart no sé molt bé què expliquen, pel que tin entes nocions bàsiques de tenir cura del bebe, el part (respiracions, emputxar...) i a alguns llocs exercicis que van bé pels mals d'esquena. A alguns llocs tinc entes que fan coses de massatge infantil. Jo crec que a cada lloc fan el que li va bé a la llevadora.
Tranquilaaaa!!! Jo tampoc tinc carro encara!! Pero o em passaran el bugaboo o comprarem aquell que us vaig dir que ens van ensenyar en botiga, el baby jogger city mini 3. Passem de mirar més!!
La cadireta que hem agafat és un pack que són dos cadiretes amb una base isofix, una es 0+ i l'altra 1-2-3. Així en tindrem pels futurs germanets.... (que boja ja parlant en plural :-:) )
Sobre el massatge perineal, jo també tenia entès que a partir de la setmana 30i pico, pero el meu profe de ioga em va dir que quan abans millor i el ginecoleg va dir que ho veu bé, així que mira.... no estarà de més.
Sincerament: en vaig fer un dia i com que em va coincidir amb que vaig agafar fongs (de l'antibiotic) no vaig seguir i ho he abandonat. Tinc intencions de fer-ho una mica periodicament, però de moment m'he quedat en això, les intencions.

Roba premama, diumenge vaig anar a casa dels pares i m'he firat!! Entre camises amples de la meva mare, vestits d'estiu amples i algun top ample (de quan hi havia la moda aquesta) i algun jersei finet d'aquests sense botons.... estic ben surtida!!
Sort que ja tenia tops de tires i en vaig comprar dos de lactancia, aixi sempre amb el top de tires a sota i algo a sobre vaig de conya!
I avui una companya de feina m'ha passat uns leggins i un vestidet, tomaaaaa!!!! Encara no m'ho he emprovat... espero que em vagin bé.

EGO: no tinc cap novetat, segueixo caminant i sino com a mínim he pres la decisio d'estar més activa a casa, estava molt vaga en plan: si el cos em demana descans doncs descanso! I a veure..... ni cuinar, nif er coses de la llar, ni feina ni res!!! O dormia o estava estirada fent qualsevol tonteria.
Ara estic intentant posar-me les piles, no cal que estigui tot el temps sense parar, però tampoc el nivell al que havia arribat!
Això em fa sentir millor i espero que així el pes estigui sota control, perquè crec que m'havia engreixat força, com a mínim això deia la bàscula! Però jo tampoc em noto més gordi, de panxa sí (tothom m'ho diu).
Avui dues companyes m'han parlat suuuuper bé d'un centre de matronatació, el tinc una mica lluny (15 minuts en cotxe) però bueno, pinta tant bé.... que ara he mirat la web i no surt res, els he enviat un mail a veure si en fan o ja no. Ja veurem preus i si em val la pena. Us aniré explicant.

Espero que seguiu totes molt bé!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
floketa
Entrades: 25
Membre des de: dj. nov. 06, 2014 9:28 am
Ubicació: Pla de Lleida

EntradaAutor: floketa » dt. març 14, 2017 8:56 pm

Holaaaaaaa!
Com va tot, futures marones? Espero que genial :ok:

Jo he estat una setmana i pico bastant regular, amb una bona sinusitis. Sort que ja va venint el bon temps, i amb ell marxen els moquets.

Però estem molt contents. Vam estar a fer la eco de les 20 setmanes, i ens han dit que és un nen >.-<: No es que tinguéssim especial predilecció per nen o nena, però és bonic saber-ho, i començar a pensar noms.
També perquè ens han dit que tot va genial.
I per fi he sentit el bitxet moure's! No gaire, sembla que és tranquilet :r)
També em fa molta Il·lusió el fet de no estar pujant gaire de pes, vaig començar l'embaràs amb 83 quilos i ara vaig per 86,5. Amb el Toni em van quedar 13 quilos de més a sobre, i espero no pujar dels 90 en aquest embaràs. No es que estigui fent dieta ni res per l'estil, només menjant sa, res de fregits ni porqueries, i controlant-me per no fer excessos.

Comencem a pensar en com ho farem per dormir quan arribi el petitó. Ara mateix dorm el pare amb el Toni, i jo en una altra habitació (es va tornar hiper demandant per la nit i no dormia gens, quan vaig saber que estava embarassada ho vam provar i va be). I volem que el petit dormi amb mi i el gran continuï amb el pare, pero claro, quan marxi el pare a treballar què fem? Jo li dic al Toni pare que quan arribi el moment ja trobarem la resposta, que fer plans ara pot no servir per res...però ell ho ha de tenir tot ben planificat.
També ens comença a preocupar el tema cadireta del cotxe, ja que una altra a contra marxa no hi cap darrere del pare, que fa 1,90, i darrere meu ja en portem una... :-o00m

Vaja totxo que us he soltat... :love:
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dt. març 14, 2017 10:22 pm

Capseta ostreeeesss tenim el mateix bodyyyyy!!! Jajajjaja si, aquest blanc amb àncores, i també em vaig pillar el pack de leggins (un tot blau marí i l'altre és de ralles blaves) i el pack de bodies de m. Llarga i sense camals, q són de color blau cel, un és toy llis ii l'altre té l'estampat de barcos. :love: tot molt mono.
A mi tampoc m'agraden les massificacions, pero bueno, tot sigui per toquetejar carros. Si no potser tampoc hi aniriem eh? Ja t'explicarem si ha valgut la pena!!! De moment soc molt escèptica. Vam anar al Handmade Festival i no em va agradar gaire pel preu que té l'entrada.... en fi, ja us passarem el parte!!! :-D
Que bé el tema roba!!! Jo avui he trobat uns pantalons negres de goma aixi cagats, que també m'ha fet gracia pq son comodes (no estilotzen massa tb us ho dic), aixi que crec que els hi donaré bastant trote q començaments d'estiu. :-())
Dolly el que comentes de la roba doncs si, crec que estic 1 mica limitada pel que fa a outfits, però bueno, també penso que jo tampoc tinc massa vida social, aixi que no es nota massa si no canvio gaire de look (crec). Samarretes tinc mes varietat, pero pantalons menos. Pero bueno, serà algo passatger espero. I poder a l'estiu podem ampliar amb vestits amples, shorts amb goma....
Tranquila amb el tema carro i cadireta de cotxe, mica en mica ens ho anirem treient de sobre, ja veuràs!!!

Massatge perineal
No crec que el faci noies. No em ve gens de gust, no m'hi sento comode. I com he llegit que et pot anar be o no, que no és 100% segur que t'estalvii un desgarro o el que sigui, doncs passo. Potser mes endavant m'arrepenteixo d'haver triat aquest camí, pero mira....

Floketa enhorabona per aquest nen!! :cnen: Me n'alegro molt q tot estigués be!!! Ja teniu algun proposta de nom?? El que comentes de l'altre fill, que és molt petit?? Potser el podeu enviar a la seva habitació? No ho sé nena, que complicat. Segurament a mida que aneu veient anireu fent, si. :ok:

Ego: a la feina estic en una situació que em fa estar una mica desanimada. Resumint molt, han sorgit oportunitats de crèixer professionalment parlant, i jo al pillar-me la baixa no hi puc accedir. Sé que lo més important és el meu embaras, però em preocupa una mica haver perdut el tren en aquest aspecte. Espero que no i que les oportunitats tornin a passar. També m'estic posant nerviosa pq els d'oficines encara no m'han omplert uns papers que he de presentar a la mutua. O sigui que encara no ho tinc tot lligat, ho he d'acabar de lligar, i tinc unes ganes de que tot encaixi ja i estar a casa meva!!!! A la feina hi ha moltes estones que penso que ja no hi pinto res alla, el meu ritme ha baixat i vaig mes cansada, i això em fa voler retirar-me pq ja no ho disfruto. A mi la meva feina en general m'agrada, pero si puc fer tot el que solia fer. Ara em veig limitada i no em mola. En fi....
Poc a poc. :ok: :-o00m

Que tal les altres?
Imatge

Imatge
floketa
Entrades: 25
Membre des de: dj. nov. 06, 2014 9:28 am
Ubicació: Pla de Lleida

EntradaAutor: floketa » dt. març 14, 2017 10:29 pm

Havia escrit un post responent a tot el d'aquestos dies, i se m'ha borrat...tinc ganes de plorar!
Faré un popurrí ràpid pues... espero no deixar-me res.

crunchi i RedBerry no és que siguin menos segures, les cadiretes giratories, es que no han passat el plus test, però no sé si és perquè no les han presentat, o directament no les testen.

Tema botigues de roba premama: em doneu molta encendrà, aquí a Lleida no hi ha gens de varietat, només prenatal i hym, i una botiga que té mit mat mama però només d'outlet, i els dissabtes fins acabar existències.

crunchi quin ensurt lo de la tensió! Com et trobes?

capseta tema panxeta a mi ja fa dies que em diuen que se'm nota. El melic el tinc com sempre, cap endins.
Tema mal d'esquena, jo si porto uns dies que sembla que se'm vagi a enganxar el nervi ciatic, tinc por de que qualsevol dia se m'enganxi de tot, i acabar tot l'embaràs sense poder moure'm.
El germanet és petit, i encara no entén que vagi a tenir un germanet. Però portà un parell de dies que li ha donat per donar-me petons a la panxa, i fer-hi petarrufes, així que qui sap... i jo moro d'amor!

Tema dia del pare, fareu alguna cosa?

Ponsetia benvinguda! Ja haveu començat les classes prepart? Com va tot?

Tweety.12 jo tinc un nen de 15 mesos i no em noto més cansada aquest embaràs. Pot ser també perquè l'anterior vaig agafar de ple l'onada de calor de l'estiu, que fa dos anys va ser molt bèstia aquí a Lleida. T'han mirat que no tinguis anèmia, o alguna cosa pareguda?

Tema baixa, a mi se m'acaba el contracte el mes que ve, i la meva intenció és demanar l'atur, i després la baixa. A veure si em surt be la cosa...

Tema fotos embaràs, nosaltres no farem res específic d'embaràs, pel Toni vam fer un reportatge del primer any, que començava a l'embaràs, i per aquest que ve em sembla que farem el mateix.

dolly tema marques de cadiretes a contra marxa tens la klippan, axkid, römer concord be col algun model... pots mirar a alguna pàgina web d'alguna botiga especialitzada (per exemple mainada), o a la pàgina http://acontramarcha.com/, encara que no està gaire actualitzada.

Tema massatge perineal, jo penso fer-me'n, però no se com...

Espero no haver-me deixat res...

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::