✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

gener, febrer, març...
crunchi
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dc. abr. 05, 2017 9:32 pm

Noies quina sorpresa tants missatges!!!! Que beeeeeeeeee!!!!! >.-<: M'encanta, com més serem més coses ens aportarem, no? >.-<:

Veig que el cansament i sensació d'ofec al caminar ràpid és un punt en comú que tenim quasi bé totes. :-o00m Doncs res, paciencia i molta calma!!! És el que dieu, ens queda poc ja!!! Déu meu, que en res ens plantem a la setmana 30 i hem de fer-nos la bosseta per l'hospital per si acàs!!!!!! :camio:

Anna30
Ostres, tan gran és la panxa com pq la gent et faci aquests comentaris??? Bé, potser t'ha crescut molt rapid i potser ara et creixerà ja poc.... no ho sé, ahir a la meva classe de matro una de les noies em va semblar que tenia mes panxa que jo, i ella està de 4s menys que jo... i clar, jo pensant "jo crunchi, quina panxa mes petita que tens!". Pero més tard em va dir que era el seu 2n embaras i que al 1r va tenir bessonada. Ahhhhhh, ja ho vaig entendre tot. Amb aixo et vull dir que cada dona és un mon (obvi) i que tot ens afecta, tant si és per kg de mes o de menys. Jo a vegades em sento poca cosa, em veig la panxa petita si la comparo amb altres panxes de Instagram, tot i que per mi és gran clar, però és al comparar-me que em venen les inseguretats. En fi.... :-o00m

El cotxet aquest el britax Smile és cosí germà del meu cotxet, el Motion. >.-<:

Collit doncs no ho sé... jo volia una cuna d'aquestes que les poses al costat del llit, amb la barana que la pot baixar una mica. Però no ho sé, ens deixen un moisés i no sé si podrem esperar uns mesos amb el moisés posadet allà al costat del llit i au, o què. No sé què fer. Alguna idea?? Em compro directament la cuna i el moisés el deixo pel menjador....??? El moisés aquest Next 2 Me està molt bé però he llegit que dura res.... i al ser tan petits, jo em semblanque vull que tingui totes les baranes. Jo vull algo per tenir al meu costat pero que sigui independent.

Ja ens diras el nom, quina intriga Anna30!!!! :ok: :cnen:

Brufri
Anims amb la infecció, espero que els resultats surtin bé!!!! :ok:
Tema part, doncs ostres, en breus ens plantarem a la setmana 30!!! OMG quins nervis que m'entraran, aixo s'acosta!!!! VERTIGEN TOTAL que diu la PinkFlower!!!! A mi tb em passa que hi ha dies que encara no em crec que això vagi en serio.. després sento les patadetes i veig lo torpe que estic amb aquest flotador de panxa que tinc, i si si, estic embarassada :-D

Pink flower nenaaaa quant de teeeemps!!! Al no estar al grupet de wassap sé molt poc de vosaltres!!!! Me n'alegro de veure-us per aquiiii!!!
Prenc nota del que has dit del ioga... entenc que en el meu centre faran el mateix, suposo q no seré la 1a ni l'ultima embarassada que hi va...
Ja us aniré explicant com acança el tema matro!!! :ok:
Ostres veig que vas ben equipada!!!!! Jo el tema bolquers i toallitas ho deixo pel final pq és el que menys il.lusió em fa. Primer voldria mirar el tema arrullos, robeta per la cuna (tenir la cuna primer clar), la bossa pel carro, la cadireta pel cotxe i un llaaaarg etc. Pero tema bolquers vull els BioMoltex per recent nascut i pel primer mes, i després voldria mirar-me els bolquers de tela. Alguna s'ho està pensant??
M'apunto la web d bebitus per estar atenta a les ofertes :ok:
Anims amb lo de les glicemies!!! :ok:
Molt bona compra també la teva, la del Bugaboo Bee!!!! >.-<:
M'apunto tb anar al Primark a pels bodys i pijames....He anat al Kiabi i m'ha semblat car per lo que és, i al tacte, no m'ha agradat la qualitat. Per preu i per "qualitat" em quedo amb els bodys del alcampo noies!!!!
Tema maniga llarga o maniga curta, vaig llegir que al neixer al juliol, els primers dies amb maniga llarga però després curta.... corregiu-me si m'equivoco, pero entre l'arrullo i muselines, ja farem.

Capseta ah ja m'ho imaginava que deuria ser la boda aprop d'on viviu, pq sino...!!!!!! :-()-)

NOIES els de Petit Oh he vist al instagram que fan un 20% de descompte durant un parell de dies, per si us interessa!!!! No sé si agafar-me la polaina que busco que em combini amb la samarreta creuada que tinc de PetitOh.... amb el dte em surt a 9€, gastos envio apart....Déu ni do, uns pantalonets que portarà com a molt unes setmanes. Però ho voldria pq anés combinadet.... No sé què fer.... Ho agafo??? Aish kins problemes!!!! :-D
Imatge

Imatge
Pink_flower
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: Pink_flower » dc. abr. 05, 2017 11:28 pm

Crunchi nomes entro per dir que l'agafis!! :-D :-D pensa que el que et gastaras es el que t'estalvies amb els xollos tant guais que trobeu o-o:)

Per cert un altre tema: Contraccions! En teniu? Jo fa setmanes que noto aquestes de Braxton pero telita no fan mal pero molesten. Les noto cadadia unes 4/5 mínim. Sobretot quan carrego a la peque a coll o vol que em tiri pel terra a jugar amb ella :-o00m li comentare a la gine dilluns perque la veritat es que espanta una mica tenir cada dia...

Tema cotxet: jo tambe he agafat un sac niu en comptes de cuco perque pel que dura...i si es com la seva germana que semblava que el cotxet tenia punxes, anira mes portejant que al cotxet.

Tema collit: nosaltres amb la peque de 3a encara fem collit. No em pregunteu com ho farem amb la Ivet.... :-:) pero crec que dormirem tots 4 ben arreplegadets :content: Mai a la vida hagues pensat en fer collit i el meu marit menys encara pero mira no se....es tan practic, i ens agrada tant dormir junts :love: sobretot si fas LM que treus el pit i barra lliure :content:
RedBerry
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dj. abr. 06, 2017 9:44 am

Bon dia noies!!! :***: :***:

24s+2d
Quans missatges que be!!! >.-<:

Bueno primer fare el EGO i despres ja entrare a personalitzar que avui a la feina no se si donare per tot! :content:

Ahir vaig tenir la visita al gine i tot perfecte! :ok: Ens va dir que ja pesava 700gr :love: :love: , que esta creixent segons el que li toca i que tota la resta es veu ok. Li vaig preguntar per la vacuna de la tosferina, i em va dir que ell si o si me la recomanava, que ells no la poden passar perque només la suministren als CAPs, pero que em podria fer un informe com que me la suministrin. Sobre aixo ja vaig parlar amb la llevadora del cap, i em va dir que només feia falta que fos a partir de la setmana 28. Tambe em va dir que tenia que fer l'ossulivan, pero bueno com ho faig al cap tinc hora per la setmana que ve, esta dins de les dates que m'ha dit aixi que perfect tambe :ok:

Per fi ahir hem reservat hotel per setmana santa!! Al final ens ha costat mes car del que voliem, i mes lluny tambe pero les considero les ultimes vacances que tindrem en parella, aixi que... :camio: Anirem a Vielha, el que no se es quina roba em possare per que la roba d'hivern i l'anorac començava a anar mooolt apretat. :-o00m Soc mes de platja, pero no se per que em venia de gust poder fer passejades per la natura, respirar l'aire fresc del que no hi ha a barcelona, disfrutar dels menjans calsolans tipics de la muntanya :content:

Creec que aixo es tot, pero bueno ultimament tinc el cap fatal, em sento super torpe, m'oblido de tot <:-< <:-<

Ara peronalitzo : lasito :
dolly
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dj. abr. 06, 2017 1:46 pm

Hola maques!

Quan de moviment aquest ultims dies!

RedBerry, que be q la eco anes tant be! fa gracia oi quan et diuen el pes?
A mi em passa al contrari amb la robeta me l'enduria tota com la crunchi jejej, pero si creus que t'en regalaran o prefereixes esperar a mes endavant tampoc tenim pressa... pensa q fins al juliol tenim temps!
que guay a Vielha, disfruteu molt! segur q es una escapdeta especial, ja q son les ultimes q fareu nomes 2!

Pink_flower quant de temps!
Jo li vaig comentar a la llevadora q tambe tenia de tant en trant com la panxa dura, i que em feia mal, nose no he tingut mai contraccions pero em va dir q si podrien ser les de braxton, q era una mica aviat, pero q si nomes era una cosa puntual, podia ser causa d stress o simplement q el meu cos es va "entrenant" si et preocupa q siguin tan regulars li comentaria a la llevadora o al gine..

Anna30 A mi tambe em molesta q em diguin si la panxa es grossa o petita, pq es tan subjectiu.. pero en general ho trobo mal gust.
Jo li vaig dir l'altre dia a una noia de la feina (jo simpatica total) q si ,m'havia de dir algo d la panxa q em digues q era maca o rodona, res d si era gran o petita, pq em molesta i jo no ho puc controlar.
Si fos panxa cervecera, pues bueno, accepto el comentari, pero com q no ho controlem nosaltres doncs... sino son cumplidos q no em diguin res.

Brufri quan et diuen com ha surt la prova del suvre? esperem q tot vagi be!!

Capseta Si la llevadora no et soluciona lo de les cames inflades o la retencio de liquids, com q fas yoga li podries preguntar al profe.
Láltre dia ala classe d yoga una noia li va comentar ala profe i li va ensenyar uns exercicis pq els fes a casa quan es notes inflada, nose si seran gaire utils, pero per probar.
i sino, doncs a la farmacia potser et poden recomanar alguna cremeta..
Jo crec q amb yoga i piscina com fas, probablement et passa quan fa caloreta q se't inflen, menys mal q ens toca al juliol, pq sino a l'agost seria un suplici!
La baixa alfinal llavors la vols per mitjans de maig? bueno, un cop passat setmana santa se't fara curt.
A mi ja m'han dit q fins al 15 d juny res, aixi que.. ho portarem el millor que poguem.

Crunchi Q guay 2 cops per setmana matro! quina enveja.
Suposo q nedar (jo he anat 2 vegades per lliure a fer piscines) crec q amb la tecnica q tu et trobis mes comode, jo soc mes de brassa i croll, pero compta q si caminan ens cansem nedant atmbe, aixi q no forcis massa la maquina! amb tranquilitat!!
Sobre yoga, suposo q et poden adaptar els exercicis, proba i si no t'agrada doncs intenta fer una altre cosa.

Espero no haver-me deixat a ningu dels ultims missatges!

Tema compres Ara no recordo qui ho ha dit, pero ja heu comensat a comprat bolquers i tovalloetes? Jo crec q m'esperare, pero amb tenir 2-3 paquets de bolquers ja farem al principi, no? O les mamis repetidores creieu q em de tenir mes stock a casa?

Cadireta de cotxe seguim igual, pero bueno de moment com q tenim el maxicosi del grup 0 no em preocupa en exces. Com sempre si teniu una recomanacio de grup1-2-3 benvinguda sigui

Carro Habemus carrito! es un q segurament no es ven gaire per catalunya, es un Joolz Geo, era d oferta pq en breu treuran model nou o algo aixi, i de regal ens van donar la bossa de bolquers + sac de cadireta + el protector de pluja.
Barat no es, pero per lo que es estava molt rebaixat. I com q ala meva sogra semblava q li cremaven els diners a la ma, en serio jo crec q casi es compra 2 carros de l'emocio q portava.
Ens el portaran d'aqui un mes o aixi a casa, pq no tenia ganes de portar trastos a casa. sino, em veig al meu marit jugant amb el carro per casa jajaj

Vacunes + estreptococ Es veu que aixo no entra al protocol holandes, la vacuna he pensat q si vingues una ultima vegada a catalunya abans d parir (potser cap a finals de maigg vinc per feina) me la podria posar
I lo del estreptococ, nose fins a quin punt es necessari... en teniu mes info?

Noms porto varios dies dient-li Paula ala panxeta, i m'agrada prou, pero segons el meu marit Paula es nom de vaca...
Jo li he dit que nom de vaca seria Ramona o Tomassa, pero no hi ha manera.
Alfinal hem arribat a una especie d acord, a casa meva som de celebrar els sants, i al meu marit li fa molta gracia, pq aqui no hi ha costum, si s'adelanta i neix el dia del 16 es dira Carmen, si es retrasa si es el 24 Cristina i el 26 Anna, q son els dies del sants q toquen.
qualsevol altre dia de juliol sera Julia, excepte si es el dia 25 q es el meu aniversari i llavors puc triar el que vulgui, i encar no he decidit
Sona complicat, pero es que negociar a vegades es tan dificil!
Aixi en veritat tambe sera sorpresa per nosaltres, tot i q Juia sembla el mes probabilitats te!

Be noies, per avui crec que ja he escrit prou!

Petons a totes les panxetes!
Pink_flower

EntradaAutor: Pink_flower » dj. abr. 06, 2017 2:29 pm

Hola!!! 27+1

Dolly llavors no tindreu nom fins que neixi no? : lasito :
El tema estreptococ, pariras alla o aquí? Perque si alla no ho miren es perque no ho tenen en compte pel dia del part. aquí ho fan cap a la setmana 30 i molts i es un bastonet on s'agafa mostra vaginal i anal. Si surt positiu el dia del part t'enxufen antibiotic perque diuen q el bebe quan passa pel canal de part no es contagii. Pero pel que he llegit no hi ha gaire base científica d'aixo. A molts paisos ni es fa i es un rollazo que et tinguin enxufada amb antibiotic en comptes de deixar-te parir tranquila i lliure de cables. Igual que a segons quins hospitals quan trenques aigües i pasen mes de 12 hores tambe t'enxufen antibiotic i d'altres merdes.... :-((

Tema bolquers jo soc la boja dels bolquers i tovalloletes jajaja. Tinc talla 1 i talla 2 per comoditat perque de cop notes que tenen fugues i has de canviar de talla o tot surt disparat :-:) Pero l meva intencio es comprar un paquet de cada talla per anar fent despesa ara i despres anar una mica mes relaxats. Que comences a comprar i deu nido! I amb les tovalloletes vull provar algunes marques i com hi ha moltes ofertes a bebitus he agafat unes quantes. Pensa que tens un paquet al canviador, altre al bolso del cotxet, al menjador, al cotxe....i quan s'acaben i has de reposar tots es nota :content:

I com sempre ja no se que mes anava a dir. Ja torno mes sovint que sino despres em falta vida per llegir-vos :content:
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dj. abr. 06, 2017 3:30 pm

:content: hola!!!

Pinkflower :-D :-D jaaaaa tens raó!!!! Em passaré demà x la botiga segurament!!! M'he fixat que la samarreta llarga que tinc, es talla 0-3, aixi que no sé si li podré posar de recent nascut, pq veig que tenen talla NewBorn que es de 50cm. Ais deu meu, vaya mareig porto amb el tema roba recent nascut. Pq de talla 0 només tinc bodys, pero com cada fabricant és 1 món, doncs ho he comparat amb talles de 1 i no hi ha massa diferencia, aixi que em veig que roba petita no en tinc. Bueno, m'esperaré a que em diguin com vindrà de gran el nen, que és el que he llegit per internet que recomana la gent.... Es que tinc el dilema de que si li agafo uns pantalonets llargs (polaines) de talla 0-3 i al juliol li va gran... a l'agost no li posaré pq fa calor, no? Pero al setembre ja poder si... Pero potser els nadons a les nits d'estiu tenen fred.... ais nenes, quins dilemes tinc!!!! :-D Dema aviam si em passo pel Primark per veure robeta de bebes (que encara no mhi he passat per veure que tenen) i pel Petit Oh i m'ho acabo de mirar.... de totes maneres, a ppis de juliol tenim les rebaixes eh?
Jo no noto contraccions Pinkflower.... noto patades i a vegades em sembla que li noto el hipo. Pero no n'estic segura... pero a vegades noto mini copets continus i seguits, i crec que diuen que pot ser hipo. Vosaltres sabeu diferenciar patades del hipo??? Pero de contraccions res de res. Poder és aixo que dieu, que es noten en situació de stress i jo ara per ara no en tinc, no ho sé. : lasito :

Dolly ostreeees aixo és el que es feia antigament, es posava el nom del dia del sant!!!! I no teniu opcions de noms holandesos?? Aixi tambe tindrieu mes opcions d'escollir, mes varietat.... ;-))) Paula és maco també. Juraria que el 3 d'Agost és Sta. Lídia ;-))) Una idea mes jejeje tot i que no crec que arribis tan lluny, no? Que guay que tingueu ja el carro, una cosa menys!!!!! :ok:

Tema bolquers i tovalloletes
Nenes pero el tema tovalloletes no diuen que és millor per ús eventual, per si ets fora de casa? Que sino millor utilitzar espongeta??? Era la meva idea.... pero no ho sé.

Redberry me n'alegro que la eco anés be!!! Ja ens diras que tal el Osullivan la setmana seguent!!!! I aquestes vacances també pinten molt be!!! Jo aniria a capes, si aneu amb el cotxe que entenc que si, emporta't un abriguet prim ni que sigui per dur-lo obert, i tot de roba a capes.

Ego:visita llevadora-tos ferina
Doncs ja hi he anat, i tot be, m'ha dit que el OSullivan ha sortit be, els analisis també però que estic una mica baixa de ferro i m'ha receptat pastilles. FERO GRADUMET es diuen. A algu li sona?? M'ha trobat la pressió una mica baixa també, cosa que abans del embaras jo ja era propensa. Hem sentit el batec del cor del nen i diu que el tinc el bebe a la meva esquerra :love: i que bombeja fort i bé. M'ha medit la panxa, diu que estic del que toca (em tranquilitza saber que no tinc una panxa petita doncs). I m'ha pesat, i segons els seus calculs porto 5kg desde la primera visita, 7kg d'abans de quedar-me embarassada segons els meus calculs. Aixi que bé, tot bé! Ah, m'ha dit a a la propera viista em posarà la vacuna de la tos ferina si vull, que és opcional pero q ho recomanen, li he dit que si si.

Com aneu les altres?? :anec:
Imatge

Imatge
capseta
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dj. abr. 06, 2017 5:13 pm

27setmaneesssss!! Avui dia 6 queden 3 mesos per la meva DPP!! I entro al 3r trimestre >.-<:

Hola nenes!!

Quina ilusió que hi hagi més moviment de mamis per aquí >.-<: >.-<: >.-<:
Animem entre totes a les whatsaperes que no entren!!

Pink-flower
Que guai, oi que no deu haver tanta diferència amb que fem ioga normal i no per embarassades? Al final de a gent que conec que van a ioga de prenyis el que fan son coses del sol pelvic i exercicis que crec que farem a les classes lrepart, així que ja veus tu!
A la matronatació doncs vaig intentar escriure tota la primera sessio (com costa explicarse). I les altres han estat amb variacions de jocs i exercicis però molt bé, trobo que hi ha una mica de tot però sobrett exercisis per enfortir-nos, fer cohesió de grup, obrir pelvis, relaxació i exercicis de preparació per les contraccions (de trucs per tolerar-les millor i coses així).
Pica a la butxaca però hi vaig molt a gust.
Què és això del sac niu? Nosaltres hem agafat cadireta i un adaptador (coixins) perquè al principi no shi perdi a la cadireta (que ha d'anar totalment reclinada). Perquè també em plantejo portejar força, sobretot al principi.

Brufri
Quin rotllo l'estres a la feina! A la meva ara no ha estat una epoca excessivament estressant, i jo porto un embaras de tranquilitat pasmosa, però últimament tinc la sindrome del niu allà. Ho vull deixar tot molt lligat per abans de marxar.
Faré això de les cames elevades, el que no sé és què posar-hi ja que el matalas es de viscoelastica i clar, en teoria qualsevol cosa que hi posem el matalas s,hauria d,adaptar... ja buscarem alguna solucio.
Quin rotllo la infecció d'orina, jo ja porto 3 tandes d'antibiotics en l'embaras i es un rotllo!! Compte amb no agafar fongs de l'antibiotic, que a mi em va passar la ultima vegada :ufs:
Jo també estic molt ganuda!!! I em costa lo de fer petites menjes i sovint.
Que guai el pilates!! A part de sentirte en baixa forma, et sents bé quan hi vas? Més lleugera? Segur que et va molt bé, qualsevol cosa que fem i ens dediquem al nostre cos és en el nostre benefici :ok:

Anna30
Em passa com a tu amb l'ofec/cansament, que em sento culpable en plan: si ara estic així en 2 mesos com estaré?? Però tsssssssss, cada embaras es unic, estem com estem!!
A mi també em passa que al meu poble no hi fan res, he d'anar a 10 minuts de casa en cotxe a fer ioga i a 15 minuts a fer la matronatacio :ufs: :ufs: però el fet d'estar apuntada i tal em fa no deixar-ho i soc constant.
El tema de caminar doncs va com va... aquesta setmana ho he aparcat entre voler tancar temes de la feina i descansar a casa, en les vacNces ja caminarem força!!
I ara a les prepart, si dius que son a l'aigua ja fareu alguna coseta!! Que guai tenir aquesta opcio. Aqui son al cap i punto.
Sobre la panxa, una comlanya de matronatacio tambe la te enorme i totes les mares coincideixen en dirli que probablement li hagi crescut molt però se li pari ara (tot i que el nen continui creixent), i es que la té com les de 40 setmanes estant de 32!!!!
A mi les patades no em fan mal, però si que a vegades m'espanten perquè no les esperava i altres cops el que em causa molèstia és quan em clava el cul a les costelles, i sempre al mateix costat!
Encara teniu temps per acabar de comprar coses, 3 mesos donen per molt!!
Encara no teniu nooooooom!??? Vam decidir tant rapid que em sorpren!! Ja ens informaras quan vulguis i el tinguis, jejejeje.
Sobre el dormir, jo pensava tenir el moises pel menjador i així i a la nostra habitacio psoar un bressol normal en modo sidecar al meu costat, sense barrots a un costat, que sigui com una ampliació del nostre llit, perquè és petit (1,35) i cabem justos.

Crunchi
Doncs si, molt lluny no és el casament, i a més l'hospital del part el tenim a mitja hora o menys del lloc del casament, així que estic tranquila ler aquest tema també.
Al petit oh i tenen unes monades.... el primer conjunt que li vam comprar a la petita és d'allà i els trobo adorables.
Compte amb el ferro, que diuen que provoca estrenyiment, així que millor dit ojo amb l'estrenyiment.

RedBerry
Que bé que tot està correcte, i ja 700g!! Fa molta gracia quan ens diuen les mides i pes, tot i que jo ja no hi crec gens perquè la meva nena teoricament ve grossa, i ni el papa ni la mama erem grossos en neixer, no lliga gaire! Erem més aviat petits i jo esquifida.
Per vielha no et puc ajudar amb la roba, jo soc de por si acasos, i mes ara que no tot ens entra bé... així que fes el que puguis!! I potser algú et pot deixar una jaqueta d'abric grossa o de noi..?

Dolly
Si el profe de ioga m'ha dit algunes coses, però clar, no sempre ho puc fer i preferia que em recomanessin una crema.
I això espero, que tornant de setmana santa se'm faci curt! Perquè ja nestic fins els pebrotets! Jejeejejejeje
He buscat el teu cotxet a internet i es xulo! A mes veig que tens la opcio de si calgues en un futur afegirhi una cadireta per si hi ahgues germanets seguits. Sempre esta be saber que tens la opcio!
Sobre la vacuna, informat be de la data limit per posartela, hi ha unes setmanes en que es quan fa l'efecte desitjat sobre el bebe. Així podras fer lligar el viatge amb que no t passis de lo recomanable. Tenint la cosina ginecologa no tindras problema suposo.
Quina solucio tant imaginativa pel tema dels noms! Jejejeej, ja tinc curiositat per conèixer el desenllaç!

Bueno, avui ha sigut tarda de siesta, he berenat aviat i ara aniré a fer uns encàrrecs abans d'anar a matronatacio.
I demà feina, dinar, preparar maletes i deixar la casa recollida per marxar dissabte de matinada.... :ufs: suposo que un cop al poble on anem ja em podré connectar a estones, ja us explicaré què tal l'aventura de estar al cotxe 11 hores o més de viatge estant de 6 mesos :-o00m

Petoneeeeets!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dv. abr. 07, 2017 9:52 am

Capseta que béeeeee!! 3r Trim ja!!!! >.-<:

Diria que la pinkflower diu sac niu als capazos blandos.... al de Nikidom per exemple. Jo ho vaig entendre així almenys.

Capseta i quina talla vas agafar pel primer conjunt de PetitOh, NewBorn o talla 0-3??? Tinc uns dilemes...!!!!! ?-)
Anims amb el viatge en cotxe, que sigui lleu, i passa-ho molt bé aquestes vacances!!!! Desconecta al màxim de la feina almenys!!!

Ego doncs ahir a la classe de matro vam fer diferents estils de piscina amb churros i diferents accessoris (ara no em surten els noms nenes....la tabla, diferents manguitos....), en plan com quan jo era petita i feia piscina. Em va agrada molt. A part de que em va recordar a quan jo feia piscina de petita, em veia més àgiil que en l'anterior classe que és més d'exercisis. Més fàcil per mi, potser més cansat també, però em notava que feia mes força als braços i a les cames. Molt be. :ok: He quedat amb una noia que he conegut per anar juntes al gym a fer ioga, cinta per caminar... Guay!!!! >.-<:
Imatge

Imatge
Pink_flower

EntradaAutor: Pink_flower » dv. abr. 07, 2017 11:02 am

Bon dia mamis! 27+2

Capseta compte amb tantes hores de cotxe i pareu sovint que us heu de cuidar :-())
El sac niu es un sac tipus capazo amb reductor. El meu es aquest:
IMG_6127.PNG

M'heu fet enveja i ara anire a preguntar a un gum de Badalona que fan matronatacio i de preu crec que esta be. 1 dia a la setmana 12€ i 2 dies 18€ (mensuals) millor del que havia vist per Barcelona que superava els 80€ ?-)

Tema dormir no se si ja ho havia comentat pero...no se com ens ho farem. Veig que acabarem dormint tots al mateix llit. Mareta meva!! :-o00m

Bueno vaig a fer deures de la uni...que he d'aprofitar aquestes estones sense nens per estudiar. Aquest semestre m'esta costant la vida. I pensant que no se si arribare als examens...quina frustració pensar que potser perdo el semestre. Els examens son 10 i 17 de juny i la meva dpp 5/7 i ja amb mil contraccions que m'estan fent la guitza. :-o00m

Ens veiem :-()-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dv. abr. 07, 2017 11:34 am

Bon dia!!

Ahir em va ser imposible personalitzar :-o00m

crunchi Que be lo de la matronatacio, aixi tambe fas pinya amb altres futures marones, i lo del ioga si us han dit que ho podeu fer animat! suposo que amb dir-li al profesor que esteu amb panxu si hi ha alguna cosa que es milor que no ho feu us ho dira. Home es normal que cada dia et vegis una mica mes agil a la matronatacio, poc a poc. Quina sort amb lo del gat de pel curt. El nostre te el pel llarguisim, a l'hivern li creix molt, i desde primavera fins a super hivern va treient pels per tota reu. A l'estiu passa tanta calor que li tallem el cabell. A mi em fa mania que la rentadora tinc la sensacio que ens deixa pels. :-o00m El tema de fer plans que dius, crec que si per lo que sigui no podem anar, per x o per i, tenim una bona excusa, si no fem plans ara que som mes "lliures"

capseta Bueno, de la llevadora del CAP paciencia, creec que si saben que vas per mutua li dones igual, jo lo poc que hi vaig tinc aquesta sensacio... :-o00m Que valenta amb el casament de juliol! Per lo menys ho tens prop a casa, i si la familia et pot fer de taxi per si les moques millor que millor. Que be que hagis pogut avançar feina i deixar coses enllestides de cara a la baixa. Em queixo jo de que tinc que estar 4h al cotxe... molts anims amb el viatge tot sigui per estar de relax.

pink-flower Cada dia ens queda una micona menys i fa coseta! Esperem que les glicemies et surtin be, i no sigui res, ja ens diras com va la cosa. Tens rao, millor que surtin petits i sans i ja creixeran mes fora. Esta super be el carro que t'has agafat, els bugaboo valen una pasta que fa por i tot, quan tens que anar pujant escales amb el carro et tens que mirar molt aixo que dius que sigui lleuger. Ben fet amb les compres! Com ja ets mami ja saps que marques de tovalloletes i bolques t'agraden mes, si jo ho sapigues faria el mateix, pero no em vull llançar a omplir de stok i despres que no m'agradin.

Brufi Nosaltres també volem pintar l'habitació de blanc i a sobre els vinils. Encare no ens hem decantat per un concret, suposo que quan pintem i fiquem l'armari ja ho veurem mes clar. Ja veures que l'infeccio s'ha anat amb l'anitbiotic. No se com pots anar caminant 40 min, jo tinc la feina a 20 caminant i 5 amb cotxe i no m'ho penso, aixi que esta super be.

Ana30-1402 Tu com jo! Sense fer cap activitat :content: Estem igual arrosegan el cansament de cada dia de la feina. Que guay no que les clases prepart les feu a la pisicina? Que modern no? Esta clar que tenim que passar dels comentaris de la gent, opinan de tot i sense que ningu li pregunti. :-o00m Que guay tenir ja l'habitacio encarregada! Deus estar desitjar que la vinguin a montar.

Dolly Com tambe vaig agafar el maxi cosi, tambe mirava una cadireta 1-2-3, pero ho vaig decartar perque totes van a marxa, i no ens ho recomanaven gens, ja que quan traurem als babys del maxi cosi encara seran molt petits com per possar-los a marxa. El carro que heu agafat esta molt be, te molts accessoris inclosos :ok: :ok: Hi ha que aprofitar-se de la sogra sobre tot si el cremen els diners a la ma. Que divertit aixo dels noms que heu fet, a mi Julia concretament m'agrada molt.

Roba Continuo dient que no se que comprar, em sento com peix fora l'aigua, em fa pal no encertar amb la talla o amb la maniga curta o llarga, aixi que no compro res, per no pifiar-la. Despres la gent et diu que clar et tenen que regalar tanta roba que per que compraras. No mes se que em deixaran alguna coseta de primera posta i ja esta.

Cadireta/carro Veig que totes o gaire be totes ja tenim o triat aquest dos temes, es nota que cada dia queda menys per estar amb els nostres babys >.-<:

Activitats Em feu sentir malament, totes feu alguna cosa, ioga, pilates, matronatacio.... Vaig anar a caminar dos dies, pero quan arribo a casa en l'unic que penso es en el sofaaaaa zz:-)

Llistes Sabeu d'aguna pagina que tingui llister per els babys dels indispensables? Estic super perduda, i no tinc gaire temps. L'altre dia vaig veure una a la pagina de la lets family crec recordar pero em va semblar molt light.

Collit/moises/bressol Nosaltres en principi teniem idea de deixar-ho directament a la seva habitacio, que es a tocar de la nostra, pero ens deixen un moises suposo que al principi ens ho ficarem a la nostra habitacio, pero lo del collit no em fa.

Contraccions No en tinc, tenie el dubte pero no es com dieu, no s'em possa la panxa dura, nomes sento pressio per el baix ventre.

Estreptococ De aixo no tenia ni idea, la veritat. Tambe crec que es una murga anar amb tantes coses enxufades, suposo que mes endevant ens ho aniran explicant.

Clases prepart Despres de estar 2 dies trucant per telefon al CAP, me han dit que posaran un altre curs de preparacio al part per la tarda, encara no m'han dit quan comencen ni res, que em tenen que trucar. Hi ha esparança! >.-<:

Crec que no m'he deixat res :miko:
Que tingueu bon cap de setmana.
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dv. abr. 07, 2017 12:30 pm

Doncs nenes animeu-vos a fer alguna activitat!! A mi em feia moltissm pal, que jo m'apalanco molt a casa, però l'embaras ha sigut l'excusa per tornar a la piscina, i també em venia de gust fer algo, per no apalancar-me massa.... Pinkflower esta molt be els preus eh?? Jo m'havia mirat lo del Mamifit (ja sé que no és el mateix) i era 1 hora a la setmana el preu que pago ara d'abonada al gimnàs, que m'inclou matro, ioga, pilates, i moltes activitats. També fan piscna de mamis amb nadons. Tot és buscar i comparar preus i triar el que més ens convingui.
Sé que compaginar-ho amb la feina és dificil, que aneu mes cansades, però no és impossible, i ni que aigui 1 horeta a la setmana va bé, ni que sigui per relacionar-nos amb altres mamis. Aixi que de debó, us animo a que feu alguna cosa!!! Pero que si no us fa il.lusió, doncs res, tampoc us heu de sentir malament... cadascú fa el que pot. Un dia una amiga em deia que ella no va fer cap activitat per l'embaras, és una opció també, clar.

Ego reflexió Jo penso en que estic vivint una etapa nova a la meva vida, que no sé si tornarà a passar, i la penso aprofitar al maxim. I si ara em toca fer classes del que sigui per embarassades, doncs endavant. Aixo només passa 1 o 2 cops a la vida (o 3 per les trimamis!) pero nenes, anar al gym m'ha fet obrir els ulls.... la de gent gran que va a fer aquagym i activitats d'aquestes!!!!! Mare meva!!!! He flipat molt. Jo es que estava molt apalancada, ja us ho dic. No pot ser aixo, ser tan sedentaria, de casa a la feina... a vegades penso en la vida que he portat fins ara, i be, sé que no sempre es pot triar, pero reconec que no m'he esforçat en sortir de la rutina, la feina era l'excusa meva per no fer el que realment jo volia (fer piscina). I ara mira, tinc un altre ritme de vida, i tambe m'agrada. A aprofitar-ho!!! :oset:

Redberry jajaaja nooo si patata ho soc igual eh, pero em referia que dins de l'aigua, em sento mes àgil nedant, que no fent segons quins exercisis. No sé si a tu Capseta tb et passa.

Redberry el tema pèl de gat no t'hi amoïnis massa, és una murga però més del que fas no crec q puguis fer.... si la robeta té pèls, doncs té pèls. No sé, per molt que ho vulguis evitar o controlar.... és molt dificil fer net impecable i prou coses tindrem al cap com per pensar en els pèls, imagino jo. Millor acceptar-ho. És la meva opinió, eh?

I tema roba doncs tranquila, ja ho faràs quan et vingui de gust.... segur que te'n regalaran molta, i si tens la necessitat de comprar-ne, ja en comprareu.... jo és que crec que has de fer el que et vingui de gust (sempre que es pugui clar). Si et fa més il.lusió una altre cosa, doncs dedica-li el teu temps i ganes a allò que més gràcia et faci. No totes som iguals ni tenim els mateixos gustos ni les mateixes il.lusions. Jo aixo ho tinc molt assimilat :-D Algunes persones que els hi he comentat que no farem habitació pel bebé em miren com si jo fos un bitxo raro. Pero ja ho faré mes endavant quan realment em faci il.lusió, que tot arriba.
Imatge

Imatge
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dl. abr. 10, 2017 7:43 am

Bon dia panxulines boniques! :-())

Crunchi Tens rao que es una etapa que no se sap si la tornarem a passar. Hi ha que aprofitar-la al maxim. Pero crec que si abans no "teniem" temps per fer coses amb els babys encara menys. A mi m'agradaria fer activitats pero amb els horaris que tinc i la d'hores que treballo es imposible plantejar-so.
Per cert al final vas comprar al petit oh? T'has llançat a per el conjunt que et faltava?

El meu marit m'ha contagiat un refredat i estic dormint fatal amb els mocs i la tos. A sobre aquest finde crec que m'ha sortit mes panxa i no acabo d'estar agust de cap manera... paciencia. :-o00m A mes dema em toca l'ossulivan i m'esta fent un pal tenir que estar 1 hora al ambulatori.

Com aneu? :-())
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dl. abr. 10, 2017 10:16 am

Redberry anims amb l'Osullivan!! No t'enganyaré, fa mooooolt de pal, pero si vas una mica mentalitzada i t'emportes una revista o algo per entretenir-te (tot i q potser no tindràs ganes de mirar res), es fa una mica més amè. Si et pot acompanyar algu i aneu xerrant tambe et pot ajudar a passar l'estona. Pero be, que és un tràmit més que has de passar i, tot i fer bastant pal, pensa que un cop tinguis els resultats i aquests siguin bons, et quedes mes tranquila. És l'unic que em consola en aquestes proves a mi. T'envio molts anims!!! Ja ens explicaràs com t'ha anat...

Gym Siiii ja ho he pensat ja, el 1r mes depsres del part no hi podré anar. Després estant de baixa ja si. I al incorporar-me a la feina és quan ho veig més complicat, pero m'han dit que hi ha servei de guarderia al gimnas, aixi que qui sap, potser ho aprofito (potser no). Però mira, carpe diem :-D

Ego ahir vaig parlar amb la meva companya de feina que recentment ha tingut un bebé, i em va dir varies coses. Vam parlar del tema tràmits de papers, i em va dir que hi ha alguns que ja els puc fer, pero no em va dir quins.... i ahir m'ho vaig estar mirant a una web que esta molt be del gencat i el que començaré a fer és tenir fotocopies dels nostres DNI's i llibre de familia. Algu més s'ho ha mirat?
em va dir també que el tema de l'agrupació d'hores del permis de lactancia és de 15 dies si t'ho agrupes tot, i sino durant 9 mesos surts 1 hora abans, remunerada. He de valorar que em va mes be, pero vaja, 15 dies és RES. :ufs:
Em va dir que les 16 setmanes de maternitat no son ben be 4 mesos. Jo vivia en l'ignorancia i felicitat pensant q eren 4 mesos contant dies, i no, ho conten per setmanes. Amb lo que la data d'incorporació a la feina se m'avança. Jo pensava que seria després de Nadal i ja veig que no, que serà abans de Nadal (els dies mes forts en ventes, serà un shock tornar despres de quasi 9 mesos de baixa). Ja sé que ara no he de pensar en aixo, pero el cap sempre em va mes ràpid que les cames XD i ja hi penso. Pero tinc que fer un reset i deixar una mica aparcat aquest tema.... gaudir del dia a dia.
Vam parlar de la lactancia, dels panyals de tela, del porteig, de cunes... en fi, em va anar bé.

Vosaltres que tal, com esteu?
Imatge

Imatge
dolly
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dl. abr. 10, 2017 1:56 pm

Hola noies!

Capseta que tinguis bon viatge! espero que tantes hores de cotxe no se't faci pesat.
disfruta del bon temps, i descansa si pots!

Redberry Quina murga aixo del encostipat! millora't a veure si et trobes una mica millor abans del pont..
Sort amb l'Osullivan, ja ens explicaras que tal.
Aixo de la llista que preguntes, jo vaig mirar a Amazon, i a pinterest directament que hi han moltes de inspiracio... si tens temps fes-li una ullada, sino, potser aquets fil del SP et val:
http://socpetit.cat/forum/viewtopic.php ... &p=1839807
De totes maneres si et falta algo d la llista o tens d'alguna cosa mes o menys no crec que sigui greu, sgeur q ens apanyem!

Crunchi despres de la baixa no has pensat en agafar vacances? Jo es el que tinc pensat almenys 2-3 setmanes, aixi em donara la sensacio q estic mes temps amb la peque...
Jo tambe m'haig de mirar el tema lactancia, pq no se de ningu que se l'agafi compactada, em sembla q no es pot.. una caca aixo de compaginat babys i feina.

Pink_flower! sort amb 4 al llit, espero que almneys sigui grandet, i mes de cara al estiu sino passareu calor tots plegats!
Molta sort amb els exams! ets tota una super-woman, entre la peque, l'embaras i la uni, no veas!

Noms aixo que us vaig comentar dels sants, se que sona molt a iaiona, pero ens va fer gracia, i be, cal dir que coincideixen noms que ens agraden.. si toques Semproniana al dia 27 (per exemple), doncs no...
Crunchi, 3 d agost st Lidia, esperem que surti abans! Em dona la sensacio que el temps passa lent com per afegir-hi una setmana!
Tambe em vas dir de noms holandesos, el problema que hi trobo es q apart q no m'agraden gaire, serien dificils d pronunciar per la meva familia a Catalunya, el meu nom fora del SP es super catala i no te traduccio i em fa cosa quan la gent el pronuncia malament, hi ha gent que tant n'hi fa, pero a mi no m'agrada...
Com q aprt de Holanda, tambe tenim familia a irlanda, volem un nom que sigui pronunciable a tot arreu mes o menys igual, i tant Julia com Anna es pronuncien igual en catala i holandes, en castella per exemple la J es diferent, pero s'escriu igual.

collit
Doncs ni idea de que farem, ens deixen un moises per l'habitacio, tampoc se com de demandant sera la nena, suposo que depenen de aixo farem.
Per cert he vist online uns especie de "nido" que a vegades el posen coma reductor de llitet, o que el pots posar perq dormi amb tu al llit.. algu el te o te pensat fer-li servir?
Per si no m'he explicat be us deixo un exemple:
https://www.mininooks.com/es/nidos/344-nido-rosa.html

Tema bolquers i tovalloletes Jo tambe havia pensat en aixo que diu la crunchi de per casa netejar amb esponja i quan siguem fora tovalloleta. Pero suposo que tameb depen del que sigui mes comode.
Una amiga meva italiana hidrata la pell d la seva nena amb oli d oliva, enlloc de posar-li cremeta al cul, diu que va tant be.. pero nose
Us heu mirat ja cremetes i tal, jo crec qu aixo si es una cosa q la gent regala prou, inclus mes q no pas robeta, no?

Be noies, que tingueu bona setmana, disfruteu el pont/vacances les que en tingueu!!

Petons a totes!
Pink_flower

EntradaAutor: Pink_flower » dl. abr. 10, 2017 2:20 pm

Hola!!
Aquesta tarda eco quins nervissss :p-)

Dolly el niu aquest que dius jo no ho he provat pero m'han dit que es una pena perque dura mooolt poc.
De cremes tenim molt clar que farem servir weleda que porta oli de caléndula i va ser una meravella pel culet.

Aixo d'esponja a casa tambe ho farem pero per treure "lo gordo" agafem tovalloletes que sino :-:)

Despres us explico que tal la eco que veig que hi tenim unes quantes pel whatsapp que tambe toquen aquesta setmana. :-()-)
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dl. abr. 10, 2017 3:02 pm

Dolly si si, faré el mes de vacances després de les 16 setmanes de baixa x maternitat, pero tot i aixi, em tocarà tornar a la feina després de la Purissima, aprox. A no ser que el part se m'atrassi una setmana o mes, pero vaja, que no arribaré despres de Nadal ni de conya.
Suposo que poca gent s'agafa la baixa per lactancia acumulada pq si son nomes 15 dies... ja veua tu, quin trunyo comparat amb sortir una hora abans durant 9 mesos.... Jo no sé què faré eh, pero em sembla que per ara, prefereixo lo de sortir 1hora abans. No ho sé, ja veurem.
El ťema dels noms si, és complicat. Jo ho deia per si hi havia algun nom que aquí no tinguessim, que fos facil de pronunciar, i aixi tindrieu mes opcions/mes possibilitats/més oferta de noms. De totes maneres Anna o Julia son ben macos, eh? :ok:
He vist aixo del nido si. L'altre dia ho estava mirant pero entre que val diners i que no sé si després em serà un trasto (vivim en una casa petita), no m'he decidit... pero ho trobo monissim, si!!
Jo no m'he mirat cremetes, pq tinc entès que si el nen no té el cul irritat no et cal posar-li res... aixi que m'esperaré a que quan aixo passi ja li compraré. I la crema hidratant de cos tinc clarissim quina vull, la de Lush. I tema colonies i gels segur que te'n regalaran molts si!!! Per aixo, q és una cosa que jo deixaré pel final (em compraré un gel i una crema hidratant i ja). Tampoc soc massa fan de posar colonies als crios, pero bueno, segur que algu em regala la tipica Nenuco de turno. El tema oli d'oliva em sembla bona opció eh, va molt be per la pell!

Pinkflower que vagi molt be la eco!!!! Ja ens diras ktal!!!! :content:

Redberry que se m'havia passat dir-te que em sembla que tan a la web de Amazon com a Bebitus pots fer-te llistes!!! Juraria que es un tema que va parlar la Capseta unes pagines mes enrera :ok:
Imatge

Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dl. abr. 10, 2017 11:19 pm

Bona nit marones!!

La connexió a Internet aquí es horrible i em costa seguir-vos. Avui he aprofitat a llegir-vos alguna estona i ara a veure si aconsegueixo contestar...

Capazo blando- i no fa calor per l'estiu? Bé, és que no hi entenc gaire... nosaltres el que hem comprat és això:
Imatge
I farem una mica de cotxet i porteig amb foulard de bambú.

Talla petit oh- no sé quina era, vam demanar per recent nascut i punto, suposo que es la mes petita. De totes maneres avui a una botiga de roba infantil (no recordo quina) he estat mirant la roba de talla 0 i la he trobat enana!! Jo les cosetes que tinc per quan sigui recent nascuda són més grans que allò que he vist avui, i espero que res li vagi petit, que ha de fer molta ràbia que no ho pugui ni estrenar.

Crunchi- mica en mica et veuras mes agil a la piscina, ja veuras!! I que guai poder quedar amb una altra noia. Nosaltres també anem una mica pato mareado amb alguns exercicis, i és que quan fem jocs o així i hem de correr i no nedar el terra rellisca i anem com podem, jejeje.
Sobre la ego-reflexio, em fa molta ilusio que et sentis així, ja que et vaig insistir molt a que busquessis alguna classe per fer cosetes de embarassades. Jot ambe em sento que es un moment que viurem molt poques vegades a la vida i em ve de gust dedicar-me temps fent activitats, així com hi ha qui dedica temps a llegir sobre maternitat, escriure poesies, fer labores pel bebe o el que sigui....

Pink-flower, quan és quee t fan la corva llarga? I quan tindras resultats? Esperem que surti tot be.....

Contraccions, encara no n'he tingut cap. Un dia vaig tenir retortijons (amb la consequent diarrea) i sí que van ser com contraccions més que els retortijons que havia tingut sense embaras, pero nomes va ser un cop, i no eren contraccions com a tal, pero no veieu el mal que feien!!!
En el seu moment el ginecoleg em va dir que podia ser normal tenir algunes contraccions mentre no anessin associades a altres simptomes, i em va receptar una cosa; pero no ho vaig necessitar.

RedBerry quin rotllo el refredat!! Aquests dies tots anem caient com mosques, amb aquests canvia bruscos de temperatura, que ja no sabem ni què posar-nos!! Consells? Molta aigua, infusions de tomillo o de gingebre (pero no a la tarda-nit, que treu la son) i mel i llimona. I anar vestida com una ceba i que et puguis anar posant i treient capes quan convingui, pero res de passar fred o calor.

Permis maternitat-lactancia-vacances: fa un temps ja us vaig explicar el que jo pensava fer: permis de 16 setmanes+recuperacio vacances mes agost+lactancia compactada, i que potser potser arribo a poder tornar al gener. Fins que no pareixi no podré demanar al departament que em calculin fins quan podré ser a casa... i depenent del que em diguin potser després demanaria uns dies d'excedència per acabar el primer trimestre sense anar a treballar, però això ja ho veurem.
De vacances quants dies teniu pendents? I de lactancia només 15 dies? Els mestres en tenim 24 (en el meu cas al agafar també lo de l'agost crec que ten treuen algun) i quasi tothom ho agafa, ja que organitzativament la hora diaria és un percal i no compensa. Peeero és que nosaltres tenim la hora diaria fins que el bebé cumpleix l'any, per això suposo que son més dies.
Ara no val la pena que ens angoixem per això.... jo de fet no sé la meva situació laboral del curs vinent, fins al maig no podré començar a intuir-ho i valorar opcions i al juliol sabré segur el que m'espera (tant de situacio laboral com de la baixa, clar).
És un sinvivir no saber les coses amb antelació, però com que no podem fer-hi res doncs tampoc cal estressar-se.

Papeleos bebé- jo he comnçat fa poc a mirar les coses que hauré de fer tant generals com de la feina (baixa, permís, ajuda mare treballadora, etc...).
Crunchi tens el link de la web de la generalitat on dius que ho explica? No ho he teobat i segur que m'anirà bé, i tot el que poguem fer amb antelació serà benvingut.

Dolly- amb això dels noms i de com sonen al pronunciar-ho d'una manera o altra a mi també m'ha passat en moments de la meva vida amb el meu nom (que sona diferent en català i en castellà), al final el que em molesta és quan la gent ho pronuncia de forma que no li surti natural, ja sigui més castellà o més català (que hi ha les diferències de la e/a neutra i tot això).
Amb el nom de la meva nena varies persones han creat debat sobre si la e ha de ser oberta o tancada o si la a ha de sonar més oberta o neutra o nosequè, i Des del principi vaig dir que cadascú ho pronuncii com li surti, que al final és el que passarà, jo ni m'ho havia plantejat!! I de fet jo depenent amb qui parli em surt amb un accent més català o castellà.
Quin rotllo he fotut... espero que se m'hagi entes bé el que volia dir.

Cremes culet- jo tambe havia sentit que si tenen el culet bé no cal posar-los res. Tinc un parell de mostres de canastillas però espero que no necessitem res, això voldrà dir que no té problemes a la pell.

Modo EGO: doncs res, el viatge molt bé, al final no van ser tantes hores com pensavem! Vam sortir a les 8,15 del matí i vam arribar cap a les 7 de la tarda (compteu paradetes per fer pipis/estirar cames, dinar, menjar algo a mig matí/mitja tarda...). Així que prou bé! A més jo vaig fer la primera tirada de 4 hores i mitja (amb una parada al mig) i ja se'm van començar a inflar una mica els peus, l jo em notava les vambes una mica justes... així que el capseto va agafar el cotxe i de seguida ja vam anar a dinar, després de dinar deia que estava bé i tot i que em vaig oferir varies vegades per canviar no va fer falta perquè entre parades i tal deia que anava bé.
Així que vaig poder seure al cotxe canviant una mica de postura (normal, asseguda Amb cames creuades, amb les cames dstirades sobre el "salpicadero" amb un coixí...).
Vam arribar cansadissims però millor del que esperava!!
Diumenge va ser de descans però em va tocar molt el sol i malgrat la crema solar de maxima proteccio al tornar a casa em vaig veure zones de la cara enfosquides, com li les meves pigues (les que ja tinc, soc molt blanqueta) haguessin aparegut de cop però amb més pigmentació al front i nas. Auina paranoia em va donar!! I nomes vam estar un parell d'hores al sol!!!
Així que avui que anavem a un centre comercial gegant que hi ha a la vora he comprat un barret rotllo pamela que em tapi bé i crema antitaques. De ttoes manerss avui em veia la pell normal, però tota protecció i prevenció és poca!!
I... avui sí que hem acabat rebentats! Hem estat 8 hores al centre comercial!! Ens hem patejat quasi totes les botigues, quina matada!!!
Moviments nena: fins ara, com q en la visita de les 24 setmanes em va dir que tenia la nena cap envall (pero no ben colocada del tot) sempre que em clavaba algo a la costella dreta imaginava que era el culet (ja que el tenia allà posat a la eco). Doncs ara ja no sé pas com està posada.... perquè ahir a la nit la tenia transversal! Va ser moooolt xungui notar-la tant clarament cap els costats. I ara mateix per exemple deu estar tota cap a la dreta perquè tinc la panxa torta, jaaja. M'agradaria plder saber exactament com coi està posada, és una incertesa això!! Sort que tinc ginecòleg la setmana que ve!!

Bé, suposo que seguiré uns dies més una mica desconnectada d'aquí, que el tema de la conneció no vegis... és el que té estar en un poblet força aïllat!!

Petonets!!
Pink_flower

EntradaAutor: Pink_flower » dl. abr. 10, 2017 11:36 pm

Bona nit!

Paso parte eco 28 s. Tot molt be ja pesa 1,138kg i 34cm peeeeeero....esta de natges. M'ha caigut una jerra d'aigua freda, m'he quedat ?-) no vull un altre cesarea! :ufs: Ja se que encara hi ha temps pero el fantasma de la cesarea acecha...i no mola. Esperem que la propera eco estigui ben colocada.

Al final al whatsapp m'heu fet enveja i he agafat per la setmana que ve una eco 5d! >.-<:

Tema lactancia jo tinc amb compactacio 23 dies i sembla que son pocs pero...fins i tot rascar un dia mes amb el teu bebe petito s'agraeix infinit! Jo entre baixa (16s) + 23 dies vacances + 23 dies lactancia no he calculat...pero segurament agafare algun mes d'excedencia per fer una lactancia minimament digna sense anar munyint-me pels cantons :content:

Capseta a gaudir molt pel poble i aprofita per descansar. Per cert quin fular has mirat? Algun concret? Jo tinc un lio amb el mix porteig+estiu. Amb la petita anava amb la motxilla boba pero clar...ja era mes grandeta i era diferent pero ara tan petita fara una bona torrada...

Anem parlant! :-()-)
capseta

EntradaAutor: capseta » dt. abr. 11, 2017 8:28 am

Pink-flower, vaig estar mirant moltss webs de porteig investigant el tema de porteig estiu en recent nascuts i el millor era mocador de cotó no elàstic o de bambú. El bambú és algo millor ja que nomabsorveix la calor.
N'he mirat en general a amazon, però no he trobat cap marca que en especial digui "recomano aquesta".
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

EntradaAutor: xinxa » dt. abr. 11, 2017 8:53 am

Bon dia noies!!!

Fa moltíssims dies que no passo per aquí! El whatsapp és més còmode i ràpid, però reconec que també m'agrada llegir el dia a dia a través del fòrum! Heu parlat de mil coses, així que comentaré una mica en general els darrers temes, ok?

Portanadons. A mi també m'agradaria buscar algun fulard que ens anés bé a l'estiu, sobretot pq amb l'altre petit, com més lliures tingui les mans millor! Crec que aniré a algun d'aquests tallers que fan i que m'assessorin.

Baixa. Aprofiteu tots els dies que pugueu de baixa, no en deixeu passar ni un! Jo hauré de tornar a treballar a les 6 setmanes, i us asseguro que només de pensar-hi m'entra una mena d'ansietat que ufffff, és horrible. Hem de començar a pensar com ens organitzarem.

Cremes. En el primer vaig fer servir la mustela, però al cap de poc va tenir un brot de pell atòpica i la vam haver de deixar. Conseqüència, encara tinc algun pot de mustela per estrenar. Per aquest compraré la Wedela, això si, només un pot, que si també tingués pell atòpica no cal que en faci col·lecció a casa. Sobre la crema del culet, jo penso que la necesitareu si o si, ja que els bebes acostumen a fer les caques molt àcides, i llavors se'ls enceta. La que teniem ens anava molt bé, ara no recordo el nom, si us interessa us ho busco a casa.

Tràmits naixement. Hi ha una web que si que ho explica tot. I a més s'ha de fer tot en un ordre concret, pq necessites papers d'un lloc a l'altre. Si no recordo malament, primer registre civil (llibre familia), ajuntament, baixa i cap. Us recomano que ja els feu el dni, doncs el necessiten si els voleu obrir un compte corrent, si voleu el dni, heu de dir-ho en el registre civil, ja que et donen un paper per fer el dni, sino, quan el vulgueu fer, haureu de tornar al registre a demanar aquest paper.

Contraccions. Ja vaig dir pel whatsapp que jo si que en tinc, però la gine ja va dir-me que tenint un petit de 3 anys per casa és força habitual que en tinguem abans. Així que anem passant dies!

PetitOh. Jo també em vaig firar! He d'anar a la botiga a recollir-ho. Vam agafar talla 0-3 i no la NB, perque la NB diu que són 50 cm, i el primer va néixer amb casi 52, així que vaig pensar que potser no li cabria, ja que aquest, per ara, vé llarg. Ara tinc ganes de comprar-li robeta d'estiu, però vaig mirant les webs de botigues i no en veig gaire. Heu comprat molt ja?

Collit. Nosaltres, a dia d'avui, la majoria de dies dormim 3 al llit, i a sobre, el petit dorm acurrucat sobre meu, així que quan neixi el segon no tinc ni idea de com ho farem!!! Fins i tot he pensat en posar un altre llit, però com que dorm enganxat a mi, no crec que solucionem gran cosa. Tindrem el moisès i a veure si el petit hi vol dormir!

Activitats. M'alegro que estigueu totes tant actives! Aquí no he trobat cap lloc que facin matronatació, com a molt aquagym, però res especial per embarassades. El meu propòsit és fer els exercicis amb la pilota, però m'he de proposar llevar-me abans cada matí per fer-los, perque us asseguro que no sé d'on treure el temps!

En fi noies, he de posar-me a treballar. Em sap greu no haver personalitzat a cadascuna, però almenys m'he posat una mica al dia!!! Fins aviat!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::