✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
29+2
Bon dia!!!
Avui entrada matinera, i és que ahir vaig anar a dormir a les 7 de la tarda!!!! Vam celebrar coses de Sant Jordi a l'escola i vaig haver-me de quedar tot el matí amb un grup xerraire i mogudet de P5 que tenen la mestra de baixa i encara sense substituta.
Total, que vaig acabar baldada!!!!!! Sort que no treballava a la tarda, però vam haver de dur el cotxe al taller a fer revisió i ja vam perdre mitja tarda en això.
RedBerry, mmmmm!! Sïndria!!! Prefereixo el meló però també m'agrada molt, seran els nostres aliats en el post part!!! Que haurem d'estar ben hidratades i alimentar-nos saludable.
Crunchi, jo potser també hauria cancelat la sortida, si no estas acostumada a caminar tant, aquests dies que tant fa calor i un sol espatarrant com un vent fred i fort (o les dues coses alhora) i a sobre que la nostra capacitat respiratoria està minvada.... i algú ha dit que és una excursió una mica forta. Ja tindreu temps per fer-la amb el Nil a la motxilleta!!
Dolly, també he vist aquestes camises de les que parleu (de quan erem petits el capseto i jo), i no sé si seran millor o pitjors que la roba que s'estila ara, però jo passo de fer-les servir. Trobo que la roba de quan erem petits està molt encartronada en general i em fa cosa.
Qui rotllo lo de l'osullivan.... ahh! I no et van fer la llarga, en la llarga et fan prendre 3 pots molt concentrats i et treuen sang 4 cops. El aue no entenc es que et fessin esperar més d'una hora..... el barem ja no pot ser igual que quan esperes 1 hora.
EGO:
Tinc moltes ganes de tenir ja la baixa. A la feina em sento bé (generalment) amb energia i que puc fer relativament bé la meva feina, però clar que hi ha moments en que pateixo per la panxa (aglomeracions de nens, conflictes, si he de fer gaires esforços físics amb alguns petits) que tot i que una es cotnrola acaba agafant males postures i sobre carregant-se.
El problema ve després, que vaig molt cansada i no puc fer res de la casa, ni anar a caminar, ni.............
I ho acabo fent perquè no hi ha més i el capseto ara té molta feina i vull que la faci per quan arribi la nena, que no podrà fer tant (a més ara no paren de sortir feines urgents), però em sento que no estic podent gaudir de l'embaras tant com voldria!
Per setmana santa notava moooolt la nena, els moviments des de fora, li feia videos a la panxa.... i ara ni me n'adono
Així que (això crec que us ho vaig dir), ja li vaig comentar al ginecòleg la meva por amb la de capçelera i em va dir que quan tingues hora amb ella que passes primer per la seva consulta que em faria un informe, que als metges els costa donar baixa però a una embarassada Amb informe del ginecoleg amb perill de part prematur o lo que sigui no solen jugar-se-la.
I ja he demanat hora a la metgessa de capçalera per d'aquí 3 setmanes, estaré de 7 mesos.
També he demanat hora per la vacuna de la tosferina, al final després de llegir molts informes i articles a favor i en contra no acabem de veure realment res totalment decisiu per veure si sí o si no. Som conscients que una vacuna en un embaràs té més riscos que en un nadó, nen o una persona adulta, i que la tosferina per molt que ens la venguin com a mortal no és per taaaant.
Però hem fet un treball de imaginar-nos com ens sentirem amb la nena si no vacunem i ens hem vist paranoics i prohibint el pas a l'hospital/casa a qualsevol persona amb tos. I voldré ser prudent (i que el meu entorn ho sigui) però no estar paranoica!
Sobre els dubtes amb la robeta a l'hospital i primeres setmanes, ho consultaré dimarts a prepart i us diré algo. Espero recordar-ho!!
I també dir-vos que estic buscant per google maneres de treure taques de llet de la roba (intento trobar trucs per taques antigues) i us poso aquí el que estic trobant, per si li és útil a algú:
- deixar-ho en remull un dia amb kalia vanish. Després rentar a rentadora.
- posar-li esprai quitamanchas enzimatico del mercadona abans de posar a la rentadora.
- frotar amb vinagre blanc.
- humitejar la roba i frotar amb bicarbonat.
Per les taques grogues antigues:
- amb aigua oxigenada i normal (barreja), frotar amb un drapst sobre la taca fins veure que va mrxant. Després rentar a rentadora.
- posar suc de llimona sobre la taca, després una capa gruixuda de sal. Deixar actuar hores, treure la sal i rentar a rentadora.
I sobretot sempre recomanen assecar al sol, que es un bon blanquejador (però clar... els colorins es descoloreixen).
Bueno, espero que tingueu molt bon cap de setmana! Nosaltres avui per casa i demà tot el dia fora a celebrar Sant Jordi.
Petons!

Bon dia!!!
Avui entrada matinera, i és que ahir vaig anar a dormir a les 7 de la tarda!!!! Vam celebrar coses de Sant Jordi a l'escola i vaig haver-me de quedar tot el matí amb un grup xerraire i mogudet de P5 que tenen la mestra de baixa i encara sense substituta.
Total, que vaig acabar baldada!!!!!! Sort que no treballava a la tarda, però vam haver de dur el cotxe al taller a fer revisió i ja vam perdre mitja tarda en això.
RedBerry, mmmmm!! Sïndria!!! Prefereixo el meló però també m'agrada molt, seran els nostres aliats en el post part!!! Que haurem d'estar ben hidratades i alimentar-nos saludable.
Crunchi, jo potser també hauria cancelat la sortida, si no estas acostumada a caminar tant, aquests dies que tant fa calor i un sol espatarrant com un vent fred i fort (o les dues coses alhora) i a sobre que la nostra capacitat respiratoria està minvada.... i algú ha dit que és una excursió una mica forta. Ja tindreu temps per fer-la amb el Nil a la motxilleta!!
Dolly, també he vist aquestes camises de les que parleu (de quan erem petits el capseto i jo), i no sé si seran millor o pitjors que la roba que s'estila ara, però jo passo de fer-les servir. Trobo que la roba de quan erem petits està molt encartronada en general i em fa cosa.
Qui rotllo lo de l'osullivan.... ahh! I no et van fer la llarga, en la llarga et fan prendre 3 pots molt concentrats i et treuen sang 4 cops. El aue no entenc es que et fessin esperar més d'una hora..... el barem ja no pot ser igual que quan esperes 1 hora.
EGO:
Tinc moltes ganes de tenir ja la baixa. A la feina em sento bé (generalment) amb energia i que puc fer relativament bé la meva feina, però clar que hi ha moments en que pateixo per la panxa (aglomeracions de nens, conflictes, si he de fer gaires esforços físics amb alguns petits) que tot i que una es cotnrola acaba agafant males postures i sobre carregant-se.
El problema ve després, que vaig molt cansada i no puc fer res de la casa, ni anar a caminar, ni.............
I ho acabo fent perquè no hi ha més i el capseto ara té molta feina i vull que la faci per quan arribi la nena, que no podrà fer tant (a més ara no paren de sortir feines urgents), però em sento que no estic podent gaudir de l'embaras tant com voldria!
Per setmana santa notava moooolt la nena, els moviments des de fora, li feia videos a la panxa.... i ara ni me n'adono
Així que (això crec que us ho vaig dir), ja li vaig comentar al ginecòleg la meva por amb la de capçelera i em va dir que quan tingues hora amb ella que passes primer per la seva consulta que em faria un informe, que als metges els costa donar baixa però a una embarassada Amb informe del ginecoleg amb perill de part prematur o lo que sigui no solen jugar-se-la.
I ja he demanat hora a la metgessa de capçalera per d'aquí 3 setmanes, estaré de 7 mesos.
També he demanat hora per la vacuna de la tosferina, al final després de llegir molts informes i articles a favor i en contra no acabem de veure realment res totalment decisiu per veure si sí o si no. Som conscients que una vacuna en un embaràs té més riscos que en un nadó, nen o una persona adulta, i que la tosferina per molt que ens la venguin com a mortal no és per taaaant.
Però hem fet un treball de imaginar-nos com ens sentirem amb la nena si no vacunem i ens hem vist paranoics i prohibint el pas a l'hospital/casa a qualsevol persona amb tos. I voldré ser prudent (i que el meu entorn ho sigui) però no estar paranoica!
Sobre els dubtes amb la robeta a l'hospital i primeres setmanes, ho consultaré dimarts a prepart i us diré algo. Espero recordar-ho!!
I també dir-vos que estic buscant per google maneres de treure taques de llet de la roba (intento trobar trucs per taques antigues) i us poso aquí el que estic trobant, per si li és útil a algú:
- deixar-ho en remull un dia amb kalia vanish. Després rentar a rentadora.
- posar-li esprai quitamanchas enzimatico del mercadona abans de posar a la rentadora.
- frotar amb vinagre blanc.
- humitejar la roba i frotar amb bicarbonat.
Per les taques grogues antigues:
- amb aigua oxigenada i normal (barreja), frotar amb un drapst sobre la taca fins veure que va mrxant. Després rentar a rentadora.
- posar suc de llimona sobre la taca, després una capa gruixuda de sal. Deixar actuar hores, treure la sal i rentar a rentadora.
I sobretot sempre recomanen assecar al sol, que es un bon blanquejador (però clar... els colorins es descoloreixen).
Bueno, espero que tingueu molt bon cap de setmana! Nosaltres avui per casa i demà tot el dia fora a celebrar Sant Jordi.
Petons!

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Nenes que tal sant Jordi???
espero que be!!!
Capseta clar, que et faci un informe el gine pq el de capçalera t-ho posi facil. Pero nena, tu ja deus estar ara de7 mesos no???? Jo segons la llevadora cumpleixo setmanes els dilluns (per eco crec que cumpleixo els dijous), i dema ja faria les 28 setmanes, i he vist per internet que 28 s ja son 7 mesos.... i tu estas de 2s mes que jo aprox aixi que ja els has fet els 7mesos!!! La baixa crec que te la pot donar sense rondinar eh?? Aviam com va....
Interessants els consells pel tema roba, prenc nota
Que us expliqueu les altres???
Jo molt be, ahir vam estar a Barcelona amb uns amics, avui hem estat amb la family... aprofito els caps de setmana per estar amb la meva gent, que quan no he estat de baixa, com treballo els dissabtes, quasi mai fem res... Doncs mira, ara que es pot, ho aprofitem per sortir i quedar i aixo

espero que be!!!Capseta clar, que et faci un informe el gine pq el de capçalera t-ho posi facil. Pero nena, tu ja deus estar ara de7 mesos no???? Jo segons la llevadora cumpleixo setmanes els dilluns (per eco crec que cumpleixo els dijous), i dema ja faria les 28 setmanes, i he vist per internet que 28 s ja son 7 mesos.... i tu estas de 2s mes que jo aprox aixi que ja els has fet els 7mesos!!! La baixa crec que te la pot donar sense rondinar eh?? Aviam com va....
Interessants els consells pel tema roba, prenc nota
Que us expliqueu les altres???
Jo molt be, ahir vam estar a Barcelona amb uns amics, avui hem estat amb la family... aprofito els caps de setmana per estar amb la meva gent, que quan no he estat de baixa, com treballo els dissabtes, quasi mai fem res... Doncs mira, ara que es pot, ho aprofitem per sortir i quedar i aixo

- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia!! 29+5
Capseta la prova llarga no son tres sucs es momes un pero el doble de dens. Pel meu gust fastigos i difícil d'empasar...
Tema baixa jo crec que a aquestes alçades ja te la donaran sense cap problema i mes amb el teu tipus de feina de peu i amb nens. Ves-hi que descansar abans del part es mooooolt important ja no físicament sino psicologicament. Arribar relaxada ajuda.
Tots aquests trucs s'han de fer alhora per treure les taques??
jo la veritat es que com per bebe no compro roba massa cara...si es taca, a la brosa!
Que tal Sant Jordi?? Per aqui tranquilets. Dissabte vam anar pel mati al ikea i per la tarda al baricentro, diumenge a passejar per aquí i veure tot l'ambient de Sant Jordi i avui estic que no puc mes! Ja es nota que la cosa va avançant i pesa... si es que queden 10 setmanes per tenir a la meva Ivet en braços!! No m'ho crec
Quan començareu a preparar les bosses?
Jo encara continuo amb l'embolic de talles. Fins quan roba d'estiu? 6 mesos? 9 mesos ja llarga? Aix
Capseta la prova llarga no son tres sucs es momes un pero el doble de dens. Pel meu gust fastigos i difícil d'empasar...
Tema baixa jo crec que a aquestes alçades ja te la donaran sense cap problema i mes amb el teu tipus de feina de peu i amb nens. Ves-hi que descansar abans del part es mooooolt important ja no físicament sino psicologicament. Arribar relaxada ajuda.
Tots aquests trucs s'han de fer alhora per treure les taques??
jo la veritat es que com per bebe no compro roba massa cara...si es taca, a la brosa! Que tal Sant Jordi?? Per aqui tranquilets. Dissabte vam anar pel mati al ikea i per la tarda al baricentro, diumenge a passejar per aquí i veure tot l'ambient de Sant Jordi i avui estic que no puc mes! Ja es nota que la cosa va avançant i pesa... si es que queden 10 setmanes per tenir a la meva Ivet en braços!! No m'ho crec
Quan començareu a preparar les bosses?
Jo encara continuo amb l'embolic de talles. Fins quan roba d'estiu? 6 mesos? 9 mesos ja llarga? Aix

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bona tarda!
Ostres pink, doncs juraria que havia llegit que la corva llarga son 3 sucs.
Sobre netejar la llet, es alguna de les coses. Jo he decidit que comprare el kalia vanish (que es el que he llegit mes recomanat) i els posare en remull en allo i despres rentadora. Si marxa be i sino a la basura.
El Sant Jordi bé, vam anar a passar el dia a Girona i va sr força agobiant amb tanta gent pero bueno. Vam comprar llibre pel capseto, per la peque i rosa per mi i per la peque.
Bossa de l'hospital? Jo de moment encara no m'ho plantejo.... de fet encara he de comprar la bossa!!! I és que no tenim maleta. Eempre ens la deixa algú, i hem dit que va, comprarem una maleta d'aquestes de mida avió i hi posarem tot a dins, passo d'anar amb mil bosses (la de la nena, la meva, la del pare...).
Les talles són un bon embolic!! A més i que podem fer si no sabem com sortiran de mida? Jo tinc algunes coses però ja anirem mirant quan pot anar a una talla o altra i com d'abrigadets. Sobre la marxa.
Jo ara que tinc taaaaaaanta roba estic molt tranquila, jejeje (a més ja la tinc tota classificada per talles i en bosses o calaixos!
).
Crunchi, els 7 mesos son a partir de les 31 setmanes, men queda una i mitja. Mira (a internet totes els taules son iguals):

Potser t'has confos amb que a partir de la 28 ja som al 3r trimestre.
De totes maneres ja us explicare, però vaja, que cada dia que passa em noto el bajón més impressionant: cames i mans inflades, mal d'esquena (i tinc una contractura a les cervicals, vaig amb pomada), porto dies amb mal cos de fred/calor per moments, cremor d'estomac recurrent, molt cansament.......... lo normal i res prou exagerat com per no poder sortir de casa, però ja n'hi ha prou.
Crunchi, que be que puguis aprofitar per passar més temps amb familia i amics, guai guaiiii!!!!!

Ostres pink, doncs juraria que havia llegit que la corva llarga son 3 sucs.
Sobre netejar la llet, es alguna de les coses. Jo he decidit que comprare el kalia vanish (que es el que he llegit mes recomanat) i els posare en remull en allo i despres rentadora. Si marxa be i sino a la basura.
El Sant Jordi bé, vam anar a passar el dia a Girona i va sr força agobiant amb tanta gent pero bueno. Vam comprar llibre pel capseto, per la peque i rosa per mi i per la peque.
Bossa de l'hospital? Jo de moment encara no m'ho plantejo.... de fet encara he de comprar la bossa!!! I és que no tenim maleta. Eempre ens la deixa algú, i hem dit que va, comprarem una maleta d'aquestes de mida avió i hi posarem tot a dins, passo d'anar amb mil bosses (la de la nena, la meva, la del pare...).
Les talles són un bon embolic!! A més i que podem fer si no sabem com sortiran de mida? Jo tinc algunes coses però ja anirem mirant quan pot anar a una talla o altra i com d'abrigadets. Sobre la marxa.
Jo ara que tinc taaaaaaanta roba estic molt tranquila, jejeje (a més ja la tinc tota classificada per talles i en bosses o calaixos!
).Crunchi, els 7 mesos son a partir de les 31 setmanes, men queda una i mitja. Mira (a internet totes els taules son iguals):

Potser t'has confos amb que a partir de la 28 ja som al 3r trimestre.
De totes maneres ja us explicare, però vaja, que cada dia que passa em noto el bajón més impressionant: cames i mans inflades, mal d'esquena (i tinc una contractura a les cervicals, vaig amb pomada), porto dies amb mal cos de fred/calor per moments, cremor d'estomac recurrent, molt cansament.......... lo normal i res prou exagerat com per no poder sortir de casa, però ja n'hi ha prou.
Crunchi, que be que puguis aprofitar per passar més temps amb familia i amics, guai guaiiii!!!!!

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
- Anna30-1402
- :: puça

- Entrades: 20
- Membre des de: dc. març 23, 2016 10:59 am
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola!
29+2
Faig entrada ràpida per temes:
Corba llarga: és 1 suc i 4 punxades. Et punxen a l'arribar, et prens el suc en no més de 5 minuts, et tornen a punxar al cap d'1, de 2 i de 3 hores. Ja vaig fer la corba llarga, em va sortir un valor alterat i aquest dijous l'he de repetir
Classes pre-part: avui les he començat! Primera impressió: molt bé. Les fem a un gimnàs, primer és classe teòrica (exercicis, símptomes embaràs, respiracions, part...) i després anem a la piscina!!
són força divertides
A la piscina fem exercicis de tota mena, en grup i en parella, bastant aeròbics (ens cansem) i també respiracions pel part.
Bossa hospital: jo tampoc l'he fet encara però és que encara no m'han donat la llista...suposo que me la donarà la llevadora a la pròxima visita.
Llista naixement: les quines feu llista, l'heu fet ja? jo em vaig anar a informar la setmana passada i suposo que aquesta setmana aniré a fer-la. No sé si és massa aviat però penso que ja estarà fet. Al principi era reàcia a fer llista però amb la insistència de la gent veig que n'he de fer.
Roba: estic igual que tu Pink_flower! L'altre dia vaig ordenar la robeta per mesos i tipus i me'n vaig adonar que: 1) he comprat mooolta roba (bé, ja ho sabia
) 2) tinc força bodies de talla 1 i 3 mesos i en canvi no tinc pijames d'1 mes. No sé si hauria de comprar pijames talla 1 mes, suposo que algun sí però penso, no tindrà molta calor al juliol?
Moisès: finalment ens hem decidit pel moisès Next2me de Chicco, ja el tenim encarregat
Ara el meu dubte és: ens caldria un altre moisès (més senzillet) pel menjador? Vivim en un dúplex i fem vida a baix, al menjador, però el dormitori és al pis de dalt. La dependenta de la botiga em va dir que pel menjador podria posar una cuna de viatge (que surt més bé de preu i és de més aprofitar que no el moisès) però la veig massa gran per un bebe acabat de nèixer, en canvi al moisès es veu més recollit... potser és una mania meva, no ho sé. Estic en aquest dilema...
Fins aviat! Bona setmana!
29+2
Faig entrada ràpida per temes:
Corba llarga: és 1 suc i 4 punxades. Et punxen a l'arribar, et prens el suc en no més de 5 minuts, et tornen a punxar al cap d'1, de 2 i de 3 hores. Ja vaig fer la corba llarga, em va sortir un valor alterat i aquest dijous l'he de repetir
Classes pre-part: avui les he començat! Primera impressió: molt bé. Les fem a un gimnàs, primer és classe teòrica (exercicis, símptomes embaràs, respiracions, part...) i després anem a la piscina!!
són força divertides Bossa hospital: jo tampoc l'he fet encara però és que encara no m'han donat la llista...suposo que me la donarà la llevadora a la pròxima visita.
Llista naixement: les quines feu llista, l'heu fet ja? jo em vaig anar a informar la setmana passada i suposo que aquesta setmana aniré a fer-la. No sé si és massa aviat però penso que ja estarà fet. Al principi era reàcia a fer llista però amb la insistència de la gent veig que n'he de fer.
Roba: estic igual que tu Pink_flower! L'altre dia vaig ordenar la robeta per mesos i tipus i me'n vaig adonar que: 1) he comprat mooolta roba (bé, ja ho sabia
) 2) tinc força bodies de talla 1 i 3 mesos i en canvi no tinc pijames d'1 mes. No sé si hauria de comprar pijames talla 1 mes, suposo que algun sí però penso, no tindrà molta calor al juliol? Moisès: finalment ens hem decidit pel moisès Next2me de Chicco, ja el tenim encarregat
Ara el meu dubte és: ens caldria un altre moisès (més senzillet) pel menjador? Vivim en un dúplex i fem vida a baix, al menjador, però el dormitori és al pis de dalt. La dependenta de la botiga em va dir que pel menjador podria posar una cuna de viatge (que surt més bé de preu i és de més aprofitar que no el moisès) però la veig massa gran per un bebe acabat de nèixer, en canvi al moisès es veu més recollit... potser és una mania meva, no ho sé. Estic en aquest dilema...Fins aviat! Bona setmana!

- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola de nou!!
Anna potser pel pis d'abaix pots fer servir el cuco del cotxet si en te perque dormi de dia els primers mesos i despres ja el de viatge com t'han dit. Jo no compraria mes trastos perque despres fa una pena com queden de nous...o potser algun de moises de segona ma si no et et convenç. Escolta i que guai aquestes classes pre part! Super completes. Les meves son rollacos de 2 hores cada setmana...
Matronatacio: al final on volia apuntar-me no m'han deixat per no ser del mateix municipi. Quina caca....m'he quedat sense piscina
Capseta nosaltres per la bossa portarem una d'aquestes que fem servir pels caps de setmana i per la nena la mateixa del cotxet. No penso comprar que ja tenim prou...i ara penso que je de comprar camises de dormir, sostens de lactancia, sabatilles decents, calces...ai deu! Quin gasto
Potser tema roba podrem aprofitar be les properes rebaixes per acabar d'omplir no? El pes el diuen aprox a la ultima eco pero clar...sempre hi ha marge d'error. Pero bueno...en ple part dela petita em van dir que venia molt gran i jo flipant!! I va sortir amb 3,020....ja veus tu tant espantar per res
Llista de neixament nosaltres no fem pero jo crec que ja es bon moment per fer-la no? Aixi ja els mes avançats poden anar comprant.
Anna potser pel pis d'abaix pots fer servir el cuco del cotxet si en te perque dormi de dia els primers mesos i despres ja el de viatge com t'han dit. Jo no compraria mes trastos perque despres fa una pena com queden de nous...o potser algun de moises de segona ma si no et et convenç. Escolta i que guai aquestes classes pre part! Super completes. Les meves son rollacos de 2 hores cada setmana...
Matronatacio: al final on volia apuntar-me no m'han deixat per no ser del mateix municipi. Quina caca....m'he quedat sense piscina
Capseta nosaltres per la bossa portarem una d'aquestes que fem servir pels caps de setmana i per la nena la mateixa del cotxet. No penso comprar que ja tenim prou...i ara penso que je de comprar camises de dormir, sostens de lactancia, sabatilles decents, calces...ai deu! Quin gasto
Potser tema roba podrem aprofitar be les properes rebaixes per acabar d'omplir no? El pes el diuen aprox a la ultima eco pero clar...sempre hi ha marge d'error. Pero bueno...en ple part dela petita em van dir que venia molt gran i jo flipant!! I va sortir amb 3,020....ja veus tu tant espantar per res
Llista de neixament nosaltres no fem pero jo crec que ja es bon moment per fer-la no? Aixi ja els mes avançats poden anar comprant.
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Capseta doncs és raro, pq en moltes webs diu que es comença el 7è mes a la setmana 28.... et poso algunes fotos de webs... I al llibre que tinc de " Que esperar mentre estas esperant" també diu que les 28 setmanes ja son el 7è mes.... Adjunto foto i links http://semanas.elembarazo.net/mama-semana27-30.html o http://es.calcuworld.com/calculadoras-d ... -embarazo/
A part, no em confonc no, perque si entres al 3r trimestre, és aixo, és perque estàs de 7 mesos.
No sé, ja sé que això de les dates és molt aproximat i tal, pero vaja, si estàs de 29s estàs ja de 7 mesos segur!!!! I en tot cas estas mes de 7 que de 6mesos!!!!
Potser l'error de calcul és que la taula que tu tens és fins la setmana 42, i els altres llocs només conten fins la 40s.....
Pero vaja, que la baixa ja te la poden donar!!!! I més amb tot aixo que ens comentes!!!!
Anna jo també visc en un duplex i tinc el mateix dubte. La meva idea era comprar-me una cuna i tenir el moisés que em deixen a baix al menjador. Pero no sé si al ppi tenir el moisés a la nostra habitació en comptes de cuna (i la compra de la cuna la aplacem una mica) i tenir a baix al menjador una mena de hamaca... pero no ho sé encara, perque la hamaca no sé si me la poden deixar uns amics ni si la que ells tenen és apte per recent nascuts (crec que no), aixi que estic feta un embolic també.
Que guay les teves classes de prepart!!! Les meves segur que seran ben soses!!!
Tema llistes de naixement crec que ja la pots fer i taaaaaaant!!!!
Tema pijames jo tiraré de bodis... es que tant petits i d'estiu, sincerament, tot ho veig igual, molts bodis semblen pijames i son x sortir pel carrer. Jo faré bodis rollo peleles de manigua curta...
Pinkflower i taaaant a les properes rebaixes vull arrassar!!! Espero que el cos m'acompanyi.... pero algunes coses ja les deixo per les properes rebaixes si.
Quin rollo lo de matro!!!!! No hi ha resnque puguis fer al teu poble??
I la roba d'estiu jo calculo fins els 3 mesos eh.... que en 6mesos ja posarem pantaló llarg, que ens plantem a gener!!!!!!! Realment maniga curta jo crec que fins setembre, i al setembre ja comença a refrescar, aixi que algun body d maniga llargueta o samarreta d maniga llarga jo crec que ja necessitarem. Ni que sigui per les nits....
Capseta jo com Pinkflower tampoc compraré bossa per anar al hospital, tinc una bossa molt maca que utilitzem quan anem un cap de setmana fora i esta nova. Es prou gran com per portar-ho tot.... i a males la bossa del carrito Skip Hop i au.

Ai, que em deixo la foto!!!!
A part, no em confonc no, perque si entres al 3r trimestre, és aixo, és perque estàs de 7 mesos.
No sé, ja sé que això de les dates és molt aproximat i tal, pero vaja, si estàs de 29s estàs ja de 7 mesos segur!!!! I en tot cas estas mes de 7 que de 6mesos!!!!
Potser l'error de calcul és que la taula que tu tens és fins la setmana 42, i els altres llocs només conten fins la 40s.....
Pero vaja, que la baixa ja te la poden donar!!!! I més amb tot aixo que ens comentes!!!!
Anna jo també visc en un duplex i tinc el mateix dubte. La meva idea era comprar-me una cuna i tenir el moisés que em deixen a baix al menjador. Pero no sé si al ppi tenir el moisés a la nostra habitació en comptes de cuna (i la compra de la cuna la aplacem una mica) i tenir a baix al menjador una mena de hamaca... pero no ho sé encara, perque la hamaca no sé si me la poden deixar uns amics ni si la que ells tenen és apte per recent nascuts (crec que no), aixi que estic feta un embolic també.
Que guay les teves classes de prepart!!! Les meves segur que seran ben soses!!!
Tema llistes de naixement crec que ja la pots fer i taaaaaaant!!!!
Tema pijames jo tiraré de bodis... es que tant petits i d'estiu, sincerament, tot ho veig igual, molts bodis semblen pijames i son x sortir pel carrer. Jo faré bodis rollo peleles de manigua curta...
Pinkflower i taaaant a les properes rebaixes vull arrassar!!! Espero que el cos m'acompanyi.... pero algunes coses ja les deixo per les properes rebaixes si.
Quin rollo lo de matro!!!!! No hi ha resnque puguis fer al teu poble??
I la roba d'estiu jo calculo fins els 3 mesos eh.... que en 6mesos ja posarem pantaló llarg, que ens plantem a gener!!!!!!! Realment maniga curta jo crec que fins setembre, i al setembre ja comença a refrescar, aixi que algun body d maniga llargueta o samarreta d maniga llarga jo crec que ja necessitarem. Ni que sigui per les nits....
Capseta jo com Pinkflower tampoc compraré bossa per anar al hospital, tinc una bossa molt maca que utilitzem quan anem un cap de setmana fora i esta nova. Es prou gran com per portar-ho tot.... i a males la bossa del carrito Skip Hop i au.

Ai, que em deixo la foto!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Noies, és que no tenim bossa de sortir de cap de setmana!!
Sempre ens en deixa algú..... i ja fa molt temps que diem que n'hem de comprar. El que tenim són motxilles de muntanya que en moltes ocasions ens feien el pes i sino doncs això
, ens en deixaven.
Així que hem pensat que mira.... ja ha arribat l'excusa per comprar-la. Però si no me'n convenç cap per un bon preu tornaré a demanar-ne i llestos.
Crunchi, com dius al final lo de les dates és lo de menys... a cada lloc diuen una cosa o altra, per tornar-se lelo.
Anna, vaig obrir un tema sobre la llista de naixement i tot, al final saps quina utilitat ha tingut? Anem apuntant-hi coses interessants que trobem (la hem fet amb Amazon) i que probablement comprariem nosaltres igualment, i quan algú em pregunta li passo el link i llestos.... i ja els dic que no cal que ho comprin per allà ni exactament els models que surten, però sí que es fixin en mides, l'estil... que és el que ens agrada.
Però la gent que conec acostuma a fer-o a una botiga física i hi posen coses tipus mobles i així. Pensa que si la fas ara algunes coses ja les deus tenir, però pots aprofitar a demanar coses que encara no necessites però més endavant (quan ja no et faran regals) sí, tipus trona, jocs per la banyera.... a mi m'havien dit idees així.
Pink, que segregadors aquests de matronatacio!! Quina pena!
Jo al final en comptes de sabatilles decents vaig agafar unes xancletes per 1€ al primark. I els camisons els vaig agafar de rebaixes de gener al woman secret. Vaig anar avançant feina.... jajajajaja. Però ara faltarà tot lo de farmacia: compreses especials, calces de rejilla i aquestes coses rares que he anat llegint que necessitarem.
Bona nit!!
Sempre ens en deixa algú..... i ja fa molt temps que diem que n'hem de comprar. El que tenim són motxilles de muntanya que en moltes ocasions ens feien el pes i sino doncs això
, ens en deixaven.
Així que hem pensat que mira.... ja ha arribat l'excusa per comprar-la. Però si no me'n convenç cap per un bon preu tornaré a demanar-ne i llestos.
Crunchi, com dius al final lo de les dates és lo de menys... a cada lloc diuen una cosa o altra, per tornar-se lelo.
Anna, vaig obrir un tema sobre la llista de naixement i tot, al final saps quina utilitat ha tingut? Anem apuntant-hi coses interessants que trobem (la hem fet amb Amazon) i que probablement comprariem nosaltres igualment, i quan algú em pregunta li passo el link i llestos.... i ja els dic que no cal que ho comprin per allà ni exactament els models que surten, però sí que es fixin en mides, l'estil... que és el que ens agrada.
Però la gent que conec acostuma a fer-o a una botiga física i hi posen coses tipus mobles i així. Pensa que si la fas ara algunes coses ja les deus tenir, però pots aprofitar a demanar coses que encara no necessites però més endavant (quan ja no et faran regals) sí, tipus trona, jocs per la banyera.... a mi m'havien dit idees així.
Pink, que segregadors aquests de matronatacio!! Quina pena!
Jo al final en comptes de sabatilles decents vaig agafar unes xancletes per 1€ al primark. I els camisons els vaig agafar de rebaixes de gener al woman secret. Vaig anar avançant feina.... jajajajaja. Però ara faltarà tot lo de farmacia: compreses especials, calces de rejilla i aquestes coses rares que he anat llegint que necessitarem.
Bona nit!!

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia noies!!!
Us veig super avançades amb el tema preparatius! I jo no tinc ni un trist calaix on posar la roba del petit i poder organitzar-la! Ens hem de començar a posar les piles ja!!!
Sobre el que heu anat comentant, les calcetes no cal q siguin de rejilla ni de paper, vaja, jo les vaig portar de cotó 100%, i un cop usades, les que es van tacar, cap a la basura. Penseu que després de parir no us sentireu les més glamuroses del món, i si ha sobre t'has de posar calces de paper, pot ser horrorós!!!
I sobre les camises de dormir, jo agafaré pijames! EN el primer fill, al néixer a l'hivern, les samarretes del pijama eren abotonades, però ara, al ser estiu, les agafaré normals, i samarreta amunt per fer pit, que ja veureu que tindreu mooooolta calor!
Sobre les bosses que dureu a l'hospital, jo agafaré la del nen q fem servir pels caps de setmana, i després una altra per mi i el meu home. Va molt bé, quan la prepareu, apuntar en un paper tot el que s'ha d'afegir a última hora (mòbil, carregador, càmera fotos...) penseu q amb les contraccions no estareu per pensar q falta a la bossa, així si estar tot apuntat és un moment!
Tema roba estiu, jo tinc alguna cosa de 3 mesos, però aquí al setembre ja refresca, i penso q en un bebe tant petit, de seguida li posarem màniga llarga.
Sobre el tema de netejar taques que comentaves, Capseta, a mi, el que millor em va anar, i encara fem servir, és la típica pastilla de sabó de Lagarto. Frego les taques amb la pastilla, cap a la rentadora, i després, si poses la roba que li toca directament el sol, veuràs que la taca marxa!!! Penseu que embrutareu molts bodis de caca i a mi, aquest truc sempre em va funcionar!
Noies, em poso a treballar, a veure si em puc connectar ben aviat per seguir comentant temes i personalitzar!!!
Us veig super avançades amb el tema preparatius! I jo no tinc ni un trist calaix on posar la roba del petit i poder organitzar-la! Ens hem de començar a posar les piles ja!!!
Sobre el que heu anat comentant, les calcetes no cal q siguin de rejilla ni de paper, vaja, jo les vaig portar de cotó 100%, i un cop usades, les que es van tacar, cap a la basura. Penseu que després de parir no us sentireu les més glamuroses del món, i si ha sobre t'has de posar calces de paper, pot ser horrorós!!!
I sobre les camises de dormir, jo agafaré pijames! EN el primer fill, al néixer a l'hivern, les samarretes del pijama eren abotonades, però ara, al ser estiu, les agafaré normals, i samarreta amunt per fer pit, que ja veureu que tindreu mooooolta calor!
Sobre les bosses que dureu a l'hospital, jo agafaré la del nen q fem servir pels caps de setmana, i després una altra per mi i el meu home. Va molt bé, quan la prepareu, apuntar en un paper tot el que s'ha d'afegir a última hora (mòbil, carregador, càmera fotos...) penseu q amb les contraccions no estareu per pensar q falta a la bossa, així si estar tot apuntat és un moment!
Tema roba estiu, jo tinc alguna cosa de 3 mesos, però aquí al setembre ja refresca, i penso q en un bebe tant petit, de seguida li posarem màniga llarga.
Sobre el tema de netejar taques que comentaves, Capseta, a mi, el que millor em va anar, i encara fem servir, és la típica pastilla de sabó de Lagarto. Frego les taques amb la pastilla, cap a la rentadora, i després, si poses la roba que li toca directament el sol, veuràs que la taca marxa!!! Penseu que embrutareu molts bodis de caca i a mi, aquest truc sempre em va funcionar!
Noies, em poso a treballar, a veure si em puc connectar ben aviat per seguir comentant temes i personalitzar!!!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia noies!
27S
Últimament vaig de cul a la feina, els caps de setmana no parem, gaire be no tinc temps a llegir-vos
Estic super esgotada, física, i crec que ja m'esta afectant mentalment. Als vespres que vaig arrosegant-me m'entra el bajon, com una tristor i una agobio perque ens quedan moltes coses pendents.
Aquest cap de setmana pintarem ja l'habitacio, i tambe la terrassa de casa que la tenim pendent de ni se quan. A veure si tenint la habitacio enllestida anem mes rapid amb totes les coses que ens falten.
Nosaltres per la anar a l'hospital tenim la bossa de ma dels viatges, i segons ho vegi com es una mica justa tinc necesser de viatge suelto. La bosa del baby tambe utilitzarem la del carro aquesta encara la tenim que comprar. Vaig anar l'altre dia al alibey i no estavem gens inspirats la veritat....
Dissabte anirem a fer la segona 4D per veure la carona, tinc moltes ganes, aquest cop anem amb tota la famili, serem nosaltres 2 i 7 mes.... quin panorama...
L'ossulivan em va dir ahir la llevadora que estava correcte, i avui anire a buscar els resultats per portar-los al gine.
Per cert, cada cop el cap el tinc pitjor, tinc molta menys memoria, fns un punt preocupant, aixi que d'aqui dos setmanes que tinc gine s'ho dire a veure que em diu.
El tema del moises, conec una persona amb duplex, i van tenir un en cada planta, pero he de dir que tots dos eren deixats.
Lo de repetir les ecos, no et preocupis, (encara que es imposible) a lo millor no van poder veureu be, i es volen asegurar i ja esta.
Les baixes, vosaltres que podeu, agafeu.les, jo ni m'ho pensaria...
Reedito, m'he comprat calçetes del primark d'aquestes de l'avia de coll alt, en comptes de les tipiques de reixa, valen 4, 3,5€, com les de usar i tirar, i son de coto 100% a mes en negra. Quan es facin malt be les llenço i llestos, opino que es molt mes comode que aquestes de paper. per si alguna li serveix la idea.
Bueno segur que em deixo un munt de coses, pero he tirar de memoria, i ja us dic que no la tinc molt be.
Ens anem llegint
27S
Últimament vaig de cul a la feina, els caps de setmana no parem, gaire be no tinc temps a llegir-vos
Estic super esgotada, física, i crec que ja m'esta afectant mentalment. Als vespres que vaig arrosegant-me m'entra el bajon, com una tristor i una agobio perque ens quedan moltes coses pendents.
Aquest cap de setmana pintarem ja l'habitacio, i tambe la terrassa de casa que la tenim pendent de ni se quan. A veure si tenint la habitacio enllestida anem mes rapid amb totes les coses que ens falten.
Nosaltres per la anar a l'hospital tenim la bossa de ma dels viatges, i segons ho vegi com es una mica justa tinc necesser de viatge suelto. La bosa del baby tambe utilitzarem la del carro aquesta encara la tenim que comprar. Vaig anar l'altre dia al alibey i no estavem gens inspirats la veritat....
Dissabte anirem a fer la segona 4D per veure la carona, tinc moltes ganes, aquest cop anem amb tota la famili, serem nosaltres 2 i 7 mes.... quin panorama...
L'ossulivan em va dir ahir la llevadora que estava correcte, i avui anire a buscar els resultats per portar-los al gine.
Per cert, cada cop el cap el tinc pitjor, tinc molta menys memoria, fns un punt preocupant, aixi que d'aqui dos setmanes que tinc gine s'ho dire a veure que em diu.
El tema del moises, conec una persona amb duplex, i van tenir un en cada planta, pero he de dir que tots dos eren deixats.
Lo de repetir les ecos, no et preocupis, (encara que es imposible) a lo millor no van poder veureu be, i es volen asegurar i ja esta.
Les baixes, vosaltres que podeu, agafeu.les, jo ni m'ho pensaria...
Reedito, m'he comprat calçetes del primark d'aquestes de l'avia de coll alt, en comptes de les tipiques de reixa, valen 4, 3,5€, com les de usar i tirar, i son de coto 100% a mes en negra. Quan es facin malt be les llenço i llestos, opino que es molt mes comode que aquestes de paper. per si alguna li serveix la idea.
Bueno segur que em deixo un munt de coses, pero he tirar de memoria, i ja us dic que no la tinc molt be.
Ens anem llegint
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola!!
Redberry doncs amunt aquests ànims eh? No t'atabalis massa, que vas bé de temps!!!! Pensa que jo estic de baixa i tinc molt temps per pensar, i m'agrada tenir-ho tot controlat i en general el cap sempre em va més ràpid que les cames
Però encara ens queden 3 mesos!!!!! No ens hem d'agobiar pas!! A part que tot sembla mes fàcil si entre totes ens anem donant idees i consells, ja veuràs!!!
El tema calces que comenteu, no se que faré.... segurament faré també calces de cotó barates i ala. Potser el 1 r dia o 2n si q em compro aquestes de paper, però no ho sé, ja veurem. Segons m'inspiri.
Postpart L'altre dia mirava videos al youtube, i una noia (Marta Frutos) recomanava un gel intim que ajuda a cicatritzar ferides (en cas d'episotomia), es diu Epixelle. També recomanava les compreses del Mercadona, pel postpart. El Purelan pels pits. I crec que res més. Tot aixo sabeu d'alguna web barateta on ho venguin?? Soleu comprar online coses de farmacia??
La bossa de ma, he llegit que hi ha qui va amb la maleta típica de rodes petita eh? La d'equipatge de mà... Pero bueno, si n'heu de comprar doncs si, compreu una de bebé que després us servirà també per anar un cap d setmana fora o si el nen ha de quedar-se a dormir a casa els avis o aixi....
Redberry que vagi molt bé la eco 4D, ja ens diràs!!
El tema memoria suposo que tambe estàs en una època que tot s'acumula, la feina, l'embaràs, etc. I és normal no arribar a tot. Tu pren't-ho amb calma, i tira molt de llibretes i agendes, que sempre ajuden....
Paciència i endavant!!!
Xinxa si, jo em faré llista perquè sóc molt de fer llistes, ja de per si.
Opino igual amb el tema roba i m'apunto els teus consells també.
Tema pijama jo potser em compro 1 camisó, pero tinc uns pantalons de pijama de Woman secret super prims, de goma que me'ls enduré també. Combinaré camisó amb pijama, i ja veuré allà que em va més bé, pq a mi en general els camisons no m'agraden... se'm tiren cap amunt i se'm veu tot, i si han de venir visites, no és plan
Redberry doncs amunt aquests ànims eh? No t'atabalis massa, que vas bé de temps!!!! Pensa que jo estic de baixa i tinc molt temps per pensar, i m'agrada tenir-ho tot controlat i en general el cap sempre em va més ràpid que les cames
Però encara ens queden 3 mesos!!!!! No ens hem d'agobiar pas!! A part que tot sembla mes fàcil si entre totes ens anem donant idees i consells, ja veuràs!!!
El tema calces que comenteu, no se que faré.... segurament faré també calces de cotó barates i ala. Potser el 1 r dia o 2n si q em compro aquestes de paper, però no ho sé, ja veurem. Segons m'inspiri.
Postpart L'altre dia mirava videos al youtube, i una noia (Marta Frutos) recomanava un gel intim que ajuda a cicatritzar ferides (en cas d'episotomia), es diu Epixelle. També recomanava les compreses del Mercadona, pel postpart. El Purelan pels pits. I crec que res més. Tot aixo sabeu d'alguna web barateta on ho venguin?? Soleu comprar online coses de farmacia??
La bossa de ma, he llegit que hi ha qui va amb la maleta típica de rodes petita eh? La d'equipatge de mà... Pero bueno, si n'heu de comprar doncs si, compreu una de bebé que després us servirà també per anar un cap d setmana fora o si el nen ha de quedar-se a dormir a casa els avis o aixi....
Redberry que vagi molt bé la eco 4D, ja ens diràs!!
El tema memoria suposo que tambe estàs en una època que tot s'acumula, la feina, l'embaràs, etc. I és normal no arribar a tot. Tu pren't-ho amb calma, i tira molt de llibretes i agendes, que sempre ajuden....
Paciència i endavant!!!Xinxa si, jo em faré llista perquè sóc molt de fer llistes, ja de per si.
Opino igual amb el tema roba i m'apunto els teus consells també.
Tema pijama jo potser em compro 1 camisó, pero tinc uns pantalons de pijama de Woman secret super prims, de goma que me'ls enduré també. Combinaré camisó amb pijama, i ja veuré allà que em va més bé, pq a mi en general els camisons no m'agraden... se'm tiren cap amunt i se'm veu tot, i si han de venir visites, no és plan

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola maques,
Redberry! anims, pot ser que el sobreesfors et faci estar cansada mentalment, i pensa q amb la primavera avegades tambe passa.. no t'agobiis, amb calma!
Ja tambe tinc molts lapsus de memoria, em va dir la llevadora q es normal, que avegades passa degut al cansament, que no et preocupi massa!
Postpart Doncs aixo de les calcetes tambe m'ho va comentar la meva cunyaa, ho trobo bona idea, jo m'ho apunto per si de cas..
La veritat que aixo que diu la Crunchi de tenir un llistat de coses per tenir preparades va be, us sembla si entre totes fem una llista? Obviament res no es imprescindible, pero em sembla util tenim un minim pero no haver d enviar el meu marit ala farmacia
Del que heu dit veig:
- calcetes postpart (paper o coto del primark)
- compreses?
- crema per cicatritzar epistomia
- crema per pits (Purelan?)
- discos de lactancia
- ??
Kraampakket (aixo ja se q es exclusiu d aqui NL pero potser va be compartir-ho) de la mateixa mutua, m'han enviat una capsa amb tot de coses que poden ser o tan be pel part o pel postpart,
Hi han coses bastant basiques, com alcohol per curar, gases, una pinsa pel melic del bebe (esterilitzat), uns protectors com de plastic pel matalas (per si trenques aigues o pel postpart imagino), uns protectors tambe pel cotxe, calcescompresa, i alguna altre cosa del estil..
En teoria aixo t'ho envien per si haguessis de parir a casa que estiguis una mica preparada i la llevadora no hagi d anar tan carregada..
Bossa hospital Jo com vaig dir tampoc tinc pensat comprar bossa per aixo, una de fin de semana que tinguem i ja.
em fixare si aneu dient quines coses us recomanen portar, apart de la muda i tal..
pero es que aqui a NL si tot va be, t'envien a casa en 3h!!
em preocupa pq casi no dona temps de fer el pell a pell.. pero bueno, suposo que si ho fan aixi alguna rao tindran..
Taques, Capseta has fet un master en treure taques amb aquesta recerca! Va be tenir-ho en compte, per mes endavant, pero jo com la Xinxa en general soc de sabo lagarto, no soc res fan del Vanish
Pink potser hi ha massa demanda que per aixo no et deixen apuntar a les classes d matro? jolin quina rabia! bueno, intenta fer algun altre exercici, potser yoga?
Anna & Crucnhi Jo tambe tinc el problema aquest dels 2 pisos, pero havia pensat el llitet a dalt q es on dormirem, i a baix q es on fem vida, doncs tinc varies opcions: cuco del cotxet, hamaquita, o un parque pero amb un alsador els primer mesos per no haver-me d ajupir tant..
EGO Doncs alfinal pel tema del sucre vaig trucar a me cosina (la ginecologa) pq jo sola em vaig agobiar per res... la quantitat de glucosa es diferent a NL, per aixo em vaig haver d'estar mes estona q amb la curta. pero bueno, em va dir q els valors no estaven com per preocupar-se, em va recomanar caminar despres dels apats i vigilar una mica la dieta, seguint unes pautes similars a les de la llevadora.
la veritat q es una kk haver-ho de repetir, pero en general com em trobo be i nomes cal q em fixi una mica en la dieta, tampoc es per tant..
Aquest dijous es el dia del Rei a NL, i tenim festa, jo m'he agafat el pont i marxarem de finde romantic amb el marit, en tinc moltes ganes! A part d pq no soc gran admiradora d ela festa aquest del dia del rei, em fa ilusio aprofitar una sortida aixi els 2 solets abans d ser 3.
No us passa a vosaltres tambe, que teniu ganes de aprofitar tots els findes i events abans de que vinguin els peques?
Be noies, espero haver comentat una mica tots els temes q tenieu oberts.. pq ultimament quan em despisto hi ha molst missatges!
Petons a totes
Redberry! anims, pot ser que el sobreesfors et faci estar cansada mentalment, i pensa q amb la primavera avegades tambe passa.. no t'agobiis, amb calma!
Ja tambe tinc molts lapsus de memoria, em va dir la llevadora q es normal, que avegades passa degut al cansament, que no et preocupi massa!
Postpart Doncs aixo de les calcetes tambe m'ho va comentar la meva cunyaa, ho trobo bona idea, jo m'ho apunto per si de cas..
La veritat que aixo que diu la Crunchi de tenir un llistat de coses per tenir preparades va be, us sembla si entre totes fem una llista? Obviament res no es imprescindible, pero em sembla util tenim un minim pero no haver d enviar el meu marit ala farmacia
Del que heu dit veig:
- calcetes postpart (paper o coto del primark)
- compreses?
- crema per cicatritzar epistomia
- crema per pits (Purelan?)
- discos de lactancia
- ??
Kraampakket (aixo ja se q es exclusiu d aqui NL pero potser va be compartir-ho) de la mateixa mutua, m'han enviat una capsa amb tot de coses que poden ser o tan be pel part o pel postpart,
Hi han coses bastant basiques, com alcohol per curar, gases, una pinsa pel melic del bebe (esterilitzat), uns protectors com de plastic pel matalas (per si trenques aigues o pel postpart imagino), uns protectors tambe pel cotxe, calcescompresa, i alguna altre cosa del estil..
En teoria aixo t'ho envien per si haguessis de parir a casa que estiguis una mica preparada i la llevadora no hagi d anar tan carregada..
Bossa hospital Jo com vaig dir tampoc tinc pensat comprar bossa per aixo, una de fin de semana que tinguem i ja.
em fixare si aneu dient quines coses us recomanen portar, apart de la muda i tal..
pero es que aqui a NL si tot va be, t'envien a casa en 3h!!
em preocupa pq casi no dona temps de fer el pell a pell.. pero bueno, suposo que si ho fan aixi alguna rao tindran..
Taques, Capseta has fet un master en treure taques amb aquesta recerca! Va be tenir-ho en compte, per mes endavant, pero jo com la Xinxa en general soc de sabo lagarto, no soc res fan del Vanish
Pink potser hi ha massa demanda que per aixo no et deixen apuntar a les classes d matro? jolin quina rabia! bueno, intenta fer algun altre exercici, potser yoga?
Anna & Crucnhi Jo tambe tinc el problema aquest dels 2 pisos, pero havia pensat el llitet a dalt q es on dormirem, i a baix q es on fem vida, doncs tinc varies opcions: cuco del cotxet, hamaquita, o un parque pero amb un alsador els primer mesos per no haver-me d ajupir tant..
EGO Doncs alfinal pel tema del sucre vaig trucar a me cosina (la ginecologa) pq jo sola em vaig agobiar per res... la quantitat de glucosa es diferent a NL, per aixo em vaig haver d'estar mes estona q amb la curta. pero bueno, em va dir q els valors no estaven com per preocupar-se, em va recomanar caminar despres dels apats i vigilar una mica la dieta, seguint unes pautes similars a les de la llevadora.
la veritat q es una kk haver-ho de repetir, pero en general com em trobo be i nomes cal q em fixi una mica en la dieta, tampoc es per tant..
Aquest dijous es el dia del Rei a NL, i tenim festa, jo m'he agafat el pont i marxarem de finde romantic amb el marit, en tinc moltes ganes! A part d pq no soc gran admiradora d ela festa aquest del dia del rei, em fa ilusio aprofitar una sortida aixi els 2 solets abans d ser 3.
No us passa a vosaltres tambe, que teniu ganes de aprofitar tots els findes i events abans de que vinguin els peques?
Be noies, espero haver comentat una mica tots els temes q tenieu oberts.. pq ultimament quan em despisto hi ha molst missatges!
Petons a totes
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Dolly doncs ben fet que feu!!!! Si, jo penso q s'ha d'aprofitar ara que es pot, no ho dic tant pel que ens vindrà, que també, pero jo com ja he comentat abans, ho dic sobretot pq ara tinc mes temps lliure que quan estava treballant i s'ha d'aprofitar també.
Que guay aixo de la canastreta que us donen!!!!!
Noies m'estava mirant uns videos de youtube i em sorgeix la necessitat de comprar-me una pilota de Pilates al Decathlon per fer exercicis de Kegel. Algu mes se l'ha comprat o ho esta fent??
Us recomano molt els videos de Cinta Mestre Ebrefisio pq explica postures pel dia del part, i els exercicis de Kegel i tot aixo.....
Que guay aixo de la canastreta que us donen!!!!!
Noies m'estava mirant uns videos de youtube i em sorgeix la necessitat de comprar-me una pilota de Pilates al Decathlon per fer exercicis de Kegel. Algu mes se l'ha comprat o ho esta fent??
Us recomano molt els videos de Cinta Mestre Ebrefisio pq explica postures pel dia del part, i els exercicis de Kegel i tot aixo.....
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia!!
Moltes gracies per tots els anims! La veritat que sempre venen molt be
Dolly Que completa la canastreta que et donen! En serio que tens al baby i si va tot be a les 3h et donen l'alta? Amb aixo molts anims, suposo que alla ho veuen tant normal. El tema cap de setmana romantic, ho veig normal voler aprofitar aquest moments que ja desapareixeran.
Crunchi El que preguntes dels exercicis de kegel, ho tinc pendent de mirar algun video i de mes, pero crec que al ritme que vaig me esperare a les clases prepart per preguntar-ho. El que dius de la pilota sempre ma cridat l'atencio, pero la veig tant gran... Si al final et decideixes ja dira que tal.
Llistes El tema de la llista que dieu, es per portar cosetes al hospital no? Em sembla molt bona idea la veritat, perque estic bastant verda. Nomes tinc les calcetes
Compreses Me les he estat mirant, ( perque fa molts anys que les vaig deixar d'utilitzar, perque per dir-ho llanament, me irritava tenir un tros de plastic alla abaix) Tampoc gasto salvaslip, per el mateix motiu, prefereixo cambiar si falta mes cops les calces i arreando. Resumint, tinc clar que hem comprare les febus pospart de indasec, son mes cares pero em mereix la pena, he vist que les venen al alcampo de sant boi, aixi que perfecte.
Taques Soc de tirar molt de vanish, la veritat, ho tinc en totes les versions, en pols, en gel concentrat, liquid, spray. Pero al ser molt fort no se si per els babys anira be, jo crec que eh escoltat sempre el sabo de coco o algo aixi, i frotar.
Mini ego Ahir al mitg dia em vaig fer una siesta de gaire be 2 h... el gat es va posar al meu costat a l'altura de la panxa. Em vaig despertar com nova i amb energies.
Per cert al eroski de cornella, estan de liquidacio per tancament, i tenen coses fins els 50% de dt, per si alguna l'interesa, ja comença a quedar poca cosa la veritat.
Que vagi be noies
,
Moltes gracies per tots els anims! La veritat que sempre venen molt be
Dolly Que completa la canastreta que et donen! En serio que tens al baby i si va tot be a les 3h et donen l'alta? Amb aixo molts anims, suposo que alla ho veuen tant normal. El tema cap de setmana romantic, ho veig normal voler aprofitar aquest moments que ja desapareixeran.
Crunchi El que preguntes dels exercicis de kegel, ho tinc pendent de mirar algun video i de mes, pero crec que al ritme que vaig me esperare a les clases prepart per preguntar-ho. El que dius de la pilota sempre ma cridat l'atencio, pero la veig tant gran... Si al final et decideixes ja dira que tal.
Llistes El tema de la llista que dieu, es per portar cosetes al hospital no? Em sembla molt bona idea la veritat, perque estic bastant verda. Nomes tinc les calcetes
Compreses Me les he estat mirant, ( perque fa molts anys que les vaig deixar d'utilitzar, perque per dir-ho llanament, me irritava tenir un tros de plastic alla abaix) Tampoc gasto salvaslip, per el mateix motiu, prefereixo cambiar si falta mes cops les calces i arreando. Resumint, tinc clar que hem comprare les febus pospart de indasec, son mes cares pero em mereix la pena, he vist que les venen al alcampo de sant boi, aixi que perfecte.
Taques Soc de tirar molt de vanish, la veritat, ho tinc en totes les versions, en pols, en gel concentrat, liquid, spray. Pero al ser molt fort no se si per els babys anira be, jo crec que eh escoltat sempre el sabo de coco o algo aixi, i frotar.
Mini ego Ahir al mitg dia em vaig fer una siesta de gaire be 2 h... el gat es va posar al meu costat a l'altura de la panxa. Em vaig despertar com nova i amb energies.
Per cert al eroski de cornella, estan de liquidacio per tancament, i tenen coses fins els 50% de dt, per si alguna l'interesa, ja comença a quedar poca cosa la veritat.
Que vagi be noies
,Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Redberry siiii m'ho va dir ma mare que tancaven!!!!! S'hi posarà un Carrefour. No sé si arribaré a temps a caçar gangues
Que maco el teu gat!!!
El meu crec que ho comença a captar, ja no puja a la panxa, es posa a sobre les meves cames pero no intenta pujar amunt cap al pit....
Pes Noies, em peso i segueixo sense engreixar-me.... El nen es mou moltissim, i la panxa veig que creix, pero em "preocupa" no engreixar....Porto 6kg en 7 mesos, creieu que m'he de preocupar??? La teoria ja la sé, que si el nen es mou i creix doncs tot va be, pero la practica es que veig que la bàscula no puja i no sé què pensar. Em sembla que ja tinc visita amb la matrona d'aqui dos setmanes, li preguntaré.
Que maco el teu gat!!!
El meu crec que ho comença a captar, ja no puja a la panxa, es posa a sobre les meves cames pero no intenta pujar amunt cap al pit....Pes Noies, em peso i segueixo sense engreixar-me.... El nen es mou moltissim, i la panxa veig que creix, pero em "preocupa" no engreixar....Porto 6kg en 7 mesos, creieu que m'he de preocupar??? La teoria ja la sé, que si el nen es mou i creix doncs tot va be, pero la practica es que veig que la bàscula no puja i no sé què pensar. Em sembla que ja tinc visita amb la matrona d'aqui dos setmanes, li preguntaré.
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
He anat al Eroski (haviem d'anar a fer la compra setmanal, dic doncs anem-hi) i he flipat, pq tenien coses al 25%, 40%, 10%, 5% de descompte!!!! En tooooot (menys frescos)!!!!! He aprofitat per comprar-me una tarjeta SD pel movil i menjar i sorra pel gat. La zona de bebés doncs res, el que queda és tot de nena
de nen apenes tenien 4 bodies.... no me'ls he quedat pq no tenien talles petites o no m'han agradat. M'he comprat un babero d'aquests per bebe, per les babetes....I m'he agafat les compreses postpart Maternity i discos de lactancia Indasec. Tenien descompte tambe. Aviam que tal seran, provaré aviam.
Tenien 25% dte en cremes solars, i m'he comprat un pot ja pensant en el Nil, factor SPF50 especial per nens (nivea crec que es).
He mirat els panyals pero no m'he aclarat, m'ho vull mirar be....
I fins aqui la meva crònica del Eroski
.Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia! Us vaig llegir ahir a la nit, i només volia dir-li una cosa molt ràpida a la Crunchi:
La crema solar no li podràs posar a en Nil aquest any! La única protecció que li pots posar a un bebe és que no li toqui el sol. Les cremes porten moltes "potingues" i no els hi podrem posar a la seva pell. Vaja, jo et dic el que hem van explicar al primer estiu del primer fill, i això que ja tenia 6 mesos, i no em van deixar posar-li res de cremes del sol!
Feliç divendres!
crunchi ha escrit:Tenien 25% dte en cremes solars, i m'he comprat un pot ja pensant en el Nil, factor SPF50 especial per nens (nivea crec que es)
La crema solar no li podràs posar a en Nil aquest any! La única protecció que li pots posar a un bebe és que no li toqui el sol. Les cremes porten moltes "potingues" i no els hi podrem posar a la seva pell. Vaja, jo et dic el que hem van explicar al primer estiu del primer fill, i això que ja tenia 6 mesos, i no em van deixar posar-li res de cremes del sol!
Feliç divendres!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Xinxa ah no??? Ostres no ho sabia!!! Be, la guardaré per mes endavant o la utilitzarem nosaltres....
Com esteu noies, que us expliqueu???
Com esteu noies, que us expliqueu???
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola noies! Jo també espero per juliol, és el segon i ja no tinc tants dubtes ni necessitat de buscar coses per internet, però de tant en tant us llegeixo.
No us preocupeu gaire per què necessiteu, ho anireu veient de mica en mica, no cal comprar gaires coses abans del naixement. Per exemple, compreses postpart jo no en vaig fer servir més que les que em van donar a Maternitat. En un parell de dies ja podia fer servir les normals i de seguida ja res. El mateix amb els discs de lactància, a mi no em van ni caler. Cadascuna som diferents i ja ho anireu veient.
Pel que fa a la robeta igual, no compreu massa i espereu a veure què feu servir i què no. Al final t'adones que amb ben poc ja passes.
I preparar el part... doncs és molt bo saber totes les opcions i possibilitats, però també cal ser conscient que després no podem anar amb una idea fixa, perquè pot passar de tot i al final el més important és que la criatura surti bé
Aniré passant per aquí si la feina i el nen em deixen. Gaudiu aquests dos darrers mesos que la vida després és diferent!!
No us preocupeu gaire per què necessiteu, ho anireu veient de mica en mica, no cal comprar gaires coses abans del naixement. Per exemple, compreses postpart jo no en vaig fer servir més que les que em van donar a Maternitat. En un parell de dies ja podia fer servir les normals i de seguida ja res. El mateix amb els discs de lactància, a mi no em van ni caler. Cadascuna som diferents i ja ho anireu veient.
Pel que fa a la robeta igual, no compreu massa i espereu a veure què feu servir i què no. Al final t'adones que amb ben poc ja passes.
I preparar el part... doncs és molt bo saber totes les opcions i possibilitats, però també cal ser conscient que després no podem anar amb una idea fixa, perquè pot passar de tot i al final el més important és que la criatura surti bé
Aniré passant per aquí si la feina i el nen em deixen. Gaudiu aquests dos darrers mesos que la vida després és diferent!!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola besugot!!! Benvinguda!!
Entenc el que vols dir, pero tu ets mare repetidora, i és diferent. Crec que no cal tornar-nos boges comprant (tot i que tothom pot fer el que vulgui), pero crec que s'ha de ser previsora, sobretot les que serem primerenques... Jo prefereixo tenir-ho tot lligat (ja va amb el meu caracter) i tenir un minim de robeta per exemple, que no que arribi el dia i hagi d'anar a comprar de pressa i corrents, pq no crec que recent parida tingui ganes de comprar roba. M'ho miro ara que estic be i en tinc ganes i no tinc res mes a fer. Tampoc vull esperar a veure què em regalen els altres, ni tenir a ma mare o la parella anant a comprar coses. A mi m'agrada mirar-m'ho jo, escollir jo, etc. Com a excepció, algo puntual... si, pero no com a norma.
Avui hem anat a comprar bodis de recent nascut per exemple, talla 0-1. N'he agafat de m. Curta i m.llarga. El cruncho s'anava animant tambe en agafar modelets, vinga apa!!!
Ja tinc suficient roba (calculo jo) per passar les primeres setmanes. Em falta encara la polaina de Petit Oh que us vaig dir, pero vaja, que ja tinc varios modelets per posar al hospital almenys. Que si la compro be i si no també.
Ara ja només ens faltarà comprar la cadireta pel cotxe i la cuna.... Acabar de mirar-me les cosetes per la bossa per l'hospital i poc mes. La resta ja si que poc a poc i sobre la marxa, pero uns minims considero que si s'han de tenir. Els basics. Em quedo molt mes tranquila. Pero ja dic, va a caracters. A mi m'agrada controlar el maxim possible de coses, ho sé, no ho puc evitar.
Que us expliqueu noies, fa dies que no entreu!! Tot bé?
Que passeu un bon pont!!!
Entenc el que vols dir, pero tu ets mare repetidora, i és diferent. Crec que no cal tornar-nos boges comprant (tot i que tothom pot fer el que vulgui), pero crec que s'ha de ser previsora, sobretot les que serem primerenques... Jo prefereixo tenir-ho tot lligat (ja va amb el meu caracter) i tenir un minim de robeta per exemple, que no que arribi el dia i hagi d'anar a comprar de pressa i corrents, pq no crec que recent parida tingui ganes de comprar roba. M'ho miro ara que estic be i en tinc ganes i no tinc res mes a fer. Tampoc vull esperar a veure què em regalen els altres, ni tenir a ma mare o la parella anant a comprar coses. A mi m'agrada mirar-m'ho jo, escollir jo, etc. Com a excepció, algo puntual... si, pero no com a norma.
Avui hem anat a comprar bodis de recent nascut per exemple, talla 0-1. N'he agafat de m. Curta i m.llarga. El cruncho s'anava animant tambe en agafar modelets, vinga apa!!!
Ja tinc suficient roba (calculo jo) per passar les primeres setmanes. Em falta encara la polaina de Petit Oh que us vaig dir, pero vaja, que ja tinc varios modelets per posar al hospital almenys. Que si la compro be i si no també.
Ara ja només ens faltarà comprar la cadireta pel cotxe i la cuna.... Acabar de mirar-me les cosetes per la bossa per l'hospital i poc mes. La resta ja si que poc a poc i sobre la marxa, pero uns minims considero que si s'han de tenir. Els basics. Em quedo molt mes tranquila. Pero ja dic, va a caracters. A mi m'agrada controlar el maxim possible de coses, ho sé, no ho puc evitar.
Que us expliqueu noies, fa dies que no entreu!! Tot bé?
Que passeu un bon pont!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |












