✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

gener, febrer, març...
capseta
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: capseta » ds. maig 06, 2017 6:00 pm

Hola noies,

Doncs sóc jo la que ha perdut la seva petita princesa. La petita Eyra ens ha deixat.
No sabem quan però com a molt farà uns 10 dies.

Us faig la crònica de com ha anat, que per mi es terapeutic.
Jo portava uns dies (des de dissabte passat) sense notar patadetes però com que anava notant bultos de nena ara aquí ara allà no pensava que no es movés, simplement pensava que les patadetes no les notava perquè estava estressada deixant-ho tot enllestit a la feina per quan tingués la baixa.
Dijous tenia la primera classe lrepart al cap, vaig comentar lo de les patadetes i que no sabia si preocupar-me o què.
La llevadora em va dir que quan acabés la classe em posaria el doppler per sentir el cor i aixi em quedava tranquila. I això vam fer. Però 15 minuts de remenar aquí i allà no se sentia el cor. Em va dir que com que la visita al ginecoleg la tenia per dins de 3 setmanes que millor que demanes hora aquell mateix dia per estar tranquila, però que segur que no sentia el cor per la posicio de la nena o algo.
A a les 15.45 el ginecòleg em va dir amb els ulls plens de llàgrimes aue la cosa no anava bé, no hi havia res de líquid amniòtic, cosa que volia dir que feia dies que estava parat i s'havia anat reabsorvint.
Havia d'anar urgentment (jo corria perill) a l'hospital per parir la nena per via vaginal (una cesària seria molt arriscada pel gruix de l'úter a aquestes alçades i posaria en risc propers embarassos).
Un cop allà ha estat un part induit de 36 hores, moltes pastilles de prostaglandines que em provocaven contraccions però no dilatava, tactes a cascoporro (no tingueu por, son molestos però no fan mal) i finalment en l'ultima dosi de prostaglandines que em podien posar (ja no se'n podien posar més) em van fer un tacte més intens per intentar obrir una mica el coll de l'uter amb els dits i punxar la bossa. Van poder obrir una miqueta però no punxar la bossa. De totes maneres això va accelerar les contraccions, que començaven a ser molestes.
Donada la situació em van dir que em donarien tots els calmants que necessites i l'epidural a la mínima. Doncs vam començar amb nolotil i paracetamol però continuava fatal, em van posar diazepan (la primera nit també perquè em va donar molta plorera i així vaig poder dormir una mica). Gracies al diazepan podia dormir però les contraccions em despertaven de mal, així que vaig demanar l'epidural. Prou dur era tot. Em van posar l'epidural cap a les 4 de la matinada i va ser meravellos, als pocs minuts ja no em feien mal les contraccions i vaig poder dormir, a més encara estava grogui del diazepan.
En algun moment de la nit recordo molt mal/molèstia/tibantor a la vagina, eprò amb lo grogui que estava no vaig dir res i vaig seguir dormint, pensava que no quedaria gaire estona per les 6, que en teoria venien a fer-me un altre tacte.
Em vaig despertar cap a les 6.30 i em notava alguna cosa extranya per allà sota, vaig voler tocar i vaig notar que no era la compressa, així que li vaig demanar al capseto que avisés les infermeres.
Era la nena, havia sortit mentre jo dormia. Es veu que l'epidural em va relaxar tant que vaig poder dilatar suficient com per que la nena sortís amb la força de les contraccions.
Se la van endur i ens van dir que si voldriem veure-la, que era el més recomanat pels experts en dol però que podiem fer el que vulguessim. Teniem clar que voliem veure-la i fer-nos fotos de família, sempre som a temps de no mirar-les o esborrar-les, però no fer-ho ens hauria sabut greu.
Ens la van portar i bé, la nena no era un nadó a terme bufó i regordete, era una setmesina que portava uns dies sense vida dins el meu ventre, així que estava una mica vermelleta de la cara, i amb edema (inflada i toveta), però de seguida ens vam fer a la iea i li vam anar veient el nasset xato, la boqueta del papa, el cabell rosset de la mama... i ens vam fer fotos i li vam fer fotos a ella. A la nostra nina. Ha estat una estona molt reconfortant. També ens han fet un record que fan en aquests casos. Una targeta amb les empremtes dels peus, el nom de la nena, el pes en neixer, la data... es bonic.
Després he expulsat la placenta, m,han fet ecografia per veure que tot estava bé i m,han pujat a la planta. I en 24-48 hores em donaran l'alta.

Ha estat horrible, encara és horrible, estem en xoc, intentem portar-ho bé i ser forts perquè és la única opció que tenim. Ho anem passant com podem, però la tornada a casa serà el tràngul més dur.

Ara ens hem intentat centrar en el prodes, per oblidar el perquè. Però mica en mica anirem fent el dol, que tant necessari és.

També tenim clar que el nostre desig de ser pares continua (bé, ja som pares.... però la nostra nena no és amb nosaltres) i quan ens donin llum verda voldrem intentar-ho de nou. Però per aquest desig, no per suplir res, perquè l'Eyra va arribar en un moment en que la situació era molt complicada (el pare del capseto es moria) i ella ha estat el motor que ens ha fet tirar endavant a tota la familia, ha estat la nostra alegria de viure, ens ha fet veure que tot i aue la vida té coses dolentes també n'hi ha de bones, i ara altre cop hem rebut una patacada, crec que la patacada més forta que es pot rebre.
A sobre són dates que mai oblidarem, perquè vam saber que ens havia deixat el dijous, que hauria estat l'aniversari del meu sogre, i finalment ha "nascut" avui, quan falten dos mesos per la DPP.

Així que crec que ho vam fer bé quan vam decidir el seu nom.... perquè el significat d'Eyra és "la deesa escandinava/vikinga de la salut, metafòricament és la que aporta alegria, euforia, benestar i felicitat" i això és el que ha fet.
Ara ha marxat, no sabem perquè (faran diferents estudis i anàlisis per intentar esbrinar-ho, per si poguéssim evitar-ho en el futur), però el que ens ha aportat en 7 mesos de vida intrauterina ha estat molt.

M'ha agradat molt compartir aquests mesos amb vosaltres. Sincerament ara no sé si us seguiré o no, perquè potser serà massa dolorós, així que us demano que continueu tirant del carro del grup com heu fet fins ara i que gaudiu molt dels vostres embarassos i bebés.
La vida a vegades et dóna un revés i és quan més valores les coses bones, així que feu-ho, centreu-vos en lo bo.

Petons.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
airuni
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » ds. maig 06, 2017 6:27 pm

Capseta m'he quedat sense paraules, us vaig llegint perquè sou molt actives al fòrum i a més em fa gràcia perquè jo vaig ser mare al juliol. Realment no se que dir-te, no tinc paraules, em sap molt greu que hagis de passar per tot això espero que passi aviat aquest dol pel que inevitablement haureu de passar i que molt aviat cumpliu el vostre somni. Una abraçada
Imatge
crunchi
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » ds. maig 06, 2017 8:44 pm

Capseta em sap tan de greu!!!!! Us acompanyo en aquesta dura pèrdua...
M'he emocionat i ploro de rabia i de tristor, pq em poso en la teva pell i és terrible. No tinc paraules per dir el que sento, molta rabia i molta pena. Hem sigut companyes de post i per mi has sigut un apoyo molt gran, com les altres noies, que hem fet pinya. I ara aixo... quin cop mes fort, em fa molta pena.
Porto una bona estona escrivint i borrant, escrivint i borrant... perque res em sembla prou bo. Tot em sembla tonto i absurd.
Crec q ets molt valenta, per explicar-nos-ho i per explicar-nos-ho clar i serenament. Que espero que aquest record que heu pogut tenir de la petita Eyra (un nom molt bonic per cert) us ajudi a passar aquest dol. Sempre la tindreu present, als vostres cors i a les vostres vides.
Només em queda dir-te que entenc que estiguis un temps fora del forum, ho entenc perfectament, jo faria igual.... Si algun cop vols parlar, aqui em trobaras. Encara que passi temps, envia'm un privat (que m'arribara la notificació) si ho necessites, no ho dubtis. T'envio una abraçada molt i molt forta, a tu i al capseto.... només se'm ocorren molts bons desitjos per a vosaltres. Una abraçada.
Imatge

Imatge
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

EntradaAutor: Vannion » ds. maig 06, 2017 11:11 pm

M'encantaria no escriure aquest missatge.
Res del que pugui dir, serà suficient.
Hem compartit molts posts, us he llegit moltíssimes vegades, i m'he alegrat molt per vosaltres.
Ara em cauen les llàgrimes de llegir el que ha passat. Capseta, tu i el teu marit sou uns valents. Espero que aquests tràngols pels que us fa passar la vida (que injusta... De veritat), serveixin per a que esteu més units l'un a l'altre.
No puc imaginar els moments que esteu passant.
La petita Eyra ha tingut molta sort de tenir uns pares com vosaltres, i de ser tant estimada fins i tot abans de formar-se.
Deixeu-se estimar, preneu-vos el vostre temps, no dubteu en buscar ajuda.

Us envio una abraçada fortíssima.
Pink_flower
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: Pink_flower » dg. maig 07, 2017 9:46 am

Guapa ja t'ho he dit per whatsapp pero igualment aquest es el nostre racó i volia enviar-te des d'aqui una forta abraçada per tots dos. :-()-) :-()-)
cristina_82
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 96
Membre des de: ds. des. 17, 2016 10:53 am

EntradaAutor: cristina_82 » dg. maig 07, 2017 10:36 am

Hola,

jo sóc del mes d'agost i sempre us he seguit, i la capseta era de les més participatives.

moments aixís per molt que diguis o no .... cada persona és diferent i en aquests casos actuem com podem, ploreu, ploreu tot el que podeu (si és el cas) i és qüestió del temps....
Una forta abraçada però molt forta!

Petons,
Imatge
madame3
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

EntradaAutor: madame3 » dl. maig 08, 2017 12:23 pm

Hola capseta…

Vaig llegir el teu relat i ni vaig saber respondre, t'he tingut molt present aquests dies malgrat no conèixer-nos. Quina lliçó de vida ens has donat…

No hi ha consol possible, només acceptar el dolor i viure el dol. T'envio moltes abraçades i forces…

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)
Amanda2016
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dc. juny 29, 2016 11:58 am

EntradaAutor: Amanda2016 » dl. maig 08, 2017 1:30 pm

CAPSETA!!!!
Entrava a llegir-vos sovint (no sé si recordes que haviem de ser companyes de mes pero vaig tenir l'abortament a les poques setmanes)
M'he quedat de pedra!!!! Em sap molt greu el que t'ha passat... no se que dir, només que rebis tota la energia positiva que t'envio des d'aqui, que no hi ha paraules de consol.....
Una abraçada enorme!!!!!!!
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

EntradaAutor: petipe » dl. maig 08, 2017 2:28 pm

Capseta, una abraçada molt i molt gran. Sóc una mare juliolera que us vaig llegint sovint i encara que, no us havia escrit, no me'n puc estar de fer-ho ara. Encara que no m'hagués presentat jo sí em sentia molt identificada amb vosaltres perquè vaig compartint procés i per això vull donar-te el meu condol. Llegia en diagonal i m'ha semblat que parlaves d'un part prematur i quan m'he adonat que no, se'm saltaven les llàgrimes.
M'ha deixat de pedra el que us ha passat i sobretot la teva actitud tan sencera per arribar a valorar el que us ha portat el vostre angelet tot aquest temps. No hi ha paraules de consol, però molts i molts ànims per tirar endavant... ara és un moment fosc però segur que al final del túnel hi ha una petita llum que poc a poc s'anirà fent més gran.
Un petó ben fort!
capseta
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dl. maig 08, 2017 8:15 pm

Sou totes genials i us agraeixo molt les vostres paraules.

Ja m'he decidit a obrir el meu espai per poder desfogar-me a l'apartat de "quan les coses no vam bé", així que noies, sentiu-vos lliures de contiñuar amb el post, emplenant-lo d'històries boniques, que els bebitos julioleros s'ho mereixen.

Per cert, he editat la llista inicial, no m'atrevia a posar-me a marones de cor, simplement he posat la coletilla de que l'Eyra ha marxat abans a la llista de tots els bebitos julioleros.

Ho dic per si després la voleu aprofitar per anar apuntant quan neixen els vostres petits.

Espero que tot us vagi molt i molt bé a totes, julioleres i resta de companyes que heu entrat ler dedicar-nos unes paraules.

Molts petons :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
RedBerry
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dt. maig 09, 2017 11:53 am

Bon dia noies!!

29s

Bueno a la capseta ja li he dit per el WP, que sempre ens tindra aqui pel que vulgui. Ens has demostrat que ets una dona molt forta, i per aixo amb tot el respecte del mon, crec que li tenim que fer cas i omplir aquest post de paraules boniques, per els nostres babys. Tambe penso que totes les julioleres ens ha trencat una mica el cor, pero ara tenim que ser mes fortes que mai.

Faig un EGO. Ara m'ho estic prenent tot amb mes calma, anava suuuper cansada, i no estava disfrutant res el proces. Em surt mes lo de parlarli al baby, si estic sola li parlo fluixet, pero si tinc gent "aprop" li susurru, perque la gent no es pensi que estic tocada del ala...
No se si alguna li pasa aixo tambe, si el baby esta donant patades seguides, li dic al marit que posi la ma, i para automàticament. Li agrada pendrens el pel ja, apunta maneras.
La habitació ja la tenim gaire be muntada, tenim que fer-li un apanyo a la comoda, perque sigui amplia i posar el cambiador a sobre, pero es rapid. Ens faltan encara els vinils, no m'acabo de decidir quin m'agrada mes. Ahir tambe em vaig possar a rentar les cortines i la seva habitació, sindrome del niu a tope.
Aquest cap de setmana em van deixar una bossa de roba d'1 mes, i amb el que tenia crec que tinc gaire be tot el necessari, algun conjuntet em faria gracia comprarli pero ja estare llesta. Entre aquesta setmana i la que be vull acabar de comprar la roba i aixi ja treure etiquetes i rentar.
Al wp, parlaven de les camisoles per l'hospital, ho tinc clarisim de tirants per estar fresquets, (faig LA) i a la bossa meva estic per ficar un parell de ventalls per es sofocos i la calor que sempre fa al hospital i mes amb les visites.
Bueno mes o menys aixo es tot! Aquest dijous tinc visita al gine, espero que sigui per la panxa la eco, perque em fa pal vaginal. Dilluns que be vacuna de la tosferina i començo les classes prepart, a veure que tal son.

Com esteu la resta? Ens tenim que animar mutuament noies! :ok:
Pink_flower

EntradaAutor: Pink_flower » dt. maig 09, 2017 12:03 pm

Capseta :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Bon dia a totes! 31+6

Com anem? Hem estat parlant pel whatsapp i dic mira vaig a comentar els temes aquests pel fòrum i així obrim debat.

Tema pijama: Jo per exemple portaré una camisa de dormir (que per cert vaig comprar al primark molt barata i de bona qualitat) només per si fa falta pel primer dia però per la resta de dies em sembla molt incòmode i no m'agrada gens tenir els baixos allà a l'aire :content: La meva idea es portar leggins normals o de premamà i samarretes de lactància que penso que seran més comodes, almenys per mi. Que fareu?

Tema tactes: jo desprès de la meva experiència horribilis amb la petita no en vull cap ni un! Al dia següent d'un tacte "bastant profund" vaig trencar aigües...quina casualitat! no estava ni de 38 setmanes i clar em vaig endur el lot complet d'inducció (oxitocina, trencament del que quedava de bossa, tactes a cascoporro...) que com no...va acabar en cesarea perquè la nena no baixava. Obvi, no estava preparada. En el meu cas per exemple no vull cap tacte mínim fins el moment del part, i ja veurem... Una compi ens ha pasat aquest link per si el voleu llegir:

https://www.elpartoesnuestro.es/blog/20 ... las-bragas

I parlant de bragas... :-:) Calces: quines portareu de paper? de cotó? de reixa? Jo l'altre vegada vaig tirar de calces blanques de cotó i em va anar prou bé. Això si aquesta vegada em porto 10 com a minim! Quin conyas, quantes vegades m'havia de canviar i rentar-les allà mateix. El meu lavabo era un tenderete de calces per assecar-les :-D Hem parlat també del color...? Jo vaig portar blanques perquè amb un xorret de lleixiu ja les tornes a tenir netes però aquesta vegada no sé si portar-les negres que és el que normalment faig servir.

Com porteu els preparatius? Ja estem totes al tercer trimestre oi? Vinga noies que això ja ho tenim ben a prop! :b-))) >.-<:

Les que heu fet lactància materna...vull comprar-me un tirallets i pensava agafar el swing de medela pero caray com pica!! Alguna heu provat el d'avent elèctric? L'altre vegada vaig fer servir el mini elèctric i com portava el motor just a prop d'on sortia la llet se'm va omplir de llet i em vaig carregar dos motors! una ruina...no el vull més. Recomanacions? El vull per fer-me búnker de llet per quan torni a treballar :ufs:

Bueno ja entro un altre estona guapes :-()-)
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dt. maig 09, 2017 1:19 pm

Hola noies,
Si, aqui ja estic a la setmana 30...

No tinc gaires novetats noies i tampoc tinc gaires anims. Suposo que aquests dies no m'he mogut massa de casa i aixo es nota, perque el cap dona moltes voltes.... avui ja vaig al gimnas i entre aixo i rependre el fil, espero que ens anem animant entre totes. Una abraçada Capseta si em llegeixes, et tinc molt present. :-()-)

Demà aniré a la visita guiada que fan al meu hospital, que m'ho va recomanar la Nayade de mares de març. Hi vaig amb ma mare pq el cruncho no es pot escapar de la feina, pero bueno. Em fa bastanta gracia anar, pq veuré les instal.lacions internes i el protocol a seguir i espero que aixo em dongui tranquilitat.
I dijous tinc visita a la matrona, que em posarà la vacuna de la tos ferina.

El que comenteu de la bossa, doncs no, encara no m'hi he posat. Hi vaig guardar les compreses i els discos de lactancia, pero potser no m'ho hauré d'endur tot, no? Ho deixaré al cotxe... Aviam si aquestes proximes setmanes vaig al Primark i em miro calces barates de cotó. No sé si finalment em compraré alguna de gasa o reixa, no ho sé. M'ho he de mirar...
Jo m'enduré un pijama de pantalons i samarreta, per si acas, pq els camisons els trobo un rollo. Pero m'enduré algun camisó, si, perque segurament serà lo mes comode. Li he demanat a ma mare aviam si té camisons oberts per davant, no me'n vull comprar expressament, si ja sé que no m'agraden.
La bata ja la tinc, una meva que és d'estiu i maniga curta. Les sabatilles també les tinc.

El tema tirallets una amiga em va dir que me'l deixarà, aixi que de moment, no hi penso. Tampoc domino massa el tema, em sap greu PinkFlower, aviam si algu et pot donar algun consell.

Aquest cap de setmana vam pintar la seva habitació, que tot i que no montarem mobles i el nen dormirà amb nosaltres, pero bueno, ja la tindrem pintada. Hem pintat altres habitacions, el passadís, el menjador.... Es el sindrome del niu, si. I també he estat ordenant roba, papers.... Es com que tinc ganes de tenir la casa ordenada i perfecte, abans de l'arribada del nen. Es com que vull aprofitar ara que em trobo be i encara prou agil per fer les coses que vull fer...

Em passa tambe amb les amigues. Tinc pressa per quedar amb totes, pq em sembla que en un mes o aixi, no baixaré a BCN en transport public. Ja em veig força panxa i viatjar amb transport public em comença a incomodar. Manies meves eh? Pero ja les vaig avisant, al juny no penso agafar cap metro. I avui pensava tambe que avisaré al gimnas de que al juliol, agost i setembre no hi aniré, pq em cobrin la cuota de manteniment i prou.

Tema roba d'embarassada, no se si recordeu que un dia us vaig dir que nomes tenia uns pantalons de premama del H&M i dubtava si m'havia quedat curta.... doncs no. Per si en algun futur a algu lo pot ajudar, he tirat molt dels pantalons de premama aquests, i també de leggins (normals, no he necessitat els especials de premama). I vaig trobar uns jeggins vells que estaven en una bossa a punt de ser tirats pq estaven donats, i mira, mà de sant, ara em queden perfextes i no m'apreten gens. Son jeggins del Bershka, la mar de normals. A dalt vesteixo amb samarretes amples o mes apretades i quasi tot el que abans em podia posar, ara també. I de cara a l'estiu tiraré molt de vestits i samarretes amples i shorts de goma a la cintura. Jo crec que el secret és aquest, pantalons de goma elastica a la cintura. Tambe he de dir que jo desde sempre porto els pantalons molt a baix, just a la cadera. Aixi que de premama no necessitat res mes (tambe afegeixo que vaig agafar la baixa ,olt aviat, diferent seria haver d'anar a treballar cada dia a l'oficina...). Pero bueno, per si a algu li serveix, que no us agobieu amb la roba, que hi ha moltes opcions.

M'he de mirar sostens de lactancia, de moment m'ho miraré al Primark crec....

Una abraçada noies
Imatge

Imatge
dolly
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dc. maig 10, 2017 9:17 am

Hola noies,

Feia dies que no entrava, com us vaig dir soc per feina uns dies a Girona, i no he tingut temps de llegir-vos fins ara.
Quin cop mes dur, entrar i trobar aquesta mala noticia.

Capseta, em deixes amb el cor encongit i molt trista, se que res del que poguem dir-te en aquests moments pot omplir el vuit que ha deixat la petita Eyra.
Son moments dificils per tu i el capseto, nomes us puc dir que anims, i encara que sigui virtualment us envio molta energia positiva, petons i abrasades per poder passar el dol.
Llegeixo que has estat molt ben tractada i que tan familia com amics us fan costat.
M'enalegro moltissim que pogueu fer pinya d'aquesta manera, l'unic consell que aporto (si es que em permets) a banda de que et concentris en tu i facis el que el teu cor i cos et demani per passar aquest moment es que siguis tan vocal amb els teus sentiments com puguis.
Tot i que la familia, amics, companys et coneguin hi haura moments en que no sabran com reaccionar o si treure o no el tema, per aixo es important que expressis com vols que es tracti.
Avegades per prudencia desde fora intentem no treure el tema i sembla q obviem/ignorem la perdua d'un bebe.
No ho dic per fer la vida mes facil al teu entorn, sino per evitar que et fereixin si no saben com actuar.

Vaig llegir tota la teva cronica ahir, i aquest mati hem passat amb el cotxe per davant del Hospital trueta de Girona, no se si es on vas estar, pero sabent que ets de la zona,. no puc parar de pensar en tu.
Anims Capseta!! :-()-) :-()-)

A la resta, noies, prometo continuar amb la tematica del fil quan tingui una mica mes de temps.. pero sentia que havia de deixar primer aquest missatge abans de poder continuar amb el fil.

Petons a totes
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dc. maig 10, 2017 10:16 am

Bon dia noies!!

Anem per temes :ok:

Pijames Ja ho habia dit, amb camisola de tirants, el que si que portare per si d'acas son uns pantalons curts que m'estan be i a lo millor una samarreta de tirants, perque amb el que has dit pink_flower em deixes amb el dubta.

Tactes Moltes gracies per la informacio! La veritat que amb el link me he quedat bastant gelada, no m'ho havia plantejat fins ara. Suposo que per la inexperiència. Llavors que feu li pregunteu al vostre gine com es el pla de part? Ara em fa una mica de cosa la visita que tinc aquesta setmana, que no em facin res sense estar segura. O quins protocols tenen? Meu ficat una mica la port al cos, em veig molt vulnerable amb les cames obertes. :ufs: :ufs: Si esteu ja posades de part, en plan que has trencat aigues els tactes estan recomanats?

Bata Crec que al wp, moltes havien dit que com sera estiu no gastarien. La veritat que de serie sempre les gasto, en tinc varies a mes a mes. De totes maneres he vist que al primark tenen que estan be de preu, si no recordo malament 10€. Al h&m tambe les venen pero clar tene un altre preu, de 25 a 30€ crec recordar.

Calces Bueno, portare de coto 100% del primark, tipus de l'avia de coll alt :content: i de color negre, que em semblan mes netes. o mes facil de disimular les taques.

Compreses Em vull gastar els diners en les febus postpart d'indesac. Son les que he trobat amb millors opinions, l'única pega el preu. La veritat que mai gasto compresas, aixi que em resulta un tema una mica delicat. Fa mil anys quan si que gastava em donava poca seguretat per si es movien i tacava o la sensació de portar un bolque a sobre. Els paquets son de 10 u. que faig compro 1 o 2?

Visita guiada Que be aixo de la visita! Ho tindrian que fer a tots els hospitals, per donar seguretat sobre tot a les primerenques com nosaltres. Ja ens explicaras que tal es. Alguna mas ho fa aixo? A la teknon he trucat i va semblar que li parlava en xino, que trucara en 2 setmanes que estaven fent canvis de protocol o algo aixi. :-o00m

sindrome del niu Estem tan atabalats fent coses i amb el treball i la resta, que sincerament netejar i organitzar papers no esta en les meves prioritats. M'agradaria poder netejar tot abans que neixi el baby, pero veig el sofa i em tira :-o00m Us envejo!

Crunchi No m'estranya que et doni pal quedar amb les amigues, anar amb metro a bcn es horrible, tot el mon va a la seva bola, no et deixen seure, i a sobre moltes estacions no tenen ascensor o escales mecaniques... Si fos tu li diria a les amigues que vinguesin elles a veurem :content: L'habitacio encara que no poseu mobles, per mi pintar es lo mes engorros, perque es mes entretingut embrutas molt, etc, etc. Aixi que si tens aixo fet ja tens mes de la meitat de habitacio enllestida. Que be que al final amb la roba que vas comprar hagis tingut prou, segur que a mes d'una li va molt be la teva recomanacio! Al final vas anar al rec?

Dolly Que be saber de tu! Quan tornis de viatge ja ens diras que tal!

Molts petonets noies! A veure si ens anem animat! :-()-)
Pink_flower

EntradaAutor: Pink_flower » dc. maig 10, 2017 1:01 pm

Bon dia! 32 setmanes :-())

Crunchi que ens vam creuar em sembla. Tema sostens jo he comprat un pack de 2 al h&m per 25€ que pinten comodes i son molt suaus. De moment amb aixo i 3 samarretes de lactancia que ja tenia d'abans tirare. Despres ja veurem quina talla queda que aixo creix, baixa, creix, baixa...quin mareig de talles z2:-)

Dolly que tal per Girona? Has fet compretes? No et donis molt de tute :-()-)

Redberry jo compreses he comprat les maternity pero he llegit que aquestes son molt bones! Jo ahir vaig comprar compreses normals amb ales per posar sota d'aquestes i aixi tacar menys. Quin cumul de panyals puaj :content:
Respecte als tactes tampoc volia crear por simplement fer-vos saber que pel que he llegit no serveixen per gaire...i quan et diguin toca tacte li dius doncs no gracies i apa adeu. El dia del part ja es un altre cosa, jo de part si fan algun no problem pero tampoc que facin cada hora perque no ho trobo necesari.
Bata jo estava pensant que portare una jaqueta d'aquestes llarguetes i fines i prou. L'altre vegada no la vaig fer servir pero mai se sap.

Avui a les classes prepart ens han comentat que podem començar a fer encara que sigui la nostra maleta per tenir-la enllestida i la del bebe doncs a partir de la 34 perque diu que a la 35 ja no van a incubadora ni res i els podem vestir sense problemes. Aixi que tocara començar a fer llistes i preparar.... Crec que no estic preparada. No vull que surti!! :-:) pero per altre costat tinc tantes ganes de veure-la... :love:
Oficialment les hormones comencen a parlar per mi. Ja les noto a flor de pell!

Anem parlant guapes! :-()-)
Lanana
Entrades: 139
Membre des de: dv. abr. 08, 2016 12:49 pm

EntradaAutor: Lanana » dc. maig 10, 2017 7:47 pm

Capseta, avui t'he llegit i mentres ho feiafan llegia tristesa, molta pena, estat de shock però, també, molt d'amor, serenor i fortalesa i unaque parella que afronta un moment duríssim i que fan cami junts.
No hi ha paraules que puguin consolar-vos, només el temps us permetrà fer un bon dol i portar a dins vostre aquest amor perque la vostra filla sense aquest dolor tant intens com ara.
Realment la vida pot ser ben injusta i costa molt entendre aquestes coses. Segur que família, amics, professionals us ajudaran a fer aquest camí.
Una abraçada ben forta, bonica.
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dj. maig 11, 2017 11:47 am

Hola noies, com esteu?

Ego total
Ara vinc de la visita amb la matrona, i re, be. M'ha posat la vacuna de la tos ferina, m'ha pesat, tensió, doppler, gestionar pròximes visites.... M'ha dit que a la proxima visita em farà el cultiu vaginal i rectal i em farà analisi d'orina per mirar la albumina.

I ahir vaig anar a lo de la visita guiada al hospital, i molt be. Va durar quasi be 2 hores, i ens van ensenyar les instal.lacions, el recorregut a fer quan arribes per urgencies, l'habitació un cop ets a planta.... Ens va explicar les proves que li faran als bebés, posicions per parir, que farem el pell a pell, què hem de dur al hospital, ens van donar el pla de part... i al sortir ens van donar dos canstretes molt mones.

Ens va dir que el dia que anem per urgències pensant que anem de part, que normalment hi ha dos falses alarmes fins que realment és el dia. Que és normal, que no patim, que si creiem que hi hem d'anar hi anem, però que normalment encara no és el dia.
Que només hem de dur en una bossa el gorro (manoples no, DIU QUE NO LI POSEM), unes calces per nosaltres, sabatilles, necesser i panyals. Que la resta ho donen elles. I que la bossa amb la roba ho deixem al cotxe fins que no ens pugin a planta.
Ens va dir que el tema families, millor avisar quan ja estiguem a planta perque un part sol ser molt llarg i no cal tenir-los a tots allà... que millor avisar a poca gent pq el que necessitem és calma, que quan ve molta gent toquen el nen i després l'estressen; la familia marxa i els pares es queden amb un nen que no para de plorar pq està estressat.
Ens va explicar el tema del cordó umbilical, si la parella el vol tallar, si el volem donar...
Ens va recomanar la pilota de pilates, fer 1h al dia rotació de caderes sobre la pilota per colocar be al bebé...
Va dir que aqui al Hospital PSSJD de StBoi és un hospital que aten parts de riscos baixos pq no tenen instal.lacions més específiques de bebes. Que si és de risc alt et destinen al de PSSJD d'Esplugues. Que si després del part veuen algo al nadó, ens envien a mare i a nen, allà. Pero que de 1600 parts a l'any que atenen aqui, nomes ha passat 10 cops aixo.

No sé, ens va donar moltiiiiiissima informació, van ser 2 hores molt ben aprofitades. Si surt algun tema aqui al forum ja comentaré si us puc ajudar, ara no se m'ocorre mes temes....

Ah si, va sortir el tema de la maniobra Kristeller, i ella va dir que aixo ja no es fa, que no ho hauria de fer ningu. I que si veiem que ens ho volen fer diguem NO.

Ens va explicar les dos epidurals, la walking i la epidural normal... El tema de ventoses, que diu que els forceps cada cop s'utilitzen menos.... La cesàrea (la parella no pot entrar, fa ell el "pell amb pèl" amb el nadó...).

Vaig sortir molt contenta i amb ganes de parir ja noies, perque la matrona que feia la visita ho explicava tan be i amb molta naturalitat i tranquilitat, que això, em va transmetre molta calma i tranquilitat. Realment te n'adones que per elles això d'atendre parts és el pa de cada dia.

Altres temes:
Pinkflower siiii m'ho vaig estar mirant i si, vull un d'aquests packs de sostens del H&M, i el vull sense aros. Jo tinc una 90, de fet encara vaig amb sostens normals, i crec que sense aros son molt mes comodes.
Samarretes de lactancia no crec que en compri. Com a molt si estan rebaixades, pero les trobo carissimes pel que son. Jo tinc 3 o 4 samarretes de tirants, d'aquestes que son rollo esport, que tenen com un forro per dins la zona pits.... m'explico fatal. I crec que poden fer l'ús.

Tema tactes no el van tocar ahir. Pero jo he sentit dir que hi ha un limit, crec que és un maxim cada 4 hores. CREC.

Transport public redberry si, un rollo. Fins ars he tingut sort al ferrocarril o al bus, sempre m'he pogut seure. Però el metro és quasi bé impossible seure i em fot pal total. L'evito.
Siiii anirem dissabte o divendres al REC!!! Ja us explicaré que trobo de gangues!!! :ok:

Abraçades per a totes!!!
Imatge

Imatge
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dv. maig 12, 2017 11:20 am

Buenos dias!
29+3d
Per fi es divendres!!! :miko: :miko:

Crunchi Que be la visita al hopital, molt completa pel que veig, a me amb regalet i tot :ok: M'alegro que a la llevadora fos tot perfecte, per cert la vacuna de la tosferina t'ha fet algun tipus de reaccio? Me la possen dilluns a mi. Dona gust quan et donen tanta confiança >.-<: D'aqui poquet ja et toca eco no?

Pink_flower A veure si m'aclaro perque el cap no em dona de si... La nostra te que estar a partir de la setmana 32 i la del baby a la 34-35 no? Tu que ets repetidora, a la teva també li poses ni encara que sigui una muda al home?

Maniobra kristeller Ni havia escoltat parlar! M'he quedat gelada, em sembla una salvajada... Merci per la informacio, si m'ho proposesin, de quasalitat, em negare.

Epidural D'aixo havia escoltat parlar en algun altre post pero no ho havia tingut en compte, a la pròxima visita ho preguntare a veure si també tenen opcions.

EGOBueno ahir em va tocar visita al gine, em va dir que ja pesava 1500, que esta molt be, em va donar un fulleto explicant els moviements normals del baby :-)(-: <:-< . Li vaig comentar que de tant en quan es munta unes festes aqui dintre importants. Menys quan li dic al marit que miri, que llavors para! :content: :content:
Li vaig preguntar si tenien pla de parts, i em van dir que no, amb un discurs, que bueno no em va acabar de fer del tot pero m'apanyare. :-o00m Bàsicament, que com ens visitem sempre amb ells que son ginecolegs i tenen el compromís d'atendret ells al dia del part, com que vetllaran per mi, o algo aixi. Per la pròxima visita preguntare quins son els protocols que segueixen en els parts, i el dia del part tenir clar jo i el meu marit que vull que em consultin tot el que m'hagin de fer. Ja se que cada part es diferent, pero la meva mare ens va parir a mi en 30min, i l'altre va ser 1h, aixi que espero tenir la mateixa sort : lasito : .
També anava amb la pregunta, de les corretges, a partir de la setmana 36 fan corretges cada setmana (em sembla una exageració) i no nomes aixo sino que em van dir que feien tactes, en plan 2x1. Em vaig quedar amb una cara! :ufs: :ufs: Li vaig dir clarament que per internet havia llegit que tenen molt mala fama, i que passava si jo no mels volia fer. Bàsicament em va dir que els tactes, els dona a ells molta informació, que serveixen per saber com estic jo, com sera el dia del part. Resumint, que nomes els valen a ells els tactes, per fer-lis mes facil la feina, aixi que com va acabar dient que si no mels vull fer no mels faig i punto, doncs ja esta. El primer dia que toqui corretges, abans de res dire que no vull cap tacte, per si falla la memoria.

Li estic agafant una mica de por a l'incertesa del moment, a no saber que pasara ni que sera ni que em faran sobre tot. :-o00m

Dilluns començo les classes prepart, espero alla poder coneixer una mica millor totes les possibilitats que pot haver del proces, perque em veig moooolt perduda.

Menys mal que us tinc a vosaltres! :love:

Espero que tingueu un bon cap de setmana!!! Ja anireu dient com va la cosa. :-()-) :-()-) :-()-)
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dv. maig 12, 2017 2:01 pm

Hola Redberry!!

No, no m'ha fet cap reacció la vacuna tos ferina, ni m'ha sortit cap blau ni ho tinc adolorit ni res. La vacuna de la grip si que vaig tenir com 2 o 3 dies el braç adolorit. Però aquest cop no he notat res de res, ahir vaig anar al gym per la tarda i res, 0 dolor. Estigues tranquila, ni t'enteres de la punxada i si et dona algo de dolor els dies posteriors, és força lleu (sensació similar com quan et treuen sang) :ok:

Si, vaya tela tenen els metges.... trobo que t'ho haurien de deixar clar. I no entenc pq no fan pla de part, potser a les mutues no en fan, només és per SS? No ho sé.
jo tb he llegit que lo del tacte és per veure com estas de dilatada, però he llegit que fent un cada 4 hores n'hi ha prou. Em sembla haver llegit que s'abusa de tactes quan t'atenen diferents persones, que ara entra una matrona, ara una altre.... llavors totes volen veure com estas. La comadrona de la visita guiada ens van dir que elles fan torns de 24h (verge santa!) per evitar que a una parturienta la visitin diferents persones. Va dir que normalment la matrona que veus al entrar ja és la que t'atèn. I que ho apunten tot en una pissarra, per si ha de marxar, quan entri la seguent matrona ja sàpiga de que va el tema. Va dir que si el part és normal, aten nomes la llevadora i l'auxiliar, i el ginecoleg normalment es queda fora. Que sempre hi ha un ginecoleg de guardia, pero no intervé si no és necessari. Per dins vaig pensar millor, pq jo vull una mica d'intimitat, que obviamemt doncs hauré de passar pel tubo si no em queda mes remei, però tan de bo trobi la situació tranquila i pacífica que la comadrona ens va dir.... Ja sé que del "dicho al hecho, hay un trecho", que després ja veurem com em va, pero mira, a mi saber tot aixo em tranquilitza. Per aixo crec redberry que tota la info que puguis tenir de com solen anar els parts a la teva clinica, millor. Has buscat info per internet, aviam si hi ha cròniques de parts?
També he llegit que hi ha gines/matrones que fan tacte i et fan la maniobra de Hamilton o et trenquen la bossa, SENSE AVISAR-TE. OMG qui els va matricular!!!! :sogra: A mi em va tranquilitzar que ens digués que elles intenten que tot sigui lo mes natural possible, i bé, per la manera de parlar sobre alguns temes, em va semblar que personalment aquesta comadrona era molt pro-part natural. Tan de bo em toqués aquesta noia!!!!!!!!!!!

Ma mare, que va venir amb mi a la visita, em deia que com ha canviat tot, que ella anava acollonida a la clinica i que llavors, les dones no sabien res ni els hi explicaven res. Vam comentar que esta molt be que facin aquestes visites un hospital públic, que hi hagi tanta informació a internet, etc.

Ah, també ens van explicar que quan neixen el pesen i tal, i llavora pots triar si vols que el punxin i li posin la vitamina K o prefereixes donar-li via oral durant 3 mesos. Jo triaré el petit "pinchazo". Va dir que al marxar de l'Hospital, li fan la prova del taló (un pinchazo també) i al cap d'unes setmanes t'envien els resultats a casa. Que no són diagnostics, que si surt algun valor alterat s'haurienn de fer més proves. Ara no recordo què miraven...

Eco 3rTrim si, em toca la 3a eco a ppis de juny. Encara no sé el que pesa ni com està colocat, però bueno, segur que aquestes 2-3 setmanes que em queden em passaràn molt ràpid. Ultimament el temps em passa super rapid, ja estem a divendres!!!!!!!!!!!

Redberry el meu fa igual, quan el vull gravar o quan li dic al cruncho "mira", llavors es para. Ahir vaig aconseguir fer un video on es movia moltissim la panxa!!!

Ja ens explicaras que tal son les classes de part!!! Jo les començo a finals de maig!

Com esteu la resta, que us expliqueu??

:-()-)
Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::