(¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

gener, febrer, març...
mercesf30
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: mercesf30 » dc. gen. 25, 2017 1:16 pm

Hola noies!

Enhorabona Nubuis!!

Menta33, jo també et volia dir com la Llampek que un part en podàlica és possible... Es cert que on jo pariré, a Sant Pau, són hospital de referència en aquest tipus de parts, però segur que hi ha més centres! Em sembla indignant que a dia d'avui es programi una cessària perquè el nen ve de cul. :ufs: Si vols un part vaginal, el pots tenir!

Náyade, i tant que podràs fer vida amb la nena! Mare meva, el que s'ha de sentir. Potser la gent que t'ho diu està acostumada a anar de bars fins les tantes de la matinada, però per anar a dinar, sopar, donar un tomb... no hi ha cap problema! El problema ve cap als 10 mesos quan ja no es volen estar quiets, però de bebè.. aprofita! :ok:

Mode ego: Estreptococ negatiu >.-<:
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

EntradaAutor: Maryla » dc. gen. 25, 2017 2:25 pm

Nayade m'infiltro des de març per comentar-te com la mercesf30 que podrás fer vida amb la petita. Jo tinc un nen de 2 anys i hem sortit a dinar i sopar sense problemes. Quan es petit es passa el dia dormint i pots anar amb més tranquilitat, si plora o te gana, la pots posar al pit en qualsevol moment i tan tranquils.
Desprès quan es mouen més, es cansen més ràpid però només fa falta adaptarse als seus horaris i desprès de dinar la petita voldrà dormir la siesta i els papis poden allargar el dinar i aprofitar per parlar.

L'unic lloc on no he pogut anar-hi aquest 2 anys ha sigut el cinema i el teatre, que els has de deixar amb algú. Bueno, tampoco hem sortit de discoteques, encara que tampoco ho fèiem abans.

Amb el petit anem tots el mesos en cotxe a veure als avis que viuen a 400km, hem anat a la muntanya a la neu, a la platja que li encanta, i hem anat de viatje a Paris en ave i tot perfecte. Amb un mes van anar de boda i vam dormir de hotel sense ninguna complicació. Tot son les ganes que tinguis.

Respecte a la vida de parella, és normal que es ressenti una mica els primers mesos, pel cansament, els canvis però també compartireu moltes noves experiències i us donareu soport l'un a l'altre i aixó, al meu cas, ens ha unit molt més encara. No et preocupis que s'apropa una época molt bonica!!! :o_o-o:
ImatgeImatge
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: xinxeta » dc. gen. 25, 2017 3:15 pm

Hola febrerenques!! m'infiltro des de mares de maig per donar-li ànims a la Menta també!!

Jo tinc una altra filla del 2010 que també va néixer per cessàrea programada perquè venia de natges i al llegir-te t'he entès taaaaaaant pq és el que hauria escrit jo fa just 7 anys... Al principi em vaig engoixar molt pel tema, i vaig fer tot el possible pq es girés (estiraments, caminar de genolls, moxa, música,...) però no hi va haver manera així que quan faltaven 2 setmanes vaig decidir gaudir del que quedava d'embaràs, mentalitzar-me del com seria el meu part i veure les coses positives.
No volia que la meva filla vingués al món i que jo estigués trista... vaig pensar en ella, i si no es gira pq no pot? i si està encaixada i no hi ha manera? i si té el cordó pillat i no té possibilitat??

La maniobra que alguns gines fan per girar-la a mi no me la van oferir i al meu hospital no feien parts de natges, però tot i així cap de les 2 opcions em convencia, em feien por totes dues la veritat, no por per mi, sino por per la nena

Vaig pensar que la meva finalitat era que ella estigués bé i que tot anés bé... va néixer el dia que feia les 39 setmanes i va ser ràpid i va anar bé

T'aconsello que et preparis mentalment per com serà, nosé si al teu hospital pot entrar el pare o no, si podeu fer pell a pell, si us separen,... però a mi em va anar bé anar mentalitzada de com seria i tot i que moltes coses no em van agradar vaig poder gestionar-ho bé...

Amb mi no va poder entrar la meva parella i vaig estar 3,5h a rehabilitació, és dur no t'ho nego però anava preparada i estava feliç per la meva nena que estava sana... vaig donar instruccions al meu marit de que només ella l'agafes en braços i la família ho va respectar.

En fi que m'enrotllo, que molts ànims!!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dc. gen. 25, 2017 4:00 pm

38+1 :oset:

crunchi 6 de Febrer??? M'encanta aquesta data!!! De fet, de l'1 en endavant m'encantaria que nasqués =0-0-) I només queda 1 setmana!!!! >.-<: (Després serà de les que donen a llum de 41 i pico.... :-o00m ).

carlotad2323 Quant de temps!!! Com estàs??? I la Gala??? :cnena: :love: Espero que vagi genial tot, ja ens anem llegint!!! També tens una nena peque et deu treure molt de temps!!! A gaudir de la recta final!!

numa Gràcies per passar!! He llegit el teu post :ok: Genial que ho hagis escrit, la veritat que es té molt idealitzat el part i mai se sap com anirà, la questió es que els petits estiguin bé z2:-) i nosaltres!!

mercesf30 Gràcies maca!!! neukiss-) Me n'alegro que l'estreptococ negatiu!!! Jo encara no sé res!!! Però penso que serà positiu, la meva mare amb nosaltres dos va ser + i sé que no té res a veure però crec q jo també... jeje menys mal que només es posar antibiòtic 4h abans de parir i prou!!!

Maryla Moltes gràcies per les teves paraules :-()-) Doncs si, m'ho han pintat super malament, que mai podré sortir a sopar pels horaris de la nena, que mai podré anar en cotxe més de 15min, que m'oblidi d'escapades de cap de setmana, o fins i tot de poder estar amb la meva parella tranquilament veient una peli!!!!! Cada nen es un món, està clar, però rebutjar-ho tot... tampoc ho veig! En fi, aviam com va!!!
A més es el que dius, al principi son més "manejables", però després ja si que es va posant la cosa interessant :camio:

Tema parella... doncs suposo que si, serà dur, l'esgotament, les tasques de casa, les visites, la preocupació, etc... tot passarà factura... però som un equip, no?? Doncs l'equip ha de fer pinya per acabar-ho tot i deixar-ho tot enllestit (la nena, la casa, etc). I si la casa ha d'estar bruta, que ho estigui!!!! El primer la nena i nosaltres!!!

xinxeta Gràcies a tu també per deixar la teva experiència!! És normal que la Menta estigui així, jo tb ho estaria, però només pots veure la part negativa d'estar trista, quan la veus des de fora... és el que dius, lo principal es que el Teo estigui bé, i neixi bé, i punt. El tema part de natges i demés, és molt personal, però si ha de ser cessària pq a l'hospital on la porten s'ho recomanen, el millor que pot fer és com tu, mentalitzar-se del que vindrà i viure-ho lo millor possible, i sobretot gaudir a tope del que queda d'embaràs!!! I més després de tot el sofriment fins que va aconseguir al Teo!! I també li recomano que el marit faci el pell amb pell i que no deixi a ningú tocar el nen, fins que ella arribi. Jo també ho tinc parlat amb la familia i tot i les cares, ho respecten, i el meu marit també ho defensa.

Així que ànims MENTA!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Ja queda molt poquet per veure-li la carona al Teo i has d'estar contenta i feliç!!!!! :cnen: :love:

ModoEgo Cap novetat!! Segueixo igual, no noto contraccions de BH ni res, i avui he dormit fatal!!! Crec que s'ha acabat la bona ratxeta que duia feia 1 setmana... avui insomni a les 5 del matí, no hi havia Déu que dormís pq em feia mal tot el cos, la panxa, l'estómac, les caderes uauuu una passada, i l'esquena! Feta un cromo! No podia ni incorporada, ni d'un costat ni de l'altre, totes les poses em feien mal. Es fa dur això, intento no queixar-me massa, pq no es res insuportable però es pesat estar així... ufffff 1 setmana li dono a la nena per sortir, us ho dic en sèrio, a partir del 31 (si no ha sortit) em poso a fer pinxitos cada dia, a caminar fins a la muntanya si fa falta, per tal de que surti!!!! Algun remei més??? Jejeje, apart de les fulles de gerd. No vull que neixi a la 42... pq no puc aguantar! Només de pensar q em quedaria encara 4 setmanes em dona un patatús!!!

Ahir vaig provar de fer el massatge perineal i... :ufs: FATAL. Em vaig dutxar i al sortir em vaig estirar al terra del bany, ERROR pq es un bany petit i em va costar molt. Amb un mirall, ho vaig mirar i tal i com ho vaig veure... uffff super tibant la part perineal! Però molt!!!!!! Posa que fiquis els dits uns 3cm... ficava 1cm i ja em feia molt mal!!!!! Apretava res, 1mm, i ja veia les estrelles. Estic super tancada, noies, molt, i tinc com una "tela" allà a la part perineal, super tensa... així que penso que m'emportaré un tallat ben gros, pq el massatge no m'ho puc imaginar, quin dolor... a més, que només de tocar la pell de la zona, ja m'irrita :-:) :-:) Sento ser tan explícita però em va agafar baixón pq vaig pensar q em desgarraré tota...

No sé si avui intentar-ho una mica més, i sino, deixar-ho definitivament... :-:)

Demà 30 aniversari del meu marit!!! :b-)))

ÀNIM GAIA!!!!! La cosa està molt a prop!!!!! :cnena:

Petonets guapes!!!! :love: <:-) :globus:
Imatge Imatge
Granat
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dt. des. 13, 2016 12:36 pm

EntradaAutor: Granat » dc. gen. 25, 2017 7:49 pm

Bona nit!!
Enhorabona a totes les mares i les seves petites!!!
Com ho porteu les altres? Aqui ja de 35+1 >.-<:

Llampek gracies per el video! a veure si m'animo.

Cotofluix i illeta25 per fi estareu mes tranquiles a casa ja voreu , ara els preparatius que també fa molta il.lusió! A mi no m'han dit si arribare o no, jo suposu que si, tampoc m'han dit el contrari tot i que tinc contraccions de bx suposu que no voldrà dir res.

Nayade l'esquena a dies...les clases prepart be. Intentare tornar a fer el massatge amb el video que va penjar llampek, si no ho faig m'en arrepentire si tinc algun estrip. El meu bany tampoc es gaire gran i es per "pixar-si" les postures que tinc que agafar. jaja
Penso igual arribar a les 40s i fer pop! pero es complicat saber-ho. He estat pensant amb això que has posat de la parella i estic com tu no ho veig si total estem junts en aquest viatge no? Si entenc que en alguns conceptes no serà el mateix, també depen del tipus de vida que es porti abans de tenir criatures o de com sigui el nadó.
Jo no crec que fos partidària de deixar la meva vida de banda al 100%, se que hi han sacrificis pero no ho se...hem tindria que veure potser.

Menta33 No te puedo decir nada diferente de lo que te hayan comentado ya. Lo has alimentado y lo has hecho crecer dentro de ti y eso no te lo quita nadie, no por hacer cesaria seràs menos.
Yo tengo claro q mi pareja y yo haremos un equipazo que llevarse todo el trabajo una sola debe ser agotador, otra cosa es que por lo que sea el o ella no pueda ayudarte tanto claro.

Encara no m'han fet la prova del estreptoco, suposu que com que tinc visita la setmana que ve que ja estaré de 36 ho faràn.
Estic mirant la llista que m'han passat del hospital i crec que faré una compra a la pagina web de promofarma no se si teniu referències, comparant amb la farmàcia surt moltíssim a compte.
A vosaltres us passa que sortiu a fer compres i la gent mira molt descaradament, com si tinguessiu una diana al mitg del cos, la meva parella se'n riu a mi hem fa rabia tu. Us fan comentaris gent desconeguda? Aneu a comprra i la persona que et cobra us diu, ostres ja et queda poc, quina panxa no?entre d'altres.
Potser es que estic una mica agobiada de veure'm aixi pero no cal!

Abraçades a totes ja es un dia menys!!!! :content: :content:
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dj. gen. 26, 2017 11:08 am

Molt bon dia!!!! :***: x*x*x

38+2 neu:-D

La petita TANIT de la GAIA està en vies de sortir avui!!!!! :cnena: :ok:
Que sigui una horeta curta!!! Quan neixi us passo a informar!

Maminil com esteu??? Fa cosa no saber res de vosaltres, suposo que bastant liada estàs ja, però només saber que esteu bé!!!! Un petonàs super mami :-()-)

Granat Uooooo ja de 35+2 avui, no?? >.-<: Oleeee ja va quedant menys!!!
La prova de l'estreptococ segur que te la fan a la 36, crec que és quan es fa :ok:
La pàgina que dius no l'he provada però l'he sentit i diuen que molt bé! Ja ens explicaràs experiències si demanes!!
El que comentes de que la gent se't queda mirant, SI! És cert! I quan estàs pagant i trigues una mica, et diuen: Ui de quant estàs? Ja queda poc, eh? I coses així... jajaja a mi la veritat que m'és bastant igual, tampoc em fa ilu, però no m'enfado... El pitjor era quan estava de 6-7 mesos i em deien ui et queda poc no?? I jo... home, doncs una mica encara :content:

ModoEgo Avui és l'aniversari del meu marit, 30 anys fa el mosso! :miko: I jo que no li he preparat res sorpresa, sóc de lo pitjor... però entre la panxa i que no puc fer gaire cosa, estic super limitada! Sort que aquest dissabte ho celebrem amb els seus amics.

Com us dic, la GAIA està a l'hospital ja, l'última notícia ja dilatada de 5cm i esperant el moment!! Si es que el 26 és un dia super bonic per nèixer neu:-) A més, era la seva DPP.

Ahir, la meva petita no deixava de moure's com una boja a la panxa. Es va tirar com 2-3 hores sense parar. Suposo que no estava còmode, o no sé, però era increible! I peus i mans per tot arreu, bonys... aisss... i em feia mal el baix ventre (tipus regla) i em vaig cagar pensant aviam si vol sortir ja!!!

Doncs res, avui es presenta un dia amb molt moviment, aviam si així passen més ràpids els dies!!!! Que estic desitjant que passin i vingui la meva nena!!!

Petonarros!!!!
Imatge Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dj. gen. 26, 2017 3:06 pm

Benvinguda al món, TANIT!!!!!!! :love: :cnena:
Felicitats GAIA!!!!! >.-<: :-()-)

:buguinen: BENVINGUTS FEBRERENCS/QUES! :bugui:

★ 03 Gener 2017: Neix la LAIA de la Maminil a les 18,30h i pesa 2,150kg (34+4) :cnena:
★ 19 Gener 2017: Neix l' ARLET de la Silvana a les Xh i pesa 2,560kg (37+1) :cnena:
★ 22 Gener 2017: Neix la CLARA de la Nubuis a les Xh i pesa 1,900kg (35+3) :cnena:
★ 26 Gener 2017: Neix la TANIT de la GAIA a les 13,24h i pesa 3,200kg (40) :cnena:
Imatge Imatge
Cotofluix
Entrades: 39
Membre des de: dg. oct. 16, 2016 7:10 pm

EntradaAutor: Cotofluix » dj. gen. 26, 2017 4:08 pm

Moltíssimes felicitats a les mamis que ja tenen els seus petits i petites amb elles!!

Això es comença a animar noies, jo us vaig llegint i em va entrant un no se que a la panxa... Pensant: i quan em tocarà a mi? Perquè pel que veig no totes arribeu a la setmana 40!

Jo ara estic de 36+3, penso que encara em queden bastants dies i de fet ho prefereixo, però a partir de la 38, ja no m'importaria gens! Es que aquest neguit de no saber quan et tocarà...

També és cert que tenim tota la vida per endavant per gaudir dels nostres fills, i que ara ja no ens ve de setmanes!

Jo aquesta setmana ja he acabat les classes pre-part, la veritat és que m'han agradat força, feiem 1h de gimnàs i 1h de teoria, i no es feia gens pesat!

Aquesta setmana també he tingut analítiques, cultius, i les primeres corretges! Crec que és massa aviat, però així ho tenen pautat a l'Hospital General de Catalunya (vaig per mútua). Vaig estar com una mitja hora, i el nen o la nena es movia molt, però no vaig tenir cap contracció. Les properes ja les tinc a la setmana 38 (d'aquí 10 dies), i també tinc programada la setmana 39 i la 40.

Ens anem llegint noies! Ànims a totes i aneu informant a les que no estem al grup de Whatsapp, que sempre va bé llegir alegries! <:-<
illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

EntradaAutor: illeta25 » dv. gen. 27, 2017 10:29 am

Bon dia!!!!

36+6

Nayade Mercesf30 Doncs a l'última visita em va fer un tacte "suau", ja que 3 dies abans vaig tenir contraccions fortes i havien de controlar que no em poses de part. Em va dir que de moment estava tot correcta però vist com a l'anterior part no vaig arribar i que la nena aquest com bé amb percentil molt més gran em va dir que no arribaria a la pròxima visita. De fet la pròxima visita no és la setmana 38 que és quan vaig parir l'últim cop. Però també pot ser que a la 41 encara estigui per parir mai tu poden assegurar es la seva opinió. :content:
La Naturòpata que vaig també ma dit que naixerà al voltant de la 38 a veure si l'encerten... Per si de cas avui e decidit començar a buscar les coses per fer la meva maleta i acabar la de la peque.

Menta33 Veig que ja has rebut molts missatges d'ànims. És dur haver-te mentalitzat o idealitzat un part i pel motiu que sigui no el puguis fer. Però el que et diuen les companyes acaba de gaudir de l'embaràs i si té que ser cessaria doncs endavant el més important és que tu i el petit estigueu bé
Pensa que necessitarà una mami el 100% ànims amunt!!! :ok:

Carlotad2323 Quants dies!!! Que b saber de tu. A veure si ara ja pots entrar més sovint abans no vulgui sortir la Gala.

Nubuis Moltes Felicitats per la petita Clara!!! Espero que estigui genial :love:

Gaia Moltes Felicitats per Tanit!!! Quina casualitat tenir-la el mateix dia de les 40 setmanes!! :love:

Mercesf30 Una preocupació menys amb el resultat negatiu :p-)

Nayade Només et puc dir que és depèn del caràcter que tingueu, hi ha gent que s'ofega amb un got d'aigua almenys és el que penso, gent negativa... Nosaltres amb la nostra peque em fet de tot, dinars, sopars, viatges llargs, caps de setmana fora amb furgo. No estem mai a casa plogui, nevi faci sol o vent els nens necessiten sortir de casa. A part de quant estan malalts lògicament però necessiten moviment. I sense la peque també em seguit fent les aficions que teniem tot es compaginar-ho amb la parella. Jo la gent que em diu uii ara ja veureu el que us espera no podreu fer res i tu pintant tot negre la veritat que penso ai pobrets vaia parella d'amargats estan fets que no puguin fer res la seva vida té que se ven trista el no sortir de les 4 parets de casa seu per tenir 1 fill. La meva opinió eh?No et deixis influenciar pel que digui la gent. Viu la teva experiència
Com va anar l'aniversari del teu home??
Ja has pogut dormir millor?

CotoFluix Molt bé les primeres corretges, es ven normal que no sortís cap contracció a l'última visita. Així ara ja tens programades totes les visites fins al part ara si que ja es la recta final. Els cultius van sortir bé?

I la resta com aneu?? Va que ja estem a punt d'entrar el nostre mes i aviat totes anirem fent POP ,
Les que ja són mamis quant tingueu un temps de descans a veure si tenim temps a passar per qui a explicar-nos la còrnica i com van els primers dies.
Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dv. gen. 27, 2017 2:30 pm

38+3 x*x*x

Cotofluix Ai quina raó tens! Aquest neguit de no saber quan serà! Jo també estic en ascues... :content: Jo també deia a la 38 que surti, però si surt a la 39 seria ideal... ojalá :-o00m
Les classes prepart que dius tenen bona pinta! Les meves eren un totxo, 2h de teoria... pfff... No crec que hi torni si mai més torno a estar embarassada.
Què fort les corretges!! Només mitja hora?? Tenia entès 1h!! Però altes mamis també m'han dit 30min, i que mengi algo de xoco abans d'entrar perque es mogui, que sino he d'estar més estona.
Ens anem informant, si! I ja vaig posant al dia de quan van sortint els "febrerencs" :love:

illeta25 Aviam si encerten! Això es una loteria! A la GAIA l'altre dia li van dir que encara li quedava una setmana o algo així, i al dia següent va parir :miko: Així que això no es una ciència exacta, va com va... encara que tingui una pinta o un altre, el cos ens pot enganyar també. Aviam quan surt la Isona :cnena:
Gràcies per lo de la gent que s'ofega en un got s'aigua... aviam com ens surt tot a nosaltres! Loteria! Jejeje, fins llavors, pensament positiu >.-<:

L'aniversari del meu marit molt bé, vem sopar amb suns pares i germà mitjà i els crios, i força bé! Demà ho celebrem en condicions amb els amics (encara que plovent, hem de suspendre la barbacoa i anirem a dinar fora suposo). Merci per preguntar.

I sí he pogut dormir millor però va a dies, alguns horribles i altres no tant. També em desperto amb moltíssima calor moltes vegades i no ajuda...

ModoEgo Poques novetats, al Whatsapp son vàries una mica dilatades, o amb contraccions de BH, dolorets de regla, etc... moltes corretges, i bueno, de moment no se sap qui serà la propera, totes anem molt igualades, i mamis amb DPP posteriors estàn més madures que altres amb DPP més aviat (com jo). Però això es una sorpresa :globus: no sabem qui serà la propera a fer POP.

Jo avui m'he començat a posar una mica nerviosa, en 3 dies ja seràn 39 setmanes, i estarà al caure. Crec que dilluns a monitors ja em posaré més nerviosa encara, aviam si vaig fent contraccions o no. Ara per exemple estic tenint una... panxa dura... i en altres moments, dolor de regla que no s'acompanya de panxa dura, però fa una mica de pupeta (totalment suportable). Jo pensava que això seria tipus muscular, i no, a una compi de Whatsapp l'altre dia el gine li va dir que aquests dolorets també son contraccions... Suposo que aquelles van més enfocades a esborrar el coll de l'úter, suposo.
Uffff... jo em veia molt verda, i ara veig que el meu cos va fent feina... aviam dilluns! Ah! I tot aquest temps jo pensava: que em facin un tacte dilluns, i així aviam si s'accelera una mica la cosa... però ara em fa una mica de por, estic en modo pànic escènic!!! Tinc ganes del gran dia però alhora em fa por que alguna cosa no vagi bé, no dilati bé, que m'hagin de fer molts punts, que hagi de ser cessària (no m'ho vull agafar a la tremenda però reconec que em faria ràbia), que a la petita li pasi alguna cosa (que no respiri bé o coses així "lleus")... en fi, que sé que el part no es un moment per gaudir, però fins ara m'ho prenia molt zen i ja us dic, que ufssss... :-o00m ara em comença a posar neguitosa.

Fins aqui tot... un dia més i un dia menys!!!

Petonarros i feliç cap de setmana! x*x*x
Imatge Imatge
carlotad2323
:: peixet
Entrades: 254
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm

EntradaAutor: carlotad2323 » dv. gen. 27, 2017 5:30 pm

Hola noies, gràcies per la re-benvinguda :content: Espero poguer entrar amb més calma un dia d'aquests i personalitzar, ara comença l'aventura de veritat amb els nostres petitons <:-< La Gala està super bé i tots ens morim de ganes de veure-la sobretot la Paula que està molt divertida ara, tinc una mica de por pel tema dels gelos però poc a poc, tot al seu temps...Avui 37 setmanes i la Gala ja pesa 2,900kg ve petitona però encara té temps per seguir creixent :ok: Ànims noies que ja queda poquet :love: !
Imatge
Imatge
Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dg. gen. 29, 2017 12:09 pm

38+5 :-o00m

carlota La Paula deu estar moníssima! Ja veuràs quan arribi la germaneta! Tema gelos, segur que ho porteu lo millor possible i en no-res son inseparables :ok: La Gala no la veig pas petita, 2,900 està prou bé!! Millor pel part, nena!! I encara et queden 3 setmanes per engreixar-la jeje.

ModoEgo Divendres nit vaig començar amb contraccions BH però no les vaig anar mesurant, eren cada 5-10 min aproximadament, sense fer mal, només lleuger dolor de regla. Vaig estar així tota la nit, i a més em donava alguna punxada allà abaix... com si et fiquéssin una agulla fins al fons :-:)
Ahir em vaig llevar amb menys contraccions però de cara a migdia es van reactivar, però com us dic, totalment irregulars i sense dolor (només de regla+ronyons a vegades). Vaig caminar bastant, hi havia fira i tal, i vaig acabar ben baldada, amb diverses punxades allà abaix com si m'obrissin per dins, no sé explicar-ho, però totalment suportable.
I ahir ja em vaig veure la panxa més baixa, i avui encara més!!! Ja no em sento la nena tan amunt, que gairebé la tenia a la gola!! :content: Ara està mig pam més abaix. I la panxa més baixeta...

Jo crec que potser es que aquesta setmana ja em toca fer pop! Tinc unes ganes inmenses i alhora un nerviosisme... que tela. Avui m'ha donat per fer el bressol amb els llençols, i la minicuna, i acabar d'endreçar coses de la seva habitació. Estic passant el roomba a lo boig per casa... i espero aquesta tarda poder fregar el terra. Síndrome niu? Pot ser. No em ve gens de gust netejar, la veritat, però sento que ho he de fer, que ja arriba!!!!

Demà monitors, tinc ganes que em mirin i em diguin si aquests dolorets i aquests dies he anat fent una mica de feina o continuo super verda... espero que no!! Aquesta setmana m'agradaria que sortís o com a màxim la seguent!! (máxim 12 febrer si us plau!!) però en fi, sortirà quan hagi de sortir i això forma part de la màgia de ser mamis :love:

El meu marit diu que està a punt, i també està acabant de preparar-ho tot, muntar cosetes etc... pq en qualsevol moment tachán!!!! z2:-)

La meva peque no deixa de moure's :miko: Fa bonys a tota la panxa, sobretot a la part de dalt (amb el cul, cames, peus). Jo li dic que ja queda tan poquet per veure'ns!!! Aiiii la nostra vida està a punt de canviar :love: Tant que m'ho havia imaginat, ara no vull pensar-hi, només vull gaudir el dia a dia, sense fer-me ilusions...

Com esteu la resta?? Alguna també vol fer pop aviat?? :-())

Petonets :-()-) : lasito : :globus:
Imatge Imatge
mercesf30
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

EntradaAutor: mercesf30 » dl. gen. 30, 2017 1:07 pm

39+2

Bon dia maques!

Enhorabona a totes les mamis que ja han donat la benvinguda a les seves nenes!!!

Que bé que pinta això Náyade, a veure si aquesta setmana s'anima l'Emma! T'entenc amb aquestes punxades allà vaig, crec i espero que sigui que estem dilatant! Jo aquest embaràs he tingut moltes BH, però les d'ara ja són molt bèsties, no em fan mal però m'he de quedar quieta perquè són importants!

De moment però sense novetats i de fet espero que s'esperi una mica més perquè encara tinc coses per enllestir... Són tonteries i si ve demà mateix doncs súper benvingut, però si puc triar, trio la setmana que ve jejejje

Petons!
Cotofluix
Entrades: 39
Membre des de: dg. oct. 16, 2016 7:10 pm

EntradaAutor: Cotofluix » dl. gen. 30, 2017 4:17 pm

37 setmanes

Bon dia noies

Què bé anar-vos llegint! Ànims a totes amb aquesta recta final! Com us trobeu? Esteu nervioses?

Espero que estigueu gaudint totes de la dolça espera :)

Náyade, avui tenies corretges oi? Ja ens explicaràs!

Jo aquesta nit he tingut dolor de regla i mal de ronyons, mai m'havia passat! I estic especialment cansada! Però d'altra banda, ahir vaig quedar amb unes amigues i em van dir que em veien la panxa molt més amunt que l'última vegada! Jo crec que estic verda, verda.... Tot i que tinc contraccions de BH des de fa moltes setmanes! Però gens doloroses i molt irregulars.

Crec que passaré una setmana força tranquileta, i la setmana vinent a la 38 torno a tenir corretges i visita, aviam que em diuen!

Ens anem llegint!
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dl. gen. 30, 2017 4:18 pm

38+6 :cnena:

mercesf30 Hola maca!!! Aviam el teu petit quan decideix sortir!!! :cnen: :ok: A veure si t'escolta i surt la setmana que ve >.-<:

ModoEgo Avui monitors + gine molt bé. Monitors amb el batec de la nena perfecte, i anava fent contraccions lleus sense ni adonar-me. Llavors les BH que he tingut divendres i dissabte sí que eren fortetes i tot i que suportables, feien una miqueeeeeta de mal, aquelles si que serien més fortes, no?? : lasito : En fi, pel que sembla tot va en marxa :miko:
Estreptococ negatiu!! :b-)))

Després la gine m'ha dit que tot ok, que a continuar igual. M'ha donat hora pel dilluns vinent dia 6/2, que si no he parit ja, parlarem de l'inducció, ja que amb la diabetis no s'aconsella arribar a la setmana 41, o sigui que si no surt aquesta setmana, sortirà la vinent si o si. Amb la por que li tenia a la inducció, i ara estic fins i tot contenta, confio en que la nena surti abans de la data d'inducció i si no és així, al menys sé que no em queda més d'una setmana i pico per coneixer-la!!! : lasito :

Tenia molt pànic a la inducció però com us dic, últimament he conegut casos en que ha anat genial, parts ràpids i vaginals, amb dolor super bé controlat... així que mira, no hay mal que por bien no venga. I me n'alegro que no sigui de més enllà del 12 de Febrer!!

Avui he anat notant dolors de regla més o menys dolorosos, alguna punxada a la vagina, i alguna BH molt fluixa, però ja estic contenta de que el meu cos vagi fent feina. En alguna m'he hagut de parar i tot. Ara em queda fer pinxitus a saco (el que pugui, vaja) i esperar que aquesta setmana s'animi la cosa!!! ..::·· L'altre vegada va funcionar de perles, BH cada 2 minuts i super fortes!!!

Avui es el meu aniversari!!!! 28 tacos cauen ja!!!! ;-)))

Pel Whatsapp algunes han perdut el tap, altres estàn amb contraccions BH, o amb contraccions algo més doloroses... aviam qui peta!!! Aquesta setmana crec que seràn bastants i la que ve encara més!!!! Aviam si s'anima alguna pixilla a sortir que només surten floretes!!! :cnen:

Ah!! Li he demanar a la llevadora el tema de rasurar-me, ella m'ha dit que a elles els dona igual, però jo volia saber què es recomana realment, si pel tema punts o per algo es recomanava rasurar, i m'ha tornat a dir lo mateix, que depèn de com jo em senti còmoda i que pels punts és igual pq son interns (no on estàn els pèls, vaja) i que faci el que vulgui! Així que crec que em passaré la moto ben apuradeta i ja està... no vull després estar amb punts i sortint el pèl per allà... que fa una picor i una pupeta rara, i ja bastant tindré!!!

I res més noies, això es la novetat d'ara mateix... qualsevol canvi, entro a informar-vos!!! neu:-D

Petonets!!!! neukiss-)
Imatge Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dl. gen. 30, 2017 4:22 pm

Cotofluix Ens hem creuat!!! Suposo que aquestes BH i dolorets de regla van fent treball!! Així que ànim!!! :ok: Lo de la panxa, no facis gaire cas, jo també la tinc alteta i conec gent que fins el dia del part tenia al nen/a super alt, va ser posar-se de part i pam!! Panxa cap abaix. Sí que diuen que si baixa és que és inminent, però això com tot, igual que lo del tap, que si el perds es que queda poc,... i no té res a veure en realitat!! La panxa baixa indica que el nen s'ha encaixat, però pot estar encaixat setmanes o encaixar-se i parir el mateix dia :content:

Aviam la setmana que ve que et diuen els experts!!! >.-<:
Imatge Imatge
Embarassada
Entrades: 268
Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm

EntradaAutor: Embarassada » dl. gen. 30, 2017 6:16 pm

37 setmanes!

Hola boniques!

Ostres, com estem totes, a punt a punt!!

Náyade, per molts anys!! :globus: :globus: :globus: Quin aniversari més especial deus haver passat, amb la petita Emma tan a punt de venir al món!!

Cotofluix, és veritat que no es pot fer gaire cas de l'alçada de la panxa, vés a saber! Pot baixar de cop (de fet, he llegit que en segons i posteriors embarassos, és normal que el nadó no s'encaixi a la pelvis fins que ja comença el part... No sé si és veritat). Tu ja tens fills?

Mercesf30, aquestes contraccions que dius que t'has d'aturar... Tenen pinta de ser molt importants!! Ai, ai, ai, afanya't a acabar d'enllestir-ho tot que no sé si aquest petit s'esperarà una setmana més!

Carlotad2323, trobo que la teva nena està súper bé de pes! Si s'espera una mica a néixer farà uns tres quilets, que és el que va pesar la meva i, segons em van dir, és el pes normal per a una nena... Vaja, que jo ho veig molt bé!

Mode ego: jo estic de 37 setmanes i, per mi, ja pot venir així que vulgui, la veritat! Tot i que només m'he engreixat 8 quilos, sembla que arrossegui una síndria!! :-:) I noto molt que és el tercer embaràs, perquè encara que ja pràcticament no treballi, només del dia a dia, amb dos petits per casa, la veritat és que vaig molt cansada! I això que el meu home s'ocupa molt de tot, però no sé, em sento força esgotada... zz:-) I se'm fa una muntanya pensar que encara pot trigar tres setmanes o més! En fi, que estic superimpacient!
Demà tinc la última eco, a veure què em diuen, perquè de contraccions, per ara, res de res... :ufs:

Un dia més i ja entrem al nostre mes, eh noies!! >.-<: Un petó a totes!!
crunchi
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dl. gen. 30, 2017 9:47 pm

Nayade moltissimes felicitats!!!!! Aviat tindras el teeu regalet amb tuuuuu jejeje :cnena: :-()-)

Noies ja us queda res!!!! Molts anims a totes, i moltiiiiisssima sooooort!!!!!!!
:-())
Imatge

Imatge
Granat
Entrades: 38
Membre des de: dt. des. 13, 2016 12:36 pm

EntradaAutor: Granat » dt. gen. 31, 2017 9:47 am

Moltes felicitats Nayade!! Espero que ho celebris com cal!! :ok: :ok:

Ànims a totes a demà ja estem a febrer!!! :***:
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dt. gen. 31, 2017 8:06 pm

:lfantrose: 39 setmanes!!!!!!!!! :lfantrose:

Gràcies a totes per les felicitacions, maques!!!!! <:-) :-()-)

Embarassada Ja a la recta final, amb 37setmanes!!! I massa que fas, dona, amb dos petits!!! :-)(-: :-)(-: ànim que ja queda res per tenir al Martí :cnen: Què tal la eco?? Espreo que t'hagin dit que tot genial i que vindrà aviat!!! :miko:

z2:-) Molts ànims des d'aquí a la montsenc que està en vies de tenir a la petita Anna!!!!! z2:-)

ModoEgo Nenes, ahir vem sopar fora i em vaig atipar a pasta!!!! Como loca!!!! o-o:) M'encanta la pasta del Tagliatella.
Després vem fer unes fotos amb muns pares i germà pq no sabem quan sortirà l'Emma i voliem immortalitzar el moment!! : lasito :
Després, vam tenir sexe però va ser catastròfic i bastant ortopèdic, la veritat... Tot i així vam acabar i a dormir... :inthebed:
Per la nit, contraccions més o menys doloroses, feia mal de regla i de ronyons, la panxa tensa... vaja, que deies Uix fa pupa, però bé (sé que son fluixes, sino no estaria tan tranquila jaja). Al matí, res de res.

Avui he caminat molt!!! Seguida una mitja hora, 3/4, i a la tarda una estoneta més. Dolorets petits per aqui i per allà, però poca cosa, i panxa dura cada 10 min o així. Ara al eixugar-me, veig filets raros, com de clara d'ou... i penso... no serà tap??? (me l'esperava vermellós o una mica marró i no, és color fluxe blanc-groguenc). Doncs ho busco i sí!!! Pot ser d'aquest color i amb aquesta textura. Però son trossets, no es el tap sencer ni molt menys. Visca!!!! :b-))) ( :b-))) encara que no significa res... ho sé! però fa tanta ilu com tenir calostre a l'embaràs jaja que no fa falta però penses qué bé!!).

I així estem... esperant i desesperant!!! Tinc plans per aquests dies però crec que els anularé i intentaré fer la poca feina que em queda a casa, rentar alguna coseta que m'han regalat a última hora, deixar-ho tot enllestit pq els pares/sogres hi puguin entrar a buscar la gossa quan estigui de part/ja hagi parit, o a buscar qualsevol cosa, etc.

Estic desitjant posar-me de part pel tema de l'inducció, però en realitat no hi penso massa en el part en si... si hi penso m'escagarro tota :-:) així que millor no pensar-hi i fer feineta, caminar, etc... i quan arribi, doncs tirar cap endevant i ja sortirà el que hagi de sortir!!!! Final feliç :cnena: :love:

Imatge

x*x*x Pel que sembla, tota la resta parirem al Febrer o al Març... últimes 3 horetes de Gener!!!! x*x*x

Fins aqui la crònica d'avui!!!!! Demà més i millor!!!!!! Qualsevol canvi, naixement, etc... em passo a explicar-vos!!!! :cnen: :cnena: :tbiies:
Imatge Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::