Alguna mama x juny?

gener, febrer, març...
RAPUNZELL
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 2:36 pm

Alguna mama x juny?

EntradaAutor: RAPUNZELL » dv. set. 27, 2013 4:32 pm

Hola avui acabo de saber que seré mare per segona vegada!!! Estic molt emocionada....he calculat que serà a principis de juny.. Soc molt novella en això del forum. Alguna futura mami x juny 2014?
Gatxàn
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dt. maig 28, 2013 6:17 pm

Re: Alguna mama x juny?

EntradaAutor: Gatxàn » dv. set. 27, 2013 7:15 pm

Hola Rapunzell!!
Primer de tot moltes felicitaaaaaaaaaats!!!enhorabona pel positiu!!!!!!!!!!!
En principi a mi m'han donat com a data de part el dia 23 de Maig, no crec que s'allargui tant fins al Juny..hehehe! però si vols pots apuntar-te de moment a les mamis de maig 2014 fins que s'obri el nou post :-()-) :-()-) :-()-)
RAPUNZELL

EntradaAutor: RAPUNZELL » dv. set. 27, 2013 8:11 pm

Hola Gatxàn! Ara mateix ho faré! Gràcies i enhorabona a tú tambè!
Charlotte87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dt. maig 15, 2012 10:47 am

EntradaAutor: Charlotte87 » dv. oct. 04, 2013 10:10 am

Holaaaaa
Una altra per al 8 de Juny, segon fill! Hauriem de crear ja el nou grup Mares Juny 2014 :)
Primera filla Paula. La llum apareix a les nostres vides 06/03/2012

Imatge

Imatge
jumjum
Entrades: 168
Membre des de: dt. set. 10, 2013 3:39 pm

EntradaAutor: jumjum » dv. oct. 04, 2013 1:13 pm

Hola!
Jo també soc pel juny! Per el día 3 segons DUM. Tinc una nena de set anys ja i hem sento primirenca total!

Com esteu? Molts simptomes? Jo res, els pits quasi ni hem molesten pero estic cansada i acabo de dinar, estic al sofá estirada i amb una soneta... quina mandra nar a l'escola a portar la nena!

Petons

5+3
Cuqueta 06-10-06
Esperan-te...juny'14
stela
:: gosset
Entrades: 401
Membre des de: dc. gen. 16, 2013 2:16 pm

EntradaAutor: stela » dv. oct. 04, 2013 2:37 pm

Bones noies!!! En teoria la meva ddp és pel 2 de juny però estic a mares de maig perquè mai se sap però en quant s'obri el de juny cap allà que vaig també!!!!
RAPUNZELL

EntradaAutor: RAPUNZELL » dv. oct. 04, 2013 2:43 pm

Hola noies! Jumjum jo tambè tinc dpp pel 3 de juny!
Respecte els sintomes jo he tingut pressió al baix ventre fins ara...que ja gairebè res, això si tinc ganas de pixar tota la estona! I els pits res...pero dono pit al meu primer fill que té gairebè 3 anys i crec que n
o els hi dona temps a inflar-se ;)
I com ho fem x obrir nou post???
stela

EntradaAutor: stela » dv. oct. 04, 2013 2:54 pm

Ho ha d'obrir algú que tingui temps per poder actualitzar les dates de ecos i proves de les que es vagin apuntant perquè així és més maco ja que sabem de cadascuna. Si algú ho vol obrir pot agafar de referència algun altre post de mares d'altres mesos. Jo de símptomes no molt bé... Vaig marejada tot el día inclòs per la nit a vegades i nausees un munt... Pel tema dolors al baix ventre també en tinc i allà a baix també em va dir el gine que és normal perquè la vagina també s'eixample. Alguna s'anima a obrir el post!!!! Jo és que tampoc podria ja que sempre entro des de el mòbil y no puc actualitzar...
RAPUNZELL

EntradaAutor: RAPUNZELL » dv. oct. 04, 2013 5:54 pm

Jo com tu Stela vaig sempre desde el mobil i no trobaria temps!!!
stela

EntradaAutor: stela » dv. oct. 04, 2013 5:57 pm

Bueno doncs esperem que alguna marona pugui!!! ;-) ;-)
ruca
Entrades: 1
Membre des de: dc. set. 29, 2010 11:11 am

EntradaAutor: ruca » ds. oct. 05, 2013 6:46 am

felicitats a totes....! la meva data dpp és pel 27 de maig, però crec que arribará a juny de sobres... aniré seguint els dos posts!
per mi també és el segon... ja tinc una nena de 3 anys i mig. Ens veiem!
Margilua
Entrades: 3
Membre des de: dg. oct. 06, 2013 9:00 am

EntradaAutor: Margilua » dg. oct. 06, 2013 9:33 am

Hola Enhorabona a totes!!! :cnena:
Jo estic de 5 setmanes i un pelet mes,encara no hem faig la idea,pero poc a poc, en principi emb tocarà cap al 6 de Juny </;-) ,a veure si tot va ok,i som pares per Juny.
Salut!!
stela

EntradaAutor: stela » dg. oct. 06, 2013 10:59 am

Moltes felicitats margiula!!!! Jo demà farà 6 setmanes!!! Em toca si tot va bé pel 2 de juny. Ens veiem!!!!
Margilua
Entrades: 3
Membre des de: dg. oct. 06, 2013 9:00 am

EntradaAutor: Margilua » dg. oct. 06, 2013 11:48 am

Igualment Stela Felicitats!
Que tal et trobes? Jo,tinc moltes molèsties al ventre....i els pits força inflats...
Parlem.....
Salut!
stela

EntradaAutor: stela » dg. oct. 06, 2013 12:31 pm

Ufffff jo em trobo fatal..... Vaig tot el día marejada i amb moltes nausees que algunes venen acompanyades de vomits... I si els pits semblen que explotin no jeje!!! Jo els dolors de baix ventre vaig tenint menys ara.
Kith20
Entrades: 178
Membre des de: dj. juny 20, 2013 8:44 pm

EntradaAutor: Kith20 » dg. oct. 06, 2013 12:43 pm

Enhorabona a totes!!!! :-()) :-())
Com anem?
Jo estic de 5 setmanes i diria que si tot va bé em tocarà pel 8 de juny. Aquest divendres tinc la primera visita a la llevadora.
Malestars de moment no en tinc gaires. Els pits més grans i sensibles, la panxa inflada, un futimé de granets a la cara i algún ratet malestar al baix ventre.

Ens veiem!! :content:
PANXUPACTE CERCADORES TARDOR: petitanuria :-()) , Magar :-()) , Kith20 :-()) , sergem, irem :-()) , perla24 :-()) , laurita6 :-()) , Laia80 :-()), Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()), petita83, copina :-()) , xity :-()) , melicanyella :-()) , marga_2, jpd1980 :-()) , lula1, ximhy :-()), dolçeta85,mym, lalama :-()) ,atuchi
stela

EntradaAutor: stela » dg. oct. 06, 2013 1:32 pm

Kith maca!!! Jo també tinc la primera visita amb la llevadora el 11 de juny!!!! Ja ens anirem explicant!!!!
jumjum
Entrades: 168
Membre des de: dt. set. 10, 2013 3:39 pm

EntradaAutor: jumjum » dl. oct. 07, 2013 4:51 pm

RASPUNZZEL que bé! Compartim data probable!! :content: Demà ja fem 6 setmanetes!

STELA, tens per primer cop visita amb la llevadora l'11 de juny? potser ja haurás parit no? neujor:-)

Quan vaig entrar l'altre dia no tenia casi simptomes, pero desde dissabte tinc molt mal cos, fàstics i cremors. Avui quasi vomito el cafè amb llet. D'altres: soneta, cansada, pits sensibles (pero no tan grans com voldria!) i els ovaris ja no fan tan de mal.

Dimecres tinc llevadora per a una citologia, pero no sap que estic embarassada. L'últim cop que hem va veure va ser el 29 d'agost que hem va treure el diu i ens va dir: ara, i jo m'esperaria fins als resultats de la citología, utilitza preservatiu (aixó mirant al meu home)... i nosaltres: sí, sí, es clar!! Es clar que no li varem fer cas!(un día vàrem fer marxa enrera, aixi que una mica de cas li vam fer, ja li diré si a cas jaja :content: )amb la nena vaig estar 9 mesos buscant-la.. i jo aixó no m'ho esperaba, a la primera i avants de la ovulació i amb una relació...qui ho habia de dir! Bé, espero que no hem foti la bronca, en tot cas la culpa es dels espermatozous del meu home que varen esperar 2 dies pero allà dins a que apareixés el meu ovul i és ell qui a desobeït posar-se preservatiu! ;-)))

Ho heu dit a molta gent? Ningú ho sap del MEU entorn.
Però el meu home és un bocazas...i a les poques hores de fer-nos el test hem pregunta si li pot dir a una persona que no dira rés, que li fa molta ilusió: sa mare (i no tenen una relació estreta, hem va sorprendre) Al cap de dos dies, li va enviar un watsap a una germana seva, preguntant-li si li agradava el nom de Chloé (el nom que tenim triat si es nena (que sigui nena que sigui nena!!)) :sogra: Doncs crec que ja ho sap. Perquè hem va enviar ella un misatge que posaba: shhht, bona nit, amb una foto de un bebè...Ell hem diu que potser pot imaginar-se que es per un altre tema ¿? ja-ja! Si és clar, el nom del hamster... :-o00m
No ho vull anunciar perquè no sé si tot va a bé! Ens van dir d'esperar-nos una regla post diu, i per alguna raó seria no? hem fa por que no rutlli del tot bé.

Portaria la taula, pero no puc pujar fotos ni rés fins que no tingui 100 misatges.
Cuqueta 06-10-06
Esperan-te...juny'14
stela

EntradaAutor: stela » dl. oct. 07, 2013 4:57 pm

Jeje ostres jumjum si que hauré parit potser jeje!!! Volia dir 11 d'octubre!!! ;-) En que estaria pensant ;-)
Annamaria1
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. set. 18, 2013 9:40 am

EntradaAutor: Annamaria1 » dv. oct. 11, 2013 8:56 pm

Enhorabona a totes! Jo també seré mare, per primers vegada, i m han donat data de part per el 8 de juny...

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::