*Mares Octubre 2017*

gener, febrer, març...
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Xia » dv. set. 01, 2017 7:20 am

31 + 4

Bon dia!!!

Ja som divendres!!!

Arya, gràcies pel link de fetal test!

Pes Jo a les visites que he anat no m'han fet cap informe, ni res. Aquesta setmana vaig tenir visita, i ens va dir que pesava 1700g aprox, que era un pes correcte de moment. Però no ens va detallar res més.
Quina setmana teniu els anàlisis del 3r Trimestre? A mi de moment no me'ls han programat...

Per altra banda, jo crec que he augmentat molt de pes. Uns 10 kg. Tot i així el metge no m'ha dit pas que sigui massa.... Però jo em trobo molt incómoda i amb una panxassa... I encara queden setmanes....!!!

Classes PrePart Ja les hem començat. De moment les he trobat molt interessants, i a més la llevadora que les fa és molt amable i agradable. :ok: :ok: :ok:
Però la veritat és que jo tinc molta por al part... I ara que queda menys... :-o00m
De moment només ens ha explicat els tipus de part, com saber quan estàs de part, i algun vídeo. Però la veritat és que m'està agradant, a més coincidir amb altres noies embarassades i poder compartir opinions o sensacions està molt bé.

Compres Segueixo igual. Ens falta tot menys el cotxet :-o00m Nosaltres també ens vam estar mirant els bugaboo, tant el camaleon com el buffalo! Ja direu que tal és el camaleon!!

I vosaltres com esteu?


Bon cap de setmana! Una abraçada!! :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » dl. set. 04, 2017 10:54 am

Bon dia noies! Com esteu?

Lanana, quin ensurt això d’haver d’anar d’urgències! Per sort saps que tot està tancat i barrat i les contraccions no estan fent treball de part. Però entenc que és un rotllo això de fer repòs i estar tot el dia a casa. Ànims, que va quedant menys!

Jo també fa uns dies que estic una mica ratllada per les contraccions de Braxton. En tinc més i a la mínima que faig alguna cosa (vestir-me, posar una rentadora... qualsevol tonteria) ja se’m posa la panxa dura. No fan mal i no són regulars però estic igual que tu, que em preocupa que m’estiguin escurçant el coll de l’úter. El dimecres tinc visita i ho comentaré.

GuiRit, ja has acabat la canestreta? Jo encara no l’he començat, però ja he començat a rentar tota la robeta de la Bruna i la idea és tenir-ho tot llest aquesta setmana.

Sobre dormir, em continuo despertant mil vegades. De costat hi estic bé, però quan m’hi poso la Bruna comença a donar cops i llavors penso “i si l’estic aixafant?” i em passo la nit d’un costat a l’altre hehe

Xia, a mi els anàlisi del 3r trimestre em va dir que me’ls demanaria ara aquesta setmana, que hi he de tornar.
De pes, porto el mateix que tu, uns 10 kg, però a mi el metge sí que em renya! Això sí, l’ignoro. Tampoc crec que sigui pas tant!

Tema compres, nosaltres ja pràcticament ho tenim tot. Ens falten llençols per la minicuna (només compraré la baixera pq per dormir tinc un sac Grobag i així no fa falta res més), els bolquers i tot el tema de la farmàcia.

Pel que fa al cotxet, nosaltres al principi no volíem un bugaboo pq no volien que els meus pares es deixessin tants diners, però van insistir i insistir que anés a la botiga a mirar-los i a provar... i la veritat és que el camaleon és super lleuger i per mi és el més important de tot i al final és el que ens hem quedat. Estèticament m’agrada més el Buffalo, però és més pesat. Jo visc en un poble, amb voreres petitíssimes, i clar, tothom va amb els cotxets pel mig de la carretera i quan passa un cotxe, doncs et mig enfiles a la vorera. I a més, per anar a la feina tinc una pujada considerable, i com que me l’hauré d’emportar a treballar cada dia, doncs necessitava un cotxet lleuger i fàcil de portar. I el camaleon em va encantar pq es porta amb una mà. Així que espero que em serveixi!

Una abraçada!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Lanana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dv. abr. 08, 2016 12:49 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Lanana » dl. set. 04, 2017 2:18 pm

Molt bones a totes!!! Com esteu???

Tema pes: porto guanyats uns 8 kg i la gine em va dir que estava bé, que ara ja seguia la normalitat pq em va costar molt engreixar-me. En un mes he agafat 2kg.

Pes dels nens i nenes. doncs continuem que l'Arlet és petita. Fèmur i crani porta una setmana de retard i abdomen 3. Van estimar que pesava 1kg620gr a les 33 setmanes. Sembla que tot està bé però aquesta vegada sí que a l'arribar a casa em va entrar la plorera. Se'm va juntar la por de les contraccions (ara estan molt controlades amb medicació i repòs, de fet, estic baixant la dosi de medicació i bé!) amb què sigui tant petita. El dia 14 hi hem de tornar i ens faran un doopler per tornar a descartar que no hi hagi un problema que no li arribi bé l'aliment o oxigen tot i que la gine ens va dir: segurament és una cosa genètica, tú ets molt petita (és veritat soc baixeta i estreta) i ell per ser home no és baix però és ben prim i estret també. Per altra banda, tenim els referents de nebots i nosaltres mateixos que tots em nascut amb 2kg i poc i no vam tenir cap problema. Res, estem en modo espera que arribi el 14. Després ja és visita cada dos setmanes i a l'arribar a la 37 cada setmana.

Tema compres i canastreta: poc tinc a dir. Ho tenim tot llest per quan arribi el moment.

Arya82, tranquil.la que no l'aixafes. Estan més protegists ells que nosaltres i el liquíd i la placenta els hi fa de coixí i a sobre a 37 graus!! Estan al paradís!! hahahaahhaha...

Avui començaré el massatge perineal tot i que que he de confessar que em fa un pal...

Ah! i no sé si ho havia dit. A finals d'agost vam fer visita a l'hospital on pariré i molt bé!

I res més. Estic centrada en el dia 14 més que res.

Molts ànims amb aquesta recta final!!
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Joyce » dt. set. 05, 2017 8:46 am

34 + 2

Hola a totes! Fa segles que no escric. Aquest agost terrible i calorós m'ha deixat sense força. Però finalment ha acabat i sembla que la baixada de temperatures se m'ha posat bé. Això i que fa una setmana em van dir que la meva placenta ja no és prèvia! És baixa, però no hi ha necessitat (almenys ara) de programar cap cessària. Tot tira endavant amb normalitat. Tinc una altra eco de control en dues setmanes, creu-ho els dits!

També ens han dit el maleït percentil (com preocupen aquests números!) i és de 28. El nen pesava poc més de 2 quilos a la setmana 33. Que no està malament però no és per tirar cohets. Cap alarma, simplement m'han dit que intenti reposar més, que mengi més proteïna i que m'estiri sempre que pugui pel cantó esquerre (algú sap per què?). Més que això, poca cosa puc fer.

De moment, encara treballo. Crec que m'agafaré la baixa cap a la setmana 36. Tot l'estiu sense parar i sense fer vacances se m'està fent una mica pesadet. Però vaja, sprint final.

Tema compres: ho tenim pràcticament tot. Almenys tot allò que és imprescindible. La veritat és que és més per pressió del meu nòvio, que és ultra organitzat, que per mi, que vaig més tranquil·la, però li agraeixo molt que m'hagi fet deixar les coses enllestides durant l'agost perquè cada cop estic més cansada i feixuga, la veritat. Així que almenys ja ho tenim tot bastant fet.

I res més, per primera vegada en tot l'embaràs avui aniré a veure l'osteòpata, perquè em comença a fer mal l'esquena. Segur que està relacionat amb estar-me 8 hores davant l'ordinador, però vaja, aviam què em diu.

Ah, i em sorpren el tema que dieu algunes que el metge us renya pel pes! Jo m'he engreixat més de 10 quilos i llevadores i ginecòlegs em diuen que bé i que és ben normal. Potser té a veure amb el pes del que partíem, no ho sé. Però que et renyin amb 10 quilos tampoc em sembla normal.

Res, agafeu aire que això ja s'acosta i ben aviat, més del que sembla, ja els/les tindrem aquí!

Abraçades!!

Joyce
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » dc. set. 06, 2017 6:32 pm

Hola!

Lanana, hehe, quan hi penso racionalment, sé que no l’aixafo quan em poso de costat, però mira, no puc evitar pensar en tonteries!

Sobre el pes és normal que espanti. Jo també estava igual. Ara que ja m’han fet un parell d’ecos doppler estic més tranquil·la, però en el seu moment també em va entrar la plorera. Es que no podem evitar preocupar-nos! Però pensa que en el teu cas sabeu que els bebès de la teva família són petits i, per tant, segur que és per això que pesa poquet. Ja veuràs com tot està bé!

Joyce, jo es que crec que el meu ginecòleg és un exagerat amb tot això del pes. Mira que l’home és passota amb tota la resta, a res li dóna importància, però amb el pes es veu que es estricte. Però jo al final he optat per dir-li que sí a tot i després faig el que em sembla. De fet, a la visita d’avui m’ha agafat una altra ginecòloga (el meu ara està de vacances) i m’ha dit que vaig molt bé.... O sigui que cada ginecòleg diu el que li sembla.

D’altra banda, veig que en som unes quantes amb nens petits! Tot i que en el teu cas, jo crec que més de 2 kg està super bé! Això d’estirar-te del costat esquerre és pq així els hi arriben més bé els nutrients. Es veu que de panxa amunt o del costat dret aixafes la vena cava i la sang no arriba tan bé. Però bé, que tampoc et ratllis. Jo sempre intento adormir-me del costat esquerre però el 90% dels cops em desperto de panxa amunt... A mi la llevadora em va dir que no m’agobiés per això. O sigui que quan estic al sofà sí que em poso sempre del costat esquerre, però quan estic al llit em poso de la manera que estic més còmode i punt.

Mode ego: avui hem fet una altra eco per controlar el pes i fa 1.834kg. Petita però tot està bé i ella va creixent a un ritme normal. A més, m’han tornat a posar l’eco en 4D pq li pogués veure la cara i la trobo tan i tan bonica! Sé que no sóc molt objectiva, però l’he trobat preciosa. Ara no puc deixar de mirar les fotos! ;-)))

Pel que fa a la resta, com aneu?

Petons!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: GuiRit » dg. set. 10, 2017 5:53 pm

Hola noies!

La veritat és que he trigat molt en escriure perquè estic una mica mosca amb el SP!!! Ja m'ha passat dues vegades que quan ho tinc tot escrit se m'esborra tot i esclar, després m'ha fet mandra tornar a repetir-ho tot. Aquest cop havia desat un esborrany i tot i no hi ha manera: em diu que no en tinc cap de desat! :ufs:

En fi, ara que tinc temps, faig un repàs ràpid... tot i que no us podré dir tot el que voldria i no personalitzaré perquè ja ni me'n recordo! :-o00m

Per fi divendres 1 de setembre em van fer l'última anàlisi de sang i l'última eco, que ja estava de 34+3 setmanes. Ens van dir que tot bé: sembla que la nena pesa 2,2kg. A mi no em va preocupar gens perquè la ginecòloga em va dir que estava perfecta però ara comparant-ho amb les que us han dit que esteu de 33 i els nens pesen 2kg i us han dit que és petit no ho acabo d'entendre! En fi, em va dir que el percentil era 49 i que segurament tindria una nena petitona però que no puc esperar que sent jo petita i el meu company normal tingui una nena gegant. Va fer una projecció d'uns 3kg al néixer, per tant em vaig quedar més que tranquil·la. Això sí, tenia mides d'una setmana menys, de 33, que de la que estava. Ni m'ho va comentar. A les que esteu preocupades crec que és normal perquè sempre fa por però el més important jo crec és que vagin creixent i ja està. Tots els meus cosins passaven poc dels 2 quilets i tots ben sans! Ànims!!! I en les últimes setmanes poden fer un canvi molt gran. Jo també conec una noia amb cas de percentil baix a qui van dir això de posar-se cap al costat esquerra i va tenir una nena ben grossa al final, més de 3,5kg.

Pel que fa al pes, a l'última visita amb la llevadora havia guanyat 6kg i ara el 13 en torno a tenir, suposo que a les 36 setmanes hauré arribat als 8kg, però és una cosa que no m'importava gens, mentre no en guanyés 20, clar! És veritat que és còmode per a mi perquè només m'ha sortit una panxeta petita que m'ha donat comoditat fins ara i no he tingut problemes ni d'ofec ni de circulació ni res.

I res, per les compres ara sí que ja ho tenim encaminat tot, el cotxet muntat i tot! I les dues coses que més em preocupaven resoltes: la casa decent per rebre un nadó (hehe) i finalment tot el tema de l'hospital resolt. Finalment anirem a Sant Joan de Déu perquè ens ho han posat molt més fàcil que al Sant Pau. Al Sant Pau s'anaven passant la pilota amb el CAP sobre qui m'hi havia de derivar, i a Sant Joan de Déu em van donar visita de seguida. Així que ja he fet la primera visita a l'hospital i ja tinc data de monitors si no he parit la setmana 40. >.-<: >.-<: La veritat és que vaig quedar flipada amb les instal·lacions: sembla un museu i no pas un hospital!

De contraccions res de res. I res, per acabar, que jo trobo que sí que ens han servit tant a la meva parella i a mi les classes de preparació al part. Entenc que hi hagi qui no les trobi útils i a més cada llevadora les fa a la seva manera però amb aquesta hem tingut sort i hem xerrat molt, hem parlat de lactància, tipus de parts, cures del nadó i de la mare... més que no pas tant fer respiracions i aquestes coses. I m'ha anat bé; només me'n queda una.
I sí que també he començat massatge perineal perquè crec que és importantíssim i més si vull tenir un part normal (natural). Faré tot el que estigui a les meves mans per posar de la meva part!

Bé noies, ànims a totes, perdoneu aquest post tant egocèntric però el que tenia preparat ha acabat en un forat negre. Espero que us vagin bé les últimes setmanes, ara que ja no tenim calor, i força. El compte enrere ja és aquí!
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » dl. set. 18, 2017 5:43 pm

Hola! Com aneu? Les de principis d’octubre ja deveu estar a punt no?

Jo avui he fet eco de control de pes i la Bruna fa 2.050 (estic de 34+3). Continua sent poc pes però com que tota la resta està bé... El que em ratlla és que m’han dit que segurament em provocaran el part abans (a les 37 setmanes). El meu ginecòleg diu que quan són peques hi ha més risc que els hi passi alguna cosa i que en aquests casos els treuen abans pq prefereixen que creixin fora. A mi em ratlla una mica, la veritat, però intento no donar-hi gaires voltes. La setmana que ve hi he de tornar i llavors ja decidiran.

Pel que fa al meu pes, porto 11kg, i el metge ja m’ha dit que no em renyarà més, que vaig bé >.-<:

Jo de contraccions sí que en vaig tenint, no són doloroses però se’m posa la panxa dura bastant sovint. Li he preguntat al metge i m’ha dit que és normal i és bo. M’ha dit: “no voldràs fer tota la feina l’últim dia no?”. I suposo que deu tenir raó.

Pel que fa a les compres, també ho tenim tot. Bé, el cotxet no arriba fins la primera setmana d’octubre però no em preocupa gens ni mica.

Lanana, tu com estàs amb el tema pes de la teva nena?

GuiRit, que bé que hagis solucionat això de l’hospital i ja sàpigues on pariràs! I tu també ho tens tot llest!! No us fa una mica d’impressió això de saber que d’aquí poc temps hi haurà un bebè a casa? L’altre dia vaig veure una noia amb un bebè petitíssim, acabat de néixer, i el veia tan fràgil... quan em donin la meva nena crec que em moriré de por! Des que m’han dit que potser em provoquen el part abans que ho veig tot més real i m’estic posant nerviosa hehe

Si es que ens queda ben poc noies!!

Una abraçada i a veure si expliqueu cosetes!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Lanana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dv. abr. 08, 2016 12:49 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Lanana » dl. set. 18, 2017 11:23 pm

Bones!
Entro a contestar a l'Arya82 i en un altre moment tornaré a entrar explicant més coses.

Mira, dijous passat (a un dia d' estar de 36 setmanes) vam fer eco per veure si creixia i si tot li arribava bé i així és. Tot funciona a lala perfecció, simplement és una nena prima xò cre i òrgans estan perfect. Pesava 2100.
Ara ja hi he d'anar cada setmana x fer monitors.
A mi lo de provocar el part em van dir que si tot funcionava bé no calia xò qui m'ho va dir no és la meva gine sinó un altre de l'equip que a part és ecografista. Fins d'aqui dos setmanes quede estaré de 37 setmanes.
Entenc els nervis però, personalment, hi ha vegades que penso que siusplau neixi aviat pq porto un embaràs difícil i estic farta dede repòs i no trobar-me bé. Tant a ma germana com cunyada els hi van provocar quan van veure que no creixien i perfectes! És complicat no tenir pors, per no dir impossible però, estic segura que te'l provoquin o no, tot anirà bé!

Demà em torno a connectar i comento més coses.

Petons!!!
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: GuiRit » dj. set. 21, 2017 7:36 pm

Holaaa noies,

Doncs sí, jo fent compte enrere ja!!! Els últims preparatius, intentar fer bastant de massatge perineal i algun exercici amb pilota. Tinc al cap que si ho faig estaré més tranquil·la com per haver fet "els deures"! De moment la veritat que no tinc nervis... a veure com avancen els dies! De fet si alguna cosa em fa més por és el postpart que no tant el part. A més quan vaig sentir que si estàs bé t'envien a casa en només 24h casi m'agafa alguna cosa!!! :-o00m

Arya, ja ho tens això tambéee! Vinga, ànims, si t'acaben provocant el part amb 37 setmanes la nena haurà acabat de guanyar aquests gramets (i pensa que de vegades no calculen bé i pesen més!) I pel teu pes, jo crec que està perfecte, no sé perquè carai t'han fotut tantes bronques! :ufs:
Sobre les contraccions justament fa dos dies (ahir i ara que estic asseguda al sofà) que em vénen una mena de punxades bastant fortes (n'havia tingut però sempre abdominals, i aquestes sembla que m'arriben al pubis). I em vaig cagar, la veritat, perquè van dir que el dolor tant en pot anar per darrere a la ronyonada com al davant al pubis. Així que no he identificat si són contraccions o no, però fan mal! ?-) En tot cas, és una mica d'hora però la nena des d'ahir està a terme... per tant podria passar en qualsevol moment. :p-)

Lanana, ànims tu també. Segur que teniu petites però valentes!!! I mira, això que et facin monitors cada setmana també està bé. Jo estic nerviosa precisament perquè avui ja he tingut l'última visita a l'hospital i al CAP només hi he d'anar per buscar els resultats de l'streptococo... i ja m'han dit que després d'això, fins la DPP no he de tornar a l'hospital per fer monitors si és que no m'he posat abans de part! Se'm fa estrany!

I Arya sí que estic molt més calma des que ens visitem ja a SJD. Justament avui la visita amb la comadrona i és una visita només per la gent que vol tenir part natural, en què revises el Pla de Part amb ella, li preguntes dubtes, només per parlar diguem. Això està molt bé. Tot ho tenim clar i només hi ha hagut una coseta que no podrem fer: teníem intenció de fer donació de cordó a banc públic i resulta que només es pot fer a partir de percentil 50, per assegurar-se que és un cordó grossot i maco d'on poden treure prou sang. Jo estava en 49 segons les dades de l'eco del 3rTrim. i m'haguessin deixat però ho han recalculat i resulta que estic en percentil 40...! Així que res, el cordó no podrà ser per a ningú! Alguna més de per aquí que s'hagi plantejat part natural al final?

Una abraçada!!!
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Joyce » dv. set. 22, 2017 8:16 am

Hola octubreres,

Això cada cop és més a prop! Quina barreja de ganes i por. Avui he somiat que paria. També he somiat que escalava el Montblanc i no podia. Suposo que això és prou simbòlic per explicar l'esquizofrènia de sentiments. En fi. No us vaig explicar el mambo de números que portem a sobre. Resulta que m'han fet dues ecos del tercer trimestre, una al CAP i l'altra a Sant Pau, on me la feien per controlar el tema de la placenta prèvia marginal (que ja no ho és!). Doncs mentre al CAP ens van dir percentil 28, a Sant Pau ens van dir percentil 81. De 2,024 a 2,700. Força diferència i tot en qüestió de pocs dies. En fi. La ginecòloga m'ha dit que em quedi amb la de Sant Pau, que és la més recent. M'ha dit i repetit que no és un nen petit i que, si segueix així, l'estimació pel part és de 3,700. Al·lucino que els números siguin tan diferents d'una banda a l'altra. Suposo que la única manera de saber 'la veritat' serà quan neixi :)

La resta bé, des de dilluns de baixa i la vida té un altre color. De veritat. Després d'aquest estiu terrible, llarg i pesat, de feina sense vacances, ara per fi em puc dedicar a mi. I tot canvia molt. Estic fent visites mèdiques, tancant temes, acabant de preparar les coses, quedant amb gent, dormint.... vivint tranquil·la i feliç. La veritat és que el meu primer i segon trimestres van ser durillos i no els recordaré mai massa bé. Aquesta recta final, en canvi, se m'està posant millor.

Me n'alegro molt que totes estigueu bé. Arya, a una amiga meva li han dit que té percentil 9 i també li provocaran el part a la setmana 37. És la pràctica habitual. Però almenys ja no es consideren nens prematurs. I Lanana, igualment et dic!! I comparteixo amb tu les 'ganes' d'acabar l'embaràs aviadet.

Jo, com la GuiRit, ja no em faré cap més control fins el dia 16 d'octubre, quan surto de comptes, que haig d'anar a l'hospital. Al CAP simplement em donaran els resultats dels cultius i adéu-si-au.

I res més. Aquests dies ja tinc el cap més enllà del part i he començat a llegir guies de lactància, temes de post-part, perquè crec que això sí que deu ser bèstia...

Abraçades i ànims per a totes!
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » dv. set. 22, 2017 10:44 am

Hola!!

Lanana, a mi em diuen el mateix, que la nena està bé, que simplement és petita. Però clar, al mateix temps em diuen de provocar el part abans per evitar riscos i jo ja em poso nerviosa! A més, un part provocat té molts números d’acabar en cesària i això tampoc em fa gràcia... En fi, a veure què em diuen la setmana que ve.

GuiRit, ja estàs a terme!!! Quins nervis!! Tu sí que ho tens aprop! :-o00m

Sí, jo tampoc entenc pq el meu ginecòleg em fotia bronques pel pes! Mira que per ser d’alt risc sempre s’ha mostrat molt passota amb tot... menys amb el meu pes i el de la nena, que és un pesat!

Jo també tenia intenció de fer el massatge perineal però la veritat es que no tinc temps. Al ser autònoma he de deixar moltes coses lligades, he contractat una noia, li he d’ensenyar tot i, no sé, la veritat és que el tema feina m’agobia bastant. A hores d’ara encara no sé si sortint de l’hospital hauré d’anar directe a la feina... O sigui que espero que al ser petita la nena, en el meu cas el massatge perineal no sigui vital pq sinó vaig malament!

Pel que fa al cordó umbilical, la nostra intenció és que no el tallin fins que deixi de bategar. La llevadora també em va dir que en nens petits no el pots donar, i que no tallant-lo de seguida els hi resulta beneficiós. Així que si tot va bé, ho farem així!

D’altra banda, no m’he plantejat el part natural, però tampoc vull que em posin una quantitat molt gran d’epidural. Vull poder notar alguna cosa per saber quan he d’empènyer.

Joyce, quines diferències de percentil! Es que precisament això és el que em té mosca, que hi ha tan marge d’error en el càlcul, que no sé què pensar. En fi, ja ho veurem quan neixin!

Me n’alegro que ara puguis tenir una vida tranquil•la i feliç i gaudir de les últimes setmanes d’embaràs! Jo en canvi vaig al revés. El primer i segon trimestre, a nivell físic, van ser perfectes, però ara se m’està fent més difícil pq dormo faltal. A les nits se m’adormen les mans però en plan bèstia (la retenció de líquids dels peus passa a les mans durant les nits) i em desperto i ja no puc dormir. I penso: quines ganes de parir! Però després penso: però si amb la nena tampoc dormiràs...

Sobre les pors del post-part que dieu, la veritat és que a mi també em fa bastant pal de tornar-hi a passar. Però la meva experiència prèvia m’ho fa relativitzar... Jo l’últim post-part el vaig passar amb 2 urnes. Ni de conya serà pitjor que això! O sigui que si alguna cosa positiva ha de tenir la meva història i els 6 anys de merda que hem passat, és que tinc la sensació que puc superar qualsevol cosa! Però ja us explicaré!

Una abraçada ben forta noies!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » dl. oct. 02, 2017 4:50 pm

Hola noies!! Com aneu?

Ja estem a octubre!! Alguna l’ha tingut ja?

Jo vaig fer eco la setmana passada i de moment descarten provocar-me’l a la 37, o sigui que estic contenta! Torno a tenir eco el dia 16 i llavors el metge ho tornarà a valorar. A veure si hi arribo!

Expliqueu coses!

Una abraçada!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Joyce » dt. oct. 03, 2017 7:51 am

Hola!

Arya, me n'alegro molt que NO te l'hagin de provocar per la setmana 37! Jo estic de 38 setmanes, surto de comptes el dia 16, o sigui que, de moment, seguim esperant. Amb moltes ganes ja. Però també és veritat que em trobo millor ara que mesos enrere, o sigui que estic gaudint aquestes setmanes tant com puc. Ahir vaig anar a la llevadora. Em va dir que he perdut pes i que això és un símptoma més dels 'pródromos' del part (quina paraula tan terrible). També tinc, a estones, dolors com de regla, sobretot als ronyons, peró també a davant. Tot normal. Li vaig demanar consells per facilitar la dilatació. Em va dir que em prengués dues infusions de gerds al dia i em va receptar homeopatia. La infusió ja la tinc. Per la homeopatia, sincerament, no crec que ho faci. No hi crec massa. Demanaré més consells a una altra llevadora que conec, aviam què em diu.

Una abraçada forta a totes, espero que us trobeu totes la mar de bé.

Joyce
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: GuiRit » dt. oct. 03, 2017 4:02 pm

Hola, noies!

Jo també en espera de moment! Em toca el dia 9, dilluns vinent, que és el dia en què m'han programat el primer dia de monitors si no m'he posat de part abans.

Sincerament, em veig la cara inflada i això, però no m'hi fixo ni en si tinc la panxa d'una o altra manera, em trobo súper normal i bé, descanso bé... i de moment no he identificat res clarament com contraccions! Sí que tinc punxades quan estic de peu bastant fortes, però més aviat és com un dolor seguit que no pas una contracció, i no he notat especialment que a panxa se'm posés dura. Conec gent que no ha tingut contraccions fins les pròpies de part, així que res... a esperar s'ha dit!

Arya, me n'alegro molt que no t'hagin de provocar el part de moment, i veig que de moment no hi ha ningú amb notícies d'un avançament del part, això està molt bé, perquè a aquestes alçades pràcticament totes devem estar a terme. >.-<: És una llàstima que ens haguem quedat poquetes i que el llistat del principi no s'hagi actualitzat mai més per anar seguint les últimes notícies de totes les octubreres!
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » dc. oct. 04, 2017 5:03 pm

Joyce, GuiRit, vosaltres sí que esteu a la recta final! Ja esteu a terme! Jo les 37 les compleixo aquest divendres i se’m fa taaaan estrany! M’he passat l’embaràs morta de por per si naixia prematura i ara se’m fa molt estrany pensar que estic arribant al final. Però la veritat es que en tinc unes ganes!

I que bé que us trobeu tan bé! Jo m’he passat l’embaràs perfecte però des de fa un mes que se m’adormen les mans a la nit i dormo fatal. Em desperto constantment pq em fan mal i pel matí és horrible. El metge em va dir que és el túnel carpiano i que m’anirà passant quan pareixi... així que paciència!

GuiRIt, jo de contraccions sí que en tinc, i de fa setmanes! Però en general no em fan mal, tot i que ara ja n’hi ha alguna que em molesta. I sí, és una pena que siguem poquetes. Suposo que la noia que va obrir el post només estava interessada en el grup de whatapp pq no ha anat actualitzant el llistat i tampoc ha aparegut més! M’hagués agradat llegir les històries de més octubreres i els seus parts! Però bé, ja m'explicareu els vostres!

Apa, un petó noies!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: GuiRit » ds. oct. 07, 2017 7:15 pm

Hola noies!

Ara ja vaig entrant sovint a veure si hi ha novetats! A mi com sabeu em queden un parell de dies per la DPP i de moment res!

Estic tranquil·la però la veritat és que sí que m'agradaria haver fet monitors algun dia perquè em diguin com a mínim si tinc aaaalgo de contraccions encara que no les noti, o si he esborrat una mica de coll de l'úter o el que sigui. Ja només em queden dos dies per saber-ho.

Jo de moment com que em trobo bé segueixo molt activa: intento caminar prou, faig vida normal, no estic tot el dia al sofà. A veure com avança la cosa, us aniré informant!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: crunchi » dg. oct. 08, 2017 4:54 pm

Mamis octubreres!!!!! :content: entro per desitjar-vos a totes molts bons parts i moltissima sort!!!! Quina emoció, ja veureu com en res veniu a presentar-nos els vostres peques!!!! :oset: anims amb els nervis i els simptomes, que la recta final sol ser molt pesada, si. Molta sort a totes boniques!!! Ho fareu genial, ja veureu!!!! :-()-)
Imatge

Imatge
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: GuiRit » dl. oct. 09, 2017 5:00 pm

Bona tarda!

Com es preveia, aquí la primera octubrera (com a mínim de les que segueix en actiu al fòrum) que ha arribat a la seva data probable de part sense notícies noves...!

Avui com us deia he tingut les primeres corretges i bé... un desastre hahah! Vull dir que me les han fet d'una mitja hora i després de veure'm la llevadora me les han fet repetir després de donar-me un suc i una magdalena. Sembla que la nena s'ha despertat una mica i es movia més :-)(-: però vaja, que això no ha canviat gaire el pronòstic. Que la noia no té pressa: m'han fet un tacte i la veritat és que hi he accedit perquè enlloc de fer-me'l directament m'ho ha preguntat amablement i hi he accedit. Tinc el coll "tou però bastant enrere i tancat" crec que han sigut les paraules que ha utilitzat.

Ara tinc visita dilluns vinent si no m'he posat de part abans (arribaria a les 41) i llavors ja parlaríem sobre la decisió que prenem (bàsicament inducció a la 41+3 com recomana el protocol de SJD o si no possibilitat d'esperar a la 42+1 però en aquest cas fent monitors cada 2-3 dies).

Esperem que s'animi abans! :ok:
Arrpi
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. maig 08, 2017 5:59 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arrpi » dj. oct. 12, 2017 3:36 pm

Hola precioses,

Fa dies que volia entrar per veure com anaveu. Això ja està al caureee!!! Quins nervis!
Com esteu totes? Com us trobeu? Jo aquest últim mes he fet un bajón important, estic super cansada, ja no sé com posar-me al llit, m'aixeco 6 o 7 cops a fer pipi. En fi, ja se sap, la panxa ja pesa força.

Jo tenia la data prevista pel part el dia 26 d'Octubre (quan faig les 40 setmanes) però les dues últimes vegades que hem anat al gine estava en posició podàlica i té els peus a baix, aixi que de moment ja m'han reservat quirofan per la propera setmana per fer-me cesarea el proper dia 18 d'Octubre. Tinc visita el dia 17 per veure si s'hagués girat a l'últim moment, però el Bru ja pesa 3kg 200gr i dubto ja que ho faci.

Ara mentren tots els dubtes de si ho tinc tot preparadet pel nen però suposo que són normals aquests nervis i més quan sé quasi segur que li veurem la careta en menys d'una setmana!!

En fi guapes, seguim en contacte i ja anireu explicant les vostres experiències.

Una abraçada molt forta
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: GuiRit » ds. oct. 14, 2017 8:58 pm

Noies!

Entro per dir-vos ràpidament que, si ningú em desmenteix, la primera mini octubrera (com a mínim de les que quedem al fòrum) és aquí: l'Elna ha arribat!

Va néixer ahir 13, totes dues ens trobem perfectes, ella va fer 3,180 (més o menys el previst!), és boniiiissima i després d'un primer problemilla ben resolt per les infermeres de planta la lactància va que rutlla! En principi demà marxem cap a casa i quan trobem un moment i davant l'ordinador us explico l'experiència del part i primeres sensacions (fantàstiques :D).

Ànims a les properes!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::