***---MARES OCTUBRE '18---***

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Lleona » dt. feb. 27, 2018 1:01 pm

Meia, a partir d'ara no estaràs mai més sola! És una percepció increïble i a la vegada acollonant. Gaudeix de cada moment que passa volant! :love:

Començo a rebre mails amb telèfons. Si us animeu i m'envieu els restants monto grup i podem començar a xerrar pels descosits! :miko:

A bcn comença a nevar!! A veure que em trobo quan arribi al poble!! x*x*x neu:-D
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Miya
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:30 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Miya » dt. feb. 27, 2018 3:17 pm

Hola, noies!

Aquí ara comencen a caure flocs de neu x*x*x

Krla, t'entenc perfectament! Jo estic esperant amb candeletes que arribi dilluns vinent per l'eco i si m'ho ajornen una setmana més... Però tot arribarà, després totes les prenyis diuen que passa volant. Veig que tu, lavida, estàs igual... nervioseta perduda, jeje. Molta paciència per totes!

Quin moment tan bonic, Meia! Quina enveja que ens fas ara mateix! Ara a creure-t'ho a tope i a gaudir de panxeta. I més si ja et trobes millor!

Número pel grup enviat, Lleona, merci per la gestió. Veig que tu també pocs símptomes com jo. Alguns dies m'ha passat el que tu: una son terrible al migdia o tarda, q no sóc de tenir-ne mai a aquella hora, en tot cas només el moment de llevar-me. Però per la resta pràcticament no noto res i això que avui faig les 7 setmanes. Així que tampoc m'ho creuré del tot del tot fins que dilluns em diguin que tot bé.
Imatge
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Erika79 » dt. feb. 27, 2018 6:13 pm

Meia que bé!!! Sembla casi màgia, oi? I lo ràpid que va!! Té molta feina a fer jeje

Jo tinc primera visita amb que el espero que sigui el gine del meu embaràs, el 8 de març. Li portaré l'informe de la clínica de reproducció i ja em dirà quin és el pla a seguir en tema analítiques, ecos i demés suposo.

La primera eco així important és a les 10 o 12 setmanes, oi? La veritat és que el tema reproducció assistida el tenia molt controlat i ara vaig a cegues :***:
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
patmp
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. des. 22, 2017 1:42 am

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: patmp » dt. feb. 27, 2018 7:18 pm

Ja he actualitzat el post amb totes les dades i les noves incorporacions

Personalitzo una mica...

VLB30 : que t’han dit a urgències? Per cert, em falten les teves dades pel post inicial, quan puguis si et ve de gust me les passes!

Erika79: no tinc ni idea del tema tints, al principi no deies que t’havien dit que cap problema? Tema hospitals jo estic bastant desconnectada, però si que havia sentit històries privada-cesària, suposo que quan avanci el temps entre totes ens podrem donar un cop de mà. Jo estic més cap a casa de parts, tot i que m’agradaria fer part a casa estic massa lluny d’un hospital i això em fa respecte, però vaja, ja veurem com avança tot plegat. Molt bé la llista de noms! Si no m’equivoco la primera eco a la SS te la fan a les 12 setmanes, a la mútua la primera és a les 8, però tranquil·la, anem totes una mica igual (menys les expertes).

Eupatina: moooolt benvinguda al grup! Quan tens la propera eco? Quina sort haver pogut veure ja el cigronet, tot i l’ensurt...

Miya: cada matí esmorzo lli, chia i sèsam amb un iogurt i em va molt bé, és cert, gràcies! Vaig tirant amb l’aloe vera, perquè la llevadora a part de donar-me consells sobre la dieta no m’ha dit res més...

Krla: ostres Krla...ens faran cultivar la paciència, toca esperar. Amb la neu està tot paral·litzat. Ànims!

Meia8: quina passada, a partir d’ara sempre acompanyada!

Lleona: endavant amb aquest grup! Gràcies!

Ego: avui he anat a la llevadora del CAP, m’ha fet la cartilla i m’ha donat un munt de visites: anàlisi, primera eco, i a més a més un ginecòleg especialitzat (he estat de viatge per Àsia i cal mirar el risc per Zika...espero que no passi res i sigui només protocol!). Ara començo a dubtar sobre el doble seguiment, em passaré totes les setmanes amb alguna visita o anàlisi, quin agobio! Dijous ho acabarem de valorar amb el xurri després de la eco a la Dexeus. Quines ganetes de que em diguin que tot va bé! :ok:

Una abraçada boniques!
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Lleona » dt. feb. 27, 2018 9:30 pm

Noies, ja està creat el grup. Ja anem xerrant però falteu moltes encara. Vinga, animeu-vos que és molt més dinàmic i ens podem posar cara!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
VLB30
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. feb. 16, 2018 2:46 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: VLB30 » dc. feb. 28, 2018 6:46 am

Aii noies!! Perdoneu! Com que ahir varen suspendre les clases de la mainada vaig anar de cul!
La Eco va anar genial!! Ja feia el triple de la setmana abans i es veia el cigronet petiiit petiiit pero era massa aviat per sentir el cor. Pensen que debia ovular mes tard pero que estaba tot perfecte!

Poso les meves dades
TE+: 9 de febrer
DDP: no ho sabem encare segur pero per dates era el 22 de octubre. Esperarem confirmació
Seguiment i hospital previst de part: Comadrona per la SS i tot l’ho altre per el privat ( clinica girona)
N de fills: 2 ( 7 i 4 anys)
Edat papis: 30 els dos
Sexe i nom: no ho sabem! Els noms Max (nen) i Lucia (nena)

Ara envio el meu mbl tambe per fer el telegram!!
Krla
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 10:49 am

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Krla » dc. feb. 28, 2018 9:35 am

Hola noies,

com va el dia de neu? Jo avui sense poder anar a treballar ! Escola on treballo tancada per neu! Per tant dia de relax avui! :-o00m :-o00m

Patmp, ja t'asseguro que ens faran cultivar la paciència aquesta gent... però espero que la setmana que bé si que pugi veure el cigru... :-)(-:

Meia8, que xulo que ja hagis pogut sentir el bichu... <:-< deu ser impressionant! :love:

Lavida i Miya, ja direu a veure com us ha anat la eco! :ok:

Lleona, ja t'he enviat el meu número per privat... suposo que t'haurà arribat bé!

La resta que tal anéu??

Modo ego: Jo vaig força bé... Encara amb molta son i sensibilitat als pits. Avui em torno a notar una mica el cigru :-)(-: espero que no sigui una mala senyal ... però estic amb la ment positiva :-o00m
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: lavida » dc. feb. 28, 2018 5:44 pm

Hola noies, perdoneu però entro en modo ego total. Ara vinc de la gine i m'ha fet una eco vaginal i diu que no hi veu res, ni sac ni res. Només l'endometri molt gruixut que diu que deu ser perquè s'està preparant. Estic espantada per si hi ha alguna cosa que no vagi bé... m'ha donat hora per la setmana que ve, m'ha dit que dec estar de 4 + 5. Bf.. en fi, perdoneu el modo ego.
Lleona, ahir vaig intentar enviar-te un missatge per dir el mb però des del mb no men vaig sortir, quan obri el pc t'ho passo. Merci ..
Imatge
patmp
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. des. 22, 2017 1:42 am

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: patmp » dc. feb. 28, 2018 6:17 pm

Ostres Lavida, ja pot ser ja, estas de molt poquet!confiem, que segur que tot esta bé, molts pensament positius per tu i ànims!
Eupatina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:48 am

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Eupatina » dc. feb. 28, 2018 6:38 pm

Hola Lavida!

A mi em va passar el mateix! Estava de 4+1, em va dir endometri engruixit, no es veu el sac. Em va espantar molt i com que sagnava em va dir que podia ser ectòpic o avort...A 4+6 es veia ja el sac i estava ben col.locat...així que pot ser que no es vegi perquè és molt aviat. Ànims! Si vols parlar-ne, hi ha el meu número al grup!

Eu
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: lavida » dc. feb. 28, 2018 6:46 pm

Inteno ser positiva però anava amb la idea de veure el sac i m'ha deixat preocupada. Jo no taco ni res... em fan mal els pits, tinc molta gana i a les nits em desperto sovint.. en fi, ens tocarà esperar 1 setmana.
Gràcies noies.
Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Blue Moon » dc. feb. 28, 2018 7:07 pm

Hola noies! Em colo des del post de setembreres per felicitar-vos!!! Lleona, Lavida, Eu, quina ilu veure-us en aquesta banda!

Lavida, no et preocupis, jo quan vaig anar a la visita de 4+3 em va dir que no em feia eco perquè no es veuria res en absolut, i era tonteria que marxés a casa preocupada... si tens símptomes (el meu únic símptoma ha estat que em desperto a les nits, ja veus) i no taques és que tot va bé, paciència! la primera eco per veure embrió amb batec és a la setmana 6, costa esperar però és el millor, així t'assegures que no et diuen "es veu sac però no embrió" o "es veu embrió però no hi ha batec"...

Ànims a totes i molta sort, són setmanes de dubtes i preocupacions constants, però crec que això ja no marxarà mai xx:-D
Imatge
Imatge
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: lavida » dc. feb. 28, 2018 9:12 pm

Blue Moon, quina alegria llegir-te! Com et trobes?
Moltes gràcies a totes pels ànims, el meu home diu el mateix i sort que avui és ell el positiu i qui tira del carro.
Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Lleona » dc. feb. 28, 2018 10:32 pm

Lavida ja t'ho ha dit Bluemoon, però no es recomana fer ecos abans de les 7 setmanes perquè poden donar falsos negatius amb els conseqüents legrats. Com t'han dit penso que és molt aviat i que en uns dies veuran millor tot el que han de veure i que segur que veuran. Paciència i ànims per pasar aquest "desespero" prenyil!!!

Un petonàs guapa!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Miya
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:30 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Miya » dj. març 01, 2018 6:23 pm

Molts ànims, lavida! És molt aviat i segur que va tot genial! Que sigui lleu la setmana d’espera, mira de distreure’t i ja ens diràs.

Una abraçada ben gran!
Imatge
Tripontxi
Entrades: 1
Membre des de: dc. feb. 25, 2015 7:27 am

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Tripontxi » dg. març 04, 2018 11:13 am

Hola noies! Enhorabona a totes! Jo divendres em vaig fer el test per reconfirmar, tot i que els símptomes no enganyen... La meva DPP és 31 octubre. Ja sóc mare d'un nen de 2 anys i mig.
Heu creat un grup de whats o d'un altra mitjà?
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Lleona » dl. març 05, 2018 8:15 pm

Tripontxi, benvinguda i felicitats!!! Si, hem fet un grup de Telegram. Si vols participar passa'm per privat el teu móvil i t'afegeixo! Per cert, tens la mateixa dpp que jo!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
maneta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 588
Membre des de: dj. gen. 06, 2011 10:17 am

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: maneta » dj. març 08, 2018 1:46 pm

Bon dia octubreres!
Bé ja fa uns dies del positiu, el 14 de febrer, però necessitava seguretat i temps per poder entrar i unir-me al grup. En el nostre cas va ser transfer d'embrions que teniem congeladets i tranquilets i a l'eco de confirmació vam descobrir que s'han agafat ven agafadets els dos frigos.

Em trobo fatal i vaig agafar la baixa els vòmits i nausees no em deixen viure.

Fa temps vaig ser molt activa al forum, però les decepcions quan cerques i no arriba va fer que l'agobiés i no tornés fins a formar part de les geneneres 2014, amb les quals encara conservo grup de whats i va ser una experiència molt profitosa. A més m'ha fet gracia veure que hi ha una membre en aquest grup de la meva etapa més activa, Nelly? no ens coneixem personalment però vam compartir molts posts en la nostra etapa de cerquedores
Perdoneu que no personalitzi, mica en mica, us aniré coneguent!

Vinga! aquí teniu les meves dades:

TE+: beta, 14 de febrer
DDP: 23 d'octubre (però essent embaràs múltiple, segur que serà abans)
Seguiment i hospital previst: SS, per embaràs de molt alt risc
N de fills: 1 nen de 4 anys
Edat papis: jo 36 (tot i que el tindré amb 37) i ell 38 (el tindrà amb 39)
Sexe i nom: ni idea, ens es ven bé igual, encara que al minimaneto vol 2 nens o nen i nena. Els noms serà un tema complicat
Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Lleona » dv. març 09, 2018 7:17 am

Noies, ja esteu afegides!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Caterina18
Entrades: 1
Membre des de: dl. març 12, 2018 5:17 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Caterina18 » dl. març 12, 2018 5:36 pm

Hola a totes!!
Sóc nova al fòrum i avui m’he decidit a registrar-me.
Estem esperant el nostre primer baby per l’octubre i estem moooolt contents. :-()) felicitats a totes per arribar fins aquí!
Vivim a Londres ara i és on tindré el nen/a, tot i que combinaré les visites de la llevadora (Seg. Social) a Londres amb algunes visites al ginecòleg privat a Barcelona.
Estic molt animada a utilitzar aquest fòrum. Estic al principi de la setmana 8 amb bastantes nàusees, inflor i cansament general... espero q millori aviat.
Seguim parlant!

NOM: Caterina18
DDP: 21 Octubre
N.FILLS: 0
———————
Caterina18

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::