\·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

gener, febrer, març...
india_tr
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 03, 2018 8:52 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: india_tr » dj. nov. 22, 2018 8:58 am

Bon dia Mares!

Que tal esteu?? espero que be, jo de moment treballant be a les dues feines, tot i que a l'escola acabaré ara el primer trimestre i ja no tornaré, ja que després de festes ja estaré de 32 setmanes. a l'oficina,doncs m'ho aniré pensant durant les vacances però crec que ho allargaré una una mica més...

Dafne 13 me'n alegro de que estiguis millor de la pressió. t'entenc amb lo de patidora, jo també en soc molt, i es normal. la gent hem diu que no hem veuen disfrutar gaire amb l'embaràs. en part tenen raó, sempre estic amb l'Ai! al cor, que hi farem..

LATAAT Quin pes que et treus de damunt quan està tot be :love:. segur que la del cor també es veu perfecte!

MMINIL el mateix que a la LATAAT, et quedes tan a gust quan et diuen que tot va bé.. jo hem recordo que vaig pensar: "avui ja tindrè bon dia tot el dia" i vaig estar relaxada i bé la resta del dia :love:

Selenmar i Dafne13nosaltres ahir vam anar al PRENATAL i vam començar la llista. de cotxet ens hem decidit pel JANE EPIC 3 PECES, i de cadireta pel cotxe hem agafat la CYBEX SIRONA S I-SIZE amb Isofix pel cotxe del papi (ja que els trajectes mes llargs els farem amb ell) i pel meu cotxe una altra però sense Isofix, (una ha de ser sense perquè si algun dia l'hem de deixar als padrins o tiets sigui fàcil de desmontar i s'adapti als cotxes que no tinguin Isofix) però aquesta es a partir dels 9 mesos.
Del meu poble que es on treballo al que visc ara (el de la meva parella)hi ha 4 KM de distància i el portaré amb el MAXICOSI al principi, desprès cap als nou mesos posaré l'altra.... La cuna la mirarem avui per que ahir no vam tenir temps de tot.
uff! vaya rollo te pegat, perdona!

Afegeixo que l'altre dia hem vaig fer l'analítica del 2n trimestre i hem va sortir perfecta, res de sucre!! >.-<:
Dilluns tinc llevadora, a veure que hem fan, ja us contaré..
Una abraçada mares :-)(-:
25+5
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dj. nov. 22, 2018 12:20 pm

india_tr ha escrit:Bon dia Mares!

Que tal esteu?? espero que be, jo de moment treballant be a les dues feines, tot i que a l'escola acabaré ara el primer trimestre i ja no tornaré, ja que després de festes ja estaré de 32 setmanes. a l'oficina,doncs m'ho aniré pensant durant les vacances però crec que ho allargaré una una mica més...

Dafne 13 me'n alegro de que estiguis millor de la pressió. t'entenc amb lo de patidora, jo també en soc molt, i es normal. la gent hem diu que no hem veuen disfrutar gaire amb l'embaràs. en part tenen raó, sempre estic amb l'Ai! al cor, que hi farem..

LATAAT Quin pes que et treus de damunt quan està tot be :love:. segur que la del cor també es veu perfecte!

MMINIL el mateix que a la LATAAT, et quedes tan a gust quan et diuen que tot va bé.. jo hem recordo que vaig pensar: "avui ja tindrè bon dia tot el dia" i vaig estar relaxada i bé la resta del dia :love:

Selenmar i Dafne13nosaltres ahir vam anar al PRENATAL i vam començar la llista. de cotxet ens hem decidit pel JANE EPIC 3 PECES, i de cadireta pel cotxe hem agafat la CYBEX SIRONA S I-SIZE amb Isofix pel cotxe del papi (ja que els trajectes mes llargs els farem amb ell) i pel meu cotxe una altra però sense Isofix, (una ha de ser sense perquè si algun dia l'hem de deixar als padrins o tiets sigui fàcil de desmontar i s'adapti als cotxes que no tinguin Isofix) però aquesta es a partir dels 9 mesos.
Del meu poble que es on treballo al que visc ara (el de la meva parella)hi ha 4 KM de distància i el portaré amb el MAXICOSI al principi, desprès cap als nou mesos posaré l'altra.... La cuna la mirarem avui per que ahir no vam tenir temps de tot.
uff! vaya rollo te pegat, perdona!

Afegeixo que l'altre dia hem vaig fer l'analítica del 2n trimestre i hem va sortir perfecta, res de sucre!! >.-<:
Dilluns tinc llevadora, a veure que hem fan, ja us contaré..
Una abraçada mares :-)(-:
25+5


Bon dia wapes!!!

Jo he anat a fer anàlisis aquest matí, he portat el dorina de 24h i mhan fet de sang... A veure que surt... Tornem a patir!!
Ai si jo tb soc tant patidora... A mi tb em diuen que haig de disfrutarlo mes pero es inevitable.
Ja miraré aquests cotxets que comentes, nosaltres vam mirar un dia el Jane Muum, no se quina diferència hi ha... Com ja us vaig dir, anem molt tranquils, no tenim res!!!

M'alegro molt que ens analisis thagin sortit perfectes, una cosa menys!!!!

24+6
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dl. nov. 26, 2018 10:17 pm

Hola mamis! Com esteu??
Ja tinc els resultats i la gine em va enviar un mail que estava tot dins la normalitat, i per sort no m'ha sortit proteinuria. Ara tinc visita el dia 3 i el dia 5 ens farem la eco 5D. Vosaltres us la fareu??? Hi ha gent k diu que val la pena i altres que no...
Ja fa uns mesos de tant en tant em passa k sem accelera el cor, com si fes més batecs del compte pero es un moment, despres torna a estar be... Sobretot a la nit, quan m'estiro de costat... Hi ha algun dia que m'ho fa i altres que no... La gine em va dir que en l'embaràs es normal les palpitacions i taquicardies però estic una mica preocupada i no sé si demanar hora al cardioleg. A algun de vosaltres li passa???

Una abraçada!
25+3
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Mminil » dt. nov. 27, 2018 9:28 am

Bon dia boniques!!!!!

Com van aquestes panxetes??

DAFNE: Qué bé aquestes analítiques i que et sortís negativa la prova de proteinúria!! >.-<: Això que comentes del cor, a mí tb en passa, i vaig arribar a la conclusió que quan em posava de costat feia pressió d'alguna manera i per això m'ho notava més. Si t'han dit que és normal, doncs ho serà! :-o00m

INDIA: Felicitats per aquests resultats!! Ara més tranquila!! I ja mirant cotxets i tot...! Jo la veritat, és q encara no estic mirant res... En fi, a veure si m'animo!!

Les demés com esteu??

Jo bé!! Aquí anem amb les preses de tensió, que de moment surten correctes!! El peque el vaig sentint, encara q m'agradaria que es mogués més!! Jajajajjajaj

Noies, com porteu el tema dels noms? Jo estic molt perduda... No sé quin posar... Ajaajjajaja!!

Una abraçada!!!
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Mminil » dt. nov. 27, 2018 9:29 am

Bon dia boniques!!!!!

Com van aquestes panxetes??

DAFNE: Qué bé aquestes analítiques i que et sortís negativa la prova de proteinúria!! >.-<: Això que comentes del cor, a mí tb en passa, i vaig arribar a la conclusió que quan em posava de costat feia pressió d'alguna manera i per això m'ho notava més. Si t'han dit que és normal, doncs ho serà! :-o00m

INDIA: Felicitats per aquests resultats!! Ara més tranquila!! I ja mirant cotxets i tot...! Jo la veritat, és q encara no estic mirant res... En fi, a veure si m'animo!!

Les demés com esteu??

Jo bé!! Aquí anem amb les preses de tensió, que de moment surten correctes!! El peque el vaig sentint, encara q m'agradaria que es mogués més!! Jajajajjajaj

Noies, com porteu el tema dels noms? Jo estic molt perduda... No sé quin posar... Ajaajjajaja!!

Una abraçada!!!
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dt. nov. 27, 2018 9:57 am

Mminil ha escrit:Bon dia boniques!!!!!

Com van aquestes panxetes??

DAFNE: Qué bé aquestes analítiques i que et sortís negativa la prova de proteinúria!! >.-<: Això que comentes del cor, a mí tb en passa, i vaig arribar a la conclusió que quan em posava de costat feia pressió d'alguna manera i per això m'ho notava més. Si t'han dit que és normal, doncs ho serà! :-o00m

INDIA: Felicitats per aquests resultats!! Ara més tranquila!! I ja mirant cotxets i tot...! Jo la veritat, és q encara no estic mirant res... En fi, a veure si m'animo!!

Les demés com esteu??

Jo bé!! Aquí anem amb les preses de tensió, que de moment surten correctes!! El peque el vaig sentint, encara q m'agradaria que es mogués més!! Jajajajjajaj

Noies, com porteu el tema dels noms? Jo estic molt perduda... No sé quin posar... Ajaajjajaja!!

Una abraçada!!!



Hola!!!

Mminil Així també et passa? és una sensació com extranya d'estomac i noto el cor així com accelerat però només un moment i torna a lloc... i em passa sobretot estan de costat. Quan em poso al llit ja tremolo... M'estic agoviant molt amb això!! Em tranquilitza una mica saber que algu altre tb li passa!

M'alegro molt que tinguis bé la tensió!! Ja queda menys!!

Una abraçada a totes!
Avatar de l’usuari
janau
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. set. 02, 2011 11:41 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: janau » dc. nov. 28, 2018 10:48 am

Bon dia boniques!

Quan de temps sense passar per aquí!!!

M'alegro que totes esteu bé!

Jo finalment vaig agafar la baixa fa dues setmanes pel tema del risc que suposava per l'embaràs el tema de la lipoatrofia que havien trovat en el meu departament, vaig veure que s'ho prenien molt a la lleugera i que els importava tot molt poc. Algú ha de procurar per la salut del meu fill i estar clar que la primera haig de ser jo. De totes maneres, no crec que hagués aguantat gaire més perqué aquest embaràs és molt incòmode.

Demà haig de fer la prova del sucre, a veure què tal. Jo la pressió la tinc baixa i durant els embarassos encara em baixa més.

El cap de setmena passat vam comprar el cotxet de 2a ma, pobret no tindrà habitació i haurà de dormir amb nosaltres fins que sigui una mica grandet i vagi a dormir amb el seu germà :-:) . De moment tinc triada la poca roba que encara tinc dels seus germans però l'haig de netejar, també ens deixaran una cuna colecho >.-<: >.-<:

Per cert...es dirà Martí :b-)))

Una abraçada per totes!

25+5
india_tr
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 03, 2018 8:52 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: india_tr » dj. nov. 29, 2018 8:34 am

Bon dia mares!

JANAU doncs tens tota la raó, si ells no fan res per solucionar-te el problema fes-ho tu. Aprofita per descansar i fer preparatius.El nostre tampoc tindrà habitació ja que estem de lloguer i volem acabar marxant del pis quan trobem algo amb cara i ulls per poder comprar. M'encanta el nom de Martí, el trobo tan dolcet.. jo el vaig descartar per que al meu poble ja n'hi ha dos i visc en un poble de 600 habitants i no es plan. Que et vagi molt be l'analítica! ja ens contaràs!

DAFNE13 i MMINIL amb aixo de les palpitacions jo també m'hi he trobat, no molt sovint però si, tot i que a mi hem passa durant els matins, però una nit si que hem va passar molt heavy, no podia ni dormir del fort i ràpid que hem notava el cor. Només ha estat una vegada per la nit. La veritat es que no li dono massa importància quan hem passa, al cap de poc se m'acaba passant.

EGO: aquest matí he anat a vacunar-me per la grip, alguna més ho ha fet o te pensat fer-ho? Vaig tenir llevadora aquest dilluns ( que per cert, ja m'han programat les classes pre-part, començo el dia 10 de Des.) i me la va recomanar ja que treballo amb nens, no soc molt de posar-me malalta però basta que no me la posi per que l'agafi. Hem va dir que es millor pel nen una mica de virus d'un dia (efectes de la vacuna) que no pas la infecció sencera. Així que avui ho he fet, el dia 13 tinc ginecòleg i hem posaran la de la tosferina que aquesta si que es realment important ja que m'ha dit que aquesta fins els dos mesos del nen no li posen i que així estarà immunitzat aquests dos primers mesos amb la que m'haure posat jo. en fí, es un món tot això de les vacunes...

Una abraçada mares! :-)(-:
26+5
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dj. nov. 29, 2018 7:18 pm

india_tr ha escrit:Bon dia mares!

JANAU doncs tens tota la raó, si ells no fan res per solucionar-te el problema fes-ho tu. Aprofita per descansar i fer preparatius.El nostre tampoc tindrà habitació ja que estem de lloguer i volem acabar marxant del pis quan trobem algo amb cara i ulls per poder comprar. M'encanta el nom de Martí, el trobo tan dolcet.. jo el vaig descartar per que al meu poble ja n'hi ha dos i visc en un poble de 600 habitants i no es plan. Que et vagi molt be l'analítica! ja ens contaràs!

DAFNE13 i MMINIL amb aixo de les palpitacions jo també m'hi he trobat, no molt sovint però si, tot i que a mi hem passa durant els matins, però una nit si que hem va passar molt heavy, no podia ni dormir del fort i ràpid que hem notava el cor. Només ha estat una vegada per la nit. La veritat es que no li dono massa importància quan hem passa, al cap de poc se m'acaba passant.

EGO: aquest matí he anat a vacunar-me per la grip, alguna més ho ha fet o te pensat fer-ho? Vaig tenir llevadora aquest dilluns ( que per cert, ja m'han programat les classes pre-part, començo el dia 10 de Des.) i me la va recomanar ja que treballo amb nens, no soc molt de posar-me malalta però basta que no me la posi per que l'agafi. Hem va dir que es millor pel nen una mica de virus d'un dia (efectes de la vacuna) que no pas la infecció sencera. Així que avui ho he fet, el dia 13 tinc ginecòleg i hem posaran la de la tosferina que aquesta si que es realment important ja que m'ha dit que aquesta fins els dos mesos del nen no li posen i que així estarà immunitzat aquests dos primers mesos amb la que m'haure posat jo. en fí, es un món tot això de les vacunes...

Una abraçada mares! :-)(-:
26+5


Hola!!

Ostres doncs veig que això de les palpitacions es bastant comú. Jo cada cop k em passa em poso molt nerviosa! Havia pensat d'anar al cardiòleg i tot... Però veig que no sóc l'única.
Jo em vaig vacunar de la grip fa un parell de setmanes, em van recomanar fer-ho.
Però des d'ahir que porto un refredat terrible!! Em prenc algun gelocatil... Mhan dit que puc.

Vosaltres k tal tot wapis??
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dj. nov. 29, 2018 7:20 pm

Aii no he pensat a dir-ho! Dilluns tenim visita de control i dimecres ens farem la eco 5D. Vosaltres tb us la fareu?? Hi ha gent k diu k no val la pena però ens fa il·lusió!

25+6
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Mminil » dv. nov. 30, 2018 8:49 am

Bon dia boniques!!!!!!

M'encanta que hi hagin tants missatges al post!!!!! >.-<: >.-<:

DAFNE: Doncs potser sí que és normal això de les palpitacions!! jajajajaja!!! Ja et dic, que jo també sòc molt patidora i de seguida em penso de tot! A vegades, prefereixo no fer-me gaire cas! ajjajajajajaja Quan et diuen els resultats de l'orina i proves? Segur que tot surt bé! Això de la eco 5d, sempre he sentit molt bones valoracions i com flipaven els pares en veure el bebè, així que el més probable és que sigui una experiència molt maca! A nosaltres no ens convenç fer-ho, perquè ens fa una mica de cosa veure-ho tot tant en directe.. ( som molt rarets, jajajajjaja)! Em dóna la sensació que és com fang i no sé... Però ja et dic, que la gent que s'ho ha fet al meu voltant, han acabats encantats!!

INDIA: Sí que vas avançada!! Amb això de les classes pre part i tot!! Uffff; si és que, cada vegada queda menys!!! >.-<: >.-<: Jo de moment de la grip no m'han dit res, potser el 14 de desembre, que tinc visita de seguiment em diuen alguna cosa, encara que jo no sòc gaire partidària d'aquesta vacuna. En canvi, de la tosferina si, aquesta quan m'ho diguin me la posaré! Ja et queda poquet per la baixa no? Aishh, quin Nadal més maco!!!

JANAU
: M'analegro que per fi agaféssis la baixa, i tant!! Pionera!! EStà sent molt incòmode aquest embaràs? A mi me passa una mica igual, no és el mateix que amb el primer... JO també havia pensat agafar cotxet de segona mà, perquè la veritat és que molts estàn quasi nous i estàn molt bé de preu! Encara que no he mirat gaire la veritat! I tema robeta, jo també he de mirar el què tinc i el que no, netejar i tot, però encara no he fet res!! A veure si aconseguim un moisés amb rodes, que els primers mesos dormirà en la nostra habitació i segurament amb nosaltres per les nits, però durant el dia el moisés és molt pràctic!

EGO: Doncs aqui anem, passant els dies i setmanes!! jajajajajaja Fa dos diesem va entrar la paranoia de la pressió, aishhhh, de veritat que sòc molt pesada!! En dos moments puntuals la vaig tenir alta, però sòc jo mateixa que me la provoco, després ja baixa!!!
Tema noms: Noies, tinc tants dubtes... que de veritat, no sé quin nom!! :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m En fi... ja vindrà la inspiració!!!!

Una abraçada!!!!!!!!!!!!!!!

22+4
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dg. des. 02, 2018 10:45 pm

Mminil ha escrit:Bon dia boniques!!!!!!

M'encanta que hi hagin tants missatges al post!!!!! >.-<: >.-<:

DAFNE: Doncs potser sí que és normal això de les palpitacions!! jajajajaja!!! Ja et dic, que jo també sòc molt patidora i de seguida em penso de tot! A vegades, prefereixo no fer-me gaire cas! ajjajajajajaja Quan et diuen els resultats de l'orina i proves? Segur que tot surt bé! Això de la eco 5d, sempre he sentit molt bones valoracions i com flipaven els pares en veure el bebè, així que el més probable és que sigui una experiència molt maca! A nosaltres no ens convenç fer-ho, perquè ens fa una mica de cosa veure-ho tot tant en directe.. ( som molt rarets, jajajajjaja)! Em dóna la sensació que és com fang i no sé... Però ja et dic, que la gent que s'ho ha fet al meu voltant, han acabats encantats!!

INDIA: Sí que vas avançada!! Amb això de les classes pre part i tot!! Uffff; si és que, cada vegada queda menys!!! >.-<: >.-<: Jo de moment de la grip no m'han dit res, potser el 14 de desembre, que tinc visita de seguiment em diuen alguna cosa, encara que jo no sòc gaire partidària d'aquesta vacuna. En canvi, de la tosferina si, aquesta quan m'ho diguin me la posaré! Ja et queda poquet per la baixa no? Aishh, quin Nadal més maco!!!

JANAU
: M'analegro que per fi agaféssis la baixa, i tant!! Pionera!! EStà sent molt incòmode aquest embaràs? A mi me passa una mica igual, no és el mateix que amb el primer... JO també havia pensat agafar cotxet de segona mà, perquè la veritat és que molts estàn quasi nous i estàn molt bé de preu! Encara que no he mirat gaire la veritat! I tema robeta, jo també he de mirar el què tinc i el que no, netejar i tot, però encara no he fet res!! A veure si aconseguim un moisés amb rodes, que els primers mesos dormirà en la nostra habitació i segurament amb nosaltres per les nits, però durant el dia el moisés és molt pràctic!

EGO: Doncs aqui anem, passant els dies i setmanes!! jajajajajaja Fa dos diesem va entrar la paranoia de la pressió, aishhhh, de veritat que sòc molt pesada!! En dos moments puntuals la vaig tenir alta, però sòc jo mateixa que me la provoco, després ja baixa!!!
Tema noms: Noies, tinc tants dubtes... que de veritat, no sé quin nom!! :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m En fi... ja vindrà la inspiració!!!!

Una abraçada!!!!!!!!!!!!!!!

22+4


Hola mamis!!!

Com esteu??

Mminil doncs demà tinc hora amb la gine i mirarem els analisis però la setmana passada ja estaven penjats i em va dir que estaven bé, la proteinuria a 100 i algo i sha d'estar per sota 300 i em va dir que estava be. Suposo que demà passaré per la bàscula i pressió. Mhe engreixat 9 kg! Els 4 primers mesos men vaig engreixar 4 pero els he agafat tots de cop! Semblare una boleta... També ens fa ilu la eco 5D. A veure k tal!!!

India, jo encara no vaig a prepart, suposo que de cara a les 30 setmanea o així m'ho diran... Vaig molt enraderida! Jejeje

Janau, aquest cap de setmana vam anar a comprar la canastilla i les primeres mudes, ja tenim alguna coseta, si mes no per l'hospital, a veure si mica en mica anem comprant tot!

I la pressió diria k la tinc bé, però és que em poso molt nerviosa de seguida... Ja fa molts abys k pateixo d'ansietat i tot plegat no m'ajuda gaire...

Com us trobeu??

26+2
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dl. des. 03, 2018 7:50 pm

Hola noies, com esteu??
Avui tenia visita amb la gine, m'ha dit que tot estava bé però que tinc molt líquid amniotic... A la última visita ja m'ho va dir. El nen ja fa 1 kg i 33 cms i es grosset. M'ha dit que no em preocupi però ho estic molt!! He llegit cada cosa a internet... Mha dit que sem podia adelantar el part unes setmanes....

Alguna de vosaltres tb s'hi ha trobat?
india_tr
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 03, 2018 8:52 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: india_tr » dt. des. 04, 2018 8:16 am

Bon dia mares,
DAFNE13 sobre la eco 5D, el dia 24 de desembre anem a terrassa al Sonobebe a fer-nos la eco, estaré de 30 setmanes, ja se que es un pel tard però així aprofitarem el viatge i passarem per Ikea, fins el 22 no començo vacances i el 23 ens fem sessió de fotos d'embaràs d'aquestes xulis :love:
Això del líquid amniòtic no ho havia sentit mai, i mirar per internet es lo pitjor que pots fer, bueno, ja ho deus saber... tranquil·la, jo com a unes setmanes entenc 2 o 3, sinó t'hauria dit un mes, penso jo eh... intenta no capficar-te.

MMINIL en tema de la pressió jo no et puc ajudar gaire, sempre me la troben mes aviat baixa. Intenta pensar en una altra cosa cada vegada que et vingui aquest pensament al cap i canviar de tema, se que es complicat però potser t'ajuda.
Sobre els noms, a mi hem va costat molt, de nen no me'n agradava cap allò al 100% i els pocs que m'agradaven a la meva parella gens, i al revés amb els que proposava ell. El nom de Blai mai a la meva vida l'havia tingut en compte, era un nom mes, sempre n'hi havia d'altres que m'agradaven més. I al final mira, l'únic que ens mig agradava als dos el vam elegir (tot i que sense gaires esperances) ara a base de dir-ho a la gent i parlar-li a la panxa i dir-li Blai, ja no se'ns fa gens estrany. Encara teniu temps per decidir-vos.
Una abraçada mares :-)(-:
27+2
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dt. des. 04, 2018 9:16 am

india_tr ha escrit:Bon dia mares,
DAFNE13 sobre la eco 5D, el dia 24 de desembre anem a terrassa al Sonobebe a fer-nos la eco, estaré de 30 setmanes, ja se que es un pel tard però així aprofitarem el viatge i passarem per Ikea, fins el 22 no començo vacances i el 23 ens fem sessió de fotos d'embaràs d'aquestes xulis :love:
Això del líquid amniòtic no ho havia sentit mai, i mirar per internet es lo pitjor que pots fer, bueno, ja ho deus saber... tranquil·la, jo com a unes setmanes entenc 2 o 3, sinó t'hauria dit un mes, penso jo eh... intenta no capficar-te.

MMINIL en tema de la pressió jo no et puc ajudar gaire, sempre me la troben mes aviat baixa. Intenta pensar en una altra cosa cada vegada que et vingui aquest pensament al cap i canviar de tema, se que es complicat però potser t'ajuda.
Sobre els noms, a mi hem va costat molt, de nen no me'n agradava cap allò al 100% i els pocs que m'agradaven a la meva parella gens, i al revés amb els que proposava ell. El nom de Blai mai a la meva vida l'havia tingut en compte, era un nom mes, sempre n'hi havia d'altres que m'agradaven més. I al final mira, l'únic que ens mig agradava als dos el vam elegir (tot i que sense gaires esperances) ara a base de dir-ho a la gent i parlar-li a la panxa i dir-li Blai, ja no se'ns fa gens estrany. Encara teniu temps per decidir-vos.
Una abraçada mares :-)(-:
27+2


Hola!!

A l'última visita que vam fer ja ens ho van dir, diu que a vegades ho fa si hi ha diabetis per aixó també m'han fet tornar a mirar el sucre però el tinc més aviat baix... i ahir ens ho van tornar a dir i que podia ser que el nen naixés abans.
Li he enviat un mail a la gine perquè estava molt preocupada i m'ha dit que a vegades si hi ha líquid és perquè hi ha un problema a l'esofag del nen però que això fa que no es vegi l'estomac i que en el meu cas es veia perfectament, que no em preocupi! A veure... quin patiment sempre...
La eco de 5D ens l'han passat al dia 19 perquè així mirarem això del líquid i com que n'hi ha bastant diu que no hi haurà problema encara que estigui de 29 setmanes... A veure...
I Blai és molt macu!!!!

una abraçada!
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Mminil » dt. des. 04, 2018 10:42 am

Bon dia!!

Que tal esteu??

INDIA: M'agrada molt el nom de Blai! Nosaltres crec que ens decidirem per Eloi, però encara estem oberts a propostes! Jajajajajaja

DAFNE: Jo havia sentit que és més preocupant quan hi ha poc líquid... Igualment, l'important és el que et digui el doctor, i si et diu que tranquila, doncs tranquila. :-o00m :-o00m Ja veuràs com quedarà en no res! Ves fent el seguiment i ens vas explicant bonica!

Uauuuuuuuu, quan us veig que ja esteu tant avançades... A mí encara em queda per les 30... Aishhh, com s'apropa!

Una abraçada!!!
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Mminil » dc. des. 12, 2018 6:55 pm

Boniques!!

Com esteu? Com van aquestes panxetes?? Segur que els petits no paren!!!


Porto un refredat a sobre.... Ufffff!! Qué malament és passa!! Espero que en uns dies ja em trobi millor!! El divendres tinc revisió i imagino que em demanaràn analítiques i O'Sullivan. Ja us explicaré!

I vosaltres.? Ja teniu resultats?

Vinga boniques!! Anem explicant!!

Abraçades!!!
india_tr
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 03, 2018 8:52 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: india_tr » dj. des. 13, 2018 8:20 am

Bon dia mares!
com esteu??
MMINIL doncs vaja si estàs constipada, jo no se si es per la vacuna o que però res de res. Ara a les 10:30 tinc hora a la SS per ginecologia, no se pas que hem faran, crec que encara no m'havia visitat cap ginecòleg des de que estic embarassada. si que se que hem posen la vacuna de la tosferina però res més. I per cert, m'encanta el nom d'Eloi, jo no el vaig poder tenir en compte ja que un dels meus millors amics es diu així, però que el trobo súper dolçet el nom.. :love:

Aix.. no se vosaltres però jo estic trinxada, tinc unes ganes de que sigui el 21 per acabar l'escola almenys, tot hem costa una barbaritat. ja estic tramitant els papers de la mutua per que hem donin la baixa, però només de l'escola, ja que de la office m'han dit que fins a partir de la 37 no l'acostumen a donar, però bueno, tampoc hem molesta anar a l'oficina, ja que 5 horetes es passen ràpid, mentre pugui dinar a casa i fer una bona migdiada després, hem conformo. >.-<:
Una abraçada mares! :-)(-:

28+5
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dg. des. 16, 2018 7:46 pm

Hola mamis!

Com esteu??? A punt per agafar vacances de Nadal?? Jo la veritat és que per sort ja estic molt millor de nausees (ja tocava) però tb em noto molt cansada de seguida, nomes veig sofas per tot arreu! Jejee dimecres tinc la eco 5D a veure com va... L'Èric es mou moltíssim, hi ha dies k no para, però m'encanta sentir-lo. El què si que em noto es mal aki a la zona de les costelles, a laltura dels esternon, però sembla k es com muscular, sobretot quan em poso de costat o si menjo molt... Em fa com un doloret i formigueix. Potser es que tot mapreta nose... Us heu comprat un coixi de lactància? A mi la majoria d'amigues que el tenen m'han dit que va molt bé.

Una abraçada!

28+2
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Mminil » dl. des. 17, 2018 9:51 am

Bon dia boniques!!!

Ja quasi està aquí el Nadal!!!! xx:-D neujor:-)

Aishhh, com passen els mesos!!! Ja estic molt millor de l'encostipat, i començo a ser més persona!! Jajajjajajajaa

Com esteu vosaltres?? DAFNE, fa un parell de dies q he començat a utilitzar el coixí lactància per dormir i recolzar les lumbars, va genial! Amb el peque ja Ho vaig fer servir, i va ser una meravella!! Això de les costelles que comentes, pot ser el nen, que t'empeny? Ja ens aniràs explicant!!!

També em canso de seguida i necessito asseure'm!! Noies, tinc una panxa enormeeee!! Em fa por pensar com arribaré al març!!! :-o00m

I vosaltres? Q us expliqueu?? Índia, com ho portes bonica??

Una abraçada boniques!!!!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::