\·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

gener, febrer, març...
india_tr
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 03, 2018 8:52 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: india_tr » dt. des. 18, 2018 9:38 am

Bon dia mares!
com va tot?
DAFNE13: jo dormo amb el coixí de lactància des de la setmana 15. La veritat que no podria dormir sense ell, hem va super bé, el meu es de la marca jané i es tot estirat però porta dos "crecks" per poder fer-lo niu en quan naixo el nen. Jo estic encantada.

MMINIL Jo també tinc la panxa enorme, la gent hem diu que me la veig molt gran per que jo soc molt primeta i menudeta però no ho sé. Jo penso com tu, crec que no arribaré al març, a part hem dona uns cops de por. la nit de diumenge a dilluns no vaig dormir gens, però fatal fatal, hem donava uns cops de por, ahir vaig passar el dia fatal... aquesta nit m'ha deixat dormir molt be i avui sembla que està més tranquil, la meva mare hem diu que potser s'estava girant.

Dijous passat vaig tenir visita a la gine i vaig sortir descolocada, hem va dir que el nen te un percentil de 93!!!!!!!! Hem va preguntar fins i tot si el pare es gran, i que va! deu fer 1.80 i deu pesar una 72 kg, i jo abans de l'embaràs pesava 47.500 i d'altura 1.59. no entenem res la veritat, l'únic que pot ser es que el meu germà quan quan va néixer va pesar 4100, es l'única sortida que veiem, ja que a casa meva no som grans i a la de la meva parella ,tampoc... en fí, ja veurem que passa.

també he començat les classes pre-part i súper bé. tan els exercicis com la teòrica. La llevadora que ens ho fa que es la mateixa que hem porta, es fantàstica.

Perdoneu pel rotllo...
una abraçada mares :-)(-:
29+3
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dt. des. 18, 2018 10:00 am

india_tr ha escrit:Bon dia mares!
com va tot?
DAFNE13: jo dormo amb el coixí de lactància des de la setmana 15. La veritat que no podria dormir sense ell, hem va super bé, el meu es de la marca jané i es tot estirat però porta dos "crecks" per poder fer-lo niu en quan naixo el nen. Jo estic encantada.

MMINIL Jo també tinc la panxa enorme, la gent hem diu que me la veig molt gran per que jo soc molt primeta i menudeta però no ho sé. Jo penso com tu, crec que no arribaré al març, a part hem dona uns cops de por. la nit de diumenge a dilluns no vaig dormir gens, però fatal fatal, hem donava uns cops de por, ahir vaig passar el dia fatal... aquesta nit m'ha deixat dormir molt be i avui sembla que està més tranquil, la meva mare hem diu que potser s'estava girant.

Dijous passat vaig tenir visita a la gine i vaig sortir descolocada, hem va dir que el nen te un percentil de 93!!!!!!!! Hem va preguntar fins i tot si el pare es gran, i que va! deu fer 1.80 i deu pesar una 72 kg, i jo abans de l'embaràs pesava 47.500 i d'altura 1.59. no entenem res la veritat, l'únic que pot ser es que el meu germà quan quan va néixer va pesar 4100, es l'única sortida que veiem, ja que a casa meva no som grans i a la de la meva parella ,tampoc... en fí, ja veurem que passa.

també he començat les classes pre-part i súper bé. tan els exercicis com la teòrica. La llevadora que ens ho fa que es la mateixa que hem porta, es fantàstica.

Perdoneu pel rotllo...
una abraçada mares :-)(-:
29+3


Hola!!!

Ahir em vaig comprar el coixí de lactancia i diria que és el mateix que em comentes, perquè és de la marca Jané i es converteix en hamaca, a veure si hi coneixo perquè quan em poso de costat m'apreta tot!!!
Jo depèn del dia també està molt actiu, i el noto bastant a la nit però de moment em deixa dormir.
Això del percentil és com la taula de les mesures? A mi també em diuen que és grosset i entre això i que tinc bastant líquid pot ser que s'avanci dos o tres setmanes, a veure.... De totes maneres, la meva parella fa 1,95 i jo 1,75 i ens diu que és molt probable que sigui gran perquè nosaltres també ho som!

Les classes de pre-part m'han de trucar després de festes a veure si puc començar ja...

una abraçada!

28+4
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Mminil » dl. des. 24, 2018 2:02 pm

BON NADAL MARONES!!!! xx:-D xx:-D neujor:-) xx:-D neukiss-) xx:-D neu:-D

Ja és Nadal i quasi any Nou!!!! Com passa el temps!!!!

INDIA: Qué bé que ja hagis començat les classes pre-part!! I q siguin tant guays!! Jo he de trucar encara... És q em fa una mica de mandra la veritat, però el dijous trucaré!! Si que et ve gran! Jajajja Bueno, com tu dius potser és com el teu germà! Ja ens aniràs explicant!!

DAFNE: Això del líquid et pot avançar abans? No tenia ni idea.. Mira, abans que el tindràs en braços!! :love: anirem veient com van les setmanes!!!

Jo aqui, preparant el Nadal!! El 4 em fan l'analítica i l'Osullivan, així q si em surt alterat ja hauré passat les festes!!! A veure com van!! Encara q em dóna la sensació que estic prenent molts dolços!! Aishhh.....

Boniques, us vull desitjar un Nadal molt feliç i un gran Any Nou!!! Una abraçada molt forta!!!
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dl. des. 24, 2018 2:13 pm

Mminil ha escrit:BON NADAL MARONES!!!! xx:-D xx:-D neujor:-) xx:-D neukiss-) xx:-D neu:-D

Ja és Nadal i quasi any Nou!!!! Com passa el temps!!!!

INDIA: Qué bé que ja hagis començat les classes pre-part!! I q siguin tant guays!! Jo he de trucar encara... És q em fa una mica de mandra la veritat, però el dijous trucaré!! Si que et ve gran! Jajajja Bueno, com tu dius potser és com el teu germà! Ja ens aniràs explicant!!

DAFNE: Això del líquid et pot avançar abans? No tenia ni idea.. Mira, abans que el tindràs en braços!! :love: anirem veient com van les setmanes!!!

Jo aqui, preparant el Nadal!! El 4 em fan l'analítica i l'Osullivan, així q si em surt alterat ja hauré passat les festes!!! A veure com van!! Encara q em dóna la sensació que estic prenent molts dolços!! Aishhh.....

Boniques, us vull desitjar un Nadal molt feliç i un gran Any Nou!!! Una abraçada molt forta!!!


Hola mamis!!!

Aquesta setmana vaig anar a fer la eco 5D, em va fr molta il·lusió veure-li la careta... És més wapo!!!! A la eco em van dir que el líquid estava bastant normal, a veure què em dirà la gine la setmana vinent...

Espero que estigueu mb i gaudiu d'aquestes festes!!!

Bon nadal i un molt bon any 2019!

Una abraçada molt forta!!
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Mminil » dt. gen. 01, 2019 11:24 am

FELIÇ ANY 2019!!!! Espero que sigui un any ple d'alegria i felicitat per totes!!! \o.o/

Com esteu noies??? Espero que aquestes dates hagin sigut molt boniques i que les hàgiu gaudit moltíssim!!

DAFNE: M'analegro que en la eco 5D el liquid semblés normal! Ja ens explicaràs, que t'ha dit la gine!

I les demés, com esteu? INDIA, com estàs??

Jo bé, amb una panxa... Ufffff ENOORMEEEE!!! Mareta meva, i em queden tres mesos!!! El 4 vaig a Fer la prova del sucre, i el 9 resultats i control artèries... Aishhh, quins nervis per tal que tot estigui bé!!!! Per la resta bé, amb molt mal d'esquena i cada cop més cansada! Jajajjajaja

Bé boniques, em compartint i parlant!!

Abraçades!!!
montsenc
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. juny 11, 2016 9:07 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: montsenc » dj. gen. 03, 2019 4:31 am

Feliç any nou!!!
Espero que totes hàgiu passat unes bones festes. En res ja tindrem als petitons aquí >.-<:
Nosaltres encara no tenim res preparat, ni tan sols el nom...som un desastre. Aquestes dies de festa he començat a fer-li lloc a l'armari i quan agafi la baixa a finals de mes em posaré a obrir capses i mirar què em falta.
Espero que les proves que teniu pendents us surtin bé.
Un petonàs
Lataat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 267
Membre des de: dj. maig 22, 2014 12:06 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Lataat » dv. gen. 04, 2019 6:03 pm

Hola marones!!!!
Primer de tot felicitar-vos l’any Nou!!! Aquest 2019 serà de ben segur molt especial, intens i ilusionant!

Em sap greu la desconnexió però ws que el temps volaaaaa... ara he flipat al veure quan de temps feia que no entrava i això que us tinc molt present :(

Per aquí tot molt bé. Tinc males digestions i els almaxs van que volen! Per la resta tot bé !
Dimarts 8 tinc eco i ens va dir el ecògraf que era una bona data per portar al nen perquè es una eco que es veu molt bé. A veure quina reacció te perquè te dos anys i picu i està tremendo, ja us explicaré!

I la resta? Teniu cosetes preparades ? Cotxets, cadiretes de cotxe????

Vinga marones que tingueu una bona nit de reis!

Petons
india_tr
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 03, 2018 8:52 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: india_tr » dl. gen. 07, 2019 10:04 am

Bon dia Mares,
Molt bon any a totes!! que tal esteu? i les "comilones" de Nadal com han anat?? Jo força justa, jijjiijji, tot el tema dolç me le passat una mica per sobre.. però bueno, ara a tornar a la normalitat :-o00m

Ho teniu tot a punt? nosaltres aquest Nadal ens han regalat moltissimes coses de la llista, tots els regals se'ls ha endut ell per això, però es el que toca, ja ens està bé >.-<:

Nose si es el cas d'alguna però si es així, alguna hem pot explicar si hem de portar biberons i llet a la canastilla el dia del part? Jo es que per un problema personal no podré fer LM i no se si me de portar jo les meves coses o m'ho facilitaran allí, alguna que si hagi trobat?

Ja esteu de baixa? jo de l'escola si, de l'office encara no, ja que no es una feina de risc i de moment puc anar fent bé, de cara a la 36 ja m'ho miraré d'agafar-la.

una abraçada mares, :-)(-:
32+2
Lataat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 267
Membre des de: dj. maig 22, 2014 12:06 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Lataat » dl. gen. 07, 2019 12:56 pm

India, que bé tants regalets!!! Fa molta ilu! A nosaltres ens vam regalar les arracades! Molt senzilles però molt mones!

Lo de la llet depèn de l’hospital pregunta-ho! Però en el meu cas ens ho van donar tot (va trigar molt a pujarme la llet i vem començar amb suplement)
És clar que suposo que si vols un bibe o llet especial (de vidre o marca tal...) suposo que millor que el portis tu.

Que bé que ja hagis pogut reduir la feina,segur que ho agrairas!
Jo no treballo, estic amb el meu fill excepte 3 hores al mati que va a l’escoleta. Però estic pensant de deixar-l’ho a dinar per quan arribi la nena. Ho he de pensar...

Petons
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dl. gen. 07, 2019 1:15 pm

Hola wapes!!!

Com han anat les festes??? Sort que ja s'han acabat!!! Nosaltres ja ho tenim gairebé tot, i ja ens han comprat cosetes de la llista de naixement...
La setmana passada vaig tenir gine i ens va dir que el nen continua més gros del compte (els pares som grans) però que estava tot bé. L'únic que tinc és la pressió alta i em volen tornar a frt anàlisis de sang i de orina per mirar la proteinuria. Els de fa un mes em va sortir bé però m'ho vol tornar a mirar... Estic una mica amoïnada amb això.... Em va dir que si em surtis preeclamsia s'hauria d'avançar el part a les 38 setmanes... Porto uns dies que només tinc plorera...
Avui ja començo les classes prepart, a veure com aniran. M'alegro molt que estigueu totes bé i ela embarassos vagin perfectes.

Una abraçada!!
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Mminil » dt. gen. 08, 2019 9:52 am

Bon dia[/b[b]]!!!!

Com estem noies? Qué bé que estigui més animat el post!!!! :ok: :ok: :ok: Això és comença a apropar..!! jjajajjajaja

DAFNE: L'Important és que el nen estigui bé, això de la mida.. penso,que mentres vingui bé, no hi ha cap problema!!! Amb el tema de la tensió... com ho portes? Et surt molt alta? A casa també? A veure que et diuen les proves, encara que si et van sortir negatives al seu moment,potser ara també... I només és que pateixes de tensió alta. Igualment, tranquila, perquè això ho controlen molt i com ja t'han dit, ara ja ens trobem en unes setmanes que és tot més viable.. A mi personalment, això em tranquilitza molt! A veure, que surten a les proves!! No et desanimis!! :-o00m :-o00m

LATAAT: Qué tal? Com estàs? Ja ens explicaràs comha anat la eco, segur que molt emocionat el peque de veure al bebé!!! Ja ens explicaràs!!!

INDIA: Això de la llet, la veritat és que ho desconec, però penso que cada hospital té el seu protocol.... A veure que et diuen!! A veure si ja pots agafar la baixa completa, que deu ni dó el tute que llevas!!! Ànims bonica!!!!!!!!!!!!!

MONTSENC: De mica en mica, aniràs arreglant les capses i robeta!!! Aishhhh, que bé llegirt-te per aqui!!!!!!!!!

La veritat és que les festes han passat molt ràpid i intenses!!! Ara estem començant a preparar l'habitació del nen, que volem fer canvi abans de que neixi el petit! I després anirem a fer l'habitació del bebé!!!!
Demà resultats de proves.... Us explicaré a veure com van.... Aishhhh, quins nervis!!!!!!!!!!!!

Boniques, anem parlant!!!!!! Abraçades!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dt. gen. 08, 2019 11:09 am

Mminil ha escrit:Bon dia[/b[b]]!!!!

Com estem noies? Qué bé que estigui més animat el post!!!! :ok: :ok: :ok: Això és comença a apropar..!! jjajajjajaja

DAFNE: L'Important és que el nen estigui bé, això de la mida.. penso,que mentres vingui bé, no hi ha cap problema!!! Amb el tema de la tensió... com ho portes? Et surt molt alta? A casa també? A veure que et diuen les proves, encara que si et van sortir negatives al seu moment,potser ara també... I només és que pateixes de tensió alta. Igualment, tranquila, perquè això ho controlen molt i com ja t'han dit, ara ja ens trobem en unes setmanes que és tot més viable.. A mi personalment, això em tranquilitza molt! A veure, que surten a les proves!! No et desanimis!! :-o00m :-o00m

LATAAT: Qué tal? Com estàs? Ja ens explicaràs comha anat la eco, segur que molt emocionat el peque de veure al bebé!!! Ja ens explicaràs!!!

INDIA: Això de la llet, la veritat és que ho desconec, però penso que cada hospital té el seu protocol.... A veure que et diuen!! A veure si ja pots agafar la baixa completa, que deu ni dó el tute que llevas!!! Ànims bonica!!!!!!!!!!!!!

MONTSENC: De mica en mica, aniràs arreglant les capses i robeta!!! Aishhhh, que bé llegirt-te per aqui!!!!!!!!!

La veritat és que les festes han passat molt ràpid i intenses!!! Ara estem començant a preparar l'habitació del nen, que volem fer canvi abans de que neixi el petit! I després anirem a fer l'habitació del bebé!!!!
Demà resultats de proves.... Us explicaré a veure com van.... Aishhhh, quins nervis!!!!!!!!!!!!

Boniques, anem parlant!!!!!! Abraçades!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Bon dia marones!

MMINIL: Sí, la veritat és que a casa també em surt alta i ara m'haig de controlar cada dia... a veure com anirà... estic una mica espantada però coneixo noies que han tingut preeclamsia i m'han dit que amb un bon control no tinc que patir... però pateixo!!! Jo també penso que estic de 32 i que ja falta menys.... si passés res ja està tot més avançat.

A veure demà els resultats, segur que anirà molt bé! ànims!!

INDIA: Això de la llet també ho desconeixo...

Contenta de saber que la resta aneu bé també!

31+4
Avatar de l’usuari
Selenemar
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. abr. 02, 2015 3:50 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Selenemar » dt. gen. 08, 2019 3:35 pm

Hola marones!

Ara feia molt de temps que no entrava per aqui... Les festes m'han passat volant!!

Què tal s'han portat els reis? A casa meva molt bé...quasi tot ha anat pel nen, jejeje. Encara no ha nascut i ja li han portat un munt de regalets :p-)

Ja tenim el cotxet i la cadireta... L'habitacó tb està llesta, la cuna, la roba...només em queda preparar la cistella de l'hospital, que no se pq em fa més mandra, a veure si aquesta setmana hi faig i m'ho trec del cap.

Avui tinc gine, a veure si li tornem a veure la carona... L'última eco vam tenir el regal de poder veure-li, és tan mono... :-())

Al final semba que no farem Eco 3D, pel que queda ja em sembla que ens esperem a veure'l entre els braços, jejeje. Em queden 2 meses, i veient com passa el temps, està aqui mateix!

Ja tinc una senyora panxa, jejeje... I el nen es belluga molt!! :-)(-: M'encanta sentir-lo cada dia, tot i que a vegades arriba a ser molest, però compensa saber que està bé. Aquesta tarda sabrem quant ha crecut desde l'última visita >.-<:

En fi, ja estem a la recta final noies! Ànims a totes i que aquest 2019 sigui un any ple de bones emocions : lasito :

31 + 2
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Mminil » dj. gen. 10, 2019 6:54 pm

Bona tarda boniques!!!!

És veritat que ja estem en la recta final, Selenemar! Aquesta panxa no para de crèixer!! Jajajajjaa

Ahir vam tenir control amb la gine, i la bona notícia és que de moment ni rastre de preclampsia!! >.-<: Però la Curva curta m'ha sortit alterada, i em toca repetir i fer la llarga! :ufs: així... Q a veure, q em diuen...

Per la resta molt contents!!! El peque pesa uns 1'400kg i és un amor!!

Bé noies, anem explicant!!!

Moltes abraçades!!!
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dj. gen. 10, 2019 7:10 pm

Mminil ha escrit:Bona tarda boniques!!!!

És veritat que ja estem en la recta final, Selenemar! Aquesta panxa no para de crèixer!! Jajajajjaa

Ahir vam tenir control amb la gine, i la bona notícia és que de moment ni rastre de preclampsia!! >.-<: Però la Curva curta m'ha sortit alterada, i em toca repetir i fer la llarga! :ufs: així... Q a veure, q em diuen...

Per la resta molt contents!!! El peque pesa uns 1'400kg i és un amor!!

Bé noies, anem explicant!!!

Moltes abraçades!!!


Hola!

M'alegro molt que el control anés bé i no tinguis ni rastre de preeclamsia!! Et van fer anàlisis de les 24h orina?? Jo ara estic mirant la pressió cada dia i de moment es manté al limit pero alteta... A veure amb els analisis si només es pressió o es preeclamsia... Ja pateixo!!
A mi rm va sortir la sullivan alterada als principi embaràs i em va tocar fer la llarga dues vegades pk vomitava... Pero punxant me el tenia bé, més aviat baix! No et preocupis, anirà bé ja veuras!!!!
El meu fa una setmana feia 1,800... Ja ens diuen k ve gros... A veure!!

Una abraçada wapes!!
Cristtina
Entrades: 4
Membre des de: ds. gen. 12, 2019 12:27 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Cristtina » ds. gen. 12, 2019 12:41 am

Hola Marones!!!!
Us acabo de trobar i després de llegir-vos em veig en la posició moral de presentar-me :love:
Em dic Cristina, de Barna, i espero una nena per al 20 de març. Està sent un embaràs moooolt complicat, així que encara no ens ho acabem de creure del tot (traducció, no tinc ni nom ni la maleta preparada).
Tinc 38 anys (la meva parella 33) i una nena de 21 mesos (es portaran 2 anys). La tindré, si tot va bé, al Sant Pau de Barcelona, on vaig tenir molt bona experiència amb la primera.
Que tingueu molt bona recta final, jo sumo els dies i cada cop més a prop que tot acabi bé :-()) aix qué vértigo!!!! :D:D:D
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Mminil » ds. gen. 12, 2019 3:09 pm

Bon dia!!!! x*x*x x*x*x

Benvinguda Cristina!! Espero que lo pitjor ja hagi passat i ara puguis gaudir feliçment del que et queda d'embaràs!! Aquí estem!!

DAFNE, a mí no m'han fet la prova d'orina de 24 hores. L'únic analítica d'orina normal( amb unes tires que mesuren si hi ha proteïnúria ) i l'analítica de sang. Espero que les proves et sortin de nou bé, i que només sigui lo de la tensió un pèl alta/ límit!!

Aishhh noies, recta final!!! Ànims!!!!!
Lataat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 267
Membre des de: dj. maig 22, 2014 12:06 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Lataat » dt. gen. 15, 2019 4:51 pm

Holaaaa!

Benvinguda Cristina, que bé que t'hagis animat a unir-te al grup. I Felicitats!!!!

Dafne, com van les classes de prepart??? interessants? jo aquest cop me les salto ja no puc amb més coses!
Segur que amb el seguiment que t'estan fent no deixaran que passi res! Tot anirà bé! i veus el teu ve gran la meva petita!!!

Selenemar: com va anar la eco? es va deixar veure?

Mminil, quina alegria saber que el control et van trobar tot bé!!!! >.-<:

Aiii segur que em deixo de comentar alguna, però estic tan espesa! perdoneu..

La visita i la eco van anar molt bé! es va deixar veure molt i molt bé i el meu fill va flipar. Més mono ell, m'agafava de la maneta perque no plores em deia: com fas tu quan vaig al metge jo? i pensava en quin moment t'has fet tan gran. A veure quan arribi la Rut com ho portem. Perque desde la visita esta molt intens rabietes i drames... te dos casi tres i en principi es normal, tot i que penso que potser ja comença a notar els canvis.
Jo vaig molt i molt cansada i ja no li puc seguir el ritme de parque, patinet, ... i em sap greu però es que realment no puc. He començat amb les vitamines a veure!

I per la resta bé! la nena es petita (nosaltres som molt petits) i encara esta de nalgues. Però vamos tinc tots els punts de que sigui una cessària programada així que vaig intentant fent-me la idea.

A veure... doncs siiii ja la recta final, tot i que per mi aquests dos mesos llargs si remonto es faran eternssssssss

Petons,
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dt. gen. 15, 2019 8:59 pm

Hola marones!!!

Benvinguda Cristina!!!! Que bé que andm sumant mamis!!

Ja tinc els resultats de la proteinuria i m'han sortit bé! La gine m'ha dit que estigui tranquila, m'aniré controlant la pressió. Aquesta setmana la tinc una mica millor, jo diria que també és perquè estic nerviosa.... Lo demés dels analisis alguna cosa alterada però m'ha dit que és normal en l'embaràs.
Les classes prepart molt bé!! Em feia una mica de mandra anar-hi però va bé compartir experiencies i que tensenyin una mica que et ve a sobre!!!

32+4
Avatar de l’usuari
Selenemar
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. abr. 02, 2015 3:50 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Selenemar » dc. gen. 16, 2019 8:50 am

Hola marones!

Doncs la eco em va anar molt bé... el vam veure, tot i que la carona aquest cop no :( No és molt petit ni tampoco molt gran em van dir, pesa 1.900kg. Em va calcular que podia pesar uns 3.300kg el dia de sortida de comptes.

La setmana que ve tinc la última eco, pq fins ara anava amb mútua, però com que vull parir a un hospìtal de la SSocial, doncs els últims seguiments els faré amb l'equip d'allà. No volia fer més ecos, pq ja en porto moltes amb la privada, però weno, més val assegurar que està ben col·locat, que no s'ha donat la volta....Jo diria que no, porta desde la meitat de l'embaràs cap per avall....esperem que segueixi així, doncs m'agradaria ternir un part natural, a poder ser sense epidural i a piscina, però weno, aixì anirà com hagi d'anar, ja se sap.

Per la resta de coses molt bé, ja tenim a punt la cuna i la cadireta de cotxe ja està posada i tot....se que és aviat, però així ja teniem una cosa feta.

Ara he començat les classes prepart i molt bé, la llevadora és maquíssima i estic encantada, tot i que són teòriques, va bé tenir la informació de tot el que es pugui.

També estem preparant la canasteta, ja la teniu preparada? Jo soc una indecisa, no tinc gaire clar què portar-me, soc la típica del "per si de cas"... El meu dubte sobretot és la primera muda, pq al ser hivern penses l'he d'abrigar bé, però a l'hospital amb la calefacció no tinc tan clar que necessiti més d'una capa, la veritat. Suposo que amb una capa de roba i una manteta tindrà prou :-()-)

El que si que em costa molt dormir pq tinc acidesa, però de la guapa, sembla que vagi a sortir foc pels queixals, jeje. Ah, sumat a que li encanta moure's per la nit, i a vegades, els moviments son forts, imagino que tb us passa.

En fi, que això està cada cop més aprop. Espero que totes esteus disfrutant d'aquesta recta final (en la mida que podem, clar).

Petonets!

32 + 3

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::