\·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

\·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: RedBerry » dc. jul. 18, 2018 11:31 am

:-()) :-()) :-())
BENVINGUDES A TOTES LES FUTURES MARONES DE MARÇ 2019!!!

:-()) :-()) :-())

Em fa ilusio obrir aquest post encare que no estic de gaire temps. Me he inspirat en post antics, espero que ens fem una bona tribu en i podem ajudar a mes futures marones en aquesta aventura!!!

<:-< HOROSCOPS DE MARÇ <:-<

Peixos (19 Febrer- 20 Març)
Mientras que muchos otros signos tienen sus lados creativos, Piscis es sin ninguna duda el más creativo de todos. Las personas nacidas con el Sol en Piscis suelen ser muy dotados en uno o más ámbitos creativos. Muchos grandes escritores, artistas, músicos, actores y productores de cine comparten este cautivador signo.
Mucha de la creatividad de Piscis surge del hecho de que son profundamente sensitivos y emocionales. Son extremadamente generosos y solidarios, y siempre dispuestos a ayudar a un amigo o ser querido.
Los Piscianos son excelentes oyentes y también dan muy buen consejo.
Muchos Piscianos sufren de timidez o demasiada modestia -- no queriendo llamar la atención. Incluso los Piscianos famosos o exitosos sufren de esta característica hasta cierto punto y deben forzarse constantemente a aparecer en público donde sus talentos pueden ser vistos y apreciados.
Los Piscianos son casi siempre muy diplomáticos. Su gran sensibilidad hacia los sentimientos de otros les da una conciencia aguda de lo que dicen, cómo lo dicen y qué desean escuchar.

Aries (21 Març-19 Abril):
Un aire de energía y vitalidad rodea a los individuos de Aries. Siempre yendo adelante y llenos del deseo de vivir al máximo -- los Arianos (como son llamados) son un grupo dinámico. Los nacidos bajo el signo astrológico de Aries están cómodos con las ideas de riesgo y aventura -- hasta tal grado que probablemente no noten cuando están tomando riesgos o embarcándose en proyectos que parecerían intimidantes para otros.
Las personas de Aries son alumnos rápidos. Su energía positiva les permite analizar una situación y asimilar información rápidamente. Por otro lado, los Arianos son propensos a perderse de detalles menores a favor de un rápido resumen. Mientras que otros pueden quedarse pensando en los aspectos más delicados de un tema en particular -- los Arianos frecuentemente saltan a la siguiente frontera, en busca de otro desafío más.
Una peculiaridad interesante de la personalidad de Aries es que mientras ellos mismos pueden estar cómodos con la idea de "riesgo" -- pueden condenar rápidamente un comportamiento similar en otros.

:-()) INFORMACIÓ ÚTIL: :-())

(+:-) PROVES PRIMER TRIMESTRE (+:-)
Ecografia plec nucal:entre les setmanes 10 i 14
Anàlisi d'orina i sang:un per trimestre
Control de pes:en totes les visites al ginecòleg
Exploració:a la primera visita al ginecòleg
Control de tensió:en totes les visites al ginecòleg

(+:-) PROVES SEGON TRIMESTRE (+:-)
Anàlisi d'orina i sang: un per trimestre
Control de pes:en totes les visites al ginecòleg
Control de tensió:en totes les visites al ginecòleg
Triple Screening + Alfafetoproteína:entre les setmanes 14 i 16
En cas de dubtes: Amniocentesis entre les setmanes 16 i 18
Excepcionalment: Cordocentesis a la setmana 16
Ecografía d’Alta resolució o Morfológica:Setmana 20
Test O’Sullivan:entre les setmanes 24 i 28

(+:-) PROVES TERCER TRIMESTRE (+:-)
Anàlisi d'orina i sang: un per trimestre
Control de pes:en totes les visites al ginecòleg
Control de tensió:en totes les visites al ginecòleg
Ecografia:entre les setmanes 28 i 37
Cultiu vaginal i/o rectal:a partir setmana 35
Doopler:una per trimestre si hi ha risc
Monitorització fetal:a partir de la setmana 40

z2:-) DISTRIBUCIO DE TRIMESTRES z2:-)

Primer trimestre: des de la setmana 1 fins el final de la 13 (13+6)
Segon trimestre: des de la setmana 14 fins el final de la 27 (27+6)
Tercer trimestre: des de la setmana 28 fins el moment del part.

--- :cnena: :cnen: ------------ LES NOSTRES DADES ------------ :cnen: :cnena: ---

Nom:
DPP:
Edat mare i pare:
Nº de fills:
Hospital:
Sexe i nom:
Qualsevol cosa que vulgueu explicar:


--- :cnena: :cnen: ------- MARONES DE MARÇ 2019 ------- :cnen: :cnena: --

Nom: India
DPP: 5 de març
Edat mare i pare: 31 els dos
Nº de fills: cap
Hospital: Hospital Arnau de Vilanova
Sexe i nom: Desconegut
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: he estat de baixa una setmaneta per tema implantació, ja que vaig tacar uns dies seguits, però ja estic perfecta. De moment no tinc cap símptoma estic estupenda, una mica cansada això si...
una abraçada mares!! <:-<

Nom: Puçeta
DPP: 5 de març
Edat mare i pare: 35 jo i 36 ell
Nº de fills: 2
Hospital: ?
Sexe i nom: Desconegut
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Farem seguiment mixt. SS i privat (ja que les visites i ecografies son cada més).
Però temà analítiques només ho farem per la SS.

Nom: Montsenc
DPP: 8 de març
Edat mare i pare: 39 jo i 34 ell
Nº de fills: 1 nena de 17 mesos
Hospital: Hospital de Bcn
Sexe i nom: Desconegut
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Aquest embaràs me'l vull prendre amb calma i vull disfrutar de la nostra petita al màxim pq mai més tornarà a ser filla única.

Nom: janau
DPP: 8 de març
Edat mare i pare: 43 mare i 49 pare
Nº de fills: 2, un 11 i l'altre 9
Hospital: encara no ho sé
Sexe i nom: tampoc ho sé
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: ens persegueix el karma familiar, els nostres pares ens van tenir més aprop dels 50 que dels 40 :o_o-o:

Nom: Dafne13
DPP: 8 de març de 2019
Edat mare i pare: 35 mare i 37 pare
Nº de fills: 0
Hospital: No ho sabem encara, però potser la Clínica del Pilar (la nostra gine fa els parts allà).
Sexe i nom: No ho sabem
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Desitjant que tot vagi molt bé.

Nom: Selenemar
DPP: 10/03/2019
Edat mare i pare: 34 jo i 37 ell
Nº de fills: Cap, és el primer
Hospital: Segurament el Santa Catarina de Salt
Sexe i nom: Nen, es dirà Kevin
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Ara mateix estic seguint control per mutua, amb una ginecòloga que atèn parts a la Clinica del Pilar de Barcelona (on per cert vaig nèixer jo). Però no em convenç gaire la clínica, així que la setmana que ve aniré a una de les xerrades que ofereix el Santa Catarina i molt possiblement demani seguiment allà, si m'accepten, que no se molt bé com va.


Nom: RedBerry
DPP: 15 març 2019
Edat mare i pare: 29 jo i 32 ell
Nº de fills: 1 petit
Hospital: Teknon
Sexe i nom: No si sap!
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Ja tenim un petit que just acaba de fer un any, voliem que es portesin molt poquet i ho hem aconseguit, encare no ens ho creiem, estem molt feliços i amb por per el tema logistic!

Nom: Melicanyella
DPP: 22 de Març 2019
Edat mare i pare: 35 i 39
Nº de fills: 1
Hospital: per decidir
Sexe i nom: per descobrir

Nom: silec
DPP: 25 de març
Edat mare i pare: 30 jo i 33 papi
Nº de fills: 1 (Roc) de 2 anyets acabats de fer
Hospital: Corachan
Sexe i nom: el sexe no el sabem, si és nen segurament es dirà Kai i si és nena Lola
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: ara estic de 10 setmanes i aquest embaràs és mooolt diferent a l’anterior. Tinc força nàusees i esgotament! I Cariban no en vull prendre perquè em provoca molta son i amb un mico d 2anys no puc descansar ni un minut!

Nom: Mmnil
DPP: 31/03/2019
Edat mare i pare: 34 ( jo) 41 (ell)
Nº de fills:1 de 3 anys
Hospital: Segurament Creu Roja
Sexe i nom: No sé sap
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Bé, el meu primer fill va arribar després de 8 mesos de cerca, i aquest segon/a ha vingut al primer cicle després d'un avortament bioquimic al maig i d'un ectòpic al desembre. Així que encara estem amb molta cautela, però sembla que vol lluitar, així que... Amb pensaments positius, millor!!


z2:-) Marones de cor z2:-) Nostreta, Redberry

<:-< :-)(-: <:-< Els nostres minis naixeran al final de l'hivern i principis de primavera, comencen els dies mes llargs, el bon temps, els camps florits, les ganes de passejar, espero poder compartir moltes experiències, dubtes, nervis, emocions, Un altre cop BENVINGUDES!!! <:-< :-)(-: <:-<
RedBerry l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 11, 2018 10:41 am, en total s’ha editat 6 vegades.
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: RedBerry » dc. jul. 18, 2018 11:45 am

Nom: RedBerry
DPP: 15 març 2019
Edat mare i pare: 29 jo i 32 ell
Nº de fills: 1 petit
Hospital: Teknon
Sexe i nom: No si sap!
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Ja tenim un petit que just acaba de fer un any, voliem que es portesin molt poquet i ho hem aconseguit, encare no ens ho creiem, estem molt feliços i amb por per el tema logistic!

5+5

La primera eco la tinc programada pel 16 d'agost, falta moltissim!! Tinc unes ganes de anar-hi!! A la familia no s'ho direm fins que no ho veiem i arribin tots de vacances aixi que encara queda bastant....Aixi que espero poder compartir amb vosaltres!
Per sort encare no tinc cap sintome esperem que duri!!!

PEPOS!!! :-()-)
montsenc
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. juny 11, 2016 9:07 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: montsenc » dj. jul. 19, 2018 10:11 pm

Hola!!!

Que bé que ja s'hagi obert el post de març!!! Segur que compartirem mil coses. Al grup del meu 1r embaràs encara parlem i va ser i és un gran recolçament.

Ara estic de 6+6 i fa un parell de dies que vaig començar amb les nàusees així que Cariban a tope. Amb el meu 1r embaràs ho vaig passar fatal fins al final i pensava q ara em lliurarà però veig que vaig pel mateix camí...

La setmana passada em vaig fer la 1a eco i tot sortia a lloc i del tamany que toca però encara era d'hora per sentir el batec. La propera la tinc el 7 d'agost i allà ja el sentirem >.-<:

Nom: Montsenc
DPP: 8 de març
Edat mare i pare: 39 jo i 34 ell
Nº de fills: 1 nena de 17 mesos
Hospital: Hospital de Bcn
Sexe i nom: Desconegut
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Aquest embaràs me'l vull prendre amb calma i vull disfrutar de la nostra petita al màxim pq mai més tornarà a ser filla única.
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: RedBerry » dv. jul. 20, 2018 9:18 am

Bon dia!!!!

Montsenc Molt benvinguda!!! :-()) :-()) :-())
Enhorabona per aquesta panxu i per aquesta eco!!! Quina ilusio ja veure els minis!!! La meva es super "tard" perque em pillara fora de vancaces.
Sento molt sentir que comences amb les nauseas, espero que en aquest cas et durin poquet.
M'ha fet molta ilusio que t'hagis animat, en el meu primer embarass tambe vam fer una tribu molt maca i crec que es molt important!!!
A veure si s'hanimen mes marceras!!!

Ens llegim!!! :-()-) :-()-)
india_tr
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 03, 2018 8:52 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: india_tr » dv. jul. 20, 2018 11:27 am

Hola,
jo també esperava a que algú fes el pas d'obrir el post. Es el meu primer embaras i estic una mica perduda, espero que poc a poc me'n vagi sortint.
Demà faré 8 setmanes i avui començo vacances. Dilluns marxo a Londres una setmaneta i hem fa una mica de cosa, però he llegit per tot arreu que no hi ha cap problema en volar al primer trimestre.

Nom: India
DPP: 5 de març
Edat mare i pare: 31 els dos
Nº de fills: cap
Hospital: Hospital Arnau de Vilanova
Sexe i nom: Desconegut
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: he estat de baixa una setmaneta per tema implantació, ja que vaig tacar uns dies seguits, però ja estic perfecta. De moment no tinc cap símptoma estic estupenda, una mica cansada això si...
una abraçada mares!! <:-<
montsenc
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. juny 11, 2016 9:07 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: montsenc » dv. jul. 20, 2018 4:51 pm

Benvinguda India!!!

En el primer embaràs, estant de menys de 3 mesos, varem anar de vacances a Japó i cap problema així que ves tranquila. Disfruta de les vacances!

Jo avui tb començo vacances i amb ganes de fresqueta i relax zz:-)

Un petonàs
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dg. jul. 22, 2018 6:52 pm

Hola noies!! Si tot va bé, jo tb tinc previst ser mare el mes de març!
Jo vinc d'una invitro i estic de 7+2, així que la DPP serà cap al 8 de març.
Jo també fa dues setmanes que estic amb nàusees i mareig...la veritat és que és un rotllo, i també estic amb el Cariban a tope, sort en tinc d'ell!!!
Em van fer la primera eco a la setmana 6 i ja li vam poder sentir el cor! Va ser molt emocionant. Ara tenim visita aquest dimarts per començar el seguiment.
Espero que puguem anar compartint les nostres experiències, pors, alegries i inquietuds, segur que ens anirà molt bé.

Una abraçada!!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: RedBerry » dl. jul. 23, 2018 9:45 am

Bon dia futures maroones!!! :***: :***:

6+3

India i Dafne molt benvingudes!!!!! Enhorabona per aquestes panxus!!!! :-()) :-()) >.-<:

Dafne Quina ilusio escoltar el cor oi?? :love: :love: :love: Dimarts tambe tindras eco? Quina envejaa amb la de temps que em queda a mi.... Segur que podem compartir moltes coses i animant-nos en aquest camiii tan bonic!!!

nda Com m'alegro que ja estiguis recuperada del tot per la implantacio!! Aixo es que estas super enganxadet. Et van fer eco?Disfruta de les vacanses a londres com t'ha dit la montsec, el perill de volar es posar-se de part i en el primer trimestre no te que pasar!!! Nosaltres tambe agafarem un avio en un parell de setmanes tinc unes ganes de vacancesss :***: :***: :***:

Montsec No vegis no que valenta anar a japo estan de 3 mesos!!!! Segur que ho disfrutariau a tope!! :p-) <:-< :-)(-:

Un aniims a totes per aquetes nauses dolentes i un ole per el cariban marevellos!!! :miko: :miko:

Ego Disabte vaig tenir un mal de cap horrores i vaig estar tot el dia aguantant, fins que es va convetir en migranya i vaig estar amb nauses per el mal de cap, vaig prendrem un paracetamol. Fatal vamos :ufs: :ufs: Per sort diumenge ja estava be del tot...

JA SOM 4 mamis!!! >.-<: >.-<: >.-<: Aixo s'anima!!

Ara acturalizare dadeS!!! :-()) :-())
puçeta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dg. juny 13, 2010 2:16 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: puçeta » dl. jul. 23, 2018 10:34 am

Hola marones! Moltes felicitats a totes per aquestes punxulines.
Si tot va bé seré mare el 5 de març.
Estem contentissíms finalment en hem animat a ser familia nombrosa.
En l'embaraç de la nena també vaig estar en el fórum i m'hi vaig trobar molt bé.

Divendres varem fer la 1a ECO i li varem podem sentir el cor. Quina emoció. Està molt ben agafadet.
El gine m'ha donat llum verda per seguir fent esport. Puc seguir corrent, però sense competir. Provaré a veure com hem trobo.
Tema nàuseas a la semana 6 i 7 bastantes ara que estic apunt de entrar a la semana 8 sembla que comencen a disminuir una mica.
A casa estem tots contentissims.

Nom: Puçeta
DPP: 5 de març
Edat mare i pare: 35 jo i 36 ell
Nº de fills: 2
Hospital: ?
Sexe i nom: Desconegut
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Farem seguiment mixt. SS i privat (ja que les visites i ecografies son cada més).
Però temà analítiques només ho farem per la SS.
Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: RedBerry » dt. jul. 24, 2018 9:42 am

Hola boniques!!! :***: :***:

Benvinguda puçeta!!!! :-()) :-()) :-()) Enhorabona per aquesta panxu!

Que valenta una futura trimami!!! A mi reconec que sem van els ulls a les families de 3, pero anirem per parts a veure que tal sens dona la logistica amb 2 tan peques...
Com m'alegro que les nauses hagin disminuit!! >.-<: >.-<:
Per cert noies el cariben cada quantes hores es pot prendre? com encara falta molt per veure el gine, vull portar cariban al viatge per si les mosques pero no m'enrecordo.

Per cert ja s'ho heu dit a la familia???

PEPOS!!! :-()-)
Avatar de l’usuari
janau
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. set. 02, 2011 11:41 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: janau » dc. jul. 25, 2018 1:29 pm

Bon dia marones de març,

Jo sóc la que trenca alguna estadística...aquest és el meu tercer fill i naixerà quan jo tingui 44. Ja havíem "tancat la paradeta" però un despiste l'ha tornat a obrir, després de superar l'estat de shock inicial, estem molt contents i creuant els dits per a que tot surti molt bé.
La meva "història reproductiva" ha sigut molt rocambolesca perquè una endometriosi amb 30 anyets em va fer passar fer una FIV fallida i al mes següent em vaig quedar embarassada del meu fill gran i quan tenia poc més d'un anyet em vaig quedar embarassada de la nena. Només hem tingut un despiste i :-()) . En fi...la vida al revés...

Nom: janau
DPP: 8 de març
Edat mare i pare: 43 mare i 49 pare
Nº de fills: 2, un 11 i l'altre 9
Hospital: encara no ho sé
Sexe i nom: tampoc ho sé
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: ens persegueix el karma familiar, els nostres pares ens van tenir més aprop dels 50 que dels 40 :o_o-o:

La semana que ve tinc la segona eco i avui visitaré la llevadora del CAP, vull que em controlin bé!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: RedBerry » dj. jul. 26, 2018 9:48 am

Bon dia boniques!!! :***: :***: :***:

Janau Benviguda!!!! Enhorabona per aquesta panxu! :-()) :-())

Que be una futuratrimami!! Ja ho diuen janau que amb un cop ja ni ha prou! Segur que als teus peques els hi fa molta ilusio i a mes a mes tindras bons ajudants!!!

Com esteu totes?¿?? Alguna novetat?
Aixo es va animant a veure si entre avui i dema actualitzo dades :-()) :-())

:-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: RedBerry » dv. jul. 27, 2018 11:13 am

Bon dia!!! :***: :***:

7 setmanes

Ya he actualitzat totes les dades! :ok: :ok:

Avui entro a fer un EGO, perque tinc una ratllada mental important... Em faltan 3 setmanes per fer la primera visita a la gine i fer eco i tal. Encara no he vist res i no se res, i no se m'estant donant com pors. I si no va be? I si es vuit? Tampoc no s'ho em dit a ningu i no se em pesa tot una mica dintre, pero clar, estem a estiu, i fins que no ho vegi no o volem dir ni als pares ni germans.
Estic bastant normal, noto que em canso mes i que la libido la tinc pel terra, pero a part d'aixo no tinc res. I es aixo de i si?.... Em noto avui com una mica d'ansietat, del la ratllada mental que porto :ufs: :ufs: :ufs:
No mes em queda una setmaneta per vacances aixi que espero que es passi tot mes rapid.

Sento la ratllada noies, volsatres com esteu? Com van aquestas nauseas, india, montsec, puçeta, janau i dafne?? Que si no recordo malament estavau gairabe totes amb cariban.

Petonets!! :-()-) :-()-)
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » ds. jul. 28, 2018 10:19 pm

Hola noies?? Com esteu?? Que bé que el grup vagi creixent, ens anirà molt bé compartir experiències!!! La veritat és que a mi el Cariban m'ha anat molt bé, gairebé no tinc nàusees i durant el dia tinc algun moment puntual però bé, les dues setmanes enrere les vaig passar fatal!!! Jo ara men prenc una al matí i una a la nit però les setmanes passades me'n prenia 3 (matí, migdia i nit). Ja estic de 8+1. Dimecres vam anar a fer la eco i el vam veure! Ens van dir que tot estava bé i el cor se li sentia a la perfecció, molt ràpid!!! Ara, la propera visita serà a finals d'agost que hauré de portar resultats anàlisis i també em faran la prova del sucre (pel tema edat). Dimecres començo vacances, en tinc unes ganes...!!

Vosaltres com ho porteu?
india_tr
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 03, 2018 8:52 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: india_tr » dl. jul. 30, 2018 10:36 am

Bon dia Mares!!
Ja he arribat de Londres, ha anat tot molt be! gracies per la benvinguda!!
que Guay! veig que això ja s'està animant. enhorabona a totes!
avui he tingut la primera analítica i dimecres tinc la primera Eco, m'han dit que ja tindré resultats dels anàlisis i a veure com va tot! Jo no tinc res de símptomes!!! hem trobo perfecte, una mica més cansadeta, però res, ni vomits ni olors ni res de res...
Quan vaig tacar per implantació vaig anar a l'hospital i hem van donar repòs i també hem van donar hora al cap d'una setmana per a veure com anava tot, així que ja hem van fer com una "eco" i vam sentir-li el cor. ens van dir que tot anava perfecte.
així que espero que dimecres hem diguin el mateix....
una abraçada a totes!!! :-)(-:
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: RedBerry » dl. jul. 30, 2018 11:25 am

Bon dia futures marones!!!! :***: :***: :***:

Quina calor que ha començat a fer aquest finde veritat??
Teniu rao aixo es va animant!!! :miko: :miko: :miko:

Dafne Quina emocio tornar-ho a veure!!! La prova del sucre no es tant dolenta, es moolt dolç amb sabor a taronja i esta molt fred. Quan ho vaig fer a l'altre embaràs lo pitjor va ser tenir que estar esperant 1 hora a la sala d'espera feia una calor... M'alegro que el tema nauseas t'hagi millorat, segur que cada cop millor. :ok: Que ve que ja comencis les vacences!!! A relaxar-se i disfrutar de la panxulina :content: :ok: Per cert si vols hi ha un mini questionari al inici del post per possar les teves dades, i jo t'ho actualitzo.

Inda Benvinguda de nou! Que tal per londres? Espero que hageu estat mes fresquets que per aqui! Dimecres es a tocar >.-<: >.-<: segur que tot marxa perfectament! ja ens diras que tal la eco, suposo que estara mes estoneta que quan ho van mirar a urgencies. Per cert quina enveja que no tinguis caps sintome, que duri tot l'embaras. :content: :content:

Acid Folic Noies quins complements esteu prenent? Jo encare estic acabant la caixa del gestagyn preconcepcio i per despres he comprat el natalben supra. Tinc 2 caixes de yodocefol pero les vull dexiar per mes endavant. Vosaltres?

Em feu enveja eh! :camio: Encare em queda una micona per veure-ho, suposo que quan ho vegi m'ho acabare de creure... Tinc sort i continuo com la Inda sense nauseas i olors, espero que duri tot l'ho posible, dissabte començo i ja em vaig de vacances i per si les mosques m'he comprat una caixa de cariban, ja se com es passa de malamnt i no vull anar amb les mans buides!!! Mare meva quin toxo us deixo!!! :-)(-: :-)(-:

Puçeta, montsenc, janau? Com aneu?? :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
india_tr
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 03, 2018 8:52 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: india_tr » dl. jul. 30, 2018 11:53 am

RedBerry, doncs de moment res de res de símptomes...
Jo d'àcid Fòlic hem prenc el Natalben i molt be la veritat, no crec que canvií en tot l'embaràs.
Tinc unes ganes boges d'arribar a la setmana 12, cada vegada que vaig al "lavabo" només tinc feina a mirar que no hagi tacat :-o00m
A veure que tal dimecres, espero que tot be, tinc uns nervis de por! i això que ja li he escoltat el cor, però necessito saber que tot va igual de be...
una abraçada! :-)(-:
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dl. jul. 30, 2018 2:52 pm

RedBerry ha escrit:Bon dia futures marones!!!! :***: :***: :***:

Quina calor que ha començat a fer aquest finde veritat??
Teniu rao aixo es va animant!!! :miko: :miko: :miko:

Dafne Quina emocio tornar-ho a veure!!! La prova del sucre no es tant dolenta, es moolt dolç amb sabor a taronja i esta molt fred. Quan ho vaig fer a l'altre embaràs lo pitjor va ser tenir que estar esperant 1 hora a la sala d'espera feia una calor... M'alegro que el tema nauseas t'hagi millorat, segur que cada cop millor. :ok: Que ve que ja comencis les vacences!!! A relaxar-se i disfrutar de la panxulina :content: :ok: Per cert si vols hi ha un mini questionari al inici del post per possar les teves dades, i jo t'ho actualitzo.

Inda Benvinguda de nou! Que tal per londres? Espero que hageu estat mes fresquets que per aqui! Dimecres es a tocar >.-<: >.-<: segur que tot marxa perfectament! ja ens diras que tal la eco, suposo que estara mes estoneta que quan ho van mirar a urgencies. Per cert quina enveja que no tinguis caps sintome, que duri tot l'embaras. :content: :content:

Acid Folic Noies quins complements esteu prenent? Jo encare estic acabant la caixa del gestagyn preconcepcio i per despres he comprat el natalben supra. Tinc 2 caixes de yodocefol pero les vull dexiar per mes endavant. Vosaltres?

Em feu enveja eh! :camio: Encare em queda una micona per veure-ho, suposo que quan ho vegi m'ho acabare de creure... Tinc sort i continuo com la Inda sense nauseas i olors, espero que duri tot l'ho posible, dissabte començo i ja em vaig de vacances i per si les mosques m'he comprat una caixa de cariban, ja se com es passa de malamnt i no vull anar amb les mans buides!!! Mare meva quin toxo us deixo!!! :-)(-: :-)(-:

Puçeta, montsenc, janau? Com aneu?? :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)


Hola!!

és que em van dir que la prova del sucre era molt dolent!!!!! i amb les nausees que tinc vaig pensar... que xungui!!

Et refereixes a això?

--- :cnena: :cnen: ------------ LES NOSTRES DADES ------------ :cnen: :cnena: ---

Nom: Dafne13
DPP: 8 de març de 2019
Edat mare i pare: 35 mare i 37 pare
Nº de fills: 0
Hospital: No ho sabem encara, però potser la Clínica del Pilar (la nostra gine fa els parts allà).
Sexe i nom: No ho sabem
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Desitjant que tot vagi molt bé.
Avatar de l’usuari
janau
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. set. 02, 2011 11:41 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: janau » dc. ago. 01, 2018 10:26 am

Bon dia marones!

Com aneu? jo bastant fotudeta amb les nauseas...i la calor!!!

Ahir vaig tenir la visita amb la ginecòloga i vaig veure al cigronet@, estic ja de 9 setmanes i movia les cames i els peus...
M'haig de fer el test prenatal no invasiu per descartar cap problema cromòsomic, quan em va començar a parlar dels diferents síndromes em va caure el món a sobre...intentava no pensar-hi però ella em va fer tocar de peus a terra, l'edat no perdona i les probabilitats hi són, intentaré ser positiva fins al resultat. Me l'haig de fer d'aquí a 3 setmanes i suposo que a finals de mes ja ho sabré.

Bé, mamis espero que aviat estiguem totes de vacances i poguem disfrutar de les panxetes que ja es van notant :-()) .

Una abraçada per totes!
india_tr
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 03, 2018 8:52 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: india_tr » dc. ago. 01, 2018 11:01 am

Bon dia mares!
avui he tingut la primera Eco, i estic com tu JANAU, de 9+4, ha anat molt be, li hem sentit força estona el cor i medeix 2.6cm.. tot i que no he tingut tanta sort com tu, no le vist en moviment.
m'han programat ja dues Ecos mes, la següent es el 24 d'Agost.
I de proves doncs no vaig gaire enterada la veritat... ja m'aniran informant a mesura que vagi tenint les visites a la llevadora i Ecos...
Entenc que això de la prova aquesta que et fan en 3 setmanes es pel tema edat, no?
una abraçada! :-)(-:

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::