****MARONES DE JUNY 2019****

gener, febrer, març...
aime
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. oct. 17, 2018 2:44 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: aime » dv. gen. 11, 2019 11:51 am

Boniques intento contestar-vos!

Sobre l'eco de les 20 setmanes, és una eco normal, però es fa amb un ecògraf d'alta sensibilitat, molt potent i es triga força estona perquè van prenent mesures de tots els òrgans i de totes les parts del cos. No es fa res més, però és una prova diagnòstica molt important perquè el cos, el cervell i tots els òrgans del bebè ja estan formats i és el moment en el que es pot saber si tot va bé o hi ha algun problema de malformacions important. És normal tenir molts nervis en aquesta prova, de fet és normal tant en aquesta com en la de les 12 setmanes, perquè són moments decisius. Fa molt de respecte. Però no patiu perquè el més habitual i el més probable és que tot estigui bé i per tant serà un alivi i ajuda a estar més tranquil·la. És passar l'equador de l'embaràs, ja falta menys!

Sobre què comprar, jo de moment us recomanaria no avançar-se molt i intentar comprar el mínim de coses possibles. Jo m'esperaré fins al març per de veritat comprar coses, però us recomano anar pensant què necessiteu en el sentit de coses de casa (si heu de pintar, moure/treure/ algun moble, teniu alguna millora pendent a casa)... però penseu que al principi estan bastants mesos dormint a la nostre habitació, per tant després hi ha temps per tot. Però vaja jo mateixa he començat a mirar coses i pensar una mica en com organitzarem l'espai perquè vivim en un pis petit.

De coses pròpiament del bebè jo buscaré (perquè no se si compraré tot, primer buscaré a veure si algú em deixa alguna cosa) però a la meva llista hi ha:
- una mini cuna colecho pels primers mesos
- un coixí de lactància rollo xurro que em va anar molt bé per no forçar l'esquena al donar el pit
- calaixera ikea malm que faré servir com a canviador a la seva futura habitació i per tenir més espai per la roba i les seves coses
- cotxet (que és potser el que és més pasta de tot)
- cadireta cotxe grup 0 (que com no tenim cotxe propi me la deixaran segur)
- hamaqueta (que em va anar molt bé però no és imprescindible tot just en el moment del naixement i segurament esperarem)
- banyereta (que no em penso complicar tampoc i compraré com la que ja vaig fer servir fa anys, que és una mena d'adaptador de plàstic que es posa a sobre de la banyera normal i va molt bé)
- potser em plantejo comprar també una mena de sillón o butaca per posar a la nostra habitació per donar el pit. L'altre vegada em va anar molt bé i ara en aquest pis no tinc cap que em pugui fer servei, però va bé tenir un altre espai on poder donar el pit tranquil·lament i que no sigui estirada o al llit.

I crec que de moment ja està, la cuna més gran, la trona, i altres coses d'aquest tipus esperaré a que vagin passant els mesos per pensar-hi en comprar-les i en com ens organitzem. Potser el que porta més mals de cap és el cotxet perquè és el que és més car i que val la pena pensar-ho bé perquè després es fa servir molt i si és molt trasto és molt pal.

Dani no et puc orientar sobre on parir a Girona perquè no sóc de la zona, però he sentit molt bé parlar-ne del Trueta. Així en general jo prefereixo sempre públic pel part, em dona més confiança, però és una decisió molt personal.
aime
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. oct. 17, 2018 2:44 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: aime » dv. gen. 11, 2019 12:03 pm

M'he oblidat de comentar-vos sobre el tema baixa. Depèn molt de la feina que tingueu, de la jornada, tipus de feina, si implica moltes hores dempeus o treballar de nit... En alguns llocs és habitual agafar la baixa als 7 mesos o fins i tot abans. A la meva per exemple em toca aguantar fins al final. Si no hi ha cap problema abans, com a mínim fins a finals de maig hauré de treballar segur. Es fa pesat però és el que hi ha, ja em va passar també en el meu primer embaràs i és l'habitual.

Recordo que al final em feia molta enveja perquè a les classes prepart tothom estava de baixa menys jo, quedaven als matins per caminar, fer un cafè... i jo treballant tots els dies, bufffff. Costa, al final costa molt perquè al menys jo estava enorme i tenia moltes molèsties a l'esquena i a tot arreu. Però bé, poca cosa es pot fer. També el més probable és que no pugui desconnectar del tot les 16 setmanes i al setembre em toqui anar-me incorporant progressivament, però això sí des de casa i espero que poques hores (o a ser possible cap). Ara al menys se que m'ho prendré d'un altre manera perquè tinc més marge (tenim la sort de tenir l'estiu pel mig) i si puc no faré res, però en l'altre em va costar molt i va ser un dels temes que em va atabalar més.
GloGloSan
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 30, 2018 7:31 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: GloGloSan » dv. gen. 11, 2019 12:31 pm

Bon dia a totes!

Que bé que ens tornem a reactivar! Nosaltres just ahir vam fer la eco morfològica, Tot perfecte. No us preocupeu, es una eco una mica més llarga on miren tot el bebé i mesuren que tot tingui la mida i forma correcte.

Pel que fa al que necessitarem quan neixi el bebé, jo us diria que espereu fins a les 25-30 setmanes. I que compreu el mínim indispensable. Al principi necessiten ben poca cosa i després ja tindreu temps de demanar o comprar el que veieu que aneu necessitant. La gent et deixa coses i sempre hi ha algun que et vol fer un regal. Per mi els imprescindibles serien el llitet de collit amb rodes per poder-lo portar al menjador, cotxet, fular o portabebes ergonòmic, robeta pel 1r mes, banyera i tovallola, sabo (sin aclarado) de Weleda i bolquers, discs de lactància de cotó o bambú i roba còmoda de lactancia per vosaltres.

Pel tema de la baixa, jo també volia preguntar-vos quan s'agafa normalment en un embaràs sense complicacions...

No se si em deixo alguna cosa. Nosaltres estem molt bé, el 2n trimestre és ideal :)

Espero que vagin molt bé les morfològiques!!
Glo :globus:
Irka
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. jul. 13, 2018 4:48 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: Irka » dg. gen. 13, 2019 8:27 am

Bon dia noies!

Dani, la meva germana va parir a la Bofill i molt bé. Tenen habitacions individuals grans i un llit per un acompanyant. Ella va tenir molta privacitat, i hi va poder entrar tota la família a veure-la; en moments així s'agraeix. L'únic que si hi ha complicacions o és un part prematur et faran anar al Trueta.
Jo m'ho estic portant tot pel públic, excepte algunes ecografies que faig pel privat. A mi em toca la unitat d'alt risc del Santa Caterina, però si és complica també em faran anar al Trueta.

La setmana passada em van fer la eco de les 16 setmanes i ens han confirmat que portem una parelleta :cnena: :cnen: . Sempre he volgut una nena, però a casa meva som tot dones i la meva dona i el meu pare volien un nen, així que tots contents. Al nen segurament li posarem el nom del meu pare, però per la nena no ens posem d'acord.

Respecte la baixa, el ginecoleg em va dir que més enllà de la setmana 24 no hauria d'estar treballant. No tinc ni idea de com hauré de demanar la baixa, i no crec que en el meu cas la mútua se'n vulgui fer càrrec...

Alt risc m'ha programat ecografia a la setmana 19, el dia 25 de gener, pot ser la morfológica? Em sembla que la ginecologa es va descomptar jeje

Tinc una panxa enorme, em diuen que sembla que estigui de 6 o 7 mesos, i tot i que em trobo molt millor que al primer trimestre, ja tinc moltes molèsties del tercer...així que veient el panorama, tot i que encara és molt aviat, ens estem començant a organitzar per preparar les coses grans indispensables, ara que encara em puc moure relativament bé...
He aconseguit que em regalin un carro, em venen un moble canviador de segona mà, em deixen un munt de roba i un parell d'hamaques i suposo que hauré de comprar els llits , la banyera i les cadiretes pel cotxe..
Avatar de l’usuari
mllebuendia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 65
Membre des de: dj. març 10, 2016 9:37 am
Ubicació: Sabadell, Barcelona
Contacta:

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: mllebuendia » dl. gen. 14, 2019 9:53 am

Hola noies!! <:-<

Bon dilluns a totes! x*x*x

Irka, me n'alegro molt que tot vagi bé amb els bessons!! >.-<:

Dani, estamos iguales veo en dudas, menos mal de las compañeras que nos ayudan a solucionarlas. La verdad es que soy muy de tener el control de las cosas y hacer las cosas con atención y pido mil consejos, hago mil preguntas..

Aime, gràcies per la llista que has fet de coses indispensables, cumpleix bastant amb la idea que més o menys tenim :love:

Pel que dieu de comprar coses, la veritat és que nosaltres tenim clar que no volem un munt de coses i no utilitzar ni la meitat. Som molt minimalistes pel que fa les coses de la llar perquè vivim en un pis petit. A més, com dieu, al dormir amb nosaltres ens estalviem comprar un bresol gros per la seva habitació i vam estar mirant per llocs tipus Prenatal i vam veure banyeres petites portàtils que ens han recomanat les dues mares nostres (experiència) i pel cambiador hi ha mobles d'Ikea baratíssims però no sé si seria més pràctic un d'aquests també portatils i que puguis posar al llit, a la taula, etc..

Però vaja que jo que ho tinc tot ben organitzat tinc dividit les coses que hem de fer/comprar per mesos perquè primer hem de canviar i comprar un armari nou que ens toca reestructurar una mica el pis :-o00m

Per la baixa, la meva jefa em va dir l'altre dia que em donarien hora amb la mutua de l'empresa per fer-me avaluació i segons el que diguéssin ells triarien que fer. Que ells no saben com gestionar-ho. Si sí, aixi tal qual m'ho van dir, s'estan fent els tontos d'una manera important.
GloGloSan
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 30, 2018 7:31 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: GloGloSan » dl. gen. 14, 2019 10:24 am

Irka, enhorabona! Jo tb recordo tenir simptomes de 3r trimestre de seguida amb els bessons... A les 20 setmanes ja tenia les cames inflades i a les 22 una cremor d'estomac horrible... I la baixa amb bessons des de les 20-24 setmanes si! sobretot no forcis.

Jo em venc un llitet blanc Sundvik de l'IKEA en molt bon estat. Es pot fer collit i els primers mesos hi pots tenir els 2 bebés. No cal que en compris 2, ocupen molt i al final no es fan sevir... Si t'interessa m'ho dius.

Una abraçada a totes
Glo :globus:
DaniM7
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. des. 07, 2018 2:46 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: DaniM7 » dc. gen. 16, 2019 8:29 am

Hola mamis! Me encanta leerlas >.-<:

Irka, me alegro mucho de que todo vaya bien, que sepas ya que son :cnena: :cnen: y supongo que es super normal que al tener 2 bebes, todo sea más apresurado, que los sintomas se adelanten, a aprovechar estas semanas de dejarlo todo listo que me imagino que el 3er trimestre con la panxulina costará todo más.
Gracias por lo que me comentas de tu hermana y de la clínica Bofill, la vdd es que me han hablado muy bien de la clínica, pero ahora estoy analizando e informandome de si la clínica bofill o el trueta, cada vez voy apostando más por el hospital trueta, la vdd es que quiero un parto natural y respetado, a mi ritmo, y aveces en las clínicas tienen más prisas cuando ya la cosa está tardando mucho y no quiero oxitocina ni epidural, así que vere más adelante igualmente si en un lado cm en el otro lo respetarian así, y eso que comentar de que la unidad neonatal sólo esta en el trueta, que vaya no tiene porque pasar nada pero una tiene que estar preparada para todo, me da más tranquilidad...

Mllebuendia, Sisi por lo visto teníamos las mismas dudas, si vas teniendo no dudes en comentarlas por aca, yo haré igual que la vdd es que es de tanta ayuda sobretodo para las primerizas que vamos pérdidas en todo.... yo creo que haces bn en irte organizando así ya que si lo dejas todo para el final me imagino que debe ser un agobio... y pregunta bien el tema baja porque si no me equivoco va en función de empresa y sobretodo por puesto de trabajo y de cómo vaya tu embarazo. Ya sea el de recursos humanos o el que se encargue en oficinas debe saber decirte en que semana puedes pedirtela, si te envían a mutua, te harán revisión y reconocimiento y supongo que sabrán decirte algo, a ver si no dan largas.
A mi me han dicho que por mi puesto de trabajo (fisio) por los esfuerzos y las máquinas que usamos, puedo pedirla a las 20 semanas, que las cumplo el martes, pero como de momento voy bien alargare un poco más. Lo que si tengo entendido que lo has de notificar a la empresa con un tiempo determinado de antelación, en mi caso, 15 días. Así que informate bn!

Glo y Aime! Gracias miles por todo lo que habéis escrito! Sirve demasiado. Lo que realmente se necesita y lo que está de más.... cualquier cosa que se os ocurra decirlo que todo cuenta! Espero que estéis super bien y que cm Yo estéis disfrutando tanto de este 2do trimestre.

Ayer comencé clases dirigidas con una chica que hace preparto y postparto y la vdd es que muy bien, para ir preparando el cuerpo, el suelo pélvico, la musculatura en general, para el embarazo y para el parto. Ansiosa ya de que sea el dia 24 que es cuando tengo la morfologica, Dios quiera que todo salga bien!

Les dejo mucho besitos! Que vaya bien la semana :globus:
Avatar de l’usuari
elmeubip
:: papallona
:: papallona
Entrades: 145
Membre des de: dj. nov. 22, 2012 6:09 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: elmeubip » dv. gen. 18, 2019 8:57 am

Buenos días ,

Soy una mami de mellizas y estoy vendiendo la habitación de las peques, con las dos cunas stuva, el cambiador stuva, y el carrito mountain buggy duet.

Os pongo los links por si os interesa a alguna ya me urge venderlas. Muchas gracias y os deseo lo mejor en este camino que empezáis como mamis/papis. Es una etapa súper súper chula. Besos.

https://es.wallapop.com/item/carro-doble-mountain-buggy-duet-318796338

https://es.wallapop.com/item/cuna-stuva-y-colchon-318766685

http://p.wallapop.com/i/318776750?_pid=wi&_uid=54706734&_me=s_android

Y perdonad por la interrupción...
Irka
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. jul. 13, 2018 4:48 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: Irka » dg. gen. 20, 2019 6:13 pm

Bones,

Moltes gràcies mllebuendia!

Gloglosan, moltes gràcies per l'oferta, però al final el llit me'l deixarà la meva germana.

Dani, si el que vols és un part respectat, potser la millor opció de la zona és l'Hospital Santa Caterina, de Salt. No connec ningú directament que ho hagi fet, però he sentit que hi estan especialitzats.

Aquesta setmana he començat a sentir contraccions ( suposo que les braxton higgs), no són doloroses però no fan gens de gràcia... el divendres tinc hora amb la ginecologa, tinc tantes ganes de veure els meus petits...

Espero que tingueu una bona setmana!
DaniM7
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. des. 07, 2018 2:46 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: DaniM7 » dg. gen. 20, 2019 7:31 pm

Hola mamis! Espero que hayan aprovechado del fin de semana!

Tengo una duda a ver si las que ya han sido mamas me pueden ayudar.
Una vez que estás de baja de maternidad, que dejas de ir a trabajar, una puede viajar fuera del país? Te dejan hacer un viaje al extranjero antes del parto?

A ver si alguna sabe!
Besitos! Buena semanaa
DaniM7
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. des. 07, 2018 2:46 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: DaniM7 » dl. gen. 28, 2019 7:57 am

Buenos días mamis!
Donde estaaaan!? Esto está muy sólo y a ver si lo activamos! Vengaaa!

Irka, como ha ido el ginecólogo? Como has visto a tus bebes!?

Yo tuve la morfologica el jueves y todo bien gracias a Dios, creciendo sanito! Le vimos su carita, fue emocionante y tranquilizante de saber que todo va bn.

Les dejo besitos a cada una y a seguir disfrutando del 2do trimestre!!!!
aime
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. oct. 17, 2018 2:44 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: aime » dl. gen. 28, 2019 9:03 am

Dani que bien! ahora sí ecuador del embarazo! Me alegro mucho que fuese bien la eco.

Si que està això paradet, no se què haurà passat amb el Nadal però hem perdut força activitat pel fòrum! A mi encara em falten uns 10 dies per l'eco de les 20 setmanes, és ho tipic que ara passen molt lents fins que arriba el dia. Però en general estic força bé, animada i amb energia. Encara em costa fer-me a la idea i això que sento els moviments força sovint i al llarg de tot el dia, però em costa creure'm que tindré un bebè a casa per aquest estiu.

Això sí, ja tinc un panxot que no es pot disimular. He trigat, però ja m'he comprat unes quantes coses premamà i s'agraeix, senten millor i són molt més còmodes, ara no entenc com he aguantat tant sense comprar-me res. No se vosaltres però especialment els pits tinc ja dos talles més que normalment, a part de la panxa és el que més m'ha canviat aquests mesos.

Com esteu la resta? com va tot?
aime
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. oct. 17, 2018 2:44 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: aime » dl. gen. 28, 2019 9:06 am

DaniM7 ha escrit:Hola mamis! Espero que hayan aprovechado del fin de semana!

Tengo una duda a ver si las que ya han sido mamas me pueden ayudar.
Una vez que estás de baja de maternidad, que dejas de ir a trabajar, una puede viajar fuera del país? Te dejan hacer un viaje al extranjero antes del parto?

A ver si alguna sabe!
Besitos! Buena semanaa


Perdona Dani no havia vist aquest missatge. No se molt bé com va aquest tema, a veure si algú et pot ajudar. L'únic que se és que moltes companyies d'avions no deixen viatjar embarassades més enllà dels 6 mesos i que a vegades demanen una autorització del teu metge de capçelera per deixar-te embarcar. I clar això pot ser un problema si vols viatjar abans del part a no ser que puguis anar en cotxe o tren. La baixa suposo que s'ha d'anar renovant i per tant el metge t'haurà de veure regularment, però a veure si algú amb més experiència t'ho pot aclarir.
Avatar de l’usuari
mllebuendia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 65
Membre des de: dj. març 10, 2016 9:37 am
Ubicació: Sabadell, Barcelona
Contacta:

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: mllebuendia » dt. feb. 05, 2019 10:35 am

Hola a totes!

En referència al comentari de l’Aime sobre les compres, he adquirit fa poc dos sostenidors regulables que a més després serveixen per lactància que quina meravella. De fet me l’he comprat una talla una mica més gran que la que utilitzo perquè em serveixi de llarg i com te fins a 4 regulacions ara el porto d’una manera super comode que ni m’apreta ni em va gran. Al kiabi i per 8€ dues peces crec que em va costar.

Per la resta, tot bè??!! Nosaltres estem ja fent llistat de coses que necessitem, i de fet només són 4 coses (a banda de la roba). Heu estat mirant cotxets? No ens agrada el tema “capazo”, preferim dues peces que sigui maxi-cosí que serveixi pel cotxe i ja després la cadireta normal. Ara bé, em vist el Matrix de Jané que ens ha agradat força, el coneixeu? Opinions o recomanacions? Pel qui no el conegui és com un maxi-cosí amb 4 posicions, una d’elles totalment tombat que fa les vegades de “capazo” per si dorm i després s’aixeca com una cadira d’auto. A més és homologable pel cotxe. L’únic negatiu que he llegit és que potser para força bulto i que de seguida queda petit...

Com aneu? Totes les ecos bé? Controls i tot? Jo en dues setmanes tinc la de la glucosa, el suc aquell fastigós...
kia11
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dl. juny 24, 2013 8:47 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: kia11 » dv. feb. 08, 2019 8:26 pm

Hola boniques!

Disculpeu la desconnexió! De cop se m'ha encès la llumeta que feia segles que no entrava al Socpetit! Veig que no sóc l'única! Es veu que anem totes de bòlid.

Estem fent obres a casa i entre la molta feina que tinc a l'oficina i la que tinc quan arribo a casa no dono a l'abast.

La nostra nena i jo estem molt bé, des de fa unes 2 setmanes que la sento fent tombarelles per aquí sota, sobretot aquests últims dies molt més marcat. El primer dia que el meu home la va poder notar va ser màgic, va al·lucinar molt.
Em sento una mica culpable d'anar tant de cul i no dedicar prou temps a escoltar-la i comunicar amb ella. He llegit que va molt bé parlar-li en veu alta, fins i tot llegir-li o cantar-li... alguna ho feu?

Jo encara no he fet l'eco morfològica, no tenim hora fins d'aquí 10 dies, estarem a la setmana 23!

Pel tema compres, sé bastant el què vull però em vull esperar molt a comprar res, pobreta no li hem comprat ni un body. A les rebaixes vaig tenir moltes temptacions de comprar coses però em vaig resistir, encara vaig amb molta por.

Hem pensat en aquestes coses:
- Cotxet Joolz amb cuco i cadira, però sense maxicosi. Preferim tenir una bona cadireta de cotxe perquè diuen que no és bo que s'estiguin gaire estona al maixcosi i nosaltres fem molts quilòmetres amunt i avall.
- Llitet de collit
- Foulard Boba
- Banyera amb peus plegables
- Canviador Ikea
- Armari de roba Ikea
- Hamaca Babybjörn (per més endavant)
- Trona Stokke (per més endavant)
- Cadireta de cotxe (encara no ens decidim)

Pel tema baixa, aquí s'agafa 8 setmanes abans de la data prevista del part si tot va bé, tocarà aguantar 2 mesos i mig més (m'està costant :-o00m )

Una abraçada forta a totes, :-()-)

Fins aviat!
DaniM7
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. des. 07, 2018 2:46 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: DaniM7 » dl. feb. 18, 2019 10:28 pm

Hola mami!
La verdad es que se extraña la actividad diaria del principio, supongo que como dice Kia vamos todas un poco de bólido y de aquí para allá. Me uno a lo que dices ya que entre el trabajo, mis mascotas, la casa, es cierto que ni te das cuenta y te encuentras en la cama para dormir y ya A por el dia siguiente.

Me alegro mucho de que ya notes a tu bebe y que tu marido tb lo sienta... Yo tb lo siento mucho, moverse sobretodo por las noches y cuando como, le voy hablando cada dia mas, buscando nuestros momentos en medio de la rutina del día a dia. Mi marido ya lo siente tb y fue perfecto, fue tan lindo... una experiencia única.

Apenas sepas que tal ha ido la morfologica cuéntanos! Yo por estos días me tengo que hacer la del azúcar, el test O'sullivan, así que a ver que tal nos va. Mañana hago las 24 semanas y va todo de maravilla. Lo más probable es que de aquí a 2 semanas ya este de baja por mi empresa, animos para ti Kia que tendrás que trabajar prácticamente hasta el final, supongo que te adaptarán un poco todo para que no vayas tan cansada.

Espero que el grupo se Active y si no pues las poquitas que seamos al menos compartir un poco de información, inquietudes o al menos irnos poniendo al día de como va todo!

Cuidense! Muchos besitos y a seguir disfrutando de esta dulce espera!
DaniM7
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. des. 07, 2018 2:46 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: DaniM7 » ds. març 02, 2019 7:25 am

Hola a todas! Va a ser que esto no se activó, voy entrando dia si y dia no, por si hay respuestas o si alguna ha escrito algo, bueno espero que cuando todas estemos en las finales ya de baja podamos compartir más por este medio que encuentro tan útil, valioso y necesario.

Contarles que la semana pasada hice el test del azucar de O'sullivan y todo ha salido bn gracias a Dios, este lunes vuelvo a ver a mi bebe, con unas ganas tremendas, ya van 26 semanas! Se mueve muchísimo, en todo momento, supongo que a todas les pasa, un torbellino. Y ahora hasta lo veo desde fuera, como va deformando mi barriga cuando está bailando sin parar!
Que bendecidas somos de poder ser madres!

Espero que a todas les vaya iendo genial! Deseandoles todo lo mejor!
Besos
aime
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. oct. 17, 2018 2:44 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: aime » dg. març 03, 2019 12:20 pm

Hola Dani,

Si que hi ha poc moviment sí. M'alegro que estiguis bé i que tot estigui anant tan bé. També estic tenint molt bon embaràs, em trobo molt bé físicament i també a nivell d'energia. Tinc molta feina i encara em queden al menys un parell de mesos de feina a tope. Després no agafaré la baixa, però podré estar una mica més tranquil·la.

Igualment busco forats per anar al gimnàs, quedar amb les amigues i cuidar-me, que em senta molt bé. Així que tot molt bé la veritat!

Jo ara estic de 24 setmanes, fins d'aquí dos no tinc l'Osullivan i l'analítica d'aquest trimestre. A veure què tal, espero que també surti bé. Com vas amb el pes? quants kgs portes? Jo he pujat uns 5kg i això que faig força bondat i menjo molt sa, però sí que tinc molta gana i gaudeixo molt menjant. Suposo que és normal anar pujant, a partir d'ara de fet encara més, cada setmana s'anirà notant perquè aquests petits van també agafant pes molt més ràpid.

Sobre preparar coses, etc., encara no hem començat. M'esperaré a arribar a la setmana 30, però sí que anem pensant, parlant i mirant opcions. Amb una mica de sort entre amigues i familiars ens passaran força coses i no haurem de comprar gaire :)

Em sap greu que el grup no tiri gaire, és una pena perquè és un espai maco. Però bé Dani, jo seguiré entrant també, així que al menys som dues :-())
Que tinguis molt bona setmana, aniré actualitzant per aquí quan tingui foradet de la feina.
Avatar de l’usuari
mllebuendia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 65
Membre des de: dj. març 10, 2016 9:37 am
Ubicació: Sabadell, Barcelona
Contacta:

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: mllebuendia » dl. març 04, 2019 10:16 am

Hooola noies,

si que està costant aquest grup sí. :ufs:

Ja heu fet l'Osullivan? Jo la vaig fer fa 15 dies i tot estupendu, inclós analítiques. Jo tenia por perquè deixar de menjar sucre o dolç se'm faria impossible perquè no deixo de menjar-ne però tot ha anat bé!

Aquesta setmana ja estic de baixa. El meu metge me la va donar a la setmana 26, l'anterior, però perquè vaig estar ingressada a l'hospital. Vaig entrar per uns dolors/punxades que no eren contraccions com a tal però eren a la zona de la bufeta i el coll de l'uter. Van imaginar que seria infecció orina però al fer eco van veure que el coll de l'úter el tinc a 12mm (bé, em van donar d'alta amb 14mm) quan el normal es tenir-lo a 20-30. Em van fer amnio perquè van imaginar que tenir el coll de l'úter així responia a una possible infecció a la placenta. L'amnio en sí no va fer gens mal. Controlen moltíssim i només notes la punxada. Vaig passar dues nits allà, em van posar injecció per madurar els pulmons del bebé per si un cas ja que em van comentar la possibilitat de que fos prematur. Finalment totes les proves van sortir negatives i dos dies després em van donar alta però amb molt de repòs a casa perquè el tema del coll a 12mm els preocupa, si continua disminuint... :-:)

Així que, jo la bossa ja la estic fent perquè tot i que estigui a casa apretant perquè no surti i maduri dins meu els tres mesos que queden, com vist això puc acabar a l'hospital abans de la setmana 37 :-o00m Per la resta de coses, robeta sobretot la essencial en plan bodies, pantalonets i pijames ja n'estic tenint bé sigui per regals o perquè les compro jo. :miko:
GloGloSan
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 30, 2018 7:31 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: GloGloSan » dl. març 04, 2019 11:38 am

Ei! Hola a totes!!

Jo estic a la setmana 26. O'sullivan tot bé i no para de moure’s dia i nit (per sort). Em trobo bé tot i que he començat amb el mal d'esquena i les cremors d'estomac... Dormir se'm fa difícil perquè em costa molt girar-me i m'ofego...

Encara no tinc res preparat i estic treballant des de casa des de fa 2 setmanes perquè vaig tenir un susto a la setmana 24. Al final res, tot bé, però haig de fer vida tranquil·la.

Jo tinc dubtes amb la robeta. Per l'hospital màniga llarga però després que? Perquè al juny ja fa molta calor i no se si comprar tot de màniga curta ja.

També estic pensant en vacances compatibles amb una recent nascuda i una nena de 2 anys... només de pensar que ens hem de quedar tot l'estiu a la ciutat m'agafa algo. Alguna idea?

mllebuendia, espero que el coll de l’úter es quedi quiet i no s’escurci més. Jo vaig parir a les 29 setmanes. En qualsevol cas, intenta estar tranquil·la, ho tenen tot super controlat i els prematurs son uns grans lluitadors amb unes ganes de viure increïbles. Ara cada dia suma i és molt important anar superant-los. Molts ànims!

Una abraçada a totes
Glo :globus:

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::