****MARONES DE JUNY 2019****

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: crisp26 » dl. des. 03, 2018 7:32 pm

Estem aqui xoxoneta. Esperant amb tu. Ara mateix res es mes important.

Miri mare meva..1/25. Ufff encara q se q tens a la teva petita et juro q em poses la pell de gallina!

Esperant :-())
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
miri75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: miri75 » dl. des. 03, 2018 9:04 pm

Sí Cris, va ser un patiment brutal, tot i que el gine estava molt tranquil perquè en l’eco va veure l’ós nasal i la mesura del plec va ser normal, però jo només veia l’1/25. I em va coincidir amb el pont per la qual cosa es va allargar el tema del test no invasiu.

Us ho he volgut explicar per a que veieu que les estadístiques són això, estadístiques. Espero que per a la xoxoneta això quedi també en un ensurt.
Sé que moltes esteu a punt de l’eco de les 12 setmanes, mooolta sort x a totes.
Miri75
kia11
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dl. juny 24, 2013 8:47 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: kia11 » dl. des. 03, 2018 9:57 pm

Bona nit marones junyeres i convidades ;-)

Que bé que va que passin per aquí mamis amb testimonis que ajuden a tranquil·litzar-nos! Gràcies Miri75! És ben cert que sempre ens capfiquem amb estadístiques i ens obsessionem en el mínim percentatge d'incidència, sense fer cas del gran percentatge de possibilitats que tot estigui bé. És com quan comprem l'Euromillón pensant que el premi entre 100.000.00 serà per nosaltres :r)
Com ara jo, que tot i que el laboratori confirma que el citomegalovirus és anterior a l'embaràs, no paro de llegir casos d'infeccions secundàries. És llàstima que a Internet es trobi bàsicament lo dolent de tot, no els casos que van sortir bé. Espero d'aquí un any poder fer com la Mir75 i poder escriure q tinc una nena preciosa (o nen) a la falda sense cap seqüela malgrat totes les pors. Et desitjo el mateix, Xoxoneta!

Que bé que ja aneu sabent el sexe! Crisp26 m'has fet molta gràcia amb la teva solució pel nom! El Chris serà un crack! Ha demostrat que pot amb tot i més!

Demà parlaré amb el jefe perquè serà a l'oficina (treballo d'administrativa) però a les companyes encara no els ho diré, prefereixo esperar fins que tingui resultats de triple screening. Aquí on vivim, per llei tenim obligació d'informar l'empresa abans de la setmana 12. L'empresa està obligada des d'aquell moment a respectar certes coses, com pagar-te les hores que hagis d'absentar-te per anar als controls (i no haver de recuperar les hores), no et pot fer treballar de nit, agafar pesos, pot adaptar horari si et cal i no té dret a acomiadar-te... A més, ha de fer les gestions amb la Seguretat Social per la baixa (comença 8 setmanes abans de la DPP) i ha de tenir temps per organitzar-se per substituir-te al lloc de feina mentre estàs de baixa i de permís per maternitat.

Bé guapes, vaig a fer nones. Petons :-()-)
aime
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. oct. 17, 2018 2:44 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: aime » dt. des. 04, 2018 8:55 am

xoxoneta molts ànims! espero que aviat tingueu els resultats i pugueu estar més tranquils. Moltes gràcies a la Miri75 per passar per aquí a explicar la seva experiència la veritat és que ajuda a estar més tranquil·la el conèixer casos on tot va sortir bé.

Què bé les que ja sabeu que tot està anant bé. Avui faig les 11 setmanes, encara em queden 10 dies per l'eco de primer trimestre. Tinc poques novetats més enllà de que faig malabars amb la roba per dissimular la panxa. Crec que la gent simplement no es fixa, perquè si es fixés crec que és bastant evident que alguna cosa passa. Encara no he dit res a la feina ni a ningú i la veritat és que no se perquè però tampoc és que tingui moltes ganes de compartir-ho. M'agrada això de que sigui un secret i que només ho sapiguem a casa.

Què tal la resta, com esteu? us aneu trobant millor? crec que tinc menys nàusees i malestar que fa uns dies, però no ho vull dir molt alt perquè també em dona com mal rollo tenir menys símptomes per si és mala senyal.
Avatar de l’usuari
mllebuendia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 65
Membre des de: dj. març 10, 2016 9:37 am
Ubicació: Sabadell, Barcelona
Contacta:

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: mllebuendia » dt. des. 04, 2018 11:45 am

Xoxoneta, estem esperant a veure què et diuen! :-o00m

Kia, Aime, jo vaig dir al jefe de seguida, crec que ho vaig explicar perquè treballo en un museu i passo moltes hores de peus, amunt i avall.. i amb el trimestre que estava passant preferia dir-li. Ara bé, als companys fins fa poc no ho van saber perquè amb el traje que portem vaig ben camuflada. Vaig aprofitar per fer-ho públic mitjançant una foto a Instagram, si la voleu veure o seguir-me busqueu @mllebuendia >.-<:

Ego, Jo pensava que ja havia deixat enrere els vòmits amb el final del primer trimestre però des de diumenge he tornat als vòmits i tot per culpa d’un àpat a casa els meus sogres que no em venia gens de gust. La veritat em va saber greu dir-li “Uf això no” i mira.. darrera d’això porto tres dies que.. :ufs: i mira que demà ja vaig 14s, jo contenta de tornar a fer àpats normals, esmorzar.. jajaja en fi, segur que em queda menys.
aime
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. oct. 17, 2018 2:44 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: aime » dt. des. 04, 2018 2:54 pm

Ostres Mllbuendia, però era peix o alguna cosa molt pessada? a mi com no m'entri pels ulls o pel nas no puc menjar-ne. I és un rollo perquè també m'ha passat com a tu que m'he vist en el compromís, però el que he fet és dissimular una mica i el meu company ha acabat menjat el doble.
Vaig per la vida canviant plats i copes per dissimular!
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: crisp26 » dt. des. 04, 2018 8:31 pm

Bna nit!!!

Crec que es la primera bona noticia que dic confirmada! Resultats okk! Quina plorera! Tenia les hormones una mica boixes i entre això i com a començat al meu embaras ( ja sabeu trajectoria) no les tenia totes amb mi. Risc de down: 1/10.461. Risc edwards:1/100.000. Feliç es quedar-me curta! Podrè ara disfrutar una miqueta només al meu embaras? Puedo? :b-)))

Aime: jo a les deu setmanes fora vomits i nausees. No em va fer molta gracia tampoc jeje. La gent pensara q t’estas possant com el ‘quico’ i per educació no et diuen res :-:)

Mllbuendia: ja de 14 :b-))) esta passant rapid o m’ho sembla a mi. Doncs res d disimular que després ho sufreixes tu!

Kia: tota la raó. Internet es horrible. Les ploreres que m’he portat per llegir coses de aquestes maleides hormones d l’analitica, coses de desprendiments i miomes.. crec que fins aqui ja arrivat. Em donara un yuyu! Quant tens resultats?

Miri: de tot cor . Felicitats i merci de veritat. Portes serenitat i això es massa.

Xoxoneta: esperem q abans del pont sapigues res.

Bueno flors molt bona nit zz:-)
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: laneta » dc. des. 05, 2018 9:19 am

Hola bon dia a totes! :***:

feia molts dies que volia entrar però no trobava el moment, sabia que segurament hi hauria molts missatges ja a aquestes alçades i sento no poder-me posar al dia per conèixer-vos a totes, espero fer-ho mica i mica i fer juntes aquest camí!

Tinc 36 anys i tinc un nen de 5 anys i un altre de 2. I ara amebarassada de 15 setmanes :-())

En principi la dpp era pel 4 de juny però en la eco de les 12 me la van adelntar al 29 de maig. Però com els meus dos nens han nascut els dos roçant la 42, sé que aquest també serà de juny :love:

estic a tope de nàusees i vòmits, però amb els altres dos també així que ja m'ho podia esperar. Desapareixen segur el dia del part :ufs:

La meva pròxima eco és el 17, quan espero saber si és un altre nen o si per fi arriba la nena : lasito :
De moment m'estic fent el seguiment pel privat pq a la feina tinc mútua, però ja he demanat hora al cap per tenir-ho tot també pel públic, no vull que m'agobiin al final de l'embaràs i me'l provoquin.

Bueno marones, espero seguir el ritme de tots els vostres missatges, que amb el curro i dos nens no sé si tindré massa temps.

Molts petonets i ànims a les que encara esteu amb malestar de nàusees!
kia11
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dl. juny 24, 2013 8:47 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: kia11 » dc. des. 05, 2018 5:53 pm

Bravo Cris!!!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) Quina felicitat!! Jo tindré resultats en dues setmanes.

Benvinguda Laneta! Enhorabona! Ànims amb les nàusees! M'imagino que en el tercer embaràs tens moltes menys neures que les primerenques i estàs més relaxada, però deus poder descansar ben poc!

Aime és curiós però a mi també em passa això que no tinc necessitat de dir-ho, és com que tinc ganes de quedar-m'ho per mi i que no es trenqui l'encanteri. Només ho he dit a 2 amics molt amics aquesta setmana i s'han quedat de pedra que no els ho hagués dit abans perquè parlem cada dia per whats. També com que estic lluny se'm fa estrany dir-ho per missatge.
Ahir vaig parlar amb el director de l'empresa i va anar molt bé, se'n va alegrar molt i jo em vaig treure un bon pes de sobre.
Mllebuendia, esperem que aquestes nàusees punyeteres hagin tornat a desaparèixer i no tornin mai més!
Xoxoneta, pensem en tu! Força!

Abraçades a totes :-()-)
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: xoxoneta » dc. des. 05, 2018 7:33 pm

Hola guapisimes!!
Perdoneu la desconexio, estic sense internet i vaig agafant wifi,jeje.
Benvingudes a les noves!!!
Moltissimes gracies a totes per els anims!!!, Ha sortit tot perfecte!!!! Aixi que ja no haig de Fer res mes que esperar i gaudir!!!
Dema 14setmanes ja!! Ahir vaig parlar amb la jefa i a partir de gener, mitjans ja estaré fora.
La propera eco es el 4 de gener, la meva familia está fent una porra de si es nen o nena,jajaja
Jo vui nena pero sera nen.
A la que pugui en poso al día!!
Petonets a totes!!!
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: crisp26 » dj. des. 06, 2018 12:00 am

:b-))) aiiii m’alegrooo moltissim xoxonetaaaa! :-()-) ara ja ‘esta chupao’! Jejej felicitatss princesa!

Kia en dues setmanetes també penso felicitarte merciiii vida!

Laineta benvinguda!!! A veure si tens diferent sort que jo i et ve la nena! Jo amb aquest també sera al tercer nen jeje. Aii q volia comprar frozen :r) felicitats i resignació per les nausses!

La resta bé??
Feliç pont a totessss
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
DaniM7
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. des. 07, 2018 2:46 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: DaniM7 » ds. des. 08, 2018 6:39 pm

Hola a todas! Voy un poco perdida para usar el forum pero espero estar haciéndolo bien :ok:

Me llamo Daniela y tengo 31 años. Soy mamá primeriza! Estoy tan feliz. Entiendo perfectamente el catalán pero me expreso mejor en castellano, espero no haya problemas en eso!

Mi fpp es el 11 de junio! :love:

Feliz de ir conociendo a cada una y poder compartir dudas, consejos, ideas y experiencias!

Saludos a las futuras mamis
kia11
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dl. juny 24, 2013 8:47 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: kia11 » dg. des. 09, 2018 10:03 am

Bon dia mamis xules!

:p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) FELICITATS XOXONETA :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) Ara, com diu la Cris, només queda gaudir de :-()) amb :-o00m :-o00m :-o00m

Benvinguda Daniela! Aquí trobaràs una bona tribu de mamis junyeres! Enhorabona! :-()-)

Jo comptant els dies per la eco de dimecres, i esperant els resultats de la triple screening. Des que estic a la setmana 12 em sento amb una mica més d'energia, ahir vaig aguantar desperta fins les 2 de la matinada! i normalment a les 10 ja estic K.O zz:-) zz:-) zz:-) zz:-)
Ahir també vam anar a comprar una mica de roba premamà, quina il·lusió que ens va fer!! El meu home que no aguanta mai gaire a les botigues ahir estava embadalit mirant com em provava modelets de mami :-) no vaig agafar gaire cosa perquè segueixo amb pors però que còmoda que vaig ara sense res que m'apreti! >.-<: >.-<: :-()) :-())

Que passeu un bon diumenge i ànims per la tornada a la feina demà.

Petons a totes :-()-) :-()-) :-()-)
aime
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. oct. 17, 2018 2:44 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: aime » dg. des. 09, 2018 11:31 am

Xoxoneta enhorabona!!! entrava a veure si ja tenies els resultats, m'alegro molt!! Quin descans, ara com ben dius a gaudir i esperar, però quin pes que us heu tret de sobre.

Cris enhorabona a tu també! després d'aquestes setmanes tan difícils i tot el que heu passat m'alegro que tot estigui bé per fi. A més, vas dir que ja sabíeu que era un nen? :cnen: Que fort !que bé!

Kia jo també tinc eco, però a finals d'aquesta setmana, espero que vagi tot molt bé. Què t'has comprat? i a on? també necessito anar a comprar algunes coses per mi però estic esperant a l'eco i allargant amb les quatre coses que encara em serveixen. Ja tinc ganes d'anar mirant cosetes.

Dani benvinguda! em faig un lio calculant setmanes però ja deus estar sobre les 14 setmanes, oi? Què tal et trobes? :-()-)

Laneta benvinguda tu també! :-()-)

Espero que tota la resta esteu bé també, perdoneu que no personalitzi més, però encara em faig una mica lio amb els nicks i em perdo una mica.

En uns dies faig les 12 setmanes i també em trobo millor i em noto amb més energia. Esteu fent esport o algun tipus d'exercici? a veure si per Nadal em regalen o m'autoregalo un banyador que el meu ja no em va bé, però tinc ganes de tornar a la piscina, se que em sentara bé. Estic nervioseta ja per l'eco de divendres, tinc moltes ganes i al mateix temps em fa molta por. Ara fa com 5 setmanes que no se res de com van les coses allà dins. S'ha fet molt llarg i em fa patir si tot estarà bé i si els resultats de les proves sortiran bé. Bfffff quins nervis, ja falta menys però igualment seran dies molts llargs fins que arribi divendres!
DaniM7
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. des. 07, 2018 2:46 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: DaniM7 » dg. des. 09, 2018 8:12 pm

Gracias por la bienvenida!

Como muchas ya habían comenzado a hablar de hace un tiempo, pensé que sería un poco tarde o que estaría avanzado, pero he ido leyendo un poquito de todas y me alegro mucho de que nuestros embarazos se vayan afirmando, sobre todo por Cris y xoxoneta con el temor en el cuerpo, ahora al fin buenas noticias.

Aime, estoy de 13 + 5 semanas. Me han hecho el triple screening y los resultados todo bn bn. Mi proxima visita con el gine es el 7 de enero.
Ha sido una gran lucha llegar hasta aquí, pero aquí estamos, con más fuerzas que nunca.

Les cuento un poquito así me pongo al día con todas, y saben más de mi y de mi embarazo. Tuve pérdidas desde alrededor de la 6 semana, tenía mellizos y he perdido uno a la semana 8, fue muy duro. Esto me provocó un desprendimiento de placenta por lo que estuve en reposo absoluto y 1 mes con progesterona. Desde entonces estuve con visitas al ginecologo cada semana. Pero después de la tormenta, salió un sol bien brillante :***: ya que sigo adelante con uno de mis bebes. Estuve de baja pero el miércoles volví a trabajar poco a poco y sin esfuerzos.

Espero que todas vayan sintiéndose mejor. Yo sin náuseas, la vdd es que ese mes con la progesterona me sentía muy mal, náuseas, mareos y sin apetito, pero ahora super bn con más energía.

Deseando ir conociendo más de cada una que recién llegando al forum me es más difícil personalizar tanto, pero denme unos días y ya estaré más ubicada.

Vamos mamis! A por ese luneeees :ok:
Avatar de l’usuari
mllebuendia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 65
Membre des de: dj. març 10, 2016 9:37 am
Ubicació: Sabadell, Barcelona
Contacta:

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: mllebuendia » dl. des. 10, 2018 11:48 am

Hola noies!! :love:

Com aneu? Primer, benvingudes totes les noves incorporacions del grup! >.-<:

Xoxoneta i Cris, moooooltes felicitats pels bons resultats! Quina alegria, ara podeu relaxar-vos i gaudir de l'embaraç coi que ja toca! :p-)

Laneta, he passat moltes nàusees aixi que et puc dir ànims però sé que et diguin el que et diguin continua sent una merda aixi que, paciència! :-o00m

Aime, sobre l'esport, a la primera visita de la llevadora em va preguntar i jo com faig ioga de fa anys doncs em va dir que continués així, adaptat clar. Sino, també em va parlar de la natació. Ara bé, a veure si per fi em trec el malestar de vòmits i nàusees de sobre i començo de nou perquè amb el trimestre que he passat no tenia cos per esport :ufs:

Ego, doncs jo sembla que de vomits he acabat la setmana millor i la començo també bé. Però estic cabrejada amb la feina perquè tot i que ho saben, no ho gestionen bé i haig d'anar darrera seu. La cosa és que treballo en un museu i combina posicions d'exterior i interior. El jefe distribueix les posicions a l'atzar perquè no hi és allà mai i de vegades quan em toca exterior em toca barallar-me amb el coordinador perquè em canvii de posició perquè tinc una por horrible a resfredar-me i pillar la grip perquè no ens podem prendre res i lo que em faltava ja, sortir d'una i entrar en una altra.. hahahaha. En fi que m'emprenya anar al darrera, vull parlar seriosament amb el jefe perquè tampoc puc moure'm amunt i avall sense parar tota la jornada perquè no aguanto el ritme, necessito una jornada tranquila. Poder seure, no agafar fred (fa molta corrent d'aire allà on treballo i els refredats allà són fatals) :ufs:
Irka
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. jul. 13, 2018 4:48 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: Irka » dl. des. 10, 2018 3:21 pm

Bon dia noies!

Me n'alegro de veure com poc a poc tot avança, i van apareixent bones notícies i noves incorporacions.
M'haig de tornar a posar al dia...

DaniM7, quan vaig saber que esperava bessons el metge em va dir que hi havia moltes probabilitats de que en perdés un o tots dos durant el primer trimestre, i fins avui he viscut amb aquesta por... i no sé com expressar-ho... em sap molt de greu el que t'ha passat. Una abraçadada.

Em sap greu haver desaparegut aquestes setmanes.. Us resumeixo la meva història (mode ego total):
Cap a la setmana 9 vaig agafar la baixa pels vòmits i mareigs, no em podia aixecar del llit, i a la setmana 10 vaig començat a tenir pèrdues importants. Tot va quedar en un ensurt, però em vaig contagiar de gastroenteritis a l'hospital, i s'em va complicar amb una infecció als ronyons... en fi, fins dissabte he estat al llit.
Avui tenia l'ecografia i els anàlisis de les 12 setmanes, tot perfecte. Tenia tanta por... els meus petits estan bé, risc molt baix de trisomies. I les ecografies molt divertides... resulta que un dels dos es bastant hiperactiu i no parava de moure's. En una de les imatges sembla que saludi,jeje... com que tinc risc de part prematur em faran ecografies cada mes per la s.s.
I m'han canviat la data prevista de part al 18 de juny, resulta que els meus petits són més grans de lo esperat. Encara no sé el sexe...
Dimecres torno a la feina i a la vida rutinària, espero que el meu sistema inmunitari ho aguanti, ara ja no tinc vòmits (però si nàusees tot i que menys..).

Espero que tingueu una gran semana!
Irka l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 10, 2018 7:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: laneta » dl. des. 10, 2018 3:58 pm

Hola boniques! :-()-)
Escric des del mòbil al tren i com encara no us conec a totes, sento no.peesonalitzar massa
Cris i xoxoneta, celebro que els resultats siguin bons, és una angoixa horrible. >.-<: igual que les.que heu tingut pèrdues, per sort ha quedat en res.

Daniela, em sap molt greu per vosaltres, no em puc imaginar que se sent per molt que en tinguis un altre que avança. Una abraçada ben forta.

La que treballa en un museu, Sorry que ara no recordo el nick, quina putada que et facin posar a fora. I els companys no t'ho canvien? I parlant de la.grip, us heu vacunat? Jo en principi tinc hora aquesta tarda. Amb el segon també me la.vaig posar, em va caure l'embaràs en les mateixes dates.

Jo d'esport em trobava tant malament q no em venia res de gust, ara segurament tornaré al ioga O piscina.

I de roba no sé com encara aguanteu sense!!! Jo em vaig inflar de seguida, malles i pantalons premama des de.la setmana 7.. clar que sent el tercer la cosa s'ha disparat de seguida jijiji veureu quin gust i quin descans!

Apa boniques, ànims a les que estigueu apunt d'eco 12s O resultats triple screening.

Jo avui 15.5!

Abraçades!
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: crisp26 » dt. des. 11, 2018 6:07 pm

:-()-) bna tarda!

Com va? Jo esperant la visita del divendres per parlar dels resultats i si ‘cuela’ a tornar a veure a Chris!

Pregunta de prenyi! Com aneu amb el fluxe..? Pregunto pq em passo al dia mullada i es per dir-vos q es totalment normal aquests canvis, fluxe acuos però q de moment t’angoixes !


Laneta de 15 setmanes quasi 16?? Toma ja!! No no jo la roba crec que desde la sisena setmana q vaig comprar alguna cosa ( primer embaras gemelar em va deixar lloc a la panxa jeje)

Irkaaa mamii bessonera mevaaa jejeje son maquisimes les ecos dels dos es una passada! Jo quant estava de 4 messos es notava tant .. en res estaras ufff però val la pena!m’alegro que ja hagis passat això q expliques mare meva pobreta!!

Mllebuendia en serio ? Vaja tela també amb els jefes coi!!! Molt malament. Massa bona ets de no agafar-te la baixa ni la primera ni l’ultima... en fi noieta a veure si començsnt a escoltar-te. Anim!

dani cariño como madre de mellizos decirte que me sabe mal lo psado porque lo vivimos con mucha esperanza pero también con mucho
Miedo. Ahi esta tu bebe cogiendose con fuerza a su mami y siempre seras mama d mellis eso no te lo quita nadie ya! M alegro q estes bien con vomitos y compañia la progesterona es odiosa jaja

Aimee aixi q divendres tenim visita els dues! Fuaa disfruta l ecoooo es molt xula i al canvi del baby es espectacular vida! Anira bé per a sustos ja estoc jo :-(( jajaj volem infooo divendres!!

Kiaa esta molt xulooo anar a comprar la robaaa premama jijiji a mi em passa com al teu home que no m’agrada anar però per aquesta roba amb tornaria boixa! L teva eco quan es?

Perdoneu les faltes i si em salto infoo però desde alMobil es una mica complicat anar llegint un per un.
Per cert fem llistat del q penseu que és i el q serà? Començo:

Cris: crec q es una nena- es un :cnen: Chris.


Feliç setmana noietes!!
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
DaniM7
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. des. 07, 2018 2:46 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: DaniM7 » dt. des. 11, 2018 10:50 pm

Hola a todas! Que ilusión me hace leerlas!

Cris, el viernes ya está a la vuelta de la esquina! Así que dentro de nada a por esos resultados! Con lo que hablas del flujo, a mi tb me baja pero poco, es un poco desagradable pero bueno como comentas que es normal, todo ok.

Irka, ufff cuantas cosas por las que has pasado, que lastima lo del hospital, que con lo de las nauseas y todo, agregarle eso, ufff... Me imagino por lo que habrás pasado. Que bueno que los análisis y eco todo ok! Y animos con la vuelta al trabajo, poco a poco y con calma! Que lo primero es lo primero!

Y a todas que tengan una buena semana y que ya todos los malestares vayan cesando.

Tenía una duda... yo trabajo en una mutua, tengo seguro privado... por todo lo que pasó al principio de mi embarazo me empezaron a ver por privado hasta ahora. Nunca me he visto nada de nada del embarazo por la ss. Vosotras vais por privado o público. Y si alguna va por la publicó, que hay que hacer? Pedir hora con el médico de cabecera y el deriva con la matrona? Voy un poco perdida... Y se pueden hacer ambos seguimientos o has de decidir si estás en una O en otra?

Mucha info, lo siento!

Buenas noches mamis

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::