*** Pares i mares de Setembre 2019 ***

gener, febrer, març...
Jeu
Entrades: 2
Membre des de: dj. març 07, 2019 9:40 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Jeu » dt. març 12, 2019 8:28 pm

Hola!
14+2

Jo també penso que millor grup de facebook.

Sabeu fins quan es pot fer el test prenatal? Encara hi ha dies que dubto i potser si me'l més estaria més tranquil·la i deixaria de donar-hi voltes.

DPP: 9 de setembre
Edat mare i pare: 35 i 36
Nº de fills: 0
Hospital: Maternitat (SS)
Sexe i nom: ???
Mibelmu
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. feb. 04, 2019 9:36 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Mibelmu » dt. març 12, 2019 8:42 pm

Hola noies!!

Com esteu??
Jo ja de 15+3!! I ja tinc el resultat del test prenatal també ha sortit tot be i es un nen!! ( el meu marit volia nena pero estem molt contents igualment! )
El nom encara no el tenim gaire clar pero ena agrada molt Nil, aunque també tenim a la llista Biel en segon lloc! Encata estem rumiant.

Jeu - lo del test prenatal crec no estic del tot segura que es a partir de la setmana 10 pero no hi ha limit per fer-ho aixi que si t'has de quedar mes tranquila no dubtis a preguntar-ho. A mi per tranquilitat he de dir que m'ha servit.

Referent a lo del grup de facebook per mi perfecte també me's igual watzap o facebook m'adapto a les dues!!


Petonets per totes!
Avatar de l’usuari
mare2019
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. gen. 21, 2019 12:01 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: mare2019 » dc. març 13, 2019 8:06 am

Bon diaaaaaa!

A l’hospital públic on segurament anirem ahir van fer una sessió per a futurs pares i tot i que ens queda molts mesos per endavant hi vam voler anar. I la veritat si en teniu l’ocasió, aneu-hi!!!!!!!!! A mi com a “novata” em va servir per entendre pas a pas tot el que passarà, les possibles complicacions, visualitzar els espais (via imatges per no molestar les mares que hi són), resoldre dubtes... Estic segura que ens caldrà tornar-hi al juny o al juliol però per ara ho recomano moltíssim! Allí mateix ens van donar una canasteta Letsfamily petita amb discs per la lactància, un xumet, cremes, etc... I un paper que si l’omples et regalen una canasteta més completa (entenc). Sabeu de més canastetes que et donin? Tot és benvingut!

Ja ho hem dit ja a bona part de la família i ens queda la resta i amics. La setmana vinent a la feina (amago la panxa amb roba ampla), més que res perquè primer ho vull dir a la gent que m’importa.

Començem “minireformes” a finals de mes aprofitant que tinc més energia!

Creieu que hi haurà molta diferència del blog al facebook? Jo gairebé no l’utilitzo per res però si hi voleu fer un grup doncs l’activo de nou.

Ah! Referent al test no invasiu crec que no hi ha “límit” de temps i que és a partir de les 10 setmanes.

Ànims a totes!
Mare2019 :-o00m

DPP: 4 Setembre
Edats: jo 32, ell 34
Hospital: No ho sabem encara
Sexe: Nena
LOLA1981
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 16, 2019 3:35 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: LOLA1981 » dc. març 13, 2019 1:00 pm

Hooooolaaaa boniques!!!

14+3

Ostras, feia moooolt que no entrava!! Quina feinada que he tingut a llegir-vos desprès de tant de temps!! jejeje

En primer lloc, Mariayfran i Davire, us envio una abraçada gegant i mooolts ànims per aquests moments taaant durs...quin greu...ho sento d tot cor!! :-()-)

Doncs nosaltres ja ho hem dit a tothom, a la feina, amics i família...i es taaaant xulo veure les reaccions de la gent quan ho dius!! jejeje La que més em va agradar va ser la de la meva neboda de 5 anys, que quan li vaig dir, al cap d'uns minuts em ve i em diu... "escolta, les tietes no en tenen de fills!", i clar, la meva cara de...COOOOOM??? i un fart de riure!! Ara ja sap que les tietes porten els cosinets, i està encantada de la vida!

Sobre el tema de la SS i Mútua, jo tb estic fen-ho als dos llocs (que he tingut els meus minuts de dubtar si faig be o no), i us volia comentar una cosa...que m'ha passat i em sorprèn bastant!

La setmana passada em van fer el triple screening per la mútua, i em va sortir tot mb, de baix risc...
I els resultats de les analítiques tot ok.

En canvi, per la SS, que ho vaig fer fa 2 setmanes, quan vaig anar a buscar els resultats em diuen que la glucosa em surt a 94 (el màxim es 92), i em diuen que m'he de fer la corba de les 3h, (he mirat els paràmetres entre SS i Mútua i són diferents, a la SS el màxim es 92 i Mútua 105 crec recordar).
També em van comentar per la SS que la vacuna de la rubèola no em va fer efecte (es veu que amb la gent de la meva quinta va passar, i no estem immunitzats), doncs al postpart me la tinc que tornar a posar...i per la Mútua no em van dir res de res de tot això!
I ara no sé que fer...
Tinc hora amb la llevadora de la SS, i crec q li explicaré tot, a veure que em diu. Que opineu??
El ginecòleg que vaig, m'han comentat que quan li diuen que vols tenir el fill per la SS es posa desagradable, i clar... això m'ha fet tirar enrere en dir-li... es veu que passa bastant això. El millor es trobar un ginecòleg que treballa per mútua i SS, són més oberts de ment i no tant sectaris.

Per cert, a la triple screening de la mútua, em van dir que semblava nena, i dilluns al ginecòleg em va dir que era nena tb (però ja assegurant-ho), trobo que es molt aviat per veure-ho a traves d'una ecografia...estic de 14 setmanes només. A veure si ens fem el test prenatal, i sortim de dubtes, però una nena em fa moooolta il·lusió! >.-<:

Jo per la resta mb. La panxa ja comença a sortir una miqueta, sobretot a les nits, i de moment només m'he engreixat un kilo i mig.

Sobre el grup, em sembla mb, tant si es fa per facebook com whats.

Una abraçada x tooootes!!! :ok: :--/) :--/)
Viscosin
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 1:32 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Viscosin » dc. març 13, 2019 1:29 pm

15+ 5
Bones noies,
com aneu!
Jo ho vaig dir a la feina dilluns i la veritat és que les reaccions son molt divertides.
Pel que fa a la panxa jo me la veig enorme, però a la feina em diuen que estic paranoica, suposo que perquè al ser força prima d'entrada ara me la noto molt.
Sobretot als vespres que ja em surt de sota el pit i fins i tot em costa respirar.

Estic intentant controlar el pes, però entre pitos i flautes he pujat 5 kg ben bons, la meva llevadora em va dir que era supernormal, perquè sortia de baix pes, però vamos, li tic confiança nul·la.

A mi m'agradaria poder començar a fer cosetes per casa, ja...però la veritat es que amb la feina no hem tingut gaire temps, i per contra ja ens han començat a donar bosses de roba i trastos diversos; morirem ofegades per lñes coses de la criatura abans i tot de que surti.

Que els barems de mesura de la S. Social i les mutues son diferents, això ve de lluny, però a l'hora de la veritat la seguretat social serà la que sempre respongui..crec jo. Tot i que si m'entres alguna eco més abans de les 20 setmanes, no estaria gens malament...també us ho dic.

Pregunta: que teniu pensat fer? Lactància? combinat? formula...?
Jo no nego tot el tema dels beneficis de la lactancia exclusiva i a demanada...però em sembla que per mi és massa demandant la veritat.
Com ho veieu la resta?
Petonets.
Nom: Viscosin
DPP: 7 de setembre
Edat mare i mare: 41 i39
Nº de fills: cap
Hospital: El que ens toqui per la S. Social (crec que la Maternitat).
Sexe i nom: Nena
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: metiarc » dj. març 14, 2019 9:19 am

Bon dia noies!

13+6

Doncs sembla que va guanyant el grup de Facebook, així que si m'aneu passant els vostres correus del Facebook per privat us vaig afegint, així creo el grup secret per a que no el pugui veure ningú més que nosaltres mateixes.

estherlopez, és un rotllo això de dissimular! Ja veuràs quin alliberament quan ja puguis lluir la panxa! Ànims que ja et queda poc!

Estrellaguineu, enhorabona per aquest nen! Al meu home també li ha passat, que ell pensava que seria nen i ara s'està fent a la idea, jajaja

Mibelmu, felicitats per aquest nen!!!

mare2019, crec recordar que hi havia un post per aquí al SP que era sobre tots els llocs on pots demanar una canastreta d'aquestes gratuïtes. Jo per al primer fill en vaig demanar un munt, però la veritat és que ho vaig llençar gairebé tot perquè estava ple de mostres d'infusions d'aquestes que són pur sucre i de papilles i coses així que nosaltres no hem fet servir per a res. Així que aquest cop no en demanaré cap, però sí que és veritat que al principi fa il·lusió comprar cosetes :love:
Pel que fa al Facebook, el principal avantatge respecte el SP és que és privat, només ho veiem les membres del grup i, per tant, ets més lliure de preguntar o explicar qualsevol cosa sense por de que ho llegeixi algun conegut/da teu.
A mi em va passar amb el primer fill, que no feia servir per a res el FB. Però arrel de fer-lo servir per al grup de mames del SP, vaig començar a descobrir un munt de grups de criança i m'hi vaig reenganxar. No hi publico res meu personal, però estic a un munt de grups de coses del meu interès i va super bé (criança, porteig, cadiretes de cotxe, alimentació, cuina, jocs per fer a casa amb nens, contes per a nens, etc)

LOLA1981, jo si fes doble seguiment, crec que les proves les faria només a una banda, perquè sinó passa això de que et fas una mica un embolic amb el que et diuen uns i altres, però això és molt personal...

Viscosin, jo tinc un primer fill, mooooooolt demandant i no canviaria la lactància materna per a res! De fet al segon tinc clar que faré lactància materna també. A part del vincle que es crea mare fill/a quan dones el pit i dels beneficis que té per al bebé, també és la comoditat. Al principi potser pot costar una mica, però un cop la lactància està instaurada, és tan còmode treure la teta i a està. No has d'estar pendent d'endur-te res de casa (en quant a alimentació vull dir, de la resta anirem carregades! jejeje), no has d'estar preparant biberons, aixecant-te a la nit a preparar-lo, etc. Treus teta siguis on siguis i quan siguis i ja està! És comodíssim! A més el pit no és només aliment, és seguretat, tranquil·litat, confiança... Els aporta mil coses als nens/es! Però evidentment totes les opcions són respectables!

Modo ego: Doncs a mi avui m'ha costat un munt adormir-me! Cara amunt em pesava la panxa i em molestava un munt i de costat em queia la panxa de costat i també em molestava. He estat mil hores donant voltes. Avui treure el coixí de lactància i el netejaré ja. Però estic flipant perquè m'està passant tot super aviat! Amb el primer fins al tercer trimestre vaig dormir com sempre sense cap problema.

Doncs res noies, quan comenci a rebre privats creo el grup de Facebook. Que tingueu un molt bon dia!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: metiarc » dj. març 14, 2019 11:32 am

Noies, mirant de crear el grup, veig que no m'ho deixa fer amb els correus. Em demana que siguem amics de Facebook, així que quan m'envieu el privat dieu-me el vostre nom de Facebook i, si hi ha més d'una persona que es diu com vosaltres, descriviu-me una mica la foto de perfil. Així us faig sol·licitud d'amistat i us afegeixo al grup. Ah! I us contestaré al privat amb el meu nom per a que sapigueu a qui heu d'acceptar. És la primera vegada que creo un grup de Facebook i no sé massa com va, jejeje

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: metiarc » dj. març 14, 2019 11:43 am

Val, no. Necessitava ser amiga d'una persona per crear al grup. Ara un cop creat sí que hem posa que puc posar el correu per a afegir algú. Però per si de cas poseu-m'ho tot al privat, jajaja

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
estherlopez
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. gen. 30, 2019 3:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: estherlopez » dv. març 15, 2019 1:13 pm

Panxetes! Com esteu??

Ostres, jo pensava que ja tenia les nàusees controlades, i que anaven remitint... i ahir després de sopar un altre cop abraçada al WC vomitant... quina meeee.

Tema lactància, visconsin, estic completament d'acord amb metiarc. Jo amb l'Aitana vaig fer lactància materna (sense cap complicació) des del principi, i és lo més còmode que pots tenir. Que te gana, teta, que plora, teta, que estas a casa, teta, que estas a fora, teta.... no has d'anar carregada amb 30000 trastos més dels 50000 que ja portaràs... jo amb aquest nou baby ho tinc claríssim que ho faré igual. Més tard quan ja tenia uns 8-9-10 mesos li donava algun biberó (perquè el llevallets i jo ens vam divorciar) i era un autèntic conyàs anar carregant amb biberó, porcions de llet i tal...

Nosaltres de moment a casa res de res, ens apanyarem sobre la marxa. Vivim en un pis ja justets, no vull treure-li espai a la gran, total durant primers mesos el bebé no necessita rés més que el llitet enganxat al teu (si és que el tolera jaja).... Estem pendents de mudar-nos (espero que abans d'un any) així que, quan canviem de casa ja farem tot el que calgui.

Que tingueu bon cap de setmana!!! :)
Nom: estherlopez
DPP: 30 Setembre
Edats: jo 29, ell 40
Fills: Aitana, 8/12/2016
Hospital: Mutua Terrassa, privat + SS
Sexe i noms: ens faria il·lusió una altra nena, però ja es veurà! De noms, encara res.
Avatar de l’usuari
19m2
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dc. set. 30, 2015 8:17 am

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: 19m2 » dg. març 17, 2019 8:17 am

Bon día panxetes!!!! 12+5

Ester ànims amb els vòmits.... Es un p.pal.... Jo en aquest embaras no estic vomitant gaire però tmb tinc els meus dies.... Ahir vem estar de cumple infantil per exemple i a l'hora de sopar paaaam, tot a fora... Enfi... :-o00m

Tema lactància a mi també m'ha funcionat molt b... De fet la peque s'ha deslletat arrel de l'embaras (que ja em va bé perquè no Em veia fent tàndem) però per mi l'experiència ha sigut boníssima, es va enganxar bé desde el principi, mai he tingut ferides ni mastitis ni etc i es taaaan maco quan estas allà amb el teu bb al pit, son estones úniques i NOMÉS vostres, no se x mi ha sigut un regal :love:
Apart de mega còmode... X mi es molt més pràctic aixecarte la samarreta a 1/2 nit mentre segueixes dormint (feiem collit) que aixecarse a preparar un biberó... Sí que es cert que els biberons no cal q els fagis tu etc es por compartir la tasca però vaja... Tot es probarho suposo...
L'altra gran ventatge del pit es q a vegades no tenen espera... Jjajajjaja se't posen a bramar i aquests 3min q tardes a preparar el bibe poden ser un calvari :content: mentres q la llet del pit sempre està apunt i a temperatura ideal :) es el q deien, q te gana teta, que te son teta, q es fa mal teta que no saps q te teta també :-D vamos per mi es un recurs màgic.

Metiarc: the passat les dades per privat per entrar al grup de Facebook! Ja em diras si ho has rebut b.... He de dir que feia taaant de temps que no el feia anar que no recordava ni la contrasenya que hi tenia...jajajjajajaja

Em feu molta enveja les q ja aneu sabent els sexes dels babys :love: jo dijous em vaig punxar pel test prenatal, a veure si m arriben els resultats pel dia del pare i li faig una sorpresa ben maca!!!
Per cert ho esteu anunciant d alguna manera especial??? El primer cop jo aprofitant un sopar vaig comprar globus roses i blau I vaig punxar els blaus, aleshores cadascú agafava un globus del color que creia i quan vem dir 1,2,3 tots van començar a bufar... Evidentment NOMÉS es van inflar els roses :love: va ser molt divertit i especial.... Aqsta vegada a veure q fem... A mí es q aquestes tonteries m encanten : lasito :

Parlem!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: metiarc » dt. març 19, 2019 9:00 am

Bon dia noies!

Com esteu?
14+4

estherlopez, esperem que hagi sigut l'última vegada i que se te'n vagin del tot les nàusees!
Natros en això de preparar coses farem igual! Jo tinc opos al juny i juliol i entre això, treballar a jornada sencera i el nen, no tinc temps de preparar res. I el meu home també treballa molt i ara se n'encarrega de gairebé tot el de casa ell per deixar-me estudiar a mi i a sobre el nen està molt demandant amb els dos, així que tenim 0 temps. Ens limitarem a l'agost a treure la roba, el cotxet, el fulard i el tirallets del traster per rentar-ho tot i ja està. D'entrada els petits no necessiten més que la teta (si fas lactància materna) i dormir, també farem collit al principi, així que... Ah! I l'únic que sí que haurem de comprar serà una altra cadireta de cotxe, que com que al gran ja no li quedava molt per a haver-la de canviar, doncs li passarà la seva a la petita i n'hi comprarem una de nova al gran.

19m2, t'he enviat un missatge privat perquè no he rebut res teu. A veure si tu reps el meu.
La veritat és que això del sexe fa molta il·lusió, així pots anar pensant amb el nom també :love: A veure si tens sort i ho pots saber avui!

Modo ego: Jo sense gaires novetats. Aquests dies anem a tope entre el nen, la feina habitual i les jornades de portes obertes de les escoles. És un mal de cap això d'escollir escola per P3. Almenys per a la segona ja ho tindrem fet això. Que per cert, ja li hem escollit nom i es dirà Gina! :love:

Vinga! Anime-us les que encara no m'heu passat les dades per al grup de Facebook, que ja n'anem sent unes quantes! >.-<:

Que tingueu una molt bona setmana!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: alivipa » dt. març 26, 2019 9:35 am

Hola!
Que em podria unir al grup de Facebook? Fa dies que entro i no veia el dia per escriure. Ara ja fa temps que no escriviu i em ve de gust tenir una mica de companyia de persones que comparteixin com jo aquests moments. No sé a qui he d'escriure perquè m'agregui al grup.
Us deixo les meves dades a sota. Fem seguiment per la SS. L'ecografia del primer trimestre va sortir bé i amb risc baix de síndromes, etc. No sabrem el sexe fins al 29 d'abril, que tenim l'ecografia morfològica. Avui tinc hora amb el ginecòleg. Pateixo molt. Al juny vaig tenir un avortament espontani i, tot i que sembla que tot va bé, pateixo, pateixo, pateixo.
Faig molta panxa. Molta. Ja li vam dir al nostre fill, tot i que no sé fins a quin punt n'és conscient, del que està per arribar. També estem amb les preinscripcions a l'escola. Pobret, coincidirà el fet de començar a l'escola dels nens grans amb el naixement del germanet/a. No sé com anirà tot plegat.
Ara estic de 15+1. Aquí les dades:

Nom: Alivipa
DPP: 16 de setembre
Edat mare i pare: 33 i 38
Nº de fills: 1 fill de 2 anys i mig
Hospital: Hospital Josep Trueta de Girona
Sexe i nom: encara no sabem el sexe ni tenim possibles noms
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: metiarc » dt. març 26, 2019 1:10 pm

Benvinguda alivipa!

Per al grup de facebook envia'm privat a mi mateixa. M'has d'enviar o bé el teu correu de facebook (trigaré una mica més a afegir-te al grup perquè només em deixa afegir amb aquesta opció amb el pc i no sempre m'hi puc connectar) o bé dir-me el teu nom d'usuari de facebook i una petita descripció de la foto de perfil, t'afegeixo com a amiga i llavors et podré convidar al grup des del mòbil. Com tu prefereixis!

Tema patiments és un rotllo. Jo aquest embaràs estic més tranquil·la, però a l'anterior que em vaig passar el primer trimestre anant una o dues vegades per setmana corrent a urgències amb forts sagnats i dolors, vaig estar ja tot l'embaràs patint molt. Ànims!

I tema P3! Pff! Jo ja pateixo per com anirà. Serà doble adaptació podrets! Però bueno, farem el que podrem...

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Viscosin
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 1:32 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Viscosin » dt. març 26, 2019 1:34 pm

Hola noies!
Jo també pensava l'altre dia que feia molt que no xerravem.
Suposo que entre el dia dia, i que totes hem passat ja el primer trimestre, nem millorant i la vida sen's menja.
Jo el 10 d'abril tinc l'eco morfologia, i porto uns dies amb la mosca al nas...suposo que és la sobreinformació de tot elque llegeixes, és inevitable comparar.
Llegeixo por ahí que a aquestes alçades (17+4) hauría de començar a sentir a la criatura.. però com tampoc se molt bé quina és la sensació que es te..no se si ho confonc amb tensió muscular o el que sigui...
El cas es que no la sento i m'angoix una mica. Però en el fons se que és lo mes normal.

Canviant de tema.
Nosaltres teniem pensat fer collit, i hi ha varies persones que ens han dit que ens deixaven el llitet i tot, però un cop em poso a parlar amb elles, totes em diuen que han acabat dormint amb la criatura al llit.
Algunes fins i tot amb el company o companya dormint en una altra habitació (lease "sofa").
No m¡agradaria acabar així, però entenc, un cop m'ho han explicat que és el més còmode un cop t'hi trobes.
Suposo que depen de com dorm i descansa la criatura també.
Vosaltres que teniu pensat???
Ja m'expliqueu.

Quer tal les panxones? la meva ha començat a sortir ja!
Petons!

PD: heu creat el grup de facebook ja? perquè no m'ha arribat cap solicitud d'amistat :-(
Nom: Viscosin
DPP: 7 de setembre
Edat mare i mare: 41 i39
Nº de fills: cap
Hospital: El que ens toqui per la S. Social (crec que la Maternitat).
Sexe i nom: Nena
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: metiarc » dt. març 26, 2019 2:27 pm

Viscosin, si no m'envies un privat amb les dades que comentava al missatge anterior no et puc afegir al grup! No sé qui ets! jejejeje
Les que estem al grup sí que anem xerrant sovint.

Tema patiments per la morfològica, a mi em passa que ara coneixo més casos de problemes que s'han vist a la morfo i vulguis o no, pateixes una mica més per aquesta eco, però com que encara em queda una mica més d'un mes per a fer-la, de moment no hi penso gaire.
I pel que fa a sentir al bebé, el que son les patades com a tal, que és el que es veu més clar, és normalíssim que no les sentis. Jo amb el primer fill les vaig notar el dia que feia les 17 setmanes, però ja em van dir que ho havia notat molt d'hora. La majoria ho nota més tard. Ara que estic de 15+4 no he notat res encara. Sí que a vegades noto com un moviment per dins, però crec que si no has estat mai abans embarassada és difícil de notar o fàcil de confondre amb moviments de gasos també. Però patada no n'he notat cap tampoc. I al primer, quan va ser patada ho vaig tenir clar, eh! No tindràs cap dubte. Jo recordo haver fet un salt perquè em va sobresaltar :love:

Tema collit, natros al principi teníem la cuna enganxada al nostre llit sense barana, com a cuna de collit, i només la vam fer servir per a posar-hi coixins, mantes, etc. El nen dormia al llit en natros. Era la forma amb la que dormíem més tot i al final, sobretot al principi, et mous per supervivència, jajaja
Passats uns mesos sí que el vam passar a la seva cuna perquè sinó es passava la nit fent la croqueta per sobre meu i jo no podia dormir gens.
Jo et diria que sobre la marxa. Cada bebé és un món i mai pots dir d'aquesta aigua no en beure. Crec que lo millor és no anar amb massa expectatives i anar adaptant-se en funció van sortint les necessitats.
Si us deixen una cuna, jo l'agafaria. Qui sap? Potser us surt un bebé d'aquests pocs que només dormen i mengen i no tenen cap problema en dormir sols a la seva cuna. I si no la feu servir, doncs res, la torneu i llestos!

Jo no tinc gaires més novetats que les que vaig escriure a l'últim post. Només que ahir vaig començar classes de ioga per a embarassades :ok:

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
estherlopez
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. gen. 30, 2019 3:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: estherlopez » dt. març 26, 2019 2:35 pm

Hola!

Sí, la veritat és que des que tenim el grup hem deixat d'entrar tant aquí... No sé si també, si busqueu el nom del grup a FB, tot i ser tancat, podeu demanar sol·licitud per entrar i llavors que la metiarc que us accepti... el nom és Mamis SP Setembre 2019, per si ho voleu provar...

Tema ecos....que sapigueu que cada eco que us facin serà un patiment, jejeje... sempre hi ha algo que poden trobar o veure, o no....és un sinvivir... però bueno, són pantalles que hem d'anar superant :D

Tema collit...nosaltres vam comprar una cuna que s'enganxava al nostre llit i els primers mesos dormia, normalment la primera part de la nit al llitet i després ja fent malabars entre tetes i el nostre llit...com us han dit, és supervivència. Potser ara penses...uff posar el nen a dormir amb nosaltres, no no, mai a la vida... i arriba un dia que ho proves i resulta que pots dormir 2h seguides que et saben a glòria... estic d'acord amb no fer-se expectatives de res, com menys t'esperis, menys et decepcionaràs ;).

Tema notar al bebé... jo no recordo quan vaig començar, però va ser més enllà de la 18 seguríssim. Després vaig caure que potser algunes coses que notava podia ser... però al principi, a mi la sensació que em donava era com quan tens un tic a l'ull...doncs semblant, però a la panxa, amb la diferència que venia de dins cap a fora (no sé explicar-ho millor, jaja). Després, quan comencen a patejar-te, no tens cap mena de dubte. També depèn d'on tinguis la placenta, això ho he descobert fa poc. Si la tens posterior (cap a l'esquena) el notaràs abans que si la tens anterior (cap a la panxa), perquè aquesta última fa com de coixí amortidor i pots trigar més en notar-lo.

Apa! Que m'enrollo ;) Petontes a totes les panxolines.
Nom: estherlopez
DPP: 30 Setembre
Edats: jo 29, ell 40
Fills: Aitana, 8/12/2016
Hospital: Mutua Terrassa, privat + SS
Sexe i noms: ens faria il·lusió una altra nena, però ja es veurà! De noms, encara res.
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: metiarc » dt. març 26, 2019 2:45 pm

No, no trobareu el nom del grup buscant-lo perquè el vaig crear com a secret i no com a privat. Així ningú veu ni que hi pertanys. Però té la pega de que t'hi han de convidar per a afegir-te.

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
estherlopez
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. gen. 30, 2019 3:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: estherlopez » dt. març 26, 2019 2:56 pm

Ah Ok! Retiro lo dit doncs!!! :ok:
Nom: estherlopez
DPP: 30 Setembre
Edats: jo 29, ell 40
Fills: Aitana, 8/12/2016
Hospital: Mutua Terrassa, privat + SS
Sexe i noms: ens faria il·lusió una altra nena, però ja es veurà! De noms, encara res.
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: metiarc » dt. març 26, 2019 3:40 pm

Noies, per si a alguna li passa que m'envia el privat i no li dic res. Jo miro el correu tots els dies, així que si al dia següent encara no us he contestat sospiteu que pel que sigui potser no m'ha arribat el missatge i torneu-ho a provar (caps de setmana i festius potser trigo una miqueta més). Jo en quan ho vegi us contestaré el missatge per a que sapigueu que m'ha arribat.

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: alivipa » dc. març 27, 2019 9:14 am

Hola!
15+2
Metiarc, ja t'he enviat un missatge perquè em puguis agregar al grup! Ja em pots afegir com a amistat, si vols.
A mi també em queda una mica per la morfològica. Com diu l'estherlopez, durant l'espera de cada eco es pateix... Jo ahir vaig anar al ginecòleg i com que li vaig sentir el cor, estic tranquil·la uns dies més. Però per la morfològica encara queda un mes. Viscosin, tu ja la tens molt a prop. Espero que vagi molt bé!!
Tema collit, jo amb el meu primer fill en vaig fer des del primer dia i encara en faig... La veritat és que no sé gaire com treure'l ara, però és que tampoc no em molesta gaire... També tenia bressol i tot plegat, però m'era molt més fàcil dormir junts. Es despertava mooooolt sovint (encara ara es desperta a les nits) i així ja el tenia allà per donar-li pit (o ara per calmar-lo o donar-li aigua).
Jo tampoc no el noto encara. Patia una mica, perquè diuen que el segon es nota abans... però res. A vegades tinc algunes sensacions que penso que pot ser, però, tot i ser el segon, no ho puc assegurar. Haurem d'esperar una mica...
Petons!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::