*** Mares i pares octubre 2019 ***

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
nona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

*** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: nona » dc. feb. 27, 2019 7:44 pm

Hola a totes!

Fa uns dies que espero a veure si s'obra aquest post, i com que veig que de moment ningú s'anima, he decidit obrir-lo jo.
Fa pocs dies que ens vam assabentar que si tot va bé, aquest octubre serem pares per tercera vegada! Encara ho estic paint, tot i que estem molt contents :love: .

Els altres dos cops em va anar molt bé tenir aquest forum per compartir dubtes i coses de l'embaràs, així que espero que aquest cop també poguem compartir aquests moments tan especials.

Llista mares octubre:

Nom: airyn_jp
DPP: 1 d’octubre
Edat mare i pare: 35 els dos
Nº de fills: 1 nen de 3 anyets acabats de fer
Hospital: Quiron Barcelona
Sexe i nom: encara no ho sabem!

Nom: mel29
DPP: 2 d’octubre
Edat mare i pare: 34 i ell bastaaants més
Nº de fills: 1 nena de 3,5a
Hospital: HGC
Sexe i nom: ni idea!
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: que diferent que es viu el segon embaràs... en tants sentits!!!

Nom: picada
DPP: 4 d’octubre
Edat mare i pare: jo 26 i ell d'aquí una setmana 31
Nº de fills. 0
Hospital: Hospital de Mollet
Sexe i nom: no ho sabem
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: doncs primer mes de busqueda i bingo!! Ha sigut tot molt ràpid i estem molt contents!!!

Nom: Roqueta
DPP: 7 d'octubre
Edat mare i pare: 35
Nº de fills: un nen del 2016
Hospital:
Sexe i nom:???
Qualsevol cosa que vulgueu explicar:

Nom: Embarassada
DPP: 9 d'octubre
Edats: jo 40, ell 49
Fills: una nena de 9 anys, un nen de 6 i un altre nen de 2
Hospital: Hospital d'Igualada
Sexe i noms: ens faria il·lusió una altra nena, però els xicots també ens agraden molt!

Nom: Fio
DPP: 12 d’octubre
Edat mare i pare: jo 28 i ell 40
Nº de fills: 0
Hospital: Quiron (Barcelona)
Sexe i nom: no ho sabem
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: estic molt feliç d'haver aconseguit quedar-me embarassada despré de tants intents

Nom: Balma
DPP: 14 d'octubre
Edat mare i pare: 32 i 34
Nº de fills: cap
Hospital: Hospital de Barcelona
Sexe i nom: encara no ho sabem!

Nom: dolçaespera
DPP: 18 octubre
Edat mare i pare: 29 anys els dos
Nº de fills. 1 nen del 2016
Hospital: Arnau de Vilanova (Lleida)
Sexe i nom: encara no ho sabem.

Nom: mimeva
DPP: 20 d’octubre
Edat mare i pare: 29 jo i 31 ell
Nº de fills: 1 nen de 13 mesos, quan neixi el germà/na tindrà 21 mesos
Hospital: Hospital de Barcelona
Sexe i nom: encara no ho sabem!


Nom: Nona
DPP: 22 d'octubre
Edat mare i pare: 39 i 42
Nº de fills: 2 nenes, una de 9 i l'altra de 6 anys
Hospital: Arnau de Vilanova (Lleida)
Sexe i nom:???
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Sempre havia volgut tenir 3 fills, però el meu home no ho veia clar. El mes de gener em va sorprendre dient-me que havia canviat d'opinió...

Monicasp
DPP: 19 d'octubre segons app
Edat mare i pare: 34 jo i 35 ell
Nº de fills: 0
Hospital: suposo HGC
Sexe i nom: ni idea!
Qualsevol cosa que vulgueu explicar:

Nom: Mar i muntanya
DPP: 26 d'octubre
Edat mare i pare: 43 i 50
Nº de fills. 0
Sexe i nom: encara no ho sabem.

Nom: Elpoma
DPP: 28 d'octubre (segons app)
Edat mare i pare: 39 i 44
Nº de fills: 1 nena de 7 anys
Hospital: Pius Hospital (Valls)
Sexe i nom:???
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Tinc pànic d' endinsar-me altra vegada en aquest món amb quasi 40 anys, l'embaràs amb aquesta edat no és el mateix que amb 33 quan vaig tenir la nena

Nom: Atuchi
DPP: 1 de novembre
Nº de fills: 1 nena de 2015
Hospital:
Sexe i nom: Si es nen Marc
Qualsevol cosa que vulgueu explicar:

Nom: Bruneta5
DPP: 5 novembre
Edat mare i pare: 32 jo i 33 ell
Nº de fills: 1 nena de 21 mesos
Hospital:
Sexe i nom: ni idea!
Qualsevol cosa que vulgueu explicar:
nona l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 14, 2019 11:05 am, en total s’ha editat 17 vegades.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Atuchi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: Atuchi » dc. feb. 27, 2019 8:17 pm

Home!!que be!!jo tambe deia que qué estrany que no hi hagués ningún, estavem timides jeje.
Jo tinc data pel 1 de novembre aixi que em quedo aquí amb tu i ens fem companyia :--/)

Edat dels pares: Jo 35 aquest dissabte i ell 39 dimarts vinent aixi que ens hem fet un bonic regal d'aniversari.
Fills: una nena d'abril 2015
Sexe i nom: ? Bueno si fos nen Marc

A veure si tenim moltes companyes noves!
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
roqueta
Entrades: 2
Membre des de: dc. feb. 27, 2019 9:47 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: roqueta » dc. feb. 27, 2019 11:11 pm

Hola.havia escrit una bona parrafada i se mha borrat.
Jo també esperava que algú comences el grup d’octubre.
Vaig tenir un avort diferit al mes de juny (7+4, tot i que ho vam saber a una eco cap a les 11 setmanes ) i aquest embaràs el duc amb molta prudència. La veritat es que si va endavant tindré por tot l’embaràs o tan de bo em relaxi i disfruti. Hem fet una eco a les 7 setmanes i tot en ordre però jo no estic tranquila. Tenim un nen del 2016 a punt de fer 3 anys i el primer embaràs em vaig trobar súper bé i feliç.
Com que tinc 35 anys m’han fet fer la prova del sucre al 1r trimestre. M’han dit q això es nou d’ara. Em va sortir al límit, 140. Així q tenia dos pocions, ferme la llarga o punxarme durant tres dies abans i després dels àpats i anotar els resultats. He optat per la segona...tinc molta confiança amb la llevadora i vam optar per aquesta opció. M’han donat la maquineta i a anotar. Ja he començat i algun dels àpats ja me passat del valor màxim. Ni tinc antecedents i la veritat es que menjo molt sa i tot i així em surt alt però soc molt poc experta en tot això. Així que ha estat una sorpresa. Estic un poc xof per si finalment es confirma una diabetis gestacional, però fins dia 6 no tinc h amb la llevadora. Jo vaig per S social i per privat, tot i que a privat només faig eco cada mes i totes les proves anàlisis a la publica. La meva llevadora li hauria de fer un monument. A part d’acompanyar me amb la meva pèrdua i aconsellarme molt bé amb els procediments, amb el meu primer fill vaig tenir tots els problemes que surten als llibres amb la lactància i sempre em va trobar una solució fins que vaig poder gaudir de veritat. Així que hi tinc molta confiança.
M’he enrotllat molt.
Tinc DPP el 7 d’octubre segons una app però suposo q a la eco de les 12 em concretaran el dia exacte.
A veure si s’amplia el grup¡
mel29
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: mel29 » dj. feb. 28, 2019 4:46 am

9+1

Visca! Jo tb feia una dies que treia el nas per aquí a veure si algú feia el primer pas... gràcies Nona! >.-<:

Si tot va bé tb seré octubrera, o potser setembrera... perquè la meva dpp és 2/10!

Tinc una nena de 3,5a, i amb ella ja vaig seguir també el fòrum de mares de maig, amb qui vam fer de seguida un grup de WhatsApp i encara ara mantenim l’amistat i ens ajudem molt en la criança, encara que sigui virtualment. Hem fet algunes trobades al llarg d’aquest temps, però som un grup nombrós i dispers pel territori i és complicat.

Divendres passat vam fer eco de 8s, vam sentir el batec, i vaig poder començar a “creure” que estava embarassada. He tingut bioquímics prèviament i això em feia estar poc confiada. Ara, de moment, segueixo amb força por també... fantàstic primer trimestre: por, nàusees, son infinita... amb ganes d’arribar a les ditxoses 12s ja!!!

Ah i m’alegro molt de tenir una trimami al grup! Que em podrà guiar en això d’atendre dos fills alhora... :-o00m

Nom: mel29
DPP: 2 d’octubre
Edat mare i pare: 34 i ell bastaaants més
Nº de fills: 1 nena de 3,5a
Hospital: HGC
Sexe i nom: ni idea!
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: que diferent que es viu el segon embaràs... en tants sentits!!!
mel29
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: mel29 » dj. feb. 28, 2019 4:49 am

Atuchi, per cert, diria que vam coincidir a cercadores en el primer embaràs, oi? Em sona molt el nick! I vam parir amb un mes de diferència. Ara he vist que es diuen trobadores, més positiu :-)
Avatar de l’usuari
Atuchi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: Atuchi » dj. feb. 28, 2019 6:18 am

Hola Roqueta, creuem els dits per a que tot et surti be amb els resultats del sucre, per lo que tinc entes seria controlar la dieta una mica mes del que ja Ho deus fer i ja esta pero si que deu ser un pal ambe la de controls que ja de per sí tenim...jo fare 35 aixi que suposo que tambe me la faran com tu dius

Mel29 sí!!Ho anava a escriure quan t'he vist! Sí que vam coinccidir sí, es que vaig estar molt de temps cercant jeje. Que guay dons anem a la par :-)(-:

L'altre embaraç el valg portar sencer per mutua encara que ara no sé qué fer, si agafar hora a la ss a veure quina impresio en dona la llevadora del CAP o qué
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Avatar de l’usuari
nona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: nona » dj. feb. 28, 2019 9:55 am

Noies quina alegria llegir els vostres missatges!!! >.-<: >.-<: >.-<:

He actualitzat la llista, quan pugui us responc que ara sóc a la feina!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
elpoma
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dg. març 13, 2011 7:45 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: elpoma » dj. feb. 28, 2019 2:50 pm

Hola a totes!!

Una altra que s'apunta al grup.

La veritat es que ja ho donàvem per perdut, tenim una nena de 7 anys i després d'anys d'intentar-ho, de controlar un hipotiroïdisme, doncs ja ens pensàvem que no ho aconseguiríem, i patapam!! La veritat que es que no sento embarassada, em trobo bé, potser una mica la panxa inflada i res més.

Ahir vaig trucar al CAP per demanar hora amb la llevadora i m'han donat 1a visita el 20 de març. Es farà llarg...

Us passo les meves dades:

Nom: Elpoma
DPP: 28 d'octubre (segons app)
Edat mare i pare: 39 i 44
Nº de fills: 1 nena de 7 anys
Hospital: Pius Hospital (Valls)
Sexe i nom:???
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Tinc pànic d' endinsar-me altra vegada en aquest món amb quasi 40 anys, l'embaràs amb aquesta edat no és el mateix que amb 33 quan vaig tenir la nena.

Ens llegim!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
mel29
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: mel29 » dj. feb. 28, 2019 2:55 pm

Ah veus Atuchi, ja m’ho semblava!!
Veig que de moment sóc la més jove amb 34 anys :***: i que totes som mares ja.

Vinga marones joves i que us estreneu, no us talleu i passeu per aquí!!! :--/)

Abans entrava al fòrum dsdl PC, però ara dsdl mòbil i costa seguir el fil i respondre a tothom... jo d’això del sucre ni idea. Dimecres que ve tinc l’analítica de les 10s.

Jo faré seguiment per mútua com amb el primer embaràs. Estic contenta amb la meva Gine. Encara que pel meu part estava de congrés i em va atendre una companya seva, també molt bé.

Avui estic ko de nàusees i cansament... ja he passat per h&m a buscar pantalons premama. Jolin, que còmodes que són!!!

Salut! :-())
picada
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dt. gen. 29, 2019 8:04 am

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: picada » dj. feb. 28, 2019 4:07 pm

Bona tarda i quina il·lusió veure que ja tenim grup!!! :b-))) :b-)))
Entro en modo ràpid, des del mòbil... quan pugui entro amb el portàtil i personalitzare.

De moment ho hem dit a la meva feina, ja que estic de baixa per tema de risc a la feina i els avis i tiets. Segurament aviat ho direm els amics que serem els primers en ser pares >.-<:

Nom: picada
DPP: 4 d’octubre
Edat mare i pare: jo 26 i ell d'aquí una setmana 31
Nº de fills. 0
Hospital: Hospital de Mollet
Sexe i nom: no ho sabem
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: doncs primer mes de busqueda i bingo!! Ha sigut tot molt ràpid i estem molt contents!!!
mel29
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: mel29 » dj. feb. 28, 2019 8:39 pm

9+1

Benvinguda picada!! Això es va animant! >.-<: i ja no sóc la més jove... <:-< ni la única amb dpp els primers dies del mes, Bien!!

A la primera... coi quina punteria!!! ..::··

Proposo que al principi de cada post posem la setmana en què estem. A mi em va bé per situar-me.
Avatar de l’usuari
Atuchi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: Atuchi » dv. març 01, 2019 6:22 am

5

Benvingudes elpoma i picada!! Enhorabona a totes dues!
Elpoma jo tinc varies amigues amb embaraç anys 40 i cap problema que no pogues tenir jo quan tenía 30 aixi que res no pensis en lo negaron i gaudeix molt d'aquest elbaraç inesperat!!

Picada ostres a la primera, heu d'estar al-lucinant encara oi? Crec que ets la primera del grup que sera el primer aixi que tots els dubtes que tinguis aquí estem!

Crec que jo soc la que menys porta, aneu-me explicant com aneu fent les proves que jo estic en desespero pre-prova jaja aviam si avui truco al privat per poder Fer la primera
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: airyn_jp » dv. març 01, 2019 9:19 am

Hola a totes!!!

Jo també portava dies mirant si algú s'animava a obrir el post... Jo no m'atrevia... encara em fa molta por que això s'aturi....

Jo també soc de les que si tot va bé seré octubrera o potser setembrera, la meva dpp es del 1/10

Jo també tinc un altre nen de 3 anyets acabats de fer i encara mantinc el contacte amb algunes mares del forum de l'any del peque. L'any passat vam patir un avortament a les 9 setmanes (L'embrió es va parar a les 8+4) Ara mateix estic de 9+3 i dimecres estava tot bé i el baby mesurava 2,5 cm i tenia un bateg perfecte....

Pel que fa a simptomes pues nausees a tope i cansament infinit... De fet el metge m'ha recomenat repos fins al final del primer trimestre per pèrdues que he anat tenint.... quines ganes d'arribar a les 12!!!

Nom: airyn_jp
DPP: 1 d’octubre
Edat mare i pare: 35 els dos
Nº de fills: 1 nen de 3 anyets acabats de fer
Hospital: Quiron Barcelona
Sexe i nom: encara no ho sabem!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Bruneta5
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. set. 08, 2016 9:43 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: Bruneta5 » dv. març 01, 2019 1:02 pm

Hola!!!
Fa uns dies que acabem de saber que esperem un altre fill, en principi pel 5 de novembre.
Si em permeteu em quedo per aquí per anar fent seguiment :-())
Encara no hem fet eco, però ho estic desitjant!

DPP: 5 novembre
Edat mare i pare: 32 jo i 33 ell
Nº de fills: 1 nena de 21 mesos
Hospital:
Sexe i nom: ni idea!
Qualsevol cosa que vulgueu explicar:
Monicasp
Entrades: 3
Membre des de: dg. feb. 24, 2019 5:12 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: Monicasp » dv. març 01, 2019 6:21 pm

6+4
Hola noies! Jo també espero per l'octubre. És el primer embaràs, portàvem buscant quasi 2 anys.

L'altre dia vam fer una eco i vam veure el cor bategant :love: , però encara no m'ho acabo de creure. Aquest finde li direm als meus pares, la resta esperarem a les 12s

Jo tinc moltes nàusees i molt cansanci.
Espero que ens anem ajudant. Ens llegim noies


DPP: 19 d'octubre segons app
Edat mare i pare: 34 jo i 35 ell
Nº de fills: 0
Hospital: suposo HGC
Sexe i nom: ni idea!
Qualsevol cosa que vulgueu explicar:
Embarassada
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: Embarassada » dg. març 03, 2019 10:13 am

Hola noies!
Aquí una altra que fa dies que entrava a veure si ja hi havia post d'octubreres... Que bé! I veig que ja som unes quantes! :--/)
Jo estic embarassada de 8+4 i si tot va bé aquest serà el nostre quart fill! :-:) Estem una mica bojos, sí... No us penseu que som de l'Opus, ni que ens ha tocat la loteria... De fet ens hem llençat a la piscina sense rumiar-ho massa i, malgrat la nostra edat, l'hem encertat de seguida! Encara estem una mixa en xoc... I patint que tot vagi bé (he tingut 3 avortaments al llarg de la vida), però cada dia més il·lusionats i convencent-nos que tot (logística, diners, etc.) ho farem i de tot ens en sortirem! :ok:
Us deixo les meves dades:
Nom: Embarassada
DPP: 9 d'octubre
Edats: jo 40, ell 49
Fills: una nena de 9 anys, un nen de 6 i un altre nen de 2 :love: :love: :love:
Hospital: Hospital d'Igualada
Sexe i noms: ens faria il·lusió una altra nena, però els xicots també ens agraden molt!

Estic molt contenta que hi hagi aquest grup i espero que ens puguem fer molt costat. Ànims amb les nàusees i el cansament (és pesadet, el primer trimestre, oi?) zz:-) . Abraçades a totes!
Avatar de l’usuari
nona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: nona » dg. març 03, 2019 9:06 pm

Hola noies, perdoneu que fins ara no he pogut actualitzar la llista ni respondre els missatges!!!

Comparteixo amb moltes de vosaltres els dubtes de ser mare a la meva edat, les meves filles les vaig tenir amb 29 i 32 anys, i aquest/a el tindré amb 39..... De moment també tinc força nausees i em ve de gust menjar poc i sovint, i noto el cansament a la nit també, ah i noto molt les olors!!! De moment es un embaràs molt semblant als altres dos!
M'alegro també de llegir que tenim entre nosaltres una futura mami del quart!!!! Embarassada a mi m'ha passat com a tu, no ens ho hem pensat massa això, de fet va ser fent les paus un dia que ens haviem enfadat... i sorpresa! Jo estic nerviosa com s'ho pendrà la familia i amics... crec que no s'ho esperen! La resta de gent, segur que farà comentaris poc afortunats, m'estic mentalitzant....

Jo aquest dijous tinc hora amb la llevador de la SS i la setmana vinent el dia 12 he agafat hora amb un gine de la mútua per a que em facin eco perquè ja no puc més! Necessito veure-ho i poder explicar-ho a les meves filles i familia més propera....

Els meus embarassos són de risc, per una mutació genètica que tinc, i em toca punxar-me heparina des de la setmana 12 fins la quarentena.... es una mica rotllo, però es el que hi ha....

Bon inici de setmana!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: airyn_jp » dl. març 04, 2019 8:26 am

Nona ni cas als comentaris! Que ja sabem que la gent tot ho ha de criticar i de tot ha d’opinar, ja sigui cap a un sentit o un altre....

Jo aquest nadal tot eren comentaris de el segon per quan? Quan tots sabien que a l’abril vaig tenir una avortament.... així que la gent te molt poc tacte!

Jo segueixo amb nausees, de fet si no prenc Cariban vomito sense parar... en fin això pinta com l’embaras anterior... nausees fins la 42!

Un petonet x totes!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: metiarc » dl. març 04, 2019 3:46 pm

Hola noies! Vinc des del post de setembre a donar-vos l'enhorabona a totes, però especialment a la mel29, a l'Atuchi i a l'airyn_jp! No se si us recordeu de mi però vam coincidir amb la cerca del primer fill. M'ha fet gràcia trobar-vos per aquí de nou :love:

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Avatar de l’usuari
Atuchi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: Atuchi » dl. març 04, 2019 4:07 pm

5+3
Hola Metiarc!!!i tant que me'n recordo amb la de temps que vam cercar!aixi que setembrera ehhh que be com Ho portes!!?? Petonarros maca :-())
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::