Mares i pares de DESEMBRE de 2019

gener, febrer, març...
Gmpr
Entrades: 2
Membre des de: dt. maig 28, 2019 9:46 am

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Gmpr » dc. juny 19, 2019 12:05 pm

Bon dia!!!

He estat una mica desconectada...
Nosaltres ahir vam fer 14 setmanetes !! A la eco de les 12 es va veure super clar, i és un nen, un ROC!!!

La setmana passada també vaig tenir fongs.. Pero tot lo altre be!

A vosaltres tambe us passa que teniu com rampells a la part baixa de la panxa? La ginecologa em va dir que és l'uter es va fent gran... US passa?

Melmel, estàs millor?
Ari1984, jo de moment no el noto... les que ja heu sigut mares, com s'identifica que és el bebé?????? Perque jo noto que tot es mou pero penso que poden ser gasos o moviments que va fent la panxa...

Per cert!!!! Quans kg porteu de més???? Jo de moment 2.20!!!

Una abrassada
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » dc. juny 19, 2019 9:46 pm

hola noies!

quina desconnexió... em falten hores al dia per arribar a tot, a la feina estic tancant temes i estic fent moltes hores cada dia, estic realment esgotada! quines ganes de que em donin la baixa ja...

veig que tenim un altre nen al mes de desembre! felicitats! nosaltres en tenim moltes ganes ja de saber-ho però haurem d'esperar a l'eco de les 20SG, si es deixa veure...perquè a la de les 12 no va parar quiet/a ni un moment!!

demà ja 16 setmanes! això va avançant!! i també des de finals de la setmana passada vaig començar a notar al/la baby. Quina sensació el primer cop!! em vaig quedar paralitzada perquè a més va ser molt clar, una mena de papallones. Al llarg d'aquests dies he descobert que quan més es mou és quan estic asseguda, suposo que queda més apretat i es "queixa", també quan tinc gana es belluga més, deu demanar aliment :-:)

l'estudi amb la polsera bé, estic fent cada dia el mínim de 8000 passes. La veritat és que "enganxa", quan veus que te'n queden unes poques, allargues la tornada a casa per fer-les, jeje! de pes molt controlada també, no arribo als 3kg, de fet la gent em diu que em veu més prima, tret de la panxa, en les dues darreres setmanes ha crescut de cop! ara ja si que no queden dubtes de que estic embarassada, de fet l'altre dia em van cedir el seient al bus i em vaig quedar al·lucinada, no m'ho esperava! :-())

i vosaltres com aneu? les que ho vau passar pitjor al primer trimestre amb els vòmits ja bé? espero que si!
Melmel
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. set. 04, 2018 7:41 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Melmel » dv. juny 28, 2019 3:48 pm

Hola!!!

Com esteu? Com va la calor? Jo he de dir que les setmanes m’estan passant volant!!!

Que paradet tenim el grup... igual podriem fer un grup de * i potser parlariem més....

Gmpr.... que bé!! Un nen!!! El nom de Roc m’agrada molt!
Jo també tinc com petits rampells i noto moltíssim els moviments de la nena.... són com bombolletes, copets a la part baixa. M’encanta notar-los!

Avui he anat a la eco de les 16 setmanes i ja medeix 13 cm! Es movia molt i tot està perfecte! La placenta segueix baixeta però ja m’han dit que és ben normal... que anirà pujant al llarg dels mesos, que no és prèvia, així que ja m’ha deixat tranquil-la. A més ja no tinc més pèrdues.... I també ens ha confirmat que és una nena! Encara no sabem el nom: Abril, Ona, Irene, Carla, .... tenim una llista per decidir....
També he començat amb contraccions al vespre de Braxton, l’altre dia em vaig asustar molt, però ja mmhan dit que també és normal.... vosaltres en teniu?

Demà marxem de càmping fins dimarts! Espero no passar molta calor, perquè aquests dies aquí ho estic passant fatal al carrer i a les nits perquè tenim aire espatllat!

Bueno.... ens anem llegint! Ja anireu explicant les vostres visites.... petonets!!!
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » ds. juny 29, 2019 4:32 pm

Hola,
si que està parat si...
què guai Melmel una neneta :cnena: nosaltres encara esperem a la eco morfològica per saber, ja en tinc ganes! tothom no deixa de preguntar si sabem què és... a la feina estan fent una "porra" fins i tot, i jo ja tinc ganes de sortir de dubtes i poder començar a pensar noms!
les setmanes volen, ja vaig camí de les 18 setmanes... això va a un ritme frenètic! la panxa cada cop es nota més, i al/la petit/a també. Ja tinc ganes que es comenci a notar des de fora perquè el meu marit pugui gaudir de l'experiència de notar-lo/a també!
Melmel ja notes contraccions de Braxton? no és molt d'hora?? jo res de res, de fet si no fos per la calor tant gran que tinc, i una mena de fogots que m'agafen a estones, estaria perfecta!
apa noies a gaudir del cap de setmana!!
Melmel
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. set. 04, 2018 7:41 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Melmel » dg. juny 30, 2019 9:07 pm

Mamitravel.... quan tens la eco morfològica? Que fort que ja estem quasi a la meitat de l’embaràs, no m’ho puc ni creure. Em passen les setmanes volant!
Jo la morfològica la tinc el 19 de juliol.

Vaig consultar amb la meva gine això de les contraccions i em va dir que amb un segon embaràs les podem notar a partir de la setmana 13.... així que ja veus... és ben normal.... una mica empipador, però la veritat que són suaus i desapareixen quan canvio d’activitat.

Ja anireu entrant les altres a explicar novetats!
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » dl. jul. 01, 2019 7:59 pm

Hola!
Encara no la tinc programada, dijous tinc visita de control amb el gine i em va dir que llavors em programaria l'eco i propera analítica.

Si la gine diu que és normal, doncs a prendre't-ho amb calma!

I la resta com aneu? Fa dies que no ens expliqueu!
Avatar de l’usuari
maria85
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dl. març 24, 2014 11:45 am

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: maria85 » dv. jul. 05, 2019 11:13 am

NOVA INCORPORACIÓ :--/)

Hola marones! Des de fa unes setmanes que us llegeixo però no m'atrevia a escriure. Finalment me decidit. No m'atrevia a escriure per la por que em genera aquest embaràs. Ara us explico. Em dic Maria, tinc 33 anys. Estic emabrasada :-()) de 15 setmanes, em toca per finals de desembre (entre el 24 i 28 em diuen, m'ho van canviant).

Espero no allargar-me massa, us en faig 4 pinzellades:

Primer embaràs any 2012: Acaba amb la mort del fetus a les 32 setmanes de gestació. Al ser molt avançat em fan proves i em detecten una malaltia a la sang. Així que em passo tot un any amb proves mediques fins que em donen diagnòstic i medicació de per vida amb controls cada X mesos. Un cop controlat em donen l’OK per buscar embaràs.

Setembre de 2014 per fi pareixo a la meva filla. Embaràs de molt patir i part perfecte.

Novembre 2017 perdem un embaràs a la setmana 6 la cual ens diuen que no te res a veure amb la meva malaltia sinó que hi ha hagut un problema de cromosomes i s’ha aturat sol.

Març-Abril 2019… sorpresa! No ens ho esperàvem pas però aquí estem. Vam començar força malament perquè a la primera eco no es veia embrió i pensàvem que acabaria amb legrat però a la eco de control de la setmana següent... voilà! Hi ha embrió. Així que els metges determinen que la ovulació a sigut mes tard i estic de una setmana menys de la que em tocaria per data de la última regla. Segon ensurt: petites pèrdues degudes a un hematoma intern. Ara ja controlat. I a part he passat un parell de gastroenteritis així que… un primer trimestre de traca i mocador noies.

Ahir vam tenir revisió i per ara tot bé, el petit/a va creixent, jo ja no tinc hematomes. No es va deixar veure el sexe, però dilluns tenim visita amb el gine privat així que a veure si ens pot dir alguna cosa. A la Seguretat social em fan controls cada 3setmanes o cada mes, segons com surtin les analítiques perquè tinc les plaquetes molt baixes. I convino aquestes visites amb el ginecòleg privat. El tractament que haig de fer es basa en aspirina i heparina.
Noies crec que per ser el primer dia ja us he donat prou la llauna. Anem parlant i us vaig llegint, ok. Encantada de poder compartir tot això amb vosaltres. <:-<
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » dv. jul. 05, 2019 1:28 pm

Benvinguda Maria! després de tot el viscut, no m'estranya que encara vagis amb por... però segur que aquest cop també anirà bé i abans que t'adonis, estaràs gaudint del/la petit/a!! :ok: saps què portes?

jo ahir vaig tenir visita de control amb el gine, també sóc embaràs de risc i em veu un cop al mes... i em sumo al teu club amb l'aspirina :ufs: però intento mirar el costat positiu de les coses!!
Es va estranyar una mica que sent el primer embaràs ja faci un parell de setmanes que noto al baby, diu que normalment ocorre cap a les 20 setmanes en un primer embaràs però que estigui tranquil·la que si el noto és bon senyal! Vam poder escoltar el seu bateg i ja em va programar l'eco morfològica pel 25/07 (estaré de 21 setmanes) i propera visita amb ell l'1 d'agost, on em programarà la següent analítica per controlar com van les tiroides i l'O'Sullivan (això si em fa pal...).

De moment ho porto bé, però fa un parell de dies que em molesta el ciàtic (miedito me da!) espero que es quedi en molèstia només o hauré d'anar al metge abans del què pensava a buscar la baixa...

Vosaltres com aneu? encara esteu treballant o ja us han donat la baixa? Com porteu la calor?

Bon cap de setmana! va que mica en mica, anem sumant setmanes i ja quasi estem a l'equador!! >.-<:
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dl. jul. 08, 2019 8:35 am

Bn dia! Benvingides les noves mamis desembreres!!
Com va tot? Jo apunt de les 18 setmanes.. nose vosaltres pero lq calor se mha fet molt pesada, no tinc forces per res, em sento debil i em molta son.
Quines ganes de vacances!!
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dl. jul. 08, 2019 8:38 am

Una pregunta.. com us va sortir el triple screening? Jo estic una mica rallada perque el síndrome de down 1:619.
I em van recomanar lanalisis akell que val 500 euros. Pero ew molta pasta.. i no me lhe fet
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » dl. jul. 08, 2019 5:21 pm

Hola!
Ari jo també porto fatal la calor... em desperto xopa a les nits i això que dormo amb l'aire a tot drap :ufs: també porto un parell de setmanes molt cansada, sense esme per fer res i amb moooltes ganes de dormir tot el dia... A més m'ha sortit la panxa quasi de cop i em fa mal l'esquena, cap al vespre m'irradia al ciàtic i això si que em fa por ?-) se'm comença a fer pesat anar a treballar, suposo que és normal estant de quasi 19 setmanes.

Pel que fa al triple screening em va sortir risc molt baix per trisonomies així que ja no vaig mirar res més sobre aquest tema. Tens un risc intermedi... jo en aquest cas si que m'hagués fet la prova per sortir de dubtes però això és quelcom molt personal i una decisió de cada parella. Hi ha qui té molt clar que vingui con vingui tirarà endavant l'embaràs i gent, que pensa que davant de determinades situacions és millor avortar... i tot és respectable!
Avatar de l’usuari
maria85
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dl. març 24, 2014 11:45 am

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: maria85 » dt. jul. 09, 2019 1:42 pm

Hola noies! Com aneu? :--/)

Ahir ja vam anar a fer la eco amb el gine privat. Van deixar entrar a la meva filla de 4 anys. Tot bé, va creixent i... ÉS NENA!! :cnena: No m’ho puc creure, convençuda que portava un nen. Però super contents. Lo bo és que podrem aprofitar tot el que tenim de la Marina. Ara tocarà pensar nom.

Mamitravel també alt risc? Molts ànims! Ja està bé que ens tinguin ben controlades si és necessari. A mi ara m’han receptat ferro per pendre perquè tinc una mica d’anèmia. Ei! Jo també tinc eco el 25/07.

Noies la calor també la porto fatal; però crec que a la nit encara més que durant el dia. Dormim amb un ventilador dins l’habitació i tot i així em cauen les gotes de suor. Mai havia passat tanta calor a estiu :***:

Ahir ja vam donar la notícia als amics i família. La veritat que em feia molt respecte fer aquest pas. No se ben bé el perquè, per que tot i que no anes bé ho diriem igual. Sempre ho hem compartit amb els del nostre voltant.

Parleu del cribatge del Sd Down? A mi em surt 1/55857 risc baix.
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » dt. jul. 09, 2019 5:27 pm

Hola!
Maria què guai, una altra nena!! :cnena: jo ja tinc ganes de saber-ho!!
A mi em passa igual, sempre he portat bé la calor però aquest any és massa!! Les nits sobretot, em desperta la calor... I vaig esgotada tot el dia...

I la resta com aneu??
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dt. jul. 09, 2019 8:33 pm

Jo igual, es l'any que mes calor he passat! Suo com una porqueta
Talpeta16
Entrades: 4
Membre des de: dj. jul. 11, 2019 4:00 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Talpeta16 » dj. jul. 11, 2019 4:13 pm

Hola boniques,

Fa setmanes que us llegeixo però fins ara no he tingut temps de parar-me una estoneta a escriure.

Sóc nova incorporació al grup de les mamis per desembre, tot i que no sé si al final seré de desembre o gener de 2020 ja que la meva data és pel 30 de desembre!! :-())

Us explico una mica, ara estic de 15 setmanes, dec ser la que de menys estar de tot el grup. Aquest és el meu segon embaràs, tinc un nen de 2 anys (al setembre farà els 3) i aquest embaràs estar sent totalment diferent al primer, amb aquest estic tenint molt malestar i nàusees, porto uns dies que sembla que van a millor, a veure si comencen a desaparèixer. Amb el primer em vaig trobar molt bé!! També suposo que ara no puc descansar tant com amb el primer.

Encara no sabem que és, la propera eco la tenim el dia 22 i a veure si es deixa veure >.-<:

Amb el primer embaràs també em vaig inscriure aquí al sócpetit i tenim un grup molt maco de mamis, crec q ens podem ajudar molt!! Bé, ens anem llegint boniques. <:-< :--/)
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » dv. jul. 12, 2019 6:11 pm

Benvinguda Talpeta! Crec que tu "tanques" el desembre i jo "l'obro", tampoc jo sé si finalment seré del novembre o del desembre, surto de comptes el dia 4 :)

Jo ja estic de 19 setmanes, quasi equador! no teniu la sensació que això va molt depresa? no sé si és pel fet que entre feina i tot vaig de bòlid, però tinc em sembla que se m'està passant l'embaràs volant i quan m'adonaré ja tindrem al petit/a als braços! :-)(-:

Ja tinc ganes de fer l'eco del 25 per saber què porto. Vam decidir que no pensaríem noms fins saber el sexe i ja començo a tenir la necessitat de dir-li pel seu nom quan li parlo. Vosaltres ja teniu els noms pensats?
Avatar de l’usuari
maria85
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dl. març 24, 2014 11:45 am

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: maria85 » ds. jul. 13, 2019 4:51 pm

Benvinguda Talpeta16 :--/)

Nosaltres ara que sabem que és nena :cnena: ja ens hem centrat a parlar de noms. Els tres em fet una pluja de idees i mica en mica, durant la setmana, l'hem anat reduïnt. Vam començar amb uns 10 noms però després cadascú a anat dient el que no li agraden i els hem tret. Per exemple a mi m'agradava Jordina o Clara però a ells no, jo he demanat de treure Mireia per exemple. Total que ens hem quedat amb Helena, Ivet i Núria. Aviam quin es quedarà :-)
Eira
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. set. 17, 2018 9:03 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Eira » dv. jul. 19, 2019 8:06 pm

Hola a tots!!!

Doncs aquí una mare primeriza total que espera el Peque pel 30/12!!!!

Em dic Marina, tinc 33 anys i el pare és el Xavi i en te 36. Els dos som de Barcelona (Sant Andreu) i estic de l’estiu fins la patata

Espero anar xerrant amb vosaltres i poder apendre i recolzar-nos molt!
Avatar de l’usuari
xirimoia
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: xirimoia » dg. jul. 21, 2019 7:30 pm

Hola a totes les mamis,

No entrava al fòrum des de fa uns anyets, però torno a estar embarassada i em ve de gust compartir l'experiència amb vosaltres. Em presento! Tinc 38 anys i una nena de 7. Estic separada de fa gairebé quatre anys i en fa gairebé dos que tinc una nova parella. Ell no tenia fills i en tenia moltes ganes, i al final em va encomanar la seva il·lusió i ja estem de 20 setmanes! ahir vam fer l'eco morfològica i sabem que serà un nen, tot i que que no sabem encara quin nom li posarem.

He fet una lectura una mica en diagonal, però encara no us conec. Espero anar-vos llegint i posant-me a poc a poc al dia. Enhorabona a totes!
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » dg. jul. 21, 2019 7:55 pm

Hola! quina il·lusió entrar al fòrum i veure més mamis pel desembre!! >.-<:
Maria tots tres noms són molt bonics! us heu decidit per un ja?
Eira jo també sóc mare primerenca però segur que les noies ens podran donar molts consells i ho farem genial! : :ok:
Xirimoia benvinguda de nou! què bé un nenet!!
Jo tinc programada la morfològica per dijous, tenim moltes ganes de tornar a veure al/la petit/a i esperem sortir de dubtes sobre què serà!! tenim alguns noms en ment però fins que no sabem el sexe no volem centrar-nos a escollir-ne un...
Com porteu la calor? jo aquest any horrible! pensava que al no estar massa avançada per aquestes dates ho portaria millor, però se m'està fent molt pesat, només vull estar sota l'aire condicionat o en remull a la platja... a vosaltres també us passa?

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::