Mares i pares de GENER 2020

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » dj. jul. 04, 2019 8:33 am

Gràcies guapes!

Quina mandra això dels vomits.... espero que us passi aviat!!

Nothern molta sort en la eco!!

Doncs jo em van avançar la cita i a la eco es va veure el bitxet de 3 cm moventse i ja no hi ha hematoma així que vida normal i mirar de disfrutar de l’embaràs a tope!!

El dia 18 tinc eco del 1r t per seguretat social i aquell mateix dia em donen els resultats del triple screening, esperarem a com surten x fer l’adn fetal.

Una abraçada a totes!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » dj. jul. 04, 2019 11:07 pm

Guapes, quin rotllo les recaigudes en malestar. Aiii, jo que avui primer dia en tot l'embaràs que je pogut afirmar que em trobava 'bé', ni regular, ni malament ni anar fent... Aiii, aviam aviam. Ànims a totes!
En res totes ja tindreu els resultats de la primera eco i screening, que jo va ser quan ens ho hem començat a creure més.
Ally, què bé lo de lhematoma i poder fer vida normal!
Joyce, esperem que no sigui res lo de la tiroides...

Al final no farem test genètic i el que deieu, que ja estem tranquils així i doncs endavant. Ni ens han dit que valors dubtosos ni res, així que palante.

Aneu explicant guapeees!
zz:-) </;-)
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Joyce » dv. jul. 05, 2019 9:54 am

Hola!

Acabo de fer el test genètic. La noia que m'ho feia, de la meva edat, m'ha demanat si amb el primer també m'havia fet el test i li he dit que no i em diu "doncs com jo, que amb el primer no i amb el segon sí que ho vaig fer per quedar-me tranquil·la..." no sé què deu ser... l'edat, potser? En fi. Ara ja està fet (és pim pam, òbviament) i la setmana que ve ja tindrem els resultats.

Us desitjo un bon cap de setmana a totes. Nosaltres escapem de la ciutat perquè això és INSUPORTABLE!!!

Una abraçada ben forta,

Joyce
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Northern Lights » dg. jul. 07, 2019 1:22 pm

Hola noies, com aneu?
Divendres vaig tenir la eco del 1rT i tot bè, screening de cromosomopaties de molt baix risc, així que ens quedem tranquils i no farem el dna fetal.
Vam preguntar el sexe i resulta que la meva "nena" te cua...jajaj no ens ho han confirmat del tot pero apunta a nen. La veritat és que en aquell moment em vaig quedar a quadros pq tenia clar que seria una nena pero pasat uns minuts ja estava pensant en noms de nens! Jeje
Així que resumin que tot bé i que tant és una cosa com una altre.

Continuo amb vomits cada dia pero menys marejada, aveure si marxen aviat!!

Una salutació ben forta a totes
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » dt. jul. 09, 2019 8:20 am

Que paradet tenim això..... a veure si s’anima i ara que va passant el primer trimestre s’apunten mes mamis!!

Nothern m’he pixat de riure amb la cua de la teva nena jajajajaja!!! Moltes felicitats!! Quins noms heu pensat??

Joyce que rapid els resultats, ja ens diràs!! Jo m’espero al triple screening, q si surt ris mig-alt te’l fan per ss... i sino doncs segurament el faci per privat, quin t’has fet??


A casa tothom diu que és una nena i jo vaig convençuda de que serà nen.... aiiixxx com no em diguin res a la eco del primer trimestre.... no se si aguantaré...

Si voleu fer grup de wats, em podeu passar el tlf x privat i el monto!

Una abraçada a totes!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Joyce » dt. jul. 09, 2019 1:23 pm

Sí que està parat, però crec que l'estiu en general no és massa bona època... jo mateixa em passaré dies i dies sense ordinador, i des del mòbil la veritat és que no entro! Ally, no soc ultra fan de whatsapp, però et passaré el mòbil per privat per si l'acabeu muntant!

Northern, a mi m'ho van dir també a la primera eco, que tenia cua :) Per això ara em fa pensar que és nena, perquè no van veure cap cua :) De totes maneres, aquesta setmana ja ho sabré, perquè em donaran els resultats del test. Ally, vam fer el Neobona, que és el que "m'entrava" (descompte mínim) per la mútua.

Jo ahir vaig anar a l'endocrinòleg perquè em mirés el tema dels resultats alterats en l'analítica pel que fa a l'hipertiroïdisme i em va tranquil·litzar molt: em va dir que no passava res, que al primer trimestre hi ha molts canvis, i que ja anirem veient com evoluciona però que el més segur és que desapareixi.

I ja està, per la resta és com si aquest embaràs anés més ràpid que el primer.... també, ara que ja ho sap tothom i em trobo millor, el gaudeixo molt més :)
+nina+
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. gen. 19, 2019 10:30 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: +nina+ » dc. jul. 10, 2019 6:09 pm

Hola, bona tarda a totes.

M’estreno escrivint en el fòrum del mes de Gener. M’ha costat molt fer aquest pas ja que al 18 de Gener d’aquest any vaig tenir un avortament a les 8 setmanes, des de llavors he anat amb molta cura i molta por amb tot. Per sort a l’Abril em vaig tornar a quedar embarassada, han sigut uns tres mesos durillus ,de moltes pors ,inseguretats i de pensar que em tornaria a passar. Per sort estic de 13 s i de moment tot esta bé :D Dilluns de la setmana passada em van fer la triple screening i a finals de setmana em van donar els resultats i han sortit molt bé. En la eco del dilluns passat em van dir que segurament seria nen, m’ho confirmaven un 80% jeje. Estem molt il·lusionats amb aquest embaràs tot i que no us mentiré a vegades la por de que tot vagi be em guanya, però miraré de ser positiva i disputar-lo al màxim.

Una salutació per totes les futures mamis :D
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » dc. jul. 10, 2019 10:14 pm

Hola a totes i benvinguda nina! Una mami mes, que bé!

Per quan et toca?

Jo també vaig amb pors i això que l'únic que m' ha passat és punxadetes a ka panxa o sensació que m'havia de baixar la regla. A part, refredat amb febre, dues gastroenteritis agudes molt aparatoses... Espero que totes anem estant més be aviat i deixant pors enrere..

Igualment, teníem viatge a Nova York i anularem (teniem assegurança) i en tot cas algu per Europa i si pot ser lloc fresquet. Si gastavem un dineral en viatge de 5 dies i passar-ne 2 a l,hotel... Així que Nova York haura d,esperar. Quan ens tornin els diners mirarem si algun vol baratet i apa.

Ally, per mi be Whatsapp, es mes practic i cadascu pot anar responent quan pugui.

Petons a totes!
zz:-) </;-)
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Joyce » dj. jul. 11, 2019 7:48 am

Nina, molt benvinguda i no pateixis, crec que totes, d'una manera o una altra, tenim pors. Jo, tot i ser el segon fill/a (i el tercer embaràs), tinc pors que em pensava que no tornaria a sentir. De fet, ara estem en una fase una mica pal que és la de 'Teòricament tot està bé perquè hem fet eco i triple screening i perquè ha passat el perill del primer trimestre' PERÒ encara no notem la criatura, no sabem si es mou o no, i això ens fa anar el cap a mil...almenys a mi em passa. Sé que quan la comences a notar, et tranquil·litzes (tot i que recordo una eco d'urgència a la setmana 27 o 28 perquè no notava el nen, que em va agafar una por...). I les pors, d'alguna manera, no t'acaben d'abandonar mai del tot. Després és la recta final, el part i després, ai després!, quan neixen, i el pes i que mengi bé i que no enganxi una grip amb tres mesos i que no es posi res perillós a la boca i que no s'obri el cap escalant el sofà i que vigili al creuar el carrer i que no parli amb estranys i que truqui quan arribi a casa i que faci l'erasmus en un país tranquil·let. En fi. Que ja m'enteneu. I jo no soc patidora de mena, ni hipocondríaca, ni aprensiva, ni gaire res, i tot i això: ai, la maternitat. Si abans de tenir criatures el meu hobby preferit era llegir i veure pel·lis negres i de terror i ara no puc no puc no puc. Així que, resumint, benvinguda Nina, a tu i les teves pors, que això, aquest espai és precisament per compartir-les.

Mum2b, quin greu que hagueu de cancel·lar NY, però vaja, allà hi serà, i és una ciutat espectacular sigui ara o d'aquí a tres anys. Jo amb el primer vaig volar fins al juny-juliol (va néixer a l'octubre) però és cert que vaig anar a Finlàndia, que és Europa i et deixa més tranquil·la pel que fa a l'accés a la sanitat (tot i que sense targeta europea, també has de pagar i no és barat, o sigui que amb una bona assegurança o targeta europea per si de cas).

Jo ja de 14 setmanes i trobant-me cada cop millor! I esperant els resultats del Neobona que haurien d'arribar avui o demà.

Una abraçada forta!!
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » dj. jul. 11, 2019 8:24 am

Hola Nina! Benviguda!! Entenc la teva por perfectament, (si veus el meu historial és de traca...). Però tranquila que aquí estem per recolzarnos i compartir les pors...

Jo ara estic emparanoïda amb el triple screening, per si surt malament..... aiixx com diu la Joyce mai deixes de patir...

Ja he fet el grup de wats així que si us animeu m’enviu un privat amb el tlf!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
+nina+
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. gen. 19, 2019 10:30 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: +nina+ » dv. jul. 12, 2019 10:00 am

Hola, bon dia a totes!

Des del dia que vaig escriure no he escrit mes perquè fins aquell dia tot l’embaràs m’anava super bé, m’he trobat genial aquests tres primers mesos… fins dimecres a la nit ☹ Em vaig adormir al sofà al vespre (Com casi cada dia jeje) i hem vaig despertar capa la 1 per anar a fer un pipi i anar cap al llit, la meva sorpresa va ser quan vaig anar a l’wc vaig veure que el pantaló del pijama el tenia tot ple de sang. Uff...aquell moment va ser terrible em va venir de tot, marejos, calors, diarrea, una por terrible... Pensava ben be que havia perdut el meu petit. Volant vam agafar amb el meu home i ens en vam anar a urgències. Allà em van fer una revisió i una eco i em van dir que el nen estava bé i que no veien cap hematoma, que no sabien don venia la sang, però si que n’hi havia. Total que em van dir que fes repòs. L’endemà a les 8 del mati tenia hora amb la llevadora, ella em va deixar tornar a sentir el cor i bategava perfectament. De moment m’han donat la baixa a la feina fins dimecres, que es quan tinc una altre eco per veure com esta tot. Ahir i avui nomes trec una cosa marrona al moment d’eixugar-me quan faig un pipi però no he tacat mes les calcetes, n’hi el pijama... No ho se noies tinc una por que em moro ara mateix.... vaig patir un avortament aquest mateix any i nomes pensar que puc perdre el meu petit altre cop ufff...:( Sento haver-vos fumut el rollo, però volia explicar-vos la meva situació.

Mum2b si tot va bé i tot això ha quedat amb un susto acabo el dia 11 de Gener i abans d’ahir a urgències em van tornar a confirmar que porto un nen :D .

Joice tens raó que el patiment es constant des del dia que et fas el test d’embaràs i surt positiu, no pensava que fos tan llarg, tothom em diu gaudeix d’aquest moment, però nose la por em guanya i no l’estic gaudint gents, suposo que com dius, fins que no el notes es un... haig de pensar que tot va bé, però quan tens alguna complicació no les tens totes clares.

Ally83 jo soc una mica nova en tot això però crec que ho he fet bé, t’he enviat el meu número de telèfon per correu, si em voleu afegir al grup estaré encantada.

Moltes gràcies a totes noies, anem parlant i us vaig informant.
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » dv. jul. 12, 2019 10:16 pm

Ai,,Nina, que hem comentat per Whatsapp pero no havia llegit aixo... Mhe ben emocionat amb el teu relat... Pobreta, quin mal trangol, buffff. Pero anims i endavant, confiem que anira tot be. Ja veuras!

Joyce, et llegia i pensava... Tal qual. Jo veig alguna mama patidora barra pava que dic jo.... Vaja, em refereixo a alguna que amb un embaras ben normal i facil sensw complicacions de cap mena, ens deia que no podia porttar una cadira d'un lloc a un altre per no agafar pes o ai aixo aiii allo... En fi, i jo soc zero aixi...pero pel flux o suor que tinc a vegades, si em noto una mica dhumitat a els calcetes ja corro a mirar... Algun cop ja no eh, igual des de les 12 menys... Pero encara ho faig.... I penso com tu... La maternitat al final es patir des de que et quedes (o fins i tot abans, pel, trigarem, no trigarem, etc...).

Joyce, si si, Nova York ja clarament laplaçarem... I a veure si podem fer per Europa com dius tu.

Ally, segur que surt be el triple screening. Hehe
zz:-) </;-)
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: atrapasomnis » dc. set. 18, 2019 1:18 pm

Hola boniques !!!

M’encantaria formar part del grup de mares Gener 2020 !
Com ho puc fer per unir-me al grup de watsAp ??

Una abraçada per totes !!!
Fins aviat :--/)
LofotenSvolvaer
Entrades: 1
Membre des de: dj. set. 26, 2019 10:01 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: LofotenSvolvaer » dj. set. 26, 2019 10:06 am

Hooola,
Jo com l atrapasomnis, també serem pares d un nen el gener, i m agradaria formar part del grup de whatsapp q teniu. Com ho he de fer?
Ja em dieu :globus:
EvavilA86
Entrades: 1
Membre des de: dv. set. 27, 2019 12:54 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: EvavilA86 » dv. set. 27, 2019 12:59 am

Bona nit!
Serem pares el Gener d'una nena.
Segon embaras.
M'agradaria formar part del grup com ho he de fer?
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » dv. set. 27, 2019 10:31 am

Ja esteu al wats, si algu més és vol afegir per privat a mi o a qualsevol del grup!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::