*** MARES JUNY 2020 ***

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

*** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Perséfone » ds. oct. 26, 2019 9:11 am

Hola :love:

Fa just avui una setmana que em vaig enterar que seré mare al juny 2020. No ens ho esperàvem (volíem començar a buscar al gener 2020 després de parar la cerca un temps per qüestions laborals, però ha vingut per sorpresa i, espero, que tot vagi bé.

Fa un any i escaig vaig tindre un avortament bioquímic... va ser una mica estrany perquè només ferme el test, al dia següent , ja tacaba...

Ah! I ja he anat al ginecòleg. Demà marxem de viatge i son moltes hores d’avió, unes 7-8 hores , i volíem estar segurs que no passaria res.

En fi... alguna marona més per aquí?

Nom: Rosae7
Edat: 37
DPP: 9/6
Pròxima visita: 28/11 (serà la eco del Primer trimestre), els análisis me'ls faré el 19/11.

Nom: Mireia
Edat: 32
DPP: 12/6
Pròxima visita: 11/11

Nom: Perséfone
Edat: 28 anys
DPP: 20/06
Pròxima visita: Llevadora 14/11

Nom: Juna
Edat: 30
DPP: 22/6 ?

Nom: Fio
Edat: 29
DPP: 27/6
Pròxima visita: 11/11

Nom: Eire82
Edat: 37
DPP: 29/6
Pròxima visita: 08/11
Perséfone l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 09, 2019 3:16 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
Fio
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. nov. 05, 2017 12:24 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Fio » dg. oct. 27, 2019 8:47 am

Quina il.lusió que hagis obert el grup!!! Jo ja fa uns dies que sé que estic embarassada però em feia por obrir el grup tan d'hora!

La meva història és una mica complicada... després de probar de forma natural i no quedar-m'hi vam haver d'anar a reproducció assistida. Al maig de l'any passat em vaig quedar embarassada i el vam perdre a les 8 setmanes. Després dels mesos d'espera per tornar-hi, ho vam aconseguir al gener d'aquest any. L'embaràs va abar genial fins a la setmana 21 que van detectar que el meu nen venia amb una malformació (espína bífida). Vam fer probes i es va veure que l'afectació era greu i com que afectava fins i tot al cervell no vam tenir altre opció que interrompre l'embaràs. Ha estat l'experiència més dolorosa que he hagut de viure mai. Ja han passat quasi 5 mesos i ja ens hem vist en cor de tornar-ho a provar.

I ho hem aconseguit! Ara estic de 5 setmanes, molt il.lusionada i amb esperança. Però també conscient que serà un embaràs ple de pors... M'anirà bé tenir el suport d'aquest grup!

A veure si es van animant més marones i fem un bon grup!
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Perséfone » dc. oct. 30, 2019 12:41 pm

Benvinguda Fio! Segur que tot anirà bé. A veure si s’animen més marones :) Jo tenía por que passes res pel viatge (estic a Amèrica ara mateix) però tot bé i em trobo genial... veurem!
Imatge
Fio
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. nov. 05, 2017 12:24 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Fio » dc. oct. 30, 2019 5:44 pm

Ostres que bé! Gaudeix molt del viatge!

Quan tens la primera eco? Jo la tindré el dia 5 :)
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Perséfone » dj. oct. 31, 2019 1:03 am

La vaig tindre abans de marxar perquè em va donar un mal molt fort a l’engonal i vam anar a urgències. No vam veure gaire res però dilluns 4 tinc la primera, a veure què tal.

Sort el dia 5!!! Veuràs que la setmana que ve estarem totes dues amb la baba caient :content:
Imatge
Fio
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. nov. 05, 2017 12:24 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Fio » dj. oct. 31, 2019 4:46 pm

Hola!!!

Buff avui he tingut un ensurt enorme! Aquest matí m'he llevat i tenia bastantes pèrdues!!! He anat a la gine pensant que no havia anat bé... per sort està tot genial i he vist l'embrió!

Ara em cau la bava, jaja tenies raó! Amb l'historial que tinc m'han recomanat una mica de repòs per si de cas, però segurament ha estat el sagnat d'implantació.

De quan estàs? Jo dissabte cumpleixo les 6 setmanes.

Molta sort per la teva eco bonica!
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Perséfone » dv. nov. 01, 2019 2:13 am

Mare meva quin ensurt Fio!!! Sort que tot està bé, un petonàs gegant per superar el repòs, que ha de ser dur.

Jo dissabte faig les 7s si no vaig errada i el vam veure abans de marxar... tot i que no vam veure gaire bé res, només el sac...

Espero que tot vagi bé!

Un petó bonica
Imatge
Mire_787
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 7:30 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Mire_787 » dv. nov. 01, 2019 7:38 pm

Hola! M'encanta que hi hagi aquest grup :)
Estic embarassada de 7 setmanes, i m'agradarà anar veient com ens evoluciona l'embaràs a totes.
En teoria si tot va bé (creo els dits) em tocaria sobre el 12-16 de juny :)
I vosltres??
Fio
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. nov. 05, 2017 12:24 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Fio » dv. nov. 01, 2019 8:11 pm

Viscaa! Que bé, ja som una més! Benvinguda al grup! Jo estic de 6 setmanes, encara no tinc calculada la data de part.

Com van els símptomes? Jo tinc la panxa remenada constantment!

Ja has fet alguna eco? És el primer embaràs?
Mire_787
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 7:30 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Mire_787 » dv. nov. 01, 2019 8:52 pm

Sii és el primer embaràs.
El dimarts passat em van fer una eco i ja es va poder escoltar els batecs del cor. Va ser super emocionant :)
De moment estic bé, no tinc nauseas ni vòmits. Aixó si, tinc al vespre algun dia una mica de mal de panxa. El ginecòleg em va dir que era normal.
Ara fins d'aquí dues setmanes no tinc visita, i llavors ja diu que es començarà a fer un plàning i dirà que és el que he de fer.
Ja anireu dient com us trobeu i com us van les visites al ginecòleg.
Balma
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. nov. 22, 2018 12:44 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Balma » dg. nov. 03, 2019 9:33 am

Enhorabona, mares de juny!

Entro només un momentet per felicitar la Fio, des del grup d’octubre, perquèm’ha fet moltíssima il·lusió llegir el seu positiu! Se’l mereix més que ningú. Una abraçada, bonica, et tenim molt present! :-()-)

Un petó per totes i enhorabona altre cop!
Imatge

Oct'17: avortament d'embaràs natural
Nov'18: comencem 1a FIV! 4 embrions 1 transfer -
Gen'19: 2a transfer +
Set'19 Benvinguda L!
Gen'22: comencem de nou el procés. Histeroscòpia quirúrgica per pòlip endometrial.
Jull'22: 3a trasfer -
Oct'22: 4a transfer -
Nov'22: proves trombofílies, test EMMA, ALICE, visita andròleg... :-o00m
...
Fio
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. nov. 05, 2017 12:24 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Fio » dg. nov. 03, 2019 10:12 am

Guapaaa...!!!

Moltíssimes gràcies! Ara estic de 6 setmanes només!

Estem molt il.lusionats però també amb molta por que torni a passar algo dolent... esperem que no!

Un petó molt gran!
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Perséfone » dl. nov. 04, 2019 6:01 pm

Hola!!!
Ja torno a estar a terres catalanes... i menys mal perquè no puc caminar més :-o00m

Fio, demà tens la eco oi? Molta però que molta sort bonica! Segur que tot va genial, ja ens explicaràs!

Mire_787, BENVINGUDA!!! Que guay, ja som 3!! Poc a poc... Com et trobes?

Jo avui he tingut eco i li hem pogut escoltar el batec. Ha sigut molt emocionant... Ja tinc ganes de tindre la pròxima! Però fins la setmana 11 no torno al privat. A finals de setmana tinc anàlisi i cita amb la llevadora a principis de la que ve.

Per cert, la meva dpp es pel 20 de juny. Voleu que fem una mini llista?

Nom............ Edat...... DPP....... Pròxima visita
Perséfone.....28.........20/6....... Anàlisis: 8/11 - Llevadora: 14/11
Imatge
Fio
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. nov. 05, 2017 12:24 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Fio » dl. nov. 04, 2019 6:48 pm

Hola noies!!

Com que em van fer una eco dijous passat perquè tenia pèrdues demà no hi vaig. La propera serà dilluns vinent! Quines ganes!!

Estic molt més tranquil.la perquè avui ja no he tingut pèrdues, yuhuuu!!!!

Noies jo em noto inflada, jeje! No és panxa però els pantalons ajustats m'apreten molt. Quina ilu!! Vosaltres què?

Bona idea la llista (he afegit la setmana a la que estem), i quan siguem més mamis podem fer un grup de wats :)

Nom: Fio
Edat: 29
Setmana: 6
DPP: 27/6
Pròxima visita: 11/11
Mire_787
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 7:30 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Mire_787 » dl. nov. 04, 2019 6:57 pm

Hola! Que be que tot us estigui anant tant be!
També deixo les meves dades :)
Nom: Mireia
Edat: 32
Setmana: 7
DPP: 12/6
Pròxima visita: 11/11 (no m'he equivocat, també tinc ginecòleg el mateix dia)
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: rosae7 » dt. nov. 05, 2019 3:26 pm

Hola noies!

Estic embarassada de 9 setmanes però abans de tot, us parlo una mica de mi...
Tinc una nena que va néixer al març del 2014, ens vem posar a cercar al juny del 2013 i va arribar a la primera, què fàcil era tot...
Vaig tenir un embaràs molt bo, em vaig trobar bé i la nena finalment va néixer a la setmana 41+6 per cesària després de que la inducció no avances. No guardo un mal record del procés ni he estat ratllada per no tenir un part vaginal.
Al juny de 2017 vem decidir que estaria bé donar-li un germanet/a. Vem començar la cerca i ara trigàvem més... sé que en realitat és lo normal, no sempre és a la primera però estava acostumada a que la vida sempre m’ha donat el que he desitjat quan ho he desitjat.
Finalment al desembre del 2017 em vaig assabentar que estava embarassada, havíem trigat quasi 6 mesos, que es van fer eterns... quan vem anar a la primera eco, hi havia sac gestacional però estava buit, per les setmanes s’havia de veure alguna cosa i a demés tenia un hematoma gran...
Vem esperar una setmana i es va confirmar el diagnòstic, embaràs anembrionari. Vaig haver de pendre les pastilles per netejar i la sensació horrible, no de dolor, sinó de buit, com ho estaven les ecografies... ens vem donar uns mesos de descans mental, ja que físicament tot va anar perfecte.
Al juny del 2018 vem tornar a la cerca fins que vem decidir que potser podíem fer proves, començant ell... amb un diagnòstic de oligozoospermia i astenozoospermia severa després de 6 meses prenent una complexos vitamínics va millorar a astenozoospermia moderada.
Jo vaig pensar que era millor parar, que no volia estar cada mes pendent de si ovulava, si em venia la regla però el meu marit pobre volia intentar-ho... en realitat no sabíem si això era fruit de l’edat, de l’estrès, si amb la nena ja ho tenia... inclòs va comentar d’anar a una clínica de fertilitat... passaven els mesos, em vaig aprimar gairebé 20 kilos, vem fer una inversió en un apartament a la platja, ja pensant en els 3... i encara que el meu marit era qui insistia i fins i tot qui controlava el meu calendari fèrtil jo ni tan sols en tenia ganes... fins ara....
L’1 d’octubre vaig fer el test, ja que no venia la regla i em trobava estranya com les vegades que vaig estar embarassada i aquí estem...
Ja hem fet dos ecos, el cigronet està perfecte i li vem escoltar el cor. Tot va com ha d’anar. Almenys la por de veure l’ecografia buida ja va marxar.
De vegades em preocupo, per no haver estat constant prenent l’àcid fòlic per exemple, però estic positiva. L’únic que em trobo com el cul, això no m’havia passat amb la nena... tinc nàusees tot el dia, no vomito però em trobo fatal, necessito menjar cada dos hores, jo no sé com a la feina no ho noten... però no estic gaudint molt. Ahir després de la segona eco li vaig comentar els meus pares i germà. Els caps de setmana només vull estar estirada ni tan sols jugo amb la peke, pobreta... i ja m’ho diu... l’altre dia em vaig posar a plorar perquè hauria d’estar contenta però com no em trobo molt bé doncs estic així...
El ball hormonal és increïble! Avui provaré unes gotes d’extracte de jengibre que m’ha recomenat la gine, a veure com va!!
M’apunto per poder compartir i espero estar més animada, segur que les nàusees marxen i ja estaré més positiva.
rosae7 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 05, 2019 3:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: rosae7 » dt. nov. 05, 2019 3:29 pm

Em falten les dades!!

Nom: Rosae7
Edat: 37
Setmana: 9
DPP: 9/6
Pròxima visita: 28/11 (serà la eco del Primer trimestre), els análisis me'ls faré el 19/11.
Fio
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. nov. 05, 2017 12:24 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Fio » dt. nov. 05, 2019 4:00 pm

Rosae benvinguda!!

Ja veig que tu tampoc tens una història fàcil, espero que aquesta vegada tot ens vagi molt bé!

Al meu primer embarás em va passar com a tu. El vaig perdre als 2 mesos pq no s'havia format. A les ecos era un patir pq deien no es veu res, és massa petit... a veure a la propera, no se si tirarà endavant... en fi ja saps. I pel que fa a l'espera de quedar-te embarassada a mi també se m'ha fet etern... de fet nosaltres si que vam anar a parar a reproducció assistida.

Però en fi, ara és ara i estem embarassades. Tinc ganes d'estar contena i esperançada! És un moment únic i molt bonic!

Espero que el gengibre et vagi bé per les nàusees, jo aquest embaràs també en tinc més que l'anterior periò tampoc vomito. És com si sempre tingués la panxa molt remenada i quan se m'ajunta amb la gana és terrible! Si menjo de tant en tant va a millor crec.

Ahir ja no vaig tenir pèrdues i avui m'he emocionat massa i no he parat de fer coses, ara torno a tenir pèrdues :( vaia me. Espero que no sigui res greu, quina por. Vosaltres no teniu pèrdues?

Un petonet a totes les mamis!
Eire82
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. nov. 06, 2019 9:28 am

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Eire82 » dc. nov. 06, 2019 11:39 am

Felicitats noies!
Una més que s'apunta al club! Us poso en antecedents:

La meva parella i jo portàvem 2 anys i mig buscant l'embaràs sense aconseguir-ho. Pel camí ens van derivar a la unitat de reproducció assistida de Vall d'Hebron i al gener de 2019 vam tenir la 1a visita. Ens van oferir 2 opcions, intentar IA o posar-nos a la llista d'espera de FIV, que és de 2 anys.

Vam optar per intentar IA, ja que no hi havia llista d'espera, tot i que ja ens havien advertit que les possibilitats eren escasses, sobretot per l'edat (a partir dels 38 ja no la fan i jo tinc 37). Vam fer 2 intents de inseminació al maig-juny, però la cosa no va funcionar.

Al juliol vam anar a parar a una clínica de fertilitat privada per fer FIV. A principis d'agost em van fer la primera transferència d'un embrió, però la beta va sortir negativa. Al setembre vaig començar a preparar-me per la 2a transferència i el 25 d'octubre em va sortir la beta positiva!!!!! Estic de 6 setmanes!!!

Estic molt il·lusionada, perquè és el 1r cop que estic embarassada, però intento contenir-me perquè se que encara és molt d'hora. Al veure que vosaltres us heu animat a explicar-ho, jo també m'he llançat :)

Divendres em fan una eco a la clínica de fertilitat per confirmar que tot va bé i, si és així, em donaran l'alta. Tinc moltes ganes que arribi ja el dia. També he demanat hora amb la llevadora de la SS, però fins la setmana 8 res.

Encara no hem donat la notícia a ningú. Només a una amiga molt propera que també està en processos de FIV i fa temps que compartim totes les nostres ansietats i preocupacions.
Se'm fa molt difícil no explicar-ho, sobretot perquè no em trobo bé i no se dissimular. Tinc nàusees des de fa una setmana, però em fa por explicar-ho perquè és molt aviat encara. Vosaltres com gestioneu el tema? Potser em podeu donar algun consell :)

També estic tacant una mica, dia sí, dia no, però és molt poquet i fosc, així que de moment no he anat al metge. Com us deia, estic esperant que sigui ja divendres pq em confirmin que tot ok i acabar de creure-m'ho, perquè estic amb l'emoció continguda i m'agradaria gaudir de l'embaràs sense pors.

Us passo les meves dades:

Nom: Eire82
Edat: 37
Setmana: 6
DPP: 29/6
Pròxima visita: 08/11

Un petonet per totes!
Fio
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. nov. 05, 2017 12:24 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Fio » dj. nov. 07, 2019 12:38 pm

Benvinguda Eire!!!

Que bé, una més!

Jo al principi de saber que estic embarassada tenia ganes de dir-ho a tothom també! Ho vaig dir als pares i germanes i a les amigues més properes. Crec que dir-ho a la gen més pròxima, per mi, és molt bo dir-ho perquè així en pots parlar i et treus el pes de sobre d'amagar-ho. Pel que fa a l'altra gent de la família, amics, feina em fa molta por dir-ho i se'm fa una muntanya perquè a l'anterior embaràs vam perdre el nen a les 21 setmanes. M'agovio molt quan penso en que els ho hauré d'anunciar, sento com si no ho volgués fer... em fa molta por i angoixa. Serà un moment molt difícil.

Que et vagi super bé la visita a la gine!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::