Mares AGOST 2020

gener, febrer, març...
dewi
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. juny 28, 2019 8:38 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: dewi » dg. gen. 05, 2020 11:16 am

Gràcies per la benvinguda!

Dalilala, jo la data probable de part la vaig saber amb una calculadora especial per FIV, ja que et demana la data de la transferència i els dies de vida de l'embrió a la transfe. En el meu cas ha coincidit exactament amb el calcul que fa la calculadora normal amb el primer dia de regla, suposo que ja ho van fer així al moment de decidir la data de la transferència per tenir els càlculs igual que a un embaràs natural.

Louly, sí, estic molt il·lusionada, tot i que per moments em sento culpable ja que les pors no em deixen disfrutar el que m'agradaria, i sembla que no em crec que tinc una nova vida a dins... ojalà deixi de tacar ja i em pugui relaxar...
faig tot el possible per disfrutar de :-()) , de moment estic fent una foto setmanal.. pràcticament estic igual que el primer dia, però suposo que aviat començaré a veure algun canvi.

Crunchi per mi la son es el canvi més brutal, jo com que estic de vacances em llevo super tard, cosa que no havia fet mai, però haig d'aprofitar ara que puc no? :ok: molts anims amb el tema de la lactància, segur que facis el que facis serà el millor per a tots.

Flop com vas? us mereixeu que tot surti be.

És molt aviat però ja hem començat a buscar info de totes les compres necessàries i no necessàries per un baby. Som novatos totals, i partim de 0 en cultura general de bebés. Així que ens estem empamant de vídeos, blogs, etc. Sé que al final l'instinte serà el que més ens guiarà però estem aprenent molt i tot això fa que m'ho cregui més.

Us volia demanar si em recomaneu llibres de maternitat, sigui de l'etapa que sigui. De moment estic llegint "9 mesos desde dins".

Ànims a totes :love:
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Flop » dg. gen. 05, 2020 3:09 pm

Hola a totes!
Com aneu?
Que bonic que ja ho comenceu a dir a la família, és un bon regal de reis!
Nosaltres, tenint en compte tot el que ens ha passat en els altres embarassos, no tenim gens de ganes de dir-ho... és curiós pq m’encanta llegir la vostra alegria, però per a mi és impossible sentir-me així. Nosaltres de moment tenim molta por i fins a les 20 setmanes, si hi arribem, no podrem fer-nos a la idea de tornarà a ser pares.
De totes maneres, ho haurem d’acabar dient. És el cinquè embaràs i ja se’m nota!! A més, com que em trobo amb tantes nàusees i vòmits, als àpats familiars faig coses que la gent no entèn i no estic gens còmoda tampoc: que si no beus, que si no has agafat cap musclo (el peix em repugna ara mateix!), etc, etc.
Dimarts tinc hora amb la llevadora, espero que m’enviï de pet a alt risc i a veure si allí em fan eco.
Per cert, per les nàusees he provat amb el gingebre. M’està anant bé! Però a mi ja de per si m’agrada. També estic amb 3 caribans diaris.
Pel que fa a llibres, jo em vaig llegir “què esperar quan s’està esperant”, però llavors em notava tots els símptomes que deia allí i era un neguit!
Una abraçada i bona nit de reis!

Flop
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: crunchi » dg. gen. 05, 2020 4:55 pm

hola boniques!!!

Flop suposo q després de tot el que heu viscut és normal no voler dir-ho... per sort ja queden molt pocs apats familiars no? Un cop.ho diueu ja lligaran caps de totes aquestes coses estranyes que has fet jeje I la por doncs si, sempre hi és, però encara més amb el vostre cas. Anims i aviam si et fan aquest seguiment q comentes! ja ens explicaras.
uf jo el gingebre no el puc ni veure pero si, diuen que va molt be.
Jo tb recomano aquest llibre que dius. Jo mel vaig pillar per wallapop pq val una pasta, xo va molt bé pq és com un llibre d consulta i hi ha molts casos, consells, etc. Ja tho miraras Dewi.
Dewi tenir pors és molt normal, no és algo dolent crec jo. És una emoció/sentiment més, tan vàlida com un altre. Lo dificil és aprendre a conviure amb la por, crec jo. Jo al meu 1r embaras vaig tenir molta por... t'entenc perfectament. En aquest embaras els primers dies o setmanes tb tenia por, pero ara mha anat marxant. Intento viure-ho al dia a dia, i si va bé perfecte i si no va bé, doncs ja m'ho trobaré. No sé, no vull ni puc viure en la por. Però ara la meva situació és molt diferent, no estic sola, tinc un nen q em reclama molt i a la vegada em distreu molt tb ... No sé. Pero si si, l'embaras crec q és una paranoya total. Però no et culpabilitzis!! ningu és culpable del que sent. Prou pena tens de tenir aquest sentiment com per culpabilitzar-te :-()-) anims amunt! Lo de la foto és molt bona idea, i serà un record tb.

Louly jo tb em veig panxeta si..
aviam si em dona temps a ferme foto i em comparo amb les del 1r embaras neujor:-) Aixi creus q lo dels meus mugrons és per l'embaras oi?? TT Ploro. Aviam que passa. Aviam si es desteta o no.... Que sigui el q Deu vulgui. No em puc avançar al futur i tp em vull agobiar. Ja us aniré explicant. Ja ens explicaras les reaccions de la familia jejeje

Lo de juntar el post amb mamis setembre no sé, ho deixo en standby de moment? aviam si posaré la pota....

ego: aquest matí he tingut arcades i una mica de vomit (mhe llevat a les 7 i encara no havia esmorzat res). Ha sigut molt raro pq jo realment volia treure mocs i mhan començat a venir arcades neujor:-) Aixi que no sé si ha sigut culpa dels mocs o del embaras neujor:-)
La panxa la vaig tenir com.amb sensació de regirada bastants dies/setmanes, i ahir sem va passar i em trobava super bé. I avui això del intent frustrat de vòmit.... aishhh

xxkiss:: Noies q vagi molt be els reis!!! que us portin moltes cosetes i les q teniu peques que ho disfruteu molt tb!!!

anem parlant!!
Imatge

Imatge
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Flop » dt. gen. 07, 2020 9:25 am

Hola a totes!
Com esteu??
Jo ja he anat a la llevadora avui. I m’ha enviat de pet a alt risc! Perfecte, era el que volia. Ara m’han de trucar de l’hospital per donar-me hora.

Segueixo a tope de nàusees. Avui m’he llevat a les 7 i se m’ha sentat fatal. El ritme frenètic del matí em va fatal, ja m’ho sé dels altres embarassos. He tingut moltes arcades. Com dius tu, crunchi, és un intent frustrat de vòmit. Vols treure, però no treus res... he esmorzat i segueixo fatal. En fi...

Una abraçada i Cuideu-vos!
Avatar de l’usuari
Pecunia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Pecunia » dc. gen. 08, 2020 10:53 am

Hola noies!

Dewi espero que vagin millor les nàusees i que deixis de tacar aviat, és un patiment. Jo de llibre de maternitat me'n vaig llegir al primer embaràs, al pecunio li vaig regalar el del Lluís Gavaldà, "Estic prenyat" crec que es diu i jo em vaig llegir el de "Què esperar quan s'està esperant", la veritat és que si vols saber exactament què et passarà,com va avançant tot i tal, el trobo molt precís, però també és veritat que d'això en fa casi 8 anys i potser ha sortit algun altre llibre millor, però aquest és com la bíblia.

Louly nosaltres també venim de família nombrosa, tan el Pecunio com jo som tres germans. I també em sento com comentaves, amb ganes de disfrutar aquest últim embaràs, i anar tancant un cicle, no teníem molt clar si anar o no a pel tercer, però sempre que em plantejava llençar cosetes de les nenes em costava i ara que ja sabem que, si tot va, vindrà el/l tercer/a, ja tinc ganes de disfrutar l'embaràs sabent que serà l'últim i que tanco una etapa preciosa però que també tinc ganes de tancar ara que ja tindré els fills que volia. Com va anar dir la notícia a la família?

Flop entenc la teva por, jo vaig tenir un embaràs ectòpic, em van haver d'operar i extirpar-me una trompa, i quan em vaig quedar embarassada una altre vegada, tot i que estava contenta, fins la setmana 20, que no em van dir el sexe, no li vaig comprar el primer pijamet, cadascú té les seves històries anterior i necessita el seu temps. :-()-) I que bé que ja t'hagin enviat a alt risc!!! A veure si et fan eco aviat i et quedes més tranquil·la.

En quan a mi, no sé si ens farem una eco abans de les 12 setmanes, perquè amb els dos anteriors embarassos tenia mútua, però ara no i almenys aquest primer trimestre se'm farà molt llarg.
En quan a símptomes, tinc un malestar general, però sense haver cap símptoma molt marcat, cansament, acidesa si estic estona sense menjar, la panxa inflada, son encara vaig bé, tot i que hem estat de vacances zz:-) i ara per ara les nàusees les porto bé, clar que estic només de 6 setmanes, però amb la segona a les 6 setmanes ja vaig començar, i junt amb la pressió baixa és el que porto pitjor en els embarassos :-o00m la setmana que ve començo a treballar i m'hauré de llevar a les 6:30, així que llavors segur que tinc son :content:

En quan a ajuntar-nos amb les de setembre, no sé què dir-vos, ja és difícil posar-se al dia amb les que som i cada vegada tindrem més coses a explicar-nos a mida que vagi avançant l'embaràs... ho dic perquè, en el meu cas, intento comentar el que aneu dient, i ja amb les altres dues filles moltes vegades em resultava impossible, amb dos grups ja no vull ni pensar-ho.

Una abraçada a totes!
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Dalilala » dc. gen. 08, 2020 4:30 pm

Hola noies! :()()::::

Que bonic veure que ja som un bon grup! Jo m'esperaria una mica a ajuntar grups. Estic segura que com jo, la Primavera a qui estic contenta de retrobar aquí i la Flop hi ha altres noies que encara no es creuen que estan embarassades i estan a l'espera de tenir la seguretat que tot va bé...

Jo he començat a tenir malestar i nàusees. No m'imaginava que fos tan desagradable... sóc novata total i m'ha costat tant aconseguir el positiu, que no he pensat en el després. Vindrà el que hagi de venir. No hi puc fer més.

La sort és que estic de baixa i puc descansar i pensar en mi. No sé com m'ho faria a l'oficina havent de menjar tan sovint i amb el malestar continuu que tinc...

I jo que estava tan contenta perquè quasi no notava res...

Espero que desaparegui aviat!! És estrany tenir-ho més enllà de les 12 setmanes oi??

Estic prenent gengibre i va bé. Com el preneu? Funciona quasi automàticament però no m'agrada el gust. Jo barrejo el gingebre en pols amb aigua, llimona i xarop d'atzavara o mel. I me'l prenc com una medicina. També m'han dit que el puc infusionar, però no sé si funciona...

Pel que fa a les fotos m'agradaria fer-les, però per culpa de l'heparina tinc una panxa plena de blaus.... i serà lleig ensenyar-les. Potser quan a les 12 setmanes pugui deixar les punxades...

Finalment ho vem dir a la família! Estaven molt contents! Més que jo! La meva sogra ja ens ha comprat una manteta pel petit!!

Jo sóc més continguda, crec que és massa aviat per comprar coses i deixar la il·lusió. A més et trobes tan malament que no ho gaudeixes com caldria.

Molta sort a totes les del grup!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. gen. 08, 2020 4:45 pm

Hola noies!
Dalilala és ben bé ,que crec que em creure que estic embarassada quan tinguem la peque en braços!! I mira que segueixo amb nauseas,vomits, sensació de fàstic, em repugna la carn, menjo poc i malament...he perdut 2kg.... Però no passa re, sóc feliç!! Jo també estic amb l'heparina i blaus a la panxa, i sino ho tinc malentès, la punxada és durant tot l'embaràs!

Pecunia comentaves el tema llibres,crec que al final farem un wallapop amb el "què esperar quan s'espera", em fa gràcia un llibre d'aquests.

No se com va, però deixo lo de l'entrada a continuació x si alguna de vosaltres em dona un cop de mà i ho posa a lloc!
PRIMAVERA1985
TE+: NOV 2019
DDP: principi agost 2020
N de fills: cap. Novata total
Edat papis: ell 33 i jo 34
Sexe i nom: ?

Merci!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Dalilala » dj. gen. 09, 2020 11:33 am

Hola Primavera!

Jo en principi la heparina és només pel primer trimestre que em posen Intralipids per baixar les defenses. Crec que depèn del problema que tinguis i el motiu dels avorts de repetició i infertilitat que t'hagin trobat. Suposo que per trombofilies és tot l'embaràs perquè si la teva sang cogula molt no alimenta suficient l'embrió.

La veritat és que és dolorosa i pesada la heparina, però això ajuda a que l'embrió avanci. O sigui que endavant!

Tu també estàs de baixa?

Una cosa sobre les nàusees i fàstics, heu notat que en teniu més els dies que teniu restrenyiment? Jo en tinc molts més aquests dies que no vaig al lababo. O sigui que mirare de prendre lli i kiwis cada dia, a veure si m'ajuda.

Benvingudes a totes!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: crunchi » dj. gen. 09, 2020 4:14 pm

Hola noies!!!
com va?

primavera ara t'afegeixo a la primera pagina :-()-)

Si si, el tema de juntar grups ja vaig comentar que ho deixavem en standby. Primer pensava q seriem molt poquetes pq pel grup de cercadores vam sortir nomes dos TE positius i no veia massa moviment per aqui, però si s'anima ja està. Al final ja es veurà pq molts posts d forum queden estancats pq la gent passa als grups de *. Així que qui sap? potser quedem 4 gats en aquest grup i val la pena juntar-nos.... o potser no.... Ja es veurà.

Anims amb els simtomes! per aqui segueixo amb la panxa regirada a estones. De fastics no en tinc ni restrenyiment ( mira't la pruna tb dalilala).

ja em vaig fer un parell de fotos. Amb il.lusió!! :love: Amb el primer em vaig fer algunes fotos i ara no pot ser menys. Pero vaig tirar a la basura el TE positiu sense fer foto, i m'ha sapigut greu, pq amb el primer si q en vaig fer fotos. En fi.... La vida XD

anem parlant!!!
Imatge

Imatge
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Flop » dj. gen. 09, 2020 6:05 pm

Hola noies, com esteu?
Jo molt fotuda amb el tema nàusees i vòmits. Hi ha dies que vomito tot el que menjo, tot, tot. Altres dies una mica millor. Avui només he vomitat el dinar, de moment. I això que em prenc 5 caribans al dia...
A més, tot em fa fàstic. Hi ha 4 coses comptades que em vinguin de gust. Impossible portar una dieta equilibrada... els líquids no els puc ni veure. La fruita... mare meva, la vomito directament només empassar-me-la. Només m’entra el pa amb tomàquet, l’arròs bullit espès, una mica de pollastre i res més. Estic ben fastiguejada...
Jo no he observat que estigui millor si no vaig restreta. Ja m’hi fixaré. La veritat és que no vaig gaire bé pq com que la fruita no la puc ni veure... avui a dinar he provat de menjar una taronja i a l’últim tros he tret tot el dinar a sac...
Penso que és quan hauria d’estar menjant millor i aquest tema m’ho impedeix per complet.
Algú per aquí deia que no ho podia gaudir per les nàusees, jo tampoc. A veure, no dm ve de nou. A tots els embarassos m’ha passat, però te n’oblides de com n’és d’horrorós...
Entre això i la por que tinc a causa dels antecedents, vaja quin embaràs...

Res noies, ja m’he desfogat, ho necessitava!

Una abraçada!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Primavera1985 » dj. gen. 09, 2020 6:57 pm

Ostres FLOP, quin rotllo!!jo estic com tu, menjant fatal, però tot i que el fàstic és constant i vaig vomitant, algun aliment aguanto. Però és ben cert qque de dieta equilibrada res de res!

Per cert, demà tinc llevadora. És el primer embaràs i no sé ben bé de què va la visita de demà. A part, de que ja m'agradarà veure com va,pq últimament em llevo cap a les 9-10h pk estic de vacances, i demà tinc l'hora a les 8h!!
Abraçada noies!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: crunchi » dv. gen. 10, 2020 12:22 pm

OSTRES flop!!! molts anims amb aquestes nausees i fastigs... Jo tb ahir pensava en lo incomode que és l'embaras en si i lo ràpid que s'ens oblida neujor:-) Tinc la panxa regirada, dia si dia no. I una gana que em sembla que em fotré com una bola. A mi em passa al contrari que tu, que nomes penso en plats i menjars :miko: A sobre l'altre dia el cruncho em va dir que ja se'm nota que estic embarassada, dic ah si, diu si mira't les caderes.... No son les caderes, és el cul que m'està creixent neujor:-) neujor:-) neujor:-) en fi... paciència i anims

Primavera no sé si vas per SS pero la primera visita és una de les mes llargues. Et preguntarà la data de l'ultima regla, edat, pes, malaltes de la familia, si fumes, etc. Et pendrà la tensió i et programarà els primers analisis., la primera eco... Jo tinc la visita la setmana que ve, quins nervis!!! Ja ens explicaràs com et va :-()-)
Imatge

Imatge
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. gen. 10, 2020 2:26 pm

Crunchi la visita amb la llevadora ha sigut tal qual has descrit!!! La visita en si ha anat bé,l'unic que ens ha preocupa't quan ens ha dit que com que venim de fiv, a les 18setmanes o no sé quan, fan no sé quina prova de cor al bebè, x tot el demés,tot bé. En quan si anem x privat o ss,de moment per ambdós costats,ja decidirem.
Quin patir ostres,espero que arribi ja el dia 27 que és quan tenim la eco, necessito saber que tot va bé.
Una abraçada
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: crunchi » dv. gen. 10, 2020 5:31 pm

ahhhh molt be!! no sabia d'aquesta prova que comentes.... aviam si surt tot bé! anims amb la espera! :()()::::
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: louly » ds. gen. 11, 2020 11:45 am

Bon dia guapes!!! Què us embla si posem de quantes setmanes estem en les entrades que anem fent?

6 setmanes 1/2.

Ego: la setmana que ve tinc la primera visita al ginecòleg, vaig per privat, a l'edat que tinc, casi 39, prefereixo controlar-ho una mica més, trobo que fer la primera eco a les 12 és molt tard. O sigui que amb 7 setmanetes podrem veure com està tot, en tinc moltes ganes! encara que tinc molts símptomes de que el procés va per bon camí sempre és una garantia més. Em trobo molt be, el que si que al migdia tinc una son que no m'aguanto dreta...i al vespre igual. Quan poso els nens ales 9h a dormir ja m'hi quedo! tinc la panxa bastant inflada, no la puc amagar gaire, amb el fred i la jaqueta encara però al treure-la.,...faig servir pantalons de premama ja!!!els altres als ser alts no me'ls puc cordar! Ahir per primera vegada al mati no vaig poder prendre'm el cafè amb llet, tenia la panxa molt regirada i no m'entrava res. Al cap d'una estona ja se'm va passar, menys mal!
La meva data es el dos de setembre, però jo ja m'hi trobo bé aquí, sino si no us sap greu em quedaré amb vosaltres!
Els Reis han donat la noticia a la familia i tots sorpresos però molt contents!!! amb una vam dissenyar un carnet de familia numerosa i vam riure molt!!! i amb l'altre vam utilitzar uns peücs que li va fer me mare al meu primer i els vam posar de regalet! van flipar!!!! ara ja més tranquils, sense amagar-me...la veritat que amb les festes i el beure era una mica complicat!

dewi és molt normal sentir aquestes pors, i més si estas perdent, no ajuda a relaxar-te. Tan de bo s'acabin aviat i puguis gaudir del tot. I és que per mi un embaràs és un miracle!! totes les peces han de funcionar a la perfecció perquè tot vagi bé. Però hem de pensar que a la majoria de dones és així, no al contrari. Recomanació de llibre: Un regalo para toda la vida, Carlos Gonzalez (per mi la biblia de la criança).
Flop entenc la teva por, tan de bo tot vagi bé i de seguida puguis gaudir d'aquesta aventura acompanyada dels teus! que t'hagin derivat a alt risc és bo, estaràs molt mes controlada i així tu tb estaràs molt més tranquila. Trobo que fer la primera ecografia amb 12 setmanes és massa tard...per sort tinc privada i la setmana que ve ja tinc la primera eco per veure si tot esta be. Estaré de 7 setmanes. Ànims amb les nausees!!
crunchi ara que estic a la setmana 6 a mi em comencen ja a fer una mica de mal, sobretot el mati el mugró el tinc molt més sensible. Que passin ràpid les nausees i puguis gaudir al màxim! a veure si m'hi poso i em faig la primera foto!!!
Pecunia compartim experiències i sensacions, el que descrius es realment la meva realitat tb! sempre tenia un filet d'esperança de no tirar res per si venia un tercer i violà! aquí el tenim! i sí!! realment tancaré una etapa a la meva vida molt important i molt sacrificada, però amb ganes de començar una altre també, més individual, més de creixement personal. Però per aquesta encara em queden uns anyets!!! ara ha concentrar-nos a viure intensament aquest moment tan màgic! som persones amb molta sort!
Dalilalala baixa t'ha de servir per poder viure intensament aquest regal, realment és un miracle!!! diuen que el primer trimestre és el més durillo en nausees que dsp ja canvia i pots gaudir-ne, el segon per mi és el millor de tots tres!!!
Imatge

Imatge
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Flop » ds. gen. 11, 2020 3:51 pm

Hola!

7 setmanes + 2

Com esteu??

Entro un moment ràpid per dir-vos que he anat a la farmàcia a buscar pastilles de gingebre per les nàusees i vòmits aptes per l’embaràs. M’han donat una capseta que es diu Mareozina. Teòricament és pel mareig de cotxe i per les embarassades. Només porto una pastilla, però crec que m’ha anat bé. Potser és casualitat... però si a algú li pot servir....

Una abraçada!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Dalilala » ds. gen. 11, 2020 9:07 pm

Hola noies!

Com aneu?

Jo de 7 setmanes i un dia!

I ahir vaig tenir eco!! La meva segona eco! Va ser sorprenent perquè vem sentir el cor. El meu marit i la meva sogra es van emocionar molt. Justament aquell moment operaven el meu sogre al mateix hosi li vem dir de pujar a la visita per distreure-la. Va estar contentissima perquè serà el seu primer nét si tot va bé.

Jo no em vaig emocionar tant... no sé, estic com a l'expectativa. Encara no m'ho crec del tot.

El que va bé són tants controls... és un rollo dur la medicació que porto però estic molt controlada. D'aquí 20 dies una altra eco i encara no he anat a la meva ginecològa!!

Flop, jo prenc bastant gingebre i em va bé. A vegades en infusió (trocets de l'arrel) amb llimona i mel, i també tinc en pols per posar als sucs. He tingut una mica de diarrea i això m'ha creat cansament però també ha fet que hagi tingut molts pocs fàstics i marejos.

A més, Flop si només pots prendre arròs mira de prendre integral, perquè porta més nutrients i vitamines i t'ajudarà amb restrenyiment. A veure si el cos ho accepta. Té el mateix gust.

A mi se'm posa bé la torrada amb pernil dolç i la patata i pastenaga bullides. Sembla que el cos té poca força digestiva i vol cosetes senzilles. Així em va millor coses planxa que fregit.

Pel que fa a llibres ma germana m'ha deixat "Què es pot esperar quan s'està esperant ". A veure què tal.

Paciència a totes i busqueu alternatives per estar millor. Molts ànims!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: louly » dg. gen. 12, 2020 1:26 pm

6 setmanes i 4 dies

Bon diumenge!!!! ahir no em vaig poder resistir i vaig entrar al h&m per mirar les rebaixes amb roba d'embarassada i em vaig comprar uns texans, un conjunt negre super xulo i una sudadera que em servirà per alletar! estava tot al 50%!! la roba que tinc, entre que esta ja feta caldo dels dos embarassos i la goma va grossa em vaig animar! d'aquí tres dies eco!! quines ganes!!
Dalilala és sorprenent que amb tant poquet temps ja podem sentir el cor oi? en el meu cas el vaig sentir quan estava de 9, no tenia clar si ara de 7 el sentiria! quina emoció! El llibre "Què es pot esperar quan s'està esperant " és guay per anar veient com es desarrolla l'embaràs, es com la biblia de les embarassades! per una criança més conscient us recomano Un regalo para toda la vida.
Bona entrada de setmaneta!!!
Imatge

Imatge
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Primavera1985 » dg. gen. 12, 2020 1:39 pm

9 setmanes i 4 dies
Luly vaig fer el mateix però al Kiabi i x 15€ uns texans premamà que m'encanten!!i me germana m'ha passat roba seva!! Ja he estrenat els texans,xk entre la panxa que ja tinc de sèrie+que sembla que ja va apareixent la panxeta d'embaràs, hi vaik ben còmode!

Louly em sembla molt perfecta que acabis al setembre però et quedis aqui!

La data prevista m'han dit que és pel 12 d'Agost ....quin estiu de calor que passarem!!!
Avatar de l’usuari
Pecunia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Pecunia » dg. gen. 12, 2020 2:28 pm

7 setmanes

Hola noies!
Dalilal A mi amb la gran com era la primera em van durar menys, de la setmana 8 a la 12 i amb la segona tot va començar abans i va acabar més tard, de la 6 a la 16 :-o00m Però aquesta vegada, que jo pensava que començaria tot abans i seria més durillo al ser la tercera, doncs a part de ardor de tan en quant, aixecar-me per fer pipi cada nit i algun malestar a l'úter, estic molt bé, ahir vaig anar a passar el dia a Bcn i pensava que estaria feta pols i a part de son dp de dinar... com una reina, i com la qüestió és patir... doncs ja estic emparanoiant-me de que potser és que l'embaràs no va bé.

Flop nena quin greu tantes nàusees... és horrible, la única gràcia és que almenys no t'engreixes, i al segon trimestre normalment ja et trobes millor, a veure si s'acaba aviat guapa.

Louly Si, la veritat és que tenim molta sort, hem pogut aconseguir el que volíem i formar la família que teníem pensada formar, em considero molt afortunada, i ara a disfrutar d'aquest últim embaràs!

Jo estic molt bé, sobretot noto la ardor quan fa una estona que no menjo o s'acosta la hora de menjar, el pipi de la nit que al dormir a la habitació del pis de dalt... és un pal :-o00m
En quan a la roba, intentaré no comprar-me res pq al ser l'últim, no tinc ganes de gastar en coses que faré servir ni 6 mesos, el que passa és que els altres dos embarassos eren d'hivern i tinc un texà hiper donat de si i un pantaló de pana que suposo que també estarà donat i podré fer servir fins març, abril com a molt, dp a l'estiu espero amb vestits amples anar tirant.
Demà començo a treballar i estic una mica nerviosa, perquè ha sigut tot de cop, en 15 dies m'enterava que estava embarassada i em trucaven per anar a treballar, i clar, és una feina de tres mesos i ja hauré de demanar entrar més tard el 21 pq tinc llevadora, dp la analítica del 1er trimestre... estic una mica cagada, però ha vingut tot de nou i és el que hi ha :-o00m
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::