(¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: RedBerry » dg. abr. 26, 2020 4:17 pm

Bona tarda maques!!

13+6

Lluna benvinguda!! M'ha fet gracia perque coincidim en infiltrades d'octubre, les dpp que tenim son molt semblants i a les dues ens han adelantat 5 la dpp. Que be futura tri mami >.-<: >.-<: Enhorabona per la panxu!

Gublin, Vinga que demà ja tens la visita amb el gine per que et digui que estan be els resultats, si no recordo malament tenien que estar per sota de 250 per tenir risc alt, ja ens diras com va dema! Aixo que has comentat de la coneguda del hospital sol passar molt que les nenes es "converteixen" en nens perque a lo millor encare no havia no s'havia desenvolupat el penis i "semblen" nenes, m'ho va dir la ecograda o tambe ho havia escoltat. De totes maneres sempre fa ilusio que et diguin el sexe :love: :love:

anika m'ha fet gracia lo de les talles del pit :content: Mai he tingut la necessitat de comprar sostens nous en cap embaràs com a molt em van una mica mes justus i res mes.

Pinkflower, com van les nausses? vas millorant?

Laura_josu Ja t'han programat la prova del sucre? tens antecedents? També faig seguiment per la ss i no m'han programat res d'aixo encara, es mes la pròxima visita es telefònica amb la gine.

PREPART, en el meu cap aprox es fan a partir de les 30 setmanes, et tenies que apuntar bastant d'hora entorn a la setmana 20 perquè s'omplien les llistes, també tinc una mala experiència amb el meu primer embaràs en el cap, volia fer seguiment en la privada i tal qual em van dir que a la publica no m'ho feien. Molt malament la veritat, aixi que t'entenc a la perfecció Gublin

PANTALONS PREMAMA: encara els tinc al armari i m'apanyo amb el leggins com la pinkflower. Si no recordo malament havia dos tipus de panxa, una que era com mitja panxa i altres de panxa sencera, que son els que ara la panxa arribaria al sostens. Dels de mitja panxa no he tingut mai perque en un inici em van dir que no eran comodes per quan estas de 9 mesos, pro he de dir que a l'estiu els de panxa sencera donen molta calor.

VITAMINES; A mi la metge de capçalera amb va receptar el folidoce, que es super bàsic es acid folic i vitamina b12, pro en la ultima visita telefònica la gine em va dir que si prenia algo mes complet tipus natalben supra estaria molt millor. També em va comentar que era per tot l'embaràs.

CARIBAN: L'altre dia al face al grup del mama llum o dona llum no recordo, una mare que estava embarassada va dir que al e-lactancia, crec que es diu, no es recomanava el cariban durant la lactancia, a lo millor m'equivoco pero crec que alguna ho prenia i feia pit, ara no estic segura.

Ego: Aquesta setmana estat feta un nyap, amb un munt de lumbàlgia, el mini que no entén que em feia mal, i que si agafam, acompanyam, posat a terra i jo casi sense poder-me aixecar.... A mes a mes tinc molt molesta de que m'ha de venir la w, sobre tot a la nit, a coincidit que m'ha sortit la panxa de cop. suposo que es l'úter que es va estirant i fent lloc, pero em te feta caldo la veritat... Alguna tambe esta aixi???? Em sap greu perque em costa molt entrar i personalitzar encara que us vaig llegint. Hem fet un grupet ben macu, estaria be fer un grup de whathapp que opineu?


Com aneu amb el confinament?? Petonets!! :-()-)
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Gublin » dl. abr. 27, 2020 8:51 am

13

Bon dia marones :--/) :--/) :--/)

Redberry, jo suposo que és el que dius... que l'úter s'està fent gran i jo també he notat com alguna tibantor i fins i tot dolor com de regla! No em noto tant nyap com dius però bé, jo estic ben tranquil·leta a casa sense cap altre bebé i imagino que amb un nen no pots parar...

WHATSAPP: Redberry, m'has llegit el pensament ja que justament anava a proposar-ho... jejej :ok: :ok: :ok: Tenim això força paradet i ens pot anar bé un grupet de whatsapp per anar compartint dubtes, emocions... i especialment quan ja tinguem els bebés :content: :content: ... Si us sembla bé, podeu passar-me per privat els vostres telèfons i ja creo el grup

Com esteu les altres? Alguna va aprofitar de sortir ahir amb els nens? :b-)))

Una abraçada a totes!!!!!!

:mu:: Gublin
kel
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. març 29, 2020 7:36 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: kel » dl. abr. 27, 2020 11:40 am

Hola fututres mamis!
perdoneu per no haver contestat abans però és que aquest mes ha estat una mica molest fisicament, dolors, nausees i malestar.

Anika i Laura, gracies per contestar-me.
Respecta la meva gosseta, no se si ho sap o no , però a vegades m'ensuma la panxa i la llepa, pesno que potser nota algo, pero tambe m'hi salta a sobre.
No se com ho farem perque les critaures no li agraden especialment, pero jo crec que tot anira bé.

Vinga, anims, que a l'estiu lluirem unes panxolines ben maques!!! :-())

kel
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Laura_Josu » dl. abr. 27, 2020 5:24 pm

Bona tarda Noies!

Gublin_ has anat avui al gine?? que t'ha dit dels resultats del triple screening?? Jo m'apunto al grup de WhatsApp!! Encara escribim a diari en el WhatsApp de marones abril 2018!! N'estic encantada!!

Redberry_ Visc a Euskadi, potser que això faci que el protocol de seguiment sigui una mica diferent. Aquí si tens de 35 cap amunt tot i no tenir antecedents, et fan fer dues proves de sucre, primer i segon trimestre.

Com aneu les altres??

Petonets!!
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: anika_ » dt. abr. 28, 2020 10:16 am

11+6

Bon dia boniqueees!!
Com esteu?? Jo una mica més animada, ara que els nens poden sortir al carrer sembla que per fi hi ha vida fora de casa, quina alegria!! A veure si dissabte també podem sortir la resta a córrer o amb les bicis, amb això ja seré chupi-mega-feliç!!!

Gublin, em passa com a tu, no em sento gens embarassada i no m'ho acabo de creure. Amb el maromo anem parlant de la seva habitació, educació, organització en general... però em sento estranya parlant d'aquestes coses, com si no anés amb mi... sento que estic vivint una història que no em pertoca!!

Lluna segur que les nenes estaran encantades de tenir un altre germanet, i quan tingui uns anyets jugaran moltíssim! Trobo que és molt maco tenir germans i crec que l'edat i el temps que es portin és el de meny!! Jo em porto 7 anys amb el meu germà i vem jugar un muuuuunt, així que si es porten poquet encara millor!

RedBerry jo també tinc dolorets com si m'hagués de baixar la warry i sensació d'estirades i punxades a la pelvis, sobretot al vespre, si us passa a totes em deixeu més tranquil·la!!! Obrir whatsapp em sembla genial!! Tot i que podríem mantenir el foro per anades d'olla i les explicacions més llargues ;)

Kei la meva gossa no s'ha adonat encara, o potser si, però passa totalment de mi!!!!! Ella s'accelera molt amb els nens que corren, es pensa que volen jugar i els persegueix i els hi salta a sobre. Mai a la vida els mossegaria ni res així, però els hi pot fer moooolt mal sense voler i no sé com fer-li entendre que als nens ha de jugar diferent!!

Laura pel que he trobat per internet el protocol del sucre depèn de cada centre... la veritat és que m'agradaria investigar-ho una mica millor, perquè pel que tinc entès, et pots negar a fer-la, pot ser?? Es considera una prova opcional. Estic mirant com són les dietes d'exemple en cas que surti positiva i em sembla que ja és exactament el que mengem a casa... a més també fem molt esport, així que no entenc de què em servirà fer-la, si seguiré menjant i fent el mateix que ja faig ara... no sé, vaig perduda!!
?-) ?-)

Pink_flower, no sabia que els sostens h&m tallaven amb s,m,l... llavors genial, serà molt més fàcil encertar la talla!! Em sembla guai això dels sostens mig lactància / mig esport, han de ser molt còmodes ^_^
Aquest cap de setmana vaig fer canvi d'armari i vaig aprofitar per provar-me els bikinis i tots em queden en plan mami-tetorras-sexy, jajajaja em veig taaaaaan rara! Jo ja he passat d'una talla 80 a una 90, així que imagineu!!!
Això si, la meva panxa ja no està tan grossa, només als vespres... és raro, oi??? Potser vaig tenir una acumulació de gasos, intestins inflamats o vés a saber, crec que era algo digestiu.

Ego: dimarts que ve faig l'eco i les analítiques... aiaiaiiiii estic molt nervioseta!!!!
La resta com esteu??? Qui més té visita els propers dies???

Un petoneeeeet :--/)
Gabi32
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. nov. 04, 2019 12:19 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Gabi32 » dj. abr. 30, 2020 12:08 am

11+5

Hola noies,
Com aneu?

M'alegro per les que ja saben el sexo del nen, a mi em fa molta il·lusió saber també.
Per la que em va preguntar de la meva ciutat de Brasil (perdó, però ara no m'acordo qui ho va fer), sóc de Salvador Bahia.
La setmana venint tinc la primera Ecografia, el dia 6. I el dia 7 és el meu aniversari, així que aprofitaré per anunciar a la meva família via Facetime quan bufi el Pastís. >;;;;;.-<:

I la setmana venint que? Teniu ganes de sortir o les fa massa por? Jo com que estic a Gràcia em fa una mica de por trobar massa gent a carrer, ja veuré com la gent o portarà.

Ànims per les que encara teniu fàstic, jo només tinc molt cansacio i em molesta els pits. Aquesta setmana vaig començar a fer pis moltes vegades, vaig pensar que podria ser infecció urinària però crec que no, no tinc molèstia, pot ser els òrgans en fase d'adaptació, que dieu?

De Brasil, tenim el plano molt decidit. Però encara no vam comprar billetes, a veure si a Maig comencen a vendre-ho.

Un petonet a totes.
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: dolly » dv. maig 01, 2020 11:43 am

Hola noies!

Fa mes de 3 setmanes q no passo perl Forum, i m'he perdut molts missatges,
Benvingudes i enhorabona a totes les marones q encara no conec :P

La veritat que amb el tema del Corona, teletreball i la nena a casa se'm fa dificil trobar un moment per llegir-vos i escriure amb calma..
A mes (suposo q a moltes us passa) fins ara no fa poc he limitat l'access a internet el just per treballar, ja q les noticies m'angoixaven molt, sobretot per les que viviu a Spain, aqui a NL la veritat que no hem tingut una situacio tan extrema.

Jo per fi vaig tenir la primera eco!pero com moltes vaig haver d anar sola a la consulta, va ser molt emocionant, un mix d emocions trista i contenta, pero be, vaig poder veure al petit/a el cor bategant i les cames i braços com es movien.
Per confirmar la data de part farem una altre eco el dia 8 i amb les 2 medicions calculen la data (aixi es fa aqui).
En teoria ara estic de 10s+2d

TEST prenatal, a mi m'han deixat triar entre el plec nucal i el ADN, ambdos no els cobreix l'asegurança pero la diferencia d preu son 9euros. plec 164 i ADN (NIPT) 175
Aixo es novetat amb la meva filla no tenia aquesta opcio.
Hem triat opcio adn, q diuen descarta mes acuradament trisomies.
Algu mes es fara aquest test?

Algunes ja ho heu dit a la familia, nosaltres encara no, amb el tema del distanciament social em sembla molt fred dir-ho per video trucada.. com ho heu fet/fareu?
Les q teniu nens petits en quina setmana recomaneu dir-ho als nens?
Redberry, Pinkflower, els vostres son d la mateixa edat q la meva nena, penso q si li dic ara potsr se li fara molt llarg l'embaras, com ho heu fet vosaltres?

*Edito per preguntar a la Gabi sobre el seu viatge al Brasil.
Entenc q tens familia i coneixes el pais al dir q ja ho has mirat tot, en teoria es idu que a partir del octubre novembre es podra viatjar entre paisos, abans d l'estiu no es preveu volar si no es estrictament necessari.
Has trucat a alguna companyia aerea per confirmar? O l'embaixada del pais, per confirmar que sera possible?
A mi m'agradaria visitar la meva familia, en algun moment abans del novembre ja q parir ho faira al meu pais d residencia, pero ningu es mulla per confirmar si estara permes...
Pensa q apartir de les 36 setmanes no es recomanable agafar un vol... i menys si es transoceanic

BE noies, intento llegir-vos mes asiduament, pero si com s'ha comentat fet grup d whatsapp aviseu-me!

Petons
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: anika_ » dv. maig 01, 2020 2:10 pm

12+2

Dolly
bonica!! M'alegro que l'eco anés tan bé, fa molta il·lusió veure al cigronet movent-se!!! =0-0-)

Crec que aquí no tenim opció de triar una prova o una altra... en tot cas això ho sabran millor les que ja ho han fet, a mi no em miraran fins a la setmana que ve, quins nervis!! :()()::::

Nosaltres tampoc ho hem dit a la família encara, m'agradaria dir-ho en persona... però a aquest ritme no caldrà ni que els hi digui res!! La panxeta ja comença a delatar-me! jejeje :-())

Ja hem obert grup de whatsapp, si ens passes el teu mòbil a la Gublin, Laura_Josu o a mi t'hi afegim!!!

La resta igual!! El grup de whatsapp està bastant animat, aneu passant boniqueeees!!
:--/) :--/)
Gabi32
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. nov. 04, 2019 12:19 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Gabi32 » ds. maig 02, 2020 11:47 am

Hola Dolly,

Que bé que vas tenir un bon Eco. Em dóna molta pena que els pares no puguin passar, ja veurem com anirà d'ara endavant, pot ser que els deixin passar amb nosaltres.

El tema d'anar a Brasil, el meu marit i jo som brasilers llavors no ens poden bloquejar accés al país. Estem en contacte amb la TAP (és el millor vol per nosaltres, BAR-LISBOA-SALVADOR) i sembla que tornar a volar a Juny, encara que els vols siguin menys freqüents. Ja les aniré contant com va la cosa.

Petonets
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: RedBerry » ds. maig 02, 2020 3:24 pm

Bon dia marones

14+5

Gublin te passat el numero que m'afegeixis al whatsapp :miko:

Dolly que be saber de tu >.-<: >.-<: Que guay aquesta eco! M'alegro molt que hagis vist al cigronet movent-se. Aqui tant per privat com per la ss el que fan si o si es el triple screening, si et surt risc alt, crec que per ss i mutuas entra el prenatal, pero si hi ha risc moolt alt si o si toca amnio o similar. Clar que pagant el test adn fetal es pot fer voluntàriament pero aqui val de 500 a 700 € Per aquest motiu no le fet mai la veritat, pero amb tant poca diferencia de preu tambe el faria, a mes et diran el sexe del bebe. En quan dir-ho al mini, no ho acabem de tenir molt clar pero aprofitarem segurament que la morfologica hagi anat tot ok, y tambe que hagi una mica mes de normalitat respecte el corona.

Gabi que guay que el dia 6 tinguis eco i al dia següent el teu aniversari, sera un bonic regal veure el mini, i segur que tota la familia es porta una super sorpresa!! Que emocionant >.-<: >.-<: Espero que no tingueu problemes per viatjar si es el que voleu. Si et serveix de consol, també estic super pixanera, suposo que l'uter va guanyant espai i es el que toca :-)(-:

Anika, que tal la sortida al carrer?? que se que ho estaves desitjant :-)(-: ES aquest dimarts que tens la eco ja??? que be quina ilusio >.-<: >.-<: M'ha fet molta nostàlgia :love: :love: que aneu planificant habitació, i detallets pel cigronet de quan estava embarassada del meu mini, suposo que al ser segons es mes sobre la marxa i aprofitant ja tot el que tens.

ANGEL SOUND: Alguna en te o esta pensant comprar-ho? Nosaltres ho teniem clarissim i ens hem tirat a la piscina i ens hem agafat un de la marca miniland que pinta molt be. Ens arribara divendres que ve a veure si tenim sort i arriba abans.

ECOS: He pensat demanar una eco per privat per alla la setmana 16/17 per anar acompanyada del meu marit, creieu que sera factible? Crec que ja estarem al final de la fase 1 o començant la 2. Tindria que deixar al peque amb els meus pares i anar amb un cotxe el meu marit i jo junts, en cotxe ja han dit que si que si convivim junts no hi ha problema, em falta el tema del peque que no se si podra quedar-se amb avis, els meus ares son joves aixi que no son grup de risc. Que en penseu? us ho heu plantejat començar anar acompanyades?

Ara em toca un super EGO, per que ahir vaig morir d'amor, despres del menjar em vaig estirar al sofa i al baix ventre dret em va venir un formigueig de dins a fora va durar uns 2 o 3 minuts i al principi super intens, li vaig dir al meu marit i va venir desguida a posar la ma i va notar un mini copet, era el meu baby :love: :love: :love: :love: A veure si aixo es va animant i començo a notar-ho mes sovint

PEposs! :-()-) :-()-) :-()-)
Lectora91
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dl. març 30, 2020 7:39 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Lectora91 » dg. maig 03, 2020 9:53 am

Bon dia boniques,

12 +1

Mare meva la de missatges que m'he hagut de llegir! Degut a la feina i a les nàusees, no he pogut passar-me per aqui abans!
A veure, espero ser d'ajuda!

CRIBATGE PRENATAL . Gublin t'agafo com exemple. Són resultats orientatius, no són un diagnòstic, això us ha de quedar clar! 1/100.000 és fantàstic, vol dir que probabilitat de Edwards és baixíssima no, lo següent! 1/883 no és un número tan baix com l'anterior, pero continua sent baixíssim! Si us ajuda, tot i que no és ben bé així, podeu pensar que de 883 fills que tinguis, 1 ho tindria.... Ja veus que és mooolt poc probable que passi! Són resultats fantàstics! Jo, amb aquests resultats estaria molt tranquil·la! Així que estigues contenta perquè són fantàstics!!!!

Gabi32 La crema ja te la pots començar a posar, perquè la seva finalitat és la d'hidratar la pell i com es hidratada estigui quan comenci a dil•latar-se la pell, millor!

Gublin i Redberry tema insomni, jo he passat des de fa una setmaneta i pico a anar cansada i dormint-me pels racons! O sigui que ara no sé què és pitjor... I Anika jo també estic amb nàusees i fàstics... La nevera l'obro lo just perquè em fa mania tot el que hi veig, només agafo el pernil dolç i ja... La carn segons quina, no la puc ni veure... La de porc em fa una mania, a mi que m'encantava el bacon, ara no el puc ni veure...

Tema anunciar-ho, nosaltres hem decidit comprar xumets o patucos, i posar-los en una capseta i posar-hi àvia o tieta, o etc. En plan regal i al obrir.... Sorpresaaaa! Perquè el dinar l'hem descartat del tot!

Pink_flower jo el Natalben sera per tot l'embaràs i problablement allargaré a la lactància! Tema saber el sexe, nosaltres aguantarem! Ens fa molta il·lusió saber-ho el dia del part! El meu aniversari és el 17 de Novembre i saber el sexe, serà el meu regal d'aniversari! Així ho hem decidit amb la parella!

Lluna benvinguda! Cara'm 3 nenes? Estaràs encantada quan arribi la preadolescència.... XDDD tenir-les tan seguides està molt bé, pero després l'edat del pavo serà per partida tripleee!!! Endavant!

Laura_josu L'insomni a lo walking dead ha passat a ser walking dead total.... Una son que tinc ara i un cansament.... Sembla que faci maratons... I estic molts dies al sofà sense fer res! És horrible!

Kel les meves gosses també em salten per damunt i ja per prevenir, quan veig que venen creo un bunker a la panxa! També està molt a sobre meu i recolzen molt el cap a la panxa, jo també penso que algo s'ensumen!!!! Tanmateix, encara que la teva no sigui fan dels nens, al teu el protegirà! No és el mateix un nen que veu 1 cop al dia, que el teu que estaran junts 24h! Així que tranquil·la, que se l'estimarà!!!

Després faig ego, que en aquest m'he allargat molt!!!


Fins després!!!
Lectora91
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dl. març 30, 2020 7:39 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Lectora91 » dg. maig 03, 2020 3:32 pm

Bones de nou,

EGO TOTAL

Dijous 30 vaig anar a fer-me la eco de les 12s! Vaig estar sola dins la consulta... Vam estar 40 minuts amb l'ecògraf... El bebè estava on fire, movent manetes i peuets i girant-se d'esquena! Li vam estar 10 minuts veient-li el culet i l'esquena.... Una marxa que portava... No parava quiet (amb raó tinc tants mals de panxa, si no para!) por em fa quan no li quedi espai.... Seré el seu timbal... Rebré patades i cops per tot arreu!!!!
En una de les fotos li veig el nasset super ben definit!!! La medició del plec nucal va sortir molt bé (menys de 1'5mm - perquè us feu una idea, és un bon marcador)! Després vam mirar els resultats de l'analítica i estaven perfectes! Tinc mooolt baix risc de SDdown i SDedwards. Així que estic encantada!!

Com treballo a l'hospital i estic en contacte amb mostres i a més, se suma lo del covid i que tinc asma, el gine ha decidit vigilar-me d'aprop i a les 15s em faran una altra eco! Em definitiva, que tindré controls mensualment per assegurar-nos que tot està perfecte!

Nenes, és una experiència fantàstica que m'hagués agradat compartir amb la parella! Em va acompanyar perquè si hi havia algo que no anava bé, hagués exigit que el fessin entrar, però al anar tot bé no va caldre! Me'l vaig trobar a fora preocupat, perquè vaig tardar 1h...
Les vostres ecos han durat tant?

Ens anem llegint boniques! Una abraçada gegant!
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Gublin » dl. maig 04, 2020 3:36 pm

14

Holaaa marones, :--/) :--/) :--/)

Estem molt actives al whatsapp i tot i que costa més entrar aquí... ho intentaré ja que trobo que és maco el fòrum i farà il·lusió d'aquí uns anys quan ens rellegim :-()) :-()) :-())

Gabi, que bonic poder-ho dir el dia del teu cumple :love: :love: segur que els hi farà mooooolta il·lusió. I ja ens vas explicant les novetats del viatge... a veure si al juny podeu volar!! :p-)

Redberry, jo si em tiraria a la piscina i intentaria anar amb la parella a fer-me una privada perquè tingui l'oportunitat de veure el bebé també. Jo per sort he pogut anar amb la parella a totes les ecos. Has pensat en una 3D o en una de normal? I uala, ja l'has notat!?? Pensava que era més endavant, cap a les 20 o aixi!!!!!!! Quina il·lusió!!!! z2:-) z2:-)

Pink_flower, com estas bonica?? Ja fa dies que no sabem de tu!

Lectora, quina marxa el teu bebé!!! Jo vaig estar 15 minutets només, ens va passar super ràpid, així que mira, el teu es volia fer veure i així vas poder estar més estoneta amb ell :content: :content: :content:

Tema test ADN Fetal: Dolly, com t'ha comentat la Redberry si et deixen triar has fet bé de triar el d'ADN Fetal. Jo també me l'he fet... en uns 7 dies sabré els resultats. Gràcies a totes pels ànims... vull estar tranquil·la però ens el van recomanar per risc intermig en síndrome de down així que l'hem fet. Creuem dits!! :ok: :ok:

Tema Angel Sound: Jo no m'ho havia plantejat ja que em fa por rallar-me si algun dia no escoltés el batec cardíac i crec que m'engoixaria!! Però si teniu més experiències aneu explicant

EGO: Poc més a dir, esperant el resultat del test prenatal no invasiu... a veure si arriba abans d'hora!!!!

Moltes petonetsss

:mu:: Gublin
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Pink_flower » dl. maig 04, 2020 7:19 pm

Hola noies!!!

10+2

Com esteu?? Ostres no m'arribaven els mails que havien missatges nous, ja deia jo que raro que no diuen res. I ara entro i em trobo molts missatges :-)(-:

Heu sortit aquests dies que ja es pot?? Nosaltres la veritat és que no hem sortit, i a mi m'aniria molt bè perquè m'estic posant ben rodona de: uy això em ve de gust, uy menjo això per evitar nàusees, ara menjo alló que em sentarà bé...i a lo tonto a lo tonto m'estic posant fina :content:

La setmana que ve per fi tinc eco. PER FIIIIIIII!!! Se m'està fent etern aquests dies... encara no li hem dit a casi ningú. Es que em sembla tant lleig dir-ho així per whatsapp... :ufs:

Anika segurament vas tenir gasos o algo et va sentar malament no? Tenies eco avui?? :love:

Grup Whatsapp jo també m'apunto!! Qui era que el creava?? Vale ara ho he vist, Anika t'he pasat el meu número.

Redberry vas notar el baby?? Morooo :love: :love: :love: :love: :love: quina iluuu!!!

Tema acompanyament ECO, no sé...a veure quan podem entrar acompanyades que fa molta pena anar sola. A mi m'encantaria que el papi ho visqui també i formi part de tot això.

Lectora que bé aquesta eco!!! I una hora de visita que segur que per a tu va pasar volant oi? :love:

Bueno noies, que quan estic molta estona llegint em marejo i em trobo fatal. Encara estic igual desitjant que pasi aquest mal estar ja d'una vegada. Ja casi estic acabant el semestre quines ganes!!! >.-<:

Anem parlant :-()-)
Mons89
Entrades: 1
Membre des de: dt. maig 19, 2020 9:27 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Mons89 » dg. maig 24, 2020 8:52 am

Hola Marones!

Sóc la Montse i estem esperant en nostre Marc pel proper 30 d'Octubre, pel que estic de17+2. Amb el primer l'Arnau de 2 anys vaig entrar a un grup de mamis que va sortir d'aquí, i la veritat que ha estat i és el millor que he fet per poder anar compartint-ho tot, fins i tot hem fet sortides juntes amb les famílies i els nens i ha estat genial. pel que he vist teniu grup de whats i tot i m'agradaria molt formar-ne part, ja que entre nosaltres ens entenem i ajudem molt segur. Em podríeu afegir? Gràcies :-())
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Pink_flower » dg. maig 24, 2020 10:09 am

Hola mons89!! :--/)

Doncs si que es veritat que tenim això parat del tot perquè ens hem pasat al grup de Whatsapp ?-)

Si vols pasa’m el teu número per privat i t’afageixo :-())
MewiSoprano
Entrades: 2
Membre des de: dg. oct. 07, 2018 9:57 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: MewiSoprano » dg. maig 24, 2020 9:06 pm

Holaaaa a totessss!!
Ostres fa molt q vaig buscar si hi havia grup i fins ara no hi he tornat a pensar! Quanta activitat q bé! Vaig estar a un grup de marones de febrer 2019 i la veritat és q super guai, per això he vingut a veure si per aquest també faria colla virtual.

Em dic Meritxell, juntament amb l'Albert som papis d'un fill pelut q es diu Yoshi i d'una nena q es diu Nara (27/02/19). Vivim a Santa Perpètua de Mogoda. Per sorpresa nostre, estem esperant "l'alien2", no estava planificat però és molt desitjat.

TE+: 17 març
DPP: 21 de novembre
N de fills: Nara 27/02/19
Edat papis: 31 tots dos
Sexe i nom: ??

No segueixo gaire el fòrum així q el grup de WhatsApp em semblaria perfecte!
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Pink_flower » dg. maig 24, 2020 10:49 pm

Benvinguda MewiSoprano!! :--/)

Doncs si vols pasa’m el teu número i t’afageixo al grup de Whatsapp.
Enhorabona a les dues per l’embaras per cert!! >.-<: :-())
annavy
Entrades: 1
Membre des de: dv. maig 29, 2020 9:52 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: annavy » dv. maig 29, 2020 10:35 pm

Estimades marones de Nov2020!!!

Us acabo de trobar i m'he enamorat a primera vista del vostre forum de bon rotllo!
Que em podrieu afegir al grup de Whats, siusplau? m'agradaria saber de vosaltres i compartir.
Abraçades,
Avui he entrat a setmana 15!!!
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Gublin » dg. maig 31, 2020 11:30 am

Hola Annavy, benvinguda!! :--/) :--/)

Passa’m el teu numero per privat i t’agrego al grup!!

:mu:: Gublin

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::