Març 2021

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: Març 2021

EntradaAutor: yop » ds. ago. 22, 2020 3:45 am

Bon dia noies, ostras Davire, que dur pasar per això, entenc les teves pors, però veuràs que tot està be. No es té perquè repetir!!

doncs no sé si és per lo del covid-19 si és perquè és ss O perquè ara visc en unaltra ciutat i aquí va diferent, però la visita va ser molt decepcionant.
Va pendre notes, em va pesar, em va pendre la tensió. Y en va programar eco de les 12 setmanes i analítica TS. Aaah i pròxima visita comadrona vía telefónica pero d'aquí 2 mesos. ni escoltar cor, per saber que realment hi ha algo creixent, ni explica'm proves, ni res de res. Per no donar no em van donar ni la cartilla de embaraç. ( Em va dir que ara ja no les donen)
No sé si sóc jo q ho trobo estrany O és que la meva comadrona es viva la pepa. ( Amb el petit a la primera visita Et miraven i et feien eco per veure que realment hi havia rmbaraç viable)

Bueno total q al final vaig anar a un privat i em van confirmar que hi ha una mongeteta i vam veure el sac, vam sentir el cor bategar i ja em vaig quedar més tranquila. També em van confirmar que ni ha 1 i les setmanes que estic, perquè faig una pancha enorme.
De moment tot perfecte!

Us poso les meves dades:
Te + : 24/7 ( abans de la falta)
Dpp: 5/4/2021
Número de fills: 3 nens.
Edad dels pares: jo 38 ell 44
Sexe i nom: ?? Però donat que aquest serà el 4rt i els 3 que tinc tenen tita.. jo crec q el meu home només sap fer nens.
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: Març 2021

EntradaAutor: yop » dl. ago. 24, 2020 4:27 am

Hola noies,
Abans parlo...fa 4 dies a la eco va estaba tot perfecte.
Ahir vaig acabar a urgencies.
Estaba fent la siesta i de cop vaig notar algo molt calent ( com si m'estigues fent pipí sobre) en desperto corró al lavabo i tot ple de sang, pijama cames tot. Em netejo y era sang sang amb coàguls tot. Cuan em veig amb forces vaig a la habitacio i tot el llit ple de sang també. El meu pensament va ser merda estic avortant. Em vaig estirar a la punta del llit una estona y el vaig intentar relaxar.
El meu home histèric que anéssim hospital, i jo allí pensant que si era abort no em farien res, i si era amenaça només em manarien repos.
( Amb el petit vaig tenir sangrar post biopsia de corion i és el que em van dir)
Total que al final pujo al hospital ja dónant per fet que l'havia perdut. I resulta que de moment no.
Tinc un hematoma intracorial de 3'5 cm x 1 cm d'ample per la part de baix la Bolsa gestacional. El embrió està bé ha creixut molt en 3 dies, tamany 8 setmanes, bategava el cor. Però m'han manat repòs absolut pq el hematoma ocupa 1/3 de la bolsa.
La Noia em va dir que segurament és reabsorvira, però tinc que fer molta bondat 14 dies. Hi ha perill que s'enganxi a la Bolsa pq està molt apropat llavors si seria ja abort.
He de dir que al arribar a casa ja casi be no sangraba. I ara només surt marronet i poc.
Ara a esperar que tot surti bé, avui trucaré a la matrona O Giné del meu cap a veure si em volen fer un seguiment més exhaustiu. Així que res noies del llit al sofà i del sofà al lavabo 14 dies.
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: Març 2021

EntradaAutor: Mire20 » dl. ago. 24, 2020 1:11 pm

Ostres yop quin ensurt deu meu.... Com estàs?? Bueno ara aprofita i descansa tot el que puguis i sobretot deixa't mimar molt!!
Per cert conec una noia que li va passar el mateix va fer repòs i finalment es va reabsorvir i ara té una nena de 2 mesos molt maca!!
Molts petons curatius!!!!
NaturaLeia
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. maig 29, 2017 11:28 am

Re: Març 2021

EntradaAutor: NaturaLeia » dt. ago. 25, 2020 10:54 am

Ostres Yop quin ensurt us devieu emportar mare meva! Que bé però que va ser això al final i no el que totes ens haguéssim pensat en veure tanta sang. Res, doncs a fer repòs... Quina edat tenen els teus nens? Perquè amb 3 fills no deu ser fàcil pel teu home estar per tot, no? És que nosaltres en tenim només una de 2 anys i el meu home entre ella, la feina, la casa i jo deu n'hi dó com està d'ocupat....hehe

Ahir em van fer el TS del 1r trimestre i tot ha sortit molt bé excepte el risc per edat materna però bueno, a la que passes del 35 anys ja sé sap així que no és cap sorpresa. De totes maneres, ja tenim hora per fer-me la prova no invasiva, amb això no em vull arriscar gens...

Tema símptomes doncs res, en el mateix infern que el 1r embaràs... En aquest estic al llit des del 13/07 sense poder-me incorporar amb prou feines de lo malament que em trobo, he perdut ja 5kg (tot i que ja soc prima de metabolisme) i no noto cap millora tot i haver entrat ja a la setmana 12, en fi, paciència perquè no em queda una altra...

Ànims a totes!


DPP: 09/03
N.fills: un nena de 2 anys
Edat pares: jo 36, ell 38
Sexe i nom: encara no ho sabem
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: Març 2021

EntradaAutor: yop » dc. ago. 26, 2020 4:36 am

Bon dia!!

Naturaleia: doncs el gran té 16, aquest any ja comença batxillerat, el mitjà farà 15 el 1 d'octubre i el petit té 7.
Sesbarallen molt però en moments de "crisis" tots s'ajuden. El gran si ha de fer dinar el fa sense problema, el mitjà m'escombra la casa si cal i el petit ara mateix està modo segurata, a la que veu que m'aixeco del llit em renya. Jeje. La veritat que a vegades els regalaria pero moltes altres estic taaaant orgullosa d'ells...

A veure si et milloren els símptomes i pots fer vida normal, a vegades fins la 13 O 14...

Estic bé de moment, faig molta bondat, vaig sagnar moltíssim el diumenge pero a la ni va parar, dilluns matí, vaig tornar a sagnar però poc i desde Llavors només marronet cuan vaig a Fer pipi.
He de confesar que vaig conseguir que em fasin una eco de control amb una mentirijilla. Vaig trucar comadrona pero dir-li que había pasat i em deia q repòs res de sexe i que si tornava a sagnar igual cap a urg i m'anava a penjar telf. Doncs li vaig dir q al hospital mavien dit q els truqués perquè em portessin un control del hematoma, el va penjar als 5 minuts em va trucar donanme h per el divendres de la setmana que ve.
Sé que sa de fer controls perquè amb el peque caiga tenir un degut al la biòpsia de corion. Es va reabsorvir sol, i el protocol llavors era eco a les 2 setmanes del primer sangrat. Així que vaig ser una mica... Però he conseguit q em portin control.
El problema d'aquest hematoma es que es a la parte baixa entre el útero i el saquet, i era bastant gran i bastant aprop de la boleta. Feia 1/3 de la Bolsa. Tinc una mica de cangur, però com ja no sangro estic una mica més tranquila.
Davire
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

Re: Març 2021

EntradaAutor: Davire » dc. ago. 26, 2020 3:15 pm

Hola noies,

Yop mare meva quin espant, no? Ben fet "d'enganyar" als metges jaja així tens alguna visita de control més que per ss casi no en fan.
Així vas més tranquil•la!
Fes molt de repòs i segur que tot anirà bé!

Nosaltres avui hem fet visita de TS i tot baix risc tal com imaginàvem perquè ja havíem fet test de ADN fetal. La doctora s'ho ha mirat tot mil vegades per assegurar-me que de moment es veu tot bé i així marxar més tranquil•la.
Ara ja fins d'aquí un mes que estaré de 17 setmanes per fer una visita pre-morfològica per veure si tot segueix igual de bé!
Avatar de l’usuari
wendell
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1047
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 10:34 pm

Re: Març 2021

EntradaAutor: wendell » dv. ago. 28, 2020 11:40 am

Hola mamis!

Si m'hi voleu, m'uneixo al vostre grupet. :()()::::

Estic de 13+3 i la meva és DDP per el 2 de març. Tinc 39 anys i aquest serà el meu tercer embaràs (tinc un nen de 9 anys i una nena de 5 anys). I serà el primer de la meva parella.
He llegit que algunes heu tingut algun ensurt o fins i tot males experiències en embarassos anteriors. Quin greuuu!
Això noies, és un patir, però hem de pensar en super positiu i segur que ara totes aquestes mongetetes de març arribaran ben sanes a la DPP. :ok:
Tot i que jo tampoc m'en salvo. Vaig patir un avortament espontàni al 2013 (ja tenia el nen). Estava de 9 setmanes. Ho vaig passar malament, pq fins que no ho vaig aconseguir expulsar es va allargar molt la cosa.
Però després de tot això vaig tenir a la petita i tot va anar perfecte, així que ara vull pensar que també anirà tot bé!

Aquest dilluns passat vam anar a fer la eco de les 12 setmanes (tot i que gairebé ja estava de 13. Jeje!) i tot correcte. Es va veure super bé, cametes i bracets... Aiii! Ens queia la baba! :love:
I els resultats de l'analítica del primer trimestre tot ok, també.
Per el que fa a símptomes, en general em trobo bastant bé, de vegades una mica l'estòmac regirat i noto força cansament, però em trobo molt millor que en els embarassos anteriors, així que ja signo per seguir així! Jeje!

Us apunto les meves dades:

DPP: 02/03/2021
N.fills: un nen de 9 anys i una nena de 5 anys.
Edat pares: jo 39, ell 30 (Sí! Ens portem molts anys! Jeje).
Sexe i nom: encara no ho sabem.


Doncs res, no em vull enrotllar més, només volia saludar-vos i presentar-me.
Us aniré seguint, boniques!

Una abraçada a totes i cuideu-voooos! :-()-)
Patri L
Entrades: 3
Membre des de: dl. ago. 31, 2020 8:03 am

Re: Març 2021

EntradaAutor: Patri L » dl. ago. 31, 2020 8:18 am

Hola a totes!

Jo també m'uneixo al grup. Tinc 28 anys estic de 12+3 i la DPP serà per mitjans de març. És el meu primer embaràs, estic super emocionada però a la vegada espantada (Vaig tenir un avort a l'abril). Tinc feta la ECO de 12 s i de moment tot perfecte. Jo vaig per privat i publica perquè així em sento que ho tinc més controlat.

A vosaltres us han deixat entrar a les vostres parelles a les visites i Ecografies? La meva parella encara no ha pogut acompanyar-me a cap visita, i em sap greu que no hagi pogut ser-hi a les ecografies..

Alguna de vosaltres s'ha estat mirant per fer cursos, classes relacionades amb embaràs o similar?


Felicitats a totes, sou molt fortes i valentes!!
ELSA23
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 13, 2020 8:36 pm

Re: Març 2021

EntradaAutor: ELSA23 » dl. ago. 31, 2020 9:36 pm

Hola noies!! :-())

Primeea vegada que escric en aquest grup, tot i que jo vinc del de FIV 2020.

Ara estic de 13+3 i DPP 5 març.

Yop: com estas de l'hematoma? Ma germana va tenir un, pèrdues tot embaràs i repòs 4 mesos i ara té una nena preciosa d'un any.

Davire: mhas espantat amb el tema de la trisomia anterior. Jo estic esperant resultats del test no invasiu, el.TS crec que m'ha sortit risc baix en sindrome down i molt baix en l'altre. Espero que tot bé!! Tu t'havies fet test no invasiu laltre vegada.?

Beta/test embaràs + : 29 juny
DPP: 5 març
Edad mare i pare: 40 i 38
Primer fill
Es un nen i es dirà Eric :)

Petons a totes i un plaer!!
NaturaLeia
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. maig 29, 2017 11:28 am

Re: Març 2021

EntradaAutor: NaturaLeia » dt. set. 01, 2020 11:08 am

Benvingudes Wendell, Patri i Elsa!

Patri, jo he anat acompanyada del meu home a totes les visites del ginecòleg, vaig per privada. Em van dir que sí podia venir el meu home però no la meva nena (1a filla).

Elsa, jo ahir em vaig fer també el test no invasiu i tot m'havia sortit risc molt baix al TS, sí que em fan por els falsos positius però és que no estaríem tranquils sense fer-nos-el. La setmana que ve tindrem els resultats.

Jo començo a estar una miiiica millor, ara puc menjar una miqueta més així que confio deixar d'aprimar-me, encara em passo el dia al llit però començo a poder incorporar-me una miqueta més :)

Yop com va el teu repòs??

Ànims a totes!
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: Març 2021

EntradaAutor: Mire20 » dc. set. 02, 2020 5:47 pm

Hola noies!!! Benvingudes a les noves incorporacions!!!!
Com esteu??? Jo ahir vaig anar a la eco de les 12 setmanes i tot està perfecte!!!!! També em van dir que s'intueix que pot ser un nen però no és segur... Jo ja tinc un nen i m'hagués agradat una nena però Bueno el que és important és que tot estigui bé!!! Alguna per aquí que l'hagin dit el sexe i després fos l'altre??
Avatar de l’usuari
wendell
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1047
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 10:34 pm

Re: Març 2021

EntradaAutor: wendell » dj. set. 03, 2020 5:12 pm

Hola noies!

Moltes gràcies a totes per la rebuda i benvingudes Patri i Elsa.

Yop: com et trobes? Alguna novetat? De veritat que espero que l'hematoma hagi millorat molt!

Elsa: felicitats per l'Èric! Quina ilu saber ja el sexe i el nom! >.-<:

Patri: nosaltres fem el seguiment per la seguretat social i no van deixar entrar al meu home. Una pena, la veritat, pq sap greu no poder estar junts en aquests moments.
Però vam fer eco a les 8 setmanes per privat i ara a les 17 setmanes en farem una altra, per privat també, així ell pot entrar. Per privat deixen entrar 1 acompanyant (almenys on anem).
I ens estem plantejant per de cares més endavant fer la eco 5D, així ell també podrà entrar.

NaturaLeia: espero que aquesta setmana fins a saber els resultats del test us passi ben ràpid. Segur que surt tot perfecte!
Ostres i quina llauna que t'hagis trobat tan malament, jo en els dos embarassos anteriors em vaig trobar tal i com descrius i realment es passa fatal! :ufs: Per sort, aquest embaràs està sent molt diferent. Ja tocava! Jejeje!
M'en alegro mooolt de que et vagis trobant millor en mica, en mica? De quantes setmanes estas ara?

Mire: que bé que la eco hagi anat tan bé! La veritat és que se surt ben descansada quan diuen que tot segueix el seu curs correctament! >.-<:
Així que s'intueix un nen? Doncs jo personalment no m'hi he trobat en que hagin intuït un sexe i després fos l'altre, mai m'han volgut dir res del sexe abans de la setmana 20 i sempre l'han encertat.
Però sí que conec un cas. La filla de la meva veïna, que surt de comptes al novembre, primer li van dir que portava un nen i després més endavant li van confirmar que era una nena.
Així que ja veus, no perdis l'esperança de tenir una petita. Tot i que com tu dius, el més important és que tot estigui bé!

La resta totes bé, noies?

Jo bé, bastant cansada, però bé.
Tema panxa... com ho porteu? Jo faig una panxa considerable ja! Ja no l'amago ni en broma! Jajaja!
Demà vull passar per H&M a mirar-me uns texans i alguna samarreta, pq ja no sé com vestir-me. :-:)

Doncs res noies, una abraçada a totes i ànims que ja encarem el segon trimestre! :-()-)
Patri L
Entrades: 3
Membre des de: dl. ago. 31, 2020 8:03 am

Re: Març 2021

EntradaAutor: Patri L » dj. set. 03, 2020 5:29 pm

Hola!

Doncs les ecografies no m'han deixat que entri la meva parella ni per privada ni per pública... La setmana que ve tinc visita amb el Santa Caterina, que és on m'agradaria parir, a veure si ells em deixen que pugui venir la parella a les visites.

Pel què fa el sexe del bebè, no me l'han dit encara. Jo també conec una noia que al principi li van dir que portava un nen, i després va resultar ser nena a la següent ecografia.

A mi ja se'm comença a notar panxa, sobretot a la part de baix, però també depèn molt del que he menjat i la roba que porti!
Avatar de l’usuari
wendell
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1047
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 10:34 pm

Re: Març 2021

EntradaAutor: wendell » dv. set. 04, 2020 10:21 am

Patri L ha escrit:Hola!

Doncs les ecografies no m'han deixat que entri la meva parella ni per privada ni per pública... La setmana que ve tinc visita amb el Santa Caterina, que és on m'agradaria parir, a veure si ells em deixen que pugui venir la parella a les visites.

Pel què fa el sexe del bebè, no me l'han dit encara. Jo també conec una noia que al principi li van dir que portava un nen, i després va resultar ser nena a la següent ecografia.

A mi ja se'm comença a notar panxa, sobretot a la part de baix, però també depèn molt del que he menjat i la roba que porti!



Bones Patri,

només volia dir-te que al Santa Caterina no podrà entrar la parella. :ufs:
És on nosaltres fem el seguiment per SS i quan vam anar a la eco del primer trimestre (fa 10 dies) no el van deixar passar, ho vaig preguntar però ens van dir que no. No em va poder ni acompanyar ni a la sala d'espera. :ufs:
Em sap greu, bonica... és un rotllo! :ufs:
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: Març 2021

EntradaAutor: yop » dl. set. 07, 2020 8:05 am

Bon dia noies!!
Doncs be, me passat 2 setmanes al llit, cada dia tacant una mica, però marronet.
El dijous vaig sortir per anar q fer analítica TS i el divendres a la eco de control que vaig conseguir jeje. El cigró et bé, a creixut molt i el cor bategava bé.
El hematoma a reducir de 3'5cm de llarg a 3cm i de 1'3 cm d'ample a 1. Les pèrdues que tinc diu el Giné que segurament l'hematoma s'està drenant poc a poc, ara ja la pròxima eco serà la de les 12. Ara estic de 10+1
M'ha dit que fasi repòs relatiu, q no agafi pes, vigilar escales, no forçar a caminar etc. Pero que vagi fent.

A mí sí en van deixar venir la parella al control. Per la ss.

Mire20: el Giné privat em va dir que a les 13-14 setmanes ja es veu claríssim si és nen O nena.
Amb el gran a la de les 12 en van dir el mateix que semblava un nen, però que no ens ho asseguraven 100% i efectivament nen.
Amb el mitjà em van dir de tot cada eco canviava de sexe. A la setmana 25 em van dir que era una nena, a la següent eco un nen i així fins que vaig parir. Va ser un nen. Recordo el meu sogre que em tocava la panxa i deia ai la Lídia ( era un nom q ens agradava) i la meva resposta sempre era com surti un lidio... I va sortir un Dani! Jaja

( La meva opinió és que si t'ho ha dit així és pq possiblement sigui un nen)

M'alegro que us surti els ts baix risc.
Amb el petit em va sortir molt alt i és un mal de cap horrible. Entre que et fan les proves i tens el resultat et passa de tot per el cap.

Sento haver estat desconectada. Estava massa preocupada. Ara ja estic millor :)
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: Març 2021

EntradaAutor: Mire20 » dc. set. 09, 2020 4:58 am

Hola noies!! Bueno avui em faig el test prenatal no invasiu. Em va donar al TS 1/330 ni que sigui risc baix està molt al límit així que no res.... Desitgeu-me molta sort... Us vaig explicant
girdona
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. set. 09, 2020 9:59 am

Re: Març 2021

EntradaAutor: girdona » dc. set. 09, 2020 10:13 am

Hola noies,

Ahir vaig tenir primera visita de control amb la llevadora, es el meu primer embaras, i van trigar molt a donar-me cita pel tema COVID. Resulta que tinc regles molt irregulars i realment no tenia clar la data d'ultima menstruacio, ja que fa unes setmanes quan m'havia de venir vaig tacar una mica i vaig considerar que era l'ultima. Realment em vaig fer la prova d'embaras mes pels simptomes que res més, i com que la llevadora no ho veia clar, vam fer una eco rapida per sortir de dubtes i resulta que estava de 12+1. Aixi que el primer trimestre ha passat en un no res :/ Avui analitica i dema ecografia de 12 setmanes. Espero que no sigui lunic cas que shagin trobar, vaig sentir una mica de vergonya per no haver estat mes al tanto, sort que ja em prenia vitamines prenatals. Pero com tampoc m'esperava una eco, em va fer moltissima ilusio veure el ¨bitxo¨, llastima que no puguin venir acompanyants a les visites, la meva parella esta una mica trist per aixo.

La DPP es el 22 de març , aixi que em quedo per aqui, perque realment no tinc ni idea de tot el proces, esperem que tot vagi com la seda (i per vosaltres tambe esclar).
NaturaLeia
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. maig 29, 2017 11:28 am

Re: Març 2021

EntradaAutor: NaturaLeia » dj. set. 10, 2020 10:18 pm

Hola!

Yop està millorant doncs la situació, això són bones notícies!

Molta sort Mire amb el test, segur que surt tot bé!

Girdona, quan escolto aquestes històries entre al·lucino i moro d'enveja :p Jo de la setmana 5 a la 12 vaig estar al llit trobant-me fatal (bueno, i a la 14+2 encara hi estic...) trobo increïble que algú pugui arribar a la setmana 12 sense saber que estàs embarassada i fent vida normal, quina sort! :) Benvinguda al club de març!

Nosaltres avui hem rebut els resultats del test prenatal no invasiu i tot risc baix!! Em feia por perquè com que havíem agafat un ampliat pensava que no sortís quelcom d'alt risc però no, tot bé! I és un nen! Tenim ja la nena així que hi haurà diversitat :) (és que això de la "parelleta" que diu tothom no m'agrada gens...hehe)

Ànims a totes!
girdona
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. set. 09, 2020 9:59 am

Re: Març 2021

EntradaAutor: girdona » dg. set. 13, 2020 6:57 pm

NaturaLeia, que be que els resultats de test siguin tan bons, me n’alegro molt. :p-)

La veritat es que el meu primer trismestre no ha sigut massa bo, de fet em vaig fer el test perque em trobava bastant malament mes que perque no tingues la regla, ja que vaig tacar igual, tot i que escoltant alguns casos tampoc em puc queixar, i tambe tenia la sort de teletreballar que si em trobava malament em podia estirar un moment i seguir despres.
Jo vaig anar a fer eco 12 setmanes el dijous i la gine mel va corregir a 13+5. Ja no se si fiarme massa ja que amb 2 dies de diferencia mhan avançat setmana i mitja. Lo important es que tot esta be a falta dels resultat de lanalitica que mels diran el 28.

Bona entrada de setmana noies! :-()-)
ELSA23
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 13, 2020 8:36 pm

Re: Març 2021

EntradaAutor: ELSA23 » dc. set. 16, 2020 9:14 pm

Hola a totes!! com va tot??

Jo demà tinc eco de control ja estic de 16 setmanetes i molt be la veritat! Llevat d'algun dia que tinc les hormones disparades i m'altero amb facilitat jajaja :love:

La panxa i el pit van creixen (ja he engreixat quasi 3 kilos en aquest trimestre) i la veritat es que tinc mes gana. Al primer trimestre no vais engreixar res!

Tema esports, caminar... com ho porteu? jo intento anar a caminar cada 2 dies i avui he comenta a fer ioga prenatal per YouTube. Estic en molt baixa forma i em costava fer tot... es noten molt aquests mesos d'inactivitat jajaja

com van els vostres embaraços? ja heu començat a comprar cosetes? ja sabeu nom I sexe?

Petons! :)

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::