(¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

gener, febrer, març...
Alea1986
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. feb. 18, 2020 3:42 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Alea1986 » ds. nov. 28, 2020 11:50 am

Ups! He dit Pati-em, volia dir Lorelanna! Sou tantes que em perdo amb noms!
Evi87
Entrades: 3
Membre des de: dj. nov. 12, 2020 8:10 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Evi87 » dt. des. 01, 2020 3:04 pm

Hola a totes!!

Espero que estigueu totes bé i millorant amb els sintomes. Aquest mati he anat a ferme la primera eco de les 12 setmanes i tot esta bé! >.-<: menys mal!! Estic de 11+6 i segons eco de 12+4 pero mhan dit q al ser menys d una setmana no adelantan FUR. També mhan donat resultats del triple screening i tot risc baix, no crec q fem test ADN . Aquest cap de setmana ja començarem a donar a la familia la noticia , ja tenim moltes ganes!!
A la analítica mha sortit rubéola positiu, alguna li ha passat? No se si es bo o dolent i fins la setmana vinent no tinc visita.

Un peto per a totes!
Alea1986
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. feb. 18, 2020 3:42 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Alea1986 » dt. des. 01, 2020 5:48 pm

Evi 87, que t’hagi sortit rubeola positiu vol dir que vas passar el virus i estàs immunitzada. Fixa’t que marca els IGG... vol dir que tens anticossos... per contra, IGM vol dir que tens la infecció activa... d’alguna cosa m’ha servit el Covid!

Enhorabona pels bons resultats! Jo també he anat avui a buscar els resultats del triple screening i també m’ha sortit risc baix. Jo tampoc em faré el test no invasiu!
Evi87
Entrades: 3
Membre des de: dj. nov. 12, 2020 8:10 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Evi87 » dt. des. 01, 2020 7:11 pm

Moltes gracies Alea1986 em deixas mes tranquila!
Potser aviat podriam fer el grup de * q veu dir, que segur q ens conectarem mes

Bona nit!!
Pati-em
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. des. 23, 2017 6:27 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Pati-em » dv. des. 04, 2020 10:23 am

Hooooola!

no tinc massa temps, però volia passar per aquí ni que fos de forma ràpida.

Us he anat llegint aquests dies i me'n alegro que totes les ecos vagin sortint bé i els riscs siguin baixos!!!! :b-))) a mi també em va sortir el risc baix de tot, per tant no farem la prova no invasiva.

Si voleu crear el grup de wats em sembla perfecte, estarem molt més en contacte per allà segur.

Doncs res, una abraçada molt forta per totes!!!!!

Ah, i espero que els símptomes us vagin marxant a les que encara els teniu. Jo estic com nova des de que vaig començar el segon trimestre >.-<:

Cuideu-vos molt totes!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dc. des. 09, 2020 10:12 am

14+4 :miko: :miko: :miko:
Perdoneu, he estat molt absent!!!! Espero i desitjo que totes estigueu genial, i els petitons igual <:-<

Ja he creat un grup de watsapp, qui vulgui entrar que m'envii un privat i li envio el link directe al grup!!! Prefereixo deixar-ho privat sino pot entrar qualsevol que passi per aqui.

Com esteu?? Espero que bé!! Jo segueixo una mica igual, semblava que anava a millor, aquest pont hem pogut marxar a la casona que tenim en un poblet molt petit i hem pogut respirar una mica d'aire, estava molt farta d la ciutat, dels olors, de la gent, del soroll... necessitava pau i tranquiiltat!!! I ho he aconseguir, ja portava mes d'una setmana sense vomitar, ha estat arribar al meu pis, i posar-nos a fer rentadores i recollir, que vaig fer una super vomitada ahir a la nit que ho vaig deixar tot fet un nyap! i aquest mati el mateix!!!!!

Aixi que res, ens queda esperar i que tot vagi millorant...

Un super petó!!!! :love:
Imatge Imatge
Lorelanna
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. març 06, 2017 10:43 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Lorelanna » dj. des. 10, 2020 10:21 am

Hola noiesss!

Que bé que aquestes ecos surtin bé! La veritat es que et queda un bon descans i surts carregada d'energia! Que bé!
Náyade ara intentaré enviar-te el missatge privat per poder unir-me al grup que has creat, que guai! Penso que per allí serà més fàcil mantenir el contacte que no haver d'entrar al forum, que és una mica rotllo...

Jo la veritat poca novetat, tot com sempre... vòmits i tal no en tinc però estic com "asquejada", no sé, es una sensació rara com de malestar, de ganes de no fer res, de ganes de voler menjar però al mateix temps tot em fa angunia, en fi, a veure si passa una mica aquesta sensació. Tal com dius Náyade que heu marxat pel pont i t'ha anat molt bé pels vòmits, penso que aquesta situació "confinada" tampoc ajuda a estar bé del tot, és una mica apàtic tot plegat, ara amb aquests Nadals estranys que tenim aquí a tocar... però en fi, paciència, ara toca així, i esperem que aviat tot vagi a millor.

Ens anem llegint! I a veure si ens llegim també pel Whats :P
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » ds. des. 26, 2020 6:07 pm

17 setmanes!!!!!! :p-)

Tenim això abandonat des que tenim el grupet de WhatsApp!!! :-:) costa entrar-hi aquí, a mí al menys, a sobre em va molt lent aquest format de fòrum...

Doncs res, ens hem plantat a gairebé la meitat de l'embaràs, ja 17 setmanes, segon trimestre més que començat! I endavant!!!!! >.-<:

Mica en mica ja vaig més animada, em vaig trobant millor, ja no vomito fa 2 setmanes. Nàusees encara en tinc a diari però és sobretot després dels àpats, i al principi del matí, però ja molt millor. He recuperat energia, i ja no em sento tan plofff!

També vaig començar a notar-ho i mica en mica vas creant un vincle amb el petit/a, i sembla que no ja no tens tanta angoixa sobre perdre'l, i l'energia torna... La parella sembla que també, la nena ens dóna una mica de treva, comences a ilusionar-te... Esperem que ens quedi per davant el millor!!!!

Seguim sense tenir nom, el de nen ja està decidit i el de nena no ens posem gens d'acord! Així que res.
Dilluns vam anar a Fer una eco 5D i no es va deixar veure sexe, la veritat que era una eco curta de 15min i econòmica i estava molt enfocada a veure sexe, i no ho va poder aconseguir la noia, el petit tenia ganes creuades i el cordó li baixava just pels genitals, jo a estones creia veure un penis i a estones pensava que era una vulva, després de 25min es va rendir i ens cita el 30 de nou aviam què!!!!

El que sí vam poder veure era el festival que portava!!!!! Estava super esverat fent patades com boig sense descreuar!!!, Cul amunt i abaix, mans amunti avall... El vam veure en 5D una mica també ♥ es increíble com en tan poc temps poden créixer tant!!!!!

I res més... Si voleu unir-vos al WhatsApp ja sabeu!!!! Tenim un grupet maco de poquetes mamis :)

Com esteu la resta??????

Petons!!!!!
Imatge Imatge
Eroseta
Entrades: 3
Membre des de: dt. des. 29, 2020 2:27 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Eroseta » dt. des. 29, 2020 3:19 am

Hola boniques,
soc la Esther tinc 36 anys i estic embarassada de 13 semanes i de bessons. Es el meu primer embaras i estic molt asustada.(suposso que normal)
Ahir varem donar la noticia als nostres amics i ens varem recomanar aquest forum de socpetit. Aixi que aqui estic llegint tots els vostres comentaris i m’agrada poder escriure la experiencia que estic visquen amb mares que estan com jo.

Suposso que totes o quasi ja esteu amb el triple screening, m’agradaria llegir-vos... us comparteixo la meva experiencia i els següents passos,
Feto 1: 1/159 i feto 2: 1/267 en resum risc mig alt. Per tant ahir ens varem anar a fer la Analitica No invassiva i ara toca esperar 12 dies. Donat que son festes la cosa es pot allargar... i estic una mica cagada (parlant clar)!! Vosaltres com ho porteu? Algun concell? Moltes gracies
Una abraçada i molt bones festes responsables.
Avatar de l’usuari
Napa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:29 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Napa » dt. des. 29, 2020 8:20 pm

Eroseta ha escrit:Hola boniques,
soc la Esther tinc 36 anys i estic embarassada de 13 semanes i de bessons. Es el meu primer embaras i estic molt asustada.(suposso que normal)
Ahir varem donar la noticia als nostres amics i ens varem recomanar aquest forum de socpetit. Aixi que aqui estic llegint tots els vostres comentaris i m’agrada poder escriure la experiencia que estic visquen amb mares que estan com jo.

Suposso que totes o quasi ja esteu amb el triple screening, m’agradaria llegir-vos... us comparteixo la meva experiencia i els següents passos,
Feto 1: 1/159 i feto 2: 1/267 en resum risc mig alt. Per tant ahir ens varem anar a fer la Analitica No invassiva i ara toca esperar 12 dies. Donat que son festes la cosa es pot allargar... i estic una mica cagada (parlant clar)!! Vosaltres com ho porteu? Algun concell? Moltes gracies
Una abraçada i molt bones festes responsables.


Hola Eroseta, benvinguda.
Vaja entenc que estiguis espantada, jo estic de 14 setmanes i també ho estic vivint tot a tope de nervis acollonida etc jo en tinc 42 i ens ha costat gairebé 12 anys aconseguir embaras.
T´han fet eco per mirar mides plec nucal etc? Jo em vaig fer el dia 22 el test adn no invasiu (triple screening sortia baix risc però em preferit fer-ho) i miro la app del laboratori a cada moment per veure si ja estan resultats si em donessin un euro cada cop que he obert la app seria ja molt rica.
Vinga molts ànims que segur que tot anirà be
Montse5
Entrades: 1
Membre des de: dt. des. 15, 2020 11:22 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Montse5 » dj. des. 31, 2020 1:07 pm

Bona tarda noies,
Jo sóc la Montse (sóc al grup de whatsapp i no havia comentat encara per aquí), tinc 34 anys i és el meu primer embaràs.
Ara mateix estem de 17 setmanes i a l'última eco va semblar que és una nena però no ens ho van voler confirmar 100%, així que esperarem a la eco del gener a que ens ho confirmin.

Ens llegim per aquí o pel whats! :D
Bon any per totes!!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dg. gen. 03, 2021 2:50 pm

:content:

Benvingudes eroseta, Montse5, Napa!!!! >.-<:

Perdo gairebé no pasem per aquí des que tenim el grupet d WhatsApp!!!! Aviam si puc actualitzar dades....

Montse5 aviam aquesta nena acabada de confirmar!!!! Que bé!!!!

Eroseta són normals les teves pors, ja veuràs com tot sortirà bé!!!!! Molts ànims!!!! >.-<:

Napa com estàs??? Ja saps resultats??? Espero que tot molt bé!!!!!

Avui ja estic de 18+1, no m'ho crec, ara el temps em vols amb lo lent que passava al 1er trim...

Estic millor en tots els sentits encara q no al 100%, però sentir com es mou, es lo millor del món!!!!! Em dóna forces.

I ja sabem... Que esperem UNA NENA!!!!! :cnena: :oset:

I també sabem que li direm EYRA!!! :cnena: :oset:

Estem super feliços de tenir dues nenes, realment ens era totalment igual el q fos però Bueno realment tenir dues nenes ens omple totalment d felicitat!!! No cal que digui que es el millor q ens ha pogut passar!!! :love: i que estem in love!!!

Parlem!!!!
Imatge Imatge
Alea1986
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. feb. 18, 2020 3:42 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Alea1986 » dl. gen. 04, 2021 2:15 pm

Bon dia mamis de juny! I molt bon any a totes! Hem arribat al 2021!

Entro una mica ràpid perquè estic en horari laboral i no tinc massa temps. Me n'alegro que a totes us estigui anant bé.

Us resumeixo la meva situació: jo estic de 18+1 i, tret d'alguna petita molèstia, em trobo al 100%. Ja m'han confirmat que és una nena, una Arlet. Estic molt contenta, ja que tinc un nen i així tindré la parelleta! :cnena:

Faig seguiment per privada i per pública, ja que tinc antecendents d'hipertiroidisme de Graves recent (vaig deixar de medicar-me al juliol i al setembre em van donar l'alta) i de colestasis de l'embaràs (el meu fill va nèixer en un part induït a les 37 setmanes degut a aquest problema). De moment, tot està en ordre. La tiroides continua estable, tot i que em fan seguiment d'uns anticossos que semblen que poden comportar problemes de tiroides a la nena i, pel que fa a la colestasis, ja m'han dit que tinc un 70% de possibilitats de tornar-la a tenir, però que si l'agafo serà qüestió de controls, medicació i anar veient com va tot...

Divendres dia 15 tinc la morfo a la pública i el 22 a la privada. Esperem que tot vagi bé.

Jo, de moment, a la nena la sento, però molt poc. La veritat és que és força tranquila. Es mou molt durant uns minuts seguits (suposo que canvia de postura) i desprès es queda quieta durant hores i hores, només algun copet de tant en tant...

Al grup de WhatsApp encara no hi sóc. Em fa una mica de por entrar-hi, per si alguna cosa no anés bé. Tot i que també és cert que fer tribu ajuda... i qui millor que vosaltres podeu entendre'm! :-()-)
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dl. gen. 11, 2021 9:44 am

19 setmanes!!! :-)(-: :-)(-:

Hola Alea1986!!!! Moltes felicitats per la teva Arlet!!!! :cnena: Que bé!!!! Pel que sembla tot va perfecte , i et queda poquet per la morfo!!! :love: Quina alegria!!! Esperem que l'hipotiroidisime es comporti i estiguis bé lo màxim de temps i el millor possible!!! :ok:

Quan vulguis afegir-te al grupet seràs benvinguda, som 7 mamis ja, i la majoria som repetidores!! Quan vulguis m'ho dius i t'afegeixo!!! >.-<:

EGO. No tinc gaires novetats, segueixo trobant-me cada vegada millor, cada dia la noto sobretot al vespre, i durant la nit dorm. Aquest matí s'ha canviat de posició, tenia la mà jo a la panxa i l'he notada perfectament com es donava la volta!!!! Una passada :love: Només per aquests moments val la pena els 3 mesos de merd* que passes al 1er trimestre...

Ara esperant la morfo, jo la tinc el 22 també, espero que tot estigui correcte i poder seguir endavant. També tinc llevadora el dijous 14, suposo q em demanarà o'sullivan (ja tremolo...) i anàlisi de 2on trim. Tinc 0 ganes de fer osullivan, amb l'Emma em va sortir alterat i vaig haver de fer la corva llarga i no la vaig poder ni acabar, ho vaig vomitar tot... però vaja, em vaig endur l'etiqueta de Diabetis Gestacional. Aquest cop no hi penso gaire tot i que compto que probablement em tornarà a sortir... :ufs: Aviam què passa.

Res més noies!! Aniré actualitzant dades a la primera pàgina!!!! Una forta abraçada!!!!!! :-()-)
Imatge Imatge
Alea1986
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. feb. 18, 2020 3:42 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Alea1986 » ds. gen. 16, 2021 12:08 pm

Bones a totes!

Espero que us aneu trobant bé!

Només comentar-vos que ahir vaig fer l’eco morfològica. Tot en ordre, així que tranquil•la de que sembla que el nen està sa. I sí... dic nen! Perquè la sorpresa va arribar quan la ginecòloga em va dir que enlloc d’una Arlet, tindrem un altre nen! Uff! Quina sorpresa! La veritat és que no ho entenc. M’ho van confirmar dues vegades, dues ginecòlogues diferents, una quan faltaven pocs dies per fer les 15 setmanes i l’altra a gairebé 16 setmanes... Sorpresa i disgust del meu nen, que no acaba d’entendre que ja no hi ha Arlet! La setmana que ve tinc morfològica a la privada, així que a veure què ens diuen (no els hi diré el que m’ha passat, que així no aniran amb una idea preconcebuda). Però vaja! Jo li vaig veure clarament alguna cosa que li penjava entre cames!

Em pensaré això d’entrar al watsapp!

Anem parlant! Ja direu com us va anant tot!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » ds. gen. 16, 2021 12:15 pm

Holaaaa!!!

20 setmanes!!!!!!!!♥♥♥

Que fort Alea!!!!!!! Estic flipant molt!!!!! Pensava que això ja no passava!!!!! Ostres, imagino el shock!!!! ?-) sigui com sigui, me n'alegro que tot hagi sortit molt bé!! Si que ens diuen que a vegades hi ha penis tímids, ves a saber, i després creixen de cop!!
No teniu nom pel petit, no?? Ufff entenc que hagi estat un bon shock!!! Ja fets a la idea. Pero està sanet sanet!!! :love: ànims!!!!!!

Ara m'has fet pujar la mosca, a mí em van dir nena i estava de 17, aviam si s'han equivocat?? Jajaja ja tinc un parell de cosetes amb el seu nom. Aviam què!!!!

Petonets!!!!!
Imatge Imatge
Silmv85
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. gen. 18, 2021 12:29 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Silmv85 » dl. gen. 18, 2021 12:39 pm

Hola! Em dic Sílvia i tinc 35 anys (el mes que ve ja faré els 36). Ara estic embarassada de gairebé 21 setmanes! És el meu primer fill! En principi surto de comptes el dia 1 de juny. M’he apuntat a aquest fòrum i al del maig per si cas.

Espero que estigueu totes bé! Divendres em faran l’ecografia morfològica.
Alea1986
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. feb. 18, 2020 3:42 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Alea1986 » dl. gen. 18, 2021 1:24 pm

Benvinguda Silmv85! Espero que la morfològica et vagi molt bé!

Náyade gràcies pels ànims. No, no tenim nom pel petit. No ens n'agrada cap i això encara ho dificulta més. L'únic era el del meu fill gran. La veritat és que em costa molt païr la notícia. Sé que el nen està sa i que això és el més important. Que tot va bé i que hi ha mares que malauradament no poden dir el mateix, però actualment estic enmig d'un procés de dol. He viscut amb la idea que esperava una nena, m'he il·lusionat (m'encanten les nenes!), li he comprat un parell de vestidets, unes sabatetes... Era molt aviat, però em feia tanta il·lusió! I m'ho van confirmar, dues vegades! Una a les 14+5 i l'altra a les 16+3. Qui podia pensar que s'equivocaven? I dues vegades? Dues ginecòlogues diferents? Tothom ho sabia! I ara, de cop, espero un altre nen. I no passa res, sé que l'estimaré igual i quan el conegui m'hauré oblidat de l'Arlet, però necessito el meu temps. Acabo d'anar a endreçar la roba que m'havien deixat per tornar-la i m'he ficat a plorar com una magdalena. I m'aferro a la idea que s'haguessin equivocat, que en realitat és una nena, que allò que es veia entre cames era el cordò umbilical o ves a saber què... Ahir em van explicar el cas d'una noia propera a mi que fins als 8 mesos li van dir que era nen, i resulta que era nena! Però bé... més val que em faci a la idea que realment és un nen! I, el pitjor de tot, és que no ho comparteixo amb el meu home perquè sé que ell no entendrà que em posi a plorar per això... És més pràctic i més racional; tot i que reconeix que ja li feia gràcia tenir una nena, si el nen està bé i tot segueix endavant, hem d'estar contents.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dj. gen. 21, 2021 1:02 pm

20+5 :love: :love:

Molt benviguda Sílvia!!!! :ok: :miko:
Gràcies per unir-te al xat de WP!!! :content:

Alea1986 t'he de confessar que porto tota la setmana super neviosa, ja que demà tinc la morfo i no paro de pensar aviam si em diuen ara que en comptes d'una Eyra esperem un Eloi!!!! Entenc perfectament com et sents, només d'imaginar-ho, el fet de que ja tinguessis coll avall que era una Arlet, ho sàpiga el teu fill etc... i de cop, es un nen! Entenc que dóna igual el sexe que fos, és el teu fill i te l'estimes sent una cosa o un altre, però el shock no te'l treu ningú, si ja tenies super clar que trindreu una nena i ara de cop t'ho canvien, és normal no prendre-ho gaire bé. De fet és el que et dic, jo deixo de pensar si em passés demà igual. No pel fet que fos nen, sino pel fet de que ja teníem super integrat al cervell que és una nena i que tindriem dues nenes... son "xorrades" però no ho son.
Així que en resum, moltíssims ànims, espero que els dies vagin curant aquesta ferideta, aquest shock, i mica en mica doncs us aneu fent a la idea, buscar nom, pensar que tindràs dos nens preciosos i sans :cnen: :cnen: això només amb el temps arribarà!!! Una forta abraçada!!

EGO La vertat que tenim totalment abandonat aquest forum, quina pena, amb l'Emma em vaig mantenir totalment a tope fins gairbé el final!!! Una pena pq després vaig recopilar tots els meus escrits i vaig fer un llibre enquadernat, em va quedar força monu, i m'agradar llegir-lo, es com un diari!!

En fi, que m'enrotllo! No tinc gaires novetats, noto l'Eyra cada dia i m'encanta fer-ho, cada cop que es mou sento aquell rampell d'hormones d'alegria total :love: sembla mentida que pugui tornar a sentir aquest amor. NO deixo de pensar en quan neixi, quines ganes de veure-la, de tornar a viure tots els moments que porta la maternitat (men recordo dels bons dels dolents millor no pensar-hi ejejeje) :-o00m
Amb moltes ganes de passar la morfo, per mi es com una ITV preliminar, si la passo ja penso més seriosament en la meva nena i en el que està per venir.

De fet porto dies amb cistelles de webs plenes, però no em decideixo per si hi ha alguna coseta a la eco. Ja tinc ganes de fer-la realment!!!
Una de les webs es de fularts teixits. No sé si heu pensat en tema porteig, amb la meva gran vam portejar moltíssim però èrem al febrer i amb un boba wrap em va anar sobrat fins que als 6-7 mesos vam passar a la boba 3g que em van deixar, genial també, la vam utilitzar moltíssim fins els 18m que li va quedar justeta i vam comprar una neko toddler que va fins els 3-4 anys. Com veieu ha estat força koala la meva nena, i a nosaltres ens ha encantat portar-la a sobre sempre. El cotxet el vam fer servir molt poc durant els priemrs mesos de vida i després a partir dels 18m -2 anys ja li va comencar a agradar mig mig,... ara amb gairebé 4 la porto a l'escola amb el cotxet de passeig (em vaig agafar el babyhome emotion i suuuuper be) pq ara no vol caminar la tia!!! jajaja i tinc 1,2km cap a la muntanya... ara embarassada no em veig amb cor d'anar caminant amb ella i que la vulgui agafar (si, encara es de braços.... i jo m'ofego entre embaràs i mascareta!!).
En fi... que he demanat opinions i m'han recomanat pels mesos d'estiu un fular teixit i ja els tinc seleccionats!! A lfinal els little frog, un model super bonic, i també me vull agafar una bandolera d'anelles. Crec que amb això anirem molt més fresquetes que amb el boba wrap que al ser elàstic es bastant calurós!!!

Tema robeta, he de seleccionar encara roba de la meva filla, hi han alguns bodys màniga llarga pels primers dies, després em faré amb bodys de màniga curta, ranitas, vestidets i coses així. Encara em costa força pensar que tindrè una bebè d'estiu!!!!!! jo que sóc de bebès a l'hivern 100% jejeje al final venen quan volen :love: :love:

EN general em trobo força bé però he de dir que vaig tenir una energia brutal a la setmana 18-19-20, pero porto uns dies que torno a tenir nàusees per la tarda-nit, alguns aliments no em cauen bé a l'estomac, i en fi, que estic una mica de bajon entre això i el tema covid i com està la situació, realment no tinc ganes de res, ni sortir de capde ni anar a cap lloc de visita!!!! En fi... tocarà aguantar, que hi farem.

Crec que no em deixo gaire més, espero demà tenir bones notícies i seguir endavant :-()) :cnena:

NO sé si us passa a mi a vegades si ,que no em puc creure que estigui embarassada iqe ja estigui a més de la meitat!!!!! O sigui, sem va passar super lent al principi i no em semblava que fos real, ara ho es pq la noto, i de cop ja estic a la meitat!!! Que fort!!!!! :love: i pensar que probablmenet sigui l'ultima vegada em fa bastatn pena...

Un petó gran per a totes!!!!!!!
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dl. feb. 08, 2021 6:54 pm

23+2!!!!

Lo dit, no em crec q ja estigui a la 23.. molt.fort!!!! M'està volant força ara tot.

La morfo va anar perfecta, tot estava correcte, la nena super bé i nosaltres més encara, de saber que tot OK!!! Ens va fer molta gràcia veure-la en plena acció i també li vam poder veure la carona una mica, el pare va poder entrar els últims 10min així que molt contenta!!!! ITV superada.

Per la resta la panxa creixent ara cada dia una mica més, es nota que ara va vent en popa, i ella no para quieta, té dies q no descansa gairebé, i altes més tranquila.

Em trobo força bé, algun dia amb estómac regirat, per la resta amb energia i ganes!!!! Sé q el 3er trimestre es fa més feixuc així que aprofitant una mica el que em queda!!!

Ara tenim eco 5d el 18 de Març, veiem que tal anirà!!! Com serà??? S'assemblarà a la seva germana o no??? Quina intriga!!!

Vosaltres com aneu? Alguna per aquí???

Petons!!!
Imatge Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::