(¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

gener, febrer, març...
Náyade
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dv. feb. 19, 2021 8:13 pm

25 setmanes!!!!!! :love:

Tot vent en popa, sense novetats!!! L'altre dia a la llevadora, ja porto 8kg, aquest últim mes se m'ha anat la olla bastant, no paro de picar... Tot bé, analítica la setmana que ve, i no n'estic prenent el ferro pq no em cau bé, i probablement estic amb anèmia, Porto aquesta setmana que m'arrosego. Avui començo amb el ferplex aviam si em cau millor a l'estomac.

Per la resta res de res, sense news, la petita es mou molt i és una sensació tan genial! Em farà molta pena quan neixi però també tinc tantes ganes!!! :cnena:

Ara m'ha donat la paranoia q no estic preparant res i ja estic de 5,5 mesos, me queden 3 i poc pel part i necessito bolquers, tovalloletes, i aquestes coses.. he de mirar la roba de la gran aviam si puc salvar alguna cosa, i agafar el que em faci falta!! Aviam si surt la colecció d'estiu!!! Quines ganes de comprar vestidets!!!

I res, poc més a dir!!! Espero q estigueu totes molt bé!!! (Si alguna no esteu al grup de wasap ja sabeu, envieu cprivat i us agrego!!)

Petonets!!!!
Imatge Imatge
Náyade
Entrades: 1165
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dv. abr. 16, 2021 10:01 am

32+6 o 33

Doncs sembla mentida que ja estem en la recta final moltes de nosaltres!! La veritat es que se m'ha fet entre llarg i molt curt aquest embaràs, no sabria definir-ho bé, és extrany :content:

Queden 7 setmanetes (o menys) per veure la meva segona petita i estic entre incrèdula i desitjant que arribi el moment! Com pot ser despres de 7 mesos i mig amb ella a dins, que de cop em sembli una bogeria que estigui a punt de tenir un bebè?? Hi ha algú que m'entengui?? :-o00m

Enfi, arribar fins aquí per mi es tot un logro, sentir-la movent-se dins meu es... màgia pura :-()) z2:-) em fa pena que sigui l'ultima vegada que tingui aquesta sensació tan bonica... :love:

Ara començo a estar una mica baldada ja, entre cansada, amb dolor d'esquena que mai marxa i que em fa passar unes nits una mica horribles, la panxa que em fa ofegar-me i costar-me més moure'm i sobretot tneir una nena de 4 anys molt activa, estàn acabant amb mi!! Pero bueno ja queda menys, i sé que després trobaré a faltar aquesta "tranquilitat i silenci" quan arribi la mini 2.

Vam fer eco 5d quan estava de 28+5 i es clavadeta a la seva germana gran, veurem despfés si es així o no finalment, però a priori sembla un calc ;-))) no som de trencar motlles pel q es veu!! rpetim!! jejeje

Ja tinc les motxills preparads i la propera eco el 26 daquest mes, aviam que tot segueixi aixi de bé i fins al part!!! >.-<: que també espero que sigui millor que el de la seva germana gran...

Salutacions!!!
Imatge Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::