(¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

gener, febrer, març...
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dv. feb. 19, 2021 8:13 pm

25 setmanes!!!!!! :love:

Tot vent en popa, sense novetats!!! L'altre dia a la llevadora, ja porto 8kg, aquest últim mes se m'ha anat la olla bastant, no paro de picar... Tot bé, analítica la setmana que ve, i no n'estic prenent el ferro pq no em cau bé, i probablement estic amb anèmia, Porto aquesta setmana que m'arrosego. Avui començo amb el ferplex aviam si em cau millor a l'estomac.

Per la resta res de res, sense news, la petita es mou molt i és una sensació tan genial! Em farà molta pena quan neixi però també tinc tantes ganes!!! :cnena:

Ara m'ha donat la paranoia q no estic preparant res i ja estic de 5,5 mesos, me queden 3 i poc pel part i necessito bolquers, tovalloletes, i aquestes coses.. he de mirar la roba de la gran aviam si puc salvar alguna cosa, i agafar el que em faci falta!! Aviam si surt la colecció d'estiu!!! Quines ganes de comprar vestidets!!!

I res, poc més a dir!!! Espero q estigueu totes molt bé!!! (Si alguna no esteu al grup de wasap ja sabeu, envieu cprivat i us agrego!!)

Petonets!!!!
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dv. abr. 16, 2021 10:01 am

32+6 o 33

Doncs sembla mentida que ja estem en la recta final moltes de nosaltres!! La veritat es que se m'ha fet entre llarg i molt curt aquest embaràs, no sabria definir-ho bé, és extrany :content:

Queden 7 setmanetes (o menys) per veure la meva segona petita i estic entre incrèdula i desitjant que arribi el moment! Com pot ser despres de 7 mesos i mig amb ella a dins, que de cop em sembli una bogeria que estigui a punt de tenir un bebè?? Hi ha algú que m'entengui?? :-o00m

Enfi, arribar fins aquí per mi es tot un logro, sentir-la movent-se dins meu es... màgia pura :-()) z2:-) em fa pena que sigui l'ultima vegada que tingui aquesta sensació tan bonica... :love:

Ara començo a estar una mica baldada ja, entre cansada, amb dolor d'esquena que mai marxa i que em fa passar unes nits una mica horribles, la panxa que em fa ofegar-me i costar-me més moure'm i sobretot tneir una nena de 4 anys molt activa, estàn acabant amb mi!! Pero bueno ja queda menys, i sé que després trobaré a faltar aquesta "tranquilitat i silenci" quan arribi la mini 2.

Vam fer eco 5d quan estava de 28+5 i es clavadeta a la seva germana gran, veurem despfés si es així o no finalment, però a priori sembla un calc ;-))) no som de trencar motlles pel q es veu!! rpetim!! jejeje

Ja tinc les motxills preparads i la propera eco el 26 daquest mes, aviam que tot segueixi aixi de bé i fins al part!!! >.-<: que també espero que sigui millor que el de la seva germana gran...

Salutacions!!!
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dj. maig 13, 2021 4:43 pm

36+6 </;-)

Doncs no m'ho crec, però ja estic a la recta final!!!!! Aquest embaràs m'ha passat volant, és cert que el principi va ser una tortura total i no passaven els dies, però un cop superat el 1er trimestre, m'ha volat, literal!!!! De cop estava plantada a la setmana 30 i pico!!!!! Com pot ser????

Tinc una panxona ja considerable, com si fos a parir d'un día a un altre, i estic cansada però per la resta força bé, la meva petita es mou molt i em moro de ganes de tenir-la als braços :love: tot i que us dic igualment, també em fa pena pq es probable que siguin les últimes setmanes de la meva vida embarassada... I això em fa molta, molta pena.

Ja ho tinc tot enllestit des de la setmana 32, les motxilles, només em queda muntar el bressol q hi faré a la setmana 38-39 si no ha sortit abans... I poquet més, pq amb el segon aprens que tens temps d sobres per muntarho tot, inclús si ja ha nascut!!!! Muntar i comprar!!!

La meva nena gran ja amb 4 anyets, té moments intensos i altres que penso, ostres que bé, ja és gran, autònoma... Quina alegria! Després té alguna rabieta o rebequeria i se'm passa l'eufòria :-:)

I poc més... Només penso com serà el part, quan voldrà venir... Aquesta vegada no tinc la pressió de la diabetis així que suposo que tinc una mica més de marge! Espero que no acabi en inducció... Em fa molta molta ilusió posar-me de part jo sola espontàniament!!!

Aquesta vegada pariré a SJD Esplugues i m'encanta el protocol que tenen i com ho gestionen, el pare pot entrar per tot arreu i pots fer pell amb pell tu torni que hi hagi cessaria... Esperem que tot surti bé!!!!

Espero que esteu totes bé, les q encara llegeixin això, ja q tenim el grup d WhatsApp!!!


Petons!!!!! <:-<
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dt. maig 25, 2021 10:33 am

Benvingut Adrià!!!!!!!!!!!! :cnen: :cnen:
Benvingut Aran!!!!!!!!!!!!! :cnen:



38+4 <:-< <:-< <:-<

Doncs res, de moment l'Eyra no s'anima a sortir. Ahir vaig anar a caminar per la muntanya uns 5km i la veritat que quan vaig acabar, tenia força BH i estava molt cansada, amb malestar... però res, van estar unes hores donant pel sac i tot va acabar en res. Avui estic com una rosa!!!

Segueixo amb la mescla de sentiments, amb ganes boges de que surti, després penso, que s'esperi una mica més... no m'entenc ni jo! Estic cansada, incòmode, amb ganes de parir i alhora tinc respecte d'aquest moment i em fa peneta deixar d'estar embarassada, d'aquest estat "màgic" tot i les incomoditats... de ser una... a passar a estar fora de mi, i que comenci la festa... de la bimaternitat!!!

M'agradaria tant saber a quina setmana sortirà, només per poder planejar... també em fa tanta ilusió posarme de part sola a casa, contraccions o trengar aigues, m'és igual, però començar jo sola sense inducció i sense res... i dir... avui serà el dia?? Aquesta vegada estic idealitzant més el part que amb la nena gran, i no m'agrada, pq si ja la primera vegada amb 0 expectatives, em va anar "malament", ara pot ser un desastre total per ami. Veurem... estic molt empoderada però després tot va com va....

I res més... aniré informant mentre pugui, tot i que estic sola per aqui!!!

Salutacions!!!!
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dl. juny 07, 2021 12:13 pm

40+3 :-())

Doncs vet aquí que ja tenim 4 bebès preciosos al grupet!!!!!!!!! :cnena: :cnena: :cnen: :cnen:

I vet aquí que ja estic de 40+3 i desesperada per parir. Porto uns dies de ball d'hormones que no m'ho crec, la pena de parir se m'ha passat i ara només tinc ganes de que arribi ja el dia i el moment d'anar a l'hospital. Divendres vaig anar a monitors, em van sortir 4 contraccions, una d'elles més forta, i em van dir que tot semblava en marxa, que esperem a la setmana 41 que era el que em recomenava, si aquesta setmana no paria, el div que ve parlarem si vull inducció o esperar encara més, llavors s'haria d fer control cada 2-3 dies de líquid i del bebè. La veritat que quan arribi a les 41 tinc clar demanar inducció, em fa pena màxima no posar-me de part sola, no sé pq els meus bebès sempre es volen quedar a dins amb mi i no hi ha manera que surtin per si sols,... em fa moltíssima pena no saber que es posar-me de part a casa, trencar aigues o tenir contraccions de part, però què hi farem!! no puc més, estic inflada, cansada totalment extenuada, amb aquesta calor i amb una nena de 4 anys que he de portar a l'escola, recollir i estar amb ella fins més de les 20h que arriba el meu marit.

Hi ha dies que em costa caminar, els peus se m'inflen com si fossin d'elefant, estones de contraccions molestes i en fi, em costa moltíssim tirar del meu cos gegant i deformat.

He tingut dies de tot, div i diss vaig estar positiva pensant tinc 7 dies per davant per posarme o no posarme... marge... i ja he gastat 3 dies i res, estem a dilluns i res... es desesperant! :ufs:

A més a més vaig pensant en que la nena va creixent i si es com la seva germana, s'aproxima als 4kg i la veritat no tinc ganes de treure aquest tros de nena per allà abaix! i tornar-me a esquinçar... :-:)

Aixi anem... espero entrar aviat per donar bones notícies!!!! Al final els junyeros s'han passat a maigeros i els queden probablement m'adelantin!!! :-o00m :content:
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dv. jul. 02, 2021 4:01 pm

24 dies de vida :cnena: :oset: :love:

Doncs va ser escreiure el dia 7 i aquella nit va començar tot... la nit pintava com totes últimament, braxton hicks que no anaven enlloc, molèsties i dormir malament per mal d'esquena... sentir-me inmensa i no poder amb la vida... estava super obsesionada ja amb parir, començava la calor i no podia més, amb la nena gran i l'escola... bogeria.

Aquella tarda del 7 vaig anar amb la gran a fer un tomb pel poble, vam caminar força, vaig anar a cmomprar unes samarretes que em demanaven per l'escola (pels últims dies) i jo notava punxades allà abaix i l'Eyra empenyia cap abaix, es movia bastant, i jo notava la pressió avall més que altres dies però no confiava gens en que tot es posés en marxa.
Al arribar a casa estava super cansada, i va arribar el marit, vam dutxar, sopar, etc... i a la nit ens vam quedar veient "parenthood" com moltes nits, braxton hicks com sempre, sense dolor encara que ja portava uns dies que començaven a "moelstar" lleugerament...
A les 23.30 ens vam anar al llit i jo notava que em començaven a fer mal els ronyons, i les BH seguien apareixent cada 3min aprox (irregulars, per això) i s'anava el dolor cap a l'esquena...
no volia fer cas pq estava esgotada d'aquell dia i volia dormir pero no podia, no em deixava el dolor, jo no m'ho creia, pensava, segur q falsa alarma... a més, em notava com ganes d'anar al bany tota l'estona, de fer pipi,i sensaciío de pressió allà abaix... treia més trossos de tap, fluxe amb sang (poca quantitat)... seguia donant voltes sense poder-me adormir, li vaig dir al marit, ens vam quedar expectants. Cap a la 1 o així em vaig estirar, no sabia que més fer, nomes donava voltes per casa i volia dormir... a les 3 seguia igual, sense poder dormir, cada cop em feien més i més mal, vaig començar a comptar contraccions amb una app però em feia molta mandra estar amb el mòbil tota l'estona XD em venien unes quantes cada 2-3 min, duraven uns 25 segons, i després una tanda que eren cada 10 min... al final de cada contracció notava com abaix em "rajava" alguna cosa... no sabria explicar-ho, era com si em fessin un tall... notava com ella baixava i em feia pressió abaix i alguna cosa s'obria.

Total, que a les 3 estava jo amb l'obssesió de que la nena gran la tenia que deixar jo a l'escola, amb el seu esmorçar especial del dia de la fruita, que no volia trucar a ningú de nit i que en fi, que volia deixar-la colocada i punt! dic tan debó aguanti fins les 9 que entra!!! vull adormir-me i que se'm passi ... em vaig estirar, i vaig anar fent "cabezadas" com vaig poder pq ja feien mal, i a les 7 o així em vaig llevar i em feia un mal terrible quan em donava una contracció, vaig tenir discussió amb el marit pq ell volia anar a currar i que truqués a algú per portar la nena a l'escola, jo vaig oferir-me a anar jo però no em veia amb cor ni d¡anar caminant ni d'agafar cotxe... estatn preparant tot per la nena ,llevar-la, donar-li esmorçar, en vaig tenir super fortes i que em quedava super parada i adolorida... ell va portar la nena a l'escola, sense abans dir-li que seguramtn la seva germana neixieria avui, la recolliria a lescola els avis i que la trobaria a faltar. li vaig fer una mega abraçada i ella em va fer un dibuix q em vaig portar a l'hospital.

El marit va anar a currar, i jo em vaig quedar a casa donant voltes sense parar, una mica de pilota, caminar... quan em donava una, veia les estrelles, dolor de ronyons brutal i em quedava que no podia moure ni un múscul, fatal fatal... vaig anar aguantant, cap a les 11 o així ja era insuportable tot i això jo dubtava que estigues de part (no se pq, estava com "boja" totalment, ara ho penso i estava clarissim) , no eren hiper regulars, i el que més em sorprenia era que entre contraccions estava com una rosa, pero molt molt, del pal que em donava son i tot de lo " a gustet" que estava.
A les 12 vaig trucar al marit que ja estava una mica malament, que volia provar d'anar a l'hospital q em miressin aviam si estava de part o no, encara q menviassin a casa, al menys que em miressin... em vaig dutxar, ell va arribar, es va dutxar, vam a agafar les 4 coses i bosses que tenia preparades i vam marxar cap a l'hospital.
Els 10 min més llargs de la meva vida, em van donar 4 contraccions de camí que em volia morir literal, pq només podia estar asseguda i ho vaig passar fatal. I per fi vam arribar...

Continuarà..... (em reclamen...)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Vannion » dj. jul. 08, 2021 6:40 pm

Enhorabona per aquests nadons del juny! :)
Aiiiiii Nayade! Tant de bo puguis reprendre el relat en algun moment! Com va la bimaternitat?

Un petonas a totes

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::