* Mares JULIOL 2021*

gener, febrer, març...
VR26
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: VR26 » ds. nov. 21, 2020 2:17 pm

Hola noies,
No porto bones noticies.

Ahir a la nit vaig tacar un filet petit vermell pero va ser molt poc, em vaig esperar una hora abans d'anar a dormir i em vaig tornar a mirar i res, a les 5 m'he despertat per anar a fer un pipí i res així que he respirat. Quan m'he despertat había tacat una mica pero poc, aixó si...al fer pipí ha baixat molta sang de cop, s'ha quedat el wc amb sang i al netejarme 3 vegades molt tacat marró claret.
Hem corregut cap a urgencies i al mirarme em diuen que no es veu res de res al uter. Que potser a la trompa esquerra...o embaras bioquímic o de menta setmanes..poques posibilitats de que vagi bé.
En realitat avui estaría de 4+4 (portaba malament els calculs).
M'han fet una analítica i he anat a fora a esperar resultats i de 4+4 m'han dit que els valors de hcg haurien de ser de més de 1000 i estic a 32, pel que sembla un embaras bioquímic. També resulta que soc Rh Negatiu i despres de l'analitica de dilluns si es un abort m'han de punxar igamad pero no m'han explicat si pot tenir consequencies adverses etc. I estic espantada.

Lilitum he vist que vas tenir un abort bioquímic el mes pasat, va ser alguna cosa semblant? Ets també rh Negatiu? I si es així t'han punxat igamad?

M'han dit que si es un abort haure d'esperar una regla normal abans de tornar-ho a intentar, es necesari o va depen del doctor?

Moltes gràcies a totes i espero consells, també de si alguna a la setmana 4 no li han vist res a l'uter o hcg baix i despres ha resultat anar tot bé.

Una abraçada.
Lilitum
Entrades: 7
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 9:49 am

EntradaAutor: Lilitum » ds. nov. 21, 2020 3:01 pm

Ostres VR26, quin greu que estiguis vivint tot això!
Sé pel que esteu pssant i t’abraço en la distància.

T’explico, el meu cas va ser molt similar! Estava de 5+1 quan vaig començar a tacar primer una mica marronòs,al vespre amb una mica més de sang, i al matí ja molta més... i vaig anar a urgéncies! Allí em van fer eco i no em van veure ni el sac, em van fer analítica i també superbaixa, i em van informant que estava tenint un bioquímic! Un pal! Portavem 10 mesos buscant...

Al cap d’uns dies em va visitar la meva gine i em va dir que estava tot bé i que com havia estat de tan poc que podia tornar-ho a intentar quan vulguessim... i ho varem tornar a intentar aquell mateix mes i mira, aquí estic de 6+5! Així que ni una regla vaig tenir enmig!

Ara t’he de dir q estoc patint molt a cada taca que veig, potser tinc massa recent el bioquímic...

Soc 0+ així que ni idea del q et van dir!

Només et pus dir q x nosaltres la pèrdua ens va portar encara més convenciment de que voliem tornar a ser pares! Tant de bo el vostre cas sigui igual i aviat torneu a estar per aquí... CONFIEU! una abraçada gegant!
VR26
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

EntradaAutor: VR26 » ds. nov. 21, 2020 3:36 pm

Moltes gràcies Lilitum.
Si, portem més o menys els mateixos mesos de búsqueda.
Si aquesta vegada queda en res que es el que sembla ojalá aviat torni per aquí.
De totes maneres us anire explicant.

Ojalá les vostres panxetes evolucionin molt bé, una forta abraçada a totes i torno dilluns per explicar com ha anat.

Moltes gràcies per ser aquí!
Anneta82
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 10:55 am

EntradaAutor: Anneta82 » dg. nov. 22, 2020 8:30 am

Vr26 bonica, mooolts ànims!!Quin greu que hagi anat així... No m imagino com us deveu sentir ni em puc posar al teu lloc, soc novata tb... Pero el que si se es que ens pot passar a totes, estem al mateix tren.. Però segur que en res torneu a tenie el vostre positiu i tot surt super bé i endevant. N estic segura que aciat ens donaras bones noticies. Aquí í estem pel que sigui. Abraçada valenta!
lau86
Entrades: 4
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 1:39 pm

EntradaAutor: lau86 » dg. nov. 22, 2020 10:02 am

VR26, em sap molt greu, t'envio molts ànims i una abraçada ben forta!!!

A veure què et diuen el dilluns, no conec això del rh negatiu però si els metges t'ho recomanen suposo que deu ser necessari! Com diuen les companyes, molt ànims, i qualsevol cosa que necessitis, aquí ens tens per desfogar-te, crec que cada persona és un món però el més important és que et puguis expressar sobre com et sents quan ho necessitis, massa sovint ens ho mengem en secret!!

Jo tb sóc primerenca però tinc una amiga que va passar per un bioquímic is'hi van tornar a quedar sense esperar massa, com ha explicat la Lilitum, així que no perdis l'esperança, i si em permets, intenta viure-ho sense pressions ni calendaris. Cada dona i cada cas és únic....estic segura que arribarà!

Molts petons i abraçades!!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::