* Mares JULIOL 2021*

gener, febrer, març...
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: VR26 » dt. gen. 19, 2021 12:36 am

Hola maquissimes!

No en tinc ni idea de si es poden equivocar pero desde el meu punt de vista crec que potser de dir que es nena i que finalement sigui nen hi quep la probabilitat...pero si t'han dit ja qué es nen deu ser perque ho han vist clarissim, si li han vist la "titola"...
A mi m'agradaria tenir primer un nen i després la nena, o bessons (pero aixó ja es més complicat, m'está costant tant quedarme d'un com per quedarme de dos! Jeje).

Tenía l'esperança de que em pases com a la Lilitum, que el primer mes de búsqueda despres del bioquímic cantar bingo, pero no hi ha hagut sort.

Us vaig llegint per aquí tot i no ser mami del Juliol.

Petons!
Eroseta
Entrades: 3
Membre des de: dt. des. 29, 2020 2:27 am

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Eroseta » dj. feb. 04, 2021 9:32 pm

Bona nit boniques,
Nose vosaltres pero per el que fa a mi entro poc per aquí.
Nose si heu creat grup de whats, jo per el fet de portar-ne dos es provable que no arribi a termini per tant estic al grup de mamis de juny, clar no es el mateix per que elles van 4 setmanes mes que jo i aixo amb tema de probes es nota.
Us volia propossar si voleu que fem grup de whatsupp i anem comentant en els dos.
Ja ia dic estic al de juny i es parla de moltes coses, exemple tema eco morfologica, dubtes de mamis, despres el tema baixa laboral... serveis tambe per sentir-te una mica que no estas sola i el que a tu et passa tambe li passa a l’altra mami.

Com vulgueu!

I tornant al grup, en les proximes setmanes totes ens hauriem de fer la Eco Morfo, com ho porteu? Us puc dic que es molt chula els veus a ells a mi ja ens vam fer una precoz que li diuen a la setmana 17 i es veien super be... tant be que a un dels bebes ven veure com feia pipi , molt curios tot.
Desitjan la setmana 20 per comfirmar que tot be i tornar-los a veure.
Avatar de l’usuari
Feliçdelavida
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. ago. 23, 2016 5:59 pm

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Feliçdelavida » dl. feb. 08, 2021 7:07 pm

Hola! Jo també entro molt de tant en tant, per mi el grup de whats es genial, es més pimpam si tens qualsevol coseta que et neguiteja.

669053269

Si voleu enviar-me whatsapp i faig un grup on totes siguem administradores i així qui vagi veient alguna marona que vulgui entrar i se m’escapi doncs podeu fer i desfer.

Per la resta bé! Avui puc dir que me l’he notat. El dia 1 volia fer una eco per tornar a veure’l però a Reus feia una ventada brutal i m’ho van canviar pel 16.

Aquesta eco que dius Eroseta ni idea! A mi em van programar per les 20, sense més, que es per privat?

El que m’he demanat per fer dijous l’analítica per descartar síndrome de down. Estavem dubtant però al final ens hem decantat per fer-la. Esperem que siguin diners llençats!

Una abraçada maques!
Anna_
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. abr. 13, 2020 2:38 pm

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Anna_ » dj. feb. 11, 2021 8:03 pm

Hola boniques :--/)

Per fi em decideixo entrar en aquest apartat, he estat uns mesos en el de reproducció assistida.

Demà faig les 18 setmanes, porto a una nena i sembla que em vaig fent a la idea.. :-()) potser és fort, però les pors m’han fet costar de creure-m’ho molt temps. Després de molts anys escoltant la paraula infertilitat lligada a Endometriosis, crec que em vaig fer a la idea que no sería mai mare. Amb 32 anys jo i ell 38, hem fet la primera i per sort única FIV i aquí estic, cada vegada menys espantada i més emocionada, poc a poc!

Feliçdelavida veig que ets de Reus o voltants, jo visc a un poble prop de Tgn. A mi la SS em porten a Bcn a la maternitat i per privat a Tarragona, i alguna eco pagant me l’he fet a sonobebé, súper bon tracte!

A quina setmana heu començat a sentir al bebé? Jo fa 2 setmanes vaig notar mínimament i cada dia més, és tant tant tant bonic i emocionant!! Quines ganes que el pare pugui notar també, però per això suposo que falta molt!

Per cert, quants kgs porteu? :r) Jo amb 4,5 mesos ja en porto 5 o 6, quina por! Jajaja però esque la gana se m’ha multiplicat mooolt! Què hi farem.

Bé, encantada de formar part d’aquest grup, us llegeixo! :-()-)
Avatar de l’usuari
Feliçdelavida
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. ago. 23, 2016 5:59 pm

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Feliçdelavida » ds. feb. 13, 2021 9:15 am

Hola Anna! T’entenc perfectament, les pors ens treuen de poder gaudir lliurement, jo tinc ja una nena que em vaig quedar embarassada el primer mes i tot perfectíssim i del minut zero va ser una alegria tremenda, al cap de tres anys vaig tenir un abortament diferit i ho vaig passar tant malament que fins 3 anys més no he tingut valor d’afrontar un altre embaràs amb el que pogués venir. Ara va tot bé, però sempre tinc aquella coseta, encara que no vulgui, hi ha por.

Jo vaig fent alguna eco pagant també a Reus, sí! Dimarts hi vaig i prendré la nena que està eufòrica!

Me n’alegro que t’afegeixis, amb l’Anneta ja estem en contacte per fer un grup de whatsapp si et vé de gust, aquí no entrem massa. 669053269 si vols ser-hi.

Jo encara no me’l noto, alguna vegada em dona la sensació que si però no es repeteix en dies i llavors pensao que no ho era, amb la nena va ser a les 17 setmanes, ara estic de gairebé 18 i res.

Pel pes, millor controlar, fruita, i molta aigua, però es el que hi ha també, amb el primer embaras vaig pillar 20kgs, una bogeria, però estava tant happy que ni pensar en que després costa treure’ls (que ho fas), així que ara intento controlar una mica. No em fa patir que crec que a l’estiu no ens sentarà igual i tirarem més d’amanides i líquids!

Una abraçada i enhorabona!
albaaseques
Entrades: 1
Membre des de: dj. des. 17, 2020 6:14 pm

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: albaaseques » dv. març 12, 2021 3:46 am

Hola boniques!!! Va, que al final m’animo a escriure!!! Em sembla interessant poder compartir cosetes!!!
Aquest es el meu tercer embaras!!! Estic de 19+4, la propera setmana tenim ecografia del segon trimestre, a veure que ens diuen!!
La meva data prevista de part ès el 2 d’Agost, pero com que els altres dos han estat cessàres, aquesta vegada també ho sera, i me la faran una o dues setmanes abans. No em deixaran ni posar-me de part. Una llastima... jo que pensava que a l tercera va la vençuda... i encara amb mes motiu em quedo una mica amb l’espineta clavada... la primera va ser una mica innecessaria, pero jove i sense experiencia és el que passa... la segona va se d’urgencia mentre la nena ja sortia... i ara... doncs apa, a por l tercera!!!!!!
Be, a veure si puc anar entrant mes!!
Salut!!!
Avatar de l’usuari
Feliçdelavida
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. ago. 23, 2016 5:59 pm

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Feliçdelavida » dv. març 19, 2021 6:58 pm

Hola albaaseques, carai que valents! 3! La meva cosina també espera el 3er i amb dos cesaries prèvies es veu que es un part de risc. Doncs no cal posar-se en risc innecessariament penso jo.

Espero que et trobis bé i tot surti genial!

Una abraçada!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::