Mares AGOST 2021

gener, febrer, març...
Alma33
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 19, 2020 4:26 pm

Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Alma33 » dc. des. 16, 2020 1:52 pm

Pot ser és molt aviat però em feia il.lusió compartir-ho. Estic de 5 setmanes de la meva segona ADE. Encara no he tingut eco per escoltar el cor i estic nerviosa esperant el dia. Desitjo que el pugui sentir aviat. Espero trobar altres mamis per l'agost i fer aquest camí juntes.
MaD_17
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. des. 16, 2020 3:39 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: MaD_17 » dc. des. 16, 2020 3:48 pm

Hola! Enhorabona Alma33! Jo estic de 6+3! La setmana passada vam anar de visita i ja vam poder fer primera eco i començava a bategar el cor! Brutal!!! Pensava q estava de més (segons última regla estaria de casi 8 setmanes..) però la gine amb l'eco va haver de rectificar perquè les mides indicaven que estava de menys...
És el primer embaràs així que és tot nou :)
Ulupika
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dg. ago. 23, 2020 4:03 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Ulupika » dc. des. 16, 2020 4:42 pm

Hola noies,

Quina il·lusió poder escriure per fi en aquest grup i compartir aquest camí juntes! Enhorabona pels vostres positius!!

MAD_17 deu ser una experiència increïble escoltar el cor, amb ganes que arribi el dia i saber q tot va bé.
Jo després de molts tractaments de RA he aconseguit el meu positiu i estic de 6+4, la setmana passada vam fer la primera eco per veure si s'havia implantat bé i tot correcte, divendres tornem a fer una altra i podrem escoltar el cor, jo també estic nerviosa Alma33.
Com us trobeu?? Algun símptoma? Jo aquesta darrera setmana ho estic passant molt malament, tinc fàstics a tot i moltes nàusees, em costa molt menjar.

Ens anem llegint! :--/)
2018 Comencem cerca :-())
2019 3 IA betes :ufs:
Gener- agost 2020 1ra FIV 4 blastos x*x*x 3 transferències: 1ra bioquimic, 2na i 3ra :ufs:
Ell: sembla tot normal ..::··
Jo: problemes immunològics ?-)
Tractament: Dolquine, Heparina, Adiro, Prednisona.
2na FIV oct20 10 blastos x*x*x
Beta 30/11 :ok: :love:
:cnen: DPP: 07/08/21
MaD_17
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. des. 16, 2020 3:39 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: MaD_17 » dc. des. 16, 2020 7:57 pm

Felicitaats Ulupika! Segur que tot va genial!
Doncs jo ara mateix el q em passa es que tinc bastanta son... Cansament... I dp com un malestar, marejos... Sobretot al mati quan m'aixeco o si estic moltes hores sense menjar... La sort es que menjant alguna coseta se'm passa al cap d'una estona.. En fi... Suposo q passarà d'aquí unes setmanes... ☺
Alma33
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 19, 2020 4:26 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Alma33 » dc. des. 16, 2020 8:30 pm

Felicitats noies!!! Jo sóc la que estic de menys....jajaja. Encara no tinc cap símptoma i espero no tenir-ne molts. Amb el meu primer fill vaig estar ingressada i tot perquè no tolerava ni l'aigua. Em passava les 24 hores vomitant des de la setmana 5 fins gairebé la 12. Em vaig quedar súper prima perquè el meu estòmac ho treia tot. Quina il.lusió sentir el cor ja,quines ganes tinc!!! Espero que tot estigui bé però encara em queden dies per saber-ho. Per quan us toc a l'agost? Jo,al ser ADE no sé com van les setmanes.
MaD_17
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. des. 16, 2020 3:39 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: MaD_17 » dj. des. 17, 2020 7:46 am

Hola bon dia!
Doncs mira, si no hi ha cap canvi, a mi em tocaria pel 8 d'agost! (Esperem que sigui un estiu POC calorós! sinó uff...!!)
Què vol dir ADE? estic una mica perduda... potser ho hauria de saber però ara mateix ni idea de què vol dir.. jejej
Ulupika
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dg. ago. 23, 2020 4:03 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Ulupika » dj. des. 17, 2020 8:34 am

Bon dia guapes,

ADE si no m'equivoco vol dir adopció d'embrions. Alma33 suposo que es deu comptar com una FIV depenent del dies que tingui l'embrió, si tenien 3 o 5 dies. En el meu cas blasto de 5 dies hem comptat com a FUR 20 dies abans de la transferència, només hi ha hagut una diferència de 2 dies de la regla. Quin dia tens l'eco?

MAD17 jo en teoria el tindré el 7 d'agost, si, a veure com va tot i quin estiu ens espera, ho veig molt lluny encara. De símptomes estem casi igual, pero a mí no se'm passa ni menjant. Demà aniré a fer-me acupuntura, espero q m'ajudi i passar un bon cap de setmana, què tal com estic ara les festes de Nadal les veig molt negres!!!

Per cert, teniu hora amb la llevadora? Fareu seguiment per pública o privada? Jo el faré per les dues, la setmana q ve tinc visita amb la llevadora i amb la gine el 19 de gener.
2018 Comencem cerca :-())
2019 3 IA betes :ufs:
Gener- agost 2020 1ra FIV 4 blastos x*x*x 3 transferències: 1ra bioquimic, 2na i 3ra :ufs:
Ell: sembla tot normal ..::··
Jo: problemes immunològics ?-)
Tractament: Dolquine, Heparina, Adiro, Prednisona.
2na FIV oct20 10 blastos x*x*x
Beta 30/11 :ok: :love:
:cnen: DPP: 07/08/21
Alma33
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 19, 2020 4:26 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Alma33 » dj. des. 17, 2020 8:29 pm

Sí, ADE és adopció d'embrions. Em van transferir un blasto. L'eco amb la clínica de reproducció assistida la tinc el 28 de desembre,encara em queda per veure si està tot bé. Jo avui he estat amb una mica de nàusees, espero que no vagi a més. Tinc pànic que em torni a passar. El 4 de gener si surt bé l'eco aniré al meu gine de la mútua per la primera visita d'embaràs. Jo crec q em toca per mitjans d'agost. Com no sé des de quan compta. Ja m'ho diran.
MaD_17
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. des. 16, 2020 3:39 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: MaD_17 » ds. des. 19, 2020 11:03 am

Hola!
Doncs jo ja he fet primera visita tan a la gine com a la llevadora, no obstant, el seguiment el faré per privat només, i amb la llevadora únicament faré visites més encarades cap al prepart, postpart.... al final he decidit optar per aquesta opció per no haver de fer un doble seguiment.
Per cert, us heu vacunat de la grip vosaltres? què fareu?
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: perdudapelmon » ds. des. 19, 2020 11:53 am

Hola guapes,

M'uneixo al grup. Jo seré de les últimes en parir el mes d'agost (si tot va bé). Demà compleixo les 5 setmanes i és el 1r fill.

Ja que m'aneu per davant, m'agradaria preguntar-vos si alguna heu sentit com a presió de regla en algun moment a l'inici? No és dolor ni he tacat res, però avui sento això, com una pressió al baix-ventre.

Moltes gràcies!
MaD_17
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. des. 16, 2020 3:39 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: MaD_17 » dl. des. 21, 2020 3:54 pm

Benvingudaa i enhorabona!!

Doncs per part meva si... Fins i tot em despertava a la nit am punxades... Es del tot normal pel q em va dir la gine... Son canvis que va patint el cos pero ja et marxarà (o almenys jo em va durà unes dues setmanes.. Concretament entre les setmanes 4 i 5 d'embaràs)

Anem parlant :)
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: perdudapelmon » dl. des. 21, 2020 5:24 pm

Gràcies MaD_17. La veritat és que avui ja no tinc aquest símptoma! La setmana que ve anem a fer eco, perquè tenim privada....a veure si em quedo més tranquil·la.

Per cert, la resta d'embarassades... com veieu això de parir en ple estiu? L'altra dia ho pensava...passarem calor? Com es vesteix un recen nat que neix a l'agost? neujor:-)
Júlia31
Entrades: 4
Membre des de: dl. des. 21, 2020 5:42 am

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Júlia31 » dl. des. 21, 2020 6:58 pm

Hola!!!

Dimecres passat vaig saber que estava embarassada! És el 1r fill! Si compto el 1r dia de la última regla, avui estic de sis setmanes. Divendres vaig anar a la gine i em van fer una eco. Es veia el sac vitelí però encara no hi havia batec. Em van dir que era normal i que era aviat per veure-ho. Vaig una mica perduda amb això de les setmanes... Vosaltres ja heu pogut escoltar el batec? En quina setmana d’embaràs?

Tan de bo tot vagi bé i puguem compartir aquest llarg viatge!
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: NinaDina » dt. des. 22, 2020 12:56 pm

Hola noies! M’uneixo a vosaltres!
Estic embarassada de 6 setmanes i un dia m’ha dit avui el ginecoleg. M’ha fet una eco vaginal i hem vist que està a lloc i he escoltat el bateg! Jo crec que estic de 6 i alguns dies més....
Ha de néixer a mitjans Agost.

Em vull presentar i explicar-vos un xic la meva historia que és per caure de cul!!

Vaig estar molts mesos per aqui a cercadores, exactament vàrem estar buscant uns dos anys sense veure mai un positiu. Tot semblava correcte però no arribava, ens vàrem plantejar RA... a principis d’any ens vàrem separar i aquest estiu vaig conèixer el que ara és la meva parella, tot era molt recent, la relació es un 10 i vaig decidir congelar ovuls per si més endavant els necessitava... doncs res, una setmana abans de la visita per començar el tractament vaig saber que estava embarassada!! Estava tant convençuda de que no podria...
I aqui estic. Encara no m’ho acabo de creure, però estem molt contents!!
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: NinaDina » dt. des. 22, 2020 12:58 pm

Júlia31 crec que és normal, tot just deu començar a bategar, potser en pocs dies l’hauries escoltat.
liana5
Entrades: 1
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 8:08 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: liana5 » dc. des. 23, 2020 8:40 pm

Hola a totes i enhorabona!

Després de 2 anys de cerca hem aconseguir a través de IA el nostre desitjat embaràs. :-())
Estic de 8 setmanes i en el meu cas les nàuseas venen des de fa ja ben bé 3 setmanes i sobretot a la tarda... és una sensació ben nova, intento menjar molt sovint per anar “aguantant” però el sopar és molt complicat...no estic menjant com hauria.
Cert que no és un cas de no poder veure ni aigua, però no em permet estar al 100% i només vull dormir.
Espero que es vagi reduint...
Si algú sap d’algun consell per ajudar a fer més fàcil aquesta primera etapa, que li hagi anat bé!
Gràcies !
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: NinaDina » dl. des. 28, 2020 12:41 pm

Hola noies!! Com esteu? Heu fet alguna visita més? Com us trobeu?

Jo em trobo prou bé, algun fàstic de tant en tant, i als vespres em molesten un xic els pits...
Dimecres tinc la primera visita per la SS amb la llevadora.
Alguna ja hi ha anat? Què us ha dit?

Petonets!
Júlia31
Entrades: 4
Membre des de: dl. des. 21, 2020 5:42 am

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Júlia31 » dj. des. 31, 2020 7:50 pm

Hola noies!

@NinaDina jo tinc la visita dilluns vinent! Estic un xic nerviosa per saber si tot va bé... si hi ha batec i si creix amb normalitat. Em trobo prou bé... només noto certs dolors al baix ventre al vespre... i algun dia malestar després de dinar. El que sí que noto és que em falta l’alè quan camino, tinc la sensació que em falta l’aire i amb la mascareta m’ofego bastant. Em passaria el dia dormint!!!

Per casualitat, alguna de vosaltres és mestra d’infantil? Jo ho sóc i estic preocupada amb el tema covid... El meu alumnat no porta mascareta i no sé si sóc persona de risc... Ho preguntaré dilluns per sortir de dubtes.

Bé noies, espero que tingueu una bona sortida i una millor entrada d’any!

Seguim en contacte!!
MaD_17
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. des. 16, 2020 3:39 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: MaD_17 » dc. gen. 06, 2021 10:31 am

Hola noies! Bon any a totes!!

Jo des de que vaig saber que estava embarassada he passat a fer 100% teletreball, estic en una administracio publica on estem combinant teletreball i presencial pero les embarassades ens inclouen en el col.lectiu de risc i es recomana fer teletreball cada dia i així ho he fet.
La veritat és que ho agraeixo perque des de fa una setmana que he començat a tenir nausees i vomits i els matins son una mica complicats... Sort d'estar treballant a casa.

La setmana vinent ja em toca fer analitica del 1r trimestre. Alguna ja l'ha fet? Estic patint una mica perquè els matins es durillo fins que no he menjat alguna cosa... I haver d'anar en dejú.. Buf....
Júlia31
Entrades: 4
Membre des de: dl. des. 21, 2020 5:42 am

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Júlia31 » dc. gen. 06, 2021 7:10 pm

Hola noies!

Jo vaig anar a fer-me una eco dilluns i tot just dilluns vaig començar a tenir pèrdues... A la eco han vist un embrió de 6 setmanes quan en teoria estava de 8.... M’han dit que no passa res per estar de 6 però que ara tinc un embaràs de risc per les pèrdues i que hem d’esperar per veure com evoluciona.. De moment no m’han fet cap analítica. He de prendre progesterona i fer repòs i a veure com va... Estic força espantada i desanimada... Dilluns vinent em faig una altra eco... i em recomanen agafar la baixa uns dies... Alguna ha tingut una experiència similar?

Que bé que pugueu teletreballar i més amb la situació actual!

Una abraçada noies!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::