Mamis octubre 2021

gener, febrer, març...
Rossella13
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. set. 29, 2016 4:03 pm

Re: Mamis octubre 2021

EntradaAutor: Rossella13 » dj. març 18, 2021 6:05 am

Hola a totes,

Ahir em van donar la pitjor notícia del món, no van sentir el cor a la eco ni hi havia moviment (la setmana anterior si que es va veure moviment), va parar a les 7 setmanes, igual que l'anterior cop. Ara toca assimilar-ho i passar el dol.

Espero que a totes us vagin molt bé els embarassos, i qui sap si un dia tornem a coincidir amb bones notícies.

Una abraçada
Rosella :***:

1 fill natural (2017) desde 2018 buscant germanet
2 avorts diferits 7 setmanes (2019 i 2021)
Ovo gener 22 +
Hope_bcn
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. març 15, 2021 2:11 pm

Re: Mamis octubre 2021

EntradaAutor: Hope_bcn » dj. març 18, 2021 8:28 am

Rossella13 ha escrit:Hola a totes,

Ahir em van donar la pitjor notícia del món, no van sentir el cor a la eco ni hi havia moviment (la setmana anterior si que es va veure moviment), va parar a les 7 setmanes, igual que l'anterior cop. Ara toca assimilar-ho i passar el dol.

Espero que a totes us vagin molt bé els embarassos, i qui sap si un dia tornem a coincidir amb bones notícies.

Una abraçada



Ho sento molt, Rossella...... :'( Una abraçada ben forta........

És molt dur...... però no et rendeixis......

Som moltes les que tenim bebés arc de sant martí ... dobles i tot.... :-o00m :-o00m :-o00m

Molta força i molts ànims....
2015 - TE + >>> Marxes...
2015 - TE + >>> marxes... ectópic
2016 - TE + >>> Sep : neix la meva petita
2017 - 3 TE + >> se'n van....
2021 - Ho vull intentar de nou
Laiavv
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. març 08, 2021 6:17 pm

Re: Mamis octubre 2021

EntradaAutor: Laiavv » dj. març 18, 2021 8:21 pm

Rossella13 ha escrit:Hola a totes,

Ahir em van donar la pitjor notícia del món, no van sentir el cor a la eco ni hi havia moviment (la setmana anterior si que es va veure moviment), va parar a les 7 setmanes, igual que l'anterior cop. Ara toca assimilar-ho i passar el dol.

Espero que a totes us vagin molt bé els embarassos, i qui sap si un dia tornem a coincidir amb bones notícies.

Una abraçada


Hola a totes,
No sóc mami d’aquest mes però ara he llegit la teva notícia i volia enviarte una abraçada mooolt gran i molts ànims...Molta força per aquests propers dies..
STABILA2
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: ds. feb. 06, 2021 8:54 am

Re: Mamis octubre 2021

EntradaAutor: STABILA2 » dl. març 22, 2021 9:21 am

Rossella13 ha escrit:Hola a totes,

Ahir em van donar la pitjor notícia del món, no van sentir el cor a la eco ni hi havia moviment (la setmana anterior si que es va veure moviment), va parar a les 7 setmanes, igual que l'anterior cop. Ara toca assimilar-ho i passar el dol.

Espero que a totes us vagin molt bé els embarassos, i qui sap si un dia tornem a coincidir amb bones notícies.

Una abraçada




t'envio una abraçada gegant Rossella13!!
Marian82
Entrades: 1
Membre des de: dl. ago. 02, 2021 2:54 pm

Re: Mamis octubre 2021

EntradaAutor: Marian82 » dl. ago. 02, 2021 2:58 pm

Hola a totes!

Em presento: soc la Marian i estic embarassada de 30 setmanes. És la primera vegada que escric en aquest fòrum però haig de dir que l'he seguit molt en diferents fils, m'ha estat de gran ajuda.

Volia aprofitar per preguntar-vos si alguna de vosaltres s'ha vacunat o té previst vacunar-se del covid? La meva ginecòloga m'ho va recomanar, ja que des de Salut ho estan ja indicant, i tot i que al principi no ho veia gaire clar, ara crec que ho faré, ja que veient com està la situació amb el covid, fa molta por agafar-lo.

Aprofito per saludar-vos a totes! :--/)
annapresas
Entrades: 1
Membre des de: dl. ago. 16, 2021 12:12 pm

Re: Mamis octubre 2021

EntradaAutor: annapresas » dl. ago. 16, 2021 12:18 pm

Bon dia,

he anat seguint aquest fòrum tot i que no hi he participat! Enhorabona a totes!

Si tot va bé la meva data de part prevista és el 22 d'octubre, ja es va acostant!

En referència al que pregunta la Marian sobre la vacuna, jo també en vaig parlar amb la ginecòloga quan va aparèixer a les notícies i es veu que en el moment del part hi ha moltes mares asimptomàtiques.

En el meu cas estava tranquila perquè vaig passar el Covid el mes d'abril i em tocava vacunar-me a l'octubre i vam pactar que ho faria després del part. Però divendres em va arribar un missatge de Salut que ja em podia vacunar. Us heu vacunat? Heu tingut algun afecte?

Ànims per suportar aquesta calor que fa!

Ens lleguim,

Anna.

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::