Mares SETEMBRE 2021

gener, febrer, març...
Honey
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. jul. 06, 2020 8:51 pm

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Honey » dc. abr. 14, 2021 7:32 pm

Hola a totes!! :-()) :-()) :-())

Lluna82 llàstima que no estava ben col·locat pel veure-li el cor però així tens un altre dia per veure'l >.-<: amb dos altres nens segur que ja fas prou exercici hehe

Laiavv jo també noto com va creixent la panxeta ràpid!! mare mevaa!! jo tot ho faig per la pública i no m'han donat cap carnet d'embarassada què estrany...

Violeta82 jo em poso uns vídeos al youtube de gimnàsia de baix impacte amb ball... és bastant "light" però em fan gràcia.. et poso algun

https://www.youtube.com/watch?v=NWKhaHd20Is&t=1016s&ab_channel=UptotheBEatFit

Jo estic de 19 setmanes ja!! La setmana que vé eco de les 20, tinc moltes ganes!! em noto inflada per tot arreu, estic descuidant bastant la dieta i segur que m'estic engreixant més del que toca... aiixx!!
és un nen i tampoc tenim nom... una de les opcions és que es digui com el pare, Jordi que és un nom que m'agrada però no m'agrada la idea que pare ii fill portin el mateix nom... no sé....



Cuideu-vos!!!! :-()) :-()) :-()) :--/) :--/)
Krla
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 10:49 am

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Krla » dv. abr. 23, 2021 11:49 am

Hola noies!! :--/) :--/)
Com esteu??
Jo ja 20 +4! L’altre dia vaig anar a fer eco morfològica i tot bé! El que em van fer de careotip tmb tot bé! :love:

Com porteu el tema noms? Ja els teniu o encara dubtes?? Nosaltres crec que ja el tenim! :-D

Lluna82 vau poder veure el cor ja? Estava ben posat??

Honey quan es la teva Dpp? Crec que anem bastant igual tu i jo :()()::::

Laiavv el que deies de les panxes la meva tmb ha crescut pero se’m nota de fa temps ja al ser el 2n embaràs... però en el 1r tmb em va sortir força ràpid!

Violeta82 jo he començat fa poc a fer ioga per embarassades amb vídeos de yotube... a veure com anirà...
LLuna82
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dg. set. 16, 2012 9:00 am

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: LLuna82 » dc. abr. 28, 2021 6:09 am

Bon dia noieS !
Com esteu? I aquestes panxones creixent ? Jo des de la setmana passada ha fet boom i ja ha començat a sortir!
Veig que ja teniu moltes lo del nom, més O menys encarrilat! Nosaltres seguim en negociacions (quin desastre ) :-:)
Ahir, vaig anar a la Gine , pq acabes de mirar lo del cor que no es va poder veure i tot ok!
I quin moviment que porten allà dins ! Jejejeje
Els noteu molt ja vosaltres?
A cuidar-se !
Petons !! :-())
Lau_87
Entrades: 2
Membre des de: dc. abr. 28, 2021 7:46 am

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Lau_87 » dc. abr. 28, 2021 8:03 am

Bon dia a totes!

Sóc la Laura i també sóc una novata! :--/)

Tinc una amiga que em va recomanar moltíssim apuntar-me al blog, diu que a ella li ha estat molt i molt útil!

Així que aquí em teniu!

Estic embarassada de 18+5 i en ppi data prevista de part el 24 de setembre.

Nosaltres també vam decidir fer el test de DNA fetal tot i que el triple screening va sortir bé... Així ens vam quedar més tranquils!

I pel que veig sóc molt i molt afortunada pq no he tingut ni una nàusea. La veritat és que em trobo molt bé.

Tema notar la nena... Crec q l'he començat a notar aquests dies però és molt difícil de diferenciar-ho! Suposo que poc a poc...

En fi, que encantada de compartir l'experiència amb vosaltres i que espero que entre totes ens poguem ajudar i acompanyar! :anec:
Krla
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 10:49 am

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Krla » ds. maig 01, 2021 8:33 am

Bon dia noies!! :--/) :--/)
Com esteu??? Totes bé?

Benvinguda Lau_87 ! Una mes al grup :b-))) ! Ja pot ser que la notis... Jo ja et dic que fa molts dies que tmb la noto! L’altre dia va fer un festival de cops la meva i es veia com es movia la panxa des de fora! :-D
El que deies de les nàusees es depen de cadascú... jo en vaig tenir poques... El que em passava es que alguns menjars em feien fàstic... be de fet ara encara n’hi ha alguns que encara m’ho fan! :-:)

Lluna82 que bé que al final l’hagiu pogut veure i quedar mes tranquils! Com va la negociació del nom??

I vosaltres Laiavv, Honey i Violeta82 ?? Ja teniu els noms??

Fins aviat!!
;-)
Laiavv
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. març 08, 2021 6:17 pm

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Laiavv » dg. maig 02, 2021 9:21 am

Bon dia guapeees!!
Feliç dia denla mare a les que ja ho sou i a les futureees!!!

Com esteu??
M’alegro que aquestes morfologiques hagin anat tan bé!!

Krla, que bé que el careotip i tot estigui correcte!!

Benvinguda Lau_87!!! Que bé que anem sumant mares al gupet!!

Jo demà tinc la morfològica, estic tan impacient que no se si dormiré...que llarg se m’esta fent aquest mes! Suposo q son les ganes de saber que tot esta bé.

Lluna82, jo també la noto, És molt diveritit això de notar a l bebe a dins, entre lo rodona q se m’esta posant l panxeta i q sembla un peixet em sento com ua peixera! Jajaja

Com van les negociacions de nom?? Nosaltres el teniem tan clar q ara penso que ho haguessim hagut de fer una mica més emocionant! Jaja hem triat un nom sense Sant i em sorpren com es una pregunta força repetida.

Per cert, teniu totes clar la clinica del part? Nosaltres tenim força dilema, nhi ha una q ens agrada pk fan el part respectat, pero no te uci neonatal i queda lliny de bcn, inestic encaparrada amb això de la uci per si passes alguna cosa, vosaltres ja heu triat? Creieu que es important? Amb la mutua podria anar a la Dexeus o qualsevol daquestes...

Molts petonets per totes!!!
LLuna82
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dg. set. 16, 2012 9:00 am

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: LLuna82 » dg. maig 02, 2021 8:51 pm

Hola marones!!
Moltes felicitats a totes !!
Benvinguda Laura!! :--/)
Me'n alegro que totes esteu bé !

Laiavv ja veuràs com demà tot genial a la morfo, i a mes veureu a la petita !!
Tema clínica, si que ho tinc bastant clar , al anar per la mútua només puc anar a aquesta i es on he parit els altres dos. No tenen UCI, si passa res el nen se'n va cap a st Joan de déu , entenc bé que et preocupi el tema , sempre millor que tingui la UCI al mateix centre on pareixes.
Ahh per cert ! Ja tenim nom !! Aleluia !!! Jejeje >.-<:
Petons a totes !!
Krla
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 10:49 am

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Krla » dj. maig 06, 2021 9:01 am

Hola noies!! :--/)

Laiavv com ha anat la eco morfològica?? El que comentaves del nom, nosaltres també hem triat un nom que no té Sant però si que la gent mes gran pregunta: i quan es el seu sant? Però la qüestió es que us agradi a vosaltres! :ok:

Lluna82: que bé! Ja us heu posat d’acord al final amb el nom! >.-<:

El que deieu de la clínica jo encara estic dubtant entre 2 llocs però el de la mútua en principi no hi aniré perquè em queda una mica lluny d’on vivim!

Per cert, us bé de gust que fem un grup al Telegram de mames de setembre que així es més àgil? Ja direu! ;-)
Honey
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. jul. 06, 2020 8:51 pm

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Honey » dj. maig 06, 2021 5:52 pm

Hola panxolines!!

Krla em sembla molt bé la idea de telegram! :ok: la meva DPP és el 4 de setembre :cnen:

Lluna82 doncs si repeteixes la clínica serà que és bona, quina sort! jo crec que aniré al públic que em queda més a prop de casa, no tinc mútua. Que bé que ja tingueu nom!! >.-<:

Laiavv espero que hagi anat molt bé la morfològica!! :-)(-: quina sort tenir tant clar el noM!

Lau87 benvinguda!! jo també sóc novata hehe


Jo estic de 22 setmanes, em creix la panxa i el cul hehe de moment porto 4kg guanyats
Encara no tenim nom!!És un nen, volem que sigui/soni català, però no ens decidim... tampoc volem que sigui molt freqüent, sabeu alguna web de llistes que no sigui la típica de "els noms de nen posats a catalunya el 2019...."??


A gaudir d'aquests mesos!!! :-()-) >.-<:
Laiavv
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. març 08, 2021 6:17 pm

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Laiavv » dj. maig 06, 2021 6:02 pm

Hola marones!!!

Com esteu?

Que bé que ja tingueu nom Lluna82!!!

Segur que a les que us falta aviat surt, Honey, la veritat és que aquestes webs son tremendes però a vegades t'il.luminen...ho escriguis com ho escriguis a Google t'acaba portant a aquest estil de llistes.

Krla, a mi també em sembla bona idea lo del grup, whatsapp o telegram el q vulgueu! Sempre flueix més bé, la meva germana sempre em diu que es feien molta companyia quan havien nascut els bebes i estaven despertes les amres sense saber que fer a les 3 de la matinada! jajaj Ens hem de compartir els telèfons per missatge privat?

Ai, la morfològica perfecte! Soc una mica exagerada però vinc del món laboral de la diversitat funcional i...bé..suposo que patia força.

Petonets
Krla
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 10:49 am

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Krla » dt. maig 11, 2021 6:46 am

Hola noies!! :--/)

Que bé que hagi anat tot molt bé a la morfo Laiavv!! :b-)))

Així Honey la teva DPP i la meva son aprop, jo el dia 6 !! :-)(-:

Lo del grup de Telegram si que ens hem de passar telèfon per privat i després es crea el grup!

La resta totes bé Lluna82, Violeta82, Lau_87?

Fins aviat! :-()-)
Laiavv
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. març 08, 2021 6:17 pm

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Laiavv » dj. maig 13, 2021 2:22 pm

Hola noies!

Sóc una mica patata per aquí..jejej
Vaig internar enviar-te el meu número per privat Krla, pero veig que se’m queda a la safata d sortida i no a enviats, com ho he d fer??

Petonets!
LLuna82
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dg. set. 16, 2012 9:00 am

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: LLuna82 » dv. maig 14, 2021 6:13 am

Bon dia noieS !!
Com esteu totes ?!!
Espero que bé i els BB ben mogudets!! Jajaja
Jo liada amb la feina! Quines ganes d'agafar la baixa i anar una mica més tranqui.
Guai lo del grup de Telegram O whats, passo número per privat a la krla.

Cuideu-vos!!
Petonets!!
LLuna82
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dg. set. 16, 2012 9:00 am

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: LLuna82 » dv. maig 14, 2021 6:22 am

Hola de nou!
Laiavv aquí un altre patata! A mi Tb se'm queda a la safata de sortida :-o00m
Havera si li arriben, i sinó si algú sap com va que ens hem digui !

Gràcies !
Maria22
Entrades: 1
Membre des de: dv. maig 14, 2021 9:54 pm

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Maria22 » dv. maig 14, 2021 10:02 pm

Hola guapes!

Encantada d'haver trobat aquest fòrum, me l'ha recomanat una amiga que serà mami d'octubre.

Sóc la Maria i com vosaltres seré mare a finals de setembre! Ara estic de 21 setmanes i porto un nen, ja tenim el nom pensat, vam trigar força però al final ens hem posat d'acord!

M'agradaria apuntar-me al grup de WhatsApp o Telegram per resoldre dubtes.

He llegit que totes us heu fet el test no invasiu..jo no me l'he fet.. però em va sortir el risc baix..potser me l'hauria d'haver fet.

Molts records i anem parlant! :--/)
Krla
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 10:49 am

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Krla » dg. maig 16, 2021 5:29 pm

Bona tarda boniques! :--/) :--/)

Perdoneu per no contestar abans... Aquesta setmana he anat a tope i el finde tmb!

Laiavv, Honey i Lluna82 ja he rebut els vostres privats amb números. Ara crearé grup a Telegram! >.-<:

Benvinguda Maria22 !!! :--/) Si et vols unir al grup de Telegram envia’m un privat amb el teu numero i t’afageixo, ok?? :-D

Per aqui la nena mogudeta ja a tope!! :miko:
dara.serrano
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:44 am

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: dara.serrano » dl. maig 17, 2021 1:30 pm

Huuuuoooollaaaaaa!!!!!!


Bon dia noies, em di Dara i estic embarassada de la meva segona nena que vindrá per el 29 de setembre :cnena: .
Durant el meu primer embaràs vaig estar aqui i va ser de gran ajuda i encara a dia d'avui seguim parlant i compartin experiencies.

No sabeu la quantitat de coses que s'obliden d'un a l'altre! A mi fa una setmana o aixi que m'ha sortit més panxa tot i que diuen que per el segon surt abans... pero he de dir que vaig igual que amb l'altre, ara al menys ja no semblo "gordi". Porto uns 4Kg que esta genial! No soc de fer nenes grans, la Júlia va neixer amb 3.180 aixi que genial.

Anirem a parir a Teknon donat que el meu metge atèn allà.

He anat llegint les publicacions anteriors i Si us sembla bé vui participar del grup una vegada llegiu el post :D

</;-)
Krla
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 10:49 am

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Krla » dt. maig 18, 2021 8:16 am

Benvinguda Dara!! :--/)

Ja esteu afegides al grup Dara i Maria22!

:b-)))
Violeta82
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. abr. 01, 2021 5:30 am

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Violeta82 » dj. maig 27, 2021 9:20 pm

Hola noies!!

Com esteu? :--/)

Fa temps que no dic res per aquí... però jo sí que sóc una patata!! No rebia notificacions i pensava que ja ningú parlava... em feia pena i per això avui ho he tornat a comprovar... I efectivament! No sé com entrava però ho feia malament... ?-)

Bé, m'alegro molt dels vostres avanços! He llegit els vostres missatges i què bé que també s'hagi apuntat més gent!!! >.-<:

Jo ja estic de 23 setmanes i la prova morfològica va sortir genial!!! També tenim clar el nom del nen!! :love:

Per cert, estic a temps de participar en el xat de WhatsApp o Telegram? Perquè aquí és un lio per mi... :-:)

Molts petonets! :-()-)
Krla
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 10:49 am

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Krla » dl. maig 31, 2021 7:29 pm

Hola Violeta82!!! :--/)

Que bé que t’hagi sortit tot bé!!! I que ja tinguis nom pel nen!! >.-<:

Si que ets a temps a unir-te al grup de Telegram! Envia’m mòbil per privat i t’afegeixo, ok?

T’esperem! :ok:

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::