MARES DESEMBRE 2021

gener, febrer, març...
Mireiacp85
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. jul. 30, 2019 7:27 pm

MARES DESEMBRE 2021

EntradaAutor: Mireiacp85 » dc. abr. 28, 2021 6:06 pm

Hola!
M'animo a escriure un nou tema per les mamis que ens toca al desembre, aixi podem anar compartint moments i experiencies! Si tot va bé tindrem un nadal ben entretingut! :anec:

Ara estic de 7 setmanes, a la 6+2 vam anar a fer la primera eco i tot molt bé, tot i ser una puçeta ja li vam veure el cor bategar! Es una sensació estranya, entre que no ens ho acabem de creure, il.lusió màxima per tot el que vindrà, i una mica de por!

Des de la setmana 4 estic amb nàusees que van i venen durant tot el dia, la gine m'ha receptat Cariban i de moment força bé.

Tenim novament visita a la setmana 9 per fer una altra eco i programar analitica i TS.

Ho estem explicant als amics més propers, tot i que es aviat no ens podem aguantar!! Per la familia si estem esperant una mica més...

Vosaltres com esteu?! primeres sensacions?

Una abraçada!
Laieta1986bcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. des. 07, 2020 5:32 pm

Re: MARES DESEMBRE 2021

EntradaAutor: Laieta1986bcn » dc. abr. 28, 2021 6:59 pm

Hola Mireia! Que bé que hagis creat el grup, jo tb estic esperant per desembre. Ara mateix estic de 6+6 així que anem super a la par!

Jo no tinc molts simptomes, mal de pits desde fa uns dies, mal de regla desde fa un parell de setmanes i es veritat que tinc l’estomac més tancat pero no arribo a tenir nausees.

Jo vaig anar el divendres passat i sembla que potser son dos, s’ha de confirmar. Divendres torno per veure com segueix el tema! És una mica complicat xq és un embrió que sembla que s’ha dividit en dos, i llavors s’ha de veure: 1) si els dos evolucionen 2) si van en una mateixa bossa o en diferents. Es veu que quan van en una sola bossa es perillos.

Aixi que de moment no les tinc totes amb mi, aviam que passa!!!

Una abraçada ben gran!!!
Mariabm
Entrades: 2
Membre des de: ds. maig 01, 2021 5:26 am

Re: MARES DESEMBRE 2021

EntradaAutor: Mariabm » ds. maig 01, 2021 5:33 am

Hola noies!!

Que bé que he trobat aquest forum! Jo estic de 7 setmanes, a la setmana 5 em vaig anar a fer una eco per confirmar que estava embarassada i totoñt bé! La setmana que ve tenim una altre a veure si li sentim el cor ja! De moment no tinc nauseas ni res...em desperto molt d’hora al matí però suposo que són nervis!!!

Laia espero que tot vagi bé! Ja ens aniràs explixant!

Heu pensar d’unir-vos en algun grup prepart o semblant?

Anem parlant!!
Mireiacp85
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. jul. 30, 2019 7:27 pm

Re: MARES DESEMBRE 2021

EntradaAutor: Mireiacp85 » dl. maig 03, 2021 6:31 pm

Hola noies!

Ostres Laia, espero que tot vegi bé, creuem els dits! Ja ens explicaras :-o00m

Maria! Anem les tres super a la par!
Jo de moment no he buscat res però m'agradaria.

Realment vaig a dies... a vegades sento que no ho tinc assimilat del tot i hi ha dies que m'estresso per tot el que vindrà...

També amb moltes ganes de la eco per veure que tot segueix bé!

Una abraçada!!!
Alma33
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 19, 2020 4:26 pm

Re: MARES DESEMBRE 2021

EntradaAutor: Alma33 » dj. maig 06, 2021 7:04 pm

Hola noies!!
M'uneixo al grup. Estic de 6 setmanes i avui he sentit el cor de l'embrionet. He fet ADE i estic molt contenta. La setmana vinent em repeteixen eco. Esperem que segueixi bé. Com esteu vosaltres? Jo,de moment,tinc malestar d'estòmac però no tinc vòmits,creuem els dits. Un petonet a totes!!
EmmaGM
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. maig 14, 2021 11:39 am

Re: MARES DESEMBRE 2021

EntradaAutor: EmmaGM » dv. maig 14, 2021 11:46 am

Hola maques!!
Estic molt contenta d’haver trobat aquest forum! Estic de 7s+2! Ja vaig veure la puçeta dimarts passat i div que ve tinc visita a la Quirón! Cada dia que passa estic més il•lusionada, tot i que no em trec la por de sobre per molt males experiencies properes...
Encara no li he dit a ningú, excepte la meva parella i l’amiga ginecóloga que m’ha portat de moment...
La set q ve si tot surt bé ja ho direm a la familia més propera i creuant dits xq els dies passin ràpid i tot segueixi bé!
Tinc tot el pack de sintomes... em caic de la son, nauseas tot el dia amb cariban inclos, mal de pits... xo com diuen això és molt bona senyal!

El meu/meva ve per el dia 30-31 hahahahaahhahaha ( l’unica cosa que sempre hem pensat ojala que no... doncs te) però molt contenta igualment....

Molta sort i feliç embaraç a totes!!!! Una abraçada
Mireiacp85
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. jul. 30, 2019 7:27 pm

Re: MARES DESEMBRE 2021

EntradaAutor: Mireiacp85 » dt. maig 18, 2021 6:00 pm

Hola noies! Com van aquestes panxus i simptomes?!

Ostres Emma, jo sempre ho he pensat, t'imagines tenir el primer bebé de l'any? Jajajajajaja bueno ara que t'hi trobes segur que no et fa res :love:

Nosaltres la setmana passada vam tenir eco (9+1), tot perfecte i ara ja una miqueta més tranquils, va fer quatre saltets i tot! Ja us podeu imaginar com estavem d'emocionats :love: :love:

De totes maneres anem amb una mica de por a la eco de les 12 setmanes, aviam com va tot!

Ja ho estem explicant a les amistats i familiars mes propers, fa tantissima il.lusió veure les seves reaccions!!!!!!!

Tema simptomes vaig a dies... sobretot nausees durant tot el dia i un cansament extrem al final del dia.

Vosaltres com aneu? Heu fet eco? Ja ho heu explicat?

una abraçada enorme!
lau86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 1:39 pm

Re: MARES DESEMBRE 2021

EntradaAutor: lau86 » dv. maig 21, 2021 11:33 am

Hola noies!!

M'apunto al grup, si us sembla bé! Estic de 10 setmanes justes avui, en principi toca pel 17 de desembre. Per ara tot està anant bé, tot i que fins ahir que vaig fer una ECO i ho vam veure tot bé no vaig estar del tot tranquil·la, ja que el desembre passat vaig tenir un avortament espontani i tinc moltes pors! Segueixo espantada, però intento relaxar-me al màxim!! De símptomes, moooooooooolt cansament, però el mal de pits diria que em va a menys i de tant en tant tinc l'estómac tancat, i he d'anar menjant alguna coseta cada x hores per trobar-me "millor".

Com esteu vosaltres? Espero que bé! Una abraçada ben forta!
Alma33
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 19, 2020 4:26 pm

Re: MARES DESEMBRE 2021

EntradaAutor: Alma33 » dv. maig 21, 2021 1:18 pm

Hola noies!!
Jo estic de 8 i desitjant que passi el primer trimestre per trobar-me millor. Estic amb vòmits i nàusees. Vaig fer eco aquesta setmana i ja tenia forma. Ja em comença a sortir panxeta,diuen que al segon surt abans. Com us trobeu vosaltres??
EmmaGM
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. maig 14, 2021 11:39 am

Re: MARES DESEMBRE 2021

EntradaAutor: EmmaGM » ds. maig 22, 2021 12:44 pm

Hola boniques!!

Per aqui tot bé, ahir vaig fer eco i primera visita a la Quiron, 8+3 ja, tot va prenent més realitat...

Jajaja si.... em veig amb les campanades a l’hospital, el que més em sap greu és per els metges, pensaràn, ja s’hi podria haver posat un altre dia! Hahaha

Con porteu les pors??? Jo la veritat una mica menys ansiosa amb el tema de que li pugui passar alguna cosa i no tiri endavant... sembla que passada la 9ena setmana i fins la 13 es van restant probabilitats així que ja descansant una mica en aquest aspecte.

Amb el cariban tb vaig millor de les nauses i ja estic menjant millor, tant que ja m’he engreixat un kilet i poc... em noto la panxa inflada i el que pitjor porto ara és la son... sobretot dsp de dinar, com no dormi mitja horeta estic perduda... xDDD

Demà els hi explico a muns pares i els propers dies a la sogra!!!!! Estic q exploto d’emoció!!!! Vosaltres ja ho heu dit???? Us espereu??

I per les experimentades... sabeu on puc trobar informació sobre els analisis genétics per si el 3screening dona elevat? Tinc una familiar down, i ja m’han dit q no significa tenir més números però que vagi pensant-m’ho per si sortis elevat....

Moltes ganes de que expliqueu com esteu, i com porteu aquestes setmanes!!

Molts ànims a totessss, ja queda menys per anar a per el segon trim!!! Una abraçada!
Mireiacp85
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. jul. 30, 2019 7:27 pm

Re: MARES DESEMBRE 2021

EntradaAutor: Mireiacp85 » dv. maig 28, 2021 3:17 pm

Hola noies!

Com aneu? milloren els simptomes?

Ara estic de 11s i la veritat com que em prenc el cariban perque ho vaig passar molt malament estic bastant be jajajaja! Vaig tenir una setmana que em sentia molt be,no me les vaig pendre i... error!!! Vaig acabar fatal! aixi que no m'arrisco, me les vaig prenent i mirare de treure-les poc a poquet cap a la setmana 14 o aixi que suposo que ja hauran disminuit.
Per la resta tot be!

Tema pors ho porto a dies... l'espera a la eco de les 12 es fa eterna! i vaig pensant... estara tot be? Ja em diu el meu home, que si fos per mi hi aniriem cada setmana! :-o00m

Vosaltres com esteu?
He pensat que podriem fer un grup de whatsapp, com fan a altres mesos. Que us sembla?

Una abraçada ben forta!!! :love:
Mariabm
Entrades: 2
Membre des de: ds. maig 01, 2021 5:26 am

Re: MARES DESEMBRE 2021

EntradaAutor: Mariabm » ds. maig 29, 2021 4:56 am

Bon dia noies!

Jo per sort sense gens de simptomes...Esperant que arribi dilluns que tenim l’eco de les 12 setmanes i creuant els dits que tot sorti bé!!

Per mii genial fer el grup de whats per aquí és una mica rotllo parlar l veritat! Seria més àgil!
lau86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 1:39 pm

Re: MARES DESEMBRE 2021

EntradaAutor: lau86 » ds. maig 29, 2021 9:45 am

Hola noies!!
Com esteu??? Jo cada dia una mica millor, amb ganes de divendres que tinc l’eco de les 12! A mi també em passa això que el voldria veure cada setmana per saber que tot va bé, jejeje
Per mi guai també si voleu fer grup de whatsapp!!
Molts ànims, ja som a girar de la cantonada, i aviat a pel 2n trimestre!
Petons!!
EmmaGM
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. maig 14, 2021 11:39 am

Re: MARES DESEMBRE 2021

EntradaAutor: EmmaGM » dl. maig 31, 2021 3:55 pm

Hola maques!!! Què bé que us aneu trobant millor!!
Jo amb les nauseas i el cansament segueixo igual per desgracia... i bastant ansiosa per temes de la feina. Quines ganes de fer la eco 12s i poguer dir-ho!!!!

M’apunto al grup de whatsapp! >.-<:
Mireiacp85
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. jul. 30, 2019 7:27 pm

Re: MARES DESEMBRE 2021

EntradaAutor: Mireiacp85 » dl. maig 31, 2021 6:08 pm

Hola noies,

Doncs qui es vulgui anar apuntant al grup de whatsapp, si us sembla m'aneu passant els números per privat!

Vaaaaa que poc a poc anem acabant el primer trimestre!! >.-<:

Una abraçada!
EmmaGM
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. maig 14, 2021 11:39 am

Re: MARES DESEMBRE 2021

EntradaAutor: EmmaGM » dt. juny 01, 2021 11:20 am

Aloha boniques com esteu??

Maria com va anar la eco del primer trimestre?? La tenies ahir, oi???

Mireia, t’he passat el meu número per privat! :p-)

Doncs jo la veritat que porto un parell / 3 dies sorprenentment bé... sense casi nauseas... cosa que em fa pensar... anirà tot bé???

Avui m’han trucat per reprogramar cites i la eco del 1er trim al final la tinc el dia 11... m’estan fent donar una de voltes, increible!

Amb moltes ganes de que passin els dies i veure’l! Com ho porteu vosaltres? Per quan teniu l’eco?

Ànims a totes que ja es va apropant el canvi al segón trimestre i podrem estar més tranquis! I a pensar en les vacances zz:-) :***:
lau86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 1:39 pm

Re: MARES DESEMBRE 2021

EntradaAutor: lau86 » dt. juny 01, 2021 11:43 am

Hola noies!!
Mireia, jo també t’he enviat el telf per privat, espero haver-ho fet bé. Jo estic dels nervis amb l’eco de les 12, que la tinc divendres, i amb l’analítica! No sé com fer-ho per relaxar-me, només faig que donar voltes en que tot vagi bé… ?-)
Com ho porteu vosaltres??
Una abrçada!
Meritxell20
Entrades: 1
Membre des de: dv. jul. 09, 2021 8:56 am

Re: MARES DESEMBRE 2021

EntradaAutor: Meritxell20 » dv. jul. 09, 2021 9:13 am

Hola a totes!

Acabo de conèixer aquest portal i quina il.lusió poder parlar amb altres futures mamis!!!

Em presento, sóc la meritxell, de 28 anys i actualment estic embarassada de 16+4, la meva data probable de part es el 20 de Decembre.

En quant a símptomes, sembla que vagin algu millor (des de l'inici de l'embaràs he estat amb moltes nàusees tot i que no he arribat a vomitar mai!) però encara estic amb el Cariban perquè no s'acaben de marxar! Alguna de vosaltres que estigui com jo??

Una cosa que no aconsegueixo que millori son les preocupacions, abans de la setmana 12 estava cagada, després sembla que vaig estar una mica més relaxada però a mida que s'acosta la setmana 20 em sento un altra cop molt angoixada! quin horror!!! Un tema que em preocupa bastant és que pràcticament no tinc panxa, les nàusees van millorant i no sé com saber que tot està anant bé!!! Digueu-me que no sóc la única!!

En fi, espero que totes esteu genial!!

Una abraçada!!!
Mireiacp85
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. jul. 30, 2019 7:27 pm

Re: MARES DESEMBRE 2021

EntradaAutor: Mireiacp85 » dc. jul. 21, 2021 1:54 pm

Hola Meritxell, BENVINGUDA! >.-<: >.-<:

T'he enviat un missatge privat per si et ve de gust afegir-te al grup de whatsapp, estem mes actives i es mes fàcil parlar!

t'esperem!

Una abraçada
Imka
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. feb. 21, 2021 1:40 pm

Re: MARES DESEMBRE 2021

EntradaAutor: Imka » ds. ago. 28, 2021 4:37 pm

Hola noies!

Em dic Núria i surto de comptes el proper 1 de desembre :D (estic de 26+2).
He passat per un procés de FIV (que va sortir genial) però sí que em costa gestionar una mica les meves emocions i les meves pors... (normal, suposo)!

M'encantaria poder compartir experiències amb vosaltres, a veure si així tot deixa de ser (tant) nou i desconegut! Avui crec que el nen ha tingut singlot i en què m'he vist per no preocupar-me jaja!

Moltes gràcies a totes! Una abraçada!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::