MAMIS MAIG 2022

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Miyulina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: ds. oct. 10, 2015 11:04 am

MAMIS MAIG 2022

EntradaAutor: Miyulina » ds. set. 04, 2021 12:10 pm

Hola!!!

Obro fil!! Estic embarassada de 5 setmanes i 2 dies! poqueeeet! És el meu segon embaràs. Teniem bastant clar que només ens quedariem amb l'Àlex, la nostre nena que acaba de fer 5 anys... i al final... pues no!

No m'agrada que es portin tant temps però bueno com ha sigut una mica a les últimes, que ja tinc 38 anys, era o ara o mai!

He estat bastant mareajda i amb náuseas bastants dies abans de la falta, pensava que era de la oïda que tinc problemes però no! Ara tinc dies bastants bons i altres més dolents!

Us llegeix-ho!
Formiga1
Entrades: 1
Membre des de: dg. set. 05, 2021 4:03 pm

Re: MAMIS MAIG 2022

EntradaAutor: Formiga1 » dg. set. 05, 2021 4:11 pm

Hola Miyulina!!

Jo estic de cinc setmanes! Super recent
Encara estem una mica amb por pq vagi tot bé.

He començat amb nàusees, encara que ja m ho esperava, al primer embaràs en vaig tenir quatre mesos.
Tenim una petita i es portaran cinc anys, tampoc voliem que es portessin tant però així venen les coses..
A veure si van arriban més panxes!! :-())
Avatar de l’usuari
Miyulina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: ds. oct. 10, 2015 11:04 am

Re: MAMIS MAIG 2022

EntradaAutor: Miyulina » dl. set. 06, 2021 1:46 pm

Benvinguda!!! pues com nosaltres, es portarán 5 anys i mig amb la nena que ja tenim! les coses al final venen com venen! jo avui de 5 setmanes i 4 dies!

Ens anem posant al dia! tinc ECO el dia 14 amb el privat i el 15 visita amb la SS que m'han de derivar a la Maternitat pq és embaràs de risc per malaltia!

Tinc ganes d'anar per veure q tot està bé!

Jo he estat amb nàuseas i mareig diari des de abans de saber del embaràs!! però ara fa 4 dies que no i m'amoïna!
MoniiiM
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. jul. 14, 2017 10:57 pm

Re: MAMIS MAIG 2022

EntradaAutor: MoniiiM » dv. set. 10, 2021 10:09 am

Hola noies!!! Com esteu??
Em dic Mònica i avui també faig les 5 setmanes. Es encara molt aviat però m’ha fet il•lusió veure que hi havia post de Maig’22.
Jo en faré 38 aquest any i tenim un nen de 3 anyets.
No tinc nàusees ni massa símptomes, només algún doloret de tant en tant i això també m’amoïna una mica. En l’embaràs del nen vaig estar vomitant 3 mesos seguits pero suposo que no hi ha embaràs igual. Fins el dia 28 no tinc 1a visita. A veure si es passa ràpid.
Que vagin molt bé aquestes primeres ecos! Ja ens anem dient!
Avatar de l’usuari
Miyulina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: ds. oct. 10, 2015 11:04 am

Re: MAMIS MAIG 2022

EntradaAutor: Miyulina » dl. set. 13, 2021 2:39 pm

Benvinguda!!

Això diuen! no hi ha cap embaràs igual! suposo que son les pors habituals que tenim!

Jo demà faig 6 setmanes + 5 i tinc la primera ECO pel privat i el dimecres visita SS.

Com aneu vosaltres?
Lna
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. maig 14, 2015 7:53 pm

Re: MAMIS MAIG 2022

EntradaAutor: Lna » dt. set. 14, 2021 12:03 pm

Hola noies!!

Quina il·lusió veure aquest fil!!

En el nostre cas, com que venim de reproducció assistida per problemes d'infertilitat el primer embaraç no el vam gaudir gaire, sempre amb la por... No teniem clar de voler un segon perquè haviem de fer tot el tractament de nou, però ara ens fa peneta que no tingui germans i un cop superat tot, ja estem embarassats de nou!!

Igual que vosaltres tinc una nena de 4 anys i ara he fet 38 anys. Els nostres tb es portaran 5 anys clavats, quina casualitat! La part bona és que el gran pot ajudar, que vulguis que no fa molt!!

Ara mateix estic de 5+2 i tinc la eco de confirmació de que tot estigui bé el dia 22/09. I visita amb l'endocrina per control d'hipotiroidisme el 28/09. Aquest embaràs el vull disfrutar més!!!

De moment cap símptoma, només tinc més son del normal. Segueixo amb estradiol i progesterona que em van prescriure a reproducció fins la setmana 10, és un reforç que ens donen per evitar abortaments. I prenc Femibión.

En l'altra embaràs vaig tenir molta acidesa i vòmits, amb Cariban i tot. Si em torna a passar miraré de fer alguna dieta per trobar-me millor. I tb em va fer molt mal el coxis, em va dir la ginecòloga per la relaxina que ajuda a estirar la musculatura de l'abdomen. A veure aquest cop com va!!

Quina app teniu per fer seguiment de l'embaràs?

Miyulina, com ha anat la primera eco??? Explica'ns!!

Petons!!
1a FIV-ICSI
16/6/16 Punció 9 folis, 6 madurs, 3 fecunden
20/6/16 Transf 2 embrions, Beta -
26/8/16 Transf frigoembrió, Beta +
08/5/17 Neix la nostra reina
2a FIV-ICSI
23/06/21 Punció 7 folis madurs, 3 blastos
28/06/21 Transf 1 embrió. Beta +, bioquímic
27/08/21 Transfer 1 frigoembrió, Beta +
17/05/22 Neix la germaneta
Avatar de l’usuari
Miyulina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: ds. oct. 10, 2015 11:04 am

Re: MAMIS MAIG 2022

EntradaAutor: Miyulina » dt. set. 14, 2021 1:41 pm

Hola Lna!!!

Jo el primer embaràs no el vaig gaudir gaire tampoc.. sóc epilètica i això va comportar molt seguiment, moltes ecos, baix pes de la nena que em van fer patir molt.. i ella ara és aixi de sempre primeta... en fi que per això i problemes d'oïda que empitjorant amb els embarassos ens anavem tb a quedar només amb la primera i ens ho hem pensat molt tb com vosaltres! però aqui estem!


Tinc en 2h la ECO. No he dormit gens bé. Estic nerviosa nerviosa
Lna
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. maig 14, 2015 7:53 pm

Re: MAMIS MAIG 2022

EntradaAutor: Lna » dt. set. 14, 2021 6:24 pm

Miyulina ha escrit:Hola Lna!!!

Jo el primer embaràs no el vaig gaudir gaire tampoc.. sóc epilètica i això va comportar molt seguiment, moltes ecos, baix pes de la nena que em van fer patir molt.. i ella ara és aixi de sempre primeta... en fi que per això i problemes d'oïda que empitjorant amb els embarassos ens anavem tb a quedar només amb la primera i ens ho hem pensat molt tb com vosaltres! però aqui estem!


Tinc en 2h la ECO. No he dormit gens bé. Estic nerviosa nerviosa


Com ha anat?? Tot bé?
1a FIV-ICSI
16/6/16 Punció 9 folis, 6 madurs, 3 fecunden
20/6/16 Transf 2 embrions, Beta -
26/8/16 Transf frigoembrió, Beta +
08/5/17 Neix la nostra reina
2a FIV-ICSI
23/06/21 Punció 7 folis madurs, 3 blastos
28/06/21 Transf 1 embrió. Beta +, bioquímic
27/08/21 Transfer 1 frigoembrió, Beta +
17/05/22 Neix la germaneta
MoniiiM
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. jul. 14, 2017 10:57 pm

Re: MAMIS MAIG 2022

EntradaAutor: MoniiiM » dt. set. 14, 2021 7:18 pm

Hola!! Benvinguda Lna!! Que bé que es vagi animant el fil! I coincidim pràcticament en edat, buscant el germanet/a...
Penseu que, si tot va bé, (que segur que sí!), aquest será probablement l'últim embaràs que visquem així que s'ha de gaudir al màxim de cada moment, tot i les dificultats!
Miyulina, ja ens diràs com ha anat la eco!
Una abraçada
aneni28
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. des. 30, 2017 9:11 pm

Re: MAMIS MAIG 2022

EntradaAutor: aneni28 » dt. set. 14, 2021 8:52 pm

Hola!! Fa 1 setmana que em vaig assabentar que estava embarassada! Es el segon però torno a tenir inquietuds i neguits jejeje us agradaria crear un grup de whatsapp?? Amb la primera el vam fer i estava genial! Ja em direu guapes!! I enhorabona a totes!

Jo estic de 6+4 en principi… fins el 22 no tinc ECO. Quins nervis!!
bliskibluski
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. maig 25, 2019 12:56 pm

Re: MAMIS MAIG 2022

EntradaAutor: bliskibluski » dc. set. 15, 2021 9:29 am

Hola!

Enhorabona a totes!

És la primera vegada que participo en aquest fòrum, quina il·lusió! Estic de 7 setmanes amb el tercer. Tinc dos nens de 3 i 1 any i visc a Noruega. Estic una mica nerviosa per com serà tenir-ne tres, però contentíssima. No ens podem creure la sort que tenim :love:

Sóc la primera de la família i del grup d'amics que tinc fills, i trobo a faltar connectar amb altres mares que a més a més parlin el meu idioma. M'ha encantat trobar aquest fil!
Avatar de l’usuari
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

Re: MAMIS MAIG 2022

EntradaAutor: Nunik » dc. set. 15, 2021 3:28 pm

Bona tarda noies!!

Una més que s'uneix al post de manos de maig!!
Jo avui faig les 6 setmanes! Jo també vinc de reproducció assistida i encara estem amb una mica de por... Tinc un altre nen que acaba de fer 4 anys, he vist que som forces amb germanets amb edats similars.

Jo estic amb forces nàusees... Al primer embaràs no vaig tenir res de res i m'ha vingut una mica de nou jajajaja

Dimecres que ve tinc eco i ja ens donen la alta de la clínica de reproducció assistida, a veure si ho anem disfrutant més.

Res a veure si em poso al dia, amb el nen vam fer un grupet molt maco i em venia molt de gust tornar a passar pel socpetit!!

Ens llegim!! :-()-)
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
aneni28
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. des. 30, 2017 9:11 pm

Re: MAMIS MAIG 2022

EntradaAutor: aneni28 » dc. set. 15, 2021 4:04 pm

Qué bé quantes mamis del maig!! Fem grup de whats? Em podeu pasar per privat el vostre movil i fem grup! Jo encara conservo el grup de la meva petita q va nèixer al 2018 i encara parlem!! ja em direu guapes!!
aneni28
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. des. 30, 2017 9:11 pm

Re: MAMIS MAIG 2022

EntradaAutor: aneni28 » dj. set. 16, 2021 2:53 pm

JA TENIM EL GRUP DE WHATS CREAT! Qui vulgui em pot seguir enviant privats per afegir-se! Animeu-vos!
Avatar de l’usuari
Miyulina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: ds. oct. 10, 2015 11:04 am

Re: MAMIS MAIG 2022

EntradaAutor: Miyulina » dg. set. 19, 2021 7:52 pm

Hola noies,

La Eco en principi va anar bé. Ja tenia batec tot i que era petit i vaig sortir contenta. Però als dos dies vaig tacar, molt poc però a no em vaig quedar tranquila. Vaig anar a ucies i divendres al meu gine privat

I no trobaven el batec ja, ni a ucies ni el privat. A més el meu gine va veure estructure que van aparèixer dintre del sac que son senyals de que no va bé. Total que dimarts tinc útlima Eco per confirmar però ja em va dir que no em fes il.lusions, que potser començo a tacar de nou i el perdo de forma natural o haurà de ser amb pastilles vaginals o respat.

Fa dos dies que torno a perdre però apenes res, preferia de forma natural, és el meu segon abort en 3 embarassos.

Aixi que us deixo per aqui, que tingueu totes molta sort i us vagi tot molt bé
Lna
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. maig 14, 2015 7:53 pm

Re: MAMIS MAIG 2022

EntradaAutor: Lna » dl. set. 20, 2021 11:51 am

Miyulina ha escrit:Hola noies,

La Eco en principi va anar bé. Ja tenia batec tot i que era petit i vaig sortir contenta. Però als dos dies vaig tacar, molt poc però a no em vaig quedar tranquila. Vaig anar a ucies i divendres al meu gine privat

I no trobaven el batec ja, ni a ucies ni el privat. A més el meu gine va veure estructure que van aparèixer dintre del sac que son senyals de que no va bé. Total que dimarts tinc útlima Eco per confirmar però ja em va dir que no em fes il.lusions, que potser començo a tacar de nou i el perdo de forma natural o haurà de ser amb pastilles vaginals o respat.

Fa dos dies que torno a perdre però apenes res, preferia de forma natural, és el meu segon abort en 3 embarassos.

Aixi que us deixo per aqui, que tingueu totes molta sort i us vagi tot molt bé


Hola Miyulina,

La veritat és que al veure que no entraves a dir res m'esperava el pitjor i pensava en tu...
Ho sento molt... t'envio molta força per tirar endavant.

Una abraçada, bonica
1a FIV-ICSI
16/6/16 Punció 9 folis, 6 madurs, 3 fecunden
20/6/16 Transf 2 embrions, Beta -
26/8/16 Transf frigoembrió, Beta +
08/5/17 Neix la nostra reina
2a FIV-ICSI
23/06/21 Punció 7 folis madurs, 3 blastos
28/06/21 Transf 1 embrió. Beta +, bioquímic
27/08/21 Transfer 1 frigoembrió, Beta +
17/05/22 Neix la germaneta
bliskibluski
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. maig 25, 2019 12:56 pm

Re: MAMIS MAIG 2022

EntradaAutor: bliskibluski » dl. set. 20, 2021 3:37 pm

Molts ànims Miyulina!
Jey_hey86
Entrades: 1
Membre des de: dg. oct. 17, 2021 1:19 pm

Re: MAMIS MAIG 2022

EntradaAutor: Jey_hey86 » dg. oct. 17, 2021 1:25 pm

Hola a totes,
Us anava llegint fa setmanes però no m'he atrevit a escriure fins ara.
Estic embarassada de gairebé 10 setmanes, tinc 34 anys i la meva parella 39 i tenim un fill de 4 anys. Vivim en un poble al costat de Manresa.

Anem parlant boniques!
aneni28
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. des. 30, 2017 9:11 pm

Re: MAMIS MAIG 2022

EntradaAutor: aneni28 » dg. oct. 17, 2021 1:52 pm

Hola!! Encantada i benvinguda! Tenim un grup de whats… si et vols afegir envia’m el privat amb el teu número! :)
MireiaC
Entrades: 1
Membre des de: dv. oct. 22, 2021 8:33 am

Re: MAMIS MAIG 2022

EntradaAutor: MireiaC » dv. oct. 22, 2021 8:57 am

Hola a totes!

Em dic Mireia i estic embarassada de 9 setmanes i és el meu primer embaràs. Tinc 30 anys i la meva parella 27. Per nosaltres és tot nou i sobretot per mi, una mica dur de portar ja que tinc moltes nàusees des de fa tres setmanes i m’està costant connectar amb tots els canvis pels que passa el meu cos.

Tinc moltes pors, inseguretats i dubtes. No ho hem explicat gaire a ningú ja que volem esperar una mica. M’aniria molt i molt bé poder compartir aquest procés amb algú i m’han recomenat moltíssim aquest fórum.

He llegit que heu creat un grup de whatsapp. M’encantaria poder-m’hi afegir i així sentir-me una mica acompanyada en aquesta nova aventura!

Gràcies❤️❤️❤️

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::